برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شب پرستاره تالار وحدت اتفاق افتاد؛
تجلیل ویژه از «عالم قاسم اف» توسط استاد «شهرام ناظری»
موسیقی ما – دومین شب از اجرای کنسرت «ارکستر بادی تهران» به خوانندگی «عالم قاسم اف» شاهد حضور بسیاری از ستاره‌های حوزه فرهنگ و هنر در تالار وحدت بود و استاد «شهرام ناظری» در مراسمی ویژه از استاد «عالم قاسم اوف» تجلیل کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، شب گذشته چهره‌هایی چون: «استاد شهرام ناظری، پرویز پرستویی، احسان خواجه امیری، محمود دولت آبادی، محمد معتمدی، فاطمه معتمد آریا، پانته آ‌بهرام، لادن مستوفی، بهناز جعفری، علی قمصری، گلاب آدینه، امید حاجیلی، حسین شریفی، همایون نصیری، هومن نامداری، شاهرخ تویسرکانی و... » به سالن اجرای برنامه کتسرت «ارکستر بادی تهران» در تالار وحدت آمدند تا شب دوم این کنسرت با شور و حالی ویژه برگزار شود.

در اواسط برنامه «عالم قاسیم اوف» که متوجه حضور استاد «شهرام ناظری» در ردیف نخست حاضرین در سالن شد، در حالی که به زبان آذری سخن می‌گفت رو به حاضرین گفت: «در ردیف اول سالن چهره‌ای را می‌بینم که همواره نام و صدایش برای من قابل احترام بوده. خوشحالم از اینکه می‌توانم در ایران برنامه برگزار کنم و چنین استاد بزرگی در سالن حضور داشته باشد. از حضور استاد «شهرام ناظری» در سالن خوشحالم و برای ایشان آرزوی بهریتن ها را دارم و برای من افتخار بزرگی ست که در کنسرتم حضور دارند.» حاضرین در سالن با این سخنان به شدت نسبت به حضور ناظری در سالن ابراز احساسات کردند و شوالیه آواز ایران نیز از جای خود برخاستند و به همه ادای احترام کردند.

کنسرت با کمی تغییرات نسبت به اجرای شب نخست روی صحنه رفت و در اواخر برنامه «محسن خباز» (از تهیه کنندگان برنامه) روی سن حاضر شدند و ضمن خوشامد گویی به حاضرین و مهمانان و چهره های فرهنگی و هنری، از استاد «شهرام ناظری» دعوت کردند که روی صحنه بیایند تا در مراسمی ویژه، از استاد «عالم قاسیم اف» تجلیل به عمل آید.

ناظری پس از حضور روی صحنه در سخنانی کوتاه گفتند: «خوشحالم که امشب این استاد بزرگ موسیقی آذربایجان این هدیه را از دست من دریافت می کنند. امیدوارم همه هنرمندان داخلی هم در این روزهای تاریخی به همدیگر عشق بورزند. موسیقی چیزی چون عشق نیست. خود شما همین الان دیدید که این هنرمند و دختر شان چقدر لحظات خوبی را برای ما ساختند. این حس موسیقی است و این درونی و داخلی را مدیون این هنرمند و هنرشان هستیم. امیدوارم هنرمندان داخلی هم درس عشق ورزی به یکدیگر را همراه با هنر موسیقی بیاموزند تا آن حس خوب به جامعه هم منتقل شود. » در ادامه هدیه ای ویژه که منقش به پرچم ایران بود توسط استاد ناظری به عالم قاسم اف تقدیم گردید و این هنرمند نیز از حاضرین خواست برای شوالیه آواز ایران به قدرت تمام دست بزنند.

اجرای قطعه «ای ایران» آخرین بخش برنامه بود که بعد از اجرای اثر معروفی چوت «آذربایجان» پایان بندی جالبی را در سالن توام شد تا شب دوم اجرای ارکستر بادی تهران با صدای «عالم قاسم اف» شبی به یاد ماندنی در ذهن مخاطبان حاضر در سالن باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 09:56

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 دی 1393 - 12:27

عالی بود مرسی

سه شنبه 23 دی 1393 - 16:58

تیپ احسان منو کشته اصلا تک شده اونجا
مرسی موسیقی ما عکسا عالی بود

سه شنبه 23 دی 1393 - 18:58

عکسای خیلی قشنگی بود ممنون از سایت موسیقی ما .

سه شنبه 23 دی 1393 - 23:19

تیپ احسان فوق العادس.فقط میتونم بگم خدارو شکر که تو عصری زندگی میکنیم که احسان یابهتربگم مردعاشقانه هامونو داریم

چهارشنبه 24 دی 1393 - 21:00

ممنون بابت عکسها.فقط و فقط احسان خواجه امیری
پاییز,تنهایی29دی

پنجشنبه 25 دی 1393 - 20:04

ممنون عکسا عالی بود. به خصوص احسان خواجه امیری هم بود. شاد شدم :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجلیل ویژه از «عالم قاسم اف» توسط استاد «شهرام ناظری» | موسیقی ما