برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعضای ارکستر «کامران تفتی» مشخص شدند
دیدار در شهریورماه با یک سورپرایز ویژه
موسیقی ما - کامران تفتی، خواننده و بازیگری که اسفند 94 آلبوم «عکس زمستونی تهران» از او منتشر شد، در شهریورماه در تهران روی صحنه می‌رود و سیاوش امامی به عنوان نوازنده گیتار و رهبر ارکستر، طاها مظاهری، نوازنده‌ی گیتار الکتریک و آکوستیک، شاهد علیزاده نوازنده پیانو، امیرعلی طاهری‌طلب نوازنده درامز و حامد حمیدزاده مهدیان به عنوان نوازنده گیتارباس او را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

به گزارش «موسيقى ما»، آلبوم «عکس زمستونی تهران» شاید اولین آلبوم یک بازیگر بود که بعد از انتشار مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی هم قرار گرفت و به همین دلیل تفتی بنا دارد فعالیت‌هایش در موسیقی را منسجم‌تر از همیشه ادامه دهد كه کنسرت شهریورماه یکی از این اتفاقات است.

در کنسرت شهریورماه که زمان و مکان دقیقش به زودی اعلام خواهد شد، علاوه بر ترانه‌های اولین آلبوم این خواننده، چند قطعه جدید به همراه یک سورپرایز ویژه اجرا خواهد شد. بهنام جلیلیان، رامین عبدالهی و سعید رضایی آهنگسازها و میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی ترانه‌سراهای آلبوم «عکس زمستونی تهران» بودند.

آرش پاكزاد میکس و مسترینگ آلبوم را انجام داده بود و جمعی از بهترین نوازنده‌های ایران در قطعات آن نواخته بودند. طراحی موسیقایی قطعات توسط بهنام جلیلیان انجام شده بود و آیدا مصباحی تهیه کننده و میثم یوسفی مدیر هنری آلبوم بودند که قرار است تهیه‌کننده و مدیر هنری کنسرت این خواننده هم باشند.

کامران تفتی به بهانه خبر برگزاری کنسرتش، یکی از قطعات آلبوم را به شکل آنپلاگد اجرا کرده که ویدیوی آن با همراهی مجله‌ی ادبی گوهران و خانم آبشناسان تهیه شده و شهیار کبیری کارگردانی آن را برعهده داشته است. برای اولین بار می‌توانید ویدیوی قطعه «یادگاری» را در «تماشاخانه موسیقی ما» مشاهده کنید. رامین عبدالهی، کامران تفتی را در این ویدیو به عنوان نوازنده گیتار و هم‌خوان، همراهی کرده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 20:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار در شهریورماه با یک سورپرایز ویژه | موسیقی ما