برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمله تند محمد علیزاده به خواننده مشکی پوش:
خداوند و پسرم «رضا صادقی» را نخواهند بخشید!
موسیقی ما – محمد علیزاده با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی تند و بی‌سابقه را علیه رضا صادقی بر زبان آورد.

به گزارش «موسیقی ما»، محمد علیزاده در بخشی از صحبت‌های خود در برنامه «من و شما» درباره اختلافات و حواشی سالهای گذشته با رضا صادقی گفت: «من هرگز مشکلی نداشتم و هرگز هم نمی‌خواستم در این باره حرف بزنم ولی چون ایشان در تلویزیون حرفی را مطرح کردند من هم تمایل دارم در همین رسانه به ایشان پاسخ دهم. آقای صادقی بعد از آن اتفاقات در اینستاگرام‌شان تصویر یک شیر را گذاشتند و نوشتند تو موشی و من شیر! البته ایشان به حیوانات وموش و شیر خیلی علاقه داشته‌اند. برای من مهم نبود و همه چیز را به شوخی گرفتم. چند روز بعد به یک باره ایشان چیزی نوشتند که من هنگام خواندن‌اش اشکم جاری شد و باورم نمی‌شد. خیلی‌ها الان جلوی من چای میگذارند. به یاد آن روزهایی که جلوی من چای می‌گذاشتی و قلیان چاق می‌کردی؟».

علیزاده افزود: «من در قلبم رضا را بخشیدم. ولی حتما خداوند و پسر من که در آینده به دنیا خواهد آمد، بخاطر اشک و دلشکستگی من رضا صادقی را نخواهند بخشید. من رضا صادقی را قلبا بخشیدم. کینه‌ای نمی‌توانم از کسی در دل داشته باشم. اگر کینه‌ای باشم حتما نمی‌توانم برای مردم عاشقانه بخوانم.» علیزاده ادامه داد: «باید رضا صادقی به من زنگ می‌زد و میپرسید که چرا این کار را کردی محمد؟ نه اینکه روی اینستاگرامش بنویسد من شیر هستم و آنها موش! امیدوارم این شیر همیشه غرنده باشد و ما هم این گوشه ها هستیم. من هنوز هم وقتی دلم می‌گیرد صدای رضا صادقی را گوش می‌کنم. مگر تو میتوانی آن حال صدای رضا صادقی را فراموش کنی. اما اینکه یک جمله عجیب و غریب بزنی و اینجا مقابل دوربین هم بگویی که نگفتم... تو گفتی و من تو را بخشیدم. از ته دل ولی امیدوارم نسل من هم تو را ببخشد.»

پیش تر رضا صادقی با حضور در همین برنامه درباره اجرای یکی از آثار صادقی در کنسرت‌هایش گفته بود: «با محمد علیزاده مشکل ندارم ولی گله دارم، برای من محمد علیزاده، علیزاده الان نیست، ما با یکدیگر رفت و آمد داشتیم اما محمد علیزاده یک بار زنگ نزد که بگوید، برادر بزرگم من این کار تو را خواندم و از سویی انگار وقتی هم به علیزاده گفته شده که شاید رضا صادقی از اینکه کارش را خوانده ای ناراحت شود، گفته این کار فلکلور بوده که من خواندمش اما این اثر را من ساخته‌ام و خوانده‌ام و دوست داشتم محمد علیزاده با یک تماس ساده به من بگوید که کار تو را خوانده ام و من لذت ببرم از اینکه محمد علیزاده یکی از آثار من را بازخوانی کرده است.»

صادقی شب گذشته و پس از عمومی شدن صحبت‌های علیزاده در اینستاگرامش نوشت: «برای همه آرزوی آرامش دارم و لطفا از فحاشی به هرفرد و شخصیتی پرهیز کنید. برای محمد علیزاده هم آرزوی آرامش وحال خوب دارم.»

ویدئوی صحبت‌های کامل محمد علیزاده را در ادامه می‌بینید:
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 - 18:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خداوند و پسرم «رضا صادقی» را نخواهند بخشید! | موسیقی ما