برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاشیه‌های گرمی هم‌چنان ادامه دارد
شان دیدی کامز:‌ موسیقی سیاهپوستان توجه و احترامی را که شایسته آن است، دریافت نکرده
موسیقی ما - هفته گذشته شصت و دومین مراسم گرمی در حالی برگزار شد که هر چهار جایزه اصلی گرمی به «بیلی ایلیش» - خواننده‌ی 18 ساله- داده شد؛ این در حالی‌ است که بر اساس ادعای «دبورا دوگان» - مدیر برکنار شده‌ی این جایزه-  سیستم رای‌گیری هنرمندان زیر سوال رفته و علاوه بر آن، برخی از هنرمندان سبک‌های هیپ هاپ و راک انتقاداتی را به این مراسم وارد دانسته‌اند.

پیش از مراسم جوایز گرمی امسال، «شان دیدی کامز» از بی توجهی این مراسم به ستاره‌های رپ و R&B انتقاد کرد به طوری که تماشاگران از جمله بیانسه و جی زی ایستاده او را تشویق کردند.

شان در پایان این سخنرانی 50 دقیقه‌ای در گالای پیش از گرمی گفت: «به همه دست اندرکاران مراسم گرمی با عشق می‌گویم- چون باید این را بدانید- هر سال شما ما را می کشید، بچه‌ها. حقیقت این است که گرمی هرگز به هیپ هاپ احترام نگذاشته و موسیقی سیاهپوستان توجه و احترامی را که شایسته آن است، دریافت نکرده.»

مراسم گرمی بارها به دلیل بازماندن بیانسه، کانیه وست، امینم، ماریا کری و بسیاری دیگر از گرفتن جایزه در گروه‌های اصلی مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
ستارگان سبک هیپ هاپ و R&B معمولا در برابر رقبای پاپ، راک و سبک کانتری نادیده گرفته می‌شوند.

هفته گذشته بعد از آن که مدیر برکنار شده آکادمی، دبورا دوگان، ادعا کرد برندگان مشخص شده‌اند اما آراء و سلیقه‌ها درباره آنها بسیار متفاوت است، سیستم رای گیری این مراسم نیز زیر سوال رفت.

 
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:18

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 23:33

من به عنوان یک ایرانی سیاهپوست هستم چون در زمینه موسیقی مستعد هستم اما کسی من را نمی بیند و نمی شنود،خوشا به حال ساهپوستان کشور های دیگه................................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شان دیدی کامز:‌ موسیقی سیاهپوستان توجه و احترامی را که شایسته آن است، دریافت نکرده | موسیقی ما