برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزییاتی کامل از کنسرت‌های زمستانی چهره های موسیقی در خطه سبز
خواننده‌ها در شمال نفسی چاق می‌کنند
موسیقی ما – ستاره های موسیقی در خطه سبز کشور روی صحنه می روند.

به گزارش «موسیقی ما»، چهره های موسیقی و خواننده های پاپ پس از اتمام ایام محرم و سفر، علاوه بر تهران، در شمال کشور هم بهاجرای برنامه می پردازند.

خبرنگار «موسیقی ما» در گزارشی جزئیاتی از این اجراها را پیگیری کرده که در ادامه می خوانید:

* حاجیلیتو در گرگان

امید حاجیلی که به تازگی « پویا افشاری» را به عنوان مدیربرنامه‌های خود انتخاب کرده است، چهارم دی ماه برای نخستین بار درشهر گرگان روی صحنه می‌رود.این کنسرت در سالن فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود و این خواننده پاپ هم مانند همیشه قطعات ریتمیک و شاد و پرانرژی خود مانند «دلبرسیاه» ،«باع مولوی »، «امروز » و.. را به اجرا خواهد گذاشت. حاجیلی در نخستین اجرای زمستانه اش یکم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌اللملی تهران روی صحنه می‌رود.

* گروه غزال سوم دی ماه در رشت

گروه موسیقی سنتی «غزال » سوم دی ماه در سالن خاتم الانبیا روی صحنه می رود. اعضای این گروه شامل کامیار احسان «نوازدنده دف»،سینا قدم خیر «نوازنده تنبک »،حمید مردانی « نوزانده سه تار»،مجید مقدس «نوازنده سه تار» و سید محمد رسول ترمه « آواز » می شود.علاقمندان می توانند بیلط این کنسرت از وب سایت هفت ساز تهیه فرمایند.

* سامان جلیلی 10 دی ماه

سامان جلیلی که این روزها در حال تداراک تورهای کنسرت های خود در سراسر کشور است، دهم دی ماه در دو سانس «18،21» درشهر سلمان شهر «متل قو» سالن آزادگان روی صحنه می‌رود . این خواننده پاپ در این برنامه قطعات آلبوم «پرتگاه » و سینگل‌های مجبوبش را اجرا می‌کند. حامد برادران به عنوان «رهبر ارکستر » او را همراهی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی «پویا زادعسگر» و به مدیریت اجرایی «نیما توسلی» برگزار می‌شود.

* بنیامین بهادری 18 دی ماه

بنیامین بهادری که به تازگی «آرش سعیدی» را به عنوان «رهبر ارکستر» خود انتخاب کرده است، برای اولین بار هجدهم دی ماه در شهر لاهیجان روی صحنه می‌رود. در این برنامه منتخبی از قطعات آلبوم‌های « بنیامین 88»، «بنیامین 93 »،«بنیامین 93 » را اجرا خواهد کرد.

* یک کنسرت خاص

«حسین علیزاده» پس از سالهای طولانی به همراهی «محمد معتمدی» در رشت روی صحنه می‌رود. حسین آهنگساز و نوازنده چیره دست «تار» که آثار فاخر «نی نوا»، «باده تویی»، «ماه و مه» را در کارنامه خود دارد، 17 و 18 دی ماه با همراهی «محمد معتمدی» در سالن خاتم الانبیا شهر رشت روی صحنه می رود. در این اجرا پژمان حدادی ( تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامکگ جهانگیری(نی)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم‌تار)، محمد انشایی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک بیجاری (تمبک) خواهند نواخت. این برنامه در ابتدا قرار بود با همراهی «علیرضا قربانی» انجام شود که آن کنسرت‌ها به زمانی دیگر موکول شده است.

* و دیگران ...

تا به امروز هم بابک جهانبخش و نیما شمشادی 27 آذر در محمود آباد و رشت به روی صحنه رفته اند و کنسرت های چهره های محبوب دیگری در حال گرفتن مجوزهای لازم است که در صورت قطعی شدن بزودی لیست اجراهای دیگر در اختیار مخاطبان «موسیقی ما » قرار خواهد گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 23:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده‌ها در شمال نفسی چاق می‌کنند | موسیقی ما