برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی آلبوم باغ پلاستیکی و کنسرت گروه ضرب و فوت
تاریخ جدید کنسرت و رونمایی اولین آلبوم گروه «ضرب و فوت» اعلام شد
باغ پلاستیکی در نیاوران
رونمایی آلبوم باغ پلاستیکی از گروه ضرب و فوت که قرار بود 25 آبان همزمان با کنسرت این گروه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود به تاریخ 25 آذر ماه منتقل شد.
ضرب و فوت گروه سه نفره‌ای است که از داریوش صالح‌پور (رهبر ارکستر و ادوات الکترونیک)، رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد) و امیر محمدی (ساکسفون و کلارینت) تشکیل شده و همان‌طور که از نامش برمی‌آید بر ریتم و سازهای بادی تمرکز دارد. در آلبوم «باغ پلاستیکی» و اجرای پیش رو که 25 آبان در برگزار می‌شود علیرضا میرآقا (ترومپت و فلوگل هورن) و سروش عمومی (فلوت و پرکاشن) هم آن‌ها را همراهی می‌کنند.
این گروه سبک لانژ را برای کارش انتخاب کرده به نوعی ترکیبی از موسیقی جَز و اصوات الکترونیک است. داریوش صالح‌پور معتقد است: «در واقع این سبک از موسیقی با عنوان لانژ موزیک یا چیل اوت شناخته می‌شود. کاربرد این موسیقی بیشتر برای ریلکسیشن است. هدف ما این است که به واسطه‌ی این گروه برخی سبک‌ها که در ایران کمتر شنیده می‌شود را کمی جا بیندازیم و البته بتوانیم در فستیوال‌های بین‌المللی شرکت کنیم. این نوع موسیقی برای مکان‌هایی چون کافه و رستوران مناسب است چراکه تمرکز زیادی ندارد و افراد می‌توانند گپ و گفت کنند و موسیقی هم همزمان جاری باشد. این که هر موسیقی چه زمان و مکانی می‌طلبد یکی از دغدغه‌های من است که در ایران کمتر مورد توجه است و همان آهنگ‌هایی که در مهمانی پخش می‌شود در تاکسی یا رستوران هم شنیده می‌شود.»
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 19:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باغ پلاستیکی در نیاوران | موسیقی ما