برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا مهدوی خبر داد:
«یک استکان چای» با صدای شاعر منتشر شد
موسیقی ما- رضا مهدوی از انتشار آلبوم «یک استکان چای» با صدای شاعر آن خبر داد و گفت: این اثر در راستای حمایت از نسل تازه و جوان شاعر از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شده است.

رضا مهدوی؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم «یک استکان چای» با صدای شاعر، گفت: این آلبوم با صدای شاعر وترانه سرای آن و شعر و دکلمه فاطمه باقی‌پور به همراه گلچینی از موسیقی‌های همنوازی ویلن و پیانو اجرا و منتشر شده است.

وی در ادامه گفت: آلبوم «یک استکان چای» دارای ۲۵ تراک است که باصدابرداری سهیل سعیدی و مسترینگ رضاپوررضوی وطراحی گرافیک سیدمحمودابوالقاسمی وهمچنین تهیه کنندگی موسسه هنری راوی آذرکیمیا درسراسرکشورمنتشر شده است. این اثر توسط پخشهای آوای باربد و نیماجوان و‌‌ رها و هنرشهر به بازار موسیقی کشور عرضه شده است.

 فاطمه باقی‌پور متخلص به «فانی اهل شیراز با تحصیلات کار‌شناسی مترجمی زبان انگلیسی وکار‌شناسی ارشد ادبیات پارسی از شعرای نسل نواست که با ارادت به کلام وشعر بزرگان ومتاخرین از بزرگان شعرسپید نیز بهرمنداست. وی سعی دارد با زبان وبیان ویژه خود عرصه شعر وشاعری را دربین همنسلان خود روز آمد کند.

 «یک استکان چای» با صدای شاعر هم اکنون در بازار موسیقی کشور موجود است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 03:20

دیدگاه‌ها

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 08:48

سلااااام . چه شعرای لطیف و روان وساده ای آدمو وادار میکنه هی چای بنوشه و بشنوه . خوبه تو کشورمون این استعدادهارو داریم ولی کجان خبری نیس ازشون . بازم دم راوی آذرکیمیا گرم ی حالی به جوونای ناشناخته میده . دم موسیقی ماییاهم گرم که به همه انواع موسیقی حال میدین .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یک استکان چای» با صدای شاعر منتشر شد | موسیقی ما