برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دو شاخه خوانندگی و ساخت و تنظیم موسیقی
ثبت نام آزمون ورودی کانون موسیقی «علیرضا افکاری» آغاز شد
موسیقی ما - اولین دوره کانون موسیقی «علیرضا افکاری» در تهران به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» برگزار خواهد شد. این رویداد آموزشی مختص علاقه‌مندان حوزه خوانندگی و علاقه‌مندان حوزه آهنگسازی و تنظیم است. به همین دلیل در دو شاخه مجزا با عناوین خوانندگی و ساخت و تنظیم موسیقی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای موسیقی سراسر ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. اما علاقه‌مندان شرکت در کانون موسیقی علیرضا افکاری ابتدا باید در آزمون ورودی این رویداد آموزشی شرکت نمایند و پس از پذیرفته‌شدن، می‌توانند طی دوازده جلسه از تجربیات علیرضا افکاری در شاخه‌های مذکور بهره‌مند شوند. فروش بلیت‌های آزمون ورودی کانون موسیقی علیرضا افکاری برای برگزاری در دو شاخه خوانندگی و ساخت و تنظیم موسیقی طی روزهای پنجم و ششم دی‌ماه آغاز شده است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ماد تیکت» مراجعه نمایند.
 
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» شرکت در آزمون ورودی کانون موسیقی علیرضا افکاری به منزله ثبت نام قطعی در این رویداد نیست. علاقه‌مندان پس از تهیه بلیت‌ آزمون ورودی بخش خوانندگی، روز پنجم دی با حضور در سالن پارس پلاس مجموعه پالادیوم تهران شانس خود را برای ورود به کانون موسیقی علیرضا افکاری می‌سنجند. نحوه برگزاری آزمون ورودی شاخه خوانندگی کانون موسیقی علیرضا افکاری هم به این ترتیب است که این هنرمند به عنوان مدیر کانون، به همراه دو کارشناس سرشناس دیگر روی صحنه حضور خواهند داشت و هرکدام از علاقه‌مندان حداکثر سه دقیقه زمان برای اجرای قطعه مورد نظر خود دارند. انتخاب قطعه برای اجرا به سلیقه و نظر علاقه‌مندان بستگی دارد اما به دلیل وجود تجهیزات کامل موسیقی در محل برگزاری، علاقه‌مندان شاخه خوانندگی نباید ساز همراه خود داشته باشند. کارشناسان در طول مدت اجرای هر هنرجو ارزیابی دقیقی از تکنیک‌های خواندن و مسائل فنی و هنری علاقه‌مندان خواهند داشت و نهایتاً با تجمیع نظرات و پس از برگزاری شورای کارشناسی، نفرات برگزیده برای ثبت نام نهایی فراخوانده می‌شوند. ثبت نام نهایی این شاخه به صورت آنلاین نیست و از طریق دفتر موسسه آوای ماد انجام می‌شود.
 
روز دوم آزمون ورودی کانون موسیقی علیرضا افکاری هم مربوط به شاخه ساخت و تنظیم موسیقی است. این شاخه صرفاً مختص علاقه‌مندانی است که می‌خواهند آموزش‌های لازم در زمینه آهنگسازی و تنظیم و دانش‌های تخصصی مرتبط را ببینند. نحوه برگزاری آزمون ورودی شاخه ساخت و تنظیم موسیقی کانون موسیقی علیرضا افکاری به این ترتیب است که هر کدام از علاقه‌مندان در اتاق‌های جداگانه با علیرضا افکاری یا دو نفر دیگر از اعضای هیئت کارشناسی دیدار خواهند داشت. آزمون ورودی شاخه ساخت و تنظیم موسیقی به صورت شفاهی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان فقط می‌توانند نمونه قطعاتی که تا کنون آهنگسازی یا تنظیم کرده‌اند را در تلفن همراه خود داشته باشند. در پایان این بخش هم پس از بررسی نتایج دیدارهای حضوری کارشناسان با علاقه‌مندان در شورای کارشناسی، نفرات برگزیده شاخه ساخت و تنظیم موسیقی برای ثبت نام نهایی فراخوانده می‌شوند. ثبت نام نهایی این شاخه به صورت آنلاین نیست و از طریق دفتر موسسه آوای ماد انجام می‌شود.
 
نهایتاً نفرات برگزیده آزمون ورودی شاخه خوانندگی کانون موسیقی علیرضا افکاری طی دوازده جلسه که در فصل زمستان برگزار می‌شود تحت نظر این آهنگساز باسابقه دوره آموزشی خواهند دید و گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند. نفرات برگزیده آزمون ورودی شاخه ساخت و تنظیم موسیقی کانون موسیقی علیرضا افکاری هم طی دوازده جلسه مجزا از شاخه خوانندگی، دوره آموزشی خواهند دید و گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند. همچنین براساس اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوای ماد، در طول برگزاری دوازده جلسه کانون موسیقی علیرضا افکاری در شاخه خوانندگی و ساخت و تنظیم موسیقی جمعی از هنرمندان سرشناس موسیقی به عنوان کارشناس مهمان حضور خواهند داشت.
 
علیرضا افکاری در حالی قصد دارد پس از دو دهه فعالیت حرفه‌ای در عرصه موسیقی به حوزه آموزش قدم بگذارد که کارنامه درخشانی از او طی این سال‌ها به یادگار مانده است. این موزیسین طی سال‌های اخیر موفق به خلق آثار محبوبی با صدای هنرمندانی نظیر علیرضا عصار، علی زندوکیلی، احسان خواجه‌امیری، سینا سرلک، مهدی یراحی، نیما مسیحا، رضا یزدانی، حجت اشرف‌زاده، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی و روزبه بمانی و... داشته است. همچنین علیرضا افکاری تا کنون چهار مرتبه تندیس طلایی جشن سالانه «موسیقی ما» را برای عنوان آهنگساز برگزیده موسیقی پاپ را کسب کرده است. همچنین تولیدات متعدد این هنرمند هم در جشن سالانه «موسیقی ما» تندیس‌های طلایی را کسب کرده‌اند.
 
براساس اعلام دست‌اندرکاران برگزاری کانون موسیقی علیرضا افکاری، اطلاعیه‌های تکمیلی این رویداد آموزشی از طریق رسانه‌های معتبر و همچنین صفحه و کانال رسمی این رویداد به نشانی alirezaafkarimusiccenter  در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 13:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ثبت نام آزمون ورودی کانون موسیقی «علیرضا افکاری» آغاز شد | موسیقی ما