برنامه یاد بعضی نفرات
 
شیوه‌ای نوین از محتوای موسیقی ایرانی برای مخاطبان مالزیایی
گروه موسیقی آبا در فستیوال cioff به اجرای برنامه پرداخت
موسیقی ما - گروه موسیقی آبا در فستیوال بین المللی cioff که در کشورمالزی برگزار می شود به عنوان تنها نماینده ایران به اجرای برنامه پرداخت. فستیوال cioff یکی از جشنواره های معتبر کشور مالزی است که بخشی از تمرکزش را بر روی موسیقی سنتی اقوام مختلف گذاشته است.

درطول برگزاری این فستیوال برنامه های متعدد فرهنگی برگزار می شود و در بخش موسیقی نیز گروه هایی از کشورهای مختلف به اجرای برنامه می پردازند. این جشنواره اهداف متعددی دارد که بخش عمده اهداف آن متمرکز بر بهاء دادن فرهنگ سنتی ملت های مختلف است و ثبت این فرهنگ ها در یونسکو و رسیدن به درک متقابل جهانی و دست یابی به صلح در عرصه بین المللی است. دراین دوره نیز گروه موسیقی آبا به عنوان تنها نماینده ایران برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت شد.

دراین فستیوال که از۱۳ تا ۱۷ دسامبردرشهر کوالا لامپور برگزار شد٬ اجراي گروه آبا با استقبال خوب برگزار کنندگان این رویداد و نمایندگان مجلس مالزی روبرو شد و گروه آبا از سوی نخست وزير و شهردار کوالا لامپور مورد تقدیر قرار گرفت.

گروه موسيقي آبا که با هدف ايجاد ارتباط و تعامل با قوم ها و مليت هاي مختلف دنيا كار خود را آغاز كرده به اين منظور اعضاي گروه را از موزيسين هاي حرفه‌ای انتخاب كرده تا بتواند محتوای موسيقي ايرانی و توانايی‌های آن را به شيوه نوين اجرا كنند.

گروه آبا متشکل از نوا سلیمانی، مصطفي مومنيان، محمد رضا رئیسی و علی نراقیان است و الهام نجاتی مدير برنامه این گروه است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 14:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه موسیقی آبا در فستیوال cioff به اجرای برنامه پرداخت | موسیقی ما