برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «رو در و دیوار این شهر» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از قطع همکاری با «نوای نی لبک شرقی» و آغاز دور جدید فعالیت‌هایش خبر داد؛
محمد زارع: با انگیزه‌تر از قبل برمی‌گردم
موسیقی ما - خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشور، از قطع همکاری با تهیه‌کننده کنسرت‌هایش خبر داد.
 
«محمد زارع» که سال گذشته سومین آلبوم رسمی‌اش با نام «رو در و دیوار این شهر2» را با همکاری چهره‌هایی چون شهاب رمضان، امید حاجیلی، امیر یگانه، امیرعلی بهادری، بهروز علیاری و محمد کاظمی منتشر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار «موسیقی ما» ضمن اعلام این خبر گفت: «به دلیل عدم پایبندی مسئولان شرکت «نوای نی لبک شرقی» به تعهداتشان و نیز اعلام ناتوانی آنها نسبت به اجرای این تعهدات، چند روز پیش قراردادم با این شرکت را فسخ کردم».
 
زارع درباره این قرارداد فسخ شده گفت: «مطابق قرارداد، این دوستان می‌بایست 8 سانس اجرای زنده در تهران برای من برگزار می‌کردند. همچنین تهیه یک آلبوم موسیقی و پرداخت هزینه‌های آن از دیگر تعهدات ایشان بود که به هیچ یک از آنها عمل نشده است».
 
خواننده و آهنگساز آلبوم موفق «رو در و دیوار این شهر» گفت: «سرانجام پس از پیگیری‌های مکرر من، مدیر این مجموعه اعلام کردند که توان عمل به تعهدات خود را ندارند و در نتیجه من قراردادم با ایشان را فسخ کردم».
 
زارع درباره برنامه‌هایش برای فعالیت مجدد در عرصه اجرا هم گفت: «من سال گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان و طولانی مدت، آلبوم جدیدم را منتشر کردم و قصد داشتم بار دیگر با جدیت در عرصه موسیقی کشور فعال باشم. زمانی که آلبوم منتشر شد، مدیران این موسسه با وعده‌هایی که دادند در بهترین زمان ممکن با من قرارداد بستند و در نتیجه من پیشنهادهای خوبِ دیگر را رد کردم. اما می‌بینیم که اتفاقی نیفتاد و وعده‌ها محقق نشد و عملاً من یک سال عقب افتادم و برنامه‌ریزی‌هایم از بین رفت. برای دوستانی که باعث می‌شوند زحمات چندین ساله‌ی یک هنرمند به راحتی هدر برود، متأسفم».
 
محمد زارع در خصوص شرایط کنسرت‌هایش با توجه به فسخ قرارداد با تهیه‌کننده قبلی گفت: «با توجه به قراردادی که داشتم، اخلاقاً نمی‌توانستم با کسی مذاکره کنم. اما حال که از این نظر محدودیتی احساس نمی‌کنم، با تهیه‌کنندگان دیگر رایزنی خواهم کرد تا برای اجراهای زنده برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و بتوانم پس از مدت‌ها با مخاطبانم دیدار کنم».
 
خواننده قطعه معروف «هوا بد شد» در خصوص سایر فعالیت‌های خود به «موسیقی ما» گفت: «قصد دارم مجموعه‌ جدید و خاطره‌انگیزی منتشر کنم و در آن از میان قطعاتی که در قالب آلبوم و یا به صورت تک‌آهنگ در 10 سال اخیر منتشر کرده‌ام، آن‌هایی که بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته و فیدبک بهتری داشته است را با تنظیم‌های به روز و مدرن ارائه کنم؛ قطعاتی چون «رو در و دیوار این شهر»، «هوا بد شد»، «گاهی وقتا»، «دیوونه از قفس پرید» و... . در این مجموعه سه یا چهار قطعه‌‌ جدید هم قرار خواهد گرفت».
 
این خواننده درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش گفت: «با توجه به اینکه زمان زیادی برای تهیه ترانه‌ها و ملودی‌ها صرف نخواهد شد، من و همکارانم بیشتر انرژی‌‌مان را روی تنظیم قطعات متمرکز خواهیم کرد و تلاشم بر این است که این آلبوم امسال روانه بازار شود. این آلبوم 12 یا 13 قطعه خواهد داشت و فضای موسیقی آن پرانرژی و جوان پسند خواهد بود. قصدم این است که پس از مدتی که حضور جدی‌ای در بازار موسیقی نداشته‌ام، با دستِ پر برگردم و با انگیزه و جدیت بشیتری به ادامه فعالیت‌های موسیقایی‌ام بپردازم».
 
خواننده آلبوم «دیوونه از قفس پرید» از برنامه های دیگرش هم گفت: «همزمان با تولید این آلبوم، ساخت چهار ویدئو کلیپ را استارت خواهم زد و پس از کسب مجوز از وزارت ارشاد، آن‌ها را از طریق «تماشاخانه» سایت موسیقی ما منتشر خواهم کرد».
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 00:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد زارع: با انگیزه‌تر از قبل برمی‌گردم | موسیقی ما