برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای محمدرضا عیوضی و مهدی یغمایی
جلسه کانون ادبی زمستان با یادی از ناصر چشم‌آذر برگزار می‌شود
موسیقی ما  جدیدترین برنامه کانون ادبی زمستان با نکوداشت زنده‌یاد «ناصر چشم‌آذر» برگزار می‌شود. قرار است در این نشست تخصصی نقد و بررسی ترانه – آواز، محمدرضا عیوضی و مهدی یغمایی با یادی از این هنرمند فقید اجرای زنده داشته باشد. این برنامه روز یکشنبه 23 اردیبهشت ساعت 17:30 به میزبانی فرهنگسرای شفق واقع در خیابان بیست و یکم یوسف‌آباد برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است. یکی دیگر از نکات برنامه پیش‌روی کانون ادبی زمستان حضور پیشکسوتان موسیقی و خانواده برخی از آنها است. مطابق روال جلسات گذشته هم جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان کشور در جلسه کانون ادبی زمستان حضور خواهند داشت.
 
از جمله مهمانانی که در این برنامه شرکت خواهند کرد می‌توان به شیرین احمدلو همسر زنده‌یاد چشم‌آذر به همراه فرزندشان، فریدون خوشنود، سعید دبیری، حمید غلامعلی، محمدرضا عقیلی، فرهاد هراتی،  سید عباس سجادی، داریوش تقی پور، امیر شاهرخی، فریبا وکیلی، رضا تاجبخش، کیان مقدم، میلاد فرهودی، سید حسین متولیان، مهدی موسوی میرکلایی اشاره کرد.

 
فصل جدید برنامه‌های کانون ادبی زمستان از اواسط فروردین آغاز شد و طی هفته‌های گذشته در هر جلسه جمعی از هنرمندان سرشناس کشور حضور داشتند و خوانندگان مطرحی در آن اجرای زنده داشتند..
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 13:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلسه کانون ادبی زمستان با یادی از ناصر چشم‌آذر برگزار می‌شود | موسیقی ما