جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «شخصی» در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» اعلام کرد:
فرزاد فرزین: آلبوم «شخصی» بیانگر فضا و نگرش جدید من در ادامه روند کاری‌ام است
موسیقی ما – خواننده آلبوم «شخصی» جزئیاتی از آلبوم جدید خود را برای اولین بار در گفتگو با «موسیقی ما» بازگو کرد.

«فرزاد فرزین» که این روزها به شدت درگیر آخرین مراحل تولید آلبوم جدید اش «شخصی» است، درباره اثر جدید خود به «موسیقی ما» گفت: « این آلبوم چه از لحاظ فرم و ساختار و چه از لحاظ چینش و ترانه ها، قطعا بیانگر فضا و نگرش جدید من در ادامه روند کاری ام است و احساس می کنم این تغییرات لازم بود.»

وی افزود: «تقریبا همه ملودی های این آلبوم را خودم ساخته ام ولی قطعا در بخش تنظیم در این آلبوم حضور مهران عباسی ، مهران خلیلی ، نوید سپهر و محمد شاکر تاثیر گذار بوده است. «امیر میلاد نیکزاد»هم هر چند تنظیمی در این آلبوم ندارد ولی در تصمیمات و جلسه های تیمی ما خیلی حضور و نقش مهمی داشته است.»

این خواننده درباره زمان دقیق انتشار این اثر در بازار موسیقی کشور گفت: « ما الان چند روز است که اصلا نخوابیده ایم و شبانه روز در حال کار کردن روی آلبوم هستیم و همه تلاش مان را انجام می دهیم. کارها در مرحله میکس است و قطعا آلبوم تا انتهای دی ماه در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.»

خواننده آلبوم «شخصی» درباره حضور و تاثیر ویدئو ها و تیزرهایی که با همکاری برادران «بوشهری» برای این آلبوم ساخته شده نیز گفت: «بسیار گروه حرفه ای و قوی ای هستند. در ابتدای استارت آلبوم یکی از شرط های من برای استارت کار، حضور «برادران بوشهری» در این پروژه بود که قطعا بعد از انتشار تیزر و آثار تصویری مربوط به این آلبوم، همه متوجه شدت تاثیر گذاری آنها خواهند بود. قطعا آثار این دوستان یک سر و گردن از همه کسانی که چه در داخل و چه در خارج کشور از کشور برای ایرانی ها کار می کنند، بالاتر و بهتر است.»

فرزین همچنین درباره برخی صحبت ها و حاشیه ها درباره جدایی «امیر میلاد نیکزاد» از ارکستر این خواننده نیز توضیح داد: «من فکر می کنم که مشکلات یک خانواده باید در داخل خانواده حل شود و بخاطر همین بهتر می بینم این موضوع را خودمان در بین خودمان نگه داریم. امیر میلاد عضو گروه «شوک» بوده و هست و هر وقت هم که خواست قطعا از حضورش استفاده خواهیم کرد. یک سری کارها را به ایشان واگذار کرده بودیم و ایشان هم نرسیدند سر زمان مقرر آنها را انجام دهند و همین باعث شد که فرد دیگری را وارد کنیم و از او بخواهیم به ما کمک کند. امیر میلاد عضو خانواده ما بوده و هست و امیدوارم بقیه اعضای خانواده بدانند که یک خانواده موفق زمانی می تواند به بهترین شکل ممکن مدیریت شود که همه اعضا جایگاه خود را بدانند و به جایگاه بقیه احترام بگذارند. مصاحبه ها و انتشار صحبت های برخی از اعضای خانواده می تواند به ضرر همه باشد و بخاطر همین بهتر است هر کس سعی کند کار خودش را به بهترین شکل انجام دهد تا موفقیت های خانواده بیشتر و بیشتر شود.»

گفتنی ست آلبوم «شخصی» تحت امتیاز موسسه «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 02:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:07

فرزاد فرزین این آلبوم را منتشر میکند و واقعا زحمت کشیده است ما باید قدر چنین خوانندگانی در کشور را بدانیم و از دانلود آثار این هنرمندان با ارزش کشور صرف نظر کنیم.

کسانی که دانلود میکنند نمیدانن واقعا آثار یک هنرمند چقدر سخت است بعضی وقت ها خواب هم ندارن ...

انشالله که بتونیم هوادار خوبی برای فرزاد عزیز باشیم .. باتشکر از موسیقی ما بابت این مصاحبه ...

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:42
امیر زاهدیان فرد

بنظرم این متن بد نیست ...
.
.
لطفا افرادی که معمولا با کامپیوترسروکار دارن متن زیر را بخوانند
این آلبوم چهارده قطعه دارد و ترک آخر آن آهنگ ماه عسل و شامل دو قطعه انگلیسی میباشد
آلبوم شخصی فرزاد فرزین بزودی در سراسر کشور
آلبوم شخصی را باکیفیت اصلی و اورجینال خریداری کنید
بزودی ...
آلبومی با دوسال زحمت شاید برخی ازخوانندگان دراین دوسال و نیم دو آلبوم منتشرکردن اما فرزاد فرزین اولین آلبوم خودرا پس از دوسال منتشرمیکند فکرمیکنید برای فرزاد کاری دارد که دو یا سه آلبوم درسال منتشرکند؟
فرزاد فرزین خواننده ای هستش که بمدت زمان بسیارکمی ملودی که از ماه عسل خوشش نمیامد آنرا تبدیل به قطعه ای کرد که شاید بیشتر مردم ایران آنرا دوستدارن!
اما فرزاد معتقد است تازمانی که خودش از قطعه یا آلبومی راضی نباشد آنرا منتشرنمیکند برای او کیفیت کار بسیار مهم است وجزئی از هنراوست.
شاید افرادی بگویند خب ماهم اگه روی یک موضوع تمرکزمیکردیم به نتیجه مطلوبی میرسیدیم اما فرزاد فقط به فکرانتشار آلبوم نبود! وی در طی این دوسال کنسرت هایی اجراکرد که شاید هم تراز کنسرت های روز دنیا هستش شایدهم شنیده یا دیده باشید مثل کنسرت ماسک و کنسرت سه بعدی واز این مهمتر ساخت تک آهنگ ها و منتشرکردن پشت صحنه ی کنسرت ماسک
حالا شما بگوئید؟؟؟
آیا میتوانید دوسال شب و روز خودرا اینگونه و برای مردم وقت بگذارید؟
چرا بعضی از ما باید زحمات چنین هنرمندانی که برای مردم ایران وقت میگذارن را پایمال کنیم؟
چرا ما باید آلبومی به این گونه را دانلود کنیم؟
حالا ما اگر 10000 خط دیگر هم برای شما بنویسیم این شما هستید فرهنگ و شخصیت خودرا نسبت به چنین هنرمندایی نشان میدهید
حالا یا دانلود کنید ویا بخرید ....

109.162.157.171
یکشنبه 8 دی 1392 - 17:46
Mas

قطعا این آلبوم هم مثل آلبوم قبل ضعیف خواهد بود
MAS

5.202.136.215
یکشنبه 8 دی 1392 - 19:48
نگار A

کی گفته آلبوم های قبلی ضعیف بوده؟؟؟
بمیرم که از شدته حسودیتون مجبورین بیاین اینجا و بدگویی کنین... به کوری چشم همه ی مخالفای فرزاد اینبار هم مثل همیشه آلبومش میترکونه.
شماها اگه بدنگین میخوای چیکار کنین از زوره حسودی میترکین

37.255.32.120
یکشنبه 8 دی 1392 - 23:08
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

نظرات ایشون تو موسیقی ما که کاملا مشهوره فقط نمیدونم قطعا رو از کجا آورده!!!

151.247.77.42
دوشنبه 9 دی 1392 - 00:45
hamed

من طرفدار فرزاد فرزین نیستم ولی خدایی بیشتر ترانه هاش قشنگه و خیلی بی انصافیه اگه بگیم البوماش بد بوده.البوم قبلی فرزاد یکی بهترین البومها بود.مخصوصا ترانه بچه که یکی از بهترین ترانه ها بود.
ترانه نگرانتم با تنظیم فوق العادش ترکوند.با این حال امیدوارم که همیشه موفق باشه و منتظر البومش هستم

198.58.124.174
دوشنبه 9 دی 1392 - 10:29
صبا

اقای زاهدیان فرد میشه از بچه های سایت بخواین این متنو تو پر بازدیدترین تاپیکا بزارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.191.39.198
یکشنبه 8 دی 1392 - 15:09

هوووووررررررراااااااااااا ای ول
فرزاد خیلی دوست دارم واقعا حرفای به جا و خوبی زدی
منتظر تیزر و آلبوم فوق العادت هستیم. آلبومی که %100 تحول بزرگی تو موسیقی پاپ ایران میده
مرسی که به خاطر ما انقد از خودت مایه میزاری

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:21

دقیقا همینطور فرزاد جـــــان ..انتخاب گروه بوشهری واسه ساخت کلیپ ها و تیزر انتخابی شایسته و خیلی به جایی بوده :))

***مرســــــــــــی از همه ی تلاش هات واســـه هم هواداران و هم دوستاران موسیقی پاپ ***

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:33

وااااااااااااااااای مررررررررسی از مصاحبه موسیقی ما

فرزادم ما منتظریم بیصبرانه.... قطعا جز بهترین آلبوم های ساله 92 میشه...تو بهترینی

مرررسی که به خاطر ما هوادارها انقد زحمت میکشی

مام تا عمر داریم پشتت هستیم..دوست دااااریم...

سلطـــــــــــــــــــــــان پــــــــــــــــــاپ ایـــــــــــــــــــــــــــــران

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:36

وااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحالم
اشالله هر چه زودتر تیزر و آلبوم بیاد
من که خیلی منتظرم
فرزاد فرزین عزیز و گروه شوک و همه دستاندرکاران واقعا خسته نباشید

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:40

جا داره از همین جا یک خسته نباشید جانانه به آقای فرزین و همچنین تمامی کسانی که دارن برای این آلبوم زحمت میکشن بگم، انشالله با استقبال بیش از حد از این آلبوم تمامی این خستگیها و نخوابیدنها جبران خواهد شد و شما مزد زحماتتون رو خواهید گرفت :)
اینکه برادران بوشهری از بهترینها هستن شکی درش نیست چون اگر غیر این بود شما سراغشون نمیرفتین برای اینکه همیشه بهترینها با بهترینها کار میکنن
همچنان بی صبرانه منتظر تیزر ،آلبوم و ویدئوهای این آلبوم هستیم :))))))))))))))))))))))
به امید فردایی بهتر و بهتر برای آقای فرزین و گروه خوبشون

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:43

حـــــتـــما یکی از بهترین البوم های ســــال میشه
شــــک نکنید....فـــرزادفـــرزین تـــــکــه

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:50

به عنوان عضو کوچکی از هواداران چاوشی برای فرزاد ارزو میکنم مانند تمام کارهای قبلیش موفق باشد..................................

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:17
تینا

ممنون ما هم برای محسن چاوشی عزیز آرزوی موفقیت داریم

151.247.142.165
یکشنبه 8 دی 1392 - 20:04
غزل

این شخصیت شمارو نشون میده.

5.238.58.149
چهارشنبه 11 دی 1392 - 00:53
علیرضا غفوری

البته اینارو من بهش یاد دادم مگه نه سعیدی جان؟؟شناختی که؟؟
من هم به عننوان عضو کوچکی از هواداران فرزاد فرزین برای محسن چاووشی ارزوی موفقیت میکنم
مث فرزاد که همیشه موفق بوده

37.254.35.4
یکشنبه 8 دی 1392 - 16:01

2 تا آلبوم بسیار خوب تو راه هستن 1-خوشبختی حمید عسکری 2-شخصی فرزاد فرزین
چی بشن این 2 تا آلبوم

سه شنبه 10 دی 1392 - 00:06
Rasool Dezhpoor

و صد البته پاروی بی قایق محسن چاووشی

5.238.130.209
یکشنبه 8 دی 1392 - 16:02

ok boy. bebinim chi kar mikoniya!!!!!!!

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:03

*بی شک این آلبوم یکی از بهترین البوم های سال های اخیر موسیقی پاپ میشه.
فرزاد تو این آلابوم با افرادی همکاری کرده که هرکدام یکی از بهترین ها در پست خودشون هستند*

********از همین الان اعلام میکنم که این آلبوم را فقط و فقط به صورت اورجینال تهیه فرمایید*

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:15

یعنی کوشان حداد و سیروان خسروی تو لیست تنظیم کننده ها نیستند؟؟؟؟

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:21

لطفا افرادی که معمولا با کامپیوترسروکار دارن متن زیر را بخوانند
این آلبوم چهارده قطعه دارد و ترک آخر آن آهنگ ماه عسل و شامل دو قطعه انگلیسی میباشد
آلبوم شخصی فرزاد فرزین بزودی در سراسر کشور
آلبوم شخصی را باکیفیت اصلی و اورجینال خریداری کنید
بزودی ...
آلبومی با دوسال زحمت شاید برخی ازخوانندگان دراین دوسال و نیم دو آلبوم منتشرکردن اما فرزاد فرزین اولین آلبوم خودرا پس از دوسال منتشرمیکند فکرمیکنید برای فرزاد کاری دارد که دو یا سه آلبوم درسال منتشرکند؟
فرزاد فرزین خواننده ای هستش که بمدت زمان بسیارکمی ملودی که از ماه عسل خوشش نمیامد آنرا تبدیل به قطعه ای کرد که شاید بیشتر مردم ایران آنرا دوستدارن!
اما فرزاد معتقد است تازمانی که خودش از قطعه یا آلبومی راضی نباشد آنرا منتشرنمیکند برای او کیفیت کار بسیار مهم است وجزئی از هنراوست.
شاید افرادی بگویند خب ماهم اگه روی یک موضوع تمرکزمیکردیم به نتیجه مطلوبی میرسیدیم اما فرزاد فقط به فکرانتشار آلبوم نبود! وی در طی این دوسال کنسرت هایی اجراکرد که شاید هم تراز کنسرت های روز دنیا هستش شایدهم شنیده یا دیده باشید مثل کنسرت ماسک و کنسرت سه بعدی واز این مهمتر ساخت تک آهنگ ها و منتشرکردن پشت صحنه ی کنسرت ماسک
حالا شما بگوئید؟؟؟
آیا میتوانید دوسال شب و روز خودرا اینگونه و برای مردم وقت بگذارید؟
چرا بعضی از ما باید زحمات چنین هنرمندانی که برای مردم ایران وقت میگذارن را پایمال کنیم؟
چرا ما باید آلبومی به این گونه را دانلود کنیم؟
حالا ما اگر 10000 خط دیگر هم برای شما بنویسیم این شما هستید فرهنگ و شخصیت خودرا نسبت به چنین هنرمندایی نشان میدهید
حالا یا دانلود کنید ویا بخرید .....

سه شنبه 10 دی 1392 - 14:59
gole yas

eyval shaghayeeeeeeeeeeegh

2.191.31.106
یکشنبه 8 دی 1392 - 16:31

ای بابا مگه قرار نبود سیروانم تنظیم داشته باشه تو این آلبوم؟

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:07
mObInA

چرا هستند و قبلا هم اعلام شده چون اسمی ازشون نبرده شده که دلیل نمیشه نباشند!!

فرزادددددددم منتظریم شخصـــــــــــــــ♥ـــــــــــی بیاد تا همه بفهمند بهترین خواننده پاپ ایران کیــــــــــــه

151.241.52.158
*F*
یکشنبه 8 دی 1392 - 16:35

آقای فرزین همیشه و در هر نظر بهترین و number 1 اند...
ما هوادارای ایشون هم همیشه آرزوی موفقیت و سربلندی در موسیقی ایران و انشاال.. در آینده بین المللی داریم.
;)

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:46

10000 % یکی از بهترییییییییییییییییییییییییییییییییییین آلبومای سال میشه...
اصن مگه میشه کار فرزاد بد بشه؟؟ ♥

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:00

بی صبرانه منتظریم
قطعا فوق العادس این آلبوم مثه همه ی آثار فرزاد

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:34

انقد آلبوم حبابو به مسخره گرفتید حالا میرید با مهران عباسی کار میکنید
این فرزاد فرزین با خودش چند چنده ؟

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:40
mObInA

من نمیدونم چرا هرجا اسمی از فرزاد فرزین برده میشه کنارش ی محسن یگانه و حباب میچسبونن
بعضیا دلشون میخواد اون کار بچگانه ی آقایی که سال ها با فرزاد بود و خیانتی رو انجام داد رو دوباره تازه کنن اقای سپهر چه نتیجه ای میگری با این کامنتتون؟؟؟
بعدشم فرزاد کی از حباب حرف زد؟؟؟؟؟؟؟
حالا چون مهران عباسی تو البوم یگانه بود فرزاد نباید استفاده کنه ازش
برو داستان دعوای یگانه رو بخون بعد بیا کامنت بذار اون البوم رگ خواب بود نه حباب!!

151.241.52.158
یکشنبه 8 دی 1392 - 19:51
نگار A

فرزاد داره تلاش میکنه بهترین کار رو ارائه بده.پس مسلما بین راه همراهاشو عوض میکنه تا بتونه کیفیت رو ارتقا بده...
لطفا جلو جلو قضاوت نکنین.

37.255.32.120
دوشنبه 9 دی 1392 - 10:44
MohammadSalehi-1769

مگه مهران عباسی رو خریده این محسن یگانه واسه خودش تنها ؟؟!!!!!!!!!!

اتفاقا تو اون آلبوم حباب تنها ترک هایی که خوب بودن همه کار مهران عباسی بودن !!!

188.245.158.58
دوشنبه 9 دی 1392 - 12:53
Mehdi Mika

دوست عزیز واسه چی الکی اسم آلبوم حبابو میاری آخه؟! کی آلبوم حبابو مسخره کرده؟! کسی که آلبوم حبابو مسخره کنه در واقع شعور موسیقیاییه خودشو به سخره گرفته!
آقای صالحی یعنی از نظر شما اینا خوب نیستن: قطعه بیت آخر یا بخند یا نمیشه یا کی جای من اومد یا...
لازم نبود واسه بالا بردن مهران عباسی کارای محسن یگانه رو بیاری پایین! اول فک کن بعد نظر بده برادر من!

94.183.90.157
دوشنبه 9 دی 1392 - 16:55
غزال نصريان

بابا با هم دعوا نكنيد اين بحث هاى قديمى رو خود خواننده ها هم فراموش كردن شما هنوز بهش ميپردازين!
محسن يگانه كه نگفته من مهران عباسى رو خريدم!
دوست عزيز آقا محمد ولى من برعكس شما فكر ميكنم بهترين تنظيماى آلبوم حباب تنظيماى على ثابت بودن ( مثل تنظيم عالى آهنگ تنهايى)و با تنظيم گروه پازل و تنظيم خود يگانه براى آهنگ كى جاى من اومد

109.110.178.253
سه شنبه 10 دی 1392 - 14:40
MohammadSalehi-1769

نه فک کنم منظورمو بد رسوندم ..منظور از بهترین کارای آلبوم ..بهترین کارا تو فضای موسیقی الکترو بود .. و کلا فرزاد فرزین بیشتر به ساز های زنده علاقه داره و از طرفی همیشه کاراش با هم تفاوت داشته و توی یه سبک درجا نزده و تمامی سبک ها رو امتحان کرده ..خب واسه موسیقی الکترو یکی از بهترین تنظیم کننده و میکس و مسترینگ های که درحال حاظر هستن آقای مهران عباسی می باشند که حق هر خواننده ای هست که با همچین نفرات قوی توی بخش تنظیم و میکس و مستر کار کنن !!!!

و الان فک کنم دقیقا فهمیدید منظور چی بود ..نه مهدی جان منظور این نبود که ترک های بیت آخر یا بخند یا نمیشه یا ... بد هستن . منظور فضای الکترو بود که فرزاد به خاطر همین از مهران عباسی کمک گرفته واسه آلبومش .. و گرنه همه میدونن یکی از ترک های موفق آلبوم هوایی شدی بود که تنظیم عالی محسن یگانه روش کار شده بود و همچین میکس و مستر مهران عباسی

213.217.33.30
سه شنبه 24 دی 1392 - 20:54
*F*

چرا بعضیا تون نظر میدین و در میرید؟؟
اگه حرفی میزنی و کسایی هستن که باهات مخالف اند اگه واقعا به حرفی که زدی اعتقاد کامل داری در نرو ...
بیا از حرفت همایت کن جلومون.

89.165.26.120
سه شنبه 5 فروردین 1393 - 14:22
SAHAR1377 sahar hooshmandnia

خانوما وو آقایون محترم من یه سوال آیا این جا نقد آلبوم حبابه یا شخصی؟؟
ول کنین محسن یگانه رو. بابا آلبوم شخصی چه ربطی به یگانه وو حباب داره.
یه عده از دوستان راس میگن مگه یگانه عباسیو خریده که فرزاد نباید ازش استفاده کنههههه؟؟ چرا حرف چرت میزنین؟؟

95.81.78.77
یکشنبه 8 دی 1392 - 17:38

این کامنت فقط واسه شماست که نظراتو تایید یا رد میکنید
شما دیگه آزادی بیانو روسفید کردید
حتما باید بیایم بگیم همه چی عالیه و ممنون از موسیقی ما؟
دلتون خوشه
از هر 10 تا کامنت 2 تا تایید میشه بعدم ادعا دارید که بهترین سایت موسیقی هم هستید
خواستی فش بده خواستی اهمیت نده ولی من جا شما بودم خجالت میکشیدم یکم

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:45

سیروان کو پس ؟؟؟؟ موزیک ما لطفا بپرس

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:56

فرزاد خیلی دوست دارم...

منتظر آلبوم هستم.....بی صبرانه

مرسی اسطوره...

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:58

وااااااای مرسی از اینکه این مصاحبه رو کردین:)
خسته نباشید آقا فرزاد.امیدوارم خیلی خیلی زود شخصی رو بدین بیرون و ی استراحت جانانه کنین!!!!
همه هوادارا میدونن ک البومت بهترینه♥ ♥ ♥

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:04

ممنوووون از فرزاد عزیز و گروه شک
قطعا البوم فوق العاده ای میشه...اخ جووووون دی میاد هورااا
فرزادجان منتظریم
بدون همه هوارات پشتت هستن..هیچ کس دانلود نمیکنه..دوست داریممممم <3

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:07

امیدوارم البوم خوبی بشه .فقط خدا کنه در این البوم بتونه اهنگای فوق العاده ای همچون چرا دنیا؟ و بچه و دیگه دیره و شانس و نه و میدونم باشیم مخصوصا 2 اهنگ چرا دنیا و بچه که به نظر من بهترین اهنگای فرزاد تا به الان این 2 اهنگ بودن.در ضمن یه چیزی رو میخوام بگم اگه نگم میمونه تو دلم میخواستم بگم این بالای سایت یه البوم هست به اسم مرد خونه که خواننده ش مهدی مرادیه و من هروقت چشمم میفته بهش از بس که خودش رو شبیه استاد چاوشی کرده و ژست استاد مارو گرفته فکر میکنم خود استاده و میخواستم بگم اینقدر تقلید نکنید چون استاد چاوشی یه دونست.

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:30
Arshia

یه حرف درست تو عمرت زده باشی همینه!
واقعا چرا دنیا بهترین کار فرزاد فرزینه،اون تو نیستی،دونه دونه اینا...
کار با عقلی کرد از رو چرا دنیا یه ورژن دیگه گرفت واسه شلیک ولی بچه خیلی یواش بود باید مثه چرا دنیا تند باشه،نوید سپهر خیلی خوبه تو این تنظیما...
فقط امیدوارم ریتمو فدای چیزای دیگه نکنه شلیک در برابر شانش پشیزی ام نبود.

195.90.96.114
دوشنبه 9 دی 1392 - 00:19
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من همیشه حرفم درسته این شمایی که به علت کم بودن دانش و سوادت فکر میکنی نادرسته

2.147.137.150
دوشنبه 9 دی 1392 - 01:18
مجنبی

کاملا با نظر شما موافقم
چرا دنیا آهنگیه که هنوزم گوش میدمو و برام تازگی داره
دیگه دیره، چیکه چیکه دونه دونه همه کارهای فوق العاده ای بودن
نوید سپهر تنظیم کننده ای بی همتاییه
شبیه کار چرا دنیا از کسی کاری سراغ ندارم
چرا دنیا از بچه ب مراتب بهتر بود
منم ب عنوان عضو کوچکی از طرفداران فرزاد بی صبرانه منتظر این آلبومم و اونو اورجینا تهیه میکنم
همیشه گفتم بازم میگم فرزاد جون صدات بی نظیره خاصه، حس خوبی بهم میده صدات
مواظب حنجره ی طلاییت باش
راستی امیدوارم که از نظر شعر هم پیشرفت زیادی کرده باشی

2.183.192.55
دوشنبه 9 دی 1392 - 17:14
Arshia

طرفدار چاووشی حالا برات زوده درباره سواد من از موسیقی حرف بزنی!
فرزاد فرزین یه خوبی ای که داره اینه که فکر شده کار می کنه مثه بعضیا نیست که سه ماه یه بار آلبوم بده و یه ماه بعدشم اثری از آلبومش باقی نمونه.
هنوزم داریم با شانس حس می گیریم...

195.90.96.114
سه شنبه 10 دی 1392 - 11:52
danesh jamshidi

ارشیا جان ناراحتم کردی!! با من صحبت کن!!
سه ماه یبار البوم میده اثری از البوماش بعد سه ماه نمیمونه؟!!!!
کدوم رو میگی؟؟؟ سنتوری؟؟؟؟ یه شاخع نیلوفر؟؟؟؟حریص؟؟؟؟ البون تنظیم و وکال محور پرچم سفید؟؟؟ ببخشید فک کنم البوم 13 رو میگی؟!! کدومش؟ نمیدونم شاید بعد سه ماه اینا فراموش شدن من خبر ندارم!

قدرت ملودی سازیش بالاست سالی یبار البوم میده! میتونه میده! وقتش زیاده! خواننده های دیگه وقت میزارن واسه کنسرت گذاشتن که بیشتر پول دربیارن و شما فک کنی به فکر مردمن!
چاوشی وقتش بیشتر زود تر کارای البومش تموم میشه

و اگه خواننده ای رو میخوای مثال بزنی بگی کیفیت رو فدای کمیت کرده نگو چاوشی! زشته.

اقای فرزینم برام خیلی قابل احترامه و سعی نمیکنم به خاطر یه کامنت تعصبی به نفر بهشون توهین کنم

5.238.1.188
سه شنبه 10 دی 1392 - 13:07
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

رفیق باسواد نظرت رو واسه خودت نگه دار
کجا سه تا آلبوم سنتوری رو تو یه آلبوم داد که همش تکراری بود فقط واسه مجوزو شنیده شدن
شما حس میگرید ما حس نمی گیریم با آلبوم شانس
ما درگیر چاوشی هستیم
***یه چاوشیست***

5.201.128.119
سه شنبه 10 دی 1392 - 13:10
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اگه شنیده نمیشن روز تا شب تو تی وی پخشش نمی کنن
آقای با سواد عام و خاص می پسندن
قدرت چاوشی رو داخل و خارج میدونن شما نیاز نیست راجعش چیزی بگید

5.201.128.119
سه شنبه 10 دی 1392 - 20:34
Arshia

ناراحتی نداره دانش جان حقیقتو میگم!
من طرفدار فرزینم نیستم فقط واقعیتو میگم!فقط شما می تونید بگید چاووشی قدرت داره!
آه الان این البوم آخرش چی بود اسمش 13 با اون همه تبلیغاتو چه می دونم أی 5سال زمان گذاشته شعرش چی چی نمی دونم چی آخرش چی شد؟!الان کی گوش میده؟!والا ما که ندیدیم کسی تو مثلا ماشینش 13 بذاره کلا چاووشی مقبولیت عام نداره تو جامعه چون کارش مشخص نیست هنوز رو صداش تردید هست آخه من نمی دونم کی چاووشی گوش می کنه جز همین چارتا طرفداراش!
چاووشی یه زمانی ملودی سازه خوبی بود ولی الان به شدت افت کرده و به نظر من محسن کلا ماندگاری زیادی تو موسیقی نمی تونه داشته باشه چون داره تو یه مسیره دیگه حرکت می کنه!
سالی یه آلبوم میده خودشم نمی دونه از موسیقی چی می خواد!
خواجه زاده عزیز شمام تعصبی حرف نزن شانس زمان خودش ترکوند همه شانس گوش می کردن تو ماشینا همه جا!ولی شلیک ضعیف تر بود و امیدوارم این سیر نزولی ادامه نداشته باشه!

195.90.96.114
چهارشنبه 11 دی 1392 - 14:22
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

ببین ارشیا جان... نظرت کاملا محترمه اما سه توضیح کاملا محترمانه میدم:
1.سیزده هم شعر و هم فضاش با علایق مردم 6&8 پسند فرق میکنه
2.چاوشی سبک های مختلفی رو انتخاب کرده که یک ضعفه درست... اما سبکش رو تو اسلوراک تثبیت کرد... تو آلبوم جدیدش اینجوریه
3.قبول دارم صدای چاوشی از ماشین ها کمتر شنیده میشه اما فروش آلبوم ها گویای همه چیزه

و در نهایت اینکه با نوید ترابی کاری نداشته باشید

66.228.32.13
چهارشنبه 11 دی 1392 - 17:40
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

از نظر مستر ارشیا یا عرشیا هر خواننده ای که اهنگاش در ماشینها پخش بشه یعنی اینکه اهنگاش ماندگاره و موفقیت و شکست یک البوم نه به فروش ان البوم است نه به نظر کارشناسان است نه به نظر مخاطبینی که ماشین ندارن یا دارن و ضبط ندارن است و نه به کیفیت و فاخر بودن ان البوم است بلکه فقط و فقط به شنیده شدن یا نشدن ان البوم در ماشینها میباشد!!!! با تشکر از شما که با نظرتون باعث شدین حتی مرده های در گور هم با صدای بلند قهقهه بزنند و از شدت خنده منفجر بشن.

2.147.197.129
چهارشنبه 11 دی 1392 - 19:57
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

چه جالب ایشون میگن چاوشی داره افت میکنه چاوشی رو فقط 4نفر گوش میدن (من نمیدونم الان شما کجا زندگی می کنید احتمالا خارج از کشور سکونت دارید)بعد به من میگه تعصبی حرف نزن خدایا شکرت این بماند
جالبتر اینجاس که میگن آلبوم شانس ترکید بین مردم اونم ایجاش جالبه که میگه آلبوم سیزده چی بود! بازم شکرت.(بازم اینجا دیگه اینجا میشه شک کردکه این دوست عزیز خارج از ایران سکونت دارند)
میگه آلبوماش شنیده نمیشن( دیگه اینجا ثابت میشه که این دوست عزیزمون تو ایران سکونت ندارن)
ممنون از موسیقی ما لطفا تایید شود

37.221.18.141
چهارشنبه 11 دی 1392 - 20:00
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

دانش جان یه خواهش ازت دارم
وقتی ایشون میگن آلبوماش شنیده نمیشه و چاوشی طرفدار نداره و نهایتا چهار هوادار داره و بعد میگه شما تعصبی هستید، دیگه جواب ایشون رو نباید داد
ادامه نده خواهشا بذار تو عالم خودش سیر و سلوک کنه

37.221.18.141
پنجشنبه 12 دی 1392 - 00:36
تینا

آقای خواجه زاده من خودم خیلی کارای محسن چاووشیو قبول دارم و فک میکنم جزو پنج خواننده ی خوب کشورمونه، اما شما اینجا دارین تعصبی نظر میدین. آلبوم شانس خیلی ترکوند هنوزم که هنوزه فرزاد فرزین رو با آلبوم شانس میشناسن و یکی از قوی ترین آلبوم ها بود
لطفا برای بالا بردن خواننده ی خودتون خواننده های دیگرو پایین نیارین

151.247.190.146
پنجشنبه 12 دی 1392 - 18:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم تینا نظر شخصی گفتن تعصبی نیست
چون دوست دارید من از فرزین تعریف کنم و نکردم تعصب محسوب نمیشه...
تعصبی شما و اون دوستتون که اون بالا با کمال غرض ورزی نظر گفتن هستید که میگید جز 5تای اول
و هنوز که هنوزه جایگاه چاوشی رو نمیخواید قبول کنید... چندین بار مردم بهتون ثابت کردن با نظرات و نظرسنجی و حمایتشون..هرجا بخوان از شور هواداری از تعدا زیاد از فروش آلبوم از هرچی که بگید اسم ببرن اسم چاوشی رو بکار می برن بعد هنوز که هنوزه بعد این مدت بازم نمیخواید قبول کنید که جایگاه چاوشی نزد مردم کجاس
اینو من نمی گم چیزی که عیان است(اینم در نظر بگیرید که این همه محبوبیت بدون گذاشتن کنسرت و حضور بین مردمِ)
من دیگه حرفی ندارم لطفا تو تعریف کلمه ی تعصب خودتون دقت کنید

37.221.16.6
پنجشنبه 12 دی 1392 - 18:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

در ضمن من نظری ندادم که فرزین رو پایین بیارم
من درگیر چاوشی و هنرمند با استعدادم مثه اصفهانی(نظرمِ)
چیز خاصی تو جمله م بوده که بخوام خواننده ای رو پایین بیارم!
اتفاقا من کارای فرزین رو همشو دنبال کردمه و همشون رو گوش دادم... هرچی باشه باهم همکاری کردن و باهم چند اثر ماندگار داشتن
مردم اون چیزی رو برداشت می کنن که دوست دارن

37.221.16.6
پنجشنبه 12 دی 1392 - 19:01
Arshia

اروم باشید بچه ها حقیقتو من میگم!
قیماخ جان ماشاله چاووشی خودشم 8&6 کم نداره!
وقتی تواناییشو نداره نباید بره تو فضاهایی که بمونه توشو خودشو خراب کنه و همین یعنی افت،آلبوم 13 در نوع خودش یکی از ضعیف ترین آلبومای این چند سال بوده و 95درصد مردم با این آلبوم ارتباط نگرفتن حالا بماند که اساسا 90 درصد مردم کلا با چاووشی ارتباط نمی گیرن!
فروش آلبوماشم که یه چیز ماورایی نیست که میای بهش اشاره می کنی!
نویدترابی حالا که نفهمیدی مجبور شدم برات به فارسی سلیس تو ضیح بدم!
منظور من اینه که این اقا اومده یه آلبوم داره اصلا شنیده نشده و برای اثباتشم ماشینا رو مثال زدم حالا ماشین نه ویدیو کلوپا چه می دونم گوشیا!خدایی شم مردم حق دارن آدمو مسخره می کنن ازین آهنگا گوش بدی!آه اون بابک جهانبخش به اون نازی!احسان خواجه امیری تاوان که همین الان تو اکثر ماشینا هست!
ضمنا ممنون که ببیشتر خودتو معرفی کردی!
حامد خواجه زاده با این حرفات صورت مسأله رو پاک نکن!من خارج از کشورم که زندگی کنم جو داخل بهتر از تو دستم خواهد بود پس سرتو از زیر برف بیار بیرون ببین مردم چی گوش می کنن!وقتی میگی شانس نترکوند یعنی قبل 88 آهنگ گوش نمی کردی و حافظه ت یاریت نمی کنه!همینطور که این خانوم هم گفت شانس موفقترین البوم فرزاد بوده و هست و بهت قول میدم به اندازه تموم البومای چاووشی شنیده شد و اونطوری بین مردم فراگیر شد که هنوزم همه کاراشو حفظ هستن...
ضمنا طرفدارای چاووشی خون پرش همونیه که تو شبکه های اجتماعی هست و سر جمع 1ملیونم طرفدار نداره!هوادار ملیونیو شادمهر داره احسان خواجه امیری داره محسن یگانه داره!

195.90.96.114
جمعه 13 دی 1392 - 16:00
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آقا شما رفتارت خیلی بچه گونس وقتی داری میگی 90 درص مردم چاوشی رو دوس ندارن
ادبیاتتم که ماشاا...
شما تازه وارد ایران شدید
داریوش مهرجویی: مردم شاید در تهیه ی نون خودشون مشکل داشته باشن اما هر کی تو خونش حداقل یه سیدی از محسن چاوشی داره

شما رو با افکار خودتون تنها میذارم.... تو دنیای فانتزی که واسه خودتون ساختید خوش باشید

37.221.31.171
جمعه 13 دی 1392 - 17:30
تینا

آقای خواجه زاده خیلی جالبه واقعا. حرف من از روی تعصبه و حرف شما که چاووشیو بهترین خواننده میدونی از روی حقیقت. درسته شاید همچین حرفی از زبون شمای طرفدار درست باشه ولی سعی نکنین به عنوان یه حقیقت نشونش بدین
من نگفتم شما بیا از فرزاد فرزین تعریف کن، چون حق این کارو ندارم و میدونم که هر کس نظر خودشو داره و مثل شما هم نیستم که بخوام نظرمو تحت عنوان حقیقت فرو بکنم تو مغز دیگران. شما اگه طرفدار فرزاد فرزین نیستی واسه چی میای تو تاپیکش نظر میزاری؟ یا حتی اگه میای به جای این حرفا چه خوشت میاد ازون خواننده چه نه براش آرزوی موفقیت کن نه این که اینو اونو باهم مقایسه کنی. کی ما ایرانیا میخوایم این فرهنگو یاد بگیریم؟
کی گفته همه درگیر آهنگای چاووشین؟ شاید خیلی طرفدار داشته باشه اما خیلیا هستن که حتی نمیتونن یه ذره با آهنگاش ارتباط برقرار کنن. اما من کم تر کسیو میشناسم که از آلبوم شانس بتونه ایراد منطقی بگیره یا نتونه باهاش ارتباط برقرار کنه
فروش آلبوم؟؟؟ مثل اینکه یادتون رفته آلبوم شلیک و شانس جزو پرفروش ترین آلبوم ها بودن. جوری که فروش شانس رسانه ها رو هم به تعجب انداخت. میشه بدونم از شما از کدوم نظرسنجی صحبت میکنی؟ خب معلومه وقتی چاووشی هر سال یه آلبوم میده، تو همه ی نظرسنجیا اسمش هستو رای میاره دیگه
از همون اول هم گفتم چاووشی خواننده ی بسیار خوبیه ولی بهترین نیس
آقای ارشیا درسته خواجه امیری و محسن یگانه طرفدار زیاد دارن اما طرفدارای فرزاد هم شاید بیشتر از اینا نباشه ولی کم تر هم نیس. در ضمن سیروان رو هم از قلم انداختین

151.247.188.131
جمعه 13 دی 1392 - 23:39
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم تینا نه من از روی حسادت گفتم ونه چیز دیگه... مگه دشمنی با هوادارای فرزین دارم
اولا من فقط واسه تبریک اومدم ولی نامهربونی اون دوست عزیز، منو به کامنت گذاشتن کشوند
دوما من نگفتم بهترینِ
سوما باشه ما بی فرهنگ، ولی یه نصیحت برادرانه هیچ وقت از این جمله استفاده نکنید که تا کی میخوایم این فرهنگو یاد بگیریم. جز خرد کردن طرف مقابل بحثتون چیزی نداره
چهارما من گفتم که من درگیر چاوشی ام نه در جواب اون دوستی که کم لطفی کردن.. باشه خیلی ها هستن اصلا از چاوشی خوششون نمیاد مگه توی جامعه ی آماری میشه همه بار مثبت داشته باش!
پنجما این آلبوم پرفروش کی گفتید من نشنیده بودم که فرزین. ولی خب هرکی یه آماری میده

اما این حرفتون
سالی یه آلبوم به نظرتون خیلی ضعفِ که سالی یه آلبوم بده!
خانم شما میدونید که آلبوم سنتوری فقط واسه مجوز گرفتن یه آلبوم شد خب تمام ترکاش تکراری بودن
آلبوم سیزده پنج سالِ پیش ساخته شد
در ضمن چاوشی نسبت به دوستان خیلی دیرتر عضو ف ب شدن دیروزم تعداد لایکاش از فرزین و سیروان و ... پیشی گرفت کم کم میرسه شما نگران نباشید

بعدشم من کارایِ فرزین رو تماما گوش دادمه و آخرین آهنگی هم که خوشم ازش اومد نگرانتم بود
به قول محسن چاوشی هنر واسه پیوند دل هاست بازم میگم من واسه تبریک اومدم همون کاری که تو پست های جدید کردم و تبریک گفتم
با کسی دشمنی ندارم فرزینم بعد چاوشی کاراشو دنبال می کنم واسه چی بیام بیارمش پایین وقتی استعدادشو داره
موفق باشید ببخشید طول

37.221.31.171
شنبه 14 دی 1392 - 02:49
تینا

درسته برای تبریک اومدین ولی تا یه حرفی زده شد سریع گفتین چاووشی بالاتر از همس. در صورتی که اینکار اصلا درست نیس مخصوصا برای چاووشی که سبکش با سبک فرزاد زمین تا آسمون فرق داره. پس دیگه بیخیالش شین
من نمیدونم چطور شما نشنیدین اما همه فرزادو از بعد از انتشار آلبوم شانس شناختن، پس مسلما به آلبوم قوی بوده. بازم میگم من نگفتم پرفروش ترین بود، گفتم یکی از پرفروش ترین ها بود
من کی گفتم یه ضعفه واسه چاووشی که هر سال آلبوم بده؟ قبول دارم که این هر سال آلبوم دادن واسه خواننده هایی که کنسرت هم برگزار میکنن واقعا یه ضعفه، اما برای چاووشی که اجرای زنده نداره سالی یه بار میشه همون چند سال یه بار بقیه. چون هیچ مشغله ی فکری ای جز آلبوم نداره
خب خیلی خوبه که آهنگای فرزاد رو دوس دارین. محسنو فرزاد دوستای خوبی برای همن پس بهتره هواداراشون هم باهم دشمن نباشن

151.247.188.131
شنبه 14 دی 1392 - 12:26
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من فقط فقط واسه تبریک اومدمه که اشتباه کردم اومدم دیگه نمیام
من در جواب اون دوستمون کامنت گذاشتم و شما پشتش به حمایت از فرزین کامنت گذاشتید که من چرا تعصبی حرف میزنم ( و خودتون پاک و منزه از تعصب)...
هنوزم میگم فقط جوابیه اون دوست رو دارم... ادامه دادن این بحث فایده ای نداره چون دو طرف کوتاه نمی یان
موفق باشید

5.201.157.136
یکشنبه 15 دی 1392 - 13:36
danesh jamshidi

این امارایی که ارشیا میده واسم خیلی جالبه!
ارشیا جان با توجه به کامنتایی شما مهدی احمد وند قوی ترین کار هارو ارایه میده والان دور اوره سامی بیگه!!

5.238.1.130
یکشنبه 15 دی 1392 - 13:39
danesh jamshidi

در ضمن فک میکنم اقای ارشیا کلا وای میسته گوشه خیابون سوار ماشین اینو اون میشه ببینه چی گوش میدن!

تینا جان اگه شما اعتقاد داری طرفدار خواجه بیشتر لطف کنین امثال تو نظر سنجی خودتونو نشون بدین!!!

5.238.1.130
یکشنبه 15 دی 1392 - 20:40
تینا

آقای دانش من طرفدار خواجه امیری نیستم که حالا بخوام تو نظرسنجیا نشونش بدم. من طرفداره فرزاد فرزینم و مطمئن باشین فرزاد امسال تو نظرسنجیا میترکونه. منتظر یه توفان تو موسیقی پاپ باشین البته با عرض معذرت از هوادارای بقیه ی خواننده ها

151.247.152.91
یکشنبه 8 دی 1392 - 18:22

بچه ها فرزاد که اسم همه ی تنظیم کننده ها رو نگفت. فقط اونایی رو گفت که بار اعظم قسمت تنظیم روی دوششون بوده. چون اگه دقت کرده باشین اسمی از خودشم نبرد. مثلا سیروان فقط یه قطعه رو تنظیم کرده یا خود فرزاد هم همین طور. فقط اسم اونایی رو آورده که بیشتر تنظیما به عهده اونا بوده
و نکته ی دیگه این که لطفا آلبوم رو اورجینال بخرین تا زحمت ها و بیخوابی های فرزاد جبران بشه، ممنون

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:22

فرزاد فرزین و چاووشی از بین سه نفری که آهنگ نفس بریده رو خوندن ، موفق هستن فقط .
اون یکی که شکست خورد .
با تشکر ...

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:28

امیدوارم هرچه زودتر آلبوم بیاد بیرون
ممنون از موسیقی ما
این آلبوم قطعا یکی از بهترین آلبوم هاست
شک نکنید!

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:28

lمگه نگفتن تو این آلبوم سیروان و کوشان هم هستن پس چرا اسمی ازشون نبرده ؟؟؟ یکی از دوستان ج بده لطفا؟؟

دوشنبه 9 دی 1392 - 01:22
تینا

اون بالا هم گفتم
فرزاد که اسم همه ی تنظیم کننده ها رو نگفت. فقط اونایی رو گفت که بار اعظم قسمت تنظیم روی دوششون بوده. چون اگه دقت کرده باشین اسمی از خودشم نبرد. مثلا سیروان فقط یه قطعه رو تنظیم کرده یا خود فرزاد هم همین طور. فقط اسم اونایی رو آورده که بیشتر تنظیما به عهده اونا بوده

151.247.142.165
یکشنبه 8 دی 1392 - 18:36

انشاالله که موفق باشه.

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:43

واییییییی خدایاااااااااا!!!!!!!!!!!!!بی صبرانه منتظر تیزر و البوم جدید هستیم واییییییییییی!!!!!!!!
صد در صد البومممم خوووووووبو عالییییییییییییییییی ایییییییی شدههههههههههه

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:01

تبریک میگم... چه سالی شود امسال!! و چه فصلی شود زمستان امسال...

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:15

زنده باد ... ♥♥

بی صبرانه منتظره این شاهکار هستم ...

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:19

امیدوارم بعد از این همه تبلیغ البوم خوبی از اب در بیاد.

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:22

ممنون از شما به خاطر مصاحبتون و ممنون از فرزاد عزیزوگروهش که زحمات زیادی میکشن خسته نباشید وبراتون ارزوی موفقیت میکنم و مطمئنم این البوم یکی از بهترین هاست

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:25

یه چیز خیلی مبهمه تو آلبوم: حضور یا عدم حضور کوشان و سیروان هس .
کوشان که پای ثابت آلبومهای فرزاد شده بود و حضور سیروان رو هم خود فرزاد خبر داده بود..

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:26

خیلی بازار گرمی می کنه حالا ببینید تا اسفند ماهم این آلبوم نمیده.

یکشنبه 8 دی 1392 - 20:35
*shakiba*

اقای محترم بازار گرمی یعنی چی؟؟؟؟
فرزاد فقط درباره البومش یه توضیحاتی داده
یکم تو حرف زدنتون دقت کنین از چه کلمه ای و کجا استفاده میکنین...
ایشالله البوم میاد و به خیلی افراد خیلی چیزا ثابت میشه...

151.246.166.1
دوشنبه 9 دی 1392 - 17:17
Arshia

من حرف زدنم دقیقه دارم با سند حرف می زنم
اون از شلیکش که یه سال براش بازار گرمی کرد هی گفت امروز فردا تازه سر همین آلبومشم می گفت صددرصد شهریور منتشر میشه که دیدیم چقدم منتشر شد!
این حقه ها دیگه قدیمی شده تا زمانی که آلبوم نیاد واسه دانلود باور نکنید...

195.90.96.114
دوشنبه 9 دی 1392 - 23:57
تینا

اولا که به این کارا بازار گرمی نمیگن، شما داری موسیقیو به چی نسبت میدین که اسم این کارو گذاشتین بازار گرمی؟
دوما فرزاد آلبوم که تموم بشه پیش خودش که نگهش نمیداره، هر وقت تموم بشه آلبومو میده بیرون. در ضمن ما نباید تعیین کنیم که کی فرزاد باید آلبوم بده اصلا شاید اون دوس داشته باشه بگه فردا آلبوم میاد ولی تا سال 94 هم آلبومو نده. آلبوم مال خودشه هر وقت که به حدی برسه که ازش راضی باشه منتشرش میکنه
سوما همین که حرف دانلود زدید نشون میده چقد واسه زحمتای دو ساله ی یه خواننده ارزش قائلین. واقعا متأسفم

151.247.142.165
یکشنبه 8 دی 1392 - 19:40

بهترین آلبوم سال، بدون شک
زنده باد فرزاد

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:42

خیلی خیلی عالی...
خسته نباشید به فرزاد میگم و همین جا از همه خواهش میکنم که این آلبوم رو که واسش اینقدر زحمت کشیده شده رو خریداری کنید...
حیفه که این همه زحمت شبانه روز یک خواننده با یک کلیک و دانلود کردن از بین بره...

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:49

بهترین خاننده تو ایران شک نکنید فرزاد فرزین

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:55

امسال ساله فرزاده و قطع به یقین آلبوم فرزاد شاهکاره و ماندگار در تاریخ موسیقی ایران.
به امیده موفقیت های بیشتر برای فرزاد و تمام طرفدارانش.

یکشنبه 8 دی 1392 - 20:02

خسته نباشید میگم به فرزاد...
و همین جا از همه خواهش میکنم این آلبوم رو که یه خواننده با شبانه روز کار کردن رو داره به پایان میرسونه رو
از بین نبریم...
حیفه که با یک کلیک و دانلود کردن این همه زحمات از دست بره...

یکشنبه 8 دی 1392 - 20:16

مرسی... قطع به یقین البوم خوبیه... امیدوارم هرچه زودتر بیادو تاریخ انتشارش عقب نیوفته

یکشنبه 8 دی 1392 - 20:25

ishala ke albome khobi beshe va hame lezat bebarim.

یکشنبه 8 دی 1392 - 20:29

خسته نباشی فرزاد...
100% بهترین آلبوم سال میشه...
فقط لطفا این آلبوم رو به صورت اورجینال تهیه کنید...
به امید موفقیت های بیشتر برای فرزاد و گروه شوک...

یکشنبه 8 دی 1392 - 21:23

توجه ***توجه
در این آلبوم افرادی چون روزبه بمانی - حامد رجبی و مسعود محمدی - یاحا کاشانی - زهرا عاملی - کامران مجرد به عنوان ترانه سرا و سیروان خسروی - مهران خلیلی - کوشان حداد - نوید سپهر - مهران عباسی - انو شیروان تقوی به عنوان تنظیم کننده حضور دارن .....
اینم یه عکس از عوامل آلبوم جدید فرزاد فرزین منتشر شده از سایت رسمی فرزاد فرزین .....( البته شما امیر میلاد نیکزاد رو خودتون حذف کنین )
http://www.farzadfarzin.net/fans/media/kunena/attachments/62/avamelll3.jpg

یکشنبه 8 دی 1392 - 21:37

من از هوادارای سرسخت چاووشیم،اما فرزاد فرزین رو خیلی دوست دارم صدای خیلی خوب و قدرتمند و کارهای قوی داره،تبریک میگم بابت این البوم

یکشنبه 8 دی 1392 - 21:52

بازهم شاهد هنر نمایی ســــــــــــــــــــــــــــــــلطان صـــــــــــــــــــــدا خواهیم بود
اون هم با تنظیم خودش و سیروان خسروی

لطفا آلبوم شخصی رو دانلود نکنید

یکشنبه 8 دی 1392 - 22:11

ELEN:
به عنوان یکی از میلیونها طرفدار محسن چاوشی ، منتظر آلبوم فرزاد عزیز هستم...وتبریک میگم به طرفداراش چون واقعا فرزاد خواننده با کلاس وبه روزیه..واز همه مهمتر طرفدارای خوب و متعصبی داره که همیشه حمایتش کردن وهیچوقت تنهاش نذاشتن......
نوع صداش..موسیقیش...شخصیتش والبته از همه مهمتر دوستی پایدار وصمیمیش با محسن چاوشی فرزاد رو خیلی برام محبوب کرده.....
محسن وفرزاد از بهترینای ایران هستند..
و این قسمت رو خطاب به منتقدین غرض ورز فرزاد میگم:
بجای انتقادهای بیجا وغرض ورزانه بهتره فرزاد عزیز رو حمایت کنیم....چون واقعا لایق جایگاه ومحبوبیتی که بدست آورده هست....
هنوزم دارم آهنگ ماه عسلش رو گوش میدم ولذت میبرم....بنظرم این آهنگ هر روز تازه تر میشه وتمومی نداره..... " هوایی رو که تو نفس میکشی...

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:37
تارا music

منم الان دارم ماه عسل رو گوش میدم . واقعا این اهنگ انگار ادم رو یه جای دیگه می بره . مرسی از شما به خاطر کامنتتون که واقع بین هستید . فرزاد فرزین لیاقت و توانایی جهانی شدن رو داره.

2.191.117.229
سه شنبه 10 دی 1392 - 19:11
คҭєғє_ ғ2

مرسی واقعا دمه هوادارای چاوشی و خودشون گرم که انقدر با فرهنگ و باشعورن
کاش هوادارای بعضیا هم یتد بگیرن...

5.238.48.249
سه شنبه 24 دی 1392 - 22:05
*F*

خوش به حال آقای محسن چاوشی با این همه هوادار با شعور و بافرهنگ که یاد نگرفتن فقط از کارهای دیگران ایراد بگیرن و فقط ساز مخالف و منفی بزنن.
آفرین عالی بود ;)

89.165.26.120
یکشنبه 8 دی 1392 - 22:12

بچه هامن مشکل پیدا کردم با بخش نظرات.حالا این مشکل فقط مال منه یا بقیه هم همینطورن؟؟؟!!

قسمت نام شما و ایمیل که بالای نظر میاد کلا رفته.فقط یه چیز درهم برهم از یه قسمت ایمیلم میاد.و

ازونجایی که چند تن از اقوام قبلا از این سرور پیام گذاشتن اینجا نمیدونم با چه اسم و ایمیلی نظرم ثبت میشه؟
یه بار که اومدم تو همین پست آقای فرزین پیام بذارم ؛بعد از اینکه ذخیره رو زدم ؛به جای اینکه اون بالا بزنه

نظر شما در صف ارزیابی توسط مدیران قرار گرفت ؛یه چیزی تو این مایه ها زد که این صفحه قدیمی شده و

برای بارکذاری مجدد اینجا کلیک کنید.منم همونجا کلیک کردم وبعد این اتفاق افتاد که الآن اصلا هیچی از

نام شما و ایمیل معلوم نیست.کلا تو هیچ پستی.ببخشید یکم طولانی شد ولی تورو خدا اگه میدونین

چیزی؛منو راهنمایی کنین.ممنون.موسیقی ما لطفا شماهم کمکم کنین.

یکشنبه 8 دی 1392 - 22:48

موسیقی ما لطفا از آلبوم جدید بهنام صفوی خبری بذارید.ممنون.king of pop only we dear behnam safavi.

یکشنبه 8 دی 1392 - 22:55

شک نکنید شخصی بهترین آلبومی هست که تا حالا توی ایران اومده
آلبوم اورجینال تهیه کنید دانلود نکنید
برات آرزوی موفقیت دارم فرزاد جان

یکشنبه 8 دی 1392 - 22:55

آلبوم قبلی فرزاد واقعا ضعیف بود ، خیلی خیلی ضعیف بود... به جز یکی دو تا ترک که متوسط بودن بقیه ترک ها ضعیف بودن ، به خصوص توی انتخاب ترانه ها و ملودی اشتباه بزرگی انجام داده بود...
به هر حال از کسی که 10 سال (و بیشتر) توی موسیقی کشور فعاله خیلی خیلی بیشتر از این انتظار میره

دوشنبه 9 دی 1392 - 10:01
نگار A

اصولا نظر سنجی واسه اینکه بفهمن یک آلبوم ضعیف بوده یا قوی با یه نفر انجام نمیشه...پس هرچقدرم شما بیای بگی خیلی خیلی خیلی ضعیف بوده دلیل بر صدق حرفتون نیست.
چون نظره شما تنها ملاک بر ضعیف بودن آلبوم نمیشه.
درضمن آلبوم شلیک فرزاد یکی از پرفروشترین آلبوم ها بوده.

37.255.35.252
یکشنبه 8 دی 1392 - 23:09

امیدوارم که آهنگاش تو نیپای ماه عسل و نگرانتم باشه

یکشنبه 8 دی 1392 - 23:49

ای بابا پس سیروان کو؟ کوشان کو؟ مگه قرارنبود باشن

دوشنبه 9 دی 1392 - 10:21
Ali Garshasbi

فرزاد اسم تمام تنظیم کننده هارو نبرد. اونا هم هستن.

5.238.16.26
دوشنبه 9 دی 1392 - 00:00

موفق باشی فرزاد عزیز <3
قطعا بهترین آلبومت خواهد بود
عاشقتیییییییم مرد

دوشنبه 9 دی 1392 - 01:45

توی اين 10سال فرزادكاربدبيرون نداده ونخواهدداد٠فرزادهمیشه شاهكاره٠ازطرفدارای باشعورمحسن چاوشی نهايت تشكررودارم

دوشنبه 9 دی 1392 - 09:10

خب خداروشکر که کاراشون روز به روز پیشرفته و پیشرفته تر میشه و برای ما هوادارا فرزادمون چه کارا که نمیکنه♥واقعا دست فرزاد و تمام اساتید رو یک به یک میبوسیم♥بی صبرانه منتظر البوم،کنسرت و سورپرایز فرزاد برای کنسرت البوم جدید هستیم...

موفق و پیروز باشید..

[b][color=#0000ff]زنده باد گروه فرزادی ها[/color][/b]

دوشنبه 9 دی 1392 - 10:13

به عنوان یکی از طرفداران مجید خراطها امیدوارم البوم موفقی باشه .. و از البوم لذت ببرم مثه کارای قبلی ایشون

دوشنبه 9 دی 1392 - 13:25
نگار A

مرسی.
قطعا همینطور هم میشه

37.255.41.205
دوشنبه 9 دی 1392 - 10:25

اقای زاهدیان فرد میشه من این متنو همونی که خودتون نوشتین منظورمه....بزارم تو تاپیکای پربازدید؟؟؟؟؟هرچه سریع تر جواب بدین ممنون میشم

z e
دوشنبه 9 دی 1392 - 10:27

موفق باشي داداش فرزاد عزيزم...
قطع به يقين اين البوم جز بهترين البوم ها ميشه جون بمدت 2سال مداوم فرزاد عزيز و همكارا براش از جون و دل مايه گذاشتن....
اميدوارم هوادارا و سايت شما جمايت خوبي از اين البوم بكنن چون واقعا براي گرداوري و تهش تلاش زياده انجام داده شده...
zahra-z♥f

دوشنبه 9 دی 1392 - 10:33

فقط ترانه های روزبه عزیز اقای واژه ها و یکی از بهترین ترانه سراهای زن حال حاضر این زهرا عاملی می تونن بهترین تراک های البوم باشن.من میگم با این قطعات انگلیسی جنجالی به پا میشه.مطمئنم.

دوشنبه 9 دی 1392 - 10:38

واي پس كي مياد.....من كه دارم ميميرم.

دوشنبه 9 دی 1392 - 11:52

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید فرزاد هستم. مطمئنا مثل کارهای قبلیش یک آلبوم عالی از آب در میاد.

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:00

امیدوارم آلبوم خوبی از آب در بیاد.
با سابقه ی کاری که من از فرزاد فرزین دیدم و آثاری که ازش شنیدم به قطعیت می تونم بگم که
جزو خواننده هایی هست که جسارت در کارهاش به خرج میده و حساسیت زیادی روی برنامه هاش داره و من به عنوان یه مخاطب موسیقی تحسینش میکنم

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:01

ای ول فرزاد جونم

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:45

مطمئن هستم این آلبوم امسال بهترین خواهد شد. البته ایشالا گفتن هم بگیم بد نیست
ای کاش زودتر بیاد . ولی هر چند دارند تمام تلاششان را می کنند. این دیگه بی رحمیه

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:48

اقای فرزین کارایی میکنه که دیگه اصلا نمیشه چیزی گفت . فقط این که ایشون بی نظیر هستند ، از صدای خاص و ارامش بخششون ، توانایی و قدرت بالای ایشون در اهنگ سازی و خوندن ترک های زیبا ، برگزاری کنسرت های ویژه و اخلاق خوبشون. همیشه باعث افتخار هوادارانشون و خانواده شون هستند . ممنون و خسته نباشید به اقای فرزین عزیز.

دوشنبه 9 دی 1392 - 13:29

لطفا لطفا لطفا
خواااااااااااااااااااااااااااهش میکنم
آلبوم رو اورجینال تهیه کنید.حتی کپی و دانلود از نظر شرعی حرام و دزدی حساب میشه چون بدونه اجازه ی صاحب اثر اینکار انجام میشه.
با خریده نسخه اصلی از خواننده ی محبوبمون حمایت میکنیم و با این کار راه رو برای پیشرفتش هموار میکنیم.

دوشنبه 9 دی 1392 - 13:58

خسته نباشييييييييييييييد...بيصبرانه منتظر آلبوم هستيييييييييييم<3

دوشنبه 9 دی 1392 - 14:20

بهترین آلبوم میشه

دوشنبه 9 دی 1392 - 14:23

بی صبرانه منتظریم سلطان موسیقی پاپ...
بدون شک این آلبوم بهترین آلبوم بعد از انقلاب میشه...
امیدوارم مردم قدر زحماتت رو بدونن و آلبوم رو دانلود نکن...

دوشنبه 9 دی 1392 - 14:51

چقدر خوب که ایران فرزادفرزین رو داره........منتظریییییییییییم.آقای فرزین و بچه ها خسته نباشید.به تموم فرزادیا هم *تبریک*

دوشنبه 9 دی 1392 - 17:51

این بهترین البوم تاریخ ایران میشه بخصوص که اهنگ جغرافیا هم تو این البومه

دوشنبه 9 دی 1392 - 18:11

قطعا "شخصی" هم مثل "شلیک" به طرز خفنییییییی میترکونه...
فرزاد فرزین همیشه با کارای فوق العاده و باکیفیتش هواداراشو غافلگیر میکنه ^_^
واقعا بهترین خواننده ی پاپه3>
ممنون از سایت خوبتون بابت خبر..

از همه هم خواهش میکنم که حتما آلبومو بخرن..دانلود نکنن..
هم مشکل عرفی داره و حق الناسه، هم اینکه اصلا اخلاقی نیست..واقعا فرزاد خیلی زحمت میکشه واسه ی هر آلبومی که میده بیرون و روش خیلی کار میکنه...
اصلا درست نیست که بیایم دانلود کنیم..انگار تمام زحماتشو برباد دادیم...دوسااااااال..خیلیه هااا..
فرزادم میتونه مثل یگانه و بقیه چندتا آلبوم تو سال بده بیرون، ولی به طرفداراش واقعا اهمیت ویژه میده و با حساسیت خیلی شدید کار میکنه و آهنگ میسازه و بعدم آلبوم میده بیرون...و دلیل اصلی اینکه همیشه هم آهنگاش فوق العادست و می درخشه، دقیقا همین قضیه ست...
حالا،....
تصمیم با خودتونه...یا دانلود کنین..یا بخرین...

سه شنبه 10 دی 1392 - 00:17
غزال نصريان

ايشالا كه آلبوم زيبايى باشه البته بايد هم خوب باشه ديگه چون خيلى تعريفشو شنيديم
ولى يه سؤال خداوكيلى يگانه سالى چندتا آلبوم ميده؟
اينجورى باشه كه الان بايد بيست سى تا آلبوم داشته باشه!
فكر كنم اشتباه اسم بردى دوست عزيز

109.110.176.13
شنبه 14 دی 1392 - 10:20
طرفدار محسن یگانه

من کاملا با غزال موافقم فکر کنم شما اسم یگانه رو اشتباه به کار بردین
من هم امیدوارم اقای فرزین موفق باشن ولی خواهشا با این مقایسه های اشتباه بی انصافی نکنین! ممنون.

91.99.27.135
دوشنبه 9 دی 1392 - 18:35

به عنوان یکی از طرفدارای مرتضی پاشایی بازم تبریک میگم

دوشنبه 9 دی 1392 - 18:38

سیروان چی شد ؟؟؟؟؟؟ کوشان حداد
ولی جای علیرضا افکاری و بهروز صفاریان خالیه تو این البوم

دوشنبه 9 دی 1392 - 18:41

من مطمئنم بازم داداشم میترکونه.
داداش مهربونم خدا قوت تو بی نظیری خوشحالم که طرفدارتم♥♥♥♥

دوشنبه 9 دی 1392 - 18:45

ایول بوشهری برادر کاری خواهند کرد که شما معنی واقعی یک موزیک ویدئو حرفه ای رو درک کنید

دوشنبه 9 دی 1392 - 20:03

فرزاد فرزین: یه show man واقعی....

دوشنبه 9 دی 1392 - 20:40

موفق باشید
تبریک میگم به هوداراشون
امیدوارم البوم خوبی باشه

دوشنبه 9 دی 1392 - 22:37

بی صبرانه منتظرم!
من از طرف طرفدارای آای فلاحی تبریکی ندیدم شایدم بودو من ندیدم ولی همینجا از طرف طرفدارای ایشون به همه طرفدارای آقای فرزین تبریک میگم
میدونم دارید روز شماری میکنید ایشاالله یکی از بهترین آلبومای سال باشه!!
تبـــــــریک تبـــــــریک تبــــــــــریک

سه شنبه 10 دی 1392 - 00:10

به به .... پاروی بی قایق، شخصی و ..................چه آخر سالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 10 دی 1392 - 01:39

چه زمستونيه امسال.از يه طرف داداش محسن(چاوشى) پاروى بى قايق رو ميده که همه حتى بعضى منتقد ها مثل آقاى يوسفى و همه ى همکارها گفتن شاهکاره و هم آلبوم فرزاد که از نام هايى که در ساخت آلبوم حضور دارند مشخصه آلبومش ميترکونه.منتظر 2 انفجار بزرگ تا آخر سال باشيد...

سه شنبه 10 دی 1392 - 01:43

#آلبوم «شخصی» بیانگر فضا و نگرش جدید من در ادامه روند کاری‌ام است!!#
آخه چهار تا کار پاپ روین اینهمه منم نداره!تازه شما پسرفت هم به سمت سبک راک اند رول 60 سال پیش داشتید(شوخی و...)یعنی استایلتون کلا همینه.این دیگه انقدر تبلیغ نداره.

سه شنبه 10 دی 1392 - 17:45
تینا

شما که این همه ادعا داریو فک میکنی ای کارا خیلی آسونه و فرزاد ادعای زیادی داره، ببین میتونی یه آهنگ در حد ماه عسل بخونی و بسازی؟ اصلا ماه عسل هیچی، فرق نتای موسیقیو از هم میدونی چیه؟
واقعا متأسفم برای بعضی نظرها که فقط از روی حسادت گفته میشه

151.247.142.165
سه شنبه 10 دی 1392 - 19:17
คҭєғє_ ғ2

خدارو شکر خیلی از دوستان چشمه دیدن موفقیته روز افزونه فرزادو ندارن واین چیزیه که به من نشون میده خواننده ی مورده علاقم روز به روز داره به شهرت و موفقیتش اضافه میشه...
والبته هر فرده موفقی هم حسود و مخالف داره.... از جمله شما!
به کارتون ادامه بدید چون هیچ لطمه ای به فرزاد نمیرسه

5.238.48.249
سه شنبه 10 دی 1392 - 22:07
jAVID

باشه بابا تو خوبی

5.52.13.91
چهارشنبه 11 دی 1392 - 21:49
شریف

نه بابh شما خوبید با خوانندتون که تو حال الویس 60 سال پیش مونده!بعدم میگه نگرش جدید من!!
آخه مگه تز فلسفی میخوای بدی اینهم تابش میدی فرزاد؟!!
تینا!من نت بلد نیستم تو که بلدی به استادت یاد بده تو فواصل هارمونیک 60 سال پیش درجا نزنه!!

188.158.216.232
پنجشنبه 12 دی 1392 - 00:52
تینا

آخه بدبختی اینه که اگه فرزاد بر فرض اومده باشه مال 60 سال پیش رو هم خونده باشه و بدترین آهنگم باشه شما که این همه ادعا داری در این حد هم کاری بلد نیستی انجام بدی
انقد سطح فکریت پایینه که شرط میبندم اصلا معنیه این جمله رو که نوشتی نفهمیدی و درک نکردی منظور فرزاد چی بوده
البته نمیشه بهتون ایراد گرفت. ازین حرفاتون معلومه دارین از موفقیت فرزاد میسوزین، اشکال نداره درست میشه
سطح سوادو موسیقیت در حدی نیس که بخوای در مورد شوخی نظر بدی. فقط هم چسبیدی به یه آهنگ. ایراده دیگه نتونستی بگیری؟خوش حالم برای فرزاد که با موفقیتاش داره چشه بعضیارو کور میکنه، فرزاد پرچمت بالاس

151.247.190.146
پنجشنبه 12 دی 1392 - 14:00
jAVID

ببخشید استاد شریف جسارتن میتونم بدونم تک ستاره موسیقی شما کیه؟

178.131.193.83
جمعه 13 دی 1392 - 13:13
احسان

واقعا ک
اصن واسه مخاطباتون ارزش قائل میشین؟
یه ربع وقتمو میذارم تو این سایت نظر مینویسم
تا جواب قاطع به کسایی ک به فرزاد حسد میورزند بدم
اونوقت شما تایید نمیکنی
وقت منم رفت ک رفت ن؟
دیگه این سایت نمیام
اینهمه سایت موزیک

5.237.198.165
شنبه 14 دی 1392 - 03:10
شریف

خانم تینا!انقدر صحبتتون خال بازیه که اصلا دلیل به بحث کردن با شما نمیبینم.
آقای جواد هر کس که سواد واقعی صدای واقعی و خلاقیت واقعی داشته باشه که تو موزیک پاپ این روزهامون نداریم!

188.158.228.244
یکشنبه 15 دی 1392 - 12:04
احسان

اها اونوقت فرزاد سواد نداره شما سواد داری که جاوید رو جواد میخونی نه؟

5.237.205.156
یکشنبه 15 دی 1392 - 20:51
تینا

همینو بگو
فعلا که تیزر اومده دهن همه حسودا بسته میشه بس که این تیزر فوق العادس

151.247.152.91
سه شنبه 10 دی 1392 - 06:20

اگه این البوم در سطح شلیک یا شانس باشه به نظرم به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده....امیدوارم اینطور باشه....

سه شنبه 10 دی 1392 - 07:12

اصولا خواندن یعنی ادا.... تمامه خواننده های موفق ما موقع خوندن دارن ادا در میارن چرا که اگه قرار بود هر کس با اون صدایی که حرف میزنه بخونه که یه لحظه هم نمیشه به اون صوت گوش داد مثلا شما فکر میکنید آقای آندرانیک مددیان (اندی) که در سالان دور طرفدارانه متعصب و بیشماری داشت که الان ..... و البته هنوزم داره اما بحث در اینه که این خواننده ی عزیز تمامه خوندنش اداست و اینم اصلا عیب نیست اما بعضی ها این ادا ماله خودشون هست که ما بهشون احترام میزاریم اما بعضی های مثله خواننده آلبوم شخصی ادای کسی رو در میارن (ف.فروغی)که خیلی ها با اون قالب از صدا و اون ملودی ها خاطرات بسیار زیبایی دارن از جمله خود بنده و وقتی میبینم یکی دیگه میاد از ایشون تقلید میکنه و صاحب سبک هم میشه حس میکنم تن اون خواننده هم تو.... میلرزه!!! ادا در آوردن اینروزا زیاد شده کم نیست اما رکورد داره تقلید کسی نیست جز ش.ع که بیشتر از 10 تا خواننده که آثارشون تو فضای مجازی هست دارن علنا از ایشون تقلید میکنند شایدم ادای احترام به ایشون نمیدونم شاید مثل فریبرز لاچینی عزیز که با اونهمه سابقه و افتخار میاد کارای این خواننده رو ورژن پیانو آکوستیکشو میزنه و در قالب یه آلبوم منتشر میکنه. اما خواستم بگم هر دفعه که میبینم که یه سری افراد که واقعا حقشون نیست دارن آزادانه همه کار تو مملکت میکنند و باز یه سری افراد مثه ش.ع که ایشونم حقش نیست یه گوشه از دنیا... هی ی ی ی به قول ... این نیز بگذرد....

سه شنبه 10 دی 1392 - 17:56
تینا

من نمیدونم اگه شما خیلی به خواننده های اون وره آبی علاقه داری الان تو این تاپیک چی کار میکنی؟
فرزاد از فریدون فروغی تقلید میکنه؟ صدای فریدون کجا صدای فرزاد کجا؟ فقط چون به خاطر احترامی که به یکی از اساتید موسیقی داشت دوتا از آهنگاشو خوند، شما فهمیدی میخواد از فریدون تقلید کنه؟
شادمهر خیلی عالی بود هم تو آهنگسازی هم خوانندگی و... . اما بین خواننده های داخل ایران کی از همه بیش تر واسه بین المللی شدن موسیقی کشورش داره تمام تلاششو میکنه؟ اگه اینا حقشون نیس که آزادانه تو مملکت کار کنن، پس کی حقشه؟
شادمهر یه گوشه از دنیا نیس، وضعش از خیلی ها بهتره، به هر چیم که خواسته رسیده. پس لطفا خواننده های داخل کشورو با اون وریا مقایسه نکنین
اگه از نظر شما اینا موسیقی سطح پایینه، میتونین گوش ندین اصراری نیس. ولی واسه ما بهترین موسیقی موسیقی فرزاده نه هیچ کسه دیگه ( البته منظورم از ما هواداراس وگرنه هر کس سلیقه ی خودشو داره )

151.247.142.165
چهارشنبه 11 دی 1392 - 13:32
احسان

شما همون حسن علی خداکنه هستی
یه آدمه الکی متعصب رو شادمهر و دشمن با فرزاد
شما اول ببین اسمتو چی میخوای بذاری بعد بیا نظر بده
راجب ادا دراوردنم اره راس میگی شادمهر ادا در میاره ولی فرزاد صدای خودشه
شمام طبق گفته خودت از ترانه هایی که خواننده با صدای خودش میخونه بدت میاد پس از فرزادم بدت میاد
و در آخر از ترانه هایی خوشت میاد که با صدای خود خواننده نیست
و شما از کی خوشت میاد؟ از ش.ع

5.237.207.254
چهارشنبه 11 دی 1392 - 22:15
شریف

واسه بینالمللی شدن داره تمام تلاششو میکنه؟!!
شما تو کدوم سیاره زندگی مکنید آبجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

188.158.216.232
پنجشنبه 12 دی 1392 - 01:01
تینا

خدا رو شکر تو اون سیاره ای که شما زندگی میکنی، زندگی نمیکنم
اگه اجرای کنسرتای 3D mapping ، آهنگ های انگلیسی تو آلبوم و همین طور کارای دیگه که همه به موسیقی روز دنیا نزدیکه و در سطح بین المللی انجام میشه تلاش برای بین المللی شدن موسیقی کشور نمیگن، پس به چی میگن؟ کدوم خواننده این کارا رو کرده؟ کدومشون جرئت این ریسکارو داشته؟ کدومشون 90 میلیون از جیب خودش پول داده تا به طرفداراش احترام بزاره؟
خواهشن حرف خنده دار نزنین

151.247.190.146
پنجشنبه 12 دی 1392 - 10:57
نگار A

دیگه تلاشای فرزاد خیلی شفافه رو این مسئله نمیتونین مانور بدین و انکارش کنین.
مرسی تینا جون بابت حرفات.
بقیه اگه ایراد نگیرن چیکار کنن؟؟؟!!!!!

37.255.38.142
پنجشنبه 12 دی 1392 - 14:10
jAVID

باریکلا به این همه فهم و درک موسیقی.واقعا شما حیفید اگه تو ایران بمونیدا مخصوصا تو شریف جان.برید بذارین به وجود شماها افتخار کنیم شما سرمایه های این مملکتید

178.131.193.83
جمعه 13 دی 1392 - 02:52
تینا

مرسی عزیزم همش حقیقت بود
واقعا دلیل این که ایراد میگیرن معلومه. چون موفقیت خواننده های دیگرو نمیتونن ببینن
خوش حالم از این که فرزاد انقدر موفقه که این همه حسود داره
فرزاد جان همیشه پرچمت بالاس و ما هوادارا تا ابد پشتتیم

151.247.188.131
جمعه 13 دی 1392 - 03:35
بی سرزمین تر از باد

"حسن علی خدا کنه..." یا "چه فرقی میکنه...؟؟" یا هر کس دیگه ای که هستی!
هموطن عزیز!برای اینکه نقدهات دو زار ارزش داشته باشن سلایق و علایق شخصیت رو توشون به کار نبر!
یعنی چی هی اسم میاری و اونا رو با فرد دیگه ای مقایسه میکنی؟! با این کارت باعث میشی به اون عزیزان هم توهین بشه!
من مطمئنم همه ی مخاطبان فرزین اگه مخاطب امثال شادمهر و اقبالی و قمیشی و . . . نباشن، حداقل براشون احترام قائلن! اما شما با حرف های احساسی و غیر منطقیت همون یه ذره حریم رو هم از بین میبری!
دوستان لطف کنید دیگه پاسخ ایشون رو ندید

188.253.68.234
جمعه 13 دی 1392 - 22:58
jAVID

خوبه هنوز آلبوم نیومده دارید فرزینو تخریب الکی میکنید وای به حال اون روز که بیاد.... (:

5.52.118.75
سه شنبه 10 دی 1392 - 07:44

کلیپ بارون بارید از یک سری از خواننده های جوون(alish&melanie و..) رو نگاه کردم و خوشحالم که اینجوری آزادانه دارن کاراشونو انجام میدن و کسی هم کاری بهشون نداره کاش این فضا سالها پیش فراهم بود.خود من تو سالهای دور خیلی هارو میشناختم که برای کنسرت خواننده ی مورد علاقشون میرفتن خارج از کشور اما امروز میتونن براحتی برن کنسرت خواننده مورد علاقشون(البته نه به همین راحتیا ولی خوب...) بنظر اینکاره مسئولان یه دهن کجیه فرهنگی و سالم به موزیک لس آنجلسیه که البته خیلی از اونهام پیر اینکارن ولی خوب من یاد یه لطیفه میافتم که میگه یه روز: داریوش اقبالی میاد ایران و تاکسی سوار میشه طرف داره موزیک ایشونو گوش میده و ایشونم باهاش زمزمه میکنه که بعد راننده تاکسی کاست رو میندازه دور و میگه گور بابای .... تو بخون. وقتی من این فضا رو میبینم دلم میگیره. یک عده از دوستدارن آقای چاوشی عزیز با یه برنامه کاملا از پیش تعیین شده وجوری که دیگه خیلی از بازدیدکنندگان رو کلافه کرده میان بدون اینکه موزیک خواننده ی دیگری به غیر از اون خواننده ی محبوبشون رو گوش بدن نظرای منفی میزارن اینکار یه جور دهن کجیه دوستان من سن این عزیزان رو نمیدونم اما قطعا اون کسانی که آلبوم نفرین چاوشی عزیز رو یادشونه میدونن که این آلبوم اول به اسم کدوم خواننده اومد بیرون اول به اسم س.قمیشی عزیز و بعد مجتبی کبیری و بعد کم کم اسمی به نام محسن چاوشی شنیده شد که خوب بعد یه مدت هم سرگرمی تو با همکاری م.یگانه. اینکه امروز یکی مثل چاوشی رو بالا ببریم در صورتی که اصلا از حال مجتبی کبیری عزیز خبر نداریم؟؟ خود چاوشی اوایل کار مثل الان از مکان های عمومی دور نبود و مصاحبه میکرد (البته با مجله نه برنامه زنده)و قشنگ یادمه که در یکی از مصاحبه هاش علنا این مسئله رو قبول کرد که با موزیک های س.قمیشی زندگی کرده و عاشق این هنر شده و همچنین مرید مجتبی کبیری هم بوده.در ادامه بحث قبلیم میخوام اضافه کنم که همین چاوشی که الان کامنت مثلا طرفداراشون زیاد به چشم میخوره و اصلا هم هیچ منتطقی در بعضی از این نظرها نیست آیا صدای خودشه یا ادا؟؟ همه ما میدونیم این قالب از حنجره و این طرز خوندن ماله کسی نیست جز س.قمیشی که به ترتیب مجتبی کبیری، محسن چاوشی و خواننده ای به نام راما که نمیدونم کی یادش میاد از ایشون تقلید کردند. شاید بعضی از دوستان بگن هدفت از این کامنت ها چیه!! تنها هدف من اینه که گوشتون رو به کارای سطح پایین عادت ندین چون گوش شما بیمار میشه من میخوام بگم چه بسیار استعدادهایی که صاحب سبکن و صداشون تقلید از کس دیگه نیست مثل شهرام شکوهی مثل بابک جهانبخش، مثل فرزاد فتاحی عزیز مثل سیامک عباسی و و و..... از اینها حمایت کنید.یا حق....

سه شنبه 10 دی 1392 - 19:54
danesh jamshidi

ممنون
خندیدیم
بازم بیا

5.238.1.188
چهارشنبه 11 دی 1392 - 08:44
نگار A

ببین آقای محترم!!! گوش دادن به صدای خواننده هایی که از سبک بقیه تقلید میکنن کاره اشتباهی نیست و با این کار گوش کسی فالش نمیشنوه.
دوما فرزاد توی آلبوم اولش ک مجوز نگرفت و خیلی بی تجربه بود از فروغی تقلید کرد... بقیه ی آلبوماش تقلید که نبودن هیچ بلکه همشون فضا و سبک جدیدی رو داشتن هیچ خواننده ای نمیتونست با اون کیفیت آلبوم شانس رو اجرا کنه چون صدای فرزاد فرزین یه سری تحریرای خاصی داره که فقط مختص صدای خودشه و این یعنی امتیازه + در مقایسه با خواننده هایی ک اسم بردین.
من قصده توهین به کسی رو ندارم و به تموم خواننده هاهم احترام میزارم چراکه همشون زحمت میکشن.
ولی لطفا خواننده های درجه2و3 رو با هم در یک سطح قرار ندید.
در ضمن ما دلمون میخواد از فرزادفرزین حمایت کنیم چون لیاقتشو داره.لطفا شما سفره تونو جای دیگه پهن کنید و واسه بقیه خواننده ها بازار گرمی راه بندازید.
به کار بردن4تا جمله ی سختو 2تا افسوس نوشتن و یه نتیجه گیری مزخرف که دلیل بر بالابودن سطح علمی آدم نمیشه.
در ضمن تمام خواننده ها برای زنگی هنریشون از کسی تقلید میکنن و این تقلید صرفا به سبک خوندن محدود نمیشه میتونه حتی تقلید از رفتارش باشه یا تقلید از استیج گردانی.
پس بحثو کش ندید

37.255.36.115
چهارشنبه 11 دی 1392 - 14:24
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

از دوستان عزیز خواهش میکنم بگذارن همه نظراتشونو بیان کنن... به جنجال نکشین چون اینجا صفحه فرزاد فرزین هست و ما مهمان هستیم... جواب همه افرادی که اطلاعی از موسیقی و موزیسین ها ندارن رو که نباید بدیم.... ممنون

66.228.32.13
سه شنبه 10 دی 1392 - 11:18

در جواب دوستان ... انگار یادتون رفته که فرزاد گفته بود با یه شلیک میتونه همه ی حبابارو بترکونه...
ازین حرفا زیاد زده بودن ... امیدوارم این آلبوم شخصی فقط مورد تایید شخص خود فرزاد فرزین نباشه و حداقل چهار نفر دیگه هم گوشش کنن
ایشون جای ارائه کار با احساس فقط مردمو گول میزنه و با کنسرتای 3بعدی و ازین جور داستانا 4تا طرفدار جمع میکنه
هنر که به این کارا نیست آخه..
شما هنوز یکی مثل سکوت نتونستی بزنی فرزاد خان..
همین

سه شنبه 10 دی 1392 - 18:07
تینا

اینا حرف نبود بهشون عملم کرد. من مثل شما قصد توهین ندارم ینی فرزاد و طرفداراش با شخصیت تر از اونن که بخوان مثل شما توهین کنن
آلبوم شلیک جزو بهترین آلبوم های سال 90 بود اونوقت شما میگی خوب نبود؟ یا آلبوم شخصی وقتی مورد تایید خود فرزاد باشه ینی بهترین آلبوم سال 92 میشه. کی تا حالا جرئتشو داشته که تو آلبوماش از آهنگای انگلیسی استفاده کنه؟؟؟
فرزاد نمیخواد با این کارا طرفدار جمع کنه، بدون این کارا هم اونقد طرفدار داره که به این چیزا احتیاجی نباشه. اون این کارا رو انجام میده چون واسه طرفداراش و شعورشون ارزش قائله. چون وقتی میان این همه پول کنسرت میدن فقط نیان 4تا آهنگ بشنونو برن، میخواد هواداراش راضی باشن. مسلما کسی به خاطر جمع کردن طرفدار 90 میلیون هزینه نمیکنه
من نمیدونم شماها تا کی میخواین سعی کنین فرزادو با این حرفاتون پایین بیارین، حداقل یه ذره اطلاعاتداشته باشین بعد بیاین نظر کارشناسانه بدین. آخه تا کی حسادت؟؟؟
میخواین 10تا آهنگ مثال بزنم که 100 برابر از سکوت بهتره؟
درسته سکوت آهنگ خیلی خوبی بود، اما بهترین نبود

151.247.142.165
سه شنبه 10 دی 1392 - 19:07
คҭєғє_ ғ2

حرف تو دهنه فرزاد نزار اقای محترم
بعد هم تو نگران اون اقای م ی باش که نمیتونه البوم بده زده جاده خاکی کسی نیاز به دل سوزیه شما نداره من از الان تضمین میکنم بیشتر از 4 نفر گوش بدن
باز فرزاد یه کم خلافیت داره کنسرته سه بعدی بزاره
کاره هیت تر از سوکوت هم داره شما چشم نداری ببینی

5.238.48.249
سه شنبه 10 دی 1392 - 19:10
غزال نصريان

داداش دنبال دردسريا!
ول كن برادر من الان نصف دنيا ميان جوابتو ميدن
اين بحثا ديگه قديمى شده خود اونا هم فراموش كردن تموم شده رفته
همينه ديگه به هرحال براى هركسى پيش مياد كه با دوست يا همكارش به مشكل بخوره من و شما براى چى بايد ناراحت باشيم؟
والا به خدا

109.110.182.177
سه شنبه 10 دی 1392 - 19:38
mObInA

فرزاد گفته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبه توی یکی از مصاحبه ها گفت من با محسن مشکلی ندارم!!!!!!!!!!

151.241.31.206
سه شنبه 10 دی 1392 - 21:08
armin

با سلام خدمت اقا سپهر عزیز که یکم با انصاف تر به موضوع نگاه کنید همه چی رو متوجه میشید اینکه شما از فرزاد خوشتون نمیاد یه بحث دیگه ولی اینکه بخوایین کارای فرزاد رو خراب کنید یا زیر سوال ببرید باید بگم شما در اون حدی نیستی که بخوای حرف بزنی پس بهتره نظر کارشناسی ندیدی دوم این که اگه خواننده سکوت هم میتونه انجام بده کارایی مثل 3dیا هر چی
بهتره بدونی فرزاد نیازی نداره 4 چا طرفدار جمه کنه اگه چون انقدر طرفدار داره که بتونم بگم از همه خواننده ها بیشتر طرفدار داره
همین

91.99.113.225
سه شنبه 10 دی 1392 - 14:57

vay farzad che shavaaaaaad bazam mesle hamishe aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hasti

movafagh bashiiiiiiiiiiii:x

سه شنبه 10 دی 1392 - 15:51

ووووواى آخ جججججججججججون♥♡♥♡فرزاد دوباره میخواد بترکککککککونه کی گفته آلبوم شلیک ضعیف بود؟؟؟؟؟ بهتر از البوم های بعضی های دیگه بود که دوتا آهنگ خوب بیشتر نداشت

سه شنبه 10 دی 1392 - 16:37

az taraf havadarane mohsen chavoshi baraye farzad farzin arezuye moafaghiat mikonam.
ishala albome khubi bashe.

سه شنبه 10 دی 1392 - 19:18

فرزاد بی صبرانه منتظره شاهکاره جدیدت هستم....

سه شنبه 10 دی 1392 - 19:54

دوست عزیز ی که معتقدند شلیک حبا بی را نترکونده ! باید عرض کنم ما هواداان آقای فرزین آن قدر شأن و شخصیت داریم که با هواداران سایر خواننده هادعوا نمیکنیم و مشکلی هم نداریم اولا آن منبع غیر موثقی که این جمله را به شما رسونده قصد دشمنی داشته ثانیا اگر آلبوم قوی ای مثل شلیک مورد قبول شخص شما نبوده حالا به هر دلیل خواه احساسی و غیرمنطقی و خواه درست و منطقی دلیل بر این نمیشه که شلیک خوب نباشه بلکه برای ما هوادارن نه نها حباب موردنظر شما بلکه خیلی حباب های دیگر را هم ترکونده ! شایدشما حواستون نبوده!و هوادارن سایر خواننده ها که برایشان بی نهایت ارزش قائلیم هم آلبوم را شنیدن و پسندیدن و حتی آن را نقد کردن مصداق بارز هم همین کامنت هایی است که تواین صفحه خوندید ! انشاالله همه ی هنرمندان موفق باشند و پیشرفت کنند مثل آقای فرزین که قطعا همینطور خواهد بود ! موسیقی جنگ نیست که با له کردن همدیگه به خیال خودمان پیشرفت کنیم هیچ جای دیگری این طور نیست !

سه شنبه 10 دی 1392 - 21:00

من خودم یکی از طرفدارای فرزاد فرزینم ولی واقعا البوم قبلی به جز اهنگ زن بقیه زیاد جلب نبود

از لحاظ تنظیم خوب بود ولی ملودی ضعیف بود

سه شنبه 10 دی 1392 - 21:47
تینا

اتفاقا قوی ترین بخش آلبوم شلیک ملودی هاش بود

151.247.142.165
سه شنبه 10 دی 1392 - 22:28

لطفا افرادی که معمولا با کامپیوترسروکار دارن متن زیر را بخوانند
این آلبوم چهارده قطعه دارد و ترک آخر آن آهنگ ماه عسل و شامل دو قطعه انگلیسی میباشد
آلبوم شخصی فرزاد فرزین بزودی در سراسر کشور
آلبوم شخصی را باکیفیت اصلی و اورجینال خریداری کنید
بزودی ...
آلبومی با دوسال زحمت شاید برخی ازخوانندگان دراین دوسال و نیم دو آلبوم منتشرکردن اما فرزاد فرزین اولین آلبوم خودرا پس از دوسال منتشرمیکند فکرمیکنید برای فرزاد کاری دارد که دو یا سه آلبوم درسال منتشرکند؟
فرزاد فرزین خواننده ای هستش که بمدت زمان بسیارکمی ملودی که از ماه عسل خوشش نمیامد آنرا تبدیل به قطعه ای کرد که شاید بیشتر مردم ایران آنرا دوستدارن!
اما فرزاد معتقد است تازمانی که خودش از قطعه یا آلبومی راضی نباشد آنرا منتشرنمیکند برای او کیفیت کار بسیار مهم است وجزئی از هنراوست.
شاید افرادی بگویند خب ماهم اگه روی یک موضوع تمرکزمیکردیم به نتیجه مطلوبی میرسیدیم اما فرزاد فقط به فکرانتشار آلبوم نبود! وی در طی این دوسال کنسرت هایی اجراکرد که شاید هم تراز کنسرت های روز دنیا هستش شایدهم شنیده یا دیده باشید مثل کنسرت ماسک و کنسرت سه بعدی واز این مهمتر ساخت تک آهنگ ها و منتشرکردن پشت صحنه ی کنسرت ماسک
حالا شما بگوئید؟؟؟
آیا میتوانید دوسال شب و روز خودرا اینگونه و برای مردم وقت بگذارید؟
چرا بعضی از ما باید زحمات چنین هنرمندانی که برای مردم ایران وقت میگذارن را پایمال کنیم؟
چرا ما باید آلبومی به این گونه را دانلود کنیم؟
حالا ما اگر 10000 خط دیگر هم برای شما بنویسیم این شما هستید فرهنگ و شخصیت خودرا نسبت به چنین هنرمندایی نشان میدهید
حالا یا دانلود کنید ویا بخرید .....

چهارشنبه 11 دی 1392 - 13:59

تبریک میگم ...

درضمن منتظر البوم پاروی بی قایق داش محسن باشید ...
امیدوارم مثل البوم سیزده خوب باشه ...

چهارشنبه 11 دی 1392 - 20:15

قطـــعا شخصی مثه آلبوم های فبلی فـــرزاد فرزین♥♥ بهتـــرین آلبوم سال میــشهـ
در این شکی نیستــــ!! بد خواهان فرزاد هم هرچقدر دلتون میخواد از فرزاد بد بگین...بگین ببینیم بهـ کجا میرسین...بگین ببینیم آخرش چی میشه...
ولی خب تا اونجایی که من میدونم ب حرف گربه سیاه...
فقــــط فـــــــــــــــ...ـــرزاااااااااااااااااااد♥♥♥♥
!!ـشــ!!ــخـــصـ!!!ـــی!!

پنجشنبه 12 دی 1392 - 01:15

پرمهره ترین آلبوم سال هست... خوبه به شرطی که مدیریت و تفکر واحد باشه...

پنجشنبه 12 دی 1392 - 12:05

دوستای گلم من خودم خوانندم و نمیخوام با نقد حرفه ای کارای فرزادو زیر سوال ببرم چون خیلی خیلی میشه فرزادو نقد کرد اونم نقد واقعی که تهش منجرب به شکسته شدن غرور خیلی ها میشه...
اما یکم واقع نگر باشید ...
نه فقط فرزاد که آرزوی تک کت خوانندهاست که جای محسن باشن...
اگه فرزاد یه اهنگ هیت داشته باشه یگانه سه تا هیت البوم + 40 تا آهنگ هیت داره که فرزاد آرزوش بوده یکی از اون کارارو بخونه ...

پنجشنبه 12 دی 1392 - 19:17
نگار A

خواننده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
والا تو این چند جمله که گفتی اثری از حرفه ای بودن نمیبینم!!! در ضمن تموم خواننده ها جای نقد دارن و میشه ازشون انتقاد کرد حتی خواننده هایی که اسطوره هستن هم باز کامل و بی عیب نیستن.
شما که ادعای حرفه ای بودن میکنی چه طوری لحاظ نمیکنی که همه ی خواننده ها جای انتقاد دارن و میای از محسن...؟ تعریف میکنی؟؟
شما که ادعاتون میشه پس گاف ندین خواهشا.
در ضمن فرزاد جایگاهش خیلی از محسن شما بالاتره... شما چون اجتماع و محدوده ی هنریتون خیلی کوچیکه متاسفانه نمیتونین این واقعیت رو ببینین.
اصولا حرفا و نظرای آدم ها به محدوده ی دیدشون بستگی داره.
الهی من بمیرم واسه فرزاد که میشینن پشت سرش میگن آرزوش بوده یکی از کارای محسن رو بخونه.
یعنی جک به این جالبی نشنیده بودم.
منکه نمیدونم تو کدوم محسن هارو میگی ولی امیدوارم منظورت یگانه نباشه....
درضمن وقتی آدم بخواد از حسادت بترکه مجبوره خودش رو با اراجیف بافی آروم کنه.
بهت حق میدم که این حرفارو بزنی.
همیشه موفقیت باعث زیاد شدن دشمن میشه.

37.255.32.166
جمعه 13 دی 1392 - 13:18
احسان

هههههههه
شما خودت خواننده باش
خخخخخخ واسه همین نظراتته ک هیچکس نمیشناستت
راستی این کلمه هیت رو از کی یاد گرفتی عزیزم؟
حداقل دو سه کلمه دیگم ازش یاد میگرفتی بعد نظر میدادی

5.237.198.165
شنبه 14 دی 1392 - 10:47
طرفدار محسن یگانه

بابا شما چرا هر چی میشه پای یگانه رو میکشین وسط؟؟؟؟؟؟؟
یه نفر میاد ازش تعریف میکنه 20 نفر میریزن هرچی از دهنشون درمیاد به یگانه بیچاره میگن.
شما هایی که ادعاتون میشه شانتون بالاتر از این حرفاست لااقل وقتی میخواین به اینجور کامنتا پاسخ بدین حواستون باشه چی دارین میگین و با اون خواننده کاری نداشته باشین لطفااا چون اینجوری به هوادارای ایشونم دارین توهین میکنین. به قول یکی از کسایی که بالاتر نظر گذاشته: میدون جنگ نیست که.

91.99.27.135
سه شنبه 5 فروردین 1393 - 14:17
SAHAR1377 sahar hooshmandnia

خواننده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههه تو اگه خواننده بودی به همکار خودت توهین نمیکردی.
عزیز من چرا میای این جا جو میدی؟؟خوشت میاد طرفدارای فرزادو ناراحت کنی؟؟؟/
چرا به فرزاد توهین میکنی؟؟؟ شما اصن تا حالا آهنگای فرزادو شنیدی که میای این جا تز میدی؟؟؟
واقعا خجالت آوره که یه عده از حسودی بیان پای محسن یگانه رو بکشن وسطو تازه بگن فرزاد آرزوشه که آهنگای یگانه رو بخونه.خواهشا چرتو پرت نگین.
محض اطلاع بعضیا که نمیدونن (البته من قصد توهین ندارم) فرزاد هم تجربه اش از یگانه بیشتره هم آهنگاش قوی تره و هم سبک خاص و همچنین صدای خاصی داره.پس لطفا سعی نکنین فرزادو بکشین بیارین پایین چون ما طرفداراش همیشه پشتشیم عین کوه.

95.81.78.77
شنبه 14 دی 1392 - 11:41

شراره , شوک , شانس , خاص , دلصدا , اینهم شخصی

می دونی تو تو تو تو دل منو با این آلبومات بردی

*F*
سه شنبه 24 دی 1392 - 21:12

ی چیزی رو که بین کامنت ها دقت کردم این بود که اگه ما هوادارا این بحث های الکی و .... نکنیم بین این خواننده های بنده خدا که دعوا یی پیش نمیاد
چرا بعضیامون میخوایم آتیش زیر خاکستر رو دوباره روی بیاریم؟؟
مگه توی متن بالا حرفی از محسن یگانه شد؟؟
مگه بی احترامی ای به ایشون شد؟؟
اگه شک دارین ی بار دیگه اون متن رو بخونید من چند بار خوندم چیزی ندیدم
پس چرا باز این بحث هایی که تاریخ مصرفشون گذشته رو دوباره راه میندازید؟؟
روی صحبتم فقط با هوادارای محسن یگانه نیست بعضی از خود ما هوادارای فرزاد فرزین هم ی سری حرفایی زدیم که باز این بحثا پیش اومد.

پس بهتره که نه فرزادی ها و نه یگانه ای ها به هم دیگه کاری نداشته باشیم تا این آتیش خودش کم کم خاموش بشه.
همین و بس...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین: آلبوم «شخصی» بیانگر فضا و نگرش جدید من در ادامه روند کاری‌ام است | موسیقی ما