برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش «موسیقی ما» از روند صدور مجوز اجراهای زنده در سالن پرطرفدار
پایان محدودیت‌های اجراهای زنده موسیقی پاپ در برج میلاد؟
موسیقی‌ما- مدیر روابط عمومی برج میلاد با اعلام برگزاری جشنواره نوروزی موسیقی در سالن همایش های این برج، جزئیات جدیدی از فعالیت‌های این مرکز در اعطای مجوز برای اجراهای پاپ در سال جدید را اعلام کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، لیدا دانشی (مدیر روابط عمومی برج میلاد) درباره برگزاری کنسرت‌های پاپ در این سالن که در روزهای آخر امسال و از سوی چهره‌هایی چون احسان خواجه امیری، علی زندوکیلی و ... رویه جدید برگزاری کنسرتهای موسیقی در سال جدید در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «سالن همایش‌های برج میلاد ظرفیت ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های علمی ، فرهنگی و هنری دارد . از جمله‌ی این برنامه‌ها‌، کنسرت‌ها و جشنواره‌های موسیقایی است که در طول سال برگزار می‌شوند. اولویت در تمام طول سال با موسیقی‌های فاخر است و این موضوع بارها اعلام شده است . به فراخور مناسبت‌ها، جشنواره‌های دیگر گروه‌ها هم امکان اجرای برنامه دارند و اینموضوع در سال آینده قطعا وارد فضاهای جدیدی خواهد شد.»

مدیر روابط عمومی برج میلاد درباره جشنواره نوروزی برج میلاد نیز گفت: «در جشنواره‌ی نوروزی برج میلاد فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، رضا صادقی، محسن یگانه، گروه رستاک و گروه پالت اجرای کنسرت خواهند داشت.»

برگزاری جشنواره نوروزی برج میلاد در حالی دومین سال برگزاری خود را تجربه خواهد کرد که سال گذشته برای برای اولین بار همزمان با آغاز نوروز، جشنواره کنسرت‌های نوروزی برای مسافران نوروزی و شهروندان در یادمان ملی ایرانیان برگزار شد. چارتار، پالت، مازیار فلاحی و دنگ شو از نهم فروردین ماه سال گذشته در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی- گردشگری برج میلاد کنسرت‌های نوروزی خود را اجرا کردند.

لیدا دانشی درباره رویه این سالن برای اجراهای زنده در سال 96 نیز گفت: «در سال آینده نیز بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده برای سالن همایش‌ها، در طول سال با اولویت موسیقی‌های فاخر ، سنتی و آیینی ،دیگر گروه‌ها هم امکان اجرای کنسرت دارند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 12:59

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 12 اسفند 1395 - 12:16

اگه تالار وزرات کشور رو بتونن در اختیار مردم و موسیقی قرار بدن دیگه نیازی به سالن برج میلاد نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پایان محدودیت‌های اجراهای زنده موسیقی پاپ در برج میلاد؟ | موسیقی ما