برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 17 اردیبهشت و به میزبانی فرهنگسرای «ارسباران» برگزار می‌شود
اجرای زنده «گرشا رضایی» در آکادمی موسیقی «هزار صدا»
موسیقی ما – «گرشا رضایی» در جدیدترین برنامه از آکادمی موسیقی «هزار صدا» روی صحنه می‌رود. این خواننده روز جمعه این هفته 17 اردیبهشت برخی از آثار خود را به صورت زنده در هزار صدای پاپ اجرا می‌کند. این برنامه به مدیریت و اجرای «آرش نصیری» و با حضور «عبدالجبار کاکایی»، «سعید شهروز» و «بابک زرین» به عنوان داور از 15 تا 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. گرشا رضایی سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود به نام «آبی» را در بازار موسیقی منتشر کرد و در ادامه تک قطعاتی هم با صدای او در فضای مجازی شنیده شد. جدیدترین اثر این خواننده که تیتراژ برنامه «خوشا شیراز» بود چندی پیش به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

خواننده آلبوم آبی درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:« چندی پیش هم با همکاری دوستانم در برنامه خوشا شیراز توانستم مجدداً مهمان مردم خوب استان فارس باشم و تیتراژ برنامه صبح‌های جمعه شبکه شیراز را اجرا کنم. امیدوارم این قطعه مورد پسند مخاطبان عزیز و خصوصا بینندگان آن برنامه قرار بگیرد.

همچنین جمعه این هفته در برنامه هزارصدای پاپ اجرای زنده خواهم داشت. البته امسال در زمینه اجراهای زنده فعال‌تر خواهم بود. در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت تهران و تور شهرستان‌ها هستیم. پیشنهاداتی برای اجرا در شهرهای مختلف داشتیم اما بررسی دقیق انجام خواهیم داد و به زودی به دیدار هموطنان عزیز در شهرهای مختلف می‌روم.»

اولین برنامه چهارمین سال برگزاری معرفی استعدادهای موسیقی، جمعه 17 اردی بهشت در ارسباران
هزارصدا با داوری کاکایی، سعیدشهروز و بابک زرین
 
بنابر آنچه پیشتر اعلام شده بود، قرار بود اولین برنامه از چهارمین سال برگزاری مسابقه هزارصدا پنج شنبه برگزار شود اما با یک روز تاخیر در روز جمعه 17 اردی بهشت در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این برنامه که در آن هشت خواننده آثار خود را به صورت زنده اجرا می کنند و در پایان نفرات برگزیده معرفی می شوند، عبدالجبار کاکایی به عنوان کارشناس ترانه، سعید شهروز به عنوان کارشناس خوانندگی و بابک زرین به عنوان کارشناس آهنگسازی به نقد و بررسی آثار خوانندگان خواهند نشست و در پایان نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

هزارصدا برنامه ای برای نقد و بررسی آثار و معرفی چهره های تازه موسیقی ست که از شهریورماه 1392 در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد. ویژگی منحصربه فرد هزارصدا این است که در آن، خوانندگان، به جای تقلید صدای خوانندگان شناخته شده که روال برنامه هایی از این دست است، آثاری از خودشان را اجرا می کنند.  طراح، مدیر و مجری این برنامه آرش نصیری، روزنامه نگار باسابقه حوزه موسیقی ست.

اولین برنامه هزارصدا در سال 1395 در ساعت 15 روز 17 اردیبهشت در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 06:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای زنده «گرشا رضایی» در آکادمی موسیقی «هزار صدا» | موسیقی ما