برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارشی از اجرای شاد گروه «سازینه» در تئاتر شهر
عکس ها: یلدا ذبیحی
گزارشی از اجرای شاد گروه «سازینه» در تئاتر شهر
موسیقی ما - گروه «سازینه» به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا در بخش جنبی بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر و در میان استقبال مخاطبان به اجرای شادیانه‌های بهاری پرداخت. به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، گروه سازینه بر آن است تا به معرفی بخشی از موسیقی بومی ایران بپردازد. این گروه در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر به اجرای شادیانه‌ها و ترانه‌های بهاری بیشتر نواحی ایران با سازبندی‌‌ همان مناطق پرداخت.

ناصر وحدتی از جشن خرمن گیلان گفت و مراسم اسب چوبی خراسان را سهراب محمدی و حرکات آیینی لرستان ازجمله چوپی، چوب بازی و سه پا را ایرج رحمان‌پور اجرا کرد و نغمه‌های کوراغلو از حنجره عاشیق قدرت میرزاپور شنیده شد. موسیقی شمال خراسان را حسین ولی‌نژاد، موسیقی مازندران را ابوالحسن خوش‌رو، موسیقی کرمانشاه را سیاوش یادگاری، قشقایی را بهزاد‌پور و پروین بهمنی و موسیقی ترکمن را طواق سعادتی به مخاطبان معرفی کردند.

گروه سازینه سال ۱۳۸۵ با هدف دعوت از هنرمندان شاخص هر منطقه جهت شناساندن موسیقی بومی به مخاطبان شکل گرفت. این گروه، ۲۵ بهمن ماه ساعت ۲۰ در تئا‌تر شهر به روی صحنه رفت و اجرایش با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارشی از اجرای شاد گروه «سازینه» در تئاتر شهر | موسیقی ما