برنامه یاد بعضی نفرات
 
killersband
روز 18 سپتامبر منتشر به بازار می‌آید؛
برندن فلاورز: آلبوم تازهٔ «کیلرز» بهترین کارمان است

موسیقی ما - جواد رهبر: برندن فلاورز، خواننده و مرد اول گروه «کیلرز»، می‌گوید قصد دارد انتقادهای اخیر را نادیده بگیرد و روی نوشتن و اجرای «ترانه‌های بزرگِ بزرگی» برای آلبومی تازه تمرکز کند.

این گروه به زودی بعد از یک سال و نیم فاصله از دنیای موسیقی می‌خواهند آلبوم تازه‌ای به نام «Battle Born» را به بازار بدهند که چهارمین آلبوم استودیویی گروه به حساب می‌آید.

برندن فلاورز دربارهٔ ترانه‌های تازه‌ٔ این آلبوم می‌گوید: «صادقانه بگویم، ما نمی‌توانیم کارمان را برمبنای انتقادها جلو ببریم. یک آلبوم دادیم به نام «Hot Foss» و همه از ما انتقاد کردیم. کار بعدی‌مان را آمریکایی‌تر کردیم و همه باز اعتراض کردند. در آلبوم بعدی بیشتر پاپ شدیم و باز صدای همه درآمد. با وجود این باید بگویم ما ترانه‌های خیلی خوبی مثل «Mr. Brightside»، «Somebody Told Me»، «When You Were Young»، «Bones»، «Human» و «Spaceman» را ساخته‌ایم و اجرا کرده‌ایم. به همین خاطر به طرفداران گروه قول می‌دهیم که همین روند را حفظ کنیم و ترانه‌های بزرگِ بزرگی برای آلبوم تازه به آن‌ها ارائه بدهیم.»

برندن فلاورز دیگر بیش‌تر از این طاقت ندارد و خیلی دوست دارد که هواداران و مخاطبان گروه آلبوم جدید را بشنوند و واکنش‌های آن‌ها را ببیند: «به نظرم آن‌ها با خیلی‌ از ترانه‌های این آلبوم ارتباط برقرار خواهند کرد. این بهترین آلبوم ماست و بسیار هیجان‌زده‌ایم تا واکنش هواداران را ببینیم.»

آلبوم تازهٔ گروه «کیلرز» روز 18 سپتامبر 2012 به بازار خواهد آمد.

عکس: کاور آلبوم تازهٔ «کیلرز»

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برندن فلاورز: آلبوم تازهٔ «کیلرز» بهترین کارمان است | موسیقی ما