برنامه یاد بعضی نفرات
 
تحت امتیاز موسسه فرهنگی «آوای هنر»، از صبح امروز و در سراسر کشور؛
آلبوم «فقط گوش کن...» با صدای «رضا صادقی» منتشر شد
موسیقی ما – جدیدترین اثر یک خواننده قدیمی موسیقی پاپ در کشور سرانجام پس از حرف و حدیث های فراوان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «فقط گوش کن...» با صدای «رضا صادقی» از صبح امروز و تحت امتیاز موسسه فرهنگی «آوای هنر»، به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا این خواننده پس از آلبوم‌های چون «پیرهن مشکی»،«یکی بود، یکی نبود»، «وایسا دنیا»، «دیگه مشکی نمی پوشم...»، «همین...» و ... جدیدترین اثر خود را در اختیار دوستدارانش قرار دهد.

رضا صادقی درباره اثر جدید خود در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «اين آلبوم نگاه تازه اي در بخش فضاى پاپ خواهد بود. حضور گروه حرفه اى و البته كار بلد اين اثر را متفاوت تر از بقیه آثار من کرده است. همیشه اعتقاد داشته و دارم که موفقیت هر اثر هنری ای فقط در نهايت بر ميگردد به لبخند خدا و لطف مردم. حمايت اهل قلم در پيش برد اين حادثه تاثير خاصى خواهد داشت. پيشاپیش تشكر ويژه از همه دوستان دارم براى اين همراهى . اعتقاد دارم وقتش رسيده ذائقه موسيقى پاپ را به سمت پذيرش اتفاقات تازه ببريم. مطمئنم تمام همكارانم هم در اين مطلب با من موافق هستند.»

صادقی همچنین اعتقاد دارد: «بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند. »

صادقی در آلبوم «فقط گوش کن...» یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است. این قطعه که ششمین قطعه این آلبوم است کاری‌ست با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی «فاضل پیش» و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده های بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

آلبوم جدید این خواننده شامل 15 قطعه است که در بخش ترانه سراها این خواننده با چهره هایی چون : «بیتا طائی، نرگس جعفری، مهدی محمودی، علی استیری، ابراهیم منصفی، امیرحسین الهیاری، دریایی (بابک صحرایی)، مهرزاد امیرخانی، عرفان سلیمی و حسین سلیمانی» همکاری کرده است.

هفت قطعه از این آلبوم را خود رضا صادقی آهنگسازی کرده و دراین بخش از چهره هایی چون : ساناز کریمی، فرشید ادهمی، فاضل پیش، امین قباد، سعید سام و اشکان خشابی نیز استفاده کرده است. شجاعت شفائی، بابک مافی، شهراد امیدوار، هومن نامداری، پویا نیک پور، مجید نصیری، مسعود همایونی، رضا تاجبخش، معین راهبر، مهران خالصی، اسماعیل حسینی، میثم مروستی و فاضل پیش هم تنظیم کننده های آلبوم جدید رضا صادقی هستند.

موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» (به مدیریت محمد جلیل پور) صاحب امتیاز این اثر است و پخش «هنر اول» نیز وظیفه پخش و توزیع این آلبوم را در بازار موسیقی کشور بر عهده دارد.

گفتنی ست مراسم جشن امضای آلبوم «فقط گوش کن...» عصر امروز با حضور این خواننده از ساعت 16 الی 18 در شهر کتاب مرکزی تهران به آدرس: (خیابان شریعتی، قبل از خیابان معلم، شهر کتاب مرکزی) برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

همچون همیشه از همه دوستداران موسیقی در کشور تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 00:10

دیدگاه‌ها

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 09:46

خداکنه مثل آلبوم قبلی نباشه فقط...
همین...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:50
سعید

من زیاد دوست نداشتم البومو ب نظرم رضا باید با بزرگان موسیقی کار کنه ونه اینکه بدلیل کاهش هزینه ها با تازه کارا و بی تجربه ها کار کنه
جای روزبه بمانی علیرضا افکاری بهروز صفاریان کوشان حداد مهدی یراحی خالیه تو این البوم
والا خوده رضا ترانه سرایی میکرد بهتر بود

2.180.157.115
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:02
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

آلبوم خوبی بود و به طرفدارهای آقای مشکی پوش تبریک میگم بخاطره این آلبوم خوب و خواهشن حسودی نکنید فقط گوش کنید
یکی از طرفداران اون بالا اسمشو نوشتم

2.181.88.13
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:13
فرشاد رجبی

ای بابا...
ینی یه آلبوم ضعیف دیگه؟؟؟؟

2.147.23.195
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:36
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

ضعیف چیه ..... عااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللییییییییییییییههههههه ... محشرههههههههههه

188.211.183.71
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:21
امیر

آقای سعید آلبوم به این خوبی !! کی گفته حتما باید با افراد مطرح کار کنه ! تراک اول شعرو گوش کن ببین چقدر زیباست . حالا ترانه سراش سرشناس نباشه . تبریک به رضا صادقی و تبریک بابت اعتمادی که به تازه کارها کرده . آفرین

79.127.112.96
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 20:26
MKOB

متاسفانه یه عدی هستن که همیشه فقط بلدن انتقاد کنن.البوم همین البوم بدی نبود ولی اونقدر از البوم بد گفتن که همه دچار شک شدن و گفتن البوم بدی بود.این البوم هم درسته از وایسا دنیا ضعیفتر بود ولی باید این رو در نظر گرفت که وایسا دنیا شاهکار موسیقی بود و اینطور نیست که هر البومی رو که رضا صادقی میده چون از وایسا دنیا ضعیفتره پس البوم بدیه.البومه خوبی بود.من قول میدم اگه رضا صادقی دوباره البوم وایسا دنیا رو با همون ترک ها ولی با یه اسم دیگه منتشر کنه باز عده ای میان میگن که البوم بدی بود و رضا صادقی دیگه تموم شده.

151.238.109.240
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 17:40
محمد علی مومنی

حال و هوای آلبوم مثل جنگِ احزابه، چون همه جور آهنگساز و ترانه سرا و تنظیم کننده ای داره. عاقبت جنگم تو تاریخ ثبت شده.
به نظرم رضا خیلی دریادل هست چون بهترین جوابو از کارهایی گرفته که ترانه و آهنگش هاش از خودش بوده.مثل جاودانه های وایسا دنیا و یکی بود یکی نبود و ... اما تو این البوم بیشتر خواننده بوده.فک نکنم برای کاهش هزینه بخواد خودشو سیبل کنه.

5.202.26.172
سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:24
میلاد رضایی

با افراد خاص کار کردن دلیل نمیشه که
رضا صادقی کارش رو خوب بلده و به نظرم این البوم بی نظیره فقط کافیه چند بار با دقت گوش کنین

188.253.88.51
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 10:03

خدایا شکرت ...

فعلا به گفته ی عمورضا یه جای خلوت انتخاب میکنم و فقط گوش میکنم تا بعدا نظر بدم ...

سلطان مشکی اعتبار موسیقی ایران ...

همین . . .

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 23:53
امین

البوم اصلا قابل گوش دادن نبود
باید اسم البوم رو می ذاشت البوم رو گوش نکن
بابا این چه اهنگ سازی و ترانه و تنظیم هست
اگه البوم اولش بود باز کسی گوش می داد؟

151.232.229.25
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 10:16

موسیقی ما با امیر عباس گلاب مشکل دارید که آهنگ (قبل از تو) که هفته پیش اومد بیرون رو گذاشتید بعد برداشتید؟؟؟؟؟

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 10:20

آقای صادقی هنرمند فوق العاده بهمراه یه دل بزرگ دارن ولی فرصت دادن به جوونها توی آلبوم بنظرم درس نیس تو همون تک قطعات این کارو بکنن بهتره. مثه همون اشتباهی که تو آلبوم همین... کردن!!! وختی آلبوم یه خواننده یا آهنگساز پخش میشه طرفداراش دنبال هترین کارای اون هنرمند طی فاصله زمانی انتشار آلبومهاش هستن نه آزمونو خطا... در کل تبریک میگم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 10:40

بالاخره منتشر شد...بریم گوش کنیم و فقط گوش کنیم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:01

چرا اینقدر آلبوم های پاپ داخلی شلوغ شده 15 ترک چه خبره ؟! فکر میکننن هرچی بیشتر باشه اعتبارش بالاتر میره لطفا کیفیت رو بچسبید نه کمیت

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:53
مصطفی

این تعداد ترک نسبت به آلبوم های خارجی هیچی نیست...هیچ اشکالی نداره که تعداد ترک زیاد باشه
فکر کنم تعداد ترک های آلبوم ریکی مارتین 21 بود البته اگه اشتباه نکنم.....
لطفا فقط گوش کن........

72.46.158.29
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:46
amehrdad gh

چرا آهنگی با نام فقط گوش کن درون آلبوم نیست ؟

46.225.43.69
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:35
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

اتفاقا خیلیم عالیه خواننده میاد بعد 5سال 9 تا ترک منتشر میکنه تازه با کلی منت و ناز و عشوه :|
اونوقت رضا 15 ترک عالی منتشر کررده بجای تشکر طلبکارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاری نمیشه کرد دیگه عادت کردن مردم به این سیستم مزخرف ....

188.211.183.71
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 03:10
MKOB

دوست عزیز کیفیت در کنار کمیت معنا پیدا میکنه.قابل توجه همه سلطان مشکی پوش ما کارشو بلده.

65.49.68.156
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:05

ای بابا تو کرج نیومده هنوز

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:41

احساس سیری میکنم هر آن از بس که بغضام رو بلعیدم

کلافم مثل اون شیری که وا مونده توی آتیش

عاشقتممممممممم رضاااااااا عاشقتم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:50

بسیار قشنگ و گوش نواز بود مرسی

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:01

یه البومخیلی ضعیف با تعداد ترکهای خیلی بالا و بی کیفیت
ترک یادگاری به خاطر مهرزاد و معین راهبر...
حیف ..
اشتباهی که تو البوم همین کرد اینجاهم کرد.
در سال که هر هفته اهنگ میدن البوم هم که اینجوری
در کل 5 از 20
حضور مهرزاد امیر خانی به نظر من نکته ی مثبت البوم بود
در ضمن ترک 1 و 7 که راک بود افتضاح بود...
اگه میشه ی خبر از البوم مهدی یراحی و محمد علیزاده و علی عبدالمالکی بدید...
ممنون

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 01:52
MKOB

بترس از روزی که شیر خسته برخیزد.

65.49.68.156
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:50
Aghil Khanzadeh

قرار بود همين روزا دموي عبدالمالكي منتشر شه تا آلبوم قبل عيد بياد بازار من در اين شنيدم

89.144.167.173
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 19:44
Rasool Dezhpoor

اتفاقا اشتباه استفاده از مهرزاد امیر خانی بود....
شعر های ایشون به درد خواننده هایی که شعر های سبک میخونن می خوره.......

2.191.130.125
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:02

یه البومخیلی ضعیف با تعداد ترکهای خیلی بالا و بی کیفیت
ترک یادگاری به خاطر مهرزاد و معین راهبر...
حیف ..
اشتباهی که تو البوم همین کرد اینجاهم کرد.
در سال که هر هفته اهنگ میدن البوم هم که اینجوری
در کل 5 از 20
حضور مهرزاد امیر خانی به نظر من نکته ی مثبت البوم بود
در ضمن ترک 1 و 7 که راک بود افتضاح بود...
اگه میشه ی خبر از البوم مهدی یراحی و محمد علیزاده و علی عبدالمالکی بدید...
ممنون

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:38
میلاد میلاد

آقای زرنگ یه نگاه به آی پی بنداز
ما گوشامون دراز نیست

31.7.97.45
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:27
پوریا م

,واقعا جای تاسف داره که فقط به فکر تخریب اثری
این کار درستی نیست

2.191.191.116
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:07

...
رضا صادقی از جمله خوانندگان با سابقه و خوش نام موسیقی ایرانه که طرفداراش از قشرهای مختلف و رنجهای سنی متفاوتی تشکیل شدن. اما نکته عجیب زمان انتشار این آلبوم هست .چند ساله که در ایام محرم وصفرعکس ها و ویدیوهایی ازحضور و مداحی های رضا صادقی در هیت های مذهبی منتشر میشه بدین صورت ایشون وجه و محبوبیت بیشتری نسبت به قبل نزد مردم مخصوصا قشر متدین و سنتی جامعه پیدا کردن که کاملا هم بجا و قابل تقدیره. اما شایسته بود حالا که رضا صادقی بواسطه همین نزدیکی به محافل مذهبی آبرو و احترامی بیش از پیش بدست آوردن در مورد زمان انتشار آلبوم جدیدشون هم تصمیم بهتری میگرفتند و در آستانه ایام عزای فاطمی دست به انتشار آلبوم جدید نمی زدند .تا هم رفتارهای مذهبیشون مورد بحث واقع نمی شد و هم مخاطبین سخت گیر موسیقی که انتخاب هاشون به چندتا خواننده مثل رضا صادقی .حامد زمانی و محمد اصفهانی محدود میشه رو با این اقدامشون دلسرد نمی کردند.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:15
سعيد ر

فك نميكردم يكي پيدا شه كه به همچين چيزي دقت كنه و همچين نظي بده.
واقعا دمت گرم.

5.235.211.154
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:17

آهنگسازی آلبوم فوق العاده ضعبف بود و همخوانی بین ترانه و ملودی وجود ندارد واقعا از آقای صادقی با این تجربه انتظار بیشتری می رفت ،در کل آلبوم ضعیفی بود

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:33
میلاد رضایی

دوست عزیز گوش ما عادت کرده به اهنگ های شیش و هشت مزخرف توی موسیقی نوین و کلاسیک این جور کار ها توی موسیقی ایرانی ما هنوز مد نشده واسه همین شما میگین همخونی نداره ولی باید بگم رضا صادقی عزیز تمام تلاشش رو کرده البومش متفاوت تر از همیشه باشه اگه یکم دقت کنین متوجه میشین

188.253.88.51
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:30

امیدوارم رضا با این آلبوم خیلی چیز ها رو ثابت کنه ... مرد روز های سخت بوده و هست ...
به امید پیشرفت موسیقی کشورمون در همه ی زمینه ها ... ♥

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:33

انتشار این آلبوم رو به رضا صادقی عزیز و هواداراش تبریک میگم
ایشالا براتون خاطره ساز بشه :)

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:39

از طرف هواداران حمید عسکری به رضا صادقی عزیز و طرفداران گلش تبریک میگم.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:58

تبریک به طرفدارای اقای صادقی برای انتشار البوم جدید، بعضی از ترانه های این البوم به دلم ننشت، ترانه های اثر ادمو درگیر نمی کنه ،به نظرمن تنظیم ها جزدوسه کار بقیه بنظر ب گوش اشنا و تکراری میان، دراخر به نظرمن برگ برنده این البوم فقط و فقط صدای خود اقای صادقی

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:00

تا این جا یک بار گوش دادم البومو
خیلی متفاوت از کل اثار رضا جان و همین طور متفاوت از کل اهنگای ایرانی
بهترین البومی بود ک تو زندگیم گوش کردم
حتی از وایسا دنیاهم بهتره
تک تک ترک هاش بهترینن
از رضا صادقی بابت این همه زحمت بابت خلق این اثر بینظیر متشکرم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:10

وااااااای خدا چکار کردی سلطان. عجب آلبومی شده.
واقعا فقط باید گوش کرد این آلبوم و...
خدا تو رو برای ما نگه داره...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:10

واقعا نميدونم چرا عمو رضا با كاربلدا،كار نميكنه؟ شعرها افتضاح بود!!! فقط مهرزاد خوب بود. حيف صداي عمورضا ك چندتا جوون باهاش كار كنن

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:11

2 بار گوش کردم فقط از 4 تراک خوشم اومد و این برای رضا صادقی که تو موزیک پاپ تحول ایجاد کرد یعنی یه شکست دیگه.....
چرا 15 تراک ؟! خیلی زیاده اگه 10 آهنگ خوبم داشته باشه شنونده دوست داره سریع بزنه بعدی و این یه مشکل بزرگه....
حیفه امیدوارم بیشتر قدر خودشو بدونه
من طرفدار محسن یگانه هستم و امیدوارم آلبومش تحول بزرگی تو موزیک پاپی که دچار تکرار شده ایجاد کنه
به نظرم البوم احسان و فریدون و چاوشی بهتر و قویتر از آلبوم رضا صادقی عزیز بود
البته این موضوع سلیقه ای هست و نظر همه دوستان محترم
به امید موفقیت و به تکرار نیافتادن تمام هنرمندان با ارزش داخلی که با زحمت کار میکنن

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:54
Aghil Khanzadeh

اصلا طرفدار خواجه اميري نيستم ولي انصافا آلبومش خيلي خوب بود

89.144.167.173
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:14

واقعا آلبوم خوبی نبود
از رضا صادقی بیشتر از این ها انتظار میرفت، شاید دلیل این همه انتظار بالا تبلیغات گسترده ی آلبوم بود، این آلبوم اصلا از آلبوم قبلی این خواننده جلوتر نیست و به معنای واقعی یک قدم به عقب برگشته،کجاست اون رضا صادقی سابق که توی آلبومش حداقل 6 تا ترک تاثیر گذار بود؟
امیدوارم آلبوم خواننده هایی مثه مرتضی پاشایی ، مهدی مقدم و گروه آریان که قراره پخش بشه یه اتفاق نویی ایجاد کنه تا موسیقی از این فضای راکد بیرون بیاد.

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 20:41
MKOB

به نکته خوبی اشاره کردی.چون انتظارات از رضا صادقی بالا رفته همه میخوان که یه البوم شاهکار بده.برای همینه که اگه یه البوم خوب بده همه میگن بده.اگه یکم دقت کنین میفهمین که البوم خوبی بود.

151.238.109.240
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:18

جو نمیدم الکی به خدابهترین البومی بود ک تو.زنگیم گوش کردم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:39

گوش دادم البوم رو .. سبکش جدید هست نسبتا توی ملودی و تنظیم . من حقیقتش نتونستم ارتباط برقرار کنم .. شعرها هم ضعیف بود و در کل تنها نکته مثبت آلبوم صدای خود رضا صادقی بود ..

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:53

تبریک به همه ی هواداران آقای صادقی

ما منتظر آلبوم بی شک شنیدنی محمد علیزاده هستیم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:57

خداو صدهزار بار شکر تو دوره ی هنرمند بی رقیب این سرزمین اسطوره ی تکرار نشدنی به دنیا اومدم.رضای عزیز به معنای واقعی کلمه میپرستمت.دیوانه وار عاشفتم.نمیدونم چجوری تشکر کنم به خاطر این شاهکار تکرار نشدنی
از تموم قلبم ازت ممنونم فکر میکنم این البوم رو دست همه البوم های تاریخ موسیقی پاپ و اورد بی نهایت ممنونم
لطفا هر ترک رو چندین بار گوش کنید
زنده باد سلطان موسی

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:58

عالیه.واقعا فکر نمیکردم انقدر خوب باشه.این عالیه که سبک های مختلف رو امتحان کرده.فکر کنم به همراه پاروی بی قایق بهترین آلبوم های امسال بودن.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 13:59

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای شکرت عجب آلبومیه بهترین آلبوم 93 قطعا........ رضاصادقی با این آلبوم دوباره به روزای اوجش برگشت.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:04

عالیییییییییییییییییه، غنی از ملودی.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:08

یه حسی بهم میگه آلبوم خوبی باید باشه.با این که طرفدارش نیستم.باید چند روز گوش کرد بعد نظر داد.هر کی الان نظر بده معلومه گوش نداده

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:08

واااااااااااااااااای بینظیره این آلبوم....بعد چند سال یه البوم بی نظیر...........واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دارم دیوونه میشم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:10

لااقل کاورهارو با کیفیت بالا بزارید

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:31

فقط تعداد ترک ها خیلی زیاده ! چندتاشو میشد تو آلبوم نذاشت.چون باعث میشه ترک های خوب شنیده نشن.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:34

عالی بود واسه تمام سلایق آهنگ داره این آلبوم
شجاعت شفایی با تنظیم ترک سردرد ترکونده

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:51

بسیار آلبوم ضعیفی بود .
فقط گوش کن و رد شو ....
یگانه و صادقی و جهانبخش و فلاحی و خواجه امیری ... دیگه تموم شدن .

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:21
فرشاد رجبی

بقیه رو کاری ندارم
طرفدار احسانم نیستم
ولی آخه احسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان تموم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا من خیلی با البومش حال کردم
فکرم میکنم البومش بهترین البوم امسال بوده باشه
عجب...

2.147.23.195
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:40
میلاد میلاد

اینا تموم شدن:|||||||||||||
اونوقت کی شروع شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی نمونده تا انتشار بهترین آلبوم سال

31.7.97.45
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:49
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

دقيقا اينا تموم شدن پس كيا شروع شدن؟؟؟؟
خدايا منو به حال من رها نكن :) اينو روزي چند بار بگو برات بد نيستا

2.177.231.93
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:05
یگانه نود چهاری(بزودی)

بله آلبوم محسن بگانه

2.185.171.22
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 02:43
MKOB

دوست عزیز کسی که اعتبار موسیقی ایرانه تموم نمیشه.کسی که مشکی رنگه عشقه و احساس و 10ثانیه و بشکن و .... رو میخونه تمم نمیشه.بلکه روز به روز ماندگارتر میشه.

65.49.68.156
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:03
ققنوس (پاییز تنهایی )

دوست عزيز راجع به هر کی هر چی می خوای بگو اما اول به رتبه و نظرات راجع به پاییز تنهایی نگاه کن بعد بیا تراوشات ذهنیت رو بنویس .

37.254.87.37
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 14:53
maryam

خندیدیم دوست عزیز!!!
هوادارهمیشگی بابک جهانبخش

95.81.78.191
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:57

آلبوم فوق العاده ست. سوپرایز شدم. ترانه های متفاوت تنظیم های متفاوت ملودی های جذاب.
با آهنگ حیف گریه کردم.مرسی سلطان

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:58

آلبوم فوق العاده ست. سوپرایز شدم. ترانه های متفاوت تنظیم های متفاوت ملودی های جذاب.
با آهنگ حیف گریه کردم.مرسی سلطان

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:59

سلامممممممم
بنظر من که هیچ آلبومی مثل آلبوم پرتگاه سامان جلیلی نمیشه
من فقط سامان رو دوست دارم
فکر نکنم آلبوم صدقی از سامان جلیلی بهتر باشه

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:27

از طرف طرفدارای محسن یگانه تبریک میگم
بازم تاکید میکنم منتظر
یگانه نود چهاری(بزودی)
باشید

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:27

از طرف طرفدارای محسن یگانه تبریک میگم
بازم تاکید میکنم منتظر
یگانه نود چهاری(بزودی)
باشید

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:36

به نظر من نباید به این قضیه بی تفاوت بود ، اگه خواسته خواننده اینه که مخاطبان فقط گوش کنن و نظری ندن که
این شدنی نیست ، این مخاطبین اند که انتقادات و ابراز رضایت خود را نسبت به آلبوم بیان میکنند و خواننده باید اتقادات وارد شده رو در نظر گرفته و سعی کنه هوادارنش رو راضی نگه داره.

البته باید خوب گوش کرد و بعد نظر داد که شخصا چندین و چند بار ( سه . چهار روز) گوش کرده و نظر خواهم داد.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:55

دوستان عزیز حتما اوریجینال تهیه کنید چون کارهای خوب عمو رضای دوست داشتنی ارزش اصل خریدن رو دارن و همچنین 3000 تومن دیگه این روزا پولی نیست . فعلا هیچ نظری نمیشه داد، باید فقط گوش کرد ...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:13

یکی نقش BeepTunes رو برا من تشریح کنه.
بیشتر آلبوم های خوانندگان مطرح که در این مدت ریلیز شدن رو قرار نداده.
تایید لطفا.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:21
سعيد ر

خود خواننده ها اجازه نميدن.

5.235.211.154
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:30

سلایق متفاوتن و نمیتونم از ۱۵ترک بگم یکیش نسبت به بقیه بهترن
همشون فوق العادن و با ملودی های بی نظیر
و باتنظیم های خیلی خیلی و زیبا و با ترانه های تکرار نشدنی و با صدای ماندگار رضا صادقی عزیز
فقط توصیه میکنم به دوستان ک البوم رو خوب گوش بدن.بعد قضاوت کنن
کسی که به این البوم بگه ضعیف چیزی از موسیقی نمیدونه

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:39

با اهنگای جوونی و کلافه و ادم خوبه و خبرداری و حیف و یادگاری و یه نفر و غرور...خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد حال کردم
خوش به حال ما که رضا صادقی رو داریم
همه جور ترک داره البوم بینظیره...
این البوم قطعا بهترین البومه ساله...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 16:41

عالی بود این آلبوم ...از صبح شاید بیشتر از هفت بار تک تک آهنگارو گوش دادم... ترانه ها واقعا حیرت انگیزن...
آهنگسازی توو این آلبوم فوق العاده بود...رضا صادقی و تک تک عوامل این آلبوم زحمت خیییییلی خیلی زیادی کشیدند... خسته نباشید میگم به تک تکشون....
و اینکه همیشه آدمایی پیدا میشن که نمیتونن موفقیت و محبوبیت دیگرانو ببینن... حرفم با اوناس...«تا کور شود هرآنکه نتواند دید....»
ما تا ته ته تهش با همیم.... و همیشه پشت عمو رضای مهربونمون هم میمونیم....
هنوزم عشق یک رنگ است....
عمو رضا دوستت دااااااااریم....

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:06

آلبوم محشره...هر 15 ترکش عـــــــــــــــــــــــــــالیه...چی کردی سلطان ...واقعا دستت درد نکنه...اونایی که میگن ضعیفه چیزی از موسیقی سرشون نمیشه واقعا...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:18

فقط گووووش کنید
اعتبار موسیقی ایران رضا صادقی بزرگ
یادگاری
دلواپسی
حیف
خبر داری
ندارمممممممممت
آدم خوبه
وو.......

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:27

من تا به حال نظر منفی نداده بودم .هر خواننده ای آلبوم میداد فقط تبریک میگفتم .اما این آلبوم تنظیم ضعیف و ترانه بد تقریبا تو همه آهنگا موج میزد تنها نقطه مثبتش صدای خود رضا صادقی بود.حیف .....

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:37

بهترین آلبوم محشره ...
زنده باد سلطان
پرچم ارتش مشکی همیشه بالاس. . .

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:35

تجربه نشون داده هرچی روی یه البوم تبلیغات کمتری صورت بگیره آلبوم بهتری از آب در میاد
کهکشانی ها چقدر تبلیغات کردن ولی مزخرفترین آلبوم پاپ ایرانو بیرون دادن
رضا صادقی واسه این آلبوم فقط توی صفحه شخصی خودش حرف زد و هیچ جنجالی به پانکرد
از البوم قبلی خیلی بهتر بود
به نظرمنم یکم باید به اهنگ ها دلی گوش کرد و نقدو جنجالو کنارگذاشت
فارق از بحث کارشناسیو فنی البوم دلنشینی بود,یه ارامشی توی کل البوم وجود داره که حال ادمو خوب میکنه
حتی ترک جنوبی هم بااینکه چیزی از متنش متوجه نشدم ولی دوست داشتم
بحث کارشناسی باشه برای بعد,به عنوان یه سیروانی تبریک میگم
فقط گوش کنید و لذت ببرید...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:37

بعد از ۱۰بار گوش دادن البوم خیلی بیشتر و بیشتر ازش خوشم اومد البوم فوق العادس و قطعا بهترین البوم ساله..ترک یک (منو برده فضا)

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:39

وضمنا خیلی متفاوت از این ملودیاو ترانه و تنظیمای تکراری خسته شده بودیم مررررررسیییییییس عمو رضا عاااااششششششقققققتتتتتم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:59

واقعن البوم زیبا و پر محتوایی بود این البوم به تنهایی میتونه تمام لحظات ادمو درگیر خودش کنه
تبریک به اقای صادقی عزیز و دوست داشتنی

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 19:17

ناز نفست مشکی پوش

a..
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 19:37

مثل سایر البوم های امسال ضعف شدید ملودی

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:07

تبریک به عمو رضای گل و تمام هوادارای عزیزشون....

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:14

اول بگم که بعضیا هی میخوان بگن این آلبوم بهترین آلبوم ساله اون آلبوم بهترینه اینا همش حرفه و برمیگرده به سلیقه!
به نظر من بهترین وجود نداره! فقط از لحاظ فنی معنا پیدا میکنی اما من کاری به فنیش ندارم
این آلبوم حالمو خوب کرد! مثل آلبوم فریدون و احسان خواجه امیری!
بعضیا میگن 15 ترک زیاده! بایدم ترک ها زیاد باشه! حتما مث بعضیا خوبه که کلا هفت هشت تا ترک میذارن تو آلبوم از اونام دو سه تاشون تکراریه!
من تا ترک آخر رو با اشتیاق گوش کردم و اصلا خسته نشدم این مهمه!
بعضیا گوش میدن تا سریع ایراد بگیرن و یادشون رفته موسیقی برای چیه! موسیقی برای اینه که حالتو خوب کنه که اونم بستگی به سلیقه ی هر کسی داره که با چه صدایی و چ نوع موسقی ای حالش خوب میشه! اگه حالتو خوب نمیکنه بزن بعدی بزن خواننده ی بعدی! ولی ایراد نگیر و توهین نکن!
انتقاد آره اما اینکه بگی افتضاح بود آشغال بود و اینا نباید باشه! خوشت نیومد کسی زورت نمیکنه که
ولی خارج از همه ی این بحث ها آلبوم خیلی خوبی بود منی که طرفدار رضا صادقیم و صداش آرومم میکنه این آلبوم خیلی خیلی راضیم کرد!
مخصوصا ترک های سردرد و رنگ صدا و جوونی(فوق العاده) یادگاری و یه نفر و غرور!!!!

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:22
پوریا م

حرف حساب رو شما زدی دوست عزیز

2.191.191.116
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:17

تا ترک 10 البوم رو گوش کردم و میتونم بگم یکی از بدترین البومهایی بوده که امسال گوش کردم و فکر نمیکنم در این چند ترک باقی مونده که گوش ندادم هم اتفاق خاصی بیفته و فقط میتونم بگم این البوم از البوم قبلی رضا صادقی یعنی همین که یک فاجعه در نوع خودش بود هم فاجعه تره!! دیگه دوران رضا صادقی خیلی وقته که به پایان رسیده و متاسفانه به نظر میرسه باید برای همیشه از دنیای موسیقی خداحافظی کنه و به قولی کفشاشو اویزون کنه!!بهتر بود اقای صادقی به جای اینقدر که روی رنگ مشکی مانور بده یه کم روی البوم وقت میذاشت

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:33
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

بابا ب ما نمی خوری آخه .... برو عمو بروووووو .... :))))))) ...

188.211.183.71
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 02:11
MKOB

هر کی فهمید که بریدی میخواد از تنت ببره
واسه شیر خسته موشم یلی میشه و میغره
باز خوبه رضا صادقی دورانی داشت.چاووشی که همونم نداره.هر وقت چاووشی بهترین البوم یک دهه و بهترین قطعه یک دهه رو داد و بهترین اجرای زنده در یک دهه رو داشت اونوقت بیا ببینم چی میگی.

65.49.68.156
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 07:57
محمد

تو 6 ماهه تو این سایت نیومدی حالا اومدی نظر میدی؟؟؟؟؟
درضمن این آلبوم همین که میگی محسن چاوشی عزیز کلی ازش تعریف و تمجید کرد به حرف استادت احترام بزار

109.201.20.189
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 08:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

MKOB
اولا که این نوید معرف حضور همه س
کلا بخش فانِ سایت محسوب میشه
دوما میخوای نطق روانه کنی یکم حرفتو مزه مزه کن ببین اسم کی رو داری میاری بعد روانه کن
مطمعن باش هوادارای چاوشی بیشتر از هوادار هر خواننده ی دیگه با این آلبوم رضا صادقی ارتباط برقرار میکنن.

5.201.129.51
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:24
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

نوید داداش کجا بودی ؟؟ یه مدت نبودی . خوش اومدی :))))))))))

91.99.118.62
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:55
MKOB

من جز حقیقت چیزی نگفتم شما برو تحقیق کن به حرف من میرسی .راستی من خودم چاووشی رو خیلی دوست دارم ولی بعد رضا صادقی.خلاصه اگه از حرفهای من برداشت بدی شده من از همه طرفدار های اقای چاووشی عذر خواهی میکنم.

151.238.90.54
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 06:28
نوید ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

علی جان یه مدت مرخصی رفته بودم((: باز دمت گرم که به ما یه خوش امد گفتی((:
البته هرکسی هم خوش امد نگفت اهمیتی نداره((:

5.152.203.27
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 15:52
صبا

نـــــویــــد ....
نبودی یه چند وقت .... دنبالت بودم اینجاها
خوش اومدی .....
اون تیکه آخرم خیلی خوب گفتی
نظراتو دوس میدارم

5.239.7.216
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 05:05
نوید ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی ( طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

صبا جان ممنونم ازت!!!شما لطف دارین نسبت به من!!

5.152.203.27
یکشنبه 17 اسفند 1393 - 15:12
میلاد رضایی

شما اول باید گوش کردن رو یاد بگیری بعد بیای نظر بدی ... البوم بی نظیره فقط کافیه چند بار با دقت فقط گوش کنی ....همین

46.249.117.13
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:18

من خوشم میاد خیلی زیاد ... مهم نیس این نظرم چقدر امتیاز منفی میگیره!!! ولی من تو تنهاییم از این آهنگا لذت میبرم... این سلیقه ی شخضی منه نیازی هم به تحمیل کردن نیس..

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 20:47

چرا هر جا رفتم آلبومو نداشت؟؟؟ اصن پوستر آلبومم رو سوپر ماركتا نيست :||||||
هنوز كه آلبومو گوش ندادم ولي هر وقت گوش دادم و ميام نظرمو ميگم.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:10

از طرف هوادارن احسان خواجه امیری و خود ایشون ، دوست و یار قدیمی رضا صادقی ، به جناب صادقی و هواداراشون تبریک میگم و امیدوارم آلبوم موفقیت آمیزی باشه .

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:22

باز یکی البوم داد ملت سوژه درست کردن واسه دعوا بس کنید زشته

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:47

لطفا زود قضاوت نکنید.............فقط گوش کنید و لذت کنید و فکر فقط انتقاد کردن نباشید......فقط گوش کن

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:50

به نظرمنم کلادردوره یی به سرمیبریم که دوره ی افت موزیک پاپه .این البوم هم تکرارمکرراته .شمافکرمیکنین چنددرصدمردم کلامثلارضاصادقی گوش میدن .شایدبشه گفت پسرفت رضاصادقی دقیقابعدازالبوم وایستادنیاشروع شد ترانه های شبیه هم حتی ملودیهای تکراری و--- .
متاسفانه تایه البوم جدیدمیاد یه عده جوگیرمیشن وانچنان تعریف میکنندکه گویا طرف بهترین البوم تاریخ پاپ دنیاروداده عزیزمن بذایردیه ماه ازاین البوم بگذره بعدبگین بهترینه

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:50

آلبوم واقعا شنیدنی هست و حس خوبی میده به آدم مخصوصا با یادگاری خیلی حال کردم.البته ۳-۴ تا آهنگشم پسند نکردم که البته سلیقس شاید بقیه خوششون بیاد.در کل تو خلوتتون گوش بدین میفمین این آلبوم چیه.واسه مجلسو پارتی و جمع دوستاو با ماشین دور دور زدن نیس.یه جاده میخواد یه تنهایی.یا یه اتاق و یه هندزفری.اگه تو این حسا نیستین گوش نکنین چون نظر دادنتونم بیخود میشه.گوش دادن به آهنگای رضا صادقی یه دل میخوادو یه احساس ناب.همین

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:03

البوم ضعیف فقط ترک یازده عالی بود سیزدهم هم متوسط رو به خوب
تنظیم ها افتضاح فقط ترک معین راهبر خوب بود
تاریخ مصرف رضا صادقی چند ساله تموم شده
ترک ظاهری هم از البوم حذف شده

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 02:26
MKOB

تاریخ مصرف که چیزی نیست اگه سلطان فاسد هم شد باید ازش ترسید.چون شیر خسته بازم شیره.کافیه فقط یک غرش کنه تا همه موش ها به سوراخ هاشون برگردن.

65.49.68.156
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:20

هنوز گوش ندادم البوم رو ..
ولی ..
از طرف هواداران سلطان احساس مجید خراطها انتشار این البوم رو تبریک میگم ب مشکی پوش ها ♥ ♥
.
به امید انتشار آلبوم فوق احساسی ♥ ♥ ♥سلطان احساس مجید خراطها ♥ ♥ ♥
coming soon

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:49
کارن121

مرسی...به امید انتشار آلبوم مجید خراطهای عزیز

188.159.79.18
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:25

# آلبوم گوشنوازیه آدم وا میداره پشت سر هم هی گوش کنه حتی وقتت پر باشه ، ترک های 1 ، 10 رو بیش تر دوست داشتم :)
# مرسی رضا صادقی عزیز

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:48

تبریک به رضای عزیز هنوز البومو گوش ندادم. جای بدی گیر افتادم امیدوارم رضا به خاطر قلب بزرگش موفق باشه. احسان عشقمه پاییز تنهایی روح و روانم.

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:07

واقعا البوم عالی بود نمیدونمممم کسی که میگه بد اصلا گوش داده؟؟ ؟؟اصلا چی میگه!!
بی نهایت فضاش نوعه خسته شده بودم از کارهای تکراری.
رضا صادقی عشق چون از فضای پاپ الگو نمیگیره فضا رو خودش میسازه............

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:58

ضعییییییییییییییییییییییییفذخیلی ضعیففف خوردتوذوقم

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 00:05

من البوم رو پسندیدم . هم ترانه هم آهنگ ها خیلی خوب بود به نظرم. به نظرم اینکه با ادم های مختلف تو بخش های مختلف کار کرده نه تنها باعث بد شدن آلبوم نشده بلکه از یکنواختی و تکرار در آورده همه چی رو .
به شدت راضیم .
همین

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 00:36

من موندم چی بگم . همین فقط

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 00:42

عاشقتم رضا صادقی . با بال شکسته پر گشودن هنره ...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 00:49

البومی منتشر شد و منم تبریک میگم به اقای صادقی و طرفداراشون ولی... من شخصا خیلی ارتباط برقرار نکردم.. در کل امسال ب نظرم البوم پاروی بی قایق ب شدت تاثیرگذار و فوق العاده بود و البوم یک و یازده دقیقه زیاد حرف واسه گفتن داشت..

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 01:11

چرا البوم های خواننده های ما اینقدرتکراری شده خواننده هامون اصلا به شعورمخاطبانشون احترام نمی ذارن . فقط خودشونو تکرار می کنند موسیقی پاپ ما تقریبا نابود شده بااین وضع .من خودم زیاد ازشادمهرخوشم نمی اومد ولی انصافا کاراش مدرن وخلاقانه است لااقل خودشو به چالش می کشه ازاهنگ انتخاب به بعدشم کاراشو دنبال می کنم واقعا هنرمند بزرگیه والبته خلاق ونواور

چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 03:28
as

مهدی جان چون شادمهر در حال خودش موزیسین حرفه ای هست و میتونه کاراش رو گسترش برعکس بقیه!
خصوصا اونا که ازش تقلید میکنن که همه تو تکرارن!

188.159.184.217
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 01:23

اولا یه خسته نباشید به رضا صادقی عزیز به خاطر زحماتشون برای این البوم
من به عنوان یه مشکی پوش خواستم یه مطلبیو نسبت به این البوم و تمام البوم های خواننده ها دیگه بیان کنم
اولا نه من نه شما نمیتونیم یک البوم رو نقد کنیم چون نه حرفه ی ماست نه هیچ سرشته ی خاصی تو این کارا داریم اگه من منتقدم پس اون افرادی که میرن برای جشنواره های مختلف و به عنوان داور ترک ها و البوم هارو نقد میکنن چی هستن ؟؟ ...
به همین دلیل بهتره یه البوم رو از هیچ لحاظی زیر سوال نبریم
اگر من از یک ترک بدم میاد اون به سلیقه و روحیات من بر میگرده نه ضعف یک خواننده پس بهتره فقط گوش کردو از هر ترکی که باب میلمون هست لذت ببریم با تشکر

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 01:24

محشررررر بود.... مخصوصا ترک یادگاری و ندارمت...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 01:30

از طرف هواداران سامان جلیلی انتشار این آلبوم زیبا و شنیدنی رو به آقا رضا و هواداران گلشون تبریک میگم.
مشکی رنگ عشقه

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 02:02

....اونايي كه ميگن رضاصادقي تاريخ مصرفش گذشته ...بايد بگم كه. شير پير هم بشه هنوزم شيره.....به قول رضا .،هيچي نگيد ..فقط گوش كنيد

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 03:02

بهترین آلبوم های سال تو سال 93 :
1-پاروی بی قایق
1-فریدون آسرایی
2-سامان جلیلی
3-ماهان بهرام خان

واقعا واقعا نمیشد بین آلبوم فریدون و محسن چاووشی یکی رو بگم اول یکی رو بگم دوم از اون چیزی که انتظار میرفت فراتر بود یعنی بی نظیر بودن.
در ضمن محسن یگانه هم دیگه بنظرم سال بعد آلبومش رو بده بیرون بهتر میشه البته میدونم یگانه آلبومش رو بده بیرون سریع میتونه با اون دوتایی دیگه بر سر بهترین آلبوم سال رقابت کنه.

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 03:06

آلبوم بسیاز ضعیفی بود جناب صادقی!
تو پیج اصیلیتون هم گفتم! ولی متاسفانه نظرم پاک شد و بلاک شدم!
فقط 3 تا ترک از این آلبوم ( 3 و 9 و 11 ) قابل تحمل بود و ارزش گوش کردن داشت!
امیدوارم اینجا نظرم تایید بشه و مثل شما سانسور نشه!

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 03:10

احساس میکنم تنظیم آهنگ شماره 3 آلبوم به نام خبر داری از ترک پاییز خواجه امیری کپی شده ,من اشتباه میکنم یا بقیه هم نظرشون اینه؟

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 19:49
rofagha 110

اخه کجای این دو تا اهنگ شبیه همه؟ اصن ریتم و ملودیشون زمین تا اسمون فرق داره که !!!!

46.143.166.160
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 08:16

به عنوان یه چاوشیست میخواستم یه چی بگم
رضا صادقی و صدا و اخلاقش رو انقد دوس دارم که اگه سی دی خام هم بده بیرون باید گوشش بدم :))

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:07
MKOB

دمت گرم.

151.238.90.54
سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:39
میلاد رضایی

درود بر شما دوست عزیز

188.253.88.51
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:27

واقعا عالیه.من دیگه رضا صادقی رو با فقط گوش کن میشناسم نه وایستا دنیا.
بی شک بهترین البوم از سال 90 هست.
واقعا این البوم بساط موسیقی داخل رو منفجر کرد

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 09:59

واقع در حد انتظار نبود اونم برای خواننده ای مثل رضا صادقی - این ترانه ها رو چجوری انتخاب کرده نمیدونم ؟
اصلا یک قطعه ریتمیک نداره که تاثیر گذار باشه و مخالطب بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه - یک نمره منفی بزرگ تو کارنامه رضا صادقی بود این آلبوم

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 23:49
امید

ریتمیک؟:))

66.249.93.235
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:21

نمیدونم چی بگم صدای آقای صادقی تو این البوم تنوع نداشت که یه عاملش میتونست تعداد زیاد ترانه هاش باشه البته نه این که مخالف تعداد زیاد ترانه تو ی یه آلبوم باشم. به نظرم تعداد ترک های زیاد برای خواننده هایی که انعطاف حنجره دارند میتونه بهتر باشه مثل اصفهانی . افتخاری و .... .

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:17

باید آفرین گفت به رضا صادقی بابت استفاده از استعدادای جدید . مهم نیست بقیه چی میگن. دمت گرد رضا جان همین که به همه آدما بدون در نظر گرفتن اسمشون بها میدی خودش ارزش این آلبوم بیشتر از این 3000 تومن کرده . باید آلبوم رو چند بار گوش داد تا دربارش نتیجه گیری کرد . ولی در کل آلبوم خوبی بود البته بعد از پاییز تنهایی احسان

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 20:12
MKOB

بله دانیال جان.اونایی که میگن البوم بده چند سال دیگه به اشتباهشون پی میبرن.سلطان میگه اون زمان که من داشتم فراموشت میکردم رو خوندم کسی چیزی نفهمید ولی الان همه میگن اون ترک خیلی خوب بود و یکی از کارهای ماندگار شد.

151.238.109.240
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:45

من آلبوم رو اصلشو خریدم چون معلومه صادقی خواسته کار نو انجام بده و نخواسته چیزی رو تکرار کنه.....
تراک های جوون و غرور عالی بودن ولی در کل آلبوم خامی بود.
بهترین آلبوم امسال آلبوم فریدون هست:عشق یعنی............آلبومی که خیلی با ظرافت کار شده

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:52

عمو حال میکنم واست دشمنات زیادن ... کلافم مثل اون شیری که وا مونده توی آتیش...عاشق این ترکم

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:54

این اظهار نظر صرفا به احترام و حرمت خاطره سازی ها و خلوص و جاودانگی نوع نگاه و کلمات آقای صادقیه به موسیقی و مردم و شعر و زندگیه..اون هم در فاصله بین آلبوم های غیر مجاز تا دیگه مشکی نمی پوشم !! و الا که طی این چند ماه و یکی دو سال اخیر این قدر تک ترک های بی ارزش و مصرفی و سر هم بندی شده شنیدم که هیچ رمق و انگیزه ای برای محبوب ترین خواننده م (در زمینه پاپ ) ندارم ..

1) آقای صادقی لطفا یکبار به آلبوم وایسا دنیا یا یکی بود یکی نبود گوش کنید...دقت شما در انتخاب اون ترانه ها و ساخت اون ملودی ها رو ببینید...در عین سادگی و صمیمیت..این رضا صادقی این آلبوم و این روزها هیچ نسبتی با اون رضای صادقی نداره انگار..

آقای صادقی دقت کنید لطف و خواهشا به این کلمه ها : داشتم + فراموشت + می کردم + اما + باز + دوباره + دیدمت + تو + غم ها + غوطه ور شدن + چرا ؟!
و مقایسه کتید این صمیمیت و صداقت و سادگی که با تلفیق اون رییتم جادو کرد رو با این نوع ترکیب بندی مزخرف و پوچ و سطحی :
تو + از + بیرون + تماشایی + مثه + سامسونت +خالی ..
فاجعه نیست آیا رضای عزیز و دوستان مشکی پوش ؟!
می دونم عده ای الان حمله می کنند که هنرمند حق تغییر داره و نباید خودش رو تکرار کنه و ..
بله..موافقم..اما تغییر در جهت تکامل نوع نگاه و تفکر و موسیقی و زبان مورد نظر در مدبومی که حرفه ش هست ..نه تغییر در زمینه تخریب و نابود کردن خودش ...

2) هیچ کدوم از آهنگ ها دارای هارمونی درونی (غیر موسیقیایی ) نیستن جز آهنگ کلافه ..اون جا رنگ و بویی از رضای صادقی هست..شعر توسط خواننده که خودش آهنگ رو ساخته درک شده و نحوه ادا کلمه ها و حس پشتشون درست و متنساب با فضای نرانه و موسیقیه...جز این ترک بقیه ترانه ها انگار هیچ نسبتی با ملودی ها و خوانش خواننده ندارن ...
شخصا همیشه معتقد بودم رضای عزیز باید با بقیه همکاری کته در زمینه ترانه و آهنگسازی..اما نه با هر بقیه ای...این واضحه که خیلی از اسامی پشت جلد آلبوم در حد و شان همکاری برای یک آلبوم برای خواننده ای که محبوب ترین آهنگ پاپ دهه هشتاد موسیقی ایران (وایسا دنیا) رو داره نیستن ..آقای صادقی لطفا پشت اسامی قشنگی مثله معرفی کردن ستاره ها و جوان ها قایم نشیم...مخاطب حقش لذت بردن از نتیجه ی نهایی اثر شماست نه اذیت و آزار دیدن به خاطر تجربه کردن و ربسک کردن...هر چند که برای این نوع نگاه شما به معرفی چهره های جدید خیلی احترام قائلم..اما چه کنم که نفس هنر و موسیقی از تعارفات ما و علاقه های ما مهم تره !! البته استثنائاتی مثل آرون حسینی هم هستن..کاش چند نفر در اون حد هم معرفی کرده بودین..

3) تعداد زیادی از ترانه ها (نه همه ش ) غلط های واحش وزنی و تزکیبی دارن ...به شما قول می دم اگر این اراجیف رو خواننده ای غیر از رضا صادقی خونده بود همین کسانی که آلبوم رو و ترانه ها رو محشر می دونن یکبار هم گوش نمی دادن ..

4) از نوع انتخاب ترانه ها و وزن و ترکیبات هم که بگذریم ...یه چیز بدتر وجود داره و اونم نوع نگاه الان رضای صادقی به انتخاب ترانه هاست...مثال می زنم :
شعر بابک صحرایی که تعدادی کار خوب هم داره با خواننده های دیگه رو ببنید...قشنگ یه نگاه از بالا به پایین نصیحت وار و اخلاقی تو ترانه موج می زنه...آقا موسیقیه..آقا اگه حرف اجتماعی و عاشقانه و ..داریم اول موسیقیه بعد حرف...آقا شما وایسا دنیا و شیر خسته و آغوش تو و بیا بد شیم رو گوش بدین و این مزخرف رو هم گوش بدین ... اون کارها قابل احترام بود چون خواننده و ترانه سرا (که اتفاقا یکی هم بودن!!) خودشون رو هم سطح با مخاطب می دیدن نه آقا بالا سر که بهش بگن جوون این جور باش این حور...قوی باش..دنیا برا توئه که باور کنی خودتو...اینارو شبکه های صدا و سیما روزی هزار بار در مزخرفات روانشناسی (روان پریشی ) خودشون می گن و همه فحششون می دن !!

یا کلن ترانه های مهرزاد امیر خانی که به نظر مزخرفه محضه و هیج ارزش ادبی و موسیقیایی نداره..منهای یه تعداد از کارهایی که با مرتضی پاشایی داشت...اون هم به خاطر رییتم و حس صدای پاشایی بود نه نفس ترانه ها ...

من خواهش می کنم یه کپی از شعرایی مثله بی خداحافظی و خوب و بد و ...به آقای صادقی برسونید...ببینن از چه نوع ترانه هایی به چه اراجیف سطحی و مزخرفی رسیدن ..

5)آقای رضا صادقی عزیز و دوستان مشکی پوش و مشکی دوست و ...بین ساده گویی و سطحی گویی مرز باریکی هست...و این آلبوم شدیدا سطحی و خام و شلخته س...صدای رضا صادقی رو حذف کنید و یکبار فقط ترانه ها رو بخونید لطقا !!

6) آلبوم یک جاهایی یک " آن هایی " داره و اونم به خاطر یکی شدن رضا با کلمه ها و موسیقیه...و نکته همین جاست : دروغ گویی !!
متاسفم و شرمندم و غمگینم که دارم به رضا صادقی می گم دروغ گو اما می گم چون براش ارزش قائل بودم و هستم...چون حرمت داره..چون این مگسای دور شیرینی نمی ذارن صداهای سالم برسه و فقط ویز ویز می کنن ...

آقای رضا صادقی عزیز...
جنوبی عزیز...
ایرانی عزیز..
رضا صادقی با صداقت و صمیمیت و سادگیش اوج گرفت و امروز با این دروغ گویی سقوط کرد (حداقل در ذهن من) ...سقوطی که مدت هاست علائمش معلوم بود و دیگه نمایانه نمایانه !!
"دروغ گویی یعنی گفتن و خوندن از چیزی که یک حس شخصی و درد شخصی پشتش نیست "
آقای صادقی لازم نیست از "سیگار " بگید وقتی این قدر مصنوعیه..از "عشق " بگید..از وصل بگید..چه کاریه تو روزایی که خدا رو شکر غرق در عشق و لحظه های خوب هستید از لحظه های زجر دوری و فراق(اون هم به این شدت سطحی ) بگید...
دوستان آهنگ عاشقتم از آلبوم همین رو گوش کنید ... به همون میزان که خواننده با تمام وجودش میگه "عاشقتم مثه رنگ دعا .." در این یکی دو سال از چیزهایی گفته و خونده که هیچ نزدیکی باهاشون نداره...
"دروغ ینی نشون دادن چیزی که نه هستیم و نه می تونیم درکش کنیم و بنابراین نمی تونیم بهش عینیت ببخشیم و بسازیمش برای کسی "
باور نمی کنید ؟ یکبار آهنگ نرو رو گوش کنید..
بگذریم..
نمی دونم برای خودم متاسف و غمگین باشم یا رضای عزیز...فک کنم برای خودم !!
خلاصه کنم و خلاص : ... یه چیزی یه جوری یه جایی کمه و اون " خود خود رضا صادقیه " ..

ممنون از دوستانی که بی غرض حرفای بی مرض من رو می خونن و به جای تهمت زدن و فحش دادن گفت و گو می کنند ...

سپاس ...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:23
محمد چاوشیست

کاملا باهاتون موافقم ..کاملا....اون سامسونت خالی مثه فحش بود....عالی بود دو ست عزیز ..درود بر شما...

78.129.204.107
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 16:15
mohammad sjt

مثل اینکه کلمه مزخرف و اراجیف رو خیلی دوست داری؟؟!!!!!
به نظرم مزخرف،شخصیت آدم هاییه که هنوز یاد نگرفتن چه ادبیاتی رو برای اظهار نظر توی یه جمع یا یه سایت یا هر فضای عمومی انتخاب کنن!
دوم اینکه،شما مفهوم یه بیتی مثل تو از بیرون تماشایی،مثل سامسونت خالیم رو نمیفهمی،و اون رو با بیتِ داشتم فراموشت میکردم..... مقایسه میکنی ،یعنی فاجعه!!!
سوم اینکه رعایت نکردن وزن شعر و ترانه،توی یه اهنگ،خیلی اتفاق عجیب و ناگواری نیست! به قول یغما گلرویی که گفت:کاش یه روز برسه که ترانه ها،صرفا قافیه پردازی و موزون بودن نداشته باشه و مفهوم داشته باشه.
هرچند درکش سخته،چون یه عمره عادت کردیم با اهنگ بشکن بزنیم و قِر بدیم!
چهارم اینکه نگاه از بالا به پایینی نیست،یه گفتگو دوستانه س ترانه ای مثل جوونی/وضع جامعه رو نگاه کنیم میبینیم همچین ترانه ای لازمه/
پنجم اینکه روانشناسی رو روانپریشی میبینین و اعتقادی انگار به بحث و گفتگو ندارین،خیلی جای بحثی نمیذاره !! و خیلی نظرتون عجیب و غریب به نظر نمیرسه!
و در آخر اینکه به طور کلی ،موسیقی چیزی جز سلیقه نیست.
فرمول فیزیک و ریاضی نیست که بگیم غلطه یا درسته ،،،،همه نوع موسیقی درسته و صحیح،ولی اگه با یه نوع موسیقی یا کلام یا تنظیم ارتباط برقرار نمیکنیم،،دلیل بر غلط بودن اون موسیقی نیست.
یکی با یه ترک توو مایه های راک ارتباط برقرار میکنه،یکی برعکس و اهنگ های مِلو و اِسلو رو دوس داره/
.
اینایی هم میگن : دوس نداری نظر نده رو نمیتونم بفهمم!!!
وقتی یه اثری منتشر میشه،همه حق دارن درموردش اظهار نظر کنن،،،ولی باید بگیم که بیاین یاد بگیریم محترمانه نظر بدیم//
این مسخره س،،اون مزخرفه،اون چرته،،این خزعبلاته و..... نشون از نداشتن یه شخصیت متحرمانه و فهمیده میده...
امیدوارم یکم فرهنگ صحبت کردن،بدون توهین رو یاد بگیریم!

212.95.141.230
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:05

رفقای مشکی پوش یادتون باشه ما قول دادیم قضاوت نکنیم

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:18

واقعا ازت متشکرم عمورضا یبنظیری به خدا لنگه نداری
چند سال بود البوم درست حسابی نمیومد
از دیروز تاحالا هر ترک.۲۰بار گوش,کردم و دوست دارم بازم گوش کنم
دمت گرم...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:31

با سلام به همه دوستان عزیز ، من به عنوان یک خواننده و تنظیم کننده ، به نظرم آلبوم زیبا و نو و شنیدنی شده این آلبوم ، این که آقای صادقی با جوان ها کار کرده دلیل نمیشه که این باعث ضعیف شدن آلبوم بشه ، اتفاقا تنظیم کننده های جوان به دنبال این هستند که خودی نشون بدن و خلاقیت ها و تواناییهاشون رو ثابت کنن، رضا صادقی هم بعد از 15 سال اینقدر تجربه داره که با کی کار کنه و چه ارنجی بچینه واسه افراد آلبوم ، کلا بعضی ها هستن چه آلبوم ضعیف باشه چه قوی میان اینجا و میگن خیلی ضعیفه، کسایی که میگن آلبوم همین بهتر بود جالبه اگه برید توی نظرات آلبوم همین ، اونجا هم همین نظرات تکراری رو گذاشتن ، و کلا عادت دارن هر خواننده ای آلبوم میده همین نظرات را دوباره کپی پیست کنن اونجا ، تو بخش ترانه از نرگس جعفری و مهرزاد امیرخانی و خود رضا صادقی استفاده شده که از بهترین ها هستن ، بقیه هم نسبتا خوب هستن ، آهنگسازی رو هم 50 درصدش رو خود رضا انجام داده که خیلی احساسی و گیرا هست مثل همیشه ، در بخش تنظیم هم اتفاقا از بهترین ها استفاده شده ، هومن نامداری ، رضا تاجبخش ، معین راهبر ، میثم مروستی، این خیلی دیگه عجیب و تاسف آوره بعضی ها هنوز آلبوم رو نشنیدن یا کلا 2 تا ترک شنیدن میان نظر میدن و مبخوان تخریب کنن در صورتی رضا صادقی با این جور نظرها تخریب نمیشه.
از قدیم میگم مرد گریه نمیکنه ولی صدا و آلبوم های رضا صادقی این ضرب المثل رو همیشه میبره زیر سوال.

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 15:26
میلاد رضایی

کاملا موافقم باهات ....مرسی

46.249.117.13
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:42

انتظار اهنگاي بهتري از رضا صادقي داشتم ترك 2 رو فقط دوس داشتم امسال فقط البوم خواجه اميري خيلي قشنگ بود بايد منتظر البوم مهدي يراحي و سينا حجازي بمونيم

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:51

یه البوم فوق العاده استثنایی واقعا به رضا صادقی تبریک میگم خداییش تو دنیای موسیقی یه پا اعجوبست
ترکوند با این البوم اهنگا یکی از یکی قشنگتر و خوشگلتر
به هواداراش بابت همچین خواننده ای تبریک میگم

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:44

میدونم معنیه این آلبوم چیه ؟؟؟ چرا بعضی تراک ها اینقدر ضعیفه ؟؟ آخه ما این همه کار قوی ازت گوش دادیم سلطان مشکی پوش...رضا صادقی اینه ؟؟ آلبوم رو با کلافه یه تراک افتضاح شروع میکنه؟ شعر و تنظیم این کار اصلا در حد رضا بود ؟؟ حیف یه کار خوبه و نوین...تنظیم خلوت و سبک جدیدی از خوندن کار خوبی بود...اما خبر داری : صدای خنده هات کوکه مثه ساز بدون سیم ..تو از بیرون تماشایی مثه سامسونته خالی ؟؟؟؟؟؟؟ خدایا ..مگه میشه ؟؟ نسخه ی دارومو آتیش میکشم.....44 خیلی معمولی . 5 و 6 خیلی بدن....آدم خوبه کاریه که دوسش دارم...چون آدم رو یاد سابق میندازه..یاد آهنگ نمیتونم ببخشمتو زنده میکنه...رنگ صدام هم خوبه...9 و 10 بازم ضعیف..تنظیم وشعر افتضاح....یادگاری خیلی خوبه....شاید بهترین تراک آلبوم ...رضا همون رضای همیشگیه ....یه نفر هم کار خوبیه..میتونست خیلی بهترم باشه..اگه تنظیمش بهتر میبود ... 13 معمولی و بی تو بازم اسیر تنظیم بد شده ...یه جاهایی اصلا بی معنیه تنظیم ...اختتامیه آلبوم هم چنگی به دل نمیزنه...شعر و ملودی و تنظیم ضعیف...در مجموع از 10 به این آلبوم با ارفاق میشه 5 داد...تنظیم های افتضاح و شهر هایی که اصلا در حد رضا صادقی نبود ....اصلا...میکس و مستر هم ضعیفه...کاش بیشتر دقت میکرد...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 19:24

رضا صاذقی همیشه بزرگ
این آلبوم پر از نو آوریه
حیف
یادگاری
ندارمت
عااااالین
فقط گوش کنین

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 19:42

آلبوم خوبی بود....
به رضا صادقی و طرفداراش تبریک میگم.

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 19:48

من از 5 تا ترک خوشم اومد پس البوم بدی نیست چون سلیقه ها با هم فرق داره شاید یکی دیگه از 3 تا ترک دیگه خوشش بیاد..من از ترک های 2،4،8،10،11 خوشم اومد

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 21:44

نام این آلبوم واقعا یه خوبی انتخاب شده
ققظ گوش کن.... واقعا همین طور
هر بار که گوش میدم بیس تر لذت میبرم
اولش جسم خوب نبود ولی کم کم داره خوشم میاد
یادگاری . جوونی . دلواپسی . یه نفر . غرور و....
خدا قوت به نموم عوامل آلبوم برای خلق این اثر

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 21:49

آلبوم استثناییهههههههههه یه کلام...

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 21:52

از اولین البوم رضا تا این اخری تک تک اهنگاش با ادم حرف میزنه...
این البومم به نظرم بعد وایسا دنیا یه سکوی پرتابه دوباره واسه رضای عزیزه...
ترک آدم خوبه خیلی منو درگیر کرد...
می بخشی ولی خیلی خیلی احمقننننن چشمات وقتی داری میخندییییی...به نظرم جواب خوبی بود واسه دوستای به ظاهر منتقددد!

سه شنبه 12 اسفند 1393 - 22:48

mohammad sjt...دوست عزیز..خیلی خوشحال میشم بی ادب و نا محترم باشم اگه نوع نگاه شما به ادب و احترام اینه..خیلی خوشحال میشم دشمن رضای صادقی باشم اگه تو دوست و طرفدارش باشی...واسه همین جواب یه بخشی از حرفاتو می دم ..فقط لطفا با دقت بخون..البت من توقع داشتم بد تر از این بنویسن در جوابم..اما به عنوان اولین و آخر جواب در جواب کامنت هایی که احتمال داره بگیرم خدمت شما باید عرض کنم :

1) ادبیات نقد و اظهار نظر یک چیز قراردای نیست..به نسبت هر شخث متفاوت..و این تفاوت یعنی نسبی بودن..و این نسبی بودن یعنی هر کسی خودش می تونه از الفاظی استفاده کنه و اون ها رو صاحب بار و معنا کنه ..فلسفه زبان ویتگنشیتاین رو مطالعه کن درباره قرار دادهای زبانی دوست من..شاید متوجه بشی معنای کلمه های اراجیف و مزخرف و چرت در گفته های من فقط مختص گفته های من و مقدمه ای که آوردم برای این کلمه ها..شما مقدمه ها رو وقتی نمی بینی و وقتی از شدن علاقه به کسی کور می شی..فقط به اون کلمه ها نگاه می کنی و در نتیجه می گی توهین کردم!! توهین این بود که کلمه های دیگه ای رو به کار می بردم..به همون اندازه از کلمات چرت و مزخرف و ..استفاده کردم از قرینه هاش مثل جادو و تاثیر و ..استفاده کردم..ببین..بخون..لطفا !! علاقه من به واژه هایی که استفاده کردم یک واکنش به تاثیری که این اثر گرفتم..شما اگه یکی تو خیابون به خانوادن توهین کنه(خدایی ناکردم)..بهش می گی ممنون؟ نه..عمل شما در جواب فحاشی اون آدم تاثیر عمل اون آدم فحاشه..مشکل این جاست که شما برای موسیقی (و یا شاید کتاب و فیلم و ...) هویت و جسم قائل نیستی و به زنده بودنش و توجه نمی کنی..اگر این اثر رو به مثابه یک انسان ببینی متوجه میشی اراجیف و ..در وصف خیلی از ترانه های این آلیوم و ..لطف بزرگیه !!

2) حرف یغما رو تو فیلد خودش ببین..قبل و بعد داره..من از ادبیات کلاسیک صحبت نکردم..از شعر نو هم صحبت کردم.ترانه نویس یا روی ملودی ترانه می نویسه یا ترانه نوشته شده و روش ملودی ساخته میشه..پس مطمئن باش فرق این ها رو می دونم..شما اگر به یغما علاقه داری نظرش رو درباره رضا اگه بدونی می گی؟ نه..نمی گی..یغما گلرویی صراحتا و رسما رضا صادقی و بنیامین و ..جزو خواننده حساب نمیکنه و می گه مداحن..اطلاعاتت رو چک کن یه کم..من سالهاست خط به خط و ثانیه به ثانیه با رضای صادقی و موسیقیش و کلمه هایش زیست کردم عزیز..

3) من ترانه داشتم فراموشت می کردم رو با این ترانه مزخرفی که توش می گه " سامسونت خالی" مجزا مقایسه نکردم..به عنوان یک مثال از کلیت ترکیب بندی و نوع نگاه به انتخاب ترانه گفتم..اون به اضافه ها رو دیدی شما یا نه ؟ ..دقیقا بخون چی گفتم دوست من..از صداقت و صمیمت و اون فضا صحبت شده و نه صرف مقایسه..که البته اگه تک تک ترانه های این آلبوم رو بخوایم چه مجزا و چه به نسبت با بافی ترانه های موجود (چه در بین همه ترانه های پاپ و په فقط ترانه های رضا صادقی) مقایسه کنیم مطمئن باشید نمره قبولی نمی گیره...
اگر به یغما گلرویی استناد می کنی..به تمام نگاهش به ترانه نویسی استناد کن..بعد اون موقع رجوع می کنی به ایرج جنتی عطایی ..اردللان سرفراز..شهریار قنبری و ... بعد تو هم مثل من به این مثلا ترانه ها می گی اراجیف !

4) من فرق بین گفتگوی دوستانه و نوع نگاه بالا به پایین رو خوب می دونم..شما مشکلت اینه فکر می کنی این کلمه ها جدای از زندگیه خالقشه..نه عزیز..رضا صادقیه عزیز فک کردن که بالا رفتن سن همانا بالا رفتن تفکره..نتیجش میشه این که بگیم "فقط گوش کن قضاوت نکن" ..موزارت و بتهوون و واگنر و باخ هم اینجور نگفتن!! و این ینی توهم..من فقط گوش دادم...و جز لحظه هایی معدود فقط گفتم حیف..فقط گفتم رد کن بره بعدی..این قضاوت حق منه..چون وقتم و ذهنم و روحم رو برای یک محیط آماده کردم که هیچ نتیجه مثبتی ازش نگرفتم!!

5) دوست من بله موسیقی سلیقه هست اما این جمله شما مزخرفه که "موسیقی چیزی جز سلیقه نیست " .. کی گفته ؟ اگر سلیقه ی تو رضا صادقیه یا چاووشی یا ...حتما علاوه بر حس تو یک آگاهی در ناخود آگاه تو هست...چرا ترکیب سیروان و رضا میشه وایسا دنیا و موندگاره؟ چون علاوه بر سلیقه اصول رو هم رعایت می کنه..اصول در ترانه نویسی..در ترانه خوانی..در تنظیم..در میکس و مستر..و ..
سلیقه هیچ وقت به تنهایی عامل هیچ انتخایی نیست..این ماییم که به ناخودآگاهمون که از زندگیمون تغذیه میشه بی توجهیم..

6) درباره ی اینکه گفتی عادت کردیم با آهنگ بزن و برقص حال کنیم هم باید بگیم این نوع نگاه شماست که ظاهرش توهین نیست اما بطنش پر از توهینه ..چرا ؟ چون من حاضرم همین الان جواد یساری گوش بدم اما این آلبوم و هر آلبوم پر مدعای کم دیگه ای رو نه..چون تکلیفم با نوع موسیقی جواد یساری معلومه..چون می دونم برای کدوم لحظه زندگی خونده..چون خود جواد یساری هم حد خودش و ظرف خودش رو می دونه و به همون نسبت ترانه انتخاب می کنه و میسازه و می خونه..
جواد یساری و طرفدار هاش نه توهم دارن نه توهمشون رو حقنه می کنن !!
....
بیا این عادت مزخرف تعارف تیکه پاره کردنارو بریزیم دور...این نفاق و دورویی ..این زشته..و هنر و هنرمند و هنربین هیچ نسبتی با زشتی نداره !!
در آخر :
واگنر تماشایی اسنت و تماشایی تر از واگنر تماشاگران او هستند
(نیچه.رساله واگنر.کتاب تاملات نا به هنگام)
ممنون که وقت گذاشتی و کلمه هامو خوندی..
سپاس..

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 02:03
شهاب...

برادر عزیزم حسام!
نمیدونی که چقدر خوشحال شدم وقتی نظرات ارزشمند تو رو خوندم.چقدر تورو به خودم نزدیک میبینیم . با اینکه نمیبینمت و نمیشناسمت. اما تورو از میون جمعیت انبوه که اینجا هستن ب خودم نزدیک تر از همه کس میبینم.
وقتی نظرات منطقی تورو میخوندم ، _که همه از جان و روح تو نشات گرفته ، روح یک عاشق و هوادار واقعی . نه طرفدار کور! و نه با افکار و احساس ناشی از تعصب خشک_ با خودم گفتم چقدر خوبه که رضا صادقی چنین هوادارانی داره و چقدر زیباست که همچنین ادم هایی رو میبینم که انقدر فهیم و با درک و شعور با احساسن .چه میدونی چقدر خوشحال شدم.وقتی حرفای تورو میخوندم .حس کردم چیزهایی که میگی همه از عشق و احساس و ناراحتی و رنج توست از این اتفاقات ...
برادرم حسام!
باورت میشه که وقتی نظرات تورو میخوندم ( هر دو کامنت) احساس کردم که خودم دارم حرف میزنم.چقدر حرفای تو حرف منه.انگار این همه حرف از حلقوم من در اومده نه کس دیگر! من همه جا و همیشه در جمع دوستان و در تنهایی خودم این حرفا رو میزدم. منی که با رضا... بگذریم . نمیتونم ! نمیتونم! آه !
.من به هیچوجه نظر نمیدم در هیج سایت وبلاگی و هیج جایی اهل نظر دادن هم نیستم.اما تو منو وادارم کردی که نظر بدم . چگونه میتونستم ننویسم؟
برادرم ! تو از من دوری اما چقدر به من نزدیک...

130.255.245.237
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 17:23
محمد علی مومنی

توی یکی از ترانه های یغما (دفتر شام آخر): حتی رضا یزدانیرو نقد میکنه که ترانه های یغمارو چه خوب اجرا میکنه و بهش میگه مانکنِ لباس چرم.و بنیامینو نقد میکنه با عنوان "من تو رو ،تورو من ،من تورو ". اما ندیدم جایی از صادقی نقدی کنه.

5.202.26.172
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 20:19
AM IR

سلام برادر جان...
به عنوان یه بیننده نظر شما،یه کم بهم فشار اومد که از کنار حرفای شما بگذرم...اول اینو بگو که بیاییم یه کم به ادعاهامون رنگ واقعی بدیم...نمیدونم کجای نظر شما اما یه جاییش خوندم "اگه کسی به خانواده شما فحش بده نمیگی ممنون"...این ادبیات برای جنگه برادر عزیز من!همون ادبیات موشک در برابر موشک!از کسی که جمله های نیچه رو بازگو میکنه انتظارم بیشتر از این بود.نوع کلمات هم شخصیت آدم رو معلوم میکنه بدون تعارف!مزخرف و چرت نشات گرفته از شخصیت آدم هاست!خواهشا و بالاغیرتا لابه لای نقدهای ادبیتون این رو به خورد مخاطب ندید که در برابر فلان کلمه و فلان لفظ این کلمات استفاده شده!
اینجا حرف این نیست که یغما چه تفکری نسبت به "عمورضا"ی ما داره!(اضافه کنم بنده هیچ تعلق خاطری به هیچ بزرگواری در موسیقی ندارم بلکه بخاطر منش آقای صادقی به ایشون میگم عمورضا!)بحث اینجاست که یغما شکست وزنی رو شکست ترانه سرا نمیدونه!شما وقتی نقد میکنید ساده نقد کنید!وقتی با مخاطب عام طرف هستید!قلبمه سلمبه کردن کلمات نمیگه وای من چقدر سطح بالایی دارم!این هم صحیح نیست که من بگم برو فلان کتاب رو مطالعه کن...این بسته به علاقه ی آدم هاست عزیز دل من...َما اون کتاب رو خوندی؟آفرین...و همین!خوشا به سعادت شما عزیز دل!اما طبیعیه که من بگم شما لفظ "مزخرف" رو داری از روی شخصیت رفتاری خودت میزنی...این نظر منه!و هرکس آزاده برای نظر دادن...
شرمنده که نمیتونم بخاطر چند کلمه ی درشت و درخور توجه شما ایستاده کف بزنم براتون!بله آقای سرافراز و استاد جنتی عطایی بزرگان موسیقی این کشورند...اما مگه تا ابد قراره بگیم فقط فلانی عالی بود؟!مگه وقتی یه فردی در رده ی بالایی از دست میره شخص دیگه جایگزین نمیشه؟خب طبعا شاید توانایی های فردی رو نداشته باشه و آهسته به دست بیاره...حرف شما منطقی نیست...این هم نظر بنده است!
پدر شما میشینه به شما میگه جوون دور دود نرو!این پدرانه است...پیرهن بیشتر از شما پاره کرده!رضا صادقی داره مخاطبش رو صدا میکنه و میگه آقا این کارو نکن!پدر من نیست...برادرانه داره حرف میزنه...اگه شما مشکلات با این لفاظی هاست،قبل از اینکه آهنگ جوونی رو گوش بدی از قول عمو رضا یه خواهش میکنم به خودت تلقین کن!تمام!
نظرات شما رو فقط خوندم...تصور میکنم این نظر شخصی شما بود و من هیچ اعتقادی بهش ندارم...پس بیایید باور کنید که نگاه شما به حرفاتون در این مسئله،فرقی با نگاه عمو رضا در آهنگ جوونی نداره...
خواهشا یه "نظر شخصی" به ابتدای نظرتون اضافه کنید!
بنده هیچ گاه هیچ میلی به ادبیات نداشتم...اینها نظر شخصی بنده بود!این نکته رو هم ذکر کنم که بنده اون کتابی که ذکر کردید و اسمش فوق العاده تو چشم هست رو نه مطالعه کردم و نه مطالعه میکنم!اما در انتقاد هام نمیگم مزخرف...
شما هم مطلق نگاه نکنید...هراثری معایبی داره...در کنار مزایاش...
قربان شما !

151.244.216.84
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 23:50

یادگاری و جوونی شنیدنی بودن

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 00:44

به قول اقا رضا ما که فقط گوش کردیم و گوش کردیم ... اما هیچ فیض و لذتی نبردیم ...

تاسف بابت این کار ضعیف... به امید اینده و همکاری با اسطوره تنظیم سیروان

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 00:46

به نظرم آلبوم متوسطی بود ولی من با توجه به اینکه طرفدار رضا بودم انتظار خیلی بیشتری داشتم.
4-5 ترک خوب داره آلبوم بیه هم بد نیستند ولی هیچ آهنگ فوق العاده ای که بیفتده ورد زون ها یا چندین بار گوش داده بشه نداره متاسفانه. در صورتی که در آلبوم های قبلی حداقل 2 آهنگ فوق العاده وجود داشت. البته ترک 1 میتونه تا حدودی خاص باشه و تا حدودی آاین ویژگی را داشته باشه.
خلاصه یکم نا امید شدم.
البته متاسفانه هم موسیقی ما و هم فیلم سازی ما در این یکی دو سال به شدت افول نموده است

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 00:52

بهترین البوم سال
هنوزم عشق یک رنگ است
همین...

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 11:27
MKOB

اگه بگین این البوم بهترین البوم سال هستش در حق البوم ظلم کردین.این البوم بهترین البوم دهه 90 هست البته تا این لحظه.

151.238.135.234
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 02:14

عالی بود

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 09:54

دوستان این البوم خیلی خیلی به دل من نشست
من نمیدونم کسایی که ایراد میگیرن چرا اسم البوم که روش تاکیید شدرو در نظر نمیگیرن
فقط گوش کن
just listen...

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 12:02

آهنگ یادگاری عالیه، رنگ صدات خیلی خوب بود.

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 12:25

البوم عالی بود
تبریک به طرفداراش
رضا صادقی همیشه یکی از بهترین ها بوده و هست

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 15:31
میلاد رضایی

ممنون دوست عزیز

46.249.117.13
چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 13:48

آلبوم فوق العادس....از سطح موسيقي پاپ ايران خيلي بالا تره

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 17:47

شهاب عزیز...
چون از لغظ برادر استفاده کردی ملزم به جوابم...
خوشحالم..خوشحالم چون می دونم چی میشه که اینجور می گی ..
..آره .. یک رنج توئم با بغض حاصل انتشار این آلبوم بود برای من !!

یک بخش مهمی از خاطرات و حافظه ی من پر شده از رضای عزیز و کلمه هاش ..و تا ابد سپاسگذار حسشم ...اما دو سه سالی میشه که واقعا ازش دوز شدم ...اما ایمان دارم این نظراتم از سر دوری نیست که هیچ از سر اینه که هنوز می خوام خودم رو نگه دارم در فضاش..
اما وقتی نمیشه ، نمیشه دیگه ...
آدمهایی که برامون مهم و عزیزن بیشتر از هر کسی نیاز به صراحت و صداقت ما دارن ...

همونجوری که رضا صادقی حق داره انتخاب کنه چه طور زندگی کنه و بخونه ما هم حق داریم انتخاب کنیم ..چیزی که مهمه "حقیقی بودن و دروغ نبودنه " ...

بگذریم ..
بارها آلبوم رو گوش دادم بلکه بگم من اشتباه کردم اما چه کنم که این شاخک های حس آدم فرق صدایی که " بغض و درد" داشت رو با صدایی که در بهترین حالت "حس " داره می فهمه !!

واسه اینکه خیلی چیزا بمونه باید نباشه...
سپاس

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 21:01

من خودم چندتا تراک رو دوست داشتم
حیف و کلافه و یادگاری و جوونی و میخوامت و یه نفر رو خیلی پسندیدم
به نظرم باید چند بار گوش بدی تا اظهار نظر کنی .. اینو برای کسانی میگم که یه بارم البومو گوش ندادن و میگن ضعیف..بی انصافی کردن اینا...
از طرف هواداران محسن یگانه به مشکی پوشان عزیز تبریک میگم.

چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 23:58

اگه بخوام بگم
بدون هیچ دشمنی می گم خیلی بد بود
خیلی.
تنظیم.اهنگ.و خصوصا ترانه های تکراری و کلیشه ای :(

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 08:27

اقا مگه میشه رضا یه چیز معمولی اصلا بخونه مگه...

این بشر دیوانه هست...این بشر خداست....

اهنگ رنگ صدام رو دارم گوش میدم...کسی که نمیدونه خوندن چیه هیچی نمیفهمه بخدا...

مگه اهنگ هم این قدر زیبا میشه مگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسلامتیه اون مشکی پوشی که بعضی ها غم های چند ساله دلشون فقط توی اهنگهای رضا ست...

حق داره هر کسی سر در نیاره...

از خدا ممنونم این رضا رو واسه دل اورد...

رنگ صدام رنگ غمه...جای یکی اینجا کمه... دل نگرونم...دورم و خسته ام از همه...

تنها رفیقم دلمه....قاتل جونم...................................................(( گوش بدین بعد نظر بدین ))

خدایااااااااا .

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 10:51

متاسفانه بعضی از نظرات واقعا مقرضانه هست
وفقط با هدف اینه که آلبوم شنیده نشه
ولی اگه قرار باشه یه چیزی به دل مردم بشینه ‏
با این نظرات مقرضانه نمیشه جلوش رو گرفت

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 10:59

خیلی جالبه...
ساعت 9 صبح من از سیدخندان تا تجریش دنبال البوم رفتم که هنوز پخش نشده بود همونموقع تو اینستا یکی زیر پست رضاصادقی نوشته بود خیلی ضعییییییف بود پشیمون شدم از خریدش
این اوج نامردی و جهالت بعضیهارو نشون میده
چجوری دلشون میاد یک اثر فاخرو به همین راحتی ببرن زیر سوال و تخریبش کنن
واقعا رضاصادقی بهترین اسمی که میشد رو واسه البوم انتخاب کرده اما متاسفانه بعضیا...
به هر حال تبریک به رضاصادقی نازنین بابت این البوم ناب و شنیدنی

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 11:03

متاسفانه بعضی از نظرات مغرضانه هست وبا ‏
این هدف داده میشه که آلبوم شنیده نشه
‏ و به حاشیه بره ولی اگه قرار باشه یه کار به دل مردم بشینه
هیچی نمیتونه جلوش رو بگیره ‏

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 12:01

از نام آلوم مشخص لطفا فقط گوش کنید...
دیگه بس کل کل یگم از موسیقی لذت ببرید
این آلبوم انقدر متفاوت هست و واسه همه سلیقه ها آهنگ واسه گوش دادن داره
وقتی هنوز یه روزم از انتشار نگذشته میان اینجور نغز میکنن نه نقد
پس زیاد به این آدم خرده نگیرین

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 12:23

15تا ترک برای یه البوم زیاده یه جورایی کمیت فدای کیفیت شده به نظرم خواننده های ما به جای سالی یه البوم سالی یه اهنگ بدن ولی اهنگگگگگگگگگ باشه درست مثل شادمهرسالی یه اهنگ میده همون اهنگم
هیت میشه وبهترین اهنگ سالم میشه هیچ اهنگ شاخص وبه اصطلاح هیت تواین البوم پیدا نمیشه متاسفانه.

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 17:11
محمد علی مومنی

حالا به گوش جان نیوش کنید شاید هر 15تاش خوش نشست.
درباره ی برادر شادمهر هم بگم که سالی یه آهنگ میدن که همچین آهنگگگگ نیستن ،مخصوصا وقتی با بانو مونا برزویی همکاری میکنن.امیدوارم همکاریشون قطع بشه و کارهای فاخری ،مثل قدیم بسازن.

5.202.26.172
پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 17:07

من یه قسمتایی به سلیقه ی خودم هایلایت کردم..فقط گوش کنین
*اینجاش که میگه: هر دفعه که باروووووووون حال منو داره(حسّش رو داشته باش).
*مردمو عاشق میکنم...من! دارم از دست دلم دق....(رنگ صداشو داشته باش).
*کاش دلمو به دست بیاری( ترانه ی مهرزاد امیرخانی و هوای پاشایی ).
*طعنه نزن به رابطه ام...(ملودیو داشته باش).
*آددددم خوبه ی بازی... (آهنگ، تنظیم...گوش میکنین؟)
*امِرِم اِمِرِم (بیاد رامی)
*اصن حواسم به دور و بر نیست ...میرم یه چند روز ازم خبر نیست (سبکشو نمیدونم.فقط گوش میکنم).
*یه کم دوری از این دنیا نیازه(همین تنها شدن مارو میسازه)
*غرورم اگه...(سبک اینم نمیدونم ،مثله آهنگای کانتری و کلاسیک آمریکایی...ترانه شو حسین سلیمانی بازیگر شاهگوش که شکلات تعارف میکرد"بیا بَخِرِش" گفته")
*حیف: فقط ویولن رو گوش کن
*مائیم و این سرنترس......ملودی...پیانو.....
*ترکیبی از عشق و تنفرم....
*ریتمیک.شاد..میـــخوامت....میـــخوامت

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 21:22

معذرت میخوام...معذرت میخوام...معذرت میخوام..

ولی خدایی یکی از منتقداش اومدن اهنگ رو گوش کنن بعدش بگن مثلا مشکل چیه ؟!!!

طرف اومده میگه 15 تا اهنگ داره !..طرف اومده میگه البوم ضعیفه دقیقا چند دقیقه بعد انتشار ! زمانیکه هنوز گوش نداده ! ببینین ما چقدر بعضی موقع چقدر بیهوده اصلا فکر میکنیم حالا چه برسه به حرف زدن !

به قول سلطان مشکی پوش : کله مغز حسود و هی کرد !

والا..

داداش رضا فقط یه چی میخوام بگم..اهنگ یاد گاری ت ...نابود میکنه ادم ها رو..همون ادمهایی که

مثل خودت هستن ...غم که با ادم بزرگ بشه...خیلی تلخ میشه..

رضا صادقی محبود قلبهای غمداره...محبوب قلب های خاک خودشه...محبود همه ادمهاییه که فقط یک بار اهنگ هاش رو با چشمای بسته گوش میدن...بعدش دیگه هیچی نمیگن..چون اروم میشن..

خدایی اگه اشتباه میگم بیایین بگین .

پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 22:44

هیییسسسس فقط گوش کن...
عالی بود

جمعه 15 اسفند 1393 - 02:12

آلبومی بسیار خوب که رضا تونسته تو یه فضای دیگه خیلی خوب خودشو نشون یده و کار کنه. بسیار عالی ♡♡♡♡ ینایی که میگن خوب نیست تا ابد که نمیشه یه فضا رو حفظ کرد بعدمیگین چرا تکراری شده فلانی. خیلی خوب بود رضا جوووون♡

جمعه 15 اسفند 1393 - 02:17

در جواب محمد علی مومنی عزیز ...

مصاحبه ی یغما با مجله ی تماشا :

پس چي باعث مي شود که مثلا آهنگ «از چي بگم برات» اينقدر مورد استقبال واقع شد؟
- حس دلسوزي مردم به هر حال با شنيدن اين نوع آهنگ ها تحريک مي شود و بالطبع اين جنس آهنگ ها به دليل مرثيه وار بودن مورد توجه قرار مي گيرند. ما مردمي هستيم که به گريه و سوگواري عادت کرده ايم و شايد به همين دليل هم هست که خوانندگاني مثل «بنيامين» يا «رضا صادقي» که از نوحه خواني وارد خوانندگي شده اند، مخاطب بيشتري پيدا کرده اند.
.....................
در جواب AM IR عزیز ..
واقعا این آلبوم و این بحث اون قدر برام اهمیت و جذابیت نداره که بخوام جواب همه صحبت هات رو بدم ...شما هم از لفظ برادر استفاده کردی و در نتیجه ملزم شدم به جواب احترامت و گفتن چند تا نکته ی کوچیک :
1) صد در صد اگر اسم بردن از کتابی از جانب من برای فخر فروشی باشه ، چرت گفتن و ... گفتن من هم از شخصیت خودم میاد و باهات موافقم .. اما من در جواب نگاه اون دوستمون گفتم اون نوع نگاه هم هست...نگاهی که بزرگانی مثل نیچه و .. داشتن..صد در صد اگر سو استفاده ای کرده باشم از اسم امثال نیچه و ویتگنشیاتن و ... برای بزک کردن صحبت های خودم حق با شماست..اما واقعا این طور نبوده..

2) گیریم کلمه هایی مثل مزخرف و چرت و ..از شخصیت منه..تناقضی با مزخرف بودن و تقلبی بودن این آلبوم در کارنامه ی رضا صادقی عزیز نداره..

3) گفتی وقتی نقد می کنم ساده نقد کنم..نقد ساده و سخت نداره.درست و غلط داره.سادگی و سختی به فهم برداشت کننده بر می گرده اما درستی و غلطی هم به فهم برداشت کننده هم به فهم منتقد !!

رضا صادقی همیشه برای من رضای صادقی عزیز بوده و هست و خواهد بود..نه عم و نه سلطان و پادشاه و نه ... فک کنم خودش هم به رضا صادقی بودن علاقه بیشتری داشت..حداقل یه بارشو رو که یادمه خودش پشت تلفن گفت : من نه سلطانم نه هیچی!! امیدوارم هنوزم همین باشه..
خلاصه حرمت داره برام حتی اگر مثل این دو سه سال گذشته جمعا دو سه ساعت نتوسنته باشم تحمل کنم صداشو و شعراشو !!

در عین حال قلبا و لفظا سپاس بابت وقتی که گذاشتی و خوندی و نظر دادی..خیلی از گفته های شما ناشی از سوء تفاهم هاست..کاش می شد رو در رو گفت و گو کرد تا لحن ها و منظورهامون بهتر منتقل بشه ..همین که من رو برادر خطاب کردی ینی یه چیزایی درست منتقل شده..امیدوارم برادر گفتن تو مثل چرت گفتن و مزخرف گفتن من از روی درستی باشه که حتما هست ...

سپاس ...

جمعه 15 اسفند 1393 - 17:15
ZAHRA AZHDARI

سلام دوست عزیز نظراتتون رو خوندم متوجه یه چیز شدم نمیدونم شاید هم اشتباه باشه اما شما اونقدر ذهنیتتون نسبت به کارهای ایشون طی چند سال اخیرا ترجیحا دو سه سال اخیر بده که حتی یک نکته مثبت هم توی این آلبوم نمیبینین البته که این نظر شماست در ضمن درسته رضا صادقی نه سلطان نه پادشاه بلکه خود رضا صادقی برار است با واژه هایی مثل سلطان یا پادشاه و غیره و بهتره بدونین مردم عاشق این سادگیو خاکی بودن رضای عزیز هستن و هرگز کسی نمیتونه با کلمات سلمبه و قلمبه و این کتاب و فلان کتاب ایشونو تخریب کنه

2.183.42.103
جمعه 15 اسفند 1393 - 22:32
AM IR

منم واقعا خوشحالم این آلبوم اونقدر برای شما اهمیت نداره!
اما نمیدونم چرا همچین آلبوم بی اهمیتی باعث میشه چیزی در حد و اندازه های رساله ی دکتری براش وقت بذارید و هی بگید از مشکلاتش...
1-امیدوارم اینطور نبوده باشد!
2-تقلبی بودن رو خدا میفهمه نه من و شما...انسان ها تغییر پذیرند...مواظب باشید لابه لای ژستتون تهمت نزنید...
3-ساده نقد کردن یعنی مخاطب عام رو درک کردن...منظورم واضحه لطفا بیراهه نرید...فهم من برای برداشت شما درصد درستی زیادی قائل نیست...
آفرین بر شما...اما رضا صادقی برای من عمو رضاست...برای بعضی ها هم "رضا مشکی"و بعضیا هم رضا صادقی...برای بعضی ها هم سلطان...برداشت ها به شخص مقابل بستگی داره...
به برادر گفتن بنده شک نکن...این شک چیز خوبی نیست برادرجان!بنده متاسفانه تایم گفتگو رو ندارم...این چند خط هم فقط بخاطر احترامی که برای عمو رضا و مخاطبینش قائل بودم صحبت کردم...
گرنه 2 روز استراحتم بعد 15 روز رو به فرزندم میرسیدم نه بحث شما...
موفق باشی

151.244.154.20
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 00:01
حسام

سلام ..
خانم نمی دونم همه کامنت هام رو خوندید یا بخشییش رو ..درباره ی خاکی بودن و ...موافقم باهاتون..اگر بخوام پاسخم رو شفاف تر می گم یکسری مسائل هست که اخلاقا گفتنش درست نیست و ترجیحا نمی گم..فقط اینو می دونم که خاکی بودن با بلاک کردن کسایی که حتی به نظرشون آلبوم متوسطه نداره !!
از نکته های مثبت آلبوم هم گفتم : نوازنده های خوب..ترانه ی خوب خانم طائی و اصلا کل آهنگ کلافه..و ..
اما واقعا تقصیر منه که نکات مثبت آلبوم برام اینقدر کمه ؟ به نظر شما این دشمنی یا کوببیدنه ؟!
به نظر من که ساده س...
درباره اینکه گفتید این دو سه سال ..بله بله ..اما تو همین دو سه سال کنسرت ها رو رفتم..آهنگ ها رو گوش دادم..کمابیش پی گیر بودم..قبول دارم..شاید واقعا توقع من یا ملاک های من تغییر کرده اما واقعا واقعا اون رضا صادقی که من میشناختم این قدر روی واژه ها حساس بود که راضی نمی شد کلمه ای مثل سامسونت رو از دهانش خارج کنه !!
ممنون بابت وقتی که گذاشتی و فحشم ندادی :دی

151.244.246.254
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 00:12
حسام ...

am ir جان به برادر گفتنون شک دارم هنوزم چون از وازه ی ژست استفاده کردی برادر من !!
چه ژستی..چه کشکی :دی
ژست چی خدایی؟!

چون یه عده از دوستان دارن پی گیری می کن و در پیام ها و غیر مستقیم نظرشون رو می گن خدمت عرض کنم که :
1) من درباره آلبوم اگر حرفی زدم به خاطر بخش مهمی از علائقم (هنر و موسیقی) و بخش مهمی از خاطرات زندگیم (رضا صادقی) صحبت کردم..و الا که این آلبوم منهای دو سه تا ترک مزخرف و مصرفیه!!

2)تقلبی بودن رو اتفاقا آدم ها هم تشخیص می دن..در موضوعی که ما داریم بحث می کنیم....بر سر خوب و بد یک اثر هنری داریم حرف می زنیم نه درباره گزاره های اخلاقی ! من با صدای بلند به شما می گم این آلبوم در درکارنامه رضا صادقی ضعیف ترینه ..جدای از بحث یه چیز جالب بگم :" من نمی دونم این آدمای خوب توی محیط مجازی رو چرا فقط توی محیط مجازی میشه دید..بیرون نیستن انگار..ادمایی که نه قضاوت می کنن نه فخش می دن نه عصبانی میشن نه از کلمه های مزخرف و چرت و ..استفاده می کنن..عجیبه ها !!

3) عرض کردم نقد ساده و سخت و خط خطی و راه راه نداره..درست و غلط داره..همین و بس..می تونی به من بگی اگر گفتی ترانه فلان مزخرفه دلیل بگو نمی تونی بگی مزخرف نیست..چون نقد هم بخشی از زیبایی شناسی هر آدمه و کلمه هاش هم از دل زندگی اون آدم میاد !!

در آخر :
امیر عزیز(اگه نگی ژست :دی) نقد واسه من بیشتر جنبه سلبی داره..یه دکتر وقتی می ری سراغش نمی گه عجب چشمی..چه قدی..می گه فلان جات مشکل داره اینم دوا!! ..اما من که دکتر نیستم همیشه سعی می کنم در کنار جنبه سلبیش حسن ها رو بگم..

سپاس و آرزوی سلامتی برای خودت و خانواده ت و عموی گرامیتون آقای صادقی :دی

151.244.246.254
جمعه 15 اسفند 1393 - 12:58

جلوی غرش شیر خسته رو نمیتونید بگیرید

جمعه 15 اسفند 1393 - 13:48

حسام سامانی قبل از انتشار البوم منتظره کوبیدن البوم از طرف افرادی مثل خودت بودم
یه حس روشنفکری تو مایهای فراستی چندسال بین مشکی پوشا گرفتی که خیلی ام باهاش حال میکنی
عزیزه من هنرمند باید خودشو به جای هرحسی بگذاره و ترانه بخونه اینکه چون رضا صادقی الان ازدواج کرده و زندگی خوبی داره پس فقط ترانهایی مثل عاشقتمو خوب میخونه خو باید بخونه و اگه از این مدل ترانها نخونه داره دروغ میگه خنده داره
انقد مشکلات شخصیت باهاش زیاد شده که ایراد بنی اسراییلی میگیری به ایهمگی مثل جوونی
فقط حیف رضا صادقی که همچین مخاطبانی داشته.شاید چند سال دیگه قدرشو بیشتر دونستیم
فقط شک ندارم اگه بعضی ترامهای البوم مثل غرور چند سال پیش که تو مشکل ذهنیتی با رضا صادقی نداشتی خونده میشد واست میشد بهترین ترک سال.شک نکن از الان تا صد سال دیگه هرچی بخونه وایه کسایی مثل تو که با ذهنیت منفی به کاراش گوش میدن هیچ اهنگی دیگه خاطره ساز نمیشه
لطفا بهترین البوم سال و بدون پیش داوری گوش بدید

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 15:17
میلاد رضایی

عین حرفات حقیقته موافقم باهت شدیدا ....رضا صادقی خودشه ادا در نمیاره اهنگ های که الانازش میشنویم دقیقا وصف حال خودشه میخونه واسه دلش .... دمش گرم

46.249.117.13
یکشنبه 17 اسفند 1393 - 23:53
حسام ..

سلام ...
کوبیدن ؟
چرا باید بکوبمش وقتی خودش اینقد اوضاش داغونه؟!
چرا تفکیک نمی کنی بین اینکه در عین علاقه به یک شخص ( چه خواننده چه ...) میشه به سادگی و صراحت نقدش کرد؟
از فیلم بی خداحافظی بگیر تا تک ترک ها و فیت دادن های فاجعه تا این آلبوم سر هم بندی شده ..

چرا اسمش رو کوبیدن می ذاری؟
من چه نسبتی با رضای صادقی داشتم که مشکل شخصی باهاش داشته باشم؟ ..
کارمندش بودم یا نونم گیرشه ؟ اخنده داره جدی...من در بهترین حالت همون دوست ساده ی صبورم که در عین سادگی صبر ندارم و دارم می گم آقای صادقی متاسف برات !!
نکنه دوست ساده ی صبور فقط شامل کسایی میشه که خفه میشن و به به می کنن !!

من ازدواح رو مثال زدم برادر من..مقایسه کردم...واقعا سخت نیست فهمیدنش..بازم مثال می زنم :
رضا صادقی وقتی تو آلبوم وایسا دنیا می گه : نرو ...یه چیزی به مخاطبش داد می زنه که خواننده این حسو از دل زندگیش کشیده بیرون و حقیقته..واسه همینه هنوزم اگه نرو رو گوش بدی زنده س...یا تو همین آلبوم توی ترک 5 دلواپسی یه لحظه ای داره که بویی از رضا صادقی داره .اونجا که می گه : انگار یه چیزی گم کرده م که نیست ...!! من مثال زدم برای یه حرف کلی تر..من می دونم چرا اینجور میگی مثلا آهنگ غرور اگه فلان بود تو ...اصلا و ابدا اینجور نیست..از آلبوم همین بران مثال می زنم : آهنگ پیله ..اون موقع هم رضا ازدواج کرده بود و من همون موقع گفتم بهترین ترک آلبومه..اما برادر من ، من در جمع بندی دارم می گم این رضا صادقی یه چیزی کم داره که حسش اون حس نیست !!

واقعا یه لحظه فکر کن رضا جان..چرا اینقدر بدبینی؟
بویی از یک رنگ بودن (که اتفاقا شعار اصلی جناب صادقی و دوستان ساده ی صبور هست ) اگه برده بودی نمی گفتی : قبل از انتشار آلبوم منتظر کوبیدن آلبوم بودی از جانب من ..
بعد تو مدعی یه رنگی هستی برادر من..تو که اینجوری پیش داوری کردی!!
من حدود بیست بار (با اینکه یه جاهایی غیر قابل تحمل بوده برام!! ) آلبوم رو گوش دادم تا چرت نگم !!
می دونی فرق من با خیلیا چیه ؟
اونا فحشاشون رو جای دیگه می دن و به به چه جهاشون تو جاهای این تیپیه..اما من همونی هستم که تو خلوتم هستم...همون قدر که لدت بردم از آهنگ کلاقه متنفرم از آهنگ خبر داری !!
این حق منه...
همونجور که حق توئه بگی زیباست...
رضا جان یه لحظه رصا صادقی و آلبوم و من و ...بی خیال شو ...از دور نگاه کن ببین چه قدر غیر انسانی و بد به موضوع نگاه می کنی:

من یه آلبومی گوش دادم می گم در جمع بندی مزخرفه !!
تو می گی نه در جمع بندی محشره !!
من در جواب هیچ یک از محشر گفتن ها نیمدم حرفی بزنم چون قلبا بهشون احترام می ذارم(با اینکه نظرشون رو قبول ندارم!!)
اما وقتی من می گم مزخرفه بهم حمله میشه که تو م یخوای بکوبی و ..!!

زمانی که من تو همین سایت درباره آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم نوشتم اون موقع چون نظرم با نظر شما نزدیک بود دوست رضای صادقی بودم و الا ن که دورم از نظر تو شدم دشمنش و مشکل شخصی!!

من اصن این چند وقت این قد خدارو شکر دور بودم که آلبوم اومد و فهمیدم منتشر شده در حالی که همیشه از یک ماه زودتر منتظر بودم !!
...
بیا بحثای شخصی رو بذاریم کنار..من واقعا نمیشناسمت ولی برای اینکه بهم توهین کردی و برای اینکه بهت ثابت کنم به خودت و رضا صادقی هم توهین کردی می تونیم از هر قسمت آلبوم درباره آلبوم حرف بزنیم..اوکی؟

من مصداق میارم شمام مصداق بیار!!
رضا صادقی رو هم فقط با خودش مقایسه می کنیم نه پینگ فلوید نه چاووشی و نه !!
تو فیلد خودش !!
..
بسم الله ...
وقتی یه آلبوم با کلامه و خواننده یک ترانه رو می خونه ینی همپای صدا و موسیقی و تنظیم و ..کلام (ترانه) اهمیت داره..برای شروع بیا درباره ی ترانه ها صحبت کن !!
نمره بهش بده..
دلیل بگو ..صحبت کنیم..
....
برای شروع :
به نظر تو آلبومی که 15 تا ترک می ده باید چه ویژگی هایی در ترانه سرایی و ملودی و صدای خواننده داشته باشه !؟
.......
در آخر : من ده ساله رضا صادقی رو زندگی کردم..براش احترام قائل بوده و هستم..اون موقع که از کاراش دفاع کردم فحش خوردم الانم که می گم این آلبوم بده فحش می خورم ... از گروهش بیرونم کردن...تهمت ها و فحش هایی مثل همین کوبیدن و ..هم بهم زدن..اما همیشه چیزی که فک کردم درسته رو گفتم دوست من..نصف همینایی که توی سایت رضا صادقی و گروه هواداری به به می کنن و تیکه پاره میشن تو خلوت شخصی وقتی نشستن شروع کردن به فحش دادن و نظر واقعیشون رو دادن !! من اسماشون رو می دونم اما بی اخلاقیه عین شما گفتن اسم کسی!! اما چون اسم بردی حالا بیا بهت ثابت کنم تو رضا صادقی رو بیشتر می کوبی چون هیجی از دوستی و یکرنگی و مشکی و صداقت نمی دونی...

151.244.246.254
جمعه 15 اسفند 1393 - 20:41

دیگه اون حس و تحریرای گذشته رو تو صداش نمیبینم. 15تا تراک فقط 2.3تاشون قابل تحمله واقعا متاسفم واسه رضا صادقی که با تحریرای زیادیش اعصاب ادمو بهم میریزه. صادقی اگه میخواد حرفاشو با خوندن بزنه باید راهشو عوض کنه آهنگاشو و خوندنشو عوض کنه (یک مشکی پوش قدیمی)

دوشنبه 18 اسفند 1393 - 00:20
حسام

یک ثانیه از آهنگ "خوب و بد " و "نرو " وایسا دنیا " " می دونم " "پیله " " داشتم فراموشت می کردم " "بی خداحافظ " روزا گذشت " و ... می ارزه به تمام این آلبوم !!

151.244.246.254
شنبه 16 اسفند 1393 - 11:14

آلبومش نسبت به اونچيزي كه دوستان ميگن ضعيف نيست ... يه آلبوم متوسط روبه بالا كه اين آلبومو از همين بيشتر دوس داشتم خب امروزه روز موسيقي پاپ ما پيشرفت چشم نوازي نداره حتي ميشه گفت خودشو تكرار ميكنه به اميد روزاي بهتر ... .
هوادار سيروان-بابك-يراحي-كوشان-پازل

شنبه 16 اسفند 1393 - 13:04

آقای صادقی بجای بلاک (بستن)کردن نظرات توی صفحات شخصیت یه فکری برای افت کارات بکن....راهش نشنیدن نیست و اینکه فقط چهار نفر آدم تملق گو رو دور خودت جمع کنی...بهتره فقط کمی به انتقادهای سازنده فقط گوش کنی

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 11:24
حضرت عشق

عزیز دل من در جریان این بلاک شدنا هستم ... خود عمو رضا هیچ وقت این کارا رو نمیکنه ... متاسفانه یک سری ادمین وجود داره که کاسخ داغ تر از آش شدن و یا بلاک میکنن یا پاک میکنن ... متاسفم براشون ... با این کارا عکو رضا بد نام میشه ... امید وارم عمو رضا در اطرافیانش تجدید نظر کنه ...

109.162.202.203
شنبه 16 اسفند 1393 - 14:49

با سلام؛ من از طرفداراي رضا صادقي هستم. ولي به نظرم آلبوم جديد به خوبي آلبوم هاي گذشته نيست. ترانه ها بد نيست ولي ملودي ها و نوع تنظيم آهنگ ها خيلي يكنواخته. فقط سه چهار تا از آهنگ ها (مثل قطعه جووني و ...) قشنگ بود (البته نسبت به مابقي آهنگ هاي همين آلبوم) و اين براي آلبومي كه 15 تا ترك داره خوب نيست! وقتي جنس آهنگ ها رو مثلا با آلبوم پيرهن مشكي، ديگه مشكي نمي پوشم و حتي آلبوم همين مقايسه مي كنيم، واقعا در سطح پايين تري قرار دارند. من خودم با خيلي از آهنگ هاي آلبوم هاي قبلي خاطره دارم و هر دفعه گوش ميدم احساس خاصي بهم دست ميده. ولي متاسفانه تو آلبوم جديد اينطور نبود.يه سوالي هم كه برام مطرح شد اين بود كه چرا با اين كه قطعه اي به نام يادگاري تو آلبوم ديگه مشكي نمي پوشم هم بود، دوباره قطعه اي با اين اسم انتخاب شده است؟!!!! (زياد جالب نيست)
در پايان اميدوارم رضا تو كارهاي آتي با افراد قويتري كار كنه. خودش كه حرف نداره!!!
با آرزوي موفقيت براي سلطان مشكي

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 13:27

تشکر از حضرت عشق

واقعا ناراحت شدم در حدی که زدم cd اورجینال رو شکوندم...ممنون که راهنمایی کردی.

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 15:37

من 6 روز مدام گوش دادم این البوم رو واقعا بینظیره همه ترک ها عالی چون مشخص هست روی هر ترک کار شده واقعا بدون اغراق بگم تحول بزرگی تو موسیقی پاپ ایران هست این البوم
فقط گوش کن

دوشنبه 18 اسفند 1393 - 20:26

فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
فقط گوش کن
عااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششقققققققققققتمممممممممم

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 10:53

بهترین آلبوم موسیقیه که تا حالا شنیدم...از صدای دلنشین رضا صادقی عزیز گرفته تا موزیکهای بیکلامش همه فوق آلعاده ست.هر سازی در جای خودش استفاده شده و تنظیمها هم عالین.مخصوصا ترانه ها که فراتر از عالی...من این آلبومو با تمام وجود دوست دارم آهنگهای جوونی و دلواپسی خیلی قشنگ وآموزنده است.
خداقوت رضا صادقی عزیز

سه شنبه 19 اسفند 1393 - 13:48

یک هفته هست که کامل این آلبوم رو گوش دادم واقعا فقط میشه گفت قوق العاده و بی نظیر

فقط گوش کن..... عمو رضا واقعا ترکونده...

پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 07:12

بعضي ها فقط بلدن توهين كنن يا حاشيه درست كنن ديگه بسه آلبوم خيلي خوبي بود

پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 14:07

آلبوم بسیار ضعیف بود

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 17:56

میثم ابراهیمی و مهدی احمدوند و سامان جلیلی آلبوم دادن! ایشون هم آلبوم دادن!
من که به هیچ عنوان نتونستم با این آلبوم ارتباط بر قرار کنم، دوستان دیگه رو نمیدونم!
اینو تو پیج اصلیتون هم گفتم! ولی متاسفانه نظرم به شیوه عصر حجری پاک شد و بلاک شدم!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «فقط گوش کن...» با صدای «رضا صادقی» منتشر شد | موسیقی ما