برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی منتشر می‌شود؛
سبحان مهدی‌پور به یاد اقبال آذر می‌خواند
موسیقی ما - غزاله سعادتی: سبحان مهدی پور آلبوم «یادواره اقبال آذر» را به زودی منتشر می‌کند. سبحان مهدی پور، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستم که این آلبوم به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. مهدی پور با اشاره به اینکه عنوان این اثر «یادواره اقبال آذر» است، خاطرنشان کرد: این اثر به یاد اقبال آذر خوانده شده است و شامل پیش درآمد، دو تصنیف و چهار بخش آواز است و در مجموع شامل هشت ترک است. همچنین این اثر موسیقایی در آواز اصفهان است و حدود چهار سال بر روی این آلبوم کار شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل نا معلومی از شیوه آوازی استاد اقبال آذر آنچنان که باید استفاده نشده است و هنر مندانی که فقط و فقط به شیوه آوازی اصفهان پرداخته و مرحوم استاد طاهر زاده را الگوی آموزشی خود قرار داده‌اند در صورتی که اقبال السلطان نمونه آوازی تکمیل‌تری را در مجموعه های موجود ارائه داده‌اند. خوشبختانه تنها بازمانده این شیوه که از استاد اقبال کسب فیض و از راهنمائی‌های ایشان استفاده کرده است کریم صالح عظیمی است که حق بزرگی بر تربیت آواز هنرجویان این نسل دارد.

سبحان مهدی پور درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر موسیقایی مهرداد ناصحی (کمانچه)، شاهین شهبازی (تار)، حمید قنبری (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

گفتنی است، سبحان مهدی پور مجموعه قصه آفاق را از انتشارات باربد به بازار موسیقی عرضه کرده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1392 - 17:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سبحان مهدی‌پور به یاد اقبال آذر می‌خواند | موسیقی ما