برنامه یاد بعضی نفرات
 
یگانه: شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم
محسن یگانه در گفت و گو با سایت موسیقی ما از آینده کاری اش و «حباب» می گوید؛
یگانه: شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: محسن یگانه پس از پشت سر گذاشتن یک دوره ی کاری پرتلاطم، بالاخره سومین آلبوم رسمی اش با نام «حباب» را منتشر کرد. این آلبوم در بدو انتشار با واکنشهای گوناگون مخاطبین مواجه شد. ثبت بیش از 5000نظر در خصوص این آلبوم در سایت موسیقی ما، آن هم تنها در کمتر از 24 ساعت، نشان از اهمیت ویژه ی این آلبوم و جایگاه خاص «محسن یگانه» دارد. به همین بهانه با او گفت و گوی کوتاهی انجام داده ایم. این مصاحبه را به عنوان پیش درآمد یک گفت و گوی متفاوت و مفصل که به زودی در سایت موسیقی ما منتشر خواهد شد، بخوانید.
 
  • بازخورد آلبوم چطور بوده؟
خودم هنوز آلبوم را جایی نشنیده ام. خیلی از دوستان گفته اند که همه جا کارها شنیده می شود، اما من فقط به گوش خودم اطمینان دارم! همه می گویند که بهتر از آلبوم قبلی بوده و همین برایم کافی است.
 
  • در یکی دو سال اخیر حاشیه های زیادی داشتید. آنقدری که سر این آلبوم اذیت شدید، جواب گرفتید؟
خود این آلبوم حاشیه نداشت، بلکه «من» حاشیه داشتم. بعضی ها دلشان نمی خواست این آلبوم نتیجه بدهد. یکی از چیزهایی که الان خوشحالم می کند این است که بالاخره از شر این آلبوم خلاص شدم! خیالم راحت شد.

سال 87، در مصاحبه ای از من پرسیده شد که «فکر می کنی تا کِی می توانی کار کنی؟» دقیقاً یادم هست در پاسخ گفتم: تا 3 آلبوم تضمین می دهم؛ آلبومی که درخور شأن باشد و بتوان آن را شنید. الان خوشحالم و خدا را شکر می کنم که توانستم پای حرفی که زدم بایستم.
 
  • به حرفتان در آن مصاحبه اشاره کردید؛ اینکه گفته بودید تا سه آلبوم تضمین می دهم. آخرین قطعه آلبوم جدیدتان هم «بیت آخر» نام دارد. این دلهره در میان هوادارانتان ایجاد شده که شاید «حباب» آخرین آلبوم محسن یگانه باشد...
خودم در این آلبوم «بیت آخر» را خیلی دوست دارم. به نظرم همه چیزش خوب است. شاید «بیت آخر» آخرین قطعه ای باشد که در قالب آلبوم از من منتشر شده است. نمی خواهم طرفداران را ناراحت کنم. هرچند در حال حاضر خسته ام و ممکن است گفتن این حرف عجولانه باشد، ولی شاید دیگر آلبومی منتشر نکنم. برای انجام یک کار، باید لزومش احساس شود و این خیلی مهم است. فعلاً لزومی نمی بینم. اگر بخواهم کار بکنم شاید در قالب ریمیکس باشد.
 
  • قطعاً هوادارانت نسبت به این تصمیم جبهه می گیرند چرا که برایشان چندان جالب نخواهد بود. فکر می کنید بتوانید در مقابل آنها مقاومت کنید؟
بحث مقاومت نیست. طرفدارانم در این چند سال آنقدر به من لطف کرده اند که بار مسئولیتم سنگین شد. من هم تمام توانم را گذاشتم،نه پول، نه جایگاه و نه هیچ چیز دیگری به جز موفقیت آلبوم برایم مهم نبود.

من علاقه های دیگری هم دارم. مثلاً اگر درس می خواندم، الان حداقل یک مدرک مهندسی گرفته بودم، ولی می خواستم چه کار کنم؟! یک استعدادی داشتم، حوصله هم داشتم، اینها با هم تلفیق شد، هواداران هم مرا هُل دادند و به اینجا رسیدم. می خواستم ادای دین کنم و فکر می کنم این کار را انجام دادم. دیگر بعد از این نباید از من توقعی داشته باشند. پیشنهاد می کنم دیگر توقع آلبوم از من نداشته باشند. اما قطعاً تک آهنگ منتشر خواهم کرد. کارهایی در زمینه موسیقی الکترونیک انجام داده ام، چند تک آهنگ عجیب و غریب هم دارم که همه را غافلگیر خواهد کرد.

من در زندگی فقط همین الان می توانم 27 ساله باشم و این انرژی و توانایی را داشته باشم و ممکن است بالا رفتن سن و سالم، انرژی و کارم را تحت الشعاع قرار دهد و من از این می ترسم. باید بنشینم و فکر کنم ببینم چه باید کرد. هنوز هیچ چیز قطعی نیست. شاید هم همین فردا به فکر تولید یک آلبوم جدید افتادم.
 
  • در مورد تراک «حباب» توضیح بدهید. قطعه ای که هنوز نیامده حاشیه ساز شده! برداشت های متفاوتی از آن شده و برخی آن را به یک خواننده ی خاص نسبت می دهند.
نباید اینقدر حاشیه سازی کرد. این همه کار اجتماعی انجام شده، با هیچ کسی اینطور برخورد نشده است. شاید تنها چیزی که در این آلبوم توانسته اند به آن «گیر» بدهند همین بوده است! اصلاً هر کسی که این قطعه او را ناراحت کند، خود «حباب» است. هر کسی که حباب باشد این قطعه را به خود خواهد گرفت، کسی که از نشان دادن واقعیت به مردم ترس داشته باشد.

در جایی از فیلم سوپراستار دیالوگی با این مضمون گفته می شود که «شما خودتان را می کشید که معروف شوید، و وقتی که معروف می شوید، عینک دودی میزنید که شناخته نشوید!» خوب، چرا اینطور است؟ واقعاً جوابی برایش وجود ندارد... خیلی ها اینطوری اند و این مشکل را دارند و مردم نمی توانند به آنها نزدیک شوند. خود تو با هنرمندان زیادی رابطه داشته ای، مطمئناً تفاوت بین چیزی که از قبل در ذهن تصور کرده بودی و چیزی که با آن روبرو شدی، آنقدری زیاد هست که تو را به فکر این فرو ببرد که اینها واقعاً حبابند.

ما همه آدمیم که به اینجا رسیده ایم. مردم ما را به اینجا رسانده اند. حالا بگوییم "به ما نزدیک نشوید... پیف پیف دیگر از این به بعد همه چیز بو میدهد..."؟ شاید این ادبیات من چیپ و لمپن باشد، اما واقعیت قضیه آنقدر چیپ هست که اینجوری درباره اش حرف بزنم.
 
  • فکر می کنید ترانه ی «حباب» در مورد خودتان صدق نمی کند؟ چقدر سعی کردید که اینطور نباشید.
بهتر است دور و بری های من این را جواب بدهند. محسن یگانه ی نفسهای بی هدف را در نظر بگیرند. از آن موقع اخلاقیات من فرقی کرده؟ به نطر خودم خیر... شاید جاهایی مجبور شده ام جدی تر برخورد کنم، اما به خدا این لازمه ی کار بوده است. ولی من همان آدمم. البته تغییراتی هم کرده ام، مثلاً اعتماد به نفسم بالاتر رفته... همین که من این مسئله را اینقدر راحت بیان می کنم را باید به فال نیک گرفت.
 
  • اینکه این ترانه را برای خواننده ی خاصی اجرا کرده باشید را تکذیب می کنید؟
بله. فکر می کنم یک دسیسه ای هست و برخی می خواهند جو را بهم بریزند. در یکی دو سال اخیر، خیلی ها دوست داشتند من را یک آدم حاشیه دار جلوه دهند. به همین خاطر برایم حاشیه درست می شد. یک سوال دارم. به نظر شما همین مسئله ی حاشیه ای که الان به وجود آمده را من به وجود آورده ام؟
 
  • این طبیعی است که برای مخاطب سوال به وجود بیاید. بالاخره برداشتهایی که از یک اثر می شود متفاوت است.
بهتر است که اشتباه برداشت نکنند. هر کسی که ترانه ی این قطعه به او بربخورد، باید در رفتارش تجدیدنظری داشته باشد؛ حتی خود من که این شعر را گفته ام اگر ایرادی در این زمینه پیدا کنم حتماً باید آن را برطرف نمایم. خدا را شکر همیشه سعی کرده ام که این اتفاق نیفتد.
 
  • این آلبوم قطعات زیادی داشت و مدت زمان هر یک از آنها نیز نسبتاً زیاد بود. فکر نمی کنید این مسئله مخاطب را خسته کند؟
من از روزی که شروع به کار کردم، یک سری طرفدار خاص پیدا کرده ام که هرچه دارم از صدقه سری آنهاست. بعد از آلبوم رگ خواب وضعیت کمی عوض شد، فکر نمی کردم کارهایم اینقدر همه گیر شود و یک سری مخاطب پاپ و فان هم داشته باشم. این وضعیتم را کمی سخت کرد. خیلی خوب بود اما برایم گران تمام شد. مجبور شدم برای کار بعدی این را در نظر بگیرم که هم مخاطب خاصم را از دست ندهم و هم مخاطبی که به عنوان فان و سرگرمی کار من را گوش می کند را راضی کنم. دامنه ی مخاطبانم وسیع تر شد. در این چند سال ژانرهای مختلف را تجربه کردم که بعضی ها دوست داشتند و بعضی ها دوست نداشتند. به خاطر این مسائل برای انتخاب آهنگ کار سختی پیش رو داشتم و نمی توانستم هیچ کدام را حذف کنم. چرا که هیچ یک را بدون فکر و دلیل نساخته بودم.

نمی توانستم به آهنگها لطمه بزنم و تایمشان را کم کنم. اگر این کار را می کردم، این سوال پیش می آمد که چرا مدت زمان آهنگها کم است. اگر یک آهنگ پنج دقیقه ای را نصف کنیم، می شود دو دقیقه و نیم که این تایم نرمال نیست و صرفاً برای یک کار تفریحی یا تیتراژ است.

برای اینکه قطعات خسته کننده نشود، کارهای زیادی انجام دادم. مثل استفاده از تنظیم کننده های مختلف و نوازندگان زیاد که البته کار خیلی سخت تر شد. باید روی صدا دقت زیادی می کردیم، از دوستان و همکاران من که در این کار هستند بپرسید آیا تا به حال برای 14 قطعه، «40 گیگابایت» پروژه ی وکال داده اند؟! من این کار را کرده ام و اگر بخواهند نشان می دهم. روی خواندن هم دقت زیادی داشته ام. سعی کردم زیاد از افکت استفاده نکنم.
 
  • حدوداً طی یک روز، بیش از 5000 نظر درباره آلبوم حباب در سایت «موسیقی ما» به ثبت رسیده، چه نظری دارید؟
ظاهراً تا به حال سابقه نداشته... خوشحالم، الان حسابی خوشحالم! خنده از لبانم نمی رود. 5000 تا واقعاً خیلی زیاد است. دمشان گرم! هر کسی هر چیزی نوشته دستش درد نکند. چه کسانی که تعریف کرده اند و چه آنهایی که انتقاد کرده اند.

بعضی ها می گویند کلاً آلبومش به درد نمی خورد. یا اینکه می گویند چرا فلان آهنگ فلان مشکل را دارد... بعد که می روم بررسی می کنم و روی آن آهنگ دقت می کنم می بینم گویا اصلاً آهنگ را نشنیده است! اینها از روی غرض ورزی است. اما انتقادی که به جا باشد، از روی محبت و لطف است و من از آن خیلی استقبال می کنم.
 
  • نکته ی خاصی هست که بخواهید مطرح کنید؟
عکاس آلبوم (بهنام دریانی) گیر داد که من اخم کنم. به خدا من اینقدر اخمو نیستم!
 
  • از طراحی کاور راضی بودید؟
بله، دوست داشتم. این را در نظر بگیرید که این اولین کاوری بوده که بهنام دریانی طراحی کرده. از روی رفیق بازی کار را به او نسپردم، واقعاً کارهایش را دوست داشتم. اینها ثمره ی 4 صبح است.
 
  • ظاهراً بیشتر کارهای این آلبوم در نیمه های شب انجام شده!
وقتی ساعت 4 بعدازظهر از خواب بیدار شوی، طبیعتاً باید خیلی دیر بخوابی. این را یادگاری بنویس آنهایی که آلبوم را گوش می کنند بدانند صبح ها وقتی همه در حال رفتن به محل کارشان بودند، من تازه در ترافیک در حال برگشت به خانه بودم تا بخوابم. این آلبوم با چنین شرایطی تولید شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

یعنی دیکه البوم نمیده :-(
نه این درس نیس حباب تازه اوله راهه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

vayyy consert aliiiii bod, mohsen vasamaon sange tamam gozasht, dastesh dard nakone khodaesh to iran take, man az ahwaz omadam vase consertesh avalesh nemikhastam biam ama vaqeaaaaaaaaaaaaan arzesh ro dasht 14 saat to rah basham.
mersii bache haye just yeganeh.
mersii mohsene azize.
mersii terekidane salone milad.
mersii az hobab.
mersii az esteres hay mohsen.
mersii az hame chiii.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من واقعیتش از هوادارهای محسن یگانه نبودم اما الان که فهمیدم محسن عزیز چه حرفایی راجع به ترک حباب گفت و صداقتی که تو کلامش هست واقعا محسن رو دوسش دارم و ناراحتم که چرا زودتر جز هوادارای محسن نبودم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خوشحالم هم نام عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

salam , mosahebe kheili khoob bood.. mohsene yeganeye aziz ,man canada zendegi mikonam va hame inja albume jadidetono goosh midan va lezat mibaran azash. inke khaste shodid beharhal tabieye bade 2 sal kare modavem roo ye asar ama shoma be onvane yeki az chand ta khahandeye matrahe farsi zaban, nabayadba3 album khodahafezi konid. chon karet vaghean zibast. tanha tracki ke khoob nabood ( dooset daram ) hast ke aslan be albumet nemikhord . baghie tracka kheili khoobe va maloome roosh kamelan vaghth gozashti. merci az hamechi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

کاش محسن توی کرمان هم کنسرت بذاری.همه تو جنون دیدن وشنیدنتیم.
کاش.
محسن با حباب دیوونمون کردی.دمت گرم.
فقط بیا کرمان.بیاااااااااااا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

همه ی انتقاد ها از سمت خواننده ای که نهایت احساسش تو ترانه وصدا اهنگ مترو بود واونها از صدای و احساس بی نظیری مثل محسن یگانه انتقاد میکنن
چرا حسودی میکنید هرچند محسن هرکاری بکنه شما همین حرفارو میزنید
.
.
رفتی که تنها بمونم باخودم...
محسن من باصدات زندگی میکنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وااای نه ترخدا این کارو نکنید:)))))))))) با تمام احترام که براتون دارم این تهدید مخاطب و مردم که میکنید که البوم دیگه نمیدم اصلا کار جالبی نیست.محکم وایسید.و از انتقادا و خودتون دفاع کنید نه اینکه صورت مسله رو پاک کنید.ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

امشب تو کنسرت گفت احتمال اینکه آلبوم 4رم هم باشه،هست!اما باید خیلی صبر کنیم.چون باید آلبومی باشه ک از این 3تا آلبوم قوی تر باشه!
وای کنسرت عالی بود!!!
محسن گریه کرد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نه محسن......تو حالا حالا ها جا داری واسه دادن آلبوم و می تونی مثل همیشه کولاک کنی......تو رو خدا این کارو نکن.....در ضمن تازه هتریک کردی داداش!!!!!!
این بیت آخره اما همیشه شعر پایان قصه نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

همیشه حمایتت میکنیم محسن جان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به نظر من محسن یگانه یک ضعف بزرگش رو نشون داد در واقع توانایی خودش رو زیر سوال برد با این حرف ها که من بهتر از این کار بلد نیستم و بعد از این دیگه کارام تحت الشعاع سنم قرار میگیره و دیگه شاید آلبوم ندم و این حرف ها نمیگم غیر حرفه ای ولی واسه کسی که جز ۳ تا خواننده برتر پاپ ایران محسوب میشه اصلا خوب نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان ایشالا که با حمایتای هوادارانت خستگی زود از تنت میره
و آلبومای فوق العاده ای مث حباب رو تولید میکنی
خیلی دوست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مرسی موسیقی ما
مرسی محسن،موزیکات هنوز هم مث قدیم(غربت من،چی بگم و ..........)احساسی و گیراست
واقعا مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

شاید جمله ی : ولی شاید دیگر آلبومی منتشر نکنم
همش یه نمایش واسه دیده شدنه. خب یه ستارس ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حسابی استراحت کن که نمیزاریم خسته شی. همه دوستت داریم و نمیشه که نباشی پس نرو تا هوایی نشیم، بخند و سرتو بالا بگیر که حباب بد جور ترکید،بیت اخرتم شروع بیت های دیگس، باور کنیم که بهتر از تو سرابه، تو حتی...........................یادته؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام

وااااااااااااااااااااای ممنون از گذاشتن این مصاحبه خیلی توووووووووپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

khaste nabashiid behesh migam ... albume badi naboood

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وای خدا این بشر چر انقد ماهه؟؟؟؟؟؟؟
محسن عاشق خودتو حرف زدنتو آلبومتم!
ما هممون میدونیم تو اخمو نیستی!!!تو بی شیره پیله ترین و صادق ترین آدمی هستی ک تو عمرم دیدم.ب خدا قسم راس میگم.تو بهترینی:)
ممنون از گزارش خیلی خیلی لذت بردم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خداکنه زودتر البوم خواجه امیری بیاد حباب خوب نبووود. ملودیها تکراری تنظیمها به غیراز مهران عباسی بقیه ضعیف اهنگای یادته و هوایی شدی سطح یگانه رو پایین اورد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

باسلام
واقعا خیلی ضعیف بود البوم حباب .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

وقتی گفتی شاید دیگه البوم ندی یاد اهنگهای مشترکت با چاوشی افتادم.دو تا محسن که وقتی کنار هم بودن کسی جرات رقابت باهاشون رو نداشت.یگانه جان یکی از دلایلی که باعث شد هوادار پروپا قرص چاووشی شم هم خوانیش با تو و صدای تو بود.خسته نباشی.به امید یه البوم بهتر و رنگین تر.به امید تازه کردن رفاقت های قدیم.به امید ترکیدن حباب ها که تو دنیای موسیقی امروز عین ویروس خیلی ها رو مبتلا به خودش کرده.به امیده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

میشه ازشون بپرسین کی بهشون ګفته از آلبوم قبلی بهتر بوده ؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن اگه دیگه آلبوم ندی، من هیچ آلبوم دیگه ای رو گوش نمیکنم.من با صدای تو عاشق موسسیقی شدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اهنگ نررررررو رو خیلیییی دوست دارم.... الان یه ١٠ باری پشت هم شنیدم ولی باز سیر نشدم

sh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

mohsen bada ham bekhoni doset darim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن یگانه عزیز
من نه طرفدار سفت و سخت شمام، نه غرض ورز.
آهنگات رو گوش می کنم و خیلی هاش رو هم دوست دارم.چیزی بین یه آدم عادیه بی طرف و یه هوادار متعصب.
آلبومت رو هم حداقل 4-5 بار از اول تا آخر و بعضی آهنگ هات رو هم 20-30 بار حتی گوش کردم.
کل آلبومت، از چنتا موضوع لطمه خورده:
1-اینکه 2 سال آلبوم ندادی، اصلا دلیل خوبی نیست که 14تا آهنگ به عنوان یه آلبوم بیاد بیرون.هر کاری هم بکنی، هر چقد متفاوت، 14تا خسته کننده و تکراری میشه.مگه چقد میشه کار متفاوت تو یه آلبوم کرد که بشه 14تا!!
2-شعر، شعر، شعر
محسن عزیز، شعر با حرف زدن فرق داره!!
تو نصف یا بیشتر این آهنگا، صرفا داری حرف می زنی.
باور کن میشه شعر های شاعر های دیگه رو هم علاوه بر شعر های خودت بخونی.این کارت که فقط شعر هات رو خودت میگی، فقط باعث میشه تکراری بشه و متاسفانه، کیفیتش شعر ها هم خیلی پایین بیاد.
بازم میگم، شعر با حرف زدن فرق داره!
3-آهنگ سازی، که البته دلیلش همون 14تا آهنگه.
آهنگ سازی هم تکرار شده.
4-تکرار یه فرمول موفقیت، هیچ تضمینی برای موفقیت دوباره نداره
خواسته یا ناخواسته، سعی کردی موفقیت رگ خواب و سکوت رو مخصوصا دوباره تکرار کنی، ولی متاسفانه نشده و به تکرار کشیدی
پس مشکل آلبومت چی شد؟
تکرار، شعر!
و این دوتا، میتونه یه آلبوم رو یه آلبوم ضعیف رو ایجاد کنه
دوست ندارم بگم، ولی رگ خوابت، خیلی بهتر بود.چون نو بود!
چون 14تا نبود که خسته شه آدم از این همه آهنگ تکراری.
تغییر تنظیم کننده، وقتی شعر و آهنگ ساز، تفاوتی ایجاد نکرده، باعث تفاوت نمیشه
در هر صورت، امیدوارم هز انتقادی رو غرض ورزی ندونی.
محسن یگانه خواننده کمی نیست و آهنگهاش رو دوست دارم، پس نمی خوام پس رفت کنه و تکرار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام خدمت اقای یگانه خسته نباشید البوم خوب و قابل قبولی بود دمت گرم.

فقط چنتا مشکل داره اگه انشالله این مشکلات تو البوم بعدی برطرف کنی دیگه حرفی واسه انتقاد نمیذاری.

مشکل اصلی ترانست. خدایی این ترانه ها دیگه خیلی خیلی سطحی بود غیر چنتا کار یکیش بیت اخر بود که همه چیش خوب بود معلوم روش فکر شده .

اگه در البوم اینده نیمی از ترانه هارو از دیگران بگیری دامنه هوادارانت بازم گسترده تر میشه مخصوصا بمانی و برزوئی که به فضای کاریتم نزدیک ترن

واقعا حیف این صدا و ملودی که کارهای خیلی سطحی رو اجرا کنه پس در البو م اینده در کنار ترانه های خودت از ترانه سراهای دیگرم استفاده کن حالا یه تست بزن .نتیجه میگیری

بعد فضای تنظیماست تو این البوم به نظرم خیلی یکنواخت بود تنها کار متفاوت فقط نمیشه بود کارهای دیگه اکثرا تو فضای ترکی بود سازبندی. ساز گیری. فضای ارکسترال تو همه کارها خیلی تو ذوغ میزنه حداقل تا اونجا که رفتی چنتا ساز باحالم میگرفتی مثه بوزوکی ماندولین

تو البوم رگ خواب تک نوازی بعضی از سازها خیلی جالب بود که تو این البوم همش گروه زهی بود

به نظرم فضای یونانی هم جالب تره هم مدرن تر هم خلوت تر

به هرحال اگه فضاب البوم یه ذره مدرن تر باشه با سازهای متفاوت جالب تر میشه

به هر حال این البوم هم کار خیلی خوبی بود . خیلی ها دوست داشتن بازم خسته نباشی ولی احتمالا خیلی خوبم میفروشه و با مرور زمان جا میفته.

ولی اونایی که موسیقی رو خیلی حرفه ای تر گوش میدن وترانه براشون مهم انتقاد میکنن و در البوم اینده انشالله نظر این دوستانم لحاظ کن

موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حیف شد کاش با یه آلبوم خاطره انگیز خدافظی میکرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

"همه می گویند که بهتر از آلبوم قبلی بوده و همین برایم کافی است." من این رو تایید نمیکنم آقای یگانه واقعا ضعیف بود آلبوم یه طرفدار جدیتونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حباب بهترین آلبوم میشه شک نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

همه می گویند که بهتر از آلبوم قبلی بوده و همین برایم کافی است.

همه ؟ منظور از همه خودشه دیگه ؟ چون ما از هر کی و هر جایی دیدیم میگن چقدر البومش بد بود البته این جوسازی های تکراری و عادی شده با خواننده های ناشناس هم مصاحبه میکنن که البوم دادن میگن استقبال زیادی شده و همه نظرات مثبتی داشتن
بعدشم چقدر مانور و تبلیغات میکنن برای البوم ضعیفش 5000 نظر شاید 200 نفر بیشتر نظر نداده باشن تو قسمت پاسخ به نظر که گذاشتید مثلا یه نفر به ده نظر پاسخ داده خوب این چیه ؟ بعدشم 90 درصد نظرات انتقاد بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من از"سال کبیسه"با آهنگ های محسن زندگی کردم.
حالا هم محسن یگانه رو دوست داریم.چه با آلبوم چه بی آلبوم.
راستی...!خوشحالیم که خوشحالی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خسته نباشی
واقعا حباب از هر نظر عالی بود
تورو خدا نگو البوم نمیدی که حتی فکرشم ادمو دیونه میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من اول نسبت به آلبوم بدبین بودم .... ولی الان برام جا افتاده و می تونم باهاش ارتباط برقرار کنم . یه گله از محسن که یه معذرت خواهی هم توی سانس اول کنسرتش به ما می کرد بد نمی شد. حدود یک ساعت تاخیر داشت تو کنسرتش و همه رو از شور و ذوق انداخت ولی هیچ ملالی نیست ............. به امید روزی که کارهای قشنگ محسن جهانی بشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

واااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا محسن اگه دیگه آلبوم نده من میمیرم چرت و پرت هم بخونه که هیچ وقت نخونده حال میکنم اگه آلبوم نخواد بده باید قول بده هر ماه ا تک آهنگ بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام
من آلبوم رو تهیه کردم
گوش دادم خوب بود اما اونقدر خوب نبود
در مورد اینکه آقای یگانه میگن دیگه شاید نخونم عجیبه !
شاید دیگه نمیتونن رقابت کنن با کسای دیگه !
چه دلیلی میتونه داشته باشه؟
اگر مسله وقته که مجبور نیستن همه شعرا و آهنگارو خودشون بسازن
تنظیم هم ک معمولا کس دیگه ای انجام میده
موفق باشی آقای یگانه هر جا که هستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

منم مثه بقیه البومش خوشم نیومد و این همه تعریف الکی که میکرد از البومش گفتم البوم خوبی لابد هست ولی برعکس هر چقدر تعریف کرده بود از البومش ضعیف تر بود

این حرفشم که دیگه البوم نده اگر روش جدید تبلیغاتی واسه خودش و البومش نباشه ( چون فکر کنم 90 درصد مطرح شدنش به خاطر همین جنجال سازیاش هست) کار خوبی میکنه چون ملودی هاش و ترانه هاش دیگه تکراری شده مگر از کسی دیگه بگیره
در اخر یه انتقاد هم داشتم از سایت خوب موزیک ما : یه مقدار بیش از حد دیگه برای ایشون تبلیغ نمیکنید ؟ حالا اگر البومش خوب بود یه چیزی ولی با این البوم ضعیف ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دستت درد نکنه محسن جون. یعنی می خوای بگی مقاومتت همین قدر بود؟؟؟ یعنی چی؟ فقط به خاطر چند حرف بی خود و بی جهت و دو تا انتقاد می خوای عرصه رو ترک کنی و بری؟؟!!! من نمی دونم محسن جان تصمیم گیری با خودته ولی باید بدونی واسه این حرفی که الان زدی خیلی زوذ بود. می گی تحت الشعاع سن قرار می گیری آخه عزیز من مگه چند سالته؟؟ 27 سال.بابا تو هنوز یک عالمه وقت داری ...مطمئن باش باز هم طرفدارای خودت رو داری. در آخر می گم تا همین جا هم که انقدر برای آلبوم و رازی نگه داشتن هوادارات زحمت کشیدی دستت درد نکنه و دمت گرم. موفق باشی. با احترام دانیال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

همه دوست دارن که ادامه بده خداکنه بازم آلبوم بده حیفه از صدای زیبای محسن محروم شیم بحر حال بازم واسه آلبوم حباب تبریک میگم الان همه آلبوم رو گوش دادم و واقعا خوب بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خسته نباشی محسن جان!

مثل خودمون شب زنده داری! :)

بهترین آلبومی بود که شنیدم! هنوزم همچنان روی ریپیته!

مرسی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نه محسن این دیگه چه خبریه که دادی.اگه میخای استراحت کنی .هیچکی بهت نمیگه که نکن،میتونی یکی دو سال استراحت کنی.ولی نه اینکه بعدش دیگه آلبوم ندی. مگه چند سالته که داری این حرفو میزنی.تو تازه اول کارته. اره قبول دارم که این آلبوم خیلی بهت فشار آورد،و خیلی خستت کرد.ولی این باعث نمیشه که تو دیگه آلبوم ندی.امیدوارم همه ی این حرفا به خاطره خستگی باشه.چونکه بدونه تو موسیقی ایران فنا میشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ترک "حبـــــابــــــــ" بینظیر بود. کاش خیلی ها که باید بشنونش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خیلی حال کردم

امیدوارم اگه دیگه آلبوم نمیدی، ریمیکس هات و تک آهنگ هات اونقدر زیاد باشه که جای خال آلبوم رو پر کنه.

موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

چه خوب تو همین سبکا زیاد خواننده هست که بهترینش مرتضی پاشایی هست که علاوه بر اینکه بهتر کار میکنه از یگانه شخصیت خیلی بهتری هم داره
البومشم که کلا ضعف زیادی داشت من از 3 تاش فقط خوشم اومد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دوست داریم هم خودن هم آلبوم با کلاست رو . همه ی خواننده های داخل ایران رو دوس داریم با همه ی مشکلات واقعا زحمت می کشن . همتون خسته نباشید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن دمت گرم... اما تو نباید خودتو حیف کنی.. هنوز حرف واسه گفتن داری..فراموش نکن سنت چقدره... هنوز خیلی جا داری..این ظلم رو حد اقل در حق خودت نکن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

mikhastam az mohsen aziz tashakor konam albom khobi bod va nazar man dar mord montaghedan ine ke bishtar be nazara shon fekr konan!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

موسیقی ما اگه میشه یه تحقیقی بکن که چرا محسن توی آلبوم جدیدش صداش خیلی عوض شده ... جالبه واسم بدونم.
صداش نازک تر شده و دیگه جذابیت قبلی رو نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خدا نکنه آلبوم آخرش باشه...
عاشقشششم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نمی دونم خیلی ها کی بودن که گفتن این البوم بهتر از البوم های قبلی بوده
من فکر می کنم البوم قبلی واقعا یک سر و گردن از این البوم بالا تر بود و این البوم نه ضعیف ولی معمولی بود
شاید چون البوم قبلی خوب بود انتظارات خیلی بالا رفته بود
نصف مصاحبه هم در مورد اهنگ حباب بود
ولی این قسمت مصاحبه به نظرم جالب نبود
یعنی چی؟

بعضی ها می گویند کلاً آلبومش به درد نمی خورد. یا اینکه می گویند چرا فلان آهنگ فلان مشکل را دارد... بعد که می روم بررسی می کنم و روی آن آهنگ دقت می کنم می بینم گویا اصلاً آهنگ را نشنیده است! اینها از روی غرض ورزی است

خوب نیست این طوری صحبت کنیم
به هر حال ایشالا بازم البوم بده ولی قوی تر
به امید موفقیت همه خواننده های خوب کشورمون

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من هنوز البوم راگوش نکردم ولی خیلی ها گفتند خوب است خیلی ها هم گفتند از دو کار قبلب ضعیف تر است ولی نمیدانم هریکی هر سخنی دارد بزند ولی با دلیل ومدرک واز رو دوست داشتن زیاد یا حسادت بیش از حد چیزی نگوید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

همه با یگانه دشمنن و قصد تخریبشو دارن و فقط یگانه اس که خوبه !!
خیلی ها دوست داشتن تو رو حاشیه دار جلوه بدن محسن در صورتی که تو کاملا بی حاشیه بودی :دی
/موسیقی ما تایید کن لطفا!/
متاسفانه از نگاه شما هر کس ازتون انتقاد کنه دشمنی داره باهاتون و هر کی بگه به به و چه چه هواداره !
به کجای اسمون خیره شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

باورم نمیشه .. واقعا نا امید شدم.. این دیگه چه جورشه . ؟ اگه این همه سر و صدا نمیکردین مطمئنا بیشتر میچسبید.خیلی بد بود..واقعا معمولی .. به خدا نه غرض دارم نه چیزه دیگه .. با محسن هم خیلی وقتا زندگی کردم..آلبوم اولش هنوز هم بهترین آلبومشه ... از نظر فنی کمی پیشرفت کرده بودید کاملا درست .. ولی به خدا اصلا دیگه حس قبل رو نداری..: دز آلبوم قطعه ای هست که خِیــــــــــــلی سبکش عجیبه !!! قطعه "دوست دارم" مجوز نگرفته بدنبال مجوزیم! آلبوم بدون دوست دارم البوم نیست!! اینا چی بودن آخه ؟؟ همیــــــــن؟ مهران عباسی رو صفحش نوشته : دیگه چقد مردم کار بی کیفیت گوش کنن ؟؟ دیگخ چقد ما درجا بزنیم!!!! خدایــــــــا! میفهمی چی میگی مـــــرد ؟؟؟ خدا رو خوش نمیاد به خدا.. بازم میگم...نسبت به تعریفایی که کردین و بمب خبری ای که درست کردین .. خوبه تو کشورتون کسایی مث "ماهان بهرام خان" و "سیروان خسروی" تولید میکنن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اقای یگانه کار شما عالی است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مصاحبه ی خوبی بود .
.
.
.
به آقای یگانه هم خسته نباشید میگم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان مشکل همیجاست که می خواستی خیلی عام و همه گیر کار کنی ولی داری اون طرفدارای خاصتو هم از دست میدی!
به خدا اصراری به عامه پسند بودن نیست کسایی تو موسیقی دنیا ماندگار شدن که موسیقی خاص داشتن با طرفدارای خاص!
اتفاقا برعکس حرفت همه دارن میگن از رگ خواب ضعیف تر بود خیلی هم ضعیف تر یکی از دلایلش اینه انقدر خواستی عامه پسند باشی که شعرات اصلا میره در حد یه زیره 10 سال به شدت سطحی و بعضی اوقات سخیف!حتی نوع خوندنتم همین جور!
یکی از مشکلات دیگه هم اینه راجع به البوم هم مرتب میگفتی یه سری ترک عجیب غریب داره سطح انتظارات و بالا بردی!الانم باز داری میگی!اخه صدبار میخواستم برم ایندفعه جدی جدی میرم و تو همش تو نبردی و داری گرد و خاک می کنی و بگو تکلیف عشقمون چیه باشم یا نباشم که عجیب غریب نیست روزانه هزار جور از اینا می شنویم!
برادر سعی کن خاص باشی حتی اگه طرفدارات کمتر بشن تا موندگار باشی!
یه چیزه دیگه شما تا 4 می خوابیدی اون موقع هم که شما در خواب ناز بودی ملت صبح زود پا میشدن دنبال کار و بدبختی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

باور کنید یه مقدار فروتنی, یه مقدار انتقاد پذیری, یه مقدار ادبیات مناسب هیچکس رو از کار بیکار نکرده . . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ممنون بابت مصاحبه...

امیدوارم اقای یگانه ما رو تنها نذارن...چه دلیل داره که یک خواننده خاص بخواد ناگهانی همه چیزو ترک کنه...کارهای محسن یگانه همیشه قوی و خاطره ساز بوده...حالا قبول دارم که هر خواننده ای کار ضعیف و قویی داره اما اقای یگانه این بازه رو رد کردن...فقط کار خوب و قوی از محسن یگانه میشنوم البوم به البوم...توی البوم حباب قطعات:تو حتی/نرو/کی جای من اومد/نخند/بیت اخر/حباب به نظر من جزو بهترین های این البوم هستن...ترانه حباب اهنگسازیش خیلی جالب و جدید بود...به نظر من هر کسی قادر به درک اهنگسازیش نیست....محسن یگانه ما رو تنها نذار...تنها میشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

doostan inha hame taktike tablighatie ke album nemidamo az in harfa khanandehaye ziadi az in harfa zadan vali mashalah az tataloo ham por kar tarand.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان من هم خودت رو دوست دارم هم شخصیتت رو. چون 1 کوچولو خودمم تو کار موسیقی هستم بگذار برادرانه بگم که قبول کن ملودی ها و تنوع سازها نسبت به آلبوم قبلی ضعیف تر شده بر فرض مثال (سر تو با بگیر)رو با ترک های این آلبوم مقایسه کن..بازم تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

البوم رو یک بار هم گوش نکردی.متاسفم برات.
حباب چیزیه که هیچ وفت با دو سه دفعه گوش کردن نمیتونی درکش کنی و وقتی هم درکش کنی جنون وار همش گوشش میدی و از اینکه اینقدر خارق العاده است زیر سنگینیش نابود میشی.این اثر یه معجزه پاپ شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

البوم از همه لحاظ فوق العاده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

این نظر شخصیه منه و با کس دیگه کاری ندارم
از نظر من از بقیه کاراش خیلی ضعیفتر بود واقعا انتظار شنیدن کار به این ضعیفی رو از یگانه نداشتم به غیر از 4تا از آهنگاش همه رو زدم بعدی آلبوم رگ خواب خیلی سر تر بود
البته این فقط حرف من نیست اگه به سایتای بزرگ موسیقی سر بزنید و نظرات رو بخونید متوجه نظر اکثر مردم میشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن سرفه هم کنه شما حسودا میگید که واسه دیده شدنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دوستان دقت کنید محسن گفت شاید آلبوم ندم باید برم فکر کنم...
پس من شک ندارم باز هم ار می کنه
درود به محسن یگانه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن فقط میگم نرو

ترانه ی نرو رو به یادت بیار و نرو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

البوم عالی بود
همه تنظیما مهران عباسی نسبت ضعیف بود

ترانه کی جای من اومد هوایی دوست دارم بخند و ترک 12 عالی بودن

و جای ترانه فداکاری و دلم ازت پره خالیه تو البوم :((

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن باید 5 تا البوم تضمین شده بده

ب نظرم البوم بعدی باید ترک های قدیمی با تنظیم جدید و از نو خونده بشه ی البوم ترک بالا و کارایی ک ب صورت تک ترک اومد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

طرفدارای محسن یگانه دقت کنن:

از یه طرف آهنگ حباب رو میخونه و میگه کسی که معروف میشه باید خاکی باشه باید رفتار همیشگی خودش رو حفظ کنه نباید عوض بشه و باید همون آدم معمولی سابق باشه... از یه طرف میگه این آخرین آلبومه!!! آخه واسه چی؟ این حرف یگانه بجز جلب توجه و حاشیه سازی بخاطر چیه؟ این رفتار رفتار معمولیه؟ من به شما قول میدم که بازم آلبوم بده بیرون و کاراشو ادامه بده این حرفا فقط واسه حاشیه سازیه. خدایی خیلی زشته آدم واسه خوندن یا نخوندن رو سر هواداراش منت بذاره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

یعنی چی شاید دیگه آلبوم ندم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه ما میزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه دسته خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

موسیقی جنگ نیست که یا پیروز شی یا نابود! موسیقی هنره، مثل یه نقاشی که شاید خیلی هم ارزش هنری داشته باشه ولی من خوشم نیاد یا ارزش هنریش کم باشه ولی خیلیا دوسش داشته باشن...
مهم نیست که کی و واسه چی از حباب انتقاد میکنه، مهم اینه که من با صدای یگانه، باآهنگاش، با شعراش زندگی میکنم، نفس میکشم...
مهم اینه که با "نباشی" چه شبایی رو گریه کردم تا صبح شد، و امروز تو حباب "نرو" رو دارم،"بیت آخر"،"تنهایی"و مهم اینه که تو همه ی ترکا نفس و شعر محسن یگانه جریان داره...
محسن جان فقط بدون عاشقتم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

emshab to concert ke esteghable mardomo diid goft ehtemalan albume 4 ham mide biron
jayetonn khali booood khoda vakili hamchin shoro esteghabli az mardom nadidde bodam vase yek khanande

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن :( نباشی میخوام دنیا نباشه :((

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام.
دیشب چه قطعاتی و اجرا کرد ؟آخه من قراره شنبه برم میخوام بدونم کدوم قطعات حباب و اجرا میکنه .
ممنونت میشم جواب بدی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عزیزم شما نباید که همه چیز و به خودتون بگیرید یه آهنگی بود گذشت غرور زیاد خوب نیس.محسن که چیزی نگفت ؟!شما باسه دیده شدن میخواستید از ایران برید!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عزیزم چرا شما به خودت میگیری غرور زیاد خوب نی.
شما باسه دیده شدن میخواستید از ایران برید یگانه که چیزی نگفت گفت قراره آلبوم نده.که اونم نیاز به فکر بیشتری داره.که مطمئنا بسه رو کم کردن برمیگرده..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خندیدیم!هروقت دلیل اوردی بیا انتقاد کن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دقیقا حرفای من رو زدی فقط من حوصله نداشتم این همه بشنیم پاش و تایپ کنم
۱۴ترک توی یه آلبوم میشه این برداشت رو کرد که محسن یگانه به کار خودش اطمینان نداره و می خواد با تعداد آهنگ به قول خودش هم هواداری خاص و هم کسایی که برای فان گوش میدن رو حفظ کنه ولی محسن جان کیفیت مهمه نه کمییت

25
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

SHAHAB RAMEZAN

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بعضی ها می گویند کلاً آلبومش به درد نمی خورد. یا اینکه می گویند چرا فلان آهنگ فلان مشکل را دارد... بعد که می روم بررسی می کنم و روی آن آهنگ دقت می کنم می بینم گویا اصلاً آهنگ را نشنیده است!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن
نرو نرو که دلم همش میگیره سراغ تورو
محسن خدایش اگه دیگه البوم ندی من دیگه اهنگ گوش نمیکنم
اقا جون تو البوم بده 10 سال یه بارم قبوله
زنده باد سلطان محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

هیچکس مثله محسن یگانه نیست...

ازهیچ کدوم ازقطعات نمیشه به راحتی گذشت....

تنهایی،توکه میدونی،نمیشه، و.......واقعا عالیهــ

آقامحسن دراین چندسال نشون داده چقدر به هواداراش اهمیت

میده دراین گفتگو هم کاملا مشخص بود...

آقا ماهودارا هم تاآخر پشتتیم مثه سابق همونجوری...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

با سلام خدمت همه شما مسئولین سایت من امیرحسین 30 ساله از اصفهان هستم- این مصاحبه رو شنیدم - نمیدونم چرا آقای محسن یگانه قبول نکرده آلبومش حرفی برای گفتن نداره - رگ خواب واقعا آلبوم خوبی بود و من خوشم اومد- آهنگ 5 آلبوم اصلا جالب نیس و سطح آلبومو پایین آورده به امید انتشار آلبومای دیگه مثل خواجه امیری و 13 چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نروووووو -نرووووووووووو-که دلم همش میگیره از من صراقتو رووو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نروووووووو-نرووووووووووو-که دلم همش میگیره از من صراقتو روووو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

منتظر باش...حتما میشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

فدات محسن جوووون!!!ولی خیلی حلم گرفته شد بابت اینکه گفتی شاید این البوم اخرم باشه!!!!من با اهنگای تو بزرگ شم!دوووووووووست دارم حتی اگه نخونی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

الان 5 روز هستش که فقط البوم محسن جون رو گوش میدم !!!هرچقدر که گوشش میدم بیشتر ب گوش دادنش حریص میشم!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

فقط بگم دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

زندگی خودشه به خودش ربط داره که چیکار کنه و چه تصمیمی میخواد بگیره گرچه دوست نداریم دیگه آلبوم نده...درضمن مگه محسن از همون روز اول نفس های بی هدف از آدمای.... کم حرف خورد که الان فکر مکنید محسن بخاطر حرف یه سری دیگه نمیخواد آلبوم بده؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به نظرم اصلا کاره درستی نیست که از این به بعد دیگه آلبوم نداشته باشیم از محسن یگانه... امیدوارم تجدید نظر کنه، چون محسن یگانه یکی از خواننده های خوبه کشوره و مسلم که میتونه بهتر بشه
خوبه که به همه ی حرف و حدیث ها درباره ی تراک حباب خاتمه دادین ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

با محسن یگانه علاقه شدیدی به موسیقی پیدا کردم
از سال 84با بیشتر آهنگات خیلی راحت ارتباط برقرار کردم و عاشق شعراتم و همین که فقط شعر خودتو بخونی دوس دارم
از حبابم کاملا راضی ام همون چیزی بود که منتظر بودم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

شک نکنید محسن برمبگردهوبا قدرت تر از قبل. تنها دلخوشیه جوونا صدای محسنه یگانه اس.اگه نباشه من نیستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اگه توجه کنید دوستانی که هم انتقاد میکنن تو حرفاشون میارن که حداقل از 5 یا6 تا قطعه خوششون اومده
خوب محسنم از دادن یه البوم 14قطعه ای هم همینه که هرکس با هر سلیقه ای البوم رو گوش بده
فراموش نشه یه البوم حداکثر 10 تا قطعه داره...اگه 4تاشم ضعیف باشه پس یه البوم عالیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دمت گرم حرف دل منو زدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

"محسن یگانه" اسمی که برای من واسه همیشه مقدس خواهد ماند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام البوم حباب بی نظیره شاهکاره. من امشب قراره برم کنسرت.
اما الان شنیدم میگه شاید دیگه البوم ندم باورکنید دارم دیوانه میشم حاظرم هرکاری بگی بکنم محسن جان تو خداحافظی نکنی همه جوره پشتتیم ما هوادارا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به نظرم آقای یگانه هنوز نظراتو درمورد این آلبوم نخوندن.چون انتقادای زیادی به آلبوم و مخصوصا سطح شعراشون شده.

همچنین 14 تراک واسه یه البوم یه کم به دور از حرفه ای بودنه و باعث تکرار میشه.

درمورد احتمال آلبوم ندادن هم به نظرم فقط یه سیاسته واسه جذب مخاطب برای آلبوم بعدی که اگه اینجور باشه اصلا کار درستی نیس.

اقای یگانه جذب مخاطب به چه قیمتی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آلبوم ندی خیلی بدی :( من خیلی خاطرات دارم با هر کدوم از آهنگات . تورو خدا تصمیم زود نگیر :((((((((((((((

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن خان تو این وضع وحشتناک موسیقی داخل که هرکی خودشو خواننده می دونه دلمون به استعداد ناب تو خوشه تو رو خدا محکم وایسا ما پشتتیم یه زمان پشت شادمهرو خالی کردیم فهمیدیم په اشتباهی کردیم پشت تو رو دیگه خالی نمی کنیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

علی اکبر جان معلوم نیس کدوما رو برا شما اجرا کنه!بستگی ب زمان داره.
ولی برا ما: کی جای من اومد،نرو،باور کنم،بیت آخر،دوست دارم،بخند رو اجرا کرد تا جایی ک من یادمه خخخ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دوست گلم دلیل اینکه محسن گفته شاید آلبوم نده انتقاد های عجولانه ی دوستان نیست!!!!
محسن خسته شده.اگه گزارش رو کامل بخونی متوجه میشی.
گفتن ک شاید الان از رو خستگی این حرفو میزنن!یعنی امکان آلبوم های بعدی هم هست.:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان ، ببین چقدر مهم هستی و چقدر تو موزیک ارزش داری که همه ازت انتقاد نادرست میکنن و یا میخوان تو رو به حاشیه ببرن ، این از زیادی گنده بودنه ... اگه گنده نبودی هیچکس نمیومد بگه آلبومت ضعیفه ، اگه اونا از آلبوم بدشون میاد گوش نکنن و کسی مجبورشون نکرده ولی وقتی میان و میگن آلبومت ضعیفه این معنی رو میده که نتونستن موفقیت تو رو ببینن ،اونا کسایی هستن که از خوشحالی تو ناراحت میشن و یا حسودن ، اگه عرصه رو ترک کنی اونارو خوشحال کردی ، تو باید همیشه البوم بدی و اینا هربار بیان و بگن ضعیفه و از اینکه یک سری هستن که میخوان تو رو تخریب کنن خوشحال باشی ، اگه دشمن نداشتی باید به قدرتت شک میکردی، بیا و دشمنات رو خوشحال نکن و هوادارات رو ناراحت نکن ، با اینکار دشمن شاد کن ، فقط هوادارات رو ناراحت میکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان ، ببین چقدر مهم هستی و چقدر تو موزیک ارزش داری که همه ازت انتقاد نادرست میکنن و یا میخوان تو رو به حاشیه ببرن ، این از زیادی گنده بودنه ... اگه گنده نبودی هیچکس نمیومد بگه آلبومت ضعیفه ، اگه اونا از آلبوم بدشون میاد گوش نکنن و کسی مجبورشون نکرده ولی وقتی میان و میگن آلبومت ضعیفه این معنی رو میده که نتونستن موفقیت تو رو ببینن ،اونا کسایی هستن که از خوشحالی تو ناراحت میشن و یا حسودن ، اگه عرصه رو ترک کنی اونارو خوشحال کردی ، تو باید همیشه البوم بدی و اینا هربار بیان و بگن ضعیفه و از اینکه یک سری هستن که میخوان تو رو تخریب کنن خوشحال باشی ، اگه دشمن نداشتی باید به قدرتت شک میکردی، بیا و دشمنات رو خوشحال نکن و هوادارات رو ناراحت نکن ، با اینکار دشمن شاد کن ، فقط هوادارات رو ناراحت میکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دوست عزیز این البوم واقعا متفاوت و عالیه
بی انصافی نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حباب آلبوم بسیار خوبیه. مطمئنا گذر زمان این موضوع رو بهتر نشون میده.
ایشالا آلبوم چهارم هم بعد از یه وقفه طولانی منتشر کنه تا هم این انتقادهای بی مورد از بخوابه و هم محسن بتونه واسه تک تک تراکها فکر و وقت و انرژی بیشتر بذاره.
بهترین آلبوم سال: حباب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن مرگ من این کارو نکنییییی !
باید اینقد ادامه بدی تا رقیباتو خسته کنی.
جون من بگو باشه ؟؟
میشه بهترین خواننده ی ایران یهو همه چیزو ول کنه ؟؟ نمیشه دیگه !
پس ما منتظر آلبوم ها و تک آهنگ های شما هستیم.
اینو خودت گفتی :
"ته خط/همیشه اول راهه...
یا علی
دوستار و طرفدار و ... همیشگی محسن 1گانه
"امیر"(0661)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

منت خدای را عزّ و جل را که محسن چاوشی را آفرید تا موسیقی بدون سلطان نباشد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آهای کسایی که میاین میگین آلبوم ضعیفی بود و از این حرفا اگه حرفتون حرفه و واقعا از موسیفی چیزی سرتون میشه با دلیل منطقی ثابت کنید ضعیف بوده حباب
در ضمن مدیونید اگه برید گوش کنید آلبومو !
به هر حال کار ضعیفو گوش نمیدن که ! ... بله .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اقای یگانه لطفآ از این حرف ها نزنید ...
من و امثال من با شما طعم موسیقی را حس کردیم و...
بدون شما و صدای شما زندگی سخت و طاقت فرسا است...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حداقل یکبار گوش می کردی بعد نظر می دادی...
بهت توصیه می کنم که چندین بار البوم را گوش بدهی و بعد انتقاد کنی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

البوم زیبایی بود و خواهش می کنم ما را به این زودی تنها نگذارید...
هواتا دارم و بازم /امیدی که بهت دارم / به این زودی نمی بازم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بالاخره یه حرف درست حسابی ازت شنیدیم
افرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به نظر من آلبوم خیلی ضعیفی بود آقای یگانه در این آلبوم آهنگ هایی را انتخاب کرده بود که مناسب با سبک صداشون نبود به نظر من میتونست خیلی بهتر باشه از این امیدوارم در آینده کارهای بهتری بشنویم از ایشون به نظر من آلبوم رگ خواب خیلی بهتر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آورین
مثل همیشه عالی هستی محسن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

با این خبراتون اگر گذاشتید 4 روز با این آلبوم جدید حال کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حیفه!!!!!نبودنتو میگم...
هرچند همه چیز با شاید و اما بود ولی فکرشم اذیتم میکنه....
کاش میذاشت شیرینی حباب هنوز رو دلامون بمونه....تلخیه حرفش وجودمو تلخ کرد.....

با این حال من همیشه طرفدارت میمونم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به کسایی که الان ناراحتن و فکر می کنن دیگه البومی نمیده من قول شرف بهتون میدم نه یکی نه دوتا بلکه حالا حالا ها البوم میده شک نکنید.
این ها همش ایجاد حاشیه و بازی های تبلیغاتیه.این کامت از من اینجا به یادگار باشه وقتی خبر انتشار البوم چهارمش اومد بیایید دوباره بخونید.یگانه استاد جو دادن دیده البومش خوب نبوده گفته یه شک به هوادارام بزنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من موافق این قضیه ام.آقای یگانه به وعده هایی که تو سایتا میده عمل نمیکنه.از ایشون توقع میره که بعد انتشار آلبوم موفق رگ خواب آلبوماشو با حوصله و تنظیم عالی جمع کنه.هم چینش قطعات ضعیف بود تو این آلبوم هم شعر و ملودی.تنها ساز ترکیه ای دنیا هم کلارینت نیس که انقد ازش استفاده شده.تو آلبوم رگ خواب ساز بندی و ملودیاش محشر بود اما اینجا فقط کلارینته و درامز و نهایتا نرم افزار.تو این البوم چندتای اول همش نرم افزار بود و بقیش ساز بندی که این کارو خراب میکنه.تلفیقی میچید بهتر بود یا اینکه اونا رو نمیخوند.ملودی آهنگ دوست دارم فوق العاده ضعیف بود.

بنظرم اگه قراره اینجوری آلبوم بدن کلا از موسیقی انصراف بده بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مرسی از لطفتتون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خوبه بعضی وقتا آدم سیاست داشته باشه (مثلابگه دیگه آلبون نمیدم) امافکرنمیکنی زودبودهمه فهمیدن چی تودلته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

معلومه خیلی برا این آلبوم زحمت کشیده شده.دمت گرم محسن یگانه
هرکی که خوشش نمیاد گوش نده.ایراد بیجا نگیرن خواهشا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به خدا اگه محسن بخواد موسیقی رو بزاره کنار خودمو از بالای ساختمونمون پرت می کنم پایین

محسن جان دیگه خودت می دونی من بمیرم خونم می افته گردنت

خب نگو این حرفا رو من قلبم با باتری کار می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دلیل منطقی تر ازینکه شعرا ضعیفن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

man tarafdare aghaye yegane nistam,vali karam muzike,album un chizi ke entezaresho dashtam nabud,vali badam nabud khodae,zahmat keshidan,khaste nabashid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

درود بر شرفت ..حداقل تو یکی منطقی هستی ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ای مدیریت موسیقی ما ..ای کسی که الان این نظر رو می خونی تا تاییدش کنی ..یه خواهش ازت دارم ..شما که به منتقدین و با سواد های موسیقی مملکت دسترسی دارین ...یک نقد از یک منتقد موسیقی برای این البوم بذارین ..قبلا هم برای بعضی البوم ها از این کارا کردین ....نمی دونم چه لزومی داره وقتی آلبوم یک خواننده معروف منتشر میشه همه کارشناس و منتقد موسیقی میشن و اینجا به سر و کله هم می پرن و اصلا هم از حرف خودشون کوتاه نمیان ...مدیریت محترم این نظر منو هم همینطور تایید کن ...مخلصیم . انشالله عروسی ات خودمو بکشم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ای جااااااااانم
فدات بشم محسن جووونم
آلبومت عاااااااااااااالیه
حرف نداره
توو بی نظیری محسن یگانه عزیزم
اینایی که در مورد آلبوم حباب حرفای منفی میزنن و میگن که آلبوم خوب نیست،اینا لیاقت شنیدن آلبوم رو ندارن.
محسن جان،تورو خدا بازم آلبوم بساز...
آلبوم هایی مثل حباب،که ترکوند...
از پیشمون نرو...
موسیقی ایران بدون " محسن یگانه" ،بی مایه و بی معنیه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

هییییییسس بابا!
تو اصلا البوم رو گوش کردی که داری نظر میدی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف که گفتن به همدیگه توهین نکنید وگرنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دقیقا! آلبومش رو امروز دوباره گوش دادم انصافا 4 تا ترک عالی داره بقیه ضعیف،محسن یگانه انتظارا ازت خیلی بالاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من طرفدار محسن یگانه نیستم ولی واقعا دلیل این انتقادای مبهم رو نمی فهمم ، بیشتر به تسویه حساب شبیه ه تا انتقاد ... تو این دوره قحطی موزیک خوب ، وجود ۷،۸ تا تراک تو یه آلبوم که آدم از گوش دادنشون لذت ببره اگه نشان دهنده موفقیت آلبوم نیست پس چیه ؟؟ ... همین جا یه خسته نباشید گرم به محسن یگانه میگم و آرزوی موفقیت در ادامه کارشو دارم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن یگانه عزیز اینکه فعلا آلبومه سومته اینجور غوغا کردی منتظریم تا 10 تا آلبوم باید بری ما قبولت داریم
شجاعت و احترام به مخاطبت رو تحسین میکنم اما لزوما نمیشه که هر آلبومی از آلبوم قبلیت بهتر باشه تا 3 تا آلبوم این کار رو کردی و به همه ثابت کردی که فوق العاده ای و یه استعداد تو موسیقی هستی دیگه ازین به بعد واسه دل خودتو هوادارات بخون
منتظر آلبوم چهارمت میمونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عزیزم آقای میلاد مثلا محسن بگه دیگه آلبوم نمیدم همه میرن حباب و میخرن!؟!؟ چرا فک نمیکنید حرف میزنید.نظر نزارید نمیگن لال بودن....

چرا مصاحبه رو نیمخونید درست. نگفت خداحافظ موسیقی. گفت شاید! شاید و کاشتم در نیومد... یه جوری حرف میزنید انگار جرم کرده....
بهتر از اینه که قاتعانه بگه من دیگه ایران نمیمونم فرداش بگه نه میمونم....
تاییدش کن لطفا!!!با تشکر.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

شعراش ضعیف شعراش ضعیف اه
بگو اینجای اون شعرش ضعیفه اینجاش مشکل داشت اینا دلیلن نه اینکه میگی شعراش ضعیف!!
چون طرفدار چاوشی هستی از خود چاوشی عزیز مثال میزنم
تو پرچم سفید میگفتن شعراش ضعیف اره رو چون فرو کنی چه در کشی چه تو کنی! اما نمیدونستن چه قد این قطعه عالیه چه معنی داره!
یا میگفتن اه اه قطار چقد شعرش ضعیفه اما نمیدونستن شعر قطار چقد سنگینه و چه بار فنیه بالایی داره تیکه به تیکش پر معنی هست اونایی که انتقاد میکردن سطحی کار رو میشنیدن آخرشم دیدیم قطار بهترین تراک سال شد.
امیدوارم تو هم از اون دست افراد نباشی و برای ضعف دلیلی بیاری وگرنه که متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به جمع یگانه ای ها خوش امدی دوست عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اخه واسه همینه میگیم دارید تخریب می کنید شما که اصلا یه بار البومو کامل گوش ندادی برای چی نظر میدی اول برو چیزی که داری در موردش نظر میدی رو حد اقل یه بار کامل گوش کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

Man ke mokhatabe sabetet bodam agha mohsen az vaghti ke gardo ghobaro khondi ta alan delam babate in album gereft azat chon tavaghoe ye kare khar gholade azat dashtam taranehat be joz 1-2 ta alie mese hamishe vali tanavoe melodye rage khabo nadasht vali alan 4 shabe nazdike 5-6 saat beyte akharo gosh midamo mikhabam chon shahkare rage khab inja ba in track jash pur shod

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بهتره شما درمورد شخصیت کسی که نمی شناسی نظر ندی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بچه من با تو زندگی کردم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خواهشا این حرفا رو نزن دیگه... من با خوندن این مصاحبه لذتی که از شنیدن این البوم بردم را دارم از دست میدم... امیدوارم دوباره پرقدرت برگردی حتی دیر ولی برگردی...لازم نیست هر 2سال البوم بیاد بیرون الان بنیامین 3ساله البوم نداده شاید به چهارسالم بکشه اما همین که بدونیم شما ها که وزنه ی پاپ هستید باقی میمونید قوت قلبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مطمئنم سعید هوادار احسان نیست-چون طرفدارای احسان ادبیات دشمن طلبانه وجنگجویانه ندارن-ودرمورد یگانه که باید بگم یه جورایی حتی دوسش دارن
طرفدار احسان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان تورو خدا بیخیال خداحافظی شو..توبهترینی پس باید ادامه بدی!
هرقدرکه خواستی استراحت کن ١سال،٢سال،...فقط نگو خداحافظ واسه همیشه!بخدا هرقدرهم بخوای تک آهنگ بدی بازم جای یه آلبوم خالیه..
میدونیم خسته ای،میدونیم خستت کردن،میدونیم فشار کارت زیاده، میدونیم فرصت استراحت نداری،... ولی تو الگوی صبرماهستی پس بمون وکنارنکش..
"محسن جان صدای تو واسه من پراز خاطرست...اما با رفتنت تمام این خاطره ها مردست.."

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

ببخشید این که میگی ملودی ها تکراری بود میشه بگی دقیقا کدوم ملودی شکل کدوم ملودیه؟؟؟؟؟؟در ضمن بد نیست یه سری به نمره هوایی شدی تو همین سایت بزنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

"همه می گویند که بهتر از آلبوم قبلی بوده و همین برایم کافی است." !!!
محسن جون خداییش این اعتماد به نفست منو کشته.
قبل از اینکه آلبوم بیاد یه عالمه جو سازی کردی که بهترین آلبوم میشه و میترکونه ... الانم که هر کی میرسه میگه آلبومش ضعیف بود. تک و توک دیدم گفته باشن آلبوم خوبی بود. پس منظورت از این همه واقعا کیان ؟
آلبومت ضعیف بود چون :
- تعداد ترکای بالا به آلبومت ضربه زد.
- چینش قطعات توی آلبوم اصلا مناسب نبود (به طوری که هر چی آهنگ نا مناسبه اولای آلبوم گذاشتی و این روند تا ترک 7 ادامه داره ! )
- ملودی های تکراری بود به غیر از چند تا از ترکا ( مناسب واسه سال 86 87)
- شعرا واقعا ضعیف بود (دیگه دوره ی این شعرای کلیشه ای و تکراری گذشته، البته نا گفته نماند شعر نمیزارم خسته شی و بیت آخر قشنگ بود.

از ما گفتن بود ... حالا باز برید بگید آلبوم ترکوند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مرسی محسن جوووون تمام قطعات حباب مخصوصا نمیشه حرف ندارن(البته بعد از ترک نفس های بی هدف از آلبوم نفس های بی هدف)

خسته نباشی

امیدوارم ادامه بدی و آلبوم های بهتر و قوی تر از حباب بخونی

عاشقتم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

دوست عزیز اول از همه تشکر میکنم بابت لحن دوستانه و محترمت.
شما خودت قطار و بگومگو از چاوشیو مثال زدی و گفتی بعضی از کسایی ک درک بالایی از شعر نداشتن ب این دوقطعه از لحاظ شعری ایراد گرفتن.
خب من خودم ب شخصه اول از همه فقط قطار رو بیشتر از بقیه ترک ها گوش میدادم چون میدونستم چ اعجوبه ایه این ترک و ترانش.
پس من ادمی نیسم ک الکی ترانه ای بکوبم و انتقاد الکی کنم.ولی شما کلاه خودتو قاضی کن و ببین ایا شعرهای حباب به حد رگ خاب هست یا نه؟نمیگم خوبن یا بد,ولی میتونست قوی تر باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بچه ها همگی باهم بلند داد بزنید:
نرووووووووو
نرووووووووووووووو محسن جان
که دلم همش می گیره سراغ تو رو

وای محسن تو خیلی به گردن موسیقی پاپ ما حق داری
اگه هرسال تنور این موسیقی داغه به خاطر وجود اسطوره ای مثل توئه

یعنی این بیتت تموم موسیقی پاپ رو می ارزه:
رفتی که تنها بمونم با خودم
هیزم آتیش تنهایی شدم
حباب شاهکارترین آلبوم پاپ بود
فقط کسایی تونستن اینو درک کنن که دلشون از سنگ نبود و با دل به این آلبوم گوش دادن....
بگو فهمیدی وقتی میرفتم نگرون خودم نبودم
غم آیندت بدجوری نشته بود توی همه ی وجودم

یعنی بیت آخرت دنیا دنیا رو می ارزه
واقعا اگه حباب بهترین آلبوم نشه و بیت آخر بهترین ترانه بهت ظلم شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

این اصلا اتفاق خوبی نیست.بهنظر من اقای یگانه باید یه مدت نخونن که باز مردم تشنه آهنگاشون بشن.محسن عزیز همیشه یکی از بهترین ملودی سازای ایران بوده اما کاش یه مدت دور از موسیقی باشه تا باز بتونه مثل سابق ملودی بسازه چون با تمام اخترامی که براش قائلم اما آلبوم حباب هیچ ملودی خاصی نداشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آقا شما خیلی باحالی ..
- اتفاقا تعداد تراک های زیاد در آلبوم نشان دهنده شاخ بودنه ، آلبوم های خواننده های معروف پاپ جهان همه همین تعداد تراک داره ، کار پاپ ه ، سنتی نیس که ...
- اتفاقا قوت آلبوم در چند تا تراک اولشه ( ۱،۲،۴،۵،۶،۷،۸،۱۰،۱۱)
- ملودی های ۲،۴،۵ و مخصوصا آهنگ بخند با اون ساکسیفون ، فوق العاده است

من طرفدار یگانه نیستم ولی واقعا بعضی از ایراد گرفتنا اینقدر پرته که آدم نمی تونه ساکت باشه

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حرف امیر و اونکه اسم نداره like

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

باعرض سلام...بعضی از نویسنده ها و کارشناسای ما واقعا انتقادات سازنده میکنن اما بعضی نوشته های دیگه رو که میبینی شک نمیکنی که طرف از روی غرض نوشته.من چند روز پیش داشتم روزنامه تماشا رو میخوندم یکی از به اصطلاح کارشناسا یا هر چی دیگه نظر داده بود من تا تراک 7 بیشتر گوش ندادم
راستش وقت نداشتم و تو این7تراک چیزی ندیدم اخه یکی نیست بگه برادره من من که هر کدوم از تراک هاشو حداقل بالای50بار گوش دادم نمیتونم نظر بدم بعد توکلا یه بار7تا تراک گوش دادی خیلی راحت داری اظهار نظر میکنی تو اصلا در حدی هستی به خای راجع به محسن نظر بدی؟تراک زیبای حباب هم تو دهنی محکمی به خیلی ها بود ....محسن جون خیلی دوست دارم و اولین نفری هم که تو تهران البوم محشرتو گوش داد من بودم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان همه دوست دارن تو البوم بدی و تو هم باید به هوادارات احترام بذاری و اگه البوم ندی تو خوده حباب میشی...حالا اگه دوست داری حباب باشی البوم نده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

نشونه ی شاخ بودنه ؟
از کی تا حالا ؟
بله اگه 14 تا ترک متنوع و قوی توی آلبوم بزاری صد در صد نشانه ی شاخ بودنه ولی نه آهنگایی که فقط ملودی های کلیشه ای و شعرای ضعیف دارن.
انتقادهایی که میشه پرت نیس، شماها تحمل شنیدن انتقاد رو ندارین، فقط دنبال یه سری نظرید که به به و چه چه کنه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلام .خسته نباشی محسن جان.آقا دست مریضاد و خدا قوت.چقدر خدا خدا کردم که این مشک به اندازه تعریفهای عطارش خوش بو باشه ...که بود.لذت بردم هم از آلبوم وهم از اجرای اول روز 4 آبان.از انزلی با اعماله شاغه اومدم تهران.چندتا اشکال خیلی کوجولو تو وزن ترانه ها بود که بیشتر سر کاغد به چشم می خورد تا توی خوندن.خیلی دوسشون دارم اما ازهمه بیشتر بیت آخر رو به نظرم شاه بیت آلبومته.اما گفته بودی که شاید این آخرین آلبومت باشه .اما فقط با وجود چند مورد میتونی یه همچین کاری بکنی اول اینکه ادامه کار به سلامتیت لطمه بزنه هر چند که تا حالا هم کم اذیتت نکرده.من به شخصه اصلا نمی خوام با این شرایط بخونی با همون آهنگایی که خوندی خوشم...دوم اینکه ادامه این کار به زندگی خونوادگیت لطمه بزنه...سوم اینکه محسن یگانه چیزی تو چنتش نداشته باشه که بتونه بقیه واز همه مهمتر خودشو راضی کنه..که البته این رو مطمئنم که محسن تو عرصه موسیقی همیشه حرفی برای گفتن خواهد داشت...تا جایی که توانشو داری بخون می دونم که این بیشتر از هر چیزی خودتو راضی می کنه...به امید اینکه همیشه سربلند باشی ...منتظر موفقیتهای بعدیت هستم...یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
البومش مثل همیشه 20بود
بهترین خواننده پاپ ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

درسته خواننده های بین المللی آلبومهای باتراک زیاد میدهند ولی اشعارتنوع دارند.برای ماایرانیهاشعر اهمیت زیادی دارد به غیراز آهنگ حباب13آهنگ دیگه عاشقانس که مخاطب روخسته میکنه.اشعاراصلاتنوع نداشت عاشقانۀُِِِّّّّّّ صرف بود.موزیکها درکل خوب بود.طرزخواندن خوب بود.تنظیمهااغلب ماروتوفضای موسیقی ترکیه میبرد که از اشکالات آلبوم بود.ودرکل من از20نمرۀ 14میدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

بنظر من اگر تصمیم محسن واقعی باشه خیلی خوبه چون واقعا در اوج کنار خواهد رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اقا علی اکبر شما دقیقا منظورتو باکیه؟(میخواستید از ایران برین) من فکرمیکنم شما به عنوان یه طرفدار اصلا انتقادپذیرنیستین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

تو رو خدا من شاید خیلی جاهای دیگه هم گفته باشم ولی با این وضعیتی که می بینم میفهمم جریان خیلی جدیه هیچ کاری نمی تونم بکنم فقط می تونم از ته قلبم خواهش کنم بازم آلبوم بدن هر چه قدر طول می کشه بکشه ولی بازم امیدی باشه که محسنی با این همه دوستدار و طرفدار بازم صدا و احساسشو بین ما تقسیم می کنه خواهش می کنم لطفا در هر حال بازم دوست داریم یه دونه ای لطف کن شهر های اطراف مشهد هم کنسرت بذار چون شاید برای بعضی ها با این که خیلی دوست دارن شرایط فراهم نشه بیان کنسرتت تهران بازم ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

حباب عالی بود واقعا خسته نباشی محسن جان ولی بازم آلبوم بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خیلی دوست دارم محسن یگانه فقط تو بهم آرامش میدی

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 16:30

دروود بر محسن چاووشی که برعکس دیگران هیچ مکری نداره ....

دروود بر محسن چاوشی سلطان موسیقی ایرانی

چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 03:45

الان که این متنو مینویسم ساعت سه صبحه تقریبا همه ی نظراتو خوندم داشتم تو نت میگشتم همینطوری که دید.من کارای محسن و بیش از اندازه دوس دارم.نمیخام به نظر بعضیا توهین بشه ولی خیلیا سطحی و سلیقه ای با موضوع برخورد میکن خیلیا غیر حرفه ای نظر میدن.از نظر شعر کارای محسن طوریه که واقعا دایره ی واژگانی گسترده ای داره با زبان صمیمانه.داخل پرانتز یکم از شعر و ترانه حالیمه. چرا بعضیا زیبایی شعر و معیار سنجش ترانه ی تاپ رو استفاده از کلمات گنگ و مبهم و قلنبه سلنبه میدونن؟اگه بدنبال ایهام و حرفای تو پاکتی هستین موسیقی رپ و راک در حیطه ی اینجور شعراس.زبان شعر پاپ باید صمیمانه باشه.طوری که به جرات میشه گفت الان همه ی طبقات اجتماعی چه از نظر سنی چه فرهنگی با کارای محسن ارتباط صمیمانه دارن.ما ترانه رو زنجیر قالبهای شعریمون کردیم باید قبول کنیم.از نظر ملودی و تنظیم تو آلبوم حباب هم میشه گفت چهارده تا کار کاملا متفاوت رو حاوی بود نمیگم بی نقص بود ولی درسطح مطلوب بود و از خیلی آهنگایی که مردم روزانه گوش میدن سر بود.میکس کارا واقعا فوق العاده بود و کاملا حال و هوای هر یک از قطعات رو به نوبه ی خودش نشون میداد.
کلا میشه گفت اگه سرترین هم نبود تو رقابت از بقیه ی البوما هم عقب نیفتاد.از همه مهمتر تکنیک های صدایی عالی هم تو البوم قابل مشاهده بود فضاهای اهنگ هوشمندانه با تحریرها پر شده بود.
گذشته از همه ی این حرفا بیاین دلگرمی هنرمندای کشورمون باشیم به زبون خودمون اگه با کار خواننده ای حال نمیکنیمخب گوش ندیم دیگه نیازی به توپیدن و اینجور کارا نیس. هر هنرمندی مخاطب خودشو داره.پس قضیه رو شخصی نکنیم. این بود انشای من.خسته نباشی محسن جان
یه دوبیتی ام راجب شعر بگم از شعرای خودم
شعر کم زنجیر این قالب کنید
بی ریا باشید و دل طالب کنید
گرکه بی مهرید لب دوزید و کم
شعر با قالب به ما غالب کنید

ترانه با شاهنامه ی فردوسی فرق داره اقای نمیدونم شماره ی چند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یگانه: شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم | موسیقی ما