برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
«مهدی یراحی» و «محسن یگانه» تیتراژهای «ماه عسل 95» را می‌خوانند
موسیقی ما – همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان، صدا و سیما هم رنگ متفاوتی به کنداکتورهای شبکه‌های خود می‌دهد و با ویژه‌برنامه‌ها و سریال‌های گوناگون ماه مهمانی خدا را سپری می‌کند. در این بین خوانندگان موسیقی از سبک‌های مختلف همیشه پای ثابت این برنامه‌ها و تیتراژهای آنها هستند. به همین دلیل مخاطبان موسیقی چند روز پیش از آغاز این ماه به دنبال حل پازل تیتراژهای تلویزیونی هستند و حقیقتاً هم در اغلب موارد خواننده‌ها با بهترین آثار خود در ماه رمضان حاضر می‌شوند. امسال هم طبق روال سال‌های گذشته سایت «موسیقی‌ما» گزارشی از تیتراژهای برنامه‌های پربیننده تلویزیون آماده کرده تا از الان برای شنیدن همه آثار این ماه برنامه‌ریزی داشته باشید. گزارش اختصاصی «موسیقی ما» از تیتراژهای رمضان 95 را در ادامه می‌خوانید:
 
  •   موفق‌های «ماه عسل» دوباره به این قاب برگشتند
به گزارش سایت موسیقی ما، امسال هم «احسان علیخانی» با برنامه پربیننده «ماه عسل» طبق روال سال‌های گذشته مهمان لحظات افطار بینندگان تلویزیون خواهد بود. این مجری تلویزیون همیشه در برنامه‌های مناسبتی که تهیه‌کننده و مجری آنها است روی مقوله موسیقی دقت‌نظر ویژه‌ای به خرج می‌دهد. به همین دلیل همیشه خوانندگان تیتراژهای «ماه عسل» و آثارشان زیر ذره‌بین تمامی مردم قرار می‌گیرد. اما امسال احسان علیخانی و اتاق فکرش برای تیتراژهای ماه عسل 95 به سراغ چهره‌هایی رفته‌اند که قبلاً سابقه حضور در این قاب پرمخاطب را داشته‌اند. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که «محسن یگانه» امسال تیتراژ آغازین این برنامه را می‌خواند. او پس از ده سال دوباره به ماه عسل برگشته و باید دید آیا می‌تواند موفقیت تیتراژ ماه عسل 86 با ترجیع‌بند «منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم» را تکرار کند؟

حضور محسن یگانه در تیتراژ ماه عسل در حالی رخ می‌دهد که این خواننده پس از سال 86 همكاری‌اش با احسان علیخانی را ادامه نداد و بازار شایعات میان علیخانی و یگانه داغ شد. البته هیچگاه این مجری و این خواننده در گفتگوهای خود وارد جزييات نشدند. همچنین محسن یگانه قرار بود در قالب یک گفتگوی ضبط‌ شده مهمان برنامه تحویل سال 1392 باشد اما به دلایل نامعلومی آن گفتگو پخش نشد. این خواننده پاپ بعداً در گفتگویی اعلام کرد که دیگر به تلویزیون نمی‌آید. ولی تیتراژ ماه عسل 95 را می‌توان به نوعی تیر آشتی محسن یگانه بر دو نشان قلمداد کرد.

اما از سوی دیگر قرار است این برنامه هر شب با صدای خواننده‌ای به پایان برسد که به زعم مخاطبان و منتقدان تا کنون موفق‌ترین آثار موسیقایی «ماه عسل» را تولید کرده است. «مهدی یراحی» پس از وقفه‌ای یک ساله قرار است امسال هم تیتراژ پایانی این برنامه را اجرا کند. او که سابقه قطعات موفق «هوای تو»، «هرجای دنیایی دلم اونجاست»، «سازش» و «بغض تو» را در کارنامه دارد، سال گذشته با تیتراژ پایانی این برنامه مهمان سفره‌های افطار مخاطبان نشد. مهدی یراحی طی یک سال اخیر درباره دلایل عدم حضورش در ماه عسل 94 سکوت کرد ولی گویا این بار با دست پر و قطعه‌ای متفاوت اما دارای همان مهر و امضای همیشگی خودش به ماه رمضان بازگشته است. اما حال باید دید تیتراژهای برنامه ماه رمضان احسان علیخانی که همیشه گمانه‌زنی درباره آن زیاد است تا لحظه پخش دستخوش چه اتفاقاتی خواهد شد و به چه شکل روی آنتن می‌روند.
 
  •   محمد علیزاده برای برادر می‌خواند
سریال «برادر» به کارگردانی «جواد افشار» گزینه قطعی شبکه دوم سیما برای ماه مبارک رمضان امسال است. «محمد علیزاده» با این مجموعه تلویزیونی پس از مدت‌ها به تلویزیون بازگشته و اتفاقاً پس از حدود ده ماه اثر جدیدی با صدای او شنیده می‌شود. این خواننده در تیتراژ سریال «برادر» با «معین راهبر» به عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده و مخاطبانش منتظر هستند تا ببینند او پس حدود ده ماه چه اثری را آماده کرده است. آخرین تک آهنگ محمد علیزاده سال گذشته در فضای مجازی شنیده شد و او این روزها مراحل پایانی تولید آلبوم جدیدش را دنبال می‌کند.
 
  •   دومین «شهرباران» برای «شهاب رمضان»
«شهاب رمضان» برای دومین بار تیتراژ برنامه «شهرباران» را اجرا خواهد کرد. این ویژه‌برنامه شبکه اول سیما هر روز همزمان با لحظات افطار پخش می‌شود. شهاب رمضان این بار برای تولید تیتراژ «شهر باران» در بخش ملودی با «وحید پویان»، در بخش ترانه با «احمد امیرخلیلی» و برای تنظیم با «حامد برادران» همکاری کرده است.
 
  • * «پادری» با «علی زندوکیلی»
«علی زندوکیلی» هم یکی دیگر از خواننده‌هایی است که امسال شنونده صدای او در تلویزیون هستیم. او خواننده تیتراژ سریال «پادری» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» است که از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این مجموعه در حقیقت قسمت دوم سریال «دودکش» است که ماه رمضان دو سال قبل پخش شد.
 
  •   «حجت اشرف‌زاده» با دو تیتراژ
خواننده جوان موسیقی ایرانی پرکارترین چهره ماه مبارک رمضان خواهد بود. اولین تیتراژ «حجت اشرف‌زاده» برای برنامه «عقیق» به تهیه‌کنندگی «محمود قنبری» است که هر شب از شبکه تهران پخش خواهد شد. خواننده «ماه و ماهی» امسال در قاب شبکه یک سیما هم حضور دارد و تیتراژ برنامه «شب‌های شیدایی» را می‌خواند.
 
  •   «حسین توکلی» در ماه مبارک رمضان
«حسین توکلی» هم یکی دیگر از خواننده‌های امسال تلویزیون است. به گزارش «موسیقی ما» او این بار تیتراژ پایانی برنامه «جشن رمضان» از شبکه پنج را اجرا خواهد کرد و برای این اثر با یکی از تنظیم‌کننده‌های مطرح همکاری کرده است.

*«محمدرضا مقدم» و اولین تیتراژش

«محمدرضا مقدم» یکی دیگر از خوانندگان تیتراژهای ماه مبارک رمضان 95 است. صدای او هر شب در تیتراژ آغازین برنامه «شب‌های شیدایی» و از طریق شبکه اول سیما پخش خواهد شد. او در قطعه‌ای که برای این برنامه آماده کرده با «افشین کریمی»، «فرشاد عنایتی» و «امین واحدی» همکاری کرده است. این اولین تیتراژ او در سال 95 است و تا پایان تابستان احتمالاً صدای محمدرضا مقدم را در چند برنامه تلویزیونی دیگر هم خواهیم شنید.


خبرهای تکمیلی درباره تیتراژهای ویژه‌ برنامه‌ها و سریال‌های ماه مبارک رمضان طی ساعات آینده به این گزارش اضافه خواهد شد. همچنین تمامی قطعات مناسبتی این ماه به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» و اپلیکیشن سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:27

دیدگاه‌ها

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:19

آهنگ خیال محسن یگانه فوق العاده بود امیدوارم دوباره چنین موفقیتی رو تکرار کنه ! کارای مهدی یراحی هم برای این برنامه عالی بون و خواهند بود !

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 19:57
موزیستین

در این بخش اینبار محسن یگانه کار ترانه رو سپرده به روزبه بمانی.
حتما میخواد کارش موندگار بشه

89.44.179.208
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 19:52
س

منم خیلی خوشحالم که محسن یگانه بلاخره فهمید که بار سرودن همه ی اشعار کارهاش رو نمیتونه خودش به دوش بکشه و نیاز به شاعران خبره داره ،حیف اخه صدا خوب تنظیم خوب اونوقت شعرها...

194.146.149.89
یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:20

اینکه اقای یراحی یک پایه ماه عسل هستن مشخص بود به هرحال سرقفلی برنامه ماله ایشونه!
محسن یگانه هم بسیار موفق بود با تیتراژ سال هشتاد و شیش امیدوارم هردو موفق باشن ولی اینکه اقای یراحی بخونن اونم فقط یه برنامه جالب نیست....

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 08:00
مهدی ب

ماه عسل با مهدی یراحی بزرگ شد این نظرت به غیر از حسادت هیچ منطق دیگه ای پشتش نیست!!!

83.147.221.186
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:00
mohsen 5678

اولا حسادت به چی دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟اگه جدیدا انتقاد حسادت شده بگین تا دیگه انتقاد نکنیم!دوما حرفتون به شدت خنده داره!یعنی مردم به خاطر اقای یراحی میشینن ماه عسل میبینن؟؟اره استاد؟؟؟
این نظرات متعصبانه واقعا خنده داره!

37.255.87.39
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:50
من :)

مهدی یراحی جزئی از برنامه ماه عسل هست و ماه عسل بدون صدای مهدی یراحی واقعا یه چیزی کم داره ، این موضوع کاملا پارسال حس شد ، بعدم برنامه مال احسان علیخانی و به هر کس دلش بخواد تیتراژ میده ، قطعا خودش میدونه کی مناسبتره :) هر کی از راه میرسه صاحب نظر میشه واسه ماه عسل :| شما تیتراژ رو گوش نده

151.246.72.174
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:50
محسن

آره سرقفلیش مال مهدی یراحیه چون بهترین آهنگای ماه عسل رو تا الان خونده و مردم میخوانش :q
از مهدی کی بهتر میخواد بخونه !
بعدم مهدی چند تا تیتراژ برای چند تا برنامه خونده که تیتراژهای ماه عسل هم جزوشون هستن
تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر» و تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای» و تیتراژ برنامه «کمی متفاوت» و برنامه ماه عسل
این حرفم خیلی مسخرس که میگی فقط تو یه برنامه می خونه جالب نیس :|
چه فرقی می کنه ! فک کن هر تیتراژ مال یه برنامه بوده

151.246.72.174
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 22:02
پاییز

فکر می کنم همه به این نتیجه رسیدن که صدای اقای یراحی با این برنامه چقد عجین شده......هر چند تیتراژ پارسال هم زیبا بود...والبته امیدوارم تیتراژ امسال جذاب تر ومتفاوت تر باشه

78.38.120.121
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 23:10
mohsen 5678

برای طرفدارای اقای یراحی ایشون جدا نشدنی از ماه عسله!و ماه عسل فقط برای طرفدارای اقای یراحی نیست!اینکه دلش میخواد اقای علیخانی درسته ولی این موضوع رفیق بازی و رانته!

37.255.33.235
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:59
موزیک ما دیکتاتوووووووووووور

چرا نظراییییییییییییییییییی منو تایید نمی کنی
اوانا که توهین میکنن عب نداره و نظرشون تایید میشه
مال من چرا تایید نمیشه
مگه چی گفتم
واقعا که :|
خیلی نامرد و دیکتاتوری

151.246.69.105
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 16:53
این نظر :|

این نظر سرمو بخوره
اونایی که یه تومار نوشتمو چرا تایید نکردی !
دوبارم فرستادم بی انصاف
:(

151.246.69.105
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 18:21
حداقل اینو تایید کن :(

این یکی رو انصافا تایید کن .
احسان علیخانی شعری که خودش سرود رو از بین این همه خواننده داد مهدی و این موضوع کاملا نشون میده که احسان بخاطر علاقش به صدای مهدی اونو انتخاب می کنه نه رفیق بازی
بعدم اگه حرف رفیق بازی بود تیتراژ اول رو میداد مهدی نه تیتراژ آخر که خودش همیشه رو نصفش حرف میزنه و تیتراژ کامل پخش نمیشه

151.246.69.105
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:48
mohsen 5678

من با این دلایل منطقیت پر پر شدم!

5.75.95.184
یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:21

جاست یگانه

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:33

تبریک به هوادارای محسن یگانه و محمدعلیزاده و مهدی یراحی
این سه خواننده به همراه چاوشی بهترین های موسیقی هستن
خیلی منتظر قطعات این سه خواننده هستم
امیدوارم هر سه خواننده با تیتراژها موفق باشند

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:40

تبریک به طرفدارای محسن یگانه و محمد علیزاده و مهدی یراحی
امیدوارم هر سه خواننده موفق باشند

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 20:43

امسال با صدای محمد و محسن و مهدی یراحی چه شود.
ایشالا که اتفاق های خوبی میوفته

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:17

فردا و پس فردا...
آلبوم این محسن و تیتراژ اون محسن...
بوووووم!

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:17

به عنوان یه چاوشیست خیلی محسن یگانه و یراحی رو دوست دارم بدون تعصب این دونفر در کنار خواجه امیری و چاوشی 4 خواننده برتر و برند موسیقی داخل هستند...
اینکه از بین این 4 نفر ماه رمضون امسال سه نفرشون قراره کار جدید بدن بیرون(شاهکار امیر بی گزند)خیلی خوشحالم میکنه...
ولی خب هرچی فکرمیکنم میبینم امیر بی گزند هم صد در صد با توجه تیم پشت البوم و خود محسن میتونه صدای تحسین هوادارای دیگه رو بلند کنه...به امید انتشار آلبوم امیر محسن

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:25

مهدی یراحی عالیه واقعا لحظه آخر روزای ماه رمضون با صداشون بی نظیره ولی محسن یگانه دیگه کاراش کیفیت قبل رو نداره امیدوارم این یکی خوب باشه
محمد علیزاده هم کار قبلیش ده ماه قبل نبوده همین سه ماه قبل خستم رو داد
مازیار فلاحی هم تیتراژ برنامه دعوت از شبکه یک رو داره

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:54

تبریک به هواداران محسن یگانه و مهدی یراحی
خب به دلیل گیرایی و همه گیر بودن این برنامه همه مثله من فکر کنم دوست داشتن که تیتراژ ماه عسلو خواننده مورد علاقشون بخونه که امسال قرعه به نام این دو عزیز افتاد
با شناختی که از هر دو عزیز دارم قطعا کارای شنیدنی و زیبایی رو شاهد خواهیم بود....

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 22:53

چه خوبه که تو یه روز دو تا خبر خوش بشنوی .تیتراژ با صدای محسن و آلبوم اون یکی محسن.مطمئنا هر دو تا کار عالی هستن.قراره ماه عسل امسال هم فراموش نشدنی بشه.
هنوز پشت سرت هستیم،مثل سابق همونجوری نابغه جان

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 23:06

محسن یگانه مرسی که برگشتی به ماه عسل امسال ماهمون حسابی عسله ....

یکشنبه 16 خرداد 1395 - 23:59

من مات تصوير توام.......

به به به همه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 00:39

نابغه ی موسیقی ایران محسن یگانه
دوستت داریم تا ابد

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 01:11

جوووون فردا چه روزی بشه.
تیتراژهای ماه عسل،بازم مهدی یراحی عاااالی.
و بهتر از همه امیر بی گزند محسن چاوشی چه شود.

man
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 01:16

تبریک به طرفدارای محسن یگانه و مهدی یراحی ...

چه شود فردا با تیتراژهای ماه عسل و آلبوم محسن چاوشی عزیز
یا حق

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 02:33

به شخصه به عنوان یه آدمی که هم ارادت خاصی به ماه عسل ِ احسان علیخانی داره و هم طرفدار محسن یگانه هست خیلی زیاد از این خبر خوشحال شدم :)
برگشتن محسن یگانه ی دوستداشتنی به ماه عسل ِ محبوب بعد از تقریبا ده سال فکر میکنم برای عده زیادی از هواداراشون یاداور کلی حس و خاطره ی خوب باشه .
مهدی یراحی عزیز هم که به نظر من همه ی تیتراژ هایی که برای ماه عسل اجرا کرده فوق العادست و یه جورایی تیتراژ های پایانی و لحظات انتهایی برنامه ماه عسل رو برای خودش کرده.
با آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:14

واقعاکه.صداوسیماتوهیچ برنامه ای ازصدای مسترخواجه امیری استفاده نکرده بایدبره بمیره.اههههههههههههه پووووووووف

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:27

مرسی نابغه که برگشتی تلویزیون

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:19

محسن یگانه دمت گرم...
امیدوارم چنان تیتراژ بدی در ماه عسل که جاست یگانه بودنم رو تثبیت کنی...
جوری که هیچ حرفی پشتش نباشه...اسطوره موسیقی پاپ من
متشکرم از حضورت در ماه عسل.

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:10

وای چیییییی دارم میبینم؟فشارم آقا فشارم...هم خوشحالم واسه اینکه رابطه احسانو محسن دوباره خوب همم اینکه محسن بعد از6سال برگشت تلویزیون...کلا من همیشه از یک ماه قبل از شروع ماه رمضون منتظرم تا تیتراژ ماه عسلو با صدای مهدی بشنومم ولی امسال با اومدن محسن این خوشحالی دوبل میشه...چشماتو از من ورندار،من مات تصویر توام...هرجور میتونی بمون من با تو سازش میکنم!

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 14:49

واقعا محسن یگانه همه ما طرفداراشو مسخره کرده و به بازی گرفته...آقا محسن یه ذره ثبات توی تصمیمات داشته باش...یه روز با فرزاد فرزین و بنیامین میزنی به هم،فرداش مصاحبه میکنی و میگی مشکل خاصی نبوده و عکس یادگاری میگیری،یه روز میگی من دیگه آهنگ تیتراژ نمیخونم ومسخره میکنی تیتراژ خون ها رو دوباره الان زیر حرفت میزنی،ی روز بعد قضیه نرفتنت به برنامه شبکه شیراز فضای مجازیو داغون میکنی که وااای من ی اشتباه بزرگ کردم و اونم خوندن تیتراژ ماه عسل بود و دیگه این آهنگو از اجراهای کنسرت حذف میکنم و دوباره الان میخای براش بخونی،یه روز میگی من دیگه آلبوم نمیدم سال بعدش میدی،و .....بابا تو رو خدا تکلیف هواداراتو مشخص کن چقدر بدبختا رگ گلوشونو باد کنن واسه دفاع از تصمیمای خلق الساعه و انقلابی جنابعالی ؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:11
غبارسربی

همه ما طرفدارشو؟!!!
مطمئنا شما طرفدار یگانه نیستید و قصد بر هم زدن جو اینجا رو داری.
آدم ها به مرور زمان پخته تر میشن و اشتباهاتشون رو اصلاح می کنن بنظر من باید خوشحال باشیم که یگانه با تلویزیون و ماه عسل آشتی کرده.
امیدوارم 3 خواننده های خوب کشورمون تیتراژهای خوبی ارائه بدن، الان هم تو راه منزل هستم تا برم و آلبوم محسن چاووشی رو گوش بدم که امیدوارم گوش نواز باشه.

95.64.61.168
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:13
Aren

ما طرفدارای یگانه این رفتار رو دوست داریم و این موضوع نه تنها به شما بلکه به هیچکس ارتباطی نداره

5.125.118.126
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:43
Mehdi Mika

الان باور کنیم طرفدار یگانه ای؟!! میشه بگی کجا و کی تیتراژ خونارو مسخره کرده؟! کی گفته دیگه نمیرم تلوزیون؟ چندین سال پیش گفت با جوی که در حال حاضر تو صداو سیما حاکم هست دیگه نمیرم تو برنامه هاشون و تیتراژم کار نمیکنم! طی این چند سال اخیرم شاید بتونم بگم تنها خواننده ای بوده که نه صدا و سیما به عنوان مهمان حضور پیدا کرده و نه آهنگی ساخته براشون! اگه الانم اومده حتما از نظرش شرایط تغییر کرده
مشکل یگانه با این اشخاصی که نام بردی یه چیزی بین خودشونه و بین خودشونم حلش کردن! حالا شما این وسط چی میگی؟!
اون روزیم که گفت دیگه قصد آلبوم دادن ندارم سال 91 بود پسر خوب! سال بعدش و سال بعدترش آلبومی نداد! سال 94 آلبوم داد اونم به اصرار هوادارا و کمپین هایی که راه افتاد و دیدیم که نتیجه اون همه فاشری که بهش آوردن افت کیفیت کارش نسبت به آلبومای قبلیش بود
اتفاقا تو تصمیم گیریاش همیشه هوشمندانه عمل کرده و الان خوندن این تیتراژ میتونه خیلی تو روند کاریش تاثیرگذار باشه
در نهایت بازم میگم! واقعا انتظار داری باور کنیم طرفدار یگانه ای؟ در حالی که حتی نمیدونی 3 سال بعد تصمیمش برا آلبوم ندادن اومد آلبوم جدیدشو منتشر کرد؟
در ضمن طرفدار واقعی این چیزارو تو این جور سایتا نمینویسه! میره تو پیج شخصی اون شخص و اونجا این حرفارو میزنه
خوش باشی

31.58.18.78
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 15:32

ایول ایول ایول .....
چه انتخاب های خوبی برای ماه عسل ....
ایشالا که دم افطار حالمونو خوب کنن :)

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:38

بابت برگشتن آقای یراحی بی اندازه خوشحالم ولی چه قدر چه قدر و چه قدر جای فرزاد فرزین خالی است دلم یک تیتراژ مثل ماه عسل 92 میخواداون سالواقعا بی نظیر بود ماه عسل آای یراحی هم بهترینش رو اجرا کرد در واقع همون تیتراژ سازش

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 16:55

همگی برید می رسم به تو مازیار فلاحی رو گوش کنید بعد برید به احسان علیخانی بگید باید تیتراژ رو مازیار بخونه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 20:11
Aren

گوش کردم چیز خاصی نبود شما فک کردی مازیار خوبه ولی هيچوقت اونو جزو هفت هشت تا خواننده خوب اول ندون مازیار رو هم هيچوقت با یگانه یکی نکن

5.125.118.126
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 13:44
Mehdi Mika

ضمن احترام به سلایق شما باید بگم با توجه به سابقه کاریش، مازیار فلاحی در خوش بینانه ترین حالت جزو خواننده های درجه دو ایران هست

31.58.18.78
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:53

فقط مهدی یراحییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 22:20

با عرض سلام و خسته نباشید
فقط اسم برنامه ماه عسل هست یا اسم اهنگ هم ماه عسل است؟ و قراره با هم بخونن یا بصورت تکی میخونن ؟

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 03:42

یگانه عزیز، مرسی که برگشتی...
منو درگیر خودت کُن تا جهانم زیر و رو شه

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:53

دراین که یگانه خیلی خوبه شکی نیست ولی واقعا متاسفم برای احسان علیخانی که نذاشت پارسال بابک بخونه;واسم جای سواله چجوری اهنگ مزخرف بهادری رو به جای سکوت بابک انتخاب کرد؟؟؟اصلا صدای بابک افریده شده واسه برنامه ای مثل ماه عسل.تبریک به طرفدارای یگانه

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 15:14
حجت حیدری

وات ده فاز؟؟؟
چه طرز حرف زدنه؟مزخرف ینی چی؟؟
اینکه خواننده مورد علاقت شایستگی خوندن تیتراژ نداره دلیل بر این نمیشه که تو بیای به بقیه توهین کنی و مسخره کنی کارای هنرمندای کشورمون رو
شما برو صدای بابک رو گوش بده.قطعا اتاق فکر ماه عسل خیلی از تو یکی بیشتر میفهمه که کی باید تیتراژو بخونه و کی لیاقتشو نداره و باید از تو خونشون تیتراژو نگاه کنه

5.222.84.54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی یراحی» و «محسن یگانه» تیتراژهای «ماه عسل 95» را می‌خوانند | موسیقی ما