برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای دکتر عطارد، محمدرضا مقدم و برگزاری تولد اهورا ایمان و محمدرضا خانزاده
آخرین نشست کانون ادبی زمستان در ماه رمضان برگزار شد
موسیقی ما آخرین نشست کانون ادبی زمستان در ماه رمضان ششم خردادماه در فرهنگسرای شفق به صرف افطار برگزار شد. در این برنامه جمعی از هنرمندان عرصه ترانه و موسیقی حضور داشتند و آنها پذیرای دو جشن تولد هم بودند. یکی از این جشن تولد‌ها برای «اهورا ایمان» بود. شاعر و ترانه‌سرای باسابقه‌ای که در این برنامه هم قطعه «سلام آخر» و یک اثر دیگر را به صورت زنده اجرا کرد. جشن تولد بعدی هم برای «محمدرضا خانزاده» بود. مدیر شرکت «اکسیر نوین» که طی این سال‌ها علاوه بر برگزاری اجراهای متعدد در اقصی نقاط کشور و انتشار آثار موسیقی، در زمینه امور اجرایی و برگزاری برنامه‌هایی نظیر کانون ادبی زمستان هم همکاری داشته است.
 
در بخش اجراهای زنده هم دکتر «عطارد» سه قطعه را تدارک دیده بود. «ماتم عشق» در آواز دشتی، «سیمین بری» که تلفیقی از آواز اصفهان و سبک بلوز بود و قطعه «دوره گرد» که تلفیقی از آواز دشتی و دستگاه شور و سبک بلوز بود. آثار دکتر عطارد در این برنامه با استقبال خوب حاضرین موجه شد. محمدرضا مقدم هم یکی دیگر از خواننده‌ها بود که قطعاتی را با دکلمه حسین سلیمانی اجرا کرد.
 
هرمز علیپور، علیرضا طبایی، سعید دبیری، اکبر آزاد، حمیدرضا صمدی، بهروز آورزمان، همایون حسینیان، احسان افشاری، امیدصباغ نو، لیلا کردبچه، محسن انشایی، مریم اسدی، عباس کریمی عباسی، داود رحمت الهی، مهشاد عرب، صنم نافع، کیانوش خانمحمدی، مهدی موسوی میرکلایی، حمید چشم آور، امید روزبه، علی مظفر، اصغر علی کرمی، داود کوچکی،علی دیباج، محمدرضا گلزار و سارا ناصر نصیر سایر هنرمندان حاضر در این برنامه بودند.
 
در ادامه می‌توانید عکس‌های «لیلی شاهوردی» و گزارش ویدئویی «علیرضا حق‌شناس» از این برنامه را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 15:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین نشست کانون ادبی زمستان در ماه رمضان برگزار شد | موسیقی ما