جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت‌وگوی ویدئویی «موسیقی ما» با خواننده موفق این روزهای موسیقی پاپ ایران؛
محمد علیزاده: روزهای سختی را گذراند‌ه‌ام
موسیقی ما - در روزهایی که بسیاری معتقدند موسیقی پاپ کشور با رکود مواجه شده و شاهد آنیم که کمتر کاری به موفقیت می‌رسد و از طرفی کنسرت‌های پاپ با اقبال کمتری نسبت به گذشته مواجه می‌شوند، «محمد علیزاده» از معدود هنرمندانی است که اوضاعش مثال نقض همه این موارد است. چند تک‌آهنگ موفق و شاید مگاهیت، تمدید پیاپی کنسرت‌های تهران -که هر کسی ریسکش را نمی‌پذیرد- و اجراهای مکرر در شهرستان‌ها، خواننده «جز تو» را به سطح اول موسیقی پاپ ایران رسانده و بی‌اغراق موفقیتی مثال‌زدنی نصیبش کرده است. علیزاده قرار است به زودی راهی اروپا شود و برای نخستین بار در اجرایی مشترک با سه چهره سرشناس دیگر، برای ایرانیان مقیم اروپا در استکهلم سوئد و اوبرهاوزن آلمان کنسرت برگزار کند. به این بهانه، عصر روز پدر، در پشت‌بام خانه‌اش با او هم‌کلام شدیم. ویدئوی این مصاحبه که به کارگردانی «سعید عبداللهی» و تصویربرداری او و «سید علیرضا حق‌شناس» تولید شده را از «تماشاخانه» مشاده و دانلود کنید.
 
  • * فکر میکنم وابستگی زیادی به خانواده داری. درست است؟
بله. نوع تربیت من و خواهرهایم طوری بوده که وابستگی زیادی به خانواده داریم و همیشه با هم در ارتباطیم. پدر و مادرم دلیل اصلی این وابستگی هستند.
 
  • * لابلای این برنامههای پیاپی، فرصت میکنی به آنها سر بزنی؟
روزی سه یا چهار بار به صورت تلفنی با هم در ارتباطیم و در کوچکترین فرصتی که به دست بیاید به هم سر میزنیم. امروز هم روز پدر هست و بخاطر کنسرت هنوز فرصت دیدار خانواده را نداشتم، اما بعد از کنسرت اولین جایی که خواهم رفت، خانه پدری است.
 
  • * این روزها بحث حضورت در کنسرت اروپا (سوئد و آلمان) مطرح است. تو برای اولین بار به آنجا میروی و برای اولین بار چهار هنرمند از داخل کشور در اروپا اجرا خواهند داشت. از این برنامه بگو و چه شد که برای حضور در کنار محمد اصفهانی، شهرام شکوهی و بنیامین انتخاب شدی؟
قبلاً صحبتی شده بود مبنی بر اینکه برای اولین بار چهار خواننده که در ایران مشغول فعالیت هستند در «اوبرهاوزن» کنسرت برگزار کنند. با من هم رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفت. برای من افراد دیگری که در این سفر همراهم هستند بسیار مهم بود که خدا را شکر همه از دوستان من هستند. هم آقای اصفهانی که من از طرفداران صدای ایشان هستم و این را به خودشان هم گفتهام، و هم بنیامین بهادری و شهرام شکوهی که از دوستان قدیمی من هستند. امیدوارم در این سفر اتفاق خوبی بیفتد و مردم لذت ببرند. تمام تلاش من در کنسرتهایم این بوده که بهترین اتفاقها بیفتد. چون حس میکنم وقتی کسی به کنسرت من میآید، باید آن شب برای او خاطره ساز شود و اگر این اتفاق نیفتد، من بازی را باخته‌ام. باخته‌م. باخته‌امتسدرسترنوودر کنسرت باید انرژیهای مثبت موج بزند. کنسرت باید مردم را بهم وصل کند و حال ما را خوب کند.
 
  • * برنامه ی خاصی برای اجرای سوئد و آلمان دارید؟
در حال حاضر در مرحله تمرین ارکستر هستیم. 6 نفر از اعضای ارکسترم در این سفر من را همراهی خواهند کرد. آقای اصفهانی هم از رهبر ارکسترشان (امیر فتحی) و بنیامین و شهرام هم هر کدام از دو یا سه نفر از نوازندگانشان استفاده میکنند.
صحبتهایی صورت گرفته و پیشنهاد شده که با هم بخوانیم، اما باید بررسی کنیم و ببینیم آیا این کار تاثیر خوبی دارد یا نه. ولی این قول را به دوستان حاضر در اروپا میدهم که این کنسرت خاطره خوبی برایشان شود. شخصاً از این که کاری فقط انجام بشود فرار می‌کنم و دوست دارم نتیجه خوبی داشته باشد. به ایرانی‌های اروپا قول می‌دهم این کنسرت برایشان خاطره شود.
 
  • * چیزی که هواداران تو را آزرده کرده، مسئله آلبوم جدید تو است که مدت‌هاست در مورد آن صحبت شده. لطفاً الان یک بار برای همیشه بگو که آلبومت در چه وضعیتی قرار دارد و کی منتشر خواهد شد؟
من در سال 94 خیلی درگیر برگزاری کنسرت‌ها بودم. بعضی وقت‌‌ها پیش می‌آمد که من و نوازنده‌های گروه در سفر بودیم و تنها 4 ساعت در شبانه روز می‌خوابیدیم. کنسرت‌های شهرستان که به خاطر رفتن از شهری به شهر دیگر واقعاً انرژی زیادی از گروه ما می‌گیرد و کنسرت‌های تهران هم که بسیار سنگین هستند...
 
  • * چرا کنسرت‌های تهران این‌طور است که انرژی زیادی می‌گیرد؟
راستش را بخواهی نمی‌دانم! شاید به خاطر جمعیت بیشتری است که به کنسرت می‌آیند. از طرفی تهران همیشه ویترین بوده است. در حالی که من شاید گاهی انرژی‌ای که در شهرستان‌ها می‌گذارم بیشتر هم بوده و این را مردم می‌بینند، اما بعد از کنسرت‌های تهران وقتی به خانه می‌رسی قبل از این‌که تصمیم بگیری، خوابت می‌برد! این کنسرت‌‌ها هم باعث تحلیل رفتن جسم می‌شود، شما بسیار پر مشغله هستید و ممکن است این مسئله کمی خواننده را از مسیر تولید دور کند.
 اما حقیقتاً در کنار کنسرت به تولید هم پرداختم و تقریباً آلبوم من آماده است. 30 قطعه تولید کردم که 8 تای آن را انتخاب کردیم. از این 8 تا یکی حذف شده و 2 یا 3 اثر دیگر به آلبوم اضافه می‌شود. چون ماه تولدم زوج است، دوست دارم تعداد قطعات آلبوم هم زوج باشد! دوست ندارم طوری باشد که فقط بگویند محمد یک آلبوم منتشر کرد. می‌خواهم آلبوم من طوری شود که مردم در کنار خانواده و دوستان یا در تنهایی خودشان به آن گوش کنند و لذت ببرند.
 
  • * این حرف‌ها توقعات را از تو بالا می‌برد...
اشکالی ندارد. من همیشه توقعم از خودم بالا است. اگر روزی همان فرم «همینه که هست» یا «کجا می‌ری» را تکرار کنم که باخته‌ام. ترانه ها باید حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشند. ما هر روز بزرگ‌.تر می‌شویم و دنیایمان هم بزرگ‌تر می‌شود. وقتی این اتفاق می‌افتد باید جنس ترانه‌ها و کلام من هم تغییر کند..
 
  • * هر چند اهالی رسانه به سختی از این دست اظهارنظرها میکنند، اما با توجه به موفقیت قطعات، برگزاری اجراهای متعدد در تهران و شهرستانها و تمدیدهای پیاپی کنسرت تهران، میتوانیم تو را نفر اول موسیقی پاپ کشور در حال حاضر بدانیم و این چیزی است که در محافل موسیقی پاپ مطرح است. میخواهم نظرت را در این باره بدانم، با نگاهی به گذشته‌ات...
این را با افتخار می‌گویم که من روزهای سختی را در موسیقی سپری کردم. این «محمد»ی که مردم می‌بینند، کسی نبوده که یک‌شبه برایش اتفاقی بیفتد. روزهایی را گذراندم که ناامید شدم و حتی به رها کردن این کار فکر کردم. اما این فکرها شاید چند دقیقه هم دوام نداشته و باز هم شروع کردم.

هیچ‌وقت به دنبال این‌که نفر اول ایران بشوم نبودم. هرچند به نظر من نفر دوم همیشه بازنده است. چون او به دنبال اول شدن بوده و مقام دوم برایش باخت است. من همیشه به این فکر می‌کنم که از وقتی به دنیا آمدم، رسالتی داشته‌ام. من از این‌که آوازه خوان مردم ایران هستم خدا را شکر می‌کنم. امسال دومین سالی بود که به دلایلی عید را از خارج کشور بودم و اصلاً به من خوش نگذشت. سال‌های قبل که کرج بودم، شب‌های عید به خیابان می‌رفتم و از اینکه مردم با شور و هیجان مشغول خرید بودند لذت می‌بردم. من از این‌که مردم لذت ببرند خوشحال می‌شوم و با همین طرز فکر پا به عرصه موسیقی گذاشتم.

بعد از این‌که مرتضی [پاشایی] فوت شد، بعضی از همکاران صحبت‌هایی کردند که من هم از درون آن‌ها بخشیدم و امیدوارم خدا هم ببخشد. اما این واقعیت است که وقتی آهنگ مرتضی را در خیابان می‌شنیدم، خوشحال می‌شدم و انگار آهنگ خودم را شنیده‌ام.
 
  • * چند وقتی است کمتر کاری در فضای موسیقی به موفقیت رسیده و هیت شده. به نظرت دلیل این مسئله چیست؟
به این دلیل که همه از روی دست هم نگاه می‌کنند. وقتی کاری هست می‌شود، آن را می‌شنوند و سعی می‌کنند از روی آن چیزی در قالب تفکرات خودشان بزنند، اما این اشتباه است. در هر هنری، وقتی خلاقیت نباشد نمی‌توانی اثر خوبی تولید کنی.  من حس می‌کنم کمی دچار تکرار شده‌ایم و بزرگترین مشکل این است که در گذشته‌مان سیر می‌کنیم. من سال 87 «جز تو» را منتشر کردم. الان هشت سال از آن گذشته و باید ببینم بعد از آن چه کرده‌ام. باید کارهایی عرضه شود که از جنس خودمان ولی نو باشد. 
 
  • *  در این فضایی که گفته شد، تو چند کار هیت مثل «همینه که هست»، «فکرشم نکن» و... داشته‌ای. اینها چطور پیش آمده؟ اتفاق بوده یا تفکری پشت آن وجود داشته؟
شاید باورت نشود ولی تقریباً نود درصد ملودی‌هایی که موفق شده‌اند را در چند دقیقه ساخته‌ام. به حال درونم در آن روز بستگی دارد.
 
  • * کار سختی است و لااقل اخیراً کمتر برای یک خواننده اتفاق افتاده...
بله. واقعاً کار سختی است.
 
  • * گویا قطعه جدیدی هم آماده انتشار داری. به موفقیت آن هم امیدواری؟
بله یک قطعه جدید آماده کردم و منتظرم بعد از پخش شدن نظر مردم را بدانم. خیلی این قطعه را دوست دارم و امیدوارم مردم هم دوستش داشته باشند. خدا همواره به من لطف داشته و همیشه بعد از اتمام کارم و قبل از پخش شدن آن‌ها، از خدا می‌خواهم که علاقه به آهنگم را در دل مردم بیاندازد.

من معجزات خدا را در زندگی‌ام حس کرده‌ام. ببین، تکنیک و استعداد یک بخش ماجرا است و نگاه خدا بخش ویژه‌تری از آن. من این را در کنسرت‌هایم هم می‌گویم. شنیده‌ام که می‌گویند محمد خیلی از خدا حرف می‌زند. خوب، اگر از خدا نگویم پس از چه چیزی باید حرف بزنم؟! از صدا و هنرم؟ خیلی افراد بااستعدادتر و خوش‌صداتر از من هم در ایران هست.
 
  • * قبل از به بازار آمدن این قطعات فکر می کردی این اتفاقات برایشان بیفتد؟
بعد از ساختن قطعات «فکرشم نکن» و «همینی که هست» فکر می‌کردم مورد استقبال مردم قرار بگیرد، اما نه در این حد. حتی در مورد آهنگ «جز تو» وقتی که با میلاد ترابی کار را ساختیم، می‌دانستیم شنیده می‌شود اما توقع چنین بازتابی نداشتیم. آن بخشی که درباره «خدا» گفتم خیلی تاثیر داشته. من «بی‌نهایت - هیچ» از خدا عقبم!
 
  • * به نظرت امسال می‌توانی در جشن سالانه موسیقی ما تندیسی دریافت کنی؟
امیدوارم که دریافت کنم.
 
  • *  فکر می‌کنی به خاطر کدام کار این شانس را داشته باشی؟
نمی‌دانم. اما دوست دارم در بخش مردمی برگزیده شود. چون در بخش کارشناسی مقام نمی‌آورم! (با خنده)
 
*****
 
 می‌خواهم در مورد این اسم‌هایی که می‌گویم اظهارنظر کنی.
 
  • * احسان خواجه امیری
پسر ساده دل، خوب و دوست‌داشتنی.
 
  • * صدرالدین حسین‌خانی
کسی که از ابتدای کار کنارم بوده و دوستش دارم.
 
  • * میلاد ترابی
عزیز دلم! انسانی تاثیرگزار در زندگی موسیقایی من.
 
  • محسن یگانه
صدا، هیجان و شیطنت درونش را دوست دارم.
 
  • * رضا صادقی
رفیق روزهای خیلی دور، رفیق روزهایی که دیگر نیست و خبری از او ندارم.
 
  • * سایت موسیقی ما
سایت خیلی خوبی که در کمک به بچه‌های موسیقی بسیار تاثیرگزار بوده.
 
  • *  استاد شجریان
با شنیدن صدای استاد، که قطعه‌ای در افشاری خوانده بودند، من ترغیب شدم که ردیف‌های موسیقی را یاد بگیرم و با صدای ایشان عاشق شدم. «شب، سکوت، کویر» استاد در سال 76 با من چه ها کرد! برای همه بیماران دعا می‌کنم که حال جسمی‌شان خوب شود. استاد شجریان همیشه حال روحی همه را خوب کرده‌اند و با دعای مردم حتما حال جسمی خودشان هم خوب می‌شود.   
 
*****

پیاده سازی گفت‌وگو: ساسان گوران
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 15:33

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 16:26

اقای علیزاده دیگه بهتره دست از کم فروشی برداره و آلبوم جدید رو منتشر کنه.
یعنی چی آخه با دوتا آلبوم این همه سانس کنسرت برگزار میشه. البته که موفق هست و همه سانس هاش به خوبی و سریع پر میشه و کنسرت هاشون تضمینی هستند و خالی نمیمونه
ولی باید به مخاظب احترام بزاره و آلبوم و منشر کنه و بعد کنسرت برگزار کنند

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 23:04
فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →

کم فروشی کدومه اقای محترم؟؟؟؟؟؟؟
محمد حتی صدای نفس کشیدنشم منتشر کنه هیت میشه چه برسه اهنگ و البوم .....این وسط فقط سلامتیشه که مهمه....اگه کسیم از هواداران معترضه به تعداد کنسرتا شک نکنین بخاطر نگرانی ما از بابت سلامتی محمدجانه وگرنه هوا برتون نداره که ما ناراضی ایمو اینکارشو بی احترامی میدونیم.....
انقدر الان با وجود اینکه سه چهار ماه بیشتر از دیدارم باهاش نمیگذره ولی مشتاقم باز برم دیدنشو کنسرتش.....خواننده ای که بتونه دل هوادارشو دلتنگ خودش کنه خوانندس و به مخاطبش و هوادارش احترام میزاذه بقیه که اهنگ دادنو به دیدار با هوادار و کتسرت ترجیح میدن تنها مدعی خوانندگی اند....چون میترسن لایو اجرا کنن....
بار ها از هوادارای محمد جان تو همین سایت شنیدین که اجرای زنذش و صدایی که تو کنسرتاش داره صدبرابر زیبا تر از صدای استودیو و تنظیم شدشه اینو اقای صفاریانم تایید کردن...

5.114.240.187
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 01:50
جلال

موافقم باهات،من خودم از طرفدارای محمد علیزاده ام ولی منتقدش هم هستم
کنسرت با کارای قدیمی هنر نمیخواد،هنر اونه که با کار جدید مردم رو به طرف خودت جذب کنی
محسن چاوشی کسیه که بدون هیچ ادعایی داره کار میکنه و تو سبک خودش پیشتازه،من که از آلبوم من خود آن سیزدهم لذت بردم
من از هر خواننده ای رو که کار خوب و با کیفیت ارائه بده،و برای طرفداراش احترام قائل باشه،حمایت میکنم و طرفدارشم مثل احسان خواجه امیری،میثم ابراهیمی،مهدی یراهی،بهنام صفوی،محمد اصفهانی و.....

31.184.191.193
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 11:51
مهرزاد

اقا جلال اجرای کنسرت با اهنگ تکراری هنر نیست سولد اوت کردن کنسرتها با وجود البوم و اهنگ ندادن هنره‌.
خانم فروغ باهاتون موافقم بنظرم بهتره بقیه ی خوانندگان جای کناره گیری و سرگرم کردن هوادارانشون با اهنگای با سبک تکراری و اهنگایی که هیت نمیشن کنسرت بزارن.
با وجود کنسرت های فراوان جناب علیزاده شاهد اهنگ های هیت «کجا میری» و «همینه که هست» و « خستم» بودیم. توی یه سال اخیرجناب علیزاده سه اهنگ منتشر کردن که هر سه تا هیت شدن.
احترام به مخاطب چیزی جز این نیست.

5.113.154.48
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 17:56

محمد علیزاده عزیز موفق باشی
ما بی صبرانه منتظر ترک جدید و هم چنین آلبوم هستییییم

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 18:37

بازم مثل همیشه از صحبت در مورد مرحله آلبوم طفره میرن.آخه تا کی میخاد انقد آهنگ های تکراری تو کنسرتاش بخونه؟؟؟

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 18:41

آره همینه
یکی دو سال پیش تو این سایت ی حرفی زدم بعضی دوستا پارازیت انداختن
گفتم میبینید یه روزی
هنوزم رو حرفم هستم بعد انتشار آلبوم بمب ساعتیه منفجر میشه
اره الان محمد نفر اول مارکت موسیقی ایرانه.
صداقتش و عاشق خدا بودنش بسه تا عمر دارم طرفدارش باشم.
ایشالا ترک جدید که تیتراژ ماه رمضونی سریال برادر هست مثل همیشه میترکونه.
عاشقتم محمد
ایشالا همیشه نفست گرم باشه.
یا حق

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 23:07

آخ جونم اهنگ جدید داره میاااااااااد.....یه انرژی جدید برای ترکوندن کنسرتا.....

محمدجان سلامت و پایدار باشی همیشه.....
تا تهش باهاتم حالا هرجا که دوس داره تهش باشه‌.....
چشم بد هم فرش زیر پات....

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 01:37

آقای علیزاده بازم زدی جاده خاکی،از آلبوم صحبت کردی،درست ولی حرفی از تاریخ انتشار نزدی
الآن فروغ(عاشق خدای احساس) میاد تموم کامنت هایی که نقد بر محمد علیزاده کرده رو جواب میده و با علاقه و حس طرفداری توجیه میکنه :)))))))

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 09:49
پویا( عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

که از طرفدار های محمد علیزاده هستی؟؟؟ پس اینطور؟
بالا گفتی کنسرت با کارای قدیمی هنر نمیخواد
واستا روشنت کنم
اولا به بعضی ها بگو با کار قدیمیشون کنسرت بزارن بعد ما میگیم شما خوبی.
دوما محمد پارسال سه تا آهنگ داد که هر سه تا ترکوند
حس طرفداری نیست . با چشم باز نگاه کردنه
همه قبول دارن محمدو تو موسیقی حتی اونایی که ادعا دارند.
شما نمیخواد تز روشن فکری برداری.
ما با کنسرتای ایشون خوشحالیم دوست عزیز
شما هم من خود آن سینزده ام کار باکیفیتتو گوش کن
خوشتم نمیاد گوشاتو بگیر

اون سری هم گفتم نمیدونم چرا فقط هوادارای چاوشی کاسه داغ تر از آش میشن با محمد مشکل دارن
موسیقی ما تایید کن لطفا

93.110.196.169
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 11:43
مهرزاد

اقا جلال من در مورد به حاشیه رفتن جناب علیزاده موافقم.ولی با هانم فروغ هم موافقم.
اما اصلا این که علاقه و هواداری یه هوادار رو مورد تمسخر قرار بدی درست نیست.
من اولین باره کامنت میزارم و همیشه کامنت های این خانم فروغ رو خوندم و به یاد دارم جایی گفتن که با مدیر روابط عمومی اقای علیزاده دوست هستن و در ارتباطن و هربار دیدم که با هواداران خود جناب علیزاده چقدر محترمانه برخورد میکنه حتی اگه اونا کامنتشون تند و تیز باشه و بقیه کامنت ها رو که ماله بقیه دوستان بوده و اروم بوده کامنتشون با صبر و حوصله ی فراوون راهنمایی کردن و پاسخ دادن.
باید به همچین هواداری باریکلا گفت نه اونو مسخره کرد.
این که شما اینجوری از این که پاسختونو بدن جلوگیری کردی خنده داره :)))
امیدوارم جناب علیزاده زودتر از حاشیه رفتن کناره گیری کنه و البوم رو منتشر کنه تا این نزاع ه‍ا پایان پیدا کنه.

5.113.154.48
جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 01:54
جلال

قصد بی احترامی به نطرات هیچ کس ندارم اگه شما {فروغ(عاشق خدای احساس)} یا {پویا( عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده } بد برداشت کردین شرمنده و عذر میخوام
اما ی سری چیزا رو باید بگم که برا بعضی ها روشن بشه:
1-طرفداری که نتونه نسبت به خواننده ی مورد علاقه اش انتقاد کنه،طرفدار نیست و انتقاد یک مزیت برای اون شخص و اون خواننده محسوب میشه پویا جان (عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده
2-از آخرین آلبوم محمد علیزاده 3-4 سال میگذره و آلبوم خوبی بود و ی توجه داشته باشین که اکثر خواننده های موفق با آلبوم جدید و چندتا از تک آهنگ جدید+چندتا از آثار پر مخاطب قدیمی مردم رو به سمت خودشون میکشونن. نمونه میثم ابراهیمی،بهنام صفوی،علی عبدالمالکی،محسن یگانه و . . . من میگم این کار هنره و جرات میخواد
3-کنسرت فشار زیادی به هنجره میاره و باعث افت صدا میشه و ی مدت اون خواننده کار نمیکنه نمونه حمید حامی+ادل
4-کسانی که این همه پز هیت شدن میدن،توجه کنن که کاری هیت هستش که عموم مردم اون رو بشناسن(از نظر بنده) مثلا تو جامعه کمتر کسی هست که گل هیاهو فریدون،کجایی چاوشی مسافر شادمهر،دلم گرفت حامی و . . . نه اینکه بین طرفدارای اون خواننده فقط شنیده بشه بعدشم صدای نفس کشیدن کدوم خواننده هیت شده؟؟؟؟ اغراق الکی + طرفداری از رو تعصب نکنیم
5-من هیچ گاه نمیگم که خواننده ای کم فروشی میکنه ولی از این بابت نگرانم ک کنسرت زیاد باعث افت صدای محمد جان بشه.
6-((اجرای زنذش و صدایی که تو کنسرتاش داره صدبرابر زیبا تر از صدای استودیو و تنظیم شدشه اینو اقای صفاریانم تایید کردن)) من منکرش نیستم چون شکی نیست دست خواننده بازه و قطعا زیباتر خواهد بود شما میتونی وسعت و زیبایی صدای نیما مسیحا+مانی رهنما+حمید حامی+احسان خواجه امیری و ... ببین که چقدر تو اوج ها مسلط هستن
7- طرفدار خواننده هایی هستم که کار با کیفیت ارائه بده کم هم نیستن همین

31.184.191.193
جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 11:11
فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →

اقا جلال اون که گفتم نفس کشیدنشم هیت میشه بقول خودتون اغراق بود و فقط خواستم بگم که اون چیزی که برای ما مهمه سلامتی محمدجانه نه اهنگ ندادن و ...
بعدشم ما خودمونیم که کنسرت ها رو پر میکنیم و تمدید میشه و دست محمدجان هم نیست‌....یذره اگه از این برنامه ها سردر بیارید که مطمعنم سر در میارید میدونید که شرکت هنری میره تمدید میکنه با توجه به درخواست مردم، و خواننده هم هیچ دستی توی تمدید نداره.....
در اخر هم بگم که هم من و هم برادر خوبم اقا پویا جایی میریم انتقاد میکنیم که سوژه دست کسی ندیم (ماشالا اینجا که پره از کسایی که منتظر سوژه ان) و مطمعنم هستیم که محمدجان انتقادات ما بهش میرسه و میخونه.....یکی دوبارم خودم به شخصه و مستقیما بدون هیچ رابطی ازشون انتقاد کردم و ایشونم جوابمو دادن......
هواداری ای که بهش میگید تعصب بیجا همینه...
پایدار بمونید الهی...

5.120.136.74
جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 21:44
جلال

فروغ جان مرسی بابت پاسخت :)
ولی منظور این {هواداری ای که بهش میگید تعصب بیجا همینه...} متوجه نشدم
میدونم،شرکت برنامه گذار به فکر سود خودشه تا سلامتی خواننده
در اوج باشی

31.184.191.193
شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 01:35
فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →

منظورم این بود که به این کاری که ما میکنیم و انتقاداتمونو جایی میکیم که بدست محمدجان برسه و سوژه دست بقیه ندیم شماها میگید تعصب بیجا چون تو این سایت تا ابدالدهر حداقل از من انتقادی نخواهید دید(انتقادات سازنده رو میپذیرم و تایید میکنم ولی خودم انتقاد نمیکنم)...این کار ما هواداریه نه تعصب بیجا...

پایدار بمونید....یا حق

5.116.95.120
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 10:20

آقا تا وقتی که محسن جاووشی هست چرا دیگری رو نفر اول موسیقی کشور معرفی می کنی؟؟
به شعور مخاطبات اعتقادی نداری شما؟
محمد علیزاده وقتی می خونه سریع آدم یاد تکنیک های بنیامین می افته
خودش کارش تماما تقلیده اونوقت از تکرار و تقلید دیگران حرف می زنه

لطفا تایید کنید

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 22:09
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

:)))
شما خیلی حالت خوبه ظاهرا
بخدا شادمانی شما آرزوی قلبی ماست.
خیلی حرفت منو تحت تاثیر قرار داد :)
پایدار بمونی

109.109.56.194
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 11:13

من واقعا محمد رو دوس دارم ولی خدایی بسه دیگه!
چقد کنسرت با آهنگای تکراری؟ یه ذره به مخاطبم احترام گذاشته بشه بد نیست! در اینکه محمد علیزاده تو کنسرتاش موفقه هیچ شکی نیست ولی درسته با 2 آلبوم هزاران کنسرت گذاشته بشه؟
خوشحالم که مردم دارن از کنسرتای پاپ زده میشن تا شاید یه تلنگری به خواننده ها زده بشه! تو جشنواره فجرم امسال هیچ کنسرتی سولد اوت نشد تو خواننده های پاپ جز احسان و به نظر من این نشونه خوبیه اگه خواننده هامون به خودشون بیان و به جای جمع آوری پول یه آلبوم موسیقیایی بدن!!!

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 22:18
پویا(عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده

ابوالفضل جان خودت فهمیدی چی گفتی؟؟
بزار قسمت به قسمت جوابتو بدم
شما یک بار کنسرت محمد برو ببین اصن حس میکنی اون آهنگارو قبلا شنیدی یا نه؟
دوما محمد به طرفداراش احترام می زاره و این هوادارا هستن که دائم در خواست کنسرت دارن
الانم که تور اروپا پس مقصر محمد نیست.
گفتی مردم زده میشن. ولی امسال بابک جهانبخش و محمد بیشترین اجرا رو داشتن
قسمتی از حرفت گفتی سولد اوت نشد
اجرای محمد یک سانس بود در جشنواره رفت برا دو سانس که بیشتر هم می تونست باشه ولی اجازه ندادن.
یک قسمت حرفت که واقعا از تو بعید بود با شناختی که ازت دارم
عزیز دل من ، تموم خواننده هایی که الان کنسرت میزارن چند نفرن؟؟ مطمعن باش اونقدری پول در آوردن و پول دارن که برای هفت جد و آبادشون بشه که حقشونه.
پس کنسرت بخاطر پول نیست فقط
یک ماه دیگه منتظر باش آلبوم محمد رو هم خواهی شنید.
پایدار بمونی

109.109.56.194
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 12:55

آخ جون نرک جدید
محمد جان باآرزوی سلامتی وروزای خوب برای تو مهربان.
به خاطر احساس پاکت وجود پررنگ خدا توزندگیت همیشه هوادارت خواهم موندبی صبرانه منتظر آلبوم بی نظیرت هستم

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 15:33

اول این که دوست ندارم در صفحه خواننده ای به جز محسن چاوشی نظر بذارم
فقط برای تبریک گفتن این کار رو انجام میدم اما بعضی وقت ها دوستان اجازه نمیدن
پویا( عاشق خدای احساس)طرفدار هزار آتیشه محمد علیزاده
(( اولا به بعضی ها بگو با کار قدیمیشون کنسرت بزارن بعد ما میگیم شما خوبی. )) این مورد اصلا به شما مربوط نمیشه پس لازم نیست پشت سرهم تکرار کنی مهم طرفداراش هستن که همین طور لذت میبرن
((همه قبول دارن محمدو تو موسیقی حتی اونایی که ادعا دارند.)) کسی ادعایی نداره هر کسی کار خودش رو انجام میده بعد هم فکر نکنم کسی باشه که ایشون رو قبول نداشته باشه یکی از بهترین های موسیقی هستن
(( شما هم من خود آن سینزده ام کار باکیفیتتو گوش کن)) در مورد این جمله هم چیزی نمیگم چون همه چیز مشخصه و هیچ خواننده ای نمیتونه مثل این آلبوم با کیفیت تولید کنه
((اون سری هم گفتم نمیدونم چرا فقط هوادارای چاوشی کاسه داغ تر از آش میشن با محمد مشکل دارن)) کسی با خوانندت مشکل نداره شما هر کسی که نظر مخالف میذاره رو طرفدار چاوشی میدونی
((من از هر خواننده ای رو که کار خوب و با کیفیت ارائه بده،و برای طرفداراش احترام قائل باشه،حمایت میکنم و طرفدارشم مثل احسان خواجه امیری،میثم ابراهیمی،مهدی یراهی،بهنام صفوی،محمد اصفهانی و.....)) اگر متنی که ایشون بالاتر گذاشته رو میخوندی متوجه میشدی که گفتن طرفدار کسی هستن که کار با کیفیت ارائه بده نه فقط چاوشی
فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →
((خواننده ای که بتونه دل هوادارشو دلتنگ خودش کنه خوانندس و به مخاطبش و هوادارش احترام میزاذه بقیه که اهنگ دادنو به دیدار با هوادار و کتسرت ترجیح میدن تنها مدعی خوانندگی اند چون میترسن لایو اجرا کنن....))
امیدوارم اشتباه کرده باشم اما اگر منظورشما چاوشی هستش که بالاتر به دوستمون هم گفتم که کنسرت گذاشتن یا نگذاشتن چاوشی به خودش مربوطه و هوادارای چاوشی هم این موضوع که چاوشی فعلا کنسرت نمیذاره رو قبول کردن و با آهنگ ها لذت میبرن
در پایان هم امیدوارم این دو آلبوم زودتر منتشر بشه
با آرزوی موفقیت برای هر دو خواننده درجه یک موسیقی

پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 19:22
فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →

اقا سامان بابت کامنتتون ممنونم....
و بخاطر اینکه سو تفاهمی پیش نیاد عرض کنم خدمتتون من توی یه صفحه تو همین سایت در جواب دوستی که فرمودن«اقای چاووشی بلد نیست کنسرت اجرا کنه و...» گفتم که (اجرا نکردن ایشون به خودشون مربوطه چون سبک ایشون با همه ی خوانندگان ایران متفاوته و نباید با کسی مقایسه بشه پس مطمعنا از این حرفم منظور دیگه ای داشتم و بد برداشت نکنین چون کامنتم نقل قول هوادار اقای چاووشی بوده پس منظورم از این حرف ایشون بودن..‌..
پایدار بمونید...

5.116.40.151
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 21:56
پویا(عاشق خدای احساس) هوادار هزار آتیشه محمد علیزاده

دوست گلم پس اگه اینطوریه
آلبوم دادن یا ندادن به ما هوادارا مربوط میشه
این حرفت خیلی مسخرست
بعداشم بالارو نگا دوباره یکی از هوادارای چاوشی اومده پارازیت انداخته
این روزا ما باید به بخاطر همه کارای محمد به چاوشی ها جواب پس بدیم؟
شمایی که دم از شعور طرفدارا می زنید
الان آخر اردیبهشت آلبوم بابک و شاید آلبوم محسن چاوشی بیاد بیرون
مطمعن باش اگه چندتا آلبوم تداخل کمتر از دو هفته داشته باشند سر مجوز و پخش به مشکل بر میخورن
امیدوارم دیگه این بحث هیچ وقت پیش نیاد
یکی دیگه داره پول میده میره کنسرت با کیفیت میبینه ی نفر دیه ناراحت میشه
یا حق

176.12.78.108
جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 00:50
سامان ( هوادار چاوشی )

((فروغ ←فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده →))
ممنون از شما
((پویا(عاشق خدای احساس) هوادار هزار آتیشه محمد علیزاده))
((این حرفت خیلی مسخرست))
اتفاقا جوابی که شما دادی مسخره بود
((آلبوم دادن یا ندادن به ما هوادارا مربوط میشه))
لازم نیست متن من رو نخوانده جواب بدی من منظورم آلبوم نبود من در مورد کنسرت گفتم و گرنه خواننده که باید آلبوم بده تا هواداراش لذت ببرن وآخر نظر من هم ببینی نوشتم امیدوارم دو آلبوم زودتر منتشر بشه
((بعداشم بالارو نگا دوباره یکی از هوادارای چاوشی اومده پارازیت انداخته))
هر خواننده ای ممکنه هوادار به این شکل هم داشته باشه
((یکی دیگه داره پول میده میره کنسرت با کیفیت میبینه ی نفر دیه ناراحت میشه))
در این مورد هم که گفتی باید بگم پس شما پول بده کنسرت با کیفیت ببین به دیگران هم کاری نداشته باش
در آخر باز هم میگم امیدوارم هر دو آلبوم زودتر منتشر بشه

5.22.72.122
جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 01:12

اووووف چه خبر اینجا؟؟؟
درسته ما از نیومدن آلبوم خسته ایم ولی بازم صبر میکنیم

جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 01:16

اووووف چه خبر اینجا؟؟؟
درسته ما از نیومدن آلبوم خسته ایم ولی بازم صبر میکنیم

جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 09:12

Man ham alizade ro dus daram va ham chavoshi ro vali bepazirim ke in ruza ruz mohammade.kojaei chavoshi ham bi nazire

شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 08:33

واقعا درست نیست انقدر تاخیر تو ارائه البوم همه چیز که کنسرت نیست خیلی از مخاطب ها اصلا کنسرت نمیرن من که خسته شدم از گوش دادن به اهنگ های اقای علیزاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده: روزهای سختی را گذراند‌ه‌ام | موسیقی ما