برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین تجریه تئاتری رادان در نقش «زال»
بهرام رادان به پروژه «سی» پیوست
موسیقی ما - بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه «سی» پیوست تا برای اولین‌بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.

بهرام رادان از چند روز قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی – كارگردان بخش نمایش پروژه - آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمنداني چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از امروز (اول مردادماه) تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگي- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.

همايون شجريان و سهراب پورناظری - خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی»- درباره روند این کار توضیح مي دهند: «پس از تمرینات جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌ مانده تا اجرا قرار است تمرینات به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندركاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی،‌ نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی ازهویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند

پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دل‌آواز» و «بارانا» و با همراهی شرکت سامسونگ از 15 مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 11:59

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 مرداد 1396 - 16:41

اى جان ديگه چى بشه، ❤

سه شنبه 3 مرداد 1396 - 15:37

جانمی جان چه خوشی بگذره???

سه شنبه 3 مرداد 1396 - 15:37

خدا میدونه آخر این قضیه چی میخواد بشه!!!شده هر کی هرکی.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهرام رادان به پروژه «سی» پیوست | موسیقی ما