برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه ٢١ آذر ساعت ١٨ برگزار می‌شود
رونمايى از آلبوم چهل رباعى تا خرقان در شهر كتاب مركزى
موسیقی ما- آلبوم چهل رباعى تا خرقان اثرى بر آمده از انديشه‌هاى شيخ ابوالحسن خرقانى سروده و خوانش اميرحسين الهيارى و آهنگسازی «کیاوش صاحب نسق» سه شنبه ٢١ آذر ساعت ١٨  با حضور آهنگساز شاعر و راوى آلبوم برگزارمي‌شود.

کیاوش صاحب‌نسق، متولد سال ۱۳۴۷ در تهران  است.  او در سال‌های میانی دهه 70  به اتریش  رفت تا به تکمیل  آموزش‌ها ‏ در مدرسه‌ موسیقی گراتس به‌عنوان دانشجوی رشته‌ آهنگسازی و تئوری موسیقی بپردازد  .

کسب آموزش از پروفسور ‏‏«برت فورر» و دریافت درجه‌ی دکترای آهنگسازی از دانشگاه هنر و موسیقی گراتس اتریش از جمله توفیق‌های صاحب‌نسق به شمار می‌رود  .  صاحب‌نسق بعد از اخذ درجه دکتری به تهران بازگشت و به  تدریس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پرداخت. 

خلق آثار در سه دسته آهنگسازی برای پیانو، ارکستر و درمحدوده‌ ‏موسیقی الکترونیک و کامپیوتر از جمله تلاش‌های خلاقه این آهنگساز به شمار می‌رود که آلبوم‌های «لالایی زیر آوار»،«...و اینجا در سکوت» و «لحظه ها» حاصل این کوشش است  .

 اين آلبوم را نشر و پخش جوان منتشر كرده است. حضور براى عموم در اين رونمايى آزاد است. شهر كتاب مركزى واقع در خيابان شريعتى بالاتر از مطهرى، نرسيده به معلم، نبش كوچه كلاته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 15:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمايى از آلبوم چهل رباعى تا خرقان در شهر كتاب مركزى | موسیقی ما