برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کیهان کلهر» تولد دوستِ قدیمی خود را تبریک گفت
«حسین علیزاده» معمار آهنگسازی معاصر ایران است
موسیقی ما- پس از تبریکِ «حسین علیزاده» به مناسبتِ دریافت جایزه‌ی «وومکس» به «کیهان کلهر»، حالا این نوازنده و آهنگ‌سازِ برجسته‌ی کمانچه سالروز تولد یارِ قدیمی خود را تبریک گفته است.

او در این باره نوشته است: «زادروز دوست و همراه سالیان، جناب حسین خان علیزاده، معمار آهنگسازی معاصر ایران به شادی باد،... .حسین جان، امیدوارم سال‌های سال باشی تا دل‌هامان از وجودت گرم باشد و سایه‌ات بر سر موسیقی... مبارک باد، مبارک»

«حسین علیزاده» و «کیهان کلهر» در امریکا با یکدیگر آشنا شدند. نخستین کنسرت مشترکِ این دو با همراهی «پژمان حدادی» برگزار شد. پس از آن نیز به همراه محمدرضا شجریان و همایون شجریان کنسرت‌های مشترکی برگزار کردند. این دو هنرمند در اروپا نیز به اتفاقِ «مجید خلج» کنسرت‌های مشترکی اجرا کردند.

«حسین علیزاده» مدتی قبل به کنسرتِ «شهر خاموش» کیهان کلهر رفت. «کلهر» در آن شب گفت: «علیزاده را «استاد» خطاب نکردم چون این روزها واژه «استاد» برچسب بدون لیاقتی شده که بی‌رویه برای همگان خرج می‌شود از این‌رو تنها به اسم اکتفا کردم چراکه «حسین علیزاده» خود به‌اندازه کافی و گویا است.»

«علیزاده» نیز همواره درباره‌ی «کیهان کلهر» با احترام یاد کرده و گفته او یکی از نادر هنرمندانی است که موسیقی ایران را به تمام دنیا معرفی کرده است.
تاریخ انتشار : جمعه 1 شهریور 1398 - 15:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حسین علیزاده» معمار آهنگسازی معاصر ایران است | موسیقی ما