برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی
در پی انتشار خبری در این رابطه در بعضی از رسانه‌ها
اظهار بی‌اطلاعي علیرضا قربانی درباره اجرای موسیقی در برنامه سالگرد ارتحال امام(ره)
موسیقی ما - به دنبال انتشار خبري مبني بر اجراي عليرضا قرباني بر اساس اشعاري از ديوان امام (ره) در برخي رسانه ها، اين خواننده ضمن اظهار بي اطلاعي به ارائه توضيحاتي در اين خصوص پرداخت.

قرباني در اين باره گفت: روز گذشته خبري در خبرگزاري فارس با عنوان « اشعار دیوان امام خمینی(ره) با صدای علیرضا قربانی خوانده می‌شود» درج شده است كه امروز نيز چندين روزنامه و خبرگزاري اقدام به انتشار آن كرده اند كه بنده اين خبر را كاملا تكذيب مي كنم چرا كه تا كنون شرايط و فرصت اجراي اشعار حضرت امام خميني(ره) برايم ميسر نشده كه بتوانم بر اساس آنها در سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران كنسرتي را برگزار كنم.
وي در ادامه توضيح داد: در تماس تلفني خبرنگار آن رسانه وزين بنده بارها عنوان كردم كه همكاران ديگرم در عرصه خوانندگي در اين زمينه پيشرو هستند و مجموعه اي از ديوان امام(ره) را اجرا كرده اند و اگر از من براي حضور و اجرا در برنامه اي كه به مناسبت رحلت امام (ره) در برج ميلاد برگزار مي شود دعوت كنند نيز با كمال ميل حضور مي يابم ولي مي توانم موسيقي هاي خودم را همراه گروه اجرا كنم .

پیش از این خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده بود همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کنسرتی از اشعار دیوان بنیانگذار انقلاب اسلامی، نهم خرداد ماه با صدای «علیرضا قربانی» در برج میلاد برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 خرداد 1392 - 13:34

برچسب ها:




دانلود اظهار بی‌اطلاعي علیرضا قربانی درباره اجرای موسیقی در برنامه سالگرد ارتحال امام(ره) | موسیقی ما