برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش کنسرتهای نوروزی نارنجستان نور - شماره 1؛
نوروز خاطره‌انگیز مازندران با حضور ستاره‌های موسیقی پاپ
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: نوروز امسال، مازندران شبهای پرهیجانی را سپری کرد و علاقه مندان موسیقی حسابی از دیدار با هنرمندان محبوب خود لذت بردند. کنسرتهای نوروزی نارنجستان نور که از بیست و هشت اسفند ماه 1391 تا دوم فروردین 1392 برگزار شد، اتفاق ویژه ای محسوب می شود؛ چرا که برگزاری کنسرت پنج هنرمند برجسته و صاحب نام موسیقی پاپ در پنج شب متوالی، آن هم در ایام نوروز و در استان مازندران، در سالهای اخیر کم سابقه و شاید هم بی سابقه بوده است.

استقبال چشمگیر از این کنسرتها و اجرای موفقیت آمیز آنها نشان داد که با کمی سعه ی صدر، می توان بدون برای مردم اوقات خوشی فراهم کرد. کافی است تا مسئولین محترم ارگان های مختلف ذیربط، نسبت به اجرای برنامه های شهرستانی نظیر آنچه در نور رخ داد، انعطاف نشان دهند و موجبات رضایت مخاطبین بی شمار موسیقی را فراهم آورند. کمی تأمل در شور و هیجانی که پیش از اجرای هر یک از خواننده ها، در هواداران آنها دیده می شد، ضرورت تداوم برگزاری چنین برنامه هایی را یادآور می شود.
 
***

•    در ایام برگزاری کنسرتها، فضای هتل نارنجستان تحت تأثیر این اجراها قرار گرفته بود. هنرمندان سرشناس و اعضای گروهشان یکی پس از دیگری به هتل می آمدند و هوادارانشان را سورپرایز می کردند. در لابی، بازار امضا گرفتن و عکس های یادگاری حسابی داغ بود.
•    نخستین شب برنامه ها با اجرای «مازیار فلاحی» آغاز شد. در شب دوم، «فرزاد فرزین» با گروه شوک به رهبری «زایا سلیمان» به اجرای برنامه پرداخت. «محسن یگانه» در سومین شب، نخستین اجرایش پس از تحویل سال 92 را برگزار کرد و یک شب پر هیجان به پایان رسید. «بابک جهانبخش» در روز تولدش و پس از جشن تولدی که توسط برگزارکنندگان کنسرت برگزار شد، نخستین کنسرتش در سال 1392 را اجرا کرد. پنجمین و آخرین شب برنامه های نوروزی نارنجستان نور با اجرای موفق «سیروان خسروی» که با استقبال مخاطبین روبرو شد، پایان یافت.
•    بلیت های برنامه، در تهران، آمل، نور و همچنین از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش رسید. علی رغم زمان اندک تبلیغات و اطلاع رسانی، استقبال بسیار زیادی از این کنسرتها به عمل آمد. از کنسرتهای «محسن یگانه»، «سیروان خسروی» و «بابک جهانبخش»، با توجه به زمان مناسبتری که داشتند، استقبال بهتری به عمل آمد و بلیتهای آنها دو روز پیش از برگزاری،  Sold Outشد.
•    معمولاً یکی از ضعف های کنسرتهایی که در شهرستانها برگزار می شوند، محل برگزاری است. عدم وجود سالن های مناسب برای برگزاری برنامه های موسیقایی در شهرستانها، باعث شده بیشتر این برنامه ها در سالن های ورزشی و یا فضاهایی که چندان برای اجرای برنامه زنده مناسب نیستند برگزار شوند که این امر موجب کاهش کیفیت اجراها می شود. اما برگزارکنندگان کنسرت نارنجستان نور، با احداث یک سوله ی موقت بزرگ با ظاهری زیبا، استفاده از امکانات صوتی پیشرفته، نورپردازی حرفه ای و همچنین تصویربرداری و پخش تصویر روی LED، کیفیت این اجراها را تا حد بسیار زیادی ارتقا دادند؛ به طوری که کنسرتهای نارنجستان در مقایسه با سایر اجراهای شهرستانی، کاملاً متمایز بوده و کیفیت تحسین برانگیزی داشته است.
•    آقایان آرش پژمان و علیرضا مسگرخویی به عنوان نمایندگان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل برگزاری کنسرت حضور داشتند.
•    از نکات جالب و کم نظیر این کنسرتها، تأمین امنیت سالن بدون دخالت نیروی انتظامی بود. کلیه امور مربوط به انتظامات و اداره ی سالن توسط پرسنل شرکت برگزار کننده و یک موسسه امنیتی خصوصی صورت گرفت و خودروی نیروی انتظامی تنها در جلوی درب ورودی پارکینگ و محوطه حضور داشت تا در صورت لزوم در سالن حضور پیدا کند که با توجه تأمین امنیت توسط عوامل برگزاری، نیازی به دخالت ماموران انتظامی نشد.
•    این کنسرت ها به تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری نوای نی لبک شرقی (علی و ایمان آقایی نسب) توسط موسسه فرهنگی هنری آوای ماندگار پرشین (به مدیریت آدرین یعقوبی) با همکاری موسسه فرهنگی هنری باربد آمل و آقایان عباس نوری، سید محمد زهیر غرضی و امیر حسین هدایتی برگزار شد.
*****

برگزارکنندگان این کنسرتها در نشستی با خبرنگاران «موسیقی ما»، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز و بی حاشیه ی این برنامه اظهار داشتند: «از شش ماه پیش، پیگیر دریافت مجوز این برنامه ها از مراجع ذیربط بودیم و مراحل مختلف اداری در تهران، مازندران، شورای تأمین و... را پشت سر گذاشتیم. اوایل اسفندماه برخی مجوزها کسب شد و مجوز نهایی 24 اسفند صادر گردید. قرار بود این کنسرتها تا پنجم فروردین ماه ادامه یابد که به دلیل تقارن با فاطمیه و ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، دوم فروردین را برای پایان برنامه در نظر گرفتیم.

بر خود لازم می دانیم از مسئولین و ارگانهای ذیربط که در برگزاری این برنامه با ما همکاری داشتند سپاسگزاری کنیم. لذا از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه آقایان پژمان و مِسگرخوئی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، مدیریت حراست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و شورای تأمین شهرستان نور، فرمانده و جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران به خاطر حمایتها و همکاری هایشان بی نهایت سپاسگزاریم و خوشحالیم که با برگزاری موفقیت آمیز این برنامه ها، پاسخ اعتماد مسئولین را دادیم.

همچنین از آقایان مهندس هزارخانی، علیرضا کبریایی و آقای عرب (صدا)، کیانوش خسروی (نور)، حمید اسماعیلی (تصویربرداری)، ضرغام (LED)، وحید لشگری (مدیر هنری)، شایان شیرازی و آرمان کوچکی که در ارتقای کیفی برنامه نقش بسزایی داشتند، قدردانی و تشکر می نماییم».

ایشان همچنین در خصوص انتخاب هتل گرانقیمت نارنجستان برای اقامت گروه و نیز هزینه های سالن، نور، صدا و... اظهار داشتند: «علی رغم اینکه هتل نارنجستان یکی از پر هزینه ترین هتل های منطقه است، اما برای راحتی خوانندگان و اعضای گروه هایشان، این هتل را انتخاب کردیم تا به محل برگزاری کنسرت نزدیک باشد. هزینه های انجام شده برای سالن، صدابرداری، نورپردازی و... نیز با هدف احترام به شعور مخاطب صورت گرفت. کیفیت سالن برنامه یکی از دغدغه های مسئولین بود و از این رو پس از بررسی توسط مسئولین محترم، مجوزها صادر شد».
*****

سایت «موسیقی ما» طبق وعده ی قبلی، گزارشات متنی و عکس های دیدنی «سعید عبداللهی» از این اجراها را از امروز در اختیار مخاطبین محترم قرار می دهد. بر این اساس، هر روز شاهد گزارش کنسرت یکی از هنرمندان خواهید بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردین 1392 - 22:31

دیدگاه‌ها

شنبه 17 فروردین 1392 - 09:07

ممنون از موسیقی ما برای پوشش خبری

شنبه 17 فروردین 1392 - 10:12

مرسی از مطلب و عکساتون فقط چرا وقتی عکس رو روش کلیک میکنم تا بزرگ تر بشه میگه دسترسی مجاز نیست ممنون میشم که جوابم رو بدین

شنبه 17 فروردین 1392 - 11:22

سلام و خسته نباشید به مهدی, آرتین و سعید عزیز

آقا چرا نمیشه عکسا رو بزرگ کرد و دید؟ باز که میکنم میگه دسترسی ممکن نیست

شنبه 17 فروردین 1392 - 11:23

کنسرت سیروان رو اومدم خیلی خیلی عالی بوود یکی از بهترین شبهای زندگیم بوود در مورد کیفیت صدای سالن و نور پردازی و تصویر برداری هم باید بگم واقعا عالی بوود من حتی تو کنسرتای تهرانم این کیفیت رو ندیده بوودم واقعا مرسی از همه عوامل برگذار کننده مرسی از سیروان واسه اجرای عالیش

شنبه 17 فروردین 1392 - 11:32

چرا عکسهارو باز نمیکنه ؟

شنبه 17 فروردین 1392 - 13:12

چرا اینقدر از محسن یگانه کم عکس گذاشتین؟؟؟؟فقط یه دونه؟؟؟!!!!!!!!

شنبه 17 فروردین 1392 - 13:48

از بابک جهانبخش هم عکس بیشتر میگذاشتید

شنبه 17 فروردین 1392 - 16:07

مرسی بابت عکس ها ..دوست داشتم کنسرته سیروان خسروی برم....

شنبه 17 فروردین 1392 - 16:13

Tashakor az mo30qi ma.
Alllliyeh . Khasteam nabashid
Vali az mazyar hamash 1 pic bud

شنبه 17 فروردین 1392 - 16:42

عکس بهتر از محسن یگانه نداشتین؟:|
یعنی چی؟اون چه عکسیه:|همش عکسای فرزاد فرزین:|

شنبه 17 فروردین 1392 - 16:55

ممنون موسیقی ما :)
منتظر بقیه عکس ها هستیم .

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:05

mer30000000000 kheyli vaght bud montazer boodim.
faghat farzado mohseeeeeeeen

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:08

فقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط فــــــــــ♥ـــــــــــرزاد فــــــــــــ♥ـــــــرزيـــــــــــ♥ـــــن....

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:20

ایول سیروان...عکسا خیلی کم بودا.......

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:26

سلام و خسته نباشید ویژه خدمت سایت موسیقی ما،کنسرت های نارنجستان بسیار عالی بودند ،اجراهای خوب یک طرف شورو حال و فضای خاص حاکم هم یک طرف،به خصوص اجرای بابک عزیز که مثل همیشه عالی و تک و بهترین بود.مرسی خواننده محبوب من.

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:40

زنده باد سلطان موسیقی فرزادفرزین عزیز

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:59

عاشقتیم سلطان احساس
مگه میشه بابک یه جا کنسرت بزاره و بلیطای اونجا sold out نشه . بهترین اجرای زنده رو بابک داره .
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 01:03

dame hamashun garm MAKHSUSAN MOHSEN

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 01:08

جاست محسن يگانه
لهههههههتم محسن......

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 05:36

فـــــــــــرزاد مثـــــــــل همــــــیشه بــــــــــــی نظیـــــــــــــر....
عــــــــــــــــــــاشقـــــــــــــتم....!
یـــــــــــــــه دونــــــــــه ای♥
دومـــــــــــی نــــــــــداری ♥

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 10:07

HAZRATE ESHGH=MAZYAR FALLAHI
WE LOV U

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 10:09

ایول مازیار

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 12:02

جاست یگانه
ولی امکانات سالن مناسب نبود مخصوصا تو شبهای بارونی.کسانی که بودن دیدن مشکلات رو

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 12:27

درود بر همه كساني كه براي موسيقي ايران و ايراني زحمت ميكشند تا موسيقي ما سرحال و سرپا در جاي خودش باقي بموني از همه ي كساني كه براي اين كنسرت ها زحمت كشيدن نهايت تشكر و قدر داني را دارم و بهشون به خاطر اين ايده ي خوب و زحماتشون خسته نباشيد وخدا قوت ميگم موفق و مويد باشيد
و همينطو ممنون از سايت خيلي خوب موسيقي ما كه هميشه سعي كرده بهترين ها را براي مخاطبين و كاربران خودش فراهم كنه و به بهترين شكل ممكن خبرا رو ابلاغ ميكنه ممنون موفق باشيد

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 14:47

مرسي ولي كاش از بابك جهانبخش بيشتر عكس ميذاشتيد و بيشتر راجعبش مينوشتيد.ممنون

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 20:39

هیچی مثله مازیار نمی شه

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 23:17

فقط و فقط بابک جهانبخش...بببببببببببببببببببببببی نظیره احساس و ارامش صداش سلطان واقعی احساسه :-) :-*

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 23:55

babaaaaaaaaaaaaaak soltan ehsaso eshgheeeeeeeeeee <3

دوشنبه 19 فروردین 1392 - 13:23

اطلاع رسانی واقعا ضعیف بود با اینکه استان مازندران زندگی می کنم خبر نداشتم که این کنسرتها برگزار میشن !!!

دوشنبه 19 فروردین 1392 - 15:49

مححححححححححححححححححححححسن دوست داریم

دوشنبه 19 فروردین 1392 - 19:19

بابک جهااااانبخش عاششششقشم خییییییلی خووووبه.
مرسی از شما موسیقی ما

دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 23:58

«««فـــــــــــــــــرزاد فـــــــــــرزین»»»
((عاشقتـــــــــــــیم))
//یه دونــــه ای فـــــرزادجووووووون//

ســـــــــلــــــــطـــان موســــــیــــــقی پـــــــاپ فـــــــقـــــط **فـــــــرزادفــــــرزیــــــن**

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوروز خاطره‌انگیز مازندران با حضور ستاره‌های موسیقی پاپ | موسیقی ما