برنامه یاد بعضی نفرات
 
سامانه «حام» دومین کنسرت آنلاین خود را با حجت اشرف‌زاده برگزار کرد
هزاران ایرانی «ماه و ماهی» را یک‌صدا خواندند
موسیقی ما - 12 خردادماه امسال اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور با اجرای علیرضا قربانی راهاندازی شد. اجرایی که در کشور سر و صدا کرد و هزاران نفر از نقاط دور و نزدیک را با خود همراه ساخت. این‌بار در دومین پروژه از سری پروژههای سامانه «حام»، خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» از اجرای برنامه‌ای خاص و متفاوت نسبت به کنسرت‌های قبلی‌اش خبر داد و این سامانه هم توانست تعداد قابل ملاحظه‌ای از دوستداران موسیقی و نوا را از سراسر کشور با خود همراه کند.

به گزارش «موسیقی ما»، چهارشنبه، 16 تیرماه در روزهای تعطیلی عید سعید فطر که تقریبا تهران را خلوت و خالی شده می‌دیدیم، تالار اندیشه حوزه هنری، ساعت 6 بعدازظهر با جمعیت قابل توجهی روبرو شد. این جمعیت که شامل هنرمندان، بازیگران، اصحاب رسانه و دوستداران موسیقی و بالاخص حجت اشرف زاده بودند، به تالار آمدند. اما دانستن این نکته که قرار است به جز این چشم‌های حاضر در سالن، هزاران چشم دیگر هم به صورت مجازی و به‌طور هم‌زمان شاهد این کنسرت باشند، همه از جمله  جواد یحیوی، مجری برنامه  و حجت اشرف‌زاده را هیجان زده کرده بود. نوازندگان یک به یک وارد شدند و اولین قطعه را با موسیقی جنوب خراسان به یاد پیران جنگی خراسان و بعد از آن قطعه‌ای ازموسیقی شمال خراسان را اجرا کردند. سپس حجت اشرف‌زاده با معرفی اعضای ارکستر ماه و ماهی به سراغ قطعه دلنواز «ماه و ماهی» رفت. قطعه‌ای که همه انتظارش را می‌کشیدند تا در خواندن آن همراهی کنند.

در ادامه برنامه این خواننده جوان و پرطرفدار چند اثر موسیقایی و قدیمی و در عین حال خاطره‌انگیر مثل «عزیز بنشین به کنارم» و «بیا تا گل برافشانیم» را بازخوانی کرد. در بین قطعه‌های اجرا شده هم جدیدترین تک‌آهنگ حجت اشرف‌زاده با اشعاری از دکتر فاضل نظری با نام «همین است» اجرا و مورد استقبال قرار گرفت و به این صورت دومین پروژه «حام» هم مانند اولین پروژه با استقبال خوبی مواجه شد. پروژه ای که احتمالا دوستداران آن می‌توانند در آینده‌ای نزدیک منتظر اجراها و کنسرت‌های دیگری از سوی این سامانه باشند.

لازم به ذکر است که سامانه «حام»، صرفاً از درآمدآفرینی کنسرت‌ها و فروش بلیت‌های غیرحضوری کسب درآمد می‌کند و بخش اعظم عواید سالن متعلق به سازمان‌های خیریه همکار است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1395 - 15:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 18 تیر 1395 - 18:57

پس چرا پیامک اطلاع رسانی ارسال نشد؟؟؟
از دست دادیم که... :|

سه شنبه 22 تیر 1395 - 16:39
امین

چندان ضرر نکردی. چیز دندون گیری نبود

46.225.49.10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزاران ایرانی «ماه و ماهی» را یک‌صدا خواندند | موسیقی ما