برنامه یاد بعضی نفرات
 
درخواست از مسئولین فرهنگی برای پیگیری اوضاع نامساعد «غلامرضا صنعتگر»
رفيق‌مان خيلى تنهاست ...
موسیقی‌ما - خواننده سرشناس پاپ این روزها روی تخت بیمارستان است و اوضاع مساعدی ندارد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، غلامرضا صنعتگر در حالی روزهای سخت بیماری را سپری می‌کند که اطرافیان این خواننده از برخی کم‌توجهی‌های مسئولین گلایه دارند و معتقدند مسئولین فرهنگی کشور باید هر چه زودتر برای این هنرمند شرایط بهتری فراهم کنند.

فربد یزدانفر از دوستان این هنرمند که این روزها بیشتر زمان خود را در کنار غلامرضا صنعتگر می‌گذراند در این باره می‌گوید: «متاسفانه تا این لحظه هیچ  مسئولی برای عیادت آقای صنعتگر نیامده و این در حالی است که اوضاع عمومی ایشان در روزهای گذشته اصلاً خوب نبوده و گذشته از اینها به دلیل مشکلات عدیده ای که در این مواقع وجود دارد، لازم است مدیران فرهنگی و هنری کشور خیلی فوری از این هنرمند حمایت کنند.»

یزدانفر افزود: «به هر حال شاید برخی موارد را نمی‌توان به صورت واضح در رسانه‌ها مطرح کرد ولی چیزی که من شاهد هستم این است که به نظر می‌رسد همه خالق قطعه محبوب «میشه ضامنم بشی» که برای امام رضا(ع) ساخته شده را فراموش کرده‌اند. احساس می‌کنم همه یادشان رفته که در چنین شرایطی باید خیلی زود به کمکش بیائیم و از این اوضاع نامساعد نجاتش دهیم.»

برخی هنرمندان و اطرافیان این خواننده نیز طی دل‌نوشته‌ای در صفحات شخصی‌شان، خواستار توجه ویژه از سوی نهادهای فرهنگی به وضعیت غلامرضا صنعتگر شده‌اند. در بخشی از این نوشته آمده: «سلام مردم. غلامرضا صنعتگرِ عرصه‌ى هُنر موسيقى، روى تخت بيمارستان است. مگر می‌شود عاشق امام رضا (ع) باشيد و اثر زيباى غلامرضا صنعتگر را نشنيده باشيد: «دل تنهامو آوردم با يه دنيا دلخوشى/ كمتر از آهوكه نيستم ميشه ضامنم بشى...» غلامرضا روى تخت بيمارستان است و صدایش ديگر در نمی‌آید. چه کنيم كه توان فرياد هم نيست... اى كاش نفسش مثل روزهايى بود كه براى ايران و امام رضا(ع) خواند... ما زبان و قلم او هستیم. نگذاريد در اين لحظه‌هاى سخت تنها بماند. آهاى مردم كه صداى خاموش رضا را نشنيديد، مپسنديد كه در اين لحظه‌ها رضا تنها و گرفتار بماند. آقایان مسئول، رفيقمان خيلى تنهاست...».

غلامرضا صنعتگر مدتی است که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و اوضاع نامساعد جسمی این خواننده جنوبی بارها خبرساز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 14:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رفيق‌مان خيلى تنهاست ... | موسیقی ما