برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از برگزاری آخرین کنسرت تابستانی در تهران
«بابک جهانبخش» برای اتمام تور کنسرت‌های «حالم خوبه» از تهران رفت
موسیقی ما - «بابک جهانبخش» برای آخرین‌بار در فصل تابستان با مخاطبان پایتخت‌نشین خود دیدار کرد. این برنامه تمدید کنسرت مردادماه او بود که با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد. جهانبخش در این برنامه هم همانند کنسرت قبلی منتخبی از آثار خاطره‌انگیز ده سال اخیرش و همچنین کارهای پرطرفدار آلبوم «حالم خوبه» را اجرا کرد. البته نکته حائز اهمیت این کنسرت اجرای زنده قطعه «یه ساعت فکر راحت» بود. اثری که در برنامه قبلی بابک جهانبخش از آن با پخش یک ویدیو رونمایی شد ولی او در اجرای 25 شهریور این اثر را به صورت زنده و با همراهی ارکستر خواند.

«من و بارون»، «مدار بی‌قراری»، «دریا»، «تورو دوست دارم»، «برف»، «خواب»، «چی شده»، «خاص» و «افسانه» و... از جمله کارهایی بودند که در این کنسرت اجرا شد. همانند همیشه بابک ریاحی‌پور (گیتاربیس و سرپرست ارکستر)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، انوشیروان تقوی (کیبورد)، مهران فرشباف (پرکاشن)، نیما حمیدی (درامز)، کسری خدیور (ویولن) و رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر) اعضای گروه جهانبخش در این برنامه بودند. او همچنین در کنسرتش از چهره‌هایی نظیر «آزاده نامداری»، «المیرا شریفی مقدم»، «داوود عابدی»، «محسن شیرالی»، «امیرمیلاد نیکزاد»، «پدرام کریمی» و «احسان ارغوانی» میزبانی کرد.

بابک جهانبخش پس از این برنامه به همراه اعضای گروهش عازم شهرهای دیگر ایران شد تا تور کنسرت‌هایش را تا پیش از ماه محرم به اتمام برساند. رضا تاجبخش چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره تور اجراهای جهانبخش گفته بود:«بیست و هشتم این ماه مهمان مردم اردبیل هستیم. اول مهر به بندرعباس سفر می‌کنیم و تا قبل از هفتم مهر هم یک شهرستان دیگر قطعی خواهد شد که به محض اخذ مجوز جزئیاتش اعلام می‌شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1395 - 15:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بابک جهانبخش» برای اتمام تور کنسرت‌های «حالم خوبه» از تهران رفت | موسیقی ما