برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «کوک» منتشر می‌شود
با همکاری پدارم مرندیز؛
آلبوم «کوک» منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: پدرام مرندیز از تولید آلبومی در سبک پاپ با همکاری خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم مجموعه‌ای از قطعات موسیقی اجرا شده توسط من و دوستانم است، که به زودی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این نوازنده و آهنگساز در ادامه گفت: «کوک» شامل ۹ قطعه است که برخی از قطعات آن هم اکنون آماده انتشار هستند و از میان آن‌ها می‌توان به «مهمونی یه نفره»، «بی‌خیال غصه‌ها»، «شهر خاموش»، «جاده»، «باتو»، «اسیران بلا»، «فانوس» و... اشاره کرد.

وی در مورد دیگر جزییات آلبوم خود گفت: ترانه‌های این آلبوم توسط رضا کوهنورد، علی مهرگان، جهانگیر جعفریان، ترانه مکرم، پوراکبر و... سروده شده است و همچنین از اشعار حضرت مولانا نیز برای کلام این آلبوم استفاده کرده‌ایم. آهنگهای آلبوم را نیز عمدتا ماکان حافظی و روزبه اسدی به صورت تیم ورک ارائه کرده‌اند ولی خط ملودی‌ها به دوش روزبه اسدی بوده است.

این نوازنده در ادامه خاطر نشان کرد: خوانندگی این گروه را خود روزبه اسدی به عهده دارد. چند قطعه از آن را من تنظیم خواهم کرد و در تنظیم بخش‌هایی از آن نیز از همکاری و همفکری دیگر افراد گروه بهره‌مند شده‌ام و به صورت تیمی کار کرده‌ایم. این آلبوم بیشتر یک کار گروهی است تا کار تک نفره! چرا که در تولید و ساخت آن هر یک از عوامل سعی کرده تا گوشه‌ای از گار را بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: هم اکنون برخی از قطعات آلبوم آماده بوده و به محض طی کردن مراحل صدور مجوز ارشاد، راه خود برای رسیدن به بازار موسیقی را در پیش خواهد گرفت. پدرام مرندیز پیش از این با همراهی امین حیایی و اشکان وفایی در قالب گروه «کویر» در آلبوم «باران» اثری از خود بر جای گذاشت که تا کنون باقی مانده است.

به گفته وی این آلبوم تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «کوک» منتشر می‌شود | موسیقی ما