برنامه یاد بعضی نفرات
 
«سوت سکوت» در بازار موسیقی
آلبوم خواننده «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» منتشر شد
موسیقی ما - آرین نائینی روز چهارشنبه 14 شهریور از نخستین آلبومش با نام «سوت سکوت» در خانه وارطان رونمایی کرد.
 
آلبوم راک و متال «سوت سکوت» که خالق آن یعنی آرین نائینی برای اولین‌بار در فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» به جامعه موسیقی معرفی شد، پس از یازده سال، این‌بار با مجوز رسمی وزارت ارشاد و تهیه‌کنندگی کیان حجازی منتشر شد.
 
در ابتدای مراسم رونمایی که با استقبال زیادی از طرف مردم و همچنین هنرمندان روبه‌رو شده بود، اولین موزیک ویدئوی این خواننده یعنی «مرز بی‌کسی» به کارگردانی صبا مقدمی که خرداد ماه منتشر شده بود، پخش و پس از آن نیما جوان (مدیر نشر و پخش جوان)، کیان حجازی (تهیه‌کننده و نوازنده) که این آلبوم را نتیجه یازده سال صبوری آرین نائینی معرفی کرد و همچنین آرین نائینی دقایقی درباره اثر منتشر شده صحبت کردند.
 
«سوت سکوت» که دوازده قطعه به نام‌های «اعتصاب اعصاب»، «نیک‌آئین»، «سوت سکوت»، «آخرین حضور»، «یک ذره فکر کن»، «خط پایان»، «عاشق کشی»، «پنجره»، «بودن یا نبودن»، «جهان زیبا»، «خاک بیدار» و «سربازهای روز» دارد، از ترانه سرایانی چون حبیب سر رشته‌داری، کیان حجازی و امیر توده فلاح بهره برده است.
 
آرین نائینی در این اثر به عنوان خواننده، نوازنده گیتار الکتریک و آکوستیک، کیبورد و گیتار باس با هنرمندانی همچون یاسر ساکی پور و پوریا قربانی (کیبورد)، کیان حجازی (باس)، سعید جامع و سیاوش علی محمدی (درامز)، مهدی عبدی (ویولونسل) همکاری کرده است.
 
آلبوم «سوت سکوت» که تهیه‌کنندگی آن را کیان حجازی عهده‌دار است، در دو استودیوی «نیکائین» و «ترنج» کار ضبط خود را به پایان رساند و پس گذراندن مرحله میکس و مسترینگ توسط آرش پاکزاد، از طریق موسسه نشر و پخش جوان به مدیریت نیما جوان به دو صورت فیزیکی و دیجیتال (بیپ تیونز، ریتمو) عرضه شده است.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/musicema/public_html/includes/common.inc:2777) in /home2/musicema/public_html/includes/bootstrap.inc on line 1486
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 16:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم خواننده «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» منتشر شد | موسیقی ما