برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ارکستر کامل و اجرای 24 قطعه
کنسرت مشترک «ماکان بند» و «حمید هیراد» در تورنتو برگزار می‌شود
موسیقی ما کنسرت مشترک «ماکان بند» و «حمید هیراد» برگزار می‌شود. به گزارش «موسیقی ما» قرار است اجرای مشترک آنها روز هشتم فوریه 2020 برابر با 19 بهمن به تهیه‌کنندگی «علی ثابت» در شهر تورنتو کشور کانادا برگزار شود. جزئیات بیشتر این کنسرت به زودی منتشر خواهد شد اما برای اطلاع از اتفاقاتی که در این برنامه رخ خواهد داد گفتگوی کوتاهی با «یاشار خسروی» داشتیم. سرپرست و مدیر هنری ماکان بند درباره جزئیات این کنسرت به «موسیقی ما» گفت:«این برنامه تک اجرا است و ارکستری که روی صحنه حضو خواهد داشت ترکیبی از نوازندگان گروه ماکان و حمید هیراد است. همچنین در این برنامه هر خواننده دوازده قطعه را اجرا خواهد کرد.»
 
اجرای مشترک ماکان بند و حمید هیراد در حالی برگزار می‌شود که طی ماه‌های اخیر آنها در جدول پرمخاطب‌ترین خوانندگان و گروه‌های موسیقی پاپ حضور داشتند. همچنین قرار است به زودی قطعه‌ای به نام «28 مهر» منتشر  شود که با توجه به حضور حمید هیراد در کنار اعضای ماکان بند در یک ویدئو زمزمه‌هایی راجع به مشترک بودن این اثر هم به گوش می‌رسد اما هنوز اطلاعات دقیقی عنوان نشده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 17:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 مهر 1398 - 03:38

کاش بجای تبلیغ کنسرت اینجور خواننده ها یک مقدارم کارهاشون رو نقد میکردید کاش بجای اینکه در خدمت شرکت های موسیقی باشید یک مقدار مستقل تر عمل میکردید متاسفانه ما رسانه رسمی و حرفه ای در ایران برای نقد موزیک نداریم جز یکی دو مورد که خود شما نیز جزو انها هستید و بجای اینکه بصورت حرفه ای به موزیک بپردازید در همون حد تبلیغ برای شرکت های موسیقی بسنده میکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت مشترک «ماکان بند» و «حمید هیراد» در تورنتو برگزار می‌شود | موسیقی ما