برنامه یاد بعضی نفرات
 
آرین نائینی موزیک ویدئوی «مرز بی‌کسی» را منتشر کرد
یکی از گربه‌های ایرانی مجاز شد
موسیقی ما - قطعه «مرز بی کسی» اولین اثر مجاز و رسمی آرین نائینی است که سال 87 برای اولین‌بار در فیلم سینمایی «کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» به مخاطبان موسیقی معرفی شد. او حالا پس از گذشت سال‌ها، اثر تازه خود را در قالب موزیک ویدئوی «مرز بی‌کسی» به کارگردانی صبا مقدمی و تهیه‌کنندگى کیان حجازى، منتشر کرده است.
 
آرین نائینی در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده و پدرش علی نائینی کارگردان، مجسمه ساز و نقاش از هنرمندان معاصر کشور است. آن سال پس از پخش فیلم و به شهرت رسیدن اغلب هنرمندانی که در مقابل لنز دوربین قرار گرفته بودند، تعدادی تصمیم به خارج شدن از کشور و ادامه فعالیت در اروپا و آمریکا گرفتند که البته موفق به این کار هم شدند اما نائینی علیرغم دعوتنامه‌هاى متعدد هنرى از کشورهاى اروپایى، در ایران ماند تا روزى بتواند به شکل قانونى و در چارچوب قوانین رسمی ایران، براى مخاطبین محتواى فرهنگى تولید کند.
 
ناگفته نماند این روزها آرین نائینى با اعضاى گروهش در حال تمرین مستمر براى اجراهاى زنده پیش رویشان هستند و طبق گفته کیان حجازی (تهیه‌کننده آثار نائینی) آلبومی هم از این موزیسین، مراحل دریافت مجوز را پشت سر گذاشته و در تابستان توسط «نشر و پخش جوان» راهی بازار موسیقی خواهد شد.
 
می‌توانید «مرز بی کسی» را از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 10:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یکی از گربه‌های ایرانی مجاز شد | موسیقی ما