برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگساز ایرانی‌الاصل برای دومین بار برنده‌ی اسکار تلویزیونی شد
«رامین جوادی» برنده جایزه «امی» شد
موسیقی ما - «رامین جوادی» آهنگساز ایرانی، برای دومین بار به‌خاطر آهنگ‌سازی بخش هشتم سریال «بازی تاج و تخت» برنده‌ی جایزه‌ی «امی» شد.

او سال گذشته نیز برای آهنگ‌سازی دو سریال «بازی تاج و تخت» و «وست‌ورلد» نامزد دریافت جایزه بهترین آهنگساز شده بود که جایزه «امی» را برای آهنگسازی فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» با عنوان «اژد‌ها و گرگ» کسب کرد و حالا برای دومین بار است که این جایزه را از آنِ خود می‌کند.

«رامین جوادی» برای مجموعه‌های تلویزیونی زیادی آهنگسازی کرده که از آن جمله می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی «آستانه»، «فرار از زندان» و «سلاطین فرار» اشاره کرد.

او درباره‌ی آهنگ‌سازی این سریال گفته است: «این حقیقت که من هر روزِ زندگی خود را به خلق موسیقی می‌گذرانم، برایم موهبتی بزرگی است و من بی‌اندازه سپاسگزارم که این کار را در همکاری با این برنامه‌ی جذاب پیش می‌برم.»

«جوادی» ابتدا فعالیت آهنگ‌سازی خود را با دستیاری «هانس زیمر» آغاز کرد. او بعدها خود آهنگ‌سازِ بسیاری از آثار تلویزیونی شد که از جمله‌ی آن می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی «فلش فوروارد»، «فرار از زندان» و «سلاطین فرار» اشاره کرد.

«بازی تاج و تخت» همچنین ۱۰ جایزه در شاخه‌هایی مثل طراحی لباس، جلوه‌های ویژه و صداگذاری را از آن خود کرد.

مینی سریال «چرنوبیل» هم ۷ جایزه گرفت. هر دو سریال «بازی تاج و تخت» و «چرنوبیل»‌ محصول شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او هستند. این شبکه در مجموع ۲۵ جایزه گرفت و از رقیبش نتفلیکس با ۲۳ جایزه پیش افتاد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 13:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رامین جوادی» برنده جایزه «امی» شد | موسیقی ما