برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب گذشته در تالار وحدت اتفاق افتاد
اجرای تحسین برانگیز علیرضا قربانی و گروه اشتیاق در جشن موسیقی ما
موسیقی ما - اولین جشن سالانه موسیقی ما در حالی برگزار شد که اجراهای ویژه ای نیز با حمایت هنرمندان مطرح کشورمان تدارک دیده شده بود. علیرضا قربانی هنرمند شاخص و پرآوازه کشورمان به همراه گروه اشتیاق روی صحنه رفتند که با استقبال حاضرین همراه شد. در این اجرا قربانی همراه با ارکستر زهی ابتدا قطعه «رسوای زمانه» اثر استاد همایون خرم را به مناسبت زادروز ایشان اجرا کردند. سپس قربانی در صحبت‌های کوتاهی با اشاره به قطعه اجرا شده گفت: «به تازگی و ساعاتی قبل از برنامه متوجه شدم که امروز 9 تیرماه زادروز استاد مهندس همایون خرم هست و با توجه به اینکه ایشان به تازگی از بین ما رفته‌اند، تصمیم گرفتیم این قطعه را به یاد ایشان اجرا کنیم.» سپس علیرضا قربانی آوازی کوتاه همراه با پیانوی بهنام ابوالقاسم خواند و بعد از قطعه ارغوان ساخته مهیار علیزاده که از نامزدهای بهترین قطعه موسیقی سال 91 بود را اجرا کرد.

اجرای تحسین برانگیز قطعه ارغوان و سایر قطعات با استقبال بسیار خوب حضار و استاید حاضر در تالار روبه رو شد. این قطعه همراه با قطعه «بی قرار» از آلبوم بسیار موفق «حریق خزان» از جمله آثار شاخص این سال‌های موسیقی اصیل ایرانی هستند.

در این اجرا سامان صمیمی به عنوان نوازنده ویلن و مایستر ارکستر، محسن عبادی – ویلن، دانیال جورابچی- ویلن، نیلوفر محبی –ویلن، حسام حسینی- آلتو، ستاره نصری- آلتو، بصیر خاموشی- چلو، حامد قدسی- کنترباس، حسام صدفی نژاد- ابوا، حسام نصری- فلوت، زکریا یوسفی-پرکاشن، بهنام ابوالقاسم-پیانو، علیرضا قربانی را به عنوان خواننده همراهی می‌کردند.

قربانی و گروه اش قرار است از مهر ماه تور کنسرت آلبوم حریق خزان را روی صحنه ببرند که مسلما با استقبال بسیار خوبی روبه رو خواهند شد.

همچنین در این جشن سهراب پورناظری به همراه گروه سیاوش، علی قمصری با تکنوازی تار و بابک جهانبخش با اجرای قطعه من و بارون (به عنوان قطعه برگزیده) هنرنمایی به یاد ماندنی داشتند.

سایت موسیقی ما از همیاری و حمایت این هنرمندان عزیز نهایت قدردانی و سپاس را دارد.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:49

دیدگاه‌ها

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:28

3تا قطعه ای که علیرضا قربانی خوند معرکه بود واقعا لذت بردم

دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:38

امیدوارم بازم از این جشنا بزارین

سه شنبه 11 تیر 1392 - 08:35

اجراهاي آقاي قرباني هميشه تحسين برانگيز و زيبا هستند.گر چه جايزه بهترين اجراي زنده سنتي به ايشان تعلق نگرفت-و من براي انتخاب مردمي كه راي دادند و نيز كارشناسان، فوق العاده احترام قائلم-اما قطعا آقاي قرباني در هدف اصلي اجراي زنده هميشه موفق ترين بوده اند.

ايشان با صداي زيبايي كه از باطني به مراتب زيباتر برمي خيزد،جان مخاطبش را به اوج معناي مستتر در اشعار خوانده شده پيوند ميدهد.
خاطره پرواز با صداي پاك ايشان در خاطر بسياري از شنوندگانش هست.

من بسيار خوشوقتم كه در كشور خود هموطني چنين هنرمند و فرهيخته دارم كه توانسته رسالت هنر را با شخصيت نجيب و آراسته به فضايل خود، به تمامي ادا كند.
آقاي قرباني باعث افتخار هموطنانشان هستند.

سه شنبه 11 تیر 1392 - 09:37

علیرضا قربانی فوق العادست
دمت گرم

سه شنبه 11 تیر 1392 - 11:05

مرسي جشن خوبي بود اميدوارم بازم ادامه پيدا كنه و هر سال شاهد اين جشن ها باشيم ممنون

سه شنبه 11 تیر 1392 - 13:19

واقعا صدای خوبی داره علیرضا قربانی، تو برنامه سال تحویل شبکه سه هرچند کیفیت صدای برداری از ساز ها خوب نبود اما با صداش جبران کرد.

سه شنبه 11 تیر 1392 - 20:58

اجرای علی رضا قربانی واقعا عالی بوود همه سالن میخکوب شده بوود اجرای بابکم بد نبود مخصوصا با صدای ساز پیانوی رضا تاجبخش هماهنگی خوبی داشت ممنون

پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 02:48
مهزیار

ویدئو از اجراهاش دارین؟ لینکی چیزی؟ تو رو خدا بذارین

88.150.173.35
پنجشنبه 13 تیر 1392 - 03:35

خدا رو شکر که ایشون چند کا زنده اون شب اجرا کرد که اساتید موسیقی پاپ بالاخره یه خواننده واقعی که لایق لغب استاد هست ببینن!

جمعه 14 تیر 1392 - 20:11

واقعا اجرای خوبی بود. مخصوصا نوازندگان که کمتر ازشون باد میشه.اعضای ارکستر با حس و نوازندگی خوبشون شب خوبی مهیا کردن.ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای تحسین برانگیز علیرضا قربانی و گروه اشتیاق در جشن موسیقی ما | موسیقی ما