برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پردگیان باغ سکوت به علت همدردی با جان‌باختگان پلاسکو برگزار نمی‌شود
کیهان کلهر بار دیگر در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - به دلیل همدردی و تألم با خانواده شهدای آتش نشان و جانباختگان مظلوم سانحه دردناک پلاسکو و به احترام عزای عمومی در تاریخ دوم بهمن ماه، کنسرت قزوین « پردگیان باغ سکوت » به زمان دیگری موکول خواهد شد؛ این در حالی است که کنسرت کرمان «کیهان کلهر» تمدید شده و در تاریخ هشتم بهمن ماه اجرا خواهد شد. این در حالی است که «کلهر» بار دیگر در سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
«کلهر»، روز گذشته –اول بهمن ماه- در همدان به اجرای برنامه پرداخت. او فردا نیز در سنندج کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را اجرا خواهد کرد، پنجم بهمن ماه در کرمانشاه، هفتم و هشتم بهمن ماه در کرمان و دهم بهمن ماه در زاهدان، یازدهم در بیرجند و  12 بهمن ماه در تربت حیدریه به اجرای برنامه خواهد پرداخت. او همچنین سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه، بار دیگر در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد. کنسرت سمنان نیز هفدهم بهمن ماه اجرا می‌شود.
 
کنسرت های خرمشهر ، زاهدان و تربت حیدریه رایگان برگزار می‌شود. کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) روی صحنه می‌برد، همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. به همین منظور، او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 - 14:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر بار دیگر در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما