برنامه یاد بعضی نفرات
 
awards
با پیشتازی لیدی گاگا و امینم؛
اعلام نامزدهای ویدئو میوزیک اوردز

موسیقی ما - جواد رهبر: نامزدهای ویدئو میوزیک اوردز (VMA) سال 2010 شبکهٔ MTV‌ اعلام شد و لیدی گاگا با نامزدی در 13 شاخه پیشتاز است.

به این ترتیب٬ لیدی گاگا به رکورد تازه‌ای دست پیدا کرد و خواننده‌ای شد که ظرف یک سال بیشترین تعداد نامزدی از شبکهٔ MTV را به خود اختصاص داده است. او در اولین اظهار نظر دربارهٔ این رکوردشکنی‌اش در تویتر نوشت: «خیلی خوشحالم که تعداد شاخه‌هایی که در آن‌ها نامزد شده‌ام٬ عدد نحسی است. من به سه دلیل به دنیا آمده‌ام: موسیقی گوش‌خراش بسازم٬ در ویدئوهای شاد حضور داشته باشم و حسابی شلوغ کنم. مرسی٬ MTV.»

پس از او امینم با نامزد شدن در هشت شاخه – از جمله شاخهٔ بهترین ویدئوی سال در کنار لیدی گاگا – بار دیگر به روزهای اوج خود در سال‌های اولیه دههٔ گذشته بازگشت. امینم در واکنش به این خبر گفت: «به نظر می‌آید که شبکهٔ MTV اصلا توجه ندارد که روز بعد مراسم من دو برنامه‌ٔ زندهٔ عظیم در آن طرف کشور دارم. من به مراسم می‌آیم اما انتظار نداشته باشید که خیلی سرحال باشم.»

موزیسین‌هایی که شانس بُرد بیش از یک جایزه را دارند٬ خوانندگانی مثل بیانسه نولز٬ جی-زی٬ کیتی پری٬ آشر٬ دریک٬ پینک و گروه میوز هستند. این مراسم در 12 سپتامبر 2010 برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعلام نامزدهای ویدئو میوزیک اوردز | موسیقی ما