برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن یگانه: یا این مصاحبه را نخوانید، یا تا انتها بخوانید!
درد و دل‌های محسن یگانه در یک گفت‌و‌گوی مفصل با سایت موسیقی ما؛
محسن یگانه: یا این مصاحبه را نخوانید، یا تا انتها بخوانید!
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: حواشی اخیری که برای محسن یگانه اتفاق افتاد این روز‌ها بیش از هر چیز دیگر امان او را بریده است. او این روز‌ها به جای اینکه کار کند، احساس خستگی می‌کند. از شایعاتی مبنی بر سرقت ملودی‌هایش و حرف‌ها و حدیث‌های اینچنین گرفته تا عدم پرداخت دستمزد نوازنده‌های کنسرت‌هایش و دعوا‌ها و کشمکش‌هایی که با دوستانش داشته و... او حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این گفت‌و‌گو قطعا بلند‌ترین و جامع‌ترین گفت‌و‌گوی یگانه با رسانه هاست. او پیرامون همه اتفاقات بد و خوب اطرافش صحبت کرده است. جواب همه حاشیه‌های پیرامونش را که پیش‌تر‌ها درباره‌اش سکوت کرده بود داده است. تقریبا از اوایل شروع کارش تا کنون! این گفت‌و‌گو شاید نقطه عطفی در زندگی هنری محسن یگانه باشد به همین دلیل خودش خواسته این نکته را یادآور شویم که اگر حوصله ندارید خواندن این گفت‌و‌گو را آغاز نکنید اما اگر خواندیدش تا انتها ادامه دهید. ...

  • محسن یگانه همواره یکی از خواننده‌هایی است که اگر هم دنبال حاشیه نباشد، حاشیه دنبال آن است. این روز‌ها هم که این داستان‌ها بیش از همیشه حول و حوش او در جریان است. این حاشیه‌ها از کجا ناشی می‌شود؟
می‌توانم بگویم اتفاقات اخیری که در یک سال گذشته به لحاظ حاشیه‌ای برای من افتاد، اتفاقات خوب و خوشایندی نبود. شاید یک سری از افراد که دور و برم هستند متوجه شده باشند، اصل ماجرا چیست اما خیلی چیز‌ها را خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند. چون اصلا دوست ندارم این قبیل حاشیه‌ها را رسانه‌ای کنم. کار من در قطعات خوب و کنسرت خوب خلاصه می‌شود. نمی‌خواهم کارهای عجیب و غریب کنم. من اصلا دنبال حاشیه نبوده‌ام. این شایعات معمولا به چند دلیل برای من پیش می‌آید و همه زنجیر وار وصل می‌شوند به یکدیگر! در ۴-۵ سال گذشته یک سری تصمیم‌ها گرفتم که گویا برخی از آن‌ها اشتباه بود. اما تا کی باید درگیر حواشی آن باشم؟ ۴ سال؟

این مدت تاوان بزرگی است برای کسی که در ابتدای کار بی‌حاشیه شروع کرده است. این مسائل تازه ختم می‌شود به اینجا که این قدر شاخه شاخه شود که شخصی از اهالی مطبوعات به حاشیه‌های من اضافه شود. این غیر عادلانه است. حس می‌کنم به ته خط رسیده‌ام! ولی کوتاه نمی‌آیم و سرم را خم نمی‌کنم.

من از ابتدای کارم، کاری به کار کسی نداشتم، یا توی خانه مشغول کار بودم یا در دفتر و استودیو بودم و توی کامپیوترم. تفریحم فقط همین چیز‌ها بود. آدمی نبودم که بخواهم دائم به خوش‌گذارانی و مسافرت بگذرانم و همیشه از وقتم برای پیشرفت کارم استفاده کرده‌ام. نه آمده‌ام کم و کاستی که در کارم بوده را با ضربه زدن به دیگران جبران کنم و نه چیز مشابهی. ولی بعداز اینکه آلبوم «رگ خواب» موفق شد، با تمام ایراداتی که داشت و خودم هم می‌دانم، دومین آلبوم بود که با موفقیت روبرو می‌شد چون طبق تصمیمی که خودم گرفته بودم؛ از‌‌ همان انتشار آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» عهد کرده بودم سه آلبوم اولم را با موفقیت تضمین شده وارد بازار کنم. آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» واقعا موفق بود در حد خوش. درست است شاید آنچنان منفجر نشد ولی وقتی از قبل و خرد خرد ترک‌ها لو رفته بود و پخش شد هر کدام به اندازه خودش در بازار سرو صدا کرده بود. این آلبوم یک پکیج بود و برای من تبدیل به یک موفقیت شد. همه فکر می‌کردند چون قبلا غیرمجاز کار می‌کردم حالا حتما به مشکل بر می‌خورم اما این طور نشد.

  • یعنی شما اصلا به این قبیل مشکلات بر نخوردید؟
نه برنخوردم. چون من کنترل شده کار می‌کردم. من چه غیر مجاز و چه مجاز، کلا همیشه چارچوب خودم را حفظ می‌کردم و در آن چارچوب کار می‌کردم. شاید این چارچوب‌های من موازی بودند با قوانینی که در سیستم موسیقی مجاز حاکم است!. شاید یکی دو مورد خارج از این سیستم که حالا چند مورد متناقص هم بوده، به نفعم تمام شد.

  • این تناقض‌ها چه چیزهایی بودند؟
می‌گویند کار‌هایت چارچوب بیشتری پیدا کرده‌اند. این فرقی است که من از گذشته تا الان کرده‌ام، حس می‌کنم ان زمان‌ها به در و دیوار می‌کوبیدم تا خودم را، تا کارم را به نتیجه برسانم اما حالا متفاوت شده است و در این چارچوب برای خودم برنامه ریزی کرده‌ام تا به هدفی که می‌خواهم برسم.

آلبوم دوم لو نرفته بود. اما همه می‌دانستند که هر قطعه‌ای که بیاید، به تنهایی خوب خواهد بود. ولی وقتی یک جا بیاید تبدیل به یک اتفاق خواهد شد. در کل مجموعه رگ خواب با تمامی نقص‌ها و ایراداتی که داشت، و با تمام ضعف‌ها و نقاط مثبتی که داشت، پله عجیبی برای من بود. خیلی چیزهایی که قبلا لمس نکرده بودم را با این آلبوم تجربه کردم. مثلا شاید بشود مقایسه کرد با تفاوت‌های یک گوشی خیلی ساده و یک گوشی پر از امکانات. من نه نقطه «آ» را در نظر گرفته بودم و نه نقطه «ب». تنها کاری که کردم این بود که تفاوت این دو نقطه را با هم حس کردم. در واقع این فاصله‌ها را حس کردم. متوجه شدم که پیش از این چیزهایی را لمس نکرده بودم. لمس نکرده بودم که بتوانم اکثریت مردم را با خودم همراه کنم. آن چیزی برای من مهم است که در بیرون می‌شنوم، نه اینکه فلان مجله من را به عنوان بهترین خواننده انتخاب کند و نه هیچ چیز دیگری. حتی فروش آلبوم. هیچ چیز برایم ملاک نیست و فقط ان چه که بیرون و در میان مردم می‌بینم را ملاک قرار می‌دهم. به تعریف‌ها توجه نمی‌کنم، به اصل کار توجه می‌کنم. به اینکه چه کسی کارم را گوش می‌دهد و چه کسی گوش نمی‌دهد توجه می‌کنم و آنجاست که با خودم خیلی عادلانه، شکست و پیروزی خودم را تقسیم می‌کنم. من منتظر می‌شوم کار بیرون بیاید و ببینم شنیده می‌شود یا نه؟ آلبوم دوم این اتفاق برایش افتاد و یک سری افراد به یکباره به سمت من برگشتند به این دلیل که یک نفر پیدا شد که آمد در بازار و با چند تراک بازار را گرفت دست خودش!

قطعه «سوکت» سرو صدا کرد، آلبوم «رگ خواب» سر زبان‌ها افتاد. یک سری هم دیدند و به این فکر کردند که یکی آمده و همین طوری دارد جلو می‌رود و اصلا نمی‌ایستد و قدم‌هایش هم همین طور مدام بلند‌تر می‌شود. نتوانستند این موضوع را قبول کنند. شاید برای بعضی‌ها قابل درک نبود. الان در موقعیتی هستم که یک عده شاید تحمل دیدنم را نداشته باشند. یک عده هم خودشان نتوانسته‌اند پیشرفت کنند و به موفقیت من حسادت می‌کنند. یک عده شاید نخواسته‌اند شکست خود را تحمل کنند و به موفقیت یک نفر مثل من گیر داده‌اند. منی که از‌‌ همان سالهای اولیه پخش تراک‌هایم. به مرور زمان و قطعه به قطعه جلو آمدم! نه جلوی کسی رژه رفتم، نه رفتم قایم شدم داد بزنم. من همین جوری بودم و‌‌ همان جوری که بودم مانده‌ام. اصلا تغییری نکردم.

اما ماجرا از‌‌ همان روز‌ها شروع شد. یکی گفت صدایش افکتی است، یکی می‌گفت مغرور شده است. یکی دیگر می‌گفت مدیریت خوبی بالای سرم بوده، دیگری انگ رانت فرزند فرزند شهید داشتن را گذاشت که‌ای کاش نمی‌گذاشت. بعضی از دوستان مطبوعات که می‌دانم کارشان عمدی نبوده ولی بعضی دیگر واقعا عمد در کارشان بوده و این یک بیماری است. یکی دوبار هم این بحث باز شده که اصلا دلم نمی‌خواسته باز شود. به گفته شما شاید یکی وقتی بخواهد رشد کند بیشتر دیده می‌شود و رویش فوکوس می‌شود. این هم رفت روی‌‌ همان نکاتی که دنبال بهانه بودند و می‌خواستند به عنوان بهانه از ان استفاده کنند. این گونه انگ‌ها را به من زدند و گفتند فلانی رانت دارد. در کل شاید بدشانسی من است که بعداز ۲۶ سال که از خیلی از رانت‌های این فرزند شهیدی استفاده نکردم و می‌توانستم استفاده کنم و فقط انگش را به من زدند. خیلی هم حرف زدن در این مورد حداقل برای خودم جذاب نیست. دیگر واقعا خسته شدم. دیگر بریدم و توانم کم شده است. باز هم ناتوان نیستم و زورم به خیلی چیز‌ها می‌رسد ولی‌ای کاش،‌ای کاش،‌ای کاش، این اتفاقات نمی‌افتاد و آن وقت آن حضور واقعی‌ام را نشان می‌دادم.

در حال حاضر مثل کسی می‌مانم که هزاران مشت خورده و حالا رفته به مسابقه اصلی! این الان زیاد جذاب نیست. شاید اگر راحت‌تر می‌امدم اتفاقات دیگری برایم می‌افتاد. شاید را برای این می‌گویم که مدام پیش خودم فکر می‌کنم قرار بوده این ضربه‌ها را بخورم و با شدت بیشتری و با یک علاقه و نفرت و کینه دیگری این طور اکتیو کار کنم و اینرسی بیشتری ایجاد شود و به جلو پرتاب شوم.

  • پس چرا حرف نمی‌زدید و به کسی چیزی نمی‌گفتید؟
در یک سال گذشته واقعا خسته شدم. خیلی اذیت شدم ولی هرچه می‌شنیدم سکوت می‌کردم و ساکت می‌شدم. به ان فلانی‌ها یک چیز را اضافه کنید و ان اینکه می‌گفتند یگانه فقط به فکر پول جمع کردن است. در حالی من همیشه تلاش کردم بهترین نوازنده‌ها را با بهترین امکانات جذب گروهم کنم.

  • پس چطور می‌شود که همیشه یک طرف همه حرف و حدیث‌ها شما هستید؟
یک سال است که سلسله وار همه اتفاقات بد برای من می‌افتد. باور کنید کار به جایی رسید که دیگر سلامتی برایم مهم نبود بلکه به دنبال آرامش فکری و ذهنی بودم. فقط به فکر یک آرامش فکری بودم و اصلا می‌گفتم سلامتی را بی‌خیال! فراموش کرده بودم که تازه داشتم بر می‌گشتم به آن حالت شاد بودن در زندگی خودم. نمی‌دانم چگونه می‌توانم عنوان کنم. به ناحق اتفاقات عجیبی برای من افتاد. همه ادم‌هایی که من می‌شناختم و نمی‌شناختم، سمت من آمدند. چرا؟ چون کسی زحمت نکشید. ایستادند از زحمتی که من کشیدم برداشتش را سهیم شوند.

  • خوب خودتان هم مقصربودید قبول دارید؟
صد در صد الان هر اتفاقی که برایم بیافتد خودم مقصرم. چون من آن فرصت را در اختیار طرف مقابلم قرار دادم که از من سواستفاده کند. ولی خوب یک جاهایی حق و ناحق است. معضل من این است. چند ماه پیش چند میلیون تومان پولم را یک آقایی به سادگی و به زور از من گرفت.

  • به چه بهانه و به چه مناسبتی؟
به خاطر قرارداد سال ۸۵ بنده که ایشان در قبال آن تعهدی نکردند و حالا بماند که با ان پول چه کار کرد و... این آقا قرارداد را طوری تنظیم کرده بود که نهایتا در پایان من متضرر شدم. طوری که طی شش ماه او ۱۱۵ میلیون تومان سود کرد و من طی شش ماه شش میلیون نصیبم شد. این یک مثال دیگر که حالا بعداز ۵ سال من را مجبور کنند که پول بدهم.

یک مدیر برنامه‌ای داشتم که قبل از من کسی اسم‌اش را نمی‌دانست. همه افراد دورو برم را با ایشان آشنا کردم. در حالی که او نه تجربه‌ای داشت در زمینه مدیر برنامگی و نه چیزی! اگر هم چیزی بلد است از روی دست تهیه کننده‌هایی یاد گرفته که من در مسافرت‌هایم با آن‌ها کنسرت می‌دادم. مثال‌هایی از این دست زیاد است. منی که اصلا صدایم در نمی‌آید و تا به حال از من گلگی نشنیده‌اید، حالا به جایی رسیده‌ام که این همه گله می‌کنم. همیشه می‌گویم هر اتفاق بدی که بیافتد خودم مقصرم.

مثلا فلان خبرنگار بیاید با من مصاحبه کند و بعد آن را ببرد شبکه فلان پخش کند و امضای من را جعل کنند و از این دست کار‌ها! این دوستان به ظاهر مطبوعاتی و به ظاهر مدیر برنامه‌اند. چرا که تا دیدند من مقداری سکوت کردم و کاری نکردم فلان مطبوعاتی رفت سراغ فلان مدیر برنامه و با هم دست به یکی کردند. من هم مدام می‌گفتم جواب ابلهان خاموشی است. اما چند وقت پیش یک اس‌ام اس برایم آمد با این مضمون که حرف حق جواب ندارد. با خودم گفتم راست می‌گوید. چرا نباید حرف بزنم؟ همه مردم در مقابله با چنین مسایلی یا فکر می‌کنند یا فکر نمی‌کنند. من چه تضمینی دارم که مردم روی من چه فکری می‌کنند؟

من سعی می‌کنم زیاد افتابی نشوم. هر بار که عکسی از من بیرون می‌آید خودم تمایل چندانی به آن نداشته‌ام. البته نمی‌خواهم بگویم این کار، کار درستی است. می‌دانم که اشتباه هم هست که تا به حال تیزر و ویدیویی ارائه نکرده‌ام. درست است که با وجود همه این کارهایی که نکردم توانستم موفق شوم. ولی من هم یک ادمم با عقاید خاص خودم و این ضعف من است.

برای یک سوپر استار که هنوز هم نشده‌ام امیدوارم کم کم به آن سمت و سو بروم، خیلی چیز‌ها لازم است که متاسفانه من آن‌ها را رعایت نمی‌کنم. اگر این اصول نباشد ممکن است یک سری منفعت‌ها را نداشته باشم ولی قرار نیست اگر این‌ها نباشد من متضرر شوم. این جوری شد که الان دارم ضرر می‌کنم. در مطبوعات حرف نزدم و ساکت ماندم. یک عده می‌آمدند و کاری می‌کردند و آن را در فیس بوک و سایت‌های دیگر می‌گذاشتند و یا اخبارش را در مجله چاپ می‌کردند و من هیچ جوابی ندادم. چون حقی هم نداشتم جواب بدهم. چه کاری از دستم بر می‌آید؟ بروم بنشینم توی فیس بوک بیانیه صادر کنم؟ من یک وبلاگ خصوصی دارم که حدود ۲-۳ هزار نفر از طرفدارانم به ان جا می‌روند و بازدید می‌کنند. همین و بس!


  •  ارتباط مستقیم دارید؟
در وبلاگ شما تعداد کامنتها را ببینید. مدام یک سری از آن‌ها دارند تکرار می‌شوند. من خودم می‌روم و با آن‌ها صمیمی و ساده حرف می‌زنم. چون جای دیگری نمی‌روم. حقی هم ندارم بروم.

  • چرا فکر می‌کنید مستحق این نیستید که تریبونی داشته باید تا حرف‌هایتان را بزنید؟
من فقط در رسانه‌ها می‌روم و اخبار را می‌گیرم. منبع است برای من ولی قرار نیست من چیزی را در ان منتشر کنم. عادتم بوده و شاید هم اشتباه بوده. آنهایی که می‌نشینند و این مطالب را می‌خوانند مجبورند یک طرفه به قاضی بروند. چون جایی برای توضیح نیست. به جایی می‌رسد که دیگر خونم به جوش می‌آید. نهایتا چند نفر از بچه‌های مطبوعات زنگ بزنند و خبری بگیرند. وگرنه من خیلی اهل حرف زدن نیستم. من آدمی هستم که اخلاقیات خاص خودم را دارم. اگر شما من را به عنوان یک خواننده قبول دارید و می‌آیید با من گفت‌و‌گو می‌کنید باید این اخلاقیات را در نظر بگیرید و با آن‌ها کنار بیایید. این را حمل بر خودخواهی من نگذارید.

  • و حالا قرار است چه کار کنید؟
الگوریتم‌ها باید عوض شوند. دندانی که درد می‌کند را می‌کشم و دور می‌اندازم. این نوع فکر روی من تاثیر گذاشته است. من تصمیم داشتم قبل از عید آلبومم را به بازار بفرستم ولی حالا منصرف شده‌ام و تصمیم گرفته‌ام نباشد. چرا؟ چون با این انرژی منفی که به من داده‌اند اصلا نمی‌توانم کار کنم. درشان من و مخاطب من نیست که با وجود این همه کاری که کردام و در شرایط سخت زحمت کشیدم، آلبومم این گونه بیرون بیاید و بدون انرژی کار کنم. حالا ۲-۳ ماه دیر‌تر بیرون بیاید مشکل نیست، اشکالی ندارد. حداقل شاید فرصتی باشد که ماجرا را جبران کند. البته این به این معنا نیست که تحت تاثیر این حاشیه‌ها باشم. من کار خودم را انجام می‌دهم. این مشکلات تاثیری در روند کاری من نخواهد گذاشت و مطمئن باشید آلبوم سوم من اتفاق‌های نویی در عرصه موسیقی پاپ خواهد بود و خودش پاسخ قاطعی به این حاشیه هاست.

  •  اما با وجود همه کارهایی که کرده‌اید از همکاری با دیگر خواننده‌ها نیز دریغ نکرده‌اید. ان‌ها تاثیر منفی بر روی کارتان نداشته‌اند؟
یک چیزهایی هست که نمی‌شود سرسری از آن‌ها گذشت. من با برخی از خواننده‌ها کار می‌کنم ولی اصلا دوست ندارم کسی از من بپرسد چرا با فلان خواننده کار می‌کنی و با فلان خواننده کار نمی‌کنی؟ من کارهایی دارم که سال‌ها پیش ساخته‌ام و خودم نمی‌توانم دیگر آن‌ها را بخوانم. وقتی می‌بینم که الان کارهایی بیرون می‌آید که در مقایسه با کارهای من ضعیفند، با خودم می‌گویم چرا کار‌هایم را بیرون ندهم. لطفا این قسمت را بنویسید که هیچ کس از من نپرسد چرا با فلانی کار می‌کنی و...؟ نه که بخواهم از جانب غرور و از این موضع حرف بزنم. محکم حرف زدن با مغرور برخورد کردن خیلی فرق دارد. خیلی‌ها درک این را ندارند. این تفکیک خیلی مهم است که بفه‌مند کسی محکم حرف می‌زند نه مغرور!
یک وقت‌هایی یک سری خبر‌ها از من منتشر می‌شد و مثلا فلان مجله بر می‌داشت فلان شایعه یا خبر را در مورد من می‌نوشت و هفته بعد فلان برنامه شبکه ماهواره‌ای در مورد من هر چیزی که دلشان می‌خواست خوب یاد بد، می‌گفت، چه می‌توانستم بکنم؟ خوب هم که بگویند لطف بی‌خود و بی‌جا کرده‌اند. چون معتقدم شاید اصلا من گاهی شایستگی تعارف و تعریف را ندارم. من اصلا حق ندارم اجازه بدهم مخاطبم من را بزرگ‌تر از خودم ببیند و بیشتر از من فکر کند. او می‌تواند من را هر جور که می‌خواهد ببیند
وگرنه من‌‌ همان حبابی می‌شوم که اگر دست به آن بزنید می‌ترکد. آن وقت است که می‌گویند این‌‌ همان کسی بود که این همه ادعا می‌کرد و... سریع می‌ترکم. به همین دلیل واقعا خسته شدم. جواب‌هایی برای خیلی چیز‌ها داشتم و نمی‌گفتم. ولی الان به نقطه‌ای رسیده‌ام که تصمیم گرفته‌ام جواب بدهم.

چند روز پیش توهین بزرگی به من شد. به این دلیل می‌گویم توهین که من اصلا از این دست آدم‌هایی نیستم که در آهنگسازی، ترانه، تنظیم، روی استیج و.. دروغکی اشک بریزم و دروغکی بخندم. من دروغکی نیستم کلا!
همینی که هستم، هستم. صادقم، به صداقتم نمی‌شود شک کرد. شاید در نواخت روزگار، گاهی تند بروم و گاهی آرام پیش رفته‌ام یا شاید قبلا تند بوده و اما الان عوض شده و کند شده است. ولی می‌توانم بگویم صادقم. همین! نه اینکه ذاتم عوض شده باشد، یک سری چیز‌ها در من تغییر کرده است.

  • از عمده بارز این تغییرات می‌توان آشتی کردن با بنیامین را نام برد؟
اتفاقا وقتی من با بنیامین آشتی کردم خیلی‌ها به من گفتند تو که با او دشمن خونی بودی چرا با او آشتی کردی؟ بنیامین حرفی زده بود و من هم واکنش تندی نشان داده بودم. اما من وقتی در کنسرتم دیدم بنیامین نشسته،‌‌ همان جا عذرخواهی کردم و همه چیز تمام شد و رفت. شب بعد خودم رفتم کنسرت بنیامین. خودش میکروفن را داد و من در کنسرتش خواندم. شاید اصلا اتفاق نیفتاده بود که من در کنسرت کسی بخوانم. نشده بود حتی از روی صندلی در کنسرت کسی قطعه‌ای از خودم بخوانم یا بروم روی سن و کار خودم را اجرا کنم. این یعنی اینکه من خودم هستم و به من دستور نمی‌رسد که این اتفاق را ایجاد بکن. اتفاق‌ها دارند خودشان می‌افتند. هرجوری که هستم و‌‌ همان جوری که هستم اتفاقات دارند می‌افتند. اگر هم تغییری بوده، مثبت بوده و حرف گوش کن‌تر شده‌ام.

  •  در خصوص کاور کردن قطعات و صحبتهایی که اخیرا در این رابطه شده چه می‌گویید؟
با این اوصاف که من دارم پیش می‌روم اصلا بیایند بگویند فلان اهنگم دزدی است. ولی من برایشان جواب دارم. اصلا شمایی که این حرف را می‌زنید، دلیل و مدرک بیاورید. اگر سند و مدرک آوردید قبول! سر بچرخانید می‌بینید اینقدر از این دست اتفاقات افتاده و اهنگهای دیگران را کارو کرده‌اند و اسمی از آهنگساز اصلی آن نبرده‌اند. شما آلبوم علی لهراسبی را نگاه کنید، جایی که من شاعر و آهنگساز بودهم، نوشته‌ام شاعر و آهنگساز، جایی که نوشته‌ام شاعر، شاعر، اگر آهنگی بوده بر اساس قطعه‌ای یونانی نوشتم و.. جایی برای گاف دادن نگذاشته‌ام که کسی الان بخواهد آن‌ها را بهانه کند. دقیقا اسمم را نوشته‌ام که من شاعر این آهنگ کاورم و دستمزد شعرم را هم می‌گیرم. خیلی هم آهنگ زیبا و شنیدنی بوده که در آلبوم علی لهراسبی «سزامه» نام گرفته است. «چشمامو بستم» علی لهراسبی، آهنگی از دسپینا واندی، که خیلی هم قطعه شیرینی است. این اتفاقی است که هر جای دنیا ممکن است بیافتد. اصلا یک موقع خواننده‌ای آهنگی را فقط برای کاور می‌آورد و یا خود من به کسی پیشنهاد ان را می‌دهم. هیچ اشکالی ندارد. که اهنگهای شنیدنی به زبان فارسی شنیده شوند. اگر من کاری را کاور کرده‌ام حتما جلوی آن نوشته‌ام. من اگر یک درصد دسترسی داشتم به دسپینا واندی یا مدیر برنامه‌اش حتما از او اجازه می‌گرفتم. من موقع کار اصول اخلاقی را رعایت می‌کنم. با وجودی که مرجعی نداریم که مراجعه کنیم به آن، و بگوییم فلان خواننده چنین کاری را کرده است. هنر چیزی نیست که بخواهی با اصول دیگر مقایسه‌اش کنیم. یک دسترسی می‌گویم هزارتا دسترسی باید از توی آن در بیاوریم.

  •  اما در همین گیر و دار صحبت از این شده بود که می‌خواهید در کنسرت‌های خود از نوازندگان خارجی استفاده کنید. این یعنی‌‌ همان دسترسی! اما عملا این اتفاق نیفتاد. گویا این تبلیغی بود برای هرچه شلوغ‌تر شدن کنسرتتان! آیا حضور نوازنده‌های خارجی در کنسرتتان یک بلوف تبلیغاتی نبود؟
الان راجع به این موضوع توضیح می‌دهم. نوازنده ترکیه‌ای می‌خواستم بیاورم. یک میلیون پول ریختم به حسابش، که بیاید در کنسرتم ویلون سلو بزند. ارشاد برای من پروسه‌ای گذاشت که ۴۵ روز طول می‌کشید این در حالی است که ان نوازنده دقیقا تاریخ و روز و ساعت را مشخص کرده بود. در کانتراکت دقیقا زمان را مشخص کرده بود. تراک‌هایی که تا حالا کاور کردم و جایی نامی از آن نبردم مدرک بیاورند. این تهمت‌ها همه بررسی می‌شود. این ماجرا به عنوان یک تشویش اذهان عمومی صد در صد پیگیری می‌شود که دوستان با اذهان بازی کردند.

اگر هم کارهایی که مثال زدند را بزنند در سایت شازم که یک سایت مرجع است ببینند آهنگ‌ها از لحاظ استکترون اهنگی شبیهش است یا سرچ کنند و ببیند مشابه آن هست یا نه؟ نیست. چون خودش آنالیز می‌کند کل موسیقی دنیا را و اعلام می‌کند که فلان آهنگ شبیه کدام آهنگ است. من تمامی راه در رو‌ها را بسته‌ام. کسی نمی‌تواند ایرادی بگیرد از کارم. الان این خانم هلنا و آهنگ دنیای رویایی که می‌گویند آهنگ سکوت از آن برداشته و برگرفته شده، فکر نکردند چگونه می‌خواهند ثابت کنند؟ احتمالا این دوستان ورژن ترکی که خواننده اش از روی قطعه سکوت من کاور کرده است را شنیده اند!! اگر به تاریخ ریلیز این قطعه نگاه می کردند حتما متوجه اشتباهشان می شدند. پس معلوم است که این‌ها سواد این کار را ندارند.

  • در مورد آهنگ رگ خواب چطور؟
در مورد این قطعه باید بگویم دوستان باشعور من، دوستان همه فهم من، که باکس موسیقی برای خودتان راه انداخته‌اید و به خود اجازه می‌دهید در مورد هر چیزی در آن‌ها بنویسید، یک آهنگ با نام «اوپا اوپا» از خانم دسپیناواندی، که با ریتمی است که تمپوی آن حدودا ۱۳۰ است و کاملا یک آهنگ دنس است، با استایل موسیقی یونانی، چگونه می‌تواند شبیه رگ خواب باشد؟ یعنی یک وقتهایی دیگر خونم به جوش می‌آید. من این آهنگ را به شدت دوست دارم ولی از لحاظ سیکل آکوردی واز لحاظ دایره نت‌هایی که دور آن می‌چرخند و از لحاظ هارمونی هیچ گونه شباهتی ندارد. این‌ها چه ربطی به هم دارند که به همین راحتی چاپ هم می‌کنند؟ این هم مدرک! اسم یک آهنگ خارجی را می‌آروند و اسم یک آهنگ معروف من را هم می‌آورند و می‌گویند شبیه است کسی هم نمی‌پرسد چرا؟ کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند خیلی باید جوابگو باشند. از این به بعد باید پیگیر این باشند که با وکیل من حرف بزنند.

یک خواننده برای چه می‌‌اید توی سالن و همه می‌آیند بلیت می‌خرند و به کنسرت می‌آیند؟ خوب اگر بنا به شنیدن صدای او باشد که خودشان از آلبوم می‌توانند بار‌ها آن را گوش کنند. دلیلش این است که چه خوب و چه بد، به دلیل اجرای زنده آنهاست که هزینه می‌کنند، و می‌خواهند خواننده را ببینند. اکثرا هم به خاطر لایف استایل آن خواننده هاست که ببینید تلخ است، شیرین است، خنده دار است، سخت است خوشحال است سیاسی است و... یا هر چیز دیگر!

آن ادم می‌آید می‌ایستد روی سن و حرف که می‌زند سالن می‌ترکد. من چند سال پیش که اصلا معروف نشده بودم، اگر دو جمله حرف می‌زدم دوستانم بلافاصله اعتراض می‌کردند که چقدر مثلا حرف می‌زنی! اما الان من دو جمله ساده می‌گویم و کل سالن برایم دست می‌زنند. این برای چیست؟ برای این است که من متفاوتم از ادم‌های دور وبرم. نه اینکه بگویم بهترم هستم، نه! فقط برای این است که من کمی بیشتر دیده می‌شوم. من فکر می‌کنم الان شرایطی است که من بتوانم راحت زندگی کنم. راحت نه از این نظر که مثلا به راحتی بتوانم بروم پاساژ و خرید کنم، شاید بیرون نروم، و میان مردم نروم. ولی حق من است راحت زندگی کنم. باید طوری رفتار کنم که کسی من را نبیند تا اذیت نشوم. خجالت می‌کشم در جمع‌هایی که می‌روم زل بزنند به من و نگاهم کنند. دوست دارم خودم باشم. نمی‌خواهم عینک آفتابی بزنم که کسی من را نشناسد. عینک آفتابی برای آفتاب است نه برای اینکه کسی من را نشناسد. فوق فوقش این است که نمی‌روم بیرون! فوقش جای شلوغ نمی‌روم. من هم آدم هستم ولی نمی‌شود. البته این‌ها به نوع خود شیرین هم هستند. این فهماندن یک کمی از حالم است. کمی درد و دل است، غر غر هم نیست. حال بدی هم نیست. وقتی مردم به‌‌ همان دو جمله من اهمیت می‌دهند برایم خیلی ارزشمند است که برایم دست می‌زنند. اصلا مقایسه نمی‌کنم چون درست نیست این مقایسه! این‌ها را گفتم که حال و هوای خودم را گفته باشم که مردم بفه‌مند چه فکر می‌کردند و چه دیدند از محسن یگانه؟ نه منمی دارم و نه داشته‌ام! منم بودن من فقط به تراک‌هایم است، به خواندنم روی استیج است و به خودم! من این شکلی‌ام، همین فرمی‌ام، به همین چیزی که هستم و می‌خواهم بمانم. ادعایم سر این است. نه اینکه بهترین خواننده شوم و بهترین اهنگساز شوم و.. و برای این بهترین شدن اخلاقیاتم را فدا کنم.



  • در مورد همکاری با بنیامین گویا قول‌هایی نیز داده‌اید؟
صحبتی در این زمینه نشده ولی از ان استقبال می‌کنم. نه بنیامین بلکه هر خواننده دیگری که پیشنهاد بدهد می‌پذیرم. چندی پیش رضا صادقی پیشنهاد همکاری داد و با کمال میل پذیرفتم. نه رضا صادقی به همکاری با من احتیاج دارد و نه من به رضا صادقی محتاجم. اما از این همکاری استقبال می‌کنم. ادم‌ها به مرور زمان عوض می‌شوند نه خودشان بلکه طرز فکرشان عوض می‌شود. اصلا من کاری ندارم مثلا رضا صادقی کیست؟ طرفدارانش چه کسانی هستند دوستم هست یا نیست و... در کل رضا صادقی به عنوان خواننده‌ای مطرح خیلی هم دلی به من پیشنهاد داد و اصلا هم بابت این موضوع کلاس نگذاشت. پیشنهاد داد و تازه به من هم نگفت. چون من را نمی‌شناخت از نزدیک! به یکی از دوستان مشترکمان گفته بود که به من بگوید. وقتی به من گفت، گفتم حتما، ولی الان یک مقدار درگیری دارم و سرم شلوغ است و دارم به آلبوم خودم رسیدگی می‌کنم. آلبومم را دارم می‌سازم و می‌خواهم کار درست انجام بدهم. دوست دارم کاری کنیم که هر جفتمان را تکان بدهد. مثل «نشکن دلمو» تکان بدهد و بعداز ۷ سال بیارزد و آدم‌هایی که گذر زمان را می‌فهمند تکان بدهد. من کاری را که دوست نداشته باشم اصلا روی کاغذ نمی‌نویسم و خودکار و جوهر را هدر نمی‌دهم. من این مدلی هستم. باور کنید اگر قرار باشد جمله‌ای را بنویسم که بدان هیچ وقت از ان استفاده نمی‌کنم، هرگز آن را روی کاغذ نمی‌آوردم. این قانون من است. الان من ۲۵۰ شعر دارم که هر کدامشان رسما یک قطعه هستند. لابه لای این‌ها انتخاب سخت است.

  •  این همه حس باید خاستگاهی هم داشته باشند.
این همه حس از خیال‌پردازی به شدت زیاد و از صحنه سازی‌هایی که در ذهنم می‌توانم بکنم نشات می‌گیرد. آن قدر زیاد است که ممکن است اگر در خواب به برق دست بزنم واقعا برق بگیردم. خیلی واقع گرایانه خیال‌پردازی می‌کنم.

  • در واقع تصویر سازی خوبی از پیرامونتان دارید.
شدیدا! شدیدا تصویر سازی در من وحشتناک است.

  • کار سپید هم انجام می‌دهید؟
واقعیتش نه! چون استایل کاری من مختص خودم است و در حال حاضر از ان لذت می‌برم. مثلا روزبه بمانی کاملا شاعر است و ترانه‌های او کاملا شاعرانگی دارند. روزبه ترانه سرا نیست. او قدرتمند شعر می‌گوید که آدم خوشش می‌آید. برای خواندن چنین اشعاری حتما باید یک سوپر خواننده باشد تا حق مطلب را ادا کند. آن را بخواند تا کار بگیرد ویک سری اتفاقات بیافتد که کار شنیده شود.

  • انتقاد دیگری که به شما وارد شده، قضیه دستمزد کم به نوازندگان است؟ اختلافاتی که با علی ثابت داشتید در همین راستا بود؟
قسم می‌خورم روی فاکتور‌ها و حساب‌هایی که داریم، یکی از گران‌ترین ارکستر‌های پاپ با من است. من برای این ماجرا مدرک دارم. من توی دستمزد کم نمی‌گذارم چون نوازنده‌هایم را دوست دارم.
بین من و نوازنده‌ها اختلاف شخصی همیشه هست، یا حل می‌شود یا نمی‌شود. دلیلی ندارد وقتی من با یکی حرفم می‌شود در کار با او بد باشم. دلیل ندارد همه چیز را با هم قاطی کنیم. با مسعود همایونی سر یکی از کار کار‌ها به مشکل خوردیم و رفت اما فردای‌‌ همان روز که دیدمش مثل روزهای قبل با هم برخورد کردیم. دلیل ندارد همه چیز را به هم ربط داریم. قضیه کاری ربطی به اخلاقیات ندارد. من با عباس لطیفی در کار به مشکل بر خوردم اما رفاقتمان همچنان پا برجاست. رفاقت‌هایمان را حفظ کرده‌ایم. بعداز جدا شدن ما از هم اختلافاتمان سر جایشان مانده‌اند ولی رفاقت‌ها همچنان باقی مانده است. این طور نبوده که توی کار اینقدر اوضاع را خراب کنیم که بعد‌ها نتوانیم به رفاقتمان ادامه بدهیم و بر عکس! من موفق‌ترین کنسرت‌ها را با علی ثابت داشته‌ام. هم من و هم ارکسترم موفق‌ترین روز‌ها را با علی ثابت داریم می‌گذرانیم.

  • با شهاب اکبری به کجا رسیدید؟
هر چه در این مورد شنیده‌اید شایعه بوده است. من و شهاب به هیچ وجه با هم مشکلی نداریم. بگذارید شایعات باشند، اشکالی ندارد. نه با علی و نه با شهاب، من با هیچ یک از این‌ها مشکلی ندارم، نه در کار و نه در رفاقتمان! در اخلاقیات هم همه چیز رو به بهبود است. با این فرض که هیچ مشکلی با این‌ها ندارم بهترین کارهای اسلو را برای تنظیم به آن‌ها سپرده‌ام. تنظیم‌های حسی‌تر و غمگین‌تر را به این دوستان سپرده‌ام، چون حس می‌کنم حسی‌تر کار می‌کنند. ۷۰ در صد آلبوم را در تنظیم بین این دوتقسیم کرده‌ام و در حال حاضر مشغول کار بر روی قطعات هستند.

  • مابقی تنظیم‌ها را چه کسی انجام می‌دهد؟
جدیدا دوستی را به گروهم و آلبومم اضافه کرده‌ام که در نوع خودش، تجربه بی‌نظیری است. او از جنس خودمان است. به اعتقاد من کسی که سختی نکشده باشد از جنس ما نیست. مهران عباسی را به آلبومم اضافه کرده‌ام و این یکی از افتخارات من است که کسی مثل مهران عباسی را در کست خود داشته باشم. این هنرمند با موزیسین‌های بزرگی در دنیا ارتباط دارد.

  • همین باعث شد تا شما به سمت او بروید؟
نه. او حرکتی کرد که من را نابود کرد. من معمولا آدم‌هایی که به سراغم می‌آیند بر عکس اینکه بخواهم کلاس بگذارم، ۱۰ برابر خودم را کوچک می‌کنم و با روی باز می‌روم به استقبالش! مهران دنبال کار من امد و گفت که می‌خواهد یکی از آن‌ها را رمیکس کند و ان قطعه، قطعه «سکوت» بود. برایم جالب بود که او این پیشنهاد را به من داده است. چون من موزیک الکترونیک ایران را دنبال می‌کنم و تاریخچه همه آن‌ها را می‌دانم. مثلا می‌دانم مهران عباسی و کوشان حداد از کی و چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند. من مریض این موسیقی بودم. اما این توی کار‌هایم دخیل نشد و هنوز هم ارکستر زهی برای اجرا‌هایم می‌چینم. برای تنظیم قطعه «سکوت» آن را به مهران سپردم و وقتی دیدم که مهران خودش به دفترم آمد و کار را برایم آورد تا گوش کنم، احساس کردم که فردی بی‌ریا و خاکی است و همین برایم با ارزش و قابل احترام بود. وقتی که فهمیدم چقدر تجربه و سواد دارد و تئوری می‌داند و علم موسیقایی دارد، کاملا برایم قابل احترام شد. جالب اینجاست که دیدم با نرم افزاری که من کار می‌کنم او هم کار می‌کند. اما من خیلی از او عقب مانده‌ام. چون من این کار را خیلی تجربی شروع کرده بودم وطی این همه سال فقط شاید یک دو جلسه‌ای و یک شش جلسه‌ای کلاس گیتار رفته باشم. خیلی دوست داشتم حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرم که مهران این امکان را برایم فراهم کرد و در حال حاضر استادانه به من یاد می‌دهد. آدم‌ها این جوری ارزشمند می‌شوند.

  • با حضور مهران عباسی اتفاقات جدیدی در آلبومتان خواهد افتاد.
از دو بعد اتفاقات عجیب می‌افتد و قرار است کارهای عجیب و غریبی باشد که آن هم باز از دو بعد است. یک بعدش این است که این آلبوم، آلبومی است که به بازار می‌آید و منفجر می‌شود، که در واقع یک بمب صوتی منفجر می‌شود و در عین حال سومین آلبوم موفق من شود و حرفی که ۴ سال پیش زدم را عملی کنم.

  •  با انتشار این آلبوم که در واقع عمل کردن به تعهدی بود که پیش از این با خودتان کرده بودید، به نظر می‌رسد دیگر انگیزه‌ای برای ارائه آلبوم و ادامه کار نداشته باشید.
دقیقا همین طور است. تصمیم دارم یک مدت فقط و فقط کنسرت بدهم و تک تراک منتشر کنم. نمی‌خواهم بدون هیچ ذوق و علاقه‌ای کار بسازم. هر وقت دلم تنگ شد خودم بروم سراغش!

  • قرار کار مشترک با محسن چاوشی به کجا انجامید؟
من هنوز در این زمینه حرفی نزده‌ام و پیشنهادی هم نداشته‌ام. دوست دارم بار دیگر با محسن کار کنم و قطعه‌ای مشترک با هم داشته باشیم. جو گیر نشده‌ام، مغرور هم نیستم. فکر هم نکنید خانواده‌ام چنین فضایی را برایم به وجود آورده‌اند. اتفاقا ان‌ها کاری که با من کردند پرتاب رو به عقب بود. بعداز سال‌ها پرتاب شدن به عقب بود که یکباره کولاک کردم. کسی نمی‌داند من چه فشاری متحمل شدم تا بتوانم موسیقی کار کنم. من داشتم درس می‌خواندم که به واسطه موسیقی از ترم ششم آن را ترک کردم. چون هدف من مشخص بوده و وقتی به دنیا آمده‌ام کارم موسیقی پیش بینی شده است. من با محسن مشکلی ندارم. این وسط دوستانی برای ما ایجاد مشکل کردند. از خود محسن هم که بپرسید به شما جریان را می‌گوید. ما فقط کمی رابطه امان کم شده بود و همدیگر را نمی‌دیدیم.

  • پس جریان گله و گله گذاری شما بر سر چه بود؟
در یکی از نشریات، به همراه من، محسن چاوشی، رضا صادقی و... چند خواننده دیگر، بحثی راه انداختند. من فقط کمی انتقاد کردم. همین! هیچ توهینی به کسی نکردم. من خواننده‌ای هستم که در مارکت جزو پرفروش‌ها هستم و برای اجرای کنسرت‌هایم بلیت‌هایم زود به فروش می‌رود، می‌خواهم بگویم حداقل در جایگاهی هستم که بتوانم جدای از خواننده‌های دیگر، نظر بدهم راجع به کسی که همکار و دوست من است. من هم دوست محسن هستم و هم طرفدارش! چون دوست دارم موزیک‌های بهتری از محسن بشنوم، از او انتقاد می‌کنم. کاری هم به دوستیمان ندارم بلکه فقط از طرف یک طرفدار با او حرف زدم. خیلی‌ها می‌خواهند از خیلی چیز‌ها سو استفاده کرده و اتفاقات کوچک را بزرگ جلوه دهند. از هر چه که فکرش را بکنید من در آن بحث انتقاد کردم. عذرخواهی هم کردم و‌‌ همان جا هم اعلام کردم که هر خواننده‌ای هر پیشنهاد یا نقدی دارد به من بگوید تا با کمال میل انجامش دهم. مگر من قبول نداشتم که تیتراژ «قلب یخی» را ضعیف اجرا کردم؟

  • در صحبت‌های قبلی به قطعه «نشکن دلمو» که اشاره کردید گفتید این آهنگ از ساخته‌های شماست.
بله این قطعه از ساخته‌های من است شاعر و گیتاریست آن کار من بودم. نه برای پریدن به محسن چاوشی بلکه باید بگویم که خیلی‌ها این قطعه را به نام محسن می‌شناسند. هیچ وقت این اتفاق برعکس نیافتاد که با یک تراک محسن یگانه معروف شود.
من در مورد چاوشی هیچ وقت نظر مغرضانه‌ای نداشته‌ام. امیدوارم کسی هم مغرضانه بر خورد نکند. الان می‌خواهم با رضا صادقی کار کنم. رضا یک قدم به سمت من آمده، من هم ده قدم به سمت او بر می‌دارم. چون همانطور که گفتم نه رضا محتاج من است و نه من محتاج رضا هستم. فقط دل خوش و خاطره خوش این قضیه برایم مهم و جالب است. در گفت‌و‌گو‌های قبلی هم گفته‌ام زمانی که ما کارمان را شروع کرده بودیم در استودیویی کار می‌کردیم که وقتی رضا صادقی به انجا می‌آمد، ما نباید خودمان را نشان می‌دادیم و دیده می‌شدیم.



  •  بالاخره با چاوشی کار می‌کنید یا نه؟
تضمینی برای کار کردن و یا نکردن نیست. مگر ما با هم قرارداد داریم که تا ابد با هم کار کنیم؟ من دوست دارم با او کار کنم. ولی شاید الان وقتش را نداشته باشم. در مورد همکاری با رضا هم همین طور است. چون من معتقدم وقتی قرار است کاری اتفاق بیافتاد به بهترین شکل ممکن باشد، مثل قطعه «نشکن دلمو»! خواهش می‌کنم از صمیمیت من کسی نرنجد و این گونه حرف زدن من به کسی بر نخورد. اگر خواسته یا ناخواسته در مورد کسی حرفی می‌زنم، منظوری ندارم. کلا من آدم این شکلی هستم.

  • در موردکنسرت خیریه‌ای که اخیرا برگزار کردید، شایعاتی وجود دارد مثلا شما این کنسرت را برگزار کرده‌اید تا مجوزتان صادر شود و از ممنوع الکاری در بیایید. نه؟
من نمی‌توانم این موضوع را باز کنم. اجازه بدهید چیزی بگویم. شعرهای من مشکلی ندارند و به راحتی مجوز می‌گیرند، به لحاظ مفهومی همیشه مجوز گرفته‌اند. در آلبوم‌های قبلی‌ام نیزخیلی از شعر‌هایم مجوز گرفتند.. در آلبوم «حباب»، ابیاتی ایراد داشتند. ارشاد از این دست ایراد‌ها به کارهای من هم می‌گیرد نه اینکه فکر کنید بحث این چیزهاست و چون حالا کنسرت خیریه داده‌ام، زیر سبیلی شعر‌هایم را رد می‌کنند و می‌رود پی کارش!

  • شعر‌هایتان از چه جهت با ایراد مواجه می‌شوند؟
تنها چیزی که در شعرهای من هست این است که‌گاه به لحاظ هجایی و سیلاب‌ها و... مشکل داشته‌اند. البته ناگفته نماند من وقتی ترانه‌ها را با موسیقی همراه می‌کنم، این ایرادات بر طرف می‌شود. شعرهای من همگی دارای وزن و قافیه هستند.

  • صرف دارا بودن قافیه و وزن و ردیف، می‌شود گفت یک نوشته ترانه و یا شعر است؟ به ضرب و زور ملودی شعر را نمی‌توان به خورد مردم داد.
نه من به شعرم وزن می‌دهم. حس هم که دارند. وفقط گاهی به مشکلاتی از این دست بر می‌خورم.

  • پس الان عمده مشکل کجاست؟
داشتن یا نداشتن تریبون! مساله این است.

  • ولی شما همیشه از آن دسته خواننده‌هایی هستید که تریبون در اختیار داشته‌اید.
بله تریبون‌های بزرگ هم داشته‌ام ولی از اینکه سو برداشت نشود و یا برداشت غلطی نشود سعی کرده‌ام از این تریبون‌ها استفاده نکنم.

  • یکی دیگر از حواشی پیرامون شما شبیه بودن کار‌هایتان به شادمهر عقیلی است. در این مورد چه دفاعی دارید؟
دفاع که نه ولی کتمان نمی‌کنم که در گذشته این طور بوده است. الان را نمی‌گویم. ولی واقعیتش در‌‌ همان ابتدای راه من با علاقه شدیدی که به شادمهر داشتم وارد دنیای موسیقی شدم. چه کسی جرات دارد چنین حرفی را بزند؟ «سکوت» که بیرون آمد شاید شادمهر هم ان را ارائه نکرده بود. ولی الان هم می‌گویم که من با آهنگ گل گندم شادمهر در آلبوم «بهار من» وارد دنیای موسیقی و این حس و حال شدم.

  • موفقیت‌های آلبوم رگ‌خواب ناشی از چه موضوعی بود. در حالی که این آلبوم جزقطعه «سکوت» قطعه ماندگار دیگری نداشت؟
قطعه ماندگار داشت ولی همگی رفتند زیر سایه قطعه «سکوت»! این خیلی مهم بود که در یک آلبوم قطعاتی مثل عذاب، رگ خواب، ضربان معکوس، رگ خواب، معکوس، دو راهی، حافظه ضعیف و... بروند زیر سایه یک قطعه. این رمز موفقیت آلبوم من بود. اصلا یک چیزی بگویم خدا خواست این اتفاق بیافتد. او خواسته به من حال بدهد. خداییش هیچ وقت چنین چیزی را لمس نکرده بودم. من یک سال خودم را در اتاق حبس کردم، به خودم سختی دادم و زحمت کشیدم و حالاخدا به من لطف کرده است. ضمن‌ای که لطف مردم هم هست. اگر مردم آلبوم را گوش نمی‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد.

  • در مورد کنسرت‌ها چطور؟ این همه استقبال از کنسرت‌های محسن یگانه چه دلیلی دارد؟ با وجودی که بیشترین کنسرت را می‌گذارد و البته هر چه می‌گذرد تا حدودی هم به جنبه تکرار می‌افتد و هم کیفیت اجرا‌ها پائین می‌آید. حتی با حالت مریض هم روی سن می‌روی. آیا می‌خواهی از همه ظریفیت‌های مالی موفقیت رگ خواب استفاده کنی و هر چه می‌توانید پیش از آلبوم جدید کنسرت برگزار کند؟
*من همیشه سعی کرده‌ام در کنسرت‌هایم تغییراتی را لحاظ کنم و اصلا موافق این نیستم که بگویید کنسرت‌ها به ورطه تکرار افتاده‌اند. اما در عین حال خودمان را می‌کشیم که به چارچوب اصلی قطعات دست نزنیم. نمی‌خواهیم چیز عجیب و غریب رو کنیم ولی برنامه ریزی برای قطعات داریم که در کنسرت صدادهی بهتری داشته باشند. چیز جالب دیگر در مورد گروه من این است که ما همیشه در پشت صحنه پر از انرژی مثبت هستیم. کسی نیست که انرژی منفی داشته باشد. فقط علی ثابت باید یک کم بیشتر از بقیه حواسش را جمع کند بنابراین نیاز به تمرکز بیشتری دارد من با نوازنده‌ها و گروه خوبی دارم کار می‌کنم. همین طور با شرکت «آوای هنر».آخر از همه این است که دو طرف قضیه دارند سعی می‌کنند جو خوبی ایجاد کنند. از طرفی تماشاچیان و از طرف دیگر خود ما. مثلا در اجراهای قبلی من برای خواندن نت سی می‌نور خیلی اذیت می‌شدم اما در اجراهای بعدی این مشکل را حل کردیم و من نت‌هایی را می‌خوانم که از لا دیز بمل به سی می‌رسد نیم پرده بالا می‌آورم. فشار کنسرت‌ها یک مقدار رویم زیاد است. همین باعث می‌شد فشار قلبی داشته باشم و برای شب‌های بعدی نتوانم ادامه بدهم. تنظیم قطعه سکوت را عوض نکردیم و مثل اوجینال ان خواندم فقط یک مقدار پایین‌تر آن را خواندم. اما فکر نکنید با این کار، کار راحت تری کرده‌ام. در سکوت نت بالایی اجرا می‌کنم که آن را پایین آوردم ولی عملا کاری کردم که برای خواندنش سخت‌تر شده است. در مورد توان مالی هم باید بگویم که اگر توان مالی‌ام می‌رسید، بسیار زود‌تر از این‌ها آلبومم را جمع می‌کردم. این را صادقانه می‌گویم.

  • چرا کنسرت خارج از کشور نمی‌روید؟
نمی‌روم چون دلیل شخصی و خاصی برای خودم دارم. ترجیح هم می‌دهم در این مورد توضیحی ندهم. این مساله نه شخصی است و نه خانوادگی. اجازه بدهید مطرحش نکنم.

  • برگردیم به آلبوم رگ خواب به نظر می‌رسد استفاده از این همه افکت‌های صوتی در رگ خواب لطمه زیادی به آن زده است؟ درست است؟
دقیقا درست است. خودم هم می‌دانم. صادقانه می‌گویم من امدم چیزی را درست کنم که خودش از اول درست بوده است و مشکلی نداشته است. با این کار حس کارم گرفته شد. این ضربه می‌توانست به کار وارد نشود. اگر وارد نمی‌شد چه پتانسیلی داشت! به این فکر کنید که من این همه جو گیر نمی‌شدم و این بلا بر سر افکت نمی‌امد. چه می‌شد! تقصیر خودم بود. راه حلش را البته پیدا کرده‌ام. برای آلبوم بعدی‌ام قطعا این اشتباهات تکرار نخواهد شد. من اشتبا‌ها حواسم به این بود که آدم‌های دوروبرم راضی باشند. چرا که فکر می‌کنم اگر این طور نبود اصلا برای چه پاپ می‌خوانم؟ برای چه برای مردم می‌خوانم؟ درست است که خودم از خواص پاپ هستم ولی از روز اول که جز این خواص نبوده‌ام. این دفعه تنها خودم از خودم وکال می‌گیرم.


  • با این حساب باید خودتان بسازید و شنونده کار‌هایتان نیز صرفا خودتان باشید.
اجازه بدهید خسیس نباشم. من یک بار که به اتاق ضبط می‌روم، برای خواندن و.... ۱۰ بار قبل از آن آهنگ خالی را گوش می‌کنم و بار اولی که می‌روم برای ضبط، باید حداقل ۱۵ وکال متفاوت از هم با یک رکورد داشته باشم. اگر یکی از آن‌ها در جایی حس خوبی نداشت، از دیگری استفاده کنم. یک وقت‌هایی برای اینکه مردم بیشتر متوجه شوند، بهتر است چشم بند بگذاریم و بعد وکال را بگیریم. من این کار را کرده‌ام و لذت هم دارد. چون مردم که تور ار نمی‌بیینند. آن‌ها فقط صدای تو را می‌شنوند و تصویری از تو ندارند. با اینکار شما تصویر صدای خودتان را می‌بینید.

  • در آلبوم جدید قرار است از همکاری با سیروان خسروی استفاده کنید؟
من بار‌ها گفته‌ام من و سیروان با هم دوست هستیم. شاید سیروان به گروه من اضافه شود ولی با یکی که دوست هستم دلیل نمی‌شود که حتما با هم کار کنیم. او تنظیم کننده خوبی است اما ما لازم و ملزوم یکدیگر نیستیم. یک وقت من در کار با سیروان مشکل دارم ولی در رابطه دوستی حاضرم جانم را فدا کنم. من دوست دارم آدم‌ها دوست‌هایم بمانند. رابطه‌ها برایم مهم‌تر از کار هستند.

  • مثل همیشه این بار نیز در این آلبوم صرفا از ترانه‌های خودتان استفاده می‌کنید؟
بله برای اینکه همیشه خودم می‌دانم که چه حسی مد نظرم است. در این آلبوم بیشتر به این نتیجه رسیده‌ام. می‌توانم بگویم کمک بسیار بزرگی می‌تواند به من در موفقیت آلبومم بکند که ازترانه‌های خودم با حس و حال خودم استفاده کنم. خودم بهتر می‌توانم ترانه‌هایم را روی ملودی بگذارم. این یکی از معدود قسمت‌هایی است که روی آن مدعی‌ام. من با ترانه‌هایم مخاطب را جوری قلقلک می‌دهم که تا به حال برایش اتفاق نیافتاده است. من افرادی را به سمت عمقی گوش کردن موسیقی برده‌ام که معمولا موسیقی سطحی گوش می‌کرده‌اند. این یک بحث روان‌شناسانه دارد که عمیقی می‌روند توی بحرآهنگ و تازه متوجه می‌شوند که حرف من و هدفم چه بوده است! این برای من خیلی جالب است.

  • یکی دیگر از ایراداتی که به شما وارد است این است که چرا انتخاب خوبی برای لباس‌های کنسرت‌هایتان ندارید؟ پوشش شما در کنسرت‌هایتان شاید مناسب یک سوپراستار نباشد
من به این معتقدم که آدم‌ها کلی هزینه کرده‌اند و پول داده‌اند که به کنسرت بیایند تا من را ببینند و صدایم را بشنوند. دستشان درد نکند. حالا من بیایم و خودم را به نمایش بگذارم و برایشان شو اجرا کنم؟ خودم را عذاب بدهم که آن‌ها من را در لباسی که تویش معذبم ببینند؟ به نظر من یک لباس راحت خیلی بهتر از این است که یک دست کت و شلواری بپوشی که اصلا در ان راحت نیستی. این جور لباس‌ها برای آتلیه و عکاسی مناسب است. اگر قرار است مردم لذت ببرند از کنسرت من پس بهتر است که من سرحال باشم. نه اینکه در یک لباس باشم که خودم هم از پوشیدن آن عذاب می‌کم.

  • چطور شد که مدیریت جدید کار‌هایتان را به آقای جلیل‌پور و شرکت آوای هنر واگذار کردید؟
همه کارهای آقای جلیل‌پور خوب است و با ایشان راحت هستم. کسی بی‌خودی به این موضوع گیر ندهد. وقتی یک آدم مثبت و سالم پیدا می‌شود که اهل درست کار کردن هم هست، عاقلانه کار می‌کند، تجربه دارد و آدم حسابی است، فهم دارد و در عین حال دو دو تا چهار تا سرش می‌شود، چرا با او کار نکنم؟ من ایشان را قبول دارم و تا به حال از او بدی ندیده‌ام نه کلاه کسی را برداشته و نه به کسی بد کرده است. همین جور که بنیامین فکر می‌کند آقای رجب‌پور برایش بهترین مدیر است من هم فکر می‌کنم آقای جلیل‌پور برای من بهترین است.

  • در مورد همکاری با فرزاد فرزین کارتان به کجا رسید؟
در مورد همکاری که نه ولی بگذاری چیزی بگویم. دوستی که واقعا دوست کسی باشد، پشت دوستش را خالی نمی‌کند و این کاری بود که من برای فرزاد کردم و پشتش را خالی نکردم. اما فرزاد این کار را با من کرد و پشتم را خالی کرد. یک سری افراد خبر بیار متاسفانه باعث شدند که این اتفاق بیافتد. من واقعا با او رفیق بودم. اگر یادش نرفته باشد، می‌داند که چه کمک‌هایی به او کرده‌ام!‌ای کاش فرزاد حداقل رعایت می‌کرد. و حداقل یکی از قطعاتش بی‌اندازه شبیه «سکوت» نبود. اینقدر راحت با قطعه من بازی نمی‌شد و ملودی‌ام به سرقت نمی‌رفت. در مورد خودم هم باید بگویم اگر کسی از این به بعد ادعای می‌کند محسن آهنگ و ملودی دزدیده است، حتما اصل آن را با مدرک بیاورد. مگر اینکه هدفشان چیز دیگری باشد و به دنبال دردسرهای تازه تری باشند و این حرف را بزنند. فرزاد بهتر است قاطی این بازی‌ها نشود. قاطی شدن در این جور بازی‌ها برای این دوستان دوسرش باخت است.

من جدیدا آدم جدی‌ای شده‌ام. این دفعه با همیشه فرق می‌کنم. این را به عنوان نصیحت می‌گویم که با اعصاب من بازی نکنند. من یک مقدار متفاوتم. جدای از اینکه پای همه چیز می‌ایستم تا زنده‌ام بدی‌ها را فراموش نمی‌کنم. یک لحظه نابهنگام و غافلگیر کننده تقاص دادن بس است. دنیا عجیب جای کوچکی است. در‌‌ همان کوچه پس کوچه‌ها کلی می‌شود آدم آشنا دید. من سال‌های اول که به تهران آمدم و درس می‌خواندم فکر می‌کردم در تهران تنها هستم و کسی را نمی‌شناسم و گم می‌شوم. اما وقتی قدم می‌زدم کلی آشنا می‌دیدم. من می‌گویم بهتر است پشت فکر‌ها عمل باشد. معمولا پشت عمل‌ها فکر است. چون همه اول به چیزی عمل می‌کنند که بعد‌ها به آن و عواقبش فکر می‌کنند. در مورد «سکوت» یک نیمچه سرقت هنری شکل گرفت و این اصلا چیز جالبی نیست. حالا هر کس هرجوی که دلش می‌خواهد فکر کند.

  • و در پایان به نظرت نکته‌ای باقی مانده است؟
نه فکر نمی‌کنم و مطمئنم که آلبوم سوم که امیدوارم خیلی زود در دسترس مخاطبانم قرار بگیرد پاسخ قاطعی به همه این حواشی ساخته شده برایم است. در پایان هم از همه کسانی که در این گفت‌و‌گو اسم بردم می‌خواهم که اگر مشکلی و یا پاسخی درباره حرف‌های من دارند با دلیل و سند و مدرک بیان کنند و انگ زدن‌ها تهمت زدن‌ها را تمام کنند.

توضیح: محسن یگانه در تماس با خبرنگار ما توضیح داد قطعه منتشر شده به زبان ترکی ورژن کاور شده آهنگ سکوت است که اگر به تاریخ ریلیز این قطعه نگاه کنید نیز متوجه می شوید که یک سال بعد از انتشار آلبوم رگ خواب منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان عزیز کاور چیه؟!این حرفا کدومه؟!چرا هر چی تو کوشتون میخونن رو باور میکنید؟!...ثابت شد تمامی ترانه هایی که ادعا داشتن محسن کاور کرده مثل سکوت و رک خواب خود نسخه های اصلی بودند و تراک هایی که ادعا داشتن از رو اون ها کاور شده تاریخ انتشارش بعد انتشار آهنک های محسن بوده.... سندش هست اکه بخواید میذارم....خیلی بده که هر چیزی رو بدون دلیل باور میکنیم.... محسن یکانه از 18سالکی زحمت کشیده که الان شده محسن یکانه. ....تلاش کرده...شبا بی خوبی کشیده و تا ما هواداراش زنده ایم  .......نمیذاریم...نمیذاریم کوچک ترین آسیبی به محسن بزنن....هر کی میخواد محسن رو زمین بزنه اول بشینه فکر کنهءببینه توانایی رد شدن از خیل عظیم ما رو داره بعد اقدام کنه ...نمیذاریم!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تازه هوادارای یگانه با خبر شدن قضیه چیه....فکر کردین 4 تا کامن گذاشتین گفتین فرزاد فرزاد ....خیلی مثلا فرزاد فرزین طرفدار داره؟؟؟؟؟؟/
موسیقی ما شما هم معلومه طرفدار فرزادی که تایید نمیکنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا جای تاسف داره به جای اینکه از وجود محسن به ایرانی بودن خودتون افتخار کنن این طوری بر خورد می کنید واقعا متاسفم محسن جان ما تا اخرش پشتتیم موسیقی ما تایید کن لطفا این جوری که نظرات ما یگانه ای ها رو تایید نمی کنه فقط سایت خودتو بی اعتبار می کنی

یگانه

یگانه

یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا فرزاد فرزین بهترییییییییییییییییییینه و تا حالا که هیچ
خواننده ای به پاش نرسیده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این حرفا چیه دارین می زنین واقعا متاسفم واسه همچین طرفدارای هنری حالا یکی اهنگ یکی دیگه رو بر داره بخونه یا از یه آهنگی الهام بگیره تو اصل موضوع که تفاوتی به وجود نمیاد همه می دونن که محسن یگانه بهترین و پر طرفدارترین خواننده ی حال حاضره     ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اخه وقتی راجع به مشکلات به وجود اومده میون دو نفر اطلاعی ندارین چرا مطرحش میکنین؟احسان علیخانی هیچ وقت نگفت"محسن یگانه با من قهر کرده"گفت یه اتفاقایی بینمون افتاده.که بعدا" توی یه مصاحبه توی مجله همشهری جوان گفته بود"اون مشکلی که بخواین بزرگش کنید نیست اصلا"،اتفاقی افتاده بینمون که خودمون رفعش میکنیم.منم اشتباه کردم مطرحش کردم!"میخواین بیاین عینا" همون مجله رو بهتون نشون بدم ببینین.
محسن یگانه با هیچکی مشکلی نداره.این دیگرانند که جونش رو به لبش رسوندند.همیشه صبور بوده و سکوت کرده.آدم وقتی یه مدت در برابر هر بی ادبی و بی حرمتی ای سکوت میکنه دیگه جونش به لبش میرسه!وقتی اون سکوتش رو بشکنه نا خود آگاه بدجر سکوتش رو میشکنه.مشکل محسن یگانه هم این بود!خواهشا" تا حرفای یه نفرو درست و حسابی نخوندین و از ماجراهای به وجود اومده اطلاع درستی ندارین نظر نزارید دوستان من!
فرزاد فرزین اگه گفته سکوت محسن یگانه حقش بود اول شه خوب چون بوده.طلا که پاکه،چه منتش به خاکه؟این که خوب فرزین گفته حق سکوت بود اول شه شد حمایت؟
محسن یگانه معنی کاور رو خوب میدونه.هنر کاور کردنم داره.فکر نکنید کاور کردن انقد کار آسونی.دست کمی از ساختن یه آهنگ جدید نداره.انقدم برای دیگر هنرمندا ارزش قائله که حتی با وجود ذره ای شباهت بین قطعه های خودش به آهنگ یه خواننده دیگه اسم اون خواننده رو با جوانمردی تموم میبره.توی آلبوم رگ خوابش هم برای قطعه"بمون"قشنگ بزرگ اسم صاحب اصلی اثر رو نوشته....وقتی حرف حساب جواب نداره دوستان متوسل به شاخه های خشکیده ای میشن که به زودی میشکنه.پس بزارید به سنگینی خودتون آب ببردتون که حداقل زخمی نشین!
موسیقی ما من 3تا نظر دادم هیچکدومش رو تایید نکردی.خیلی باحالی خدایی.یه نگاه به محتوای توهین آمیز نظرای بالا میندازم با محتوای بی طرفانه نظرای خودم مقایسشون میکنم واقعا" به عدالتت پی میبرم(!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

"پشتت هستیم مثله سابق همونجوری"
اهنگ گرگ زمونست(یکی گفت گرگ زمونست یکی گفت ....)بذاری؟
یادش بخیر بعد نفسهای بی هدف رو سایتها بود!!!
اون موقع هم یکی میگفت شعرهای چند ترک ماله منه
یکی هم میگفت بار وبندیل و سر گرمی تو کاوره
الان کجایند؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یکی به من بگه کجای حرفای محسن ناحقه؟؟؟

بده حرف دلشو زده بده گفته چه بلایی سرش اوردن تا الان کیا
محسن با تمام سختی ها تا الان یکی به بکی راه اومده

حرف جدید محسن و طرفداراش از همین لحظه به بعد:من جدیدا آدم جدی‌ای شده‌ام. این دفعه با همیشه فرق می‌کنم. این را به عنوان نصیحت می‌گویم که با اعصاب من بازی نکنند.

از این به بعد محسن و طرفداراش نمیزارن کوچکترین توهینی بهشون بشه
محسن تا آخر پشتتیم ........

حباب= انفجار صوتی در سال 91 در ایران
حباب قبضه میکنه بازار رو

محسن میخوامــــــــــــت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ببخشید نظر من چی داشت تاییدش نکردید؟فقط چون گفته بودم دست از سر این آقا بردارید بذارید کارشو بکنه؟!بازم میگم.اگه اون آهنگ میتونه موفق باشه بذارید باشه...کی تایید میکنه اون کاوره؟ اصلا کاور باشه.فعلا شما بی خیال اذیت کردن محسن یگانه بشید.چه خبره همه طرفدارای فرزاد فرزین هجوم آوردن!!! یه حرفایی راجب محسن یگانه شنیدم که ناراحت کننده بود.هر کسی یه کاری داره اون هم خواننده وترانه سراست.مگه چقدر درک این موضوع سخته واسه خیلیا؟محسن یگانه دم از دوستی میزنه شما بد برداشت میکنین از همه حرفاش...کلا چون یه خرده مدل و لحنش متفاوته قرار نیست اذیتش کنیم که!من از کسی طرفداری نمیکنم.البته ایشون مثل این که حواسش به بعضی چیزا نیست ولی حد اقل درک کنید آدماو ارزش ها وشغل و موقعیت و....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

البومی ک خود شما امدین و تک تک تراک هاشو مقایسه کردین و گفتین
این اهنگ شبیه فلان اهنگ نفس های بی هدف هست یعنی چی؟ به جز اینکه
شما دارین کاراتون رو تکرار میدین

حس نمیکنید اهنگ هاتون طوری هست که یه مدت فقط تو ماشین ها شنیده میشه؟
الان کسی البوم رگ خواب رو که البوم اخر یگانه ی عزیز هست میشنوه
یک مقدار متفاوت بودن رو تمرین کنید

فرق شما و محسن چاوشی در همین است کار های محسن چاوشی ماندگار است
ولی کارهای شما نه
من طرفدار محسن چاوشی نیستم اقای یگانه ولی قبول کنید نوع حرف زدنتون تو مجله ی ایده ال
و انداختن تقصیر ها گردن این مجله منطقی نیست امیدوارم بیشتر به این
قضیه فکر کنید

با تشکر از سایت موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه زیادی بزرگ شده به کسی هم باج نمیده می خوان بزننش زمین ..مثل شادمهر ..ولی نمیتونن این کار رو بکنند ..این وسط یه سری از هوادارای خواننده های دیگه که زیاد دل خوشی از محسن یگانه ندارن  ...ولی دوست های من این کارها نمیتونه موثر باشه .. پیشنهاد میدم دوستان کینه ها رو کنار بزارن وبه این حاشیه ها هم توجه نکنن و از هنر محسن یگانه لـــــــذت ببرن ... بــــی شـــــک محســـــــن یگانـــــــــــــه یکـــــــی از نوابــــــــــــغ موسیــــــــــــقی پــــــــــاپ ماســــــــــت....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...هواداران یگانه الکی بزرگش نکنین که میگی نظرات ما تایید نمیشه دلیلی نداره که تایید نشه این نظرات فرزادی هاست که تایید نمیشه شاید به جرعت بگم تا الان 50 نظر از فرزادی ها تایید نشده. فقط فرزاد فرزین .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

درووووووووووووووووووود بر محسن یگانه
تا اخرش پشتتیم محسن جان
یگانه سلطان موسیقی پاپ ایران :محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کاملا مشخصه که خواننده ترک کار رو کپی زده

اصلا جای بحثی نیست.

ولی مصاحبه شما هیچ نقطه مثبتی جز اثبات این موضوع نداشت.

در رفتار حرفه ای تون تجدید نظر کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ فرزاد فرزین کاور نبوده فقط یک دونه سمپل شبیه سمپل آهنگ سکوت به گوش میخوره کسانی که به یک سمپل کوچیک میگن کاور واقعا باید گفت که از موزیک چیزی نمیدونن...!!
داخل آلبون جدید علی لهراسبی هم سمپلی از آهنگ حالم عوض میشه شادمهر به گوش میخوره یعنی باید گفت اون آهنگ کاور آهنگ حالم عوض میشه ست؟؟؟ کاور رو به اون کار آقای بابک عرب زاده میگن که آهنگ اون تو نیستی فرزاد فرزین رو کاور کرد نه یک سمپل...!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نتنها ملودی سکوت کاور شده بلکه ترانه هم تقلید شده..
دوریت این خونه رو ویروونه تر کرد ... تنهام نذار منو دیوونه برگرد
سکوت قلبتو بشکن و برگرد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اونایی که میگن محسن یگانه مغروره ؟؟؟؟؟
من چند بار تو بدترین شرایط مزاحم آقای یگانه شدم هر بار نه تنها از دستم ناراحت نمیشد بلکه فقط تعجب میکرد چطوری پیداش کردم چنان با احترام برخورد می کرد که من یادم می رفت اون محسن یگانه است یه چنین آدمی حق سلطان پاپ ایران شدن رو داره کسی که جز حق چیزی نگغته!!
در ضمن دم خواننده ی ترک گرم باعث شد بیشتر به یگانه ی پاپ افتخار کنم ......
هنوز پشت سرت هستیم مثه سابق همونجوری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

MoHsEn YeGaNeH

تو بهترینی ... تو بی نظیری تو پاپ ایران ...

هیچ خواننده ای تو تاریخ پاپ ایران نتونسته دو تا آلبوم هیت پشت هم بده ولی تو ... تو بی نظیری پسر ...

شک ندارم با " حباب " این 2 آلبوم هیت رو می کنی 3 آلبوم و ...

شک ندارم تا چند سال دیگه این جور مصاحبه کردن مد میشه و اون روزه که روسیاهی می مونه به ذغال ...

محسن یگانه ... همین و بس ...

""" پشت در صف کشیدن اونا که میخوان نباشم """

ولی تو هستی محسن ... موفق و سربلند و در قله هستی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه داره بزرگ میشه و اینا درد رشده! بزرگ شدن و سوپراستار شدن یه عوارضی داره "هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد" الان خیلی ها قصد زمین زدن محسن یگانه رو دارند از چند خواننده ناموفق و شکست خورده گرفته تا بعضی از خبرنگارنماهای باج خواه و برخی تهیه کننده ها و ... خلاصه جریان قدرتمندی پشت این قضایا رو گرفته تا به خیال خودشون یگانه رو از دور خارج کنند همون بلایی که سر شادمهر آوردند و باعث شدند برای همیشه ایران رو ترک کنه! اما نمیدونن که محسن یگانه قوی تر از این حرفاست. از روز اول به هیچ کسی وایسته نبوده و همچنان هم با قدرت تمام به یکه تازی خودش در موسیقی پاپ ایران ادامه میده هواداران  ... واقعا براتون متاسفم که حتی تحمل کوچکترین انتقادی رو از خواننتون ندارید اون هم انتقادهای دوستانه و دلسوزانه یگانه که فقط به نیت بهتر شدن چاوشی بوده و البته چیزی هم جز حقیقت نبود! هواداران فرزاد فرزین کاش خوانندتون یک مقدار اخلاق حرفه ای داشت و اینقدر راحت کاری که محسن یگانه مدتها براش زحمت کشیده رو کاور نمی کرد! محسن تو داری بزرگ میشی و اینا درد رشده ما هواداران محسن یگانه همچنان پشت هنرمند محبوبمون هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام من واقعا تشکر میکنم از محسن واقعا من رو شرمنده کرد !!!

جدا از هر جیز موسیقی ادامه خواهد داشت و بهتره ما کاری رو که باید انجام بدیم رو انجام بدیم .

در حال حاضر یکی از بهترین خواننده های کشور محسن هست . ما از موزیک باید لذت ببریم . موسیفی نباید وسیله ای برای رقابت و حسادت شه .

موفق باشی استاد
مهران عباسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه حداقل صبر میکردین آلبوم فرزاد بیاد بد قضاوت میکردین..فرزاد اونقدر خلاق هست که نیازی به کاور کردن نداره...همه می‌دونن که در زمینه کنسرت تو ایران فرزاد لیدرهمه خواننده هاست و اینم برمیگردد به خلاقیّت خودش. پس آدمی‌ با این موقعیت نیازی به این کارا نداره ..
از نظر من سرقت واقعا کلمه مناسبی نیست خوبه که آدم یه ذره منطق داشته باشه..
هوادارای محترم آقای یگانه شما به خودتون اجازه میدین که درباره کار فرزاد قضاوت کنین و به کنایه توهین کنین اونوقت ما که از فرزاد حمایت می‌کنیم به نظرتون کار اشتباهی که اینطوری برخورد می‌کنین..اگه این تهمت به خود آقای یگانه زده میشد شما چیکار میکردین.ساکت می‌‌موندین..واقعا این حرفا واسه من هوادار و امثال من خیلی‌ سنگین.ما یقین داریم که فرزاد آدمی‌ نیست که بخواد از کار یه خواننده داخلی‌ تقلید کنه ..چون خودش انقدر موفق هست که نیازی به این کارا نداشته باشه امیدوارم هرچه زودتر این ابهامات برطرف بشه.....

Eli
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

منتظر حباب هستیم ...
یگانه ، یگانه ، یگانــــــــــــــــــــــــــه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... فرزاد بود که به شما کمکهای زیاد کرد نه شما به اون البته که من از شما انتظار این کارها رو داشتم چون سابقتون علیه حرف زدن در مورد کسای دیگه رو میدونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا نمیفهمم چرا دوتا کامنت قبلی منو تایید نکردین؟
در صورتی که هیچ مشکلی نداشت و توهینی هم به کسی نکرده بودم اها مشکلتون با این بود که ازمحسن یگانه حمایت کردم؟
...........................................////.تا کور شود هر انکه نتواند دید////..............
محسن جان پشت سرتیم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه افتخار موسیقی کشورتونه!

n
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به شما(جون من اینو تایید کنین)ممنون

خواستم بگم مدت زیادی نیست که به کارهای آقای فرزین گوش میدم

ولی تو همین مدت کم فهمیدم واقعا چقدر انرژی برای کارهاشون

میذارن و سعی میکنن که هر کسی با هر سلیقه ای که داره راضی

باشه وقتی کنسرت های ایشون رو دیدم به این همه انرژی آفرین

گفتم یه چیز دیگه ای که خواستم بگم اینه که تو نظرات بالا یکی گفته

بود (فرزاد فرزین از کی تا حالا انقدر طرفدار داره ) خواستم بگم

طرفدارای فرزاد از بس که با فرهنگ و با کلاسند سعی میکنند بیشتر

سکوت کنندو با ادب باشند موقعی هم که وقتش باشه با صدای بلند میگن

(فرزاد میییییییییییمیریمممممممممممم برررررررررررراااااااااااااااااااات)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جون بدم برات داش محسن ... حرفات طلاست تا تهشو خوندم 2بارم حفظشون کنم ... خیلی بزرگی و این بزرگیت تو چشم بعضیا جا نمیشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...اقای فرزاد فرزین و کاراش همیشه برام ارزشمندن اقای فرزین هیچوقت ازکسی تقلید نمیکنه چون خودش کار بلده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از سایت موسیقی ما که تا الان ثابت کرده طرفدار حق است
یک نظر سنجی بزارن تو سایت با عنوان پر طرفدارترین خواننده ی پاپ ایران
تا دوباره طرفداران محسن چاوشی غوغایی کنن که اینبار در تاریخ موسیقی کشور
ثبت بشه

محسن چاوشی ستاره ی بی بدیل موسیقی پاپ کشور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من از عاشقان محسن یگانه بودم البته بعد از چاوشی ولی روز به روز علاقم بهش داره کمتر میشه  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من جدیدا آدم جدی‌ای شده‌ام. این دفعه با همیشه فرق می‌کنم. این را به عنوان نصیحت می‌گویم که با اعصاب من بازی نکنند.:دیییییییییی
باو اعصاب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من نمیفهمم کی گفته آلبوم رگ خواب موفق بود اصلا فقط سکوت و عذابش خوب بود  ...حافظه ی ضعیف و رگ خواب و نباشی آهنگ بودن الان اونم آهنگ موفق ؟؟ الونوقت در مورد چاوشی نظر میده ؟  ...غرور خیلی بده آقای گانه مواظب باش زمین نخوری !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
فکر می کنم به خوبی برای رفع اتهام از ملودی های یگانه مدرک آورده شد ، اهنگ هایی هم که واقعا کاور کرده رو هم روی جلد آلبوم ذکر کرده
اما جالبه چاوشی که آهنگ کاور می کنه ذکر نمی کنه !
فرزاد فرزین که طرفدار خاصی نداره توی همه نظرسنجی ها از 5 ام هم کمتر میشه . برای اولین بار که من دموی آلبومش رو شندیم بدون اینه کسی چیزی گفته باشه به شباهتش با سکوت پی بردم
یگانه عاشقتم ، لحنت یه ذره تنده اما حق داری . انقدر بقیه از حسادت بلا سرت میارن چرا تو نباید چیزی بگی ! از خودت دفاع کن ، پشتتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چی آقا 2 تا اومدیم گفتیم فرزاد فرزین...!!!
کل این نظرات رو بشمار ببینم چند تاست؟؟
مصاحبه یگانه بوده بشمار هواداران یگانه بیشتر نظر دادن یا فرزاد فرزین.!!
تازه سایت رسمی فرزاد فعلا به حالت تعلیق در اومده و خیلی ها خبر ندارن ولی محسن یگانه که پست ویژه زده بخاطر این مطلب اگه سایت رسمی باز بود و پست میزد شکککک نکن نظرات هواداران فرزاد از اینی که هست سرسام آور میشد.
فـــــــرزاد فـــــــــرزین دووووووووستت داریم و ازت حــمایت میکنیم.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

faqat mitunam be chavoshi tabrik begam k az yegane joda shod

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...کاور یعنی موسیقی که همه ی جنبه های اون یکی باشه نه فقط یک قسمت از ملودی و اینکه ایشون میگن " سرقت " اجازه ای ندارن این لفظو به کار ببرن ... ! چون اصلا آهنگ کاور نیس و اگر کامل آهنگ شنیده بشه و یکی بود اونوقت بیان و با توپ پر صحبت کنن ! و اینکه ایشون میگن من برای فرزاد کاری کردم ! خود فرزاد الان در درجه ی بالایی هستش تو موسیقی ! وقتی تونسته موسیقیشو به خیلی از جاهای دنیا ببره ! آقا ی یگانه ! زود قضاوت نکن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... ما فرزاد رو با هیچ خوانندهای مقایسه نمیکنیم . چون اونقدر سطح هنریش بالاست که نمیشه با کسی مقایسش کرد . . . ممنون از همه ی طرفدارای فــــــــــــــــــرزاد فـــــــــــــــــــرزین .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محـــــــــــــــــــــسن یگانه محـــــــــــــــــــــسن یگانه  ...البوم حباب هم مییاد بهتون میگیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عــــــــــــــــــــــــــــــاشــــقتیم فــــــــــــــــــــــــرزاد
ما پشتتیم و میشه ازت حمایت میکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
اشاره نمی نمیکنم ولی بعضیا اومدن مثل بعضییا سکوت خبری کنن و بگن آره ماهم بلدیم ولی نتونستن ! این واسه من جالب بودم اولش گفتم دشم گرم خوب این بنده خدا سکوت خبری اختیار کرده معلومه داره یه چیزی میشه ولی دیدم نه همه که عشق ما نمیشن هرچی درموردش بگن فقط همین یه جمله رو اونم فقط به اطرافیاش بگه "این نیز بگذرد"
یه چیز دیگه این غرورت منو کشته چقد منم منم کردی به مقدار کمترش کن!
به امید روزی که همه ی ما با اعمال خودمون خودمونو نشون بدیم ونه با خراب کردن دیگران !!!!
موفق باشید یاعلی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خداییش ایول داره ببینید یگانه چقدر پیشرفت کرده که خارجی ها میاند اهنگهای اونو کاور میکنند. خداییش ایول داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای ... خان...عزیز شما که ادعا میکنی کنسرت محسن پر فروش میشه و تمدید میشه اما مال فرزاد نه ! شما ندیدید مگه کنسرتای فرزادبلیط تموم میشه ! ؟ دیگه همه میدونن بهترین اجرای زنده مال فرزاده و تندیسم گرفتن ایشون ! و ایشون بدون این کارا هم پر فروشن ! بی خودی جو نده :|:|:|

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

لطفاً بجای این همه تایپ این مصاحبه ها که ادمو پیر میکنه خوندنش مصاحبه صوتی بذارین هم جذاب تره هم بی دردسر تر چشم ادم در میاد بخواد این همه رو بخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عاشقتم محسن :* :* :*

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه حداقل صبر میکردین آلبوم فرزاد بیاد بد قضاوت میکردین..فرزاد انقدر خلاق هست که نیازی به کاور کردن نداره...همه می‌دونن که در زمینه کنسرت تو ایران فرزاد لیدرهمه خواننده هاست و اینم برمیگردد به خلاقیّت خودش... پس آدمی‌ با این موقعیت نیازی به این کارا نداره .از نظر من سرقت واقعا کلمه مناسبی نیست خوبه که آدم یه ذره منطق داشته باشه.
هوادارای محترم آقای یگانه شما به خودتون اجازه میدین که درباره کار فرزاد قضاوت کنین و به کنایه توهین کنین اونوقت ما که از فرزاد حمایت می‌کنیم به نظرتون کار اشتباهی که اینطوری برخورد می‌کنین..اگه این تهمت به خود آقای یگانه زده میشد شما چیکار میکردین.ساکت می‌‌موندین..واقعا این حرفا واسه من هوادار و امثال من خیلی‌ سنگین.ما یقین داریم که فرزاد آدمی‌ نیست که بخواد از کار یه خواننده داخلی‌ تقلید کنه ..چون خودش انقدر موفق هست که نیازی به این کارا نداشته باشه امیدوارم هرچه زودتر این ابهامات برطرف بشه.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ای بابا چه خبره اینجا!!!!!!!!نه محسن یگانه نه فرزاد فرزین فقط مازیار فلاحی رو عشقه.اصلا نمیشه کسی رو باهاش مقایسه کرد.یه آلبوم بیشتر نداده بیرون دو برابر فرزاد فرزین طرفدار داره.یه آلبوم داده بیرون 30000000 هزار نسخه فروش کرده پرفروش ترین آلبوم سال شده.نه حاشیه داره نه به خودش مغرور میشه.داداش گلم...عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما لطفا با فرزاد فرزین هم مصاحبه کنید تا همه چیز روشن شه

تو این اوضاع آشفته وظیفه شما شفاف سازیه

فکر کنم خودتون بهتر بدونید اینو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نمی دونم چرا موسیقی ما نظرات ما فرزادی ها را تایید نمی کنه،خیلی ها را می شناسم که بی ادبی نکردند ولی بازم تایید نشده.میدونم که این نظرم تایید نمیشه.
فرزاد عزیز مثل همیشه پشتتیم،کاری به این شایعات نداشته باش و مثل همیشه موفق باش.
فـــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط
فـــــــــــــرزاد فـــــــــــــــــــــرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دقت کن
دوستان عزیزی که تهمت ها رو شلیک می کنن باید یه روز در محضر خدا واسه تهمت هاتون جواب داشته باشین !
من نمی گم چی درسته چی غلط ولی صرفا به خاطر طرفداری از فلان خواننده ، نیاین احساسی حمله کنین !
ببینین اگه دلایلتون قانع کنندس ! اگه رفتین مطلب وبلاگشو خوندین ! و بازم مدرک دارین اونوقت بیاین عقلانی بتازید !
چون دیدم اینجا فقط به خاطر این که فلانی طرفدار فلانیه می یاد یه لگدی می زنه و در می ره !
ممنون از موزیک ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای محسن یگانه خودتون میدونید که فرزاد بهترینه یعنی بهترین خواننده موزیک پاپ ایران پس با این حرفاتون نمیتونید فرزادو خراب کنید فرزاد واسه همه طرفداراش عزیز و محترمه و ما هم خیلی دوستش داریم چون بهترینه کاراش فوق العادس صداش عالیه باشخصیت ترین خوانندس و پشت هیچکس خالی نکرده و نمیکنه
فرزاد عاشقتم
پشت تو هستم مثل کوه
پای تو هستم من یکی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
میخواستم بدونم شما پشت اقای فرزینو خالی کردین یا فرزاد؟؟بد نیس یه نگاهی به مجله اتفاق نو بندازید...
من نمیدونم چی به شما میرسه از اینکه زود قضاوت میکنید .من نمیدونم شما چجوری به این نتیجه رسیدید که اهنگ "دوریت" که کاوره درحالی که البوم هنوز منتشــــــــــــر نشده....خوبه ادم یکم منطق داشته باشه...
جالبتر ازهمه اینه که این اهنگ اصلا به این شکلی که تو تیزر هس شروع نمیشه......
ایا مفهوم کاور از نظر شما ینی اینکه ریتمش یا قافیش شبیه هم باشه؟؟؟جالبه....تازه نه ریتم اول اهنگ...

به هرحال پیشنهاد میکنم بهتون که به فکر یه سنگر واسه خودتون باشین...چون شلیک در راه است....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه اى به خداااااا
هنوز پست سرت هستیم مثل سابق همون جورى
عششششششقى

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من محسن یگانه چندان سطح بالایی نداره کارهاش

و من به عنوان یک خواننده سطح متوسط میشناسمش همینطور ملودی های ایشون هم چندان جالب نیست. حالا که دیگه داره کار تنظیم هم انجام میده چه بدتر.

البته من خودم قبلا یکی از طرفدارای ایشون بودم ولی حالا که معلوماتم در رابطه با موسیقی اضافه شده نسبت به قبل، این مساله رو میفهمم.

جسارت نباشه ها این نظر شخصی منه.

یک سری بچه بازی ها باعث میشه حاشیه واسه خواننده ها ایجاد بشه و همه تقصیر خود خواننده ها هستش به نظر من.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما به ولله تایید نمیکنی دیدی سایتت هک شد گله مند نشی ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

vaghean ke ye dafe begin ba havadaraye farzad moshkel darin

haif ke font farsi nadarm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

زنده باد فرزاد فرزین
عـــــاشــقتــیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام بچه ها من واقعا شوکه هستم از این حرفا اگه فرزاد قرار بود آهنگ کاور کنه ک به نابغه موسیقی یا سلطان و یا حتی پدیده ی موسیقی ایران نمیشد اینا لقبهایی هستن ک خود ما بهش دادیم محسن خواننده خوبیه درست. ولی این دلیل نمیشه که فرزاد فرزین از اون کاور کنه. اگه فرزاد فرزین معروف و محبوب قلبهای ماست بخاطر استعداد بینهایتشه نه کاور کردنش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ... فرزاد فرزین سال 88: در عرض 2 روز آلبوم شانس 300 هزار نسخه فروش رفت و نایاب شد. سال 89 بود که آهنگ چیکه چیکه فرزاد جهانی شد و رفت داخل 10 چارت برترین های رادیو هلند. و باز هم سال 89 بود که مجله اتفاق نو اعلام کرد فرزاد فرزین پیشتاز در پیشواز ایرانسل با 4 میلیون درخواست. این آماری بود که خود ایرانسل به اتفاق نو داد. اجرای کنسرت های فرزاد هم که دیگه نیازی نیست گفت هم خودتون میدونید و هم تمام هواداراتون که فرزاد فرزین 100 پله اجرای زندش از شما زیباتر جذابتر و از همه مهمتر قوی تره. ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزااااااااااااااااااااادجووووووووووووووون نفسیییییییییییییییییی!
اولش که مصاحبه رو خوندم یه خورده نگران شدم اما بعد وقتی حمایت فرزادیا رو دیدم اروم شدم!دم همتون گرم!!!
بابا تورو خدا اینقدر با احساسات فرزادعزیییییییییز و ما طرفداراش بازی نکنید!سکوت همیشه بهترین جواب است برای کسانی که نمیدانندکجا ایستاده اند!!
(راستی ایران ما متشکرم)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اینجا ایرانه.. جایی که همه جیز وارونه نشون داده میشه.. جایی که سیاهی رو سفید جلوه میدن و سفیدی رو سیاه!! جایی که گرگ و بره جاشون عوض شده.. جایی که همه همدیگرو گم کردیم..هستیم ولی نمیخوایم همدیگرو ببینیم..
محسن یگانه کی بود؟؟ الان چی شد؟؟ کی رو داشت؟؟ خودش که میگه اول خدا و بعدم هوادارا..
هنوزم داره اون دوتارو.. و تا زمانی که قلب ما و محسن بزنه هستیم باهاش..تنها نیستیم و محسنم تنها نیست..
انقدر زیر پاشو خالی کردن تا رسیدن به اینجا.. فک کردن دارن مشتای آخرو میزنن...بذارین بزنن.. یه سری اپسیلن هستن که خودشونو میخوان به توان برسونن... ولی به خدا راهش این نیست که با تهمت زدن به کسی صداش ضربان قلبو نا منظم میکنه بزرگ بشن..

به قول دوست خوب جاستیم: "اینجا چراغی روشن است".. چراغی که خدا اونو روشن کرده.. و هرکی پف کند؟؟...ریشش بسوزد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هه..هه..هه..هه آی خدا چقد خندیدیم نمیشه گفت تنها2شلیک یا شایدم3تا یا4تا دوستای خوبم به جای این تعصب ... بهتره همه ی آهنگای هاوس و ترنسی که در طول دو سه سال اخیر خونده شده رو گوش کنید وقتی وزن این آهنگ آقای ف.ف فقط با سکوت همخونی داره دلیلی برای کاور نبودن میشه پیدا کرد به نظرم بهتره به جای التماس کردن برای تایید شدن نظرتون منطقی تر صحبت کنید در ضمن دوست عزیزی که از نظر شعر بررسی کردی فهمیدی شعرشون مثل هم نیست خسته نباشی D همون اول هم بحث سر ملودی کاره شما اومدی شعرو بررسی کردی میگی این یکی میگه دبرگرد اون یکی میگه این شه واقعا که حباب تعصب را بترکانید قبل از اینکه قربانی تعصب خود شوید ((یه حباب همیشه قربانی هوای درونش میشه)) یگانه باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه عشقه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه ... یگانه ای تا ابد ... همین ...

هنوز پشت سرت هستم ،،، مثه سابق همونجوری ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

راستش دیگه نمیدونم چی بگم...من محسن یگانه رو دوست دارم و تمام حرفام تو نظر قبلیمو چون بهشون اعتقاد داشتم زدم. ولی هر چیزی حتما"دلیلی داره...خیلی خواستم بی طرف به ماجرا نگاه کنم چون معتقدم ما فقط "نقل قول"ها رو میشنویم که چیزی واسه اثباتشون وجود نداره!(از هر دو یا چند طرف)انصاف نیست که احساسی با قضیه برخورد کنیم...اون چیزی که در نهات از این "هنرمندان محترم"به ما میرسه کاراشونه پس کلا"بی خیال شیم بقیه ابعادرو...یکی میگه من اینجوریم _اون اونجوریه_همه فلان مدل قضیه رو نگاه میکنن و ...ما نمیتونیم درست حسابی راجب افرادی که بیخ گوشمون هستن قضاوت کنیم اون وقت میخوایم بگیم فلان هنرمندا چه اخلاق و ... دارن؟!حالا هر جوری باشن ما چه کار کنیم؟شاید لحن حرفام تند و بر خلاف جریان نظرات بقیه باشه ولی خوب نگاه کنید_جلوی برخورد های احساسی رو بگیرید و کلا"بی خیال شید.ای بسا هنرمندان محبوب شما آنقدر هم (یعنی اون جوری که فکرشو میکنیم و جوش آوردیم)با هم مشکل نداشته باشند.به هر حال به خودشان مربوط است...اگر آقای xیک ذره قبل از انجام کارش فکر میکرد جو سایت ها وجامعه به ضررش تمام نمیشد.واسه خودت میگم...حقیقت؟!!به چه قیمت؟!سوختن اعتبارت...؟اگر تو جامعه ی ما به این راحتی هنرمند درگیر حاشیه و بحث میشود باید از همان یک کلمه هم دوری کند...پای حقت وایستا دروغارو رو کن ولی نه این جوری...خواسته یا ناخواسته یک طرف حاشیه همیشه شما بودی...منی که دم از بی طرفی میزنم ولی وقتی اطرافم رو میبینم واستون ناراحت میشم...قرار نیست ما هواداران درگیر همه چیز بشیم...بی انصافیه...آقای x!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... جان من قانعت میکنم : تو ایران غیر از فرزاد کی لباس های خوب و شیک می پوشه ؟؟؟؟ کی تو یه کنسرت 2ساعته 3 بار لباس عوض می کنه ؟؟؟؟ فقط فرزاده که این کارارو می کنه در نتیجه منظور این آقا فرزاد جوووووووون بوده .... قرار نیست همه چیزو مستقیم گفت که !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقا  ...آهنگی که لهراسبی خونده چه شباهتی با آهنگ atie salla داره؟ من چند بار از ثانیه 50 به بعدش رو گوش کردم ولی شباهتی ندیدم. تازه تو داری میگی کاوره.مطمئنی معنی کاورو میدونی؟ شما در قبال چیزی که اینجا مینویسی مسئولیا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هی میام یه کامنت میذارم باز چیزای جدید میشنوم.آقای xبه خاطر خودت میگم من کسی نیستم که بهت پیشنهادی بدم ولی حسابی مواظب خودت باش...یه چیزی دیدم که میگم دیگه...شما هم بی خیال اگه واست مهم نیست نشنیده بگیر.راستش واسه منم دیگه جالب نیست آخه تا کی؟آقای xاگه راسته حرفات حداقل به خاطر خودت تمومش کن دیگه.میبینی دست گلی که به آب دادی رو؟تو وبلاگت _مجله ها _سایت های خواننده های دیگه _ بدتر از همه این جا.نمیخواستم این طوری حرف بزنم ولی بفرما دیگه !تحویل بگیر...خدا واست ختم به خیر کنه.ما تا اون حد که از دستمون بر میاد کمک میکنیم.بگذریم از این که ما ظاهر همه چیز رو میبینیم...باشه حالا سعی میکنیم قبول کنیم که شما همون حق و حقیقت ماجرا هستید...خوبه؟ببخشید از این که انقدر رک حرف زدم زحمات شما خیلی بیش تر از اون که تصور کنی حد اقل پیش من یکی محترمه ولی تو هم به ما حق بده که زیاده روی نکنیم چون هر چقدر هم احساس من چیزی رو بهم بگه ولی حقیقت دیده نمیشه متاسفانه...من از شما خواهش میکنم حرفامو تایید کنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

bebakhshid doost aziz farzad vaghti cover mikone esm haasham mige
cover1 mashoogheye siyahi too album sharareh
2nefrin bar jang too album taghib
3mibakhshame too album shock
farzad hich vaght jaye harf o hadis nemizare
rezomeye kari farzad ro bekhooni harf alaki nemizani
rezome tooye farzadfarzin.in hast
badesham mohsen cover maroofe kole ye albumesh covere chera harf bikhodi mizanid
cover be kari migan ke faghat sedaye khanande avaz beshe
shoma ha ke inghadr az ritm o tarjie band harf nizanid mage ahang sazid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعن که چرا اون نظری رو که اول دادم تایید نکردید مگه چی توش بود در ضمن اقای من سخت در اشتباهی چون فرزاد طرفداراش از یگانه بیشتره خواهش میکنم این رو تایید کنین دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نسخه اصلی سکوت

http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o...

نسخه اصلی اخه دل من

http://www.youtube.com/watch?v=AH1D8VxRpR8

ترجیع بند اهنگ خوب فکر کنم کاور زده واسه لهراسبی

http://www.mediafire.com/?jg58frlyr8xgnxn

از ثانیه 50 به بعد گوش کنین

بعضیا که موسیقی سرشون نمیشه از همین طرفدارای یگانه نمیدونن ترجیع بند چیه :دی

بیچاره ابروش رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نسخه اصلی اهنگ سکوت که توسط محسن یگانه کاور شده است خودتان قضاوت کنید.
http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظر یگانه ای ها تایید نمیشه

من هنوز دارم دنبال عدالت میگردم تو این سایت
محسن یگانه هر کاری انجام بده ما پشت سرش هستیم
تازه کار فرزاد فرزین هم خیلی زشت بود
نکنید از این کارا بابا افت داره واسه شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

توجه توجه توجه توجه

سلام یه چند تا توضیح راجب این آهنگی که جدیدا پخش شده باید بدم
1.اول اینکه طی تحقیقاتی که کردیم فهمیدیم که این خواننده ی ترک عاشق کارای محسن یگانست
2.این خواننده ترک آخه دل من رو با تنظیم شهاب اکبری با کمی تغیرات کاور کرده لینک آهنگ رو آخر میزارم براتون
3.این آهنگی که به عنوان ورژن اصلی سکوت پخش شده مال آلبوم جدید این خواننده ترکه که سال 2011پخش شده در صورتی که سکوت سال 2010پخش شده یعنی اینکه این آقا کاور کرده از محسن نه محسن از اون اینم اسم آهنگ (Levent Azer -Sapladi Kalbime 2o11 Yep Yeni Albümden)شما همین اسم رو سرچ کنیددر یوتوب این آهنگ میاد

درضمن آخه دل من سال 2009 توسط این آقای ترکیه ای کاور شده یعنی Levent Azer سالهاست به کارهای محسن علاقه داره میدونید که آخه دل من مال چند سال پیشه
آهنگی هم ع.ا میگه کاور کرده محسن همین آهنگه

خواهشا صحبت های منو همه جا پخش کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من روش اول رو انتخاب کردم و اصلا نخوندم.....چرا اینقدر طووولانی هستش!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط یه چیزی میخوام بگم
شما اگر به صاحب واقعی یک اثر دسترسی ندارید حق ندارید کارش رو کاور کنید.ما همه آدمیم ، چطور وقتی فرزاد فرزین در داخل کشور بخشی از کار سکوت رو کاور میکنه (که کار اشتباهی کرده) بهش خرده میگیریم ولی وقتی یک خواننده کار یک خواننده خارجی رو کاور میکنه این اقدامش رو اقدامی عادی و منطقی میدونیم.
ما که نژادپرست نیستیم . اینو باید بدونیم که هر آهنگسازی در هر جای دنیا کاری رو میسازه حقوقش محترمه و این که بهش دسترسی نداریم دلیل کافی نیست که بتونیم کارش رو کاور کنیم ، حتی اگر اسمش رو هم در اینسرت بنویسیم باز نمیتونیم مطمئن باشیم که خالق اثر رضایت داشته یا نه.
پس اگه قراره فرهنگی رو اصلاح کنیم ابتدا باید از خودمون شروع کنیم.
سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
من نمیفهمم چرا این حرفو زدن ایشون !!!
آخه کجای این آهنگ کاور هستش ؟؟؟
اصلا از محسن یگانه اتنظار نداشتم !!!
واقعا که !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به محسن بگید در جواب این  ... بگویید شما فکر کنید(البته اگه توان فکر کردن داشتین) همه کاری که ملودشون رو ساختم کاوره به خدا اگه اینجوری هم باشه چیزی از محسن کم نمیشه من شعرهای که محسن میگه رو با تمام وجود دوست دارم دیگه صداش که خودش دنیایی......... با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه ...کاراش اصلا موندگار نیست ...من که بعد از شنیدن چند بار آلبوم رگ خواب کاملا برام تکراری شده و اصلا دیگه به کاراش گوش نکردم
ببرر عکس چاوشی رو هر چی گوششش میدیا خسته نمیشی ! :)

کار اصلی سکوتم که دوست عزیزمون اون بالا گداشتم گوش دادم ! کاوره که ! عجباااا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه کجای اهنگه فرزاد کاوره...یه شباهت خیلی خیلی کم بینشون هست ولی کاور نیست
محسن یگانه خیلی راحت به بقیه تهمت میزنه
سرقت هنری؟؟؟؟؟هه هه هه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شما اگه با فرزاد و چاوشی دوست بودی اقای یگانه اینطوری پشتشون نظرات شخصیتنو رسانهای نمیکردی اینو بدون ما طرفدارای محسن چاوشی تا اخرش پشتشیم ضمنا اهنگ فرزاد فرزینم اصلا شبیه سکوت که تازه ظاهرا کاوره نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از سایت موسیقی ما خواهش میکنم برای روشن شدن این موضوع که سر آلبومی فرزاد فرزین کاور آهنگ "سکوت" هستش یا نه به سراغ خود فرزاد فرزین برن و به این داستان پایان بدن .
.
.
.
من ممنون میشم ......... .
.
.

برای آقای یگانه هم بگم که فکر میکنم به کار بردن واژه ی "سرقت" برای خواننده ای مثل فرزاد فرزین یکم کم لطفی باشه .
.
.
اگر اونکار به گفته ی بعضی دوستان کاور باشه نشون میده که فرزاد اون ملودی رو دوست داشته که این کارو کرده وفکر میکنم آقای یگانه باید یک مقدار دوستانه تر برخورد کنند .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان الکی جو منفی ندید این آهنگ ها از سکوت و آخه دل من کاور شدن...ببینید چقد محسن یگانه بزرگه که ازش کاور می کنن تو کشورای دیگه

محسن دوست دارییییییییییییییییییم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از کی تا حالا به سرقت ملودی ام اهمیت میدی آقای یگانه ؟! شما که بیشترین آمار ملودی کاور در ایران رو داری ... شما مثلاً از دسپینا وندی اجازه گرفتی کاراشو کاور کردی ؟! در صورتی که کار فرزاد اصلا کاور کار شما نیست !!! فقط از لحاظ وزنی شبیه به سکوته ... شما مشکلت جای دیگه ست استاد !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما رسالت رسانه ایت کجا رفته چرا نظرات ما طرفدارای چاوشی رو تایید نمیکنی تا الان یه نظرم تایید نشده از نظرات واقعا که ... بهتون گفته نظرات تایید نکنید
از هر ده تا یکی رو میذارید اشکال نداره خودش هم در جریانه که طرفدارای چاوشی چه بلایی تو سایت ها سرش اوردند حالا اینجا تایید نمیکنید ولی جاهای دیگه هست
دیگه نظر نمیدم اصلا وقتی نمیذارید فایده نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیدوارم هر چه زودتر آلبوم جدید محسن یگانه عزیز به بازار بیاد و خیلی ها رو که از بیکاری هر چه دلشون می خواد می گن ساکت کنه. کارهای محسن یگانه چه کاور باشن چه نباشن فوق العاده ان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

گل آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید...
بابا این چقدر از خودش تعریف میکنه یه سره تو همه پاسخ ها داست از خودش...آقا زشته دیگه...کلا دفاعش اهنگ سکوت هستش هر چی میشد من سکوتم ترکوند من سکوتم فلان کرد...ای باباااا...چیز دیگه نداشتی؟
بخدا همین سکوت اصلا به دل من ننشست...

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه اهنگ فرزین که هنوز پخش نشده شما چه جوری از روی تیزر این گمانها رو میزنید .شایدم میترسید جای سکوتو بگیره و معروف تر شه؟فکر کنم شما دوست دارید خودتون و رو زبونها بندازید و براتون تبلیغات شه.واقعا همه بدن فقظ شما خوبین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من مخاطب کارهای اقای یگانه نیستم ولی با این همه دعوا و حاشیه هم تمرکزشو کم کم از دست میده هم اون حسی که میخاد به مخاطب انتقال بده همیشه منفی و نفرت خواهد بود. موسیقی فضای اروم میخواهد اما ایشون تو 1 سال قبل بیش از 10 دججال و درگیری داشته با علی اصحابی بنیامین مدیر برنامه حامدحاکان و ... در مورد کاور هم کاربرا درست گفتند مخاطب الان موسیقی مخاطب قبل نیست بلکه همه در موسیقی بیشتر از ان چه بعضی خوانندگان تصور میکنند میدانند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا اون دوستانی که بالا نظر دادن لینک هر سه تاشونم یکیه؟؟نکنه....!!! پشت سر اون نظرات بالایی یه خبراییه  ... افتخار کینم که یک خواننده ترک از رو دست یک خواننده ایرانی کاور کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اره راست میگن کارای محسن یگانه اصلآ موندگار نیست بازاره خرمشهر که خیلی موندگاره =))... آقای چاوشی هم آهنگه Miley Cyrus کاور کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن عزیزم سکوتتو بشکن و حقتو از این ادماى حسود بگیر ما همه پشتتیم
خوشم اومد همه بدخواهان جمعا ضایع شدن!!!
اهنگ ترکیه1 سال بعد سکوت اومده
ههههههههه!!!!
اگه اهنگ سکوت رو همزمان با اهنگ برگرد فرزاد گوش بدین متوجه میشین کجاى کار کاوره!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وقتی یک کار مثل "چشمای خیس " یا "بمون" رو کاور میکنید مردم اون کشور ممکنه آهنگ رو با صدای شما در اینترنت دانلود کنن و به خواننده اصلی کار تهمت بزنن که کار یک خواننده ایرانی رو کاور کرده،بدون این که مطلع باشن خواننده اصلی کار کیه.
دلیل این حرفم اینه که الان بعضی از دوستان لینک یک آهنگ رو توی کامنتا گذاشتن و میگن شما آهنگ سکوت رو کاور کردین در حالی که من احتمال خیلی زیادی میدم که این آهنگ ساخته خود شما باشه،ولی با شنیدن این کار کمی به شک افتادم.ببینید چقدر کاور کردن کار زشتیه.
اینه که میگم کاور کردن بدون کسب اجازه از خالق اثر کار غلط و اشتباهیه.چون باعث میشه بعضی از مردم کشور خواننده اصلی کار ،فکر کنن که اون خواننده مرتکب سرقت هنری شده.اونا نه فارسی بلدن که اینسرت آلبوم شما رو بخونن و نه حاضرن برای پیدا کردن اینسرت تلاشی بکنن.تازه وقتیم که شما اسم صاحب اثر رو در اینسرت میزنی نمیتونی مطمئن باشی که طرف رضایت داشته شما کارشو بخونی یا نه.
آقای یگانه دست از عمل ناپسند کاور کردن بردارید. کاور کردن یعنی سرقت هنری .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

لطفا به وبلاگ رسمی محسن یگانه مراجع کنید
متاسفانه در روزهایی که حاشیه ها و تهمت ها محسن یگانه را احاطه کرده اند و انگار این

بارون بد بیاری ها بند آمدنی نیست ماجرایی پیش آمده که نیاز دیدیم سریعاً اطلاع رسانی کنیم.

پس از اینکه اتهاماتی در مورد کاور بودن رگ خواب و سکوت محسن یگانه مطرح شد و سند

و مدرکهای خنده دار دوستان هم انقدر بچه گانه و حیرت آور بود که سریعاً توسط افکار عمومی

رد شد چند ساعت پیش چند تراک ترکیه ای از یک خواننده ناشناخته به طور وسیعی در

سطح اینترنت پخش شدند که کاور شده از کارهای محسن یگانه بودند اما باز هم انگشت اتهام به

سوی محسن یگانه گرفته شد و این جور جلوه دادند که انگار محسن یگانه کارهای این خواننده را

کاور کرده و سکوت و آخه دل من ساخته محسن یگانه نیست!!!

ای کاش قبل از بازی با افکار عمومی کمی به وجدان خود رجوع کنیم, کمی تحقیق کنیم و انقدر

با فراق بال با آبروی یک هنرمند بازی نکنیم.

به اطلاع دوستان و مغرضان می رسانیم, هر کار هنری یک تاریخ پخش برای خود دارد و پیدا

کردن آن هم در دنیای امروز اینترنتت بسیار سادست, انشالله که دوستان از روی بی اطلاعی این

حرکت را انجام داده اند و با ارائه مدارک ما اخبار خود را اصلاح می کنند.

محسن یگانه از آن دسته هنرمندان ایرانیست که خوشبختانه خارجی ها هم گوشش می کنند, در

فضاهایی مثل فیس بوک گروه های ترکیه ای هوادار ایشان را به راحتی می توانید پیدا کنید.

Levent Azer نام خواننده ایست که چند ساعت پیش کارهای او به عنوان نمونه اصلی کارهای

محسن یگانه پخش شد!!

خواننده ای که علاقه خاصی به موزیک محسن یگانه دارد و اگر سری به صفحه فیس بوک

ایشان بزنید مشاهده می کنید که خود این فرد صفحه ای به نام محسن یگانه در فیس بوک را

like کرده و خود را هوادار محسن یگانه می داند !!

عکس صفحه شخصی Levent Azer :

کلیک کنید!

Levent Azer تراک آخه دل من (ورژن آلبوم نفسهای بی هدف) محسن یگانه را

در سال ۲۰۰۹ کاور و با نام Ah o kalbim پخش کرده در حالی که محسن یگانه این آهنگ

را سال ۲۰۰۴ میلادی ساخته و ثبت ارشاد کرده بود و تا سال ۲۰۰۶ این آهنگ با صدای

محسن یگانه به شدت فراگیر شده بود.

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید!

ایشان (Levent Azer ) همچنین همین امسال (۲۰۱۱) آهنگی به نام Sapladi Kalbime

را پخش کرد که در واقع کاور آهنگ سکوت محسن یگانه است, سکوتی که محسن یگانه آن را

در سال 2010 میلادی همراه با آلبوم رگ خواب وارد بازار کرد!!

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید!

جالب ماجرا اینجاست که این خواننده ی ترکیه ای یک آهنگ کاور محسن یگانه را هم مجدداً

کاور کرده! آهنگ خاکسترم نکن که از ابتدا خود محسن یگانه اعلام کرده بود موزیک آن

الهام گرفته شده از یک موزیک یونانی است و سال ها پیش با ترانه ی عبدالجبار کاکائی کار شده

بود هم توسط Levent Azer کاور و با نام yalnizim seniz gecelerde در سال ۲۰۰۹

پخش شده است!!

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید!

از این دست نمونه ها در کارنامه کاری این خواننده زیاد است و با یک search ساده در اینترنت

می توانید به موارد دیگر هم برسید, آهنگ "دوستت دارم" از گروه سون یکی دیگر از این

نمونه هاست!!

در انتها از دوستان عزیز در رسانه ها می خواهیم اطلاعات درست را در اختیار بازدید کننده

های خود قرار دهند و این را در نظر بگیرند که فلان هنرمندی که راحت هنر و زحماتش را

زیر سوال می بریم در این راه چقدر سختی کشیده است, حق را نا حق نکنیم که خدایی هم بالای

سر هست, البته اگر اعتقاد دارید.

جای تاسف است زمانی که می توانیم از این اتفاق خوشحال باشیم که موزیک هوطنمان در

سطحیست که خارجی ها کاور می کنند خبر را وارونه جلوه می دهیم که شاید کینه های

شخصیمان را پیاده کرده باشیم و از تخریب هم وطن خود خوشحال هم می شویم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا فکر نمیکردم که سکوت کاور باشه !!
تا قبل اینکه این لینکو گوش بدم فکر نمیکردم که اینجوری باشه
چون محسن میگفت نیست و اگه هست رو کنید فکر میکردم حق با محسن هست
اما الان حرفی برای گفتن ندارم !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...هر وقت کشر یکی خوب باشه شما به اون کمک کردید همه ادمای بدین فقط شما خوبید اخه زشته بخدا یه سال بنیامین یه سال چاوشی اضحابی حالا هم فرزاد فرزین وچا وشی با حاشیه سازی و شلوغ کردن نمیتونین کاوراتونو بپوشونین دست بردارید بزارید مردم ارامش داشته باشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

azizan mohsene yegane dg mashhore b ro cover khabidan!makhsosan ahanghaye yonani va kare sokkot k covere y khanande tork hast

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه شما خودت این همه آهنگ رو کاور کردی ... اینا سرقت هنری نیست ؟!؟! شما که میگی سرقت هنری انجام داده چرا نمیری شکایت کنی ؟!

آخه جز همون قسمت که میگه دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد ... تنهام نزار منو دیوونه برگرد ... کجاش شبیه سکوته ؟!؟!؟! سکوت کجا این کجا ؟ سکوتم خیلی کار خوبی بود ... شکی نیست ... ولی انصافا این کاور و یا سرقت هنری نیست ! شما اول از خودت شروع کن ... این همه آهنگ و مدرک برای اثبات سرقت های هنری شما هست ... باز شما میگی ثابت کن !!! واقعا جالبه ... خیلی هم جالبه ... شما هر سال باید به یکی گیر بدی ... یه سال اصحابی ... یه سال چاوشی ... یه سال فرزین ... سال دیگه فکر کنم به خودت گیر بدی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جناب آقای یگانه ....ما هواداران فرزادفرزین اجازه نمیدیم که شما به این راحتی به خواننده ی مورد علاقه ی ما توهین کنید. .... از مدیریت سایت موسیقی ما خواهش میکنم که نظر من رو تایید کنند و یک طرفه قضاوت نکنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

همیشه صادقانه حرف زدی! واسه همینه که شدی یــــگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه از شما بعیده ...هر شعری که وزنش مث شعر شما باشه که اسمش کاور نیست ...کار فرزاد همم اصلا کاور نیست...سرقت هنری چیه اخه ؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

صحبت های محسن واضح بود ...کاملا واضح و جواب همه حاشیه سازها رو داد محسن پشتتیم هوادارای 2 آتیشه محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد فرزین نفس هواداراشه هیچکسی هم نمىتونه خرابش کنه هرچقدرم پشت سرش بخواى حرف بزنى خوبه نسخه اصلیشو همه گوش بدنننننننن ببینن سرقت هنرى یعنى چى. ... 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جناب آقای  ...که مثلا اومدی مدرک رو کردی بد نیست اول یکم تحقیق کنید. البته اگه قصد شما فقط تخریب باشه که نیازی به تحقیق و اینا نیست. اونایی که فکر میکنن "سکوت" و "آخه دل من" کاوره این دوتا آهنگ 100 در 100 اینجا رو بخونن تا بفهمن کی از رو کی کاور کرده: http://www.justyeganeh.blogfa.com/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من هم طرفدار یگانه هستم هم چاووشی
به نظرم آقای یگانه یکم اعتماد به نفس کاذب پیدا کردن
7سال پیش رو فراموش نکنند که شاید اون موقع دوست داشتن آدم مطرحی شوند
درحالی که اون زمان چاووشی طرفداران فراوونی داشت
محبوبیت یگانه محدود به افراد خاصه ولی چاووشی جهانی وتقریبا 90% علاقه مندان موزیک آهنگ های ایشان راگوش میدهند!!!
مغرور نشو آقای یگانه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
میخوای واقعیتو بدونی ؟!!
اگه واقعا فک میکنی نمیخوای حق ونا حق شه !!
اگه وجدانت برات مهمه بیا به اینجا سر بزن ، نگاه نکن اینجا کدوم وبلاگه فقط به مدارکی که گذاشته یه نگاه بنداز شاید خوشحال شی که به یکی از بهترین های پاپ ایران تهمت نزدی !!
حتی شاید احساس غرور هم کنی اینکه ببینی خواننده ی خارجی هم به یه خواننده ی کشورت علاقه نشون داده و کارای اونو کاور میکنه
سخت نیست با یه کلیلک خودت قضاوت کن !!!!!
http://justyeganeh.blogfa.com/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اطلاعیه جدید محسن یگانه برای حواشی اخیر | حتما بخوانید و اطلاع رسانی کنید | http://yeganehcloob.ir/49-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این خواننده ترکه اومده کارای محسنو کاور کرده ...... اخه دل من برا صد سال پیش ...اخه ادم... هر اهنگ خارجی شبیه ایرانی دیدی که نباید بگی ایرانیه از رو خارجیه کاور کرده.... محسن یگانه تو موسیقی ادم با استعدادیه اینو بار ها ثابت کرده ... اینکه شادمهر و لهراسبی و یگانه باهم کار کردن باعث شده  ...(موسیقی ما تایید کن)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه شما هم به و‍ژدانتان رجوع کنید !‌خدا رو شکر این یکی رو دیگهروت نمیشه بگی که پر فروش ترینی !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ سکوت اقای یگانه که کاور آز آب دراومد
به به دست شما درد نکنه
آقای یگانه واقعا که !!!

ما همواره هوادار آقای فرزین هستیم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

منبع:جاست یگانه

..توجـــــــــــــــــــه..

متاسفانه در روزهایی که حاشیه ها و تهمت ها محسن یگانه را احاطه کرده اند و انگار این

بارون بد بیاری ها بند آمدنی نیست ماجرایی پیش آمده که نیاز دیدیم سریعاً اطلاع رسانی کنیم.

پس از اینکه اتهاماتی در مورد کاور بودن رگ خواب و سکوت محسن یگانه مطرح شد و سند

و مدرکهای خنده دار دوستان هم انقدر بچه گانه و حیرت آور بود که سریعاً توسط افکار عمومی

رد شد چند ساعت پیش چند تراک ترکیه ای از یک خواننده ناشناخته به طور وسیعی در

سطح اینترنت پخش شدند که کاور شده از کارهای محسن یگانه بودند اما باز هم انگشت اتهام به

سوی محسن یگانه گرفته شد و این جور جلوه دادند که انگار محسن یگانه کارهای این خواننده را

کاور کرده و سکوت و آخه دل من ساخته محسن یگانه نیست!!!

ای کاش قبل از بازی با افکار عمومی کمی به وجدان خود رجوع کنیم, کمی تحقیق کنیم و انقدر

با فراق بال با آبروی یک هنرمند بازی نکنیم.

به اطلاع دوستان و مغرضان می رسانیم, هر کار هنری یک تاریخ پخش برای خود دارد و پیدا

کردن آن هم در دنیای امروز اینترنتت بسیار سادست, انشالله که دوستان از روی بی اطلاعی این

حرکت را انجام داده اند و با ارائه مدارک ما اخبار خود را اصلاح می کنند.

محسن یگانه از آن دسته هنرمندان ایرانیست که خوشبختانه خارجی ها هم گوشش می کنند, در

فضاهایی مثل فیس بوک گروه های ترکیه ای هوادار ایشان را به راحتی می توانید پیدا کنید.

Levent Azer نام خواننده ایست که چند ساعت پیش کارهای او به عنوان نمونه اصلی کارهای

محسن یگانه پخش شد!!

خواننده ای که علاقه خاصی به موزیک محسن یگانه دارد و اگر سری به صفحه فیس بوک

ایشان بزنید مشاهده می کنید که خود این فرد صفحه ای به نام محسن یگانه در فیس بوک را

like کرده و خود را هوادار محسن یگانه می داند !!

Levent Azer تراک آخه دل من (ورژن آلبوم نفسهای بی هدف) محسن یگانه را

در سال ۲۰۰۹ کاور و با نام Ah o kalbim پخش کرده در حالی که محسن یگانه این آهنگ

را سال ۲۰۰۴ میلادی ساخته و ثبت ارشاد کرده بود و تا سال ۲۰۰۶ این آهنگ با صدای

محسن یگانه به شدت فراگیر شده بود.

ایشان (Levent Azer ) همچنین همین امسال (۲۰۱۱) آهنگی به نام Sapladi Kalbime

را پخش کرد که در واقع کاور آهنگ سکوت محسن یگانه است, سکوتی که محسن یگانه آن را

در سال 2010 میلادی همراه با آلبوم رگ خواب وارد بازار کرد!!

جالب ماجرا اینجاست که این خواننده ی ترکیه ای یک آهنگ کاور محسن یگانه را هم مجدداً

کاور کرده! آهنگ خاکسترم نکن که از ابتدا خود محسن یگانه اعلام کرده بود موزیک آن

الهام گرفته شده از یک موزیک یونانی است و سال ها پیش با ترانه ی عبدالجبار کاکائی کار شده

بود هم توسط Levent Azer کاور و با نام yalnizim seniz gecelerde در سال ۲۰۰۹

پخش شده است!!

از این دست نمونه ها در کارنامه کاری این خواننده زیاد است و با یک search ساده در اینترنت

می توانید به موارد دیگر هم برسید, آهنگ "دوستت دارم" از گروه سون یکی دیگر از این

نمونه هاست!!

در انتها از دوستان عزیز در رسانه ها می خواهیم اطلاعات درست را در اختیار بازدید کننده

های خود قرار دهند و این را در نظر بگیرند که فلان هنرمندی که راحت هنر و زحماتش را

زیر سوال می بریم در این راه چقدر سختی کشیده است, حق را نا حق نکنیم که خدایی هم بالای

سر هست, البته اگر اعتقاد دارید.

جای تاسف است زمانی که می توانیم از این اتفاق خوشحال باشیم که موزیک هوطنمان در

سطحیست که خارجی ها کاور می کنند خبر را وارونه جلوه می دهیم که شاید کینه های

شخصیمان را پیاده کرده باشیم و از تخریب هم وطن خود خوشحال هم می شویم.

شما گه میخواین به امید خدا از گمراهی بیرون بیاین بهتره یه سر به وبلاگ شخصی محسن یگانه بزنید و و انقدر ساده(متاسفم) گول نخورین و اظهار نظر نکنین..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به همه ی هنرمندان/کلا سلام  ... اما در مورد آهنگ برگرد(تراک اول تیزر آلبوم شلیک فرزاد فرزین) همانطور که خیلیهاتون میدونید یه خواننده واسه اینکه بتونه سریع جلب توجه بکنه و توی تیزر یا دموی آلبومش سعی میکنه که قسمت اوج یا اصطلاحا ترجیح بند رو برای شنونده بزاره و کلا یه چیزی صبای کار اصلی یا متفاوت تر از قبلی میزاره در مورد کاور بودن این آهنگ من 2 نظریه دارم 1-خود آهنگ سکوت کاوره /همه میدونن این توضیحاتی که دوستان بالا دادن کلا من درآوردیه و باید بگم من خام نمیشم 2-خود فرزاد فرزین اعلام کردند که آهنگ من به هیچ وجه با ووکال شروع نمیشه/یعنی اینکه من از ابتدا روی یک فضای خالی نمیخونم و کلا قطعه ی اصلی این شکلی شروع نمیشه و این قطعه توسط کوشان حداد تنظیم شده و آهنگ با یک ملودیه ترنس شروع میشه و من روی بیس قطعه رو اجرا میکنم شاید تیکه ی اوج آهنگ شباهتی به قسمت اوج آهنگ سکوت داشته باشه اما ببینید گامی که محسن یگانه خونده کجا و گام فوق العاده بالای فرزاد فرزین کجا! اصلا هیچ ربطی به هم ندارن این دو آهنگ و از محسن یگانه میخوام این کارات دیگه تکراری شده چند مدت پیش علیه چاوشی مصاحبه کردی الانم علیه فرزاد فرزین / ... بهتره تا الانم که این دو نفر سکوت کردند به خاطر نجابت و شخصیت فوق العاده بالای نامبردگان هستش /... مردم باید بیدار بشن تشکر از همه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... خیالت راحت که اگه بهترین نبودی ، این همه دشمن نداشتی ...

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... شک نکن کسایی که تهمت زدن بهت ، یه روز میان ازت حلالیت می طلبن ...

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... شکر خدا تو 26 سالگی به نقطه ای رسیدی که واسه خیلی هاشون آرزو و سرابه ...

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... نترس از این شبه خبرنگار که معلوم نیست وجدان داره یا نه ؟؟؟ که مطمئنا نداره ...

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... دست بدخواهات خیلی زود رو میشه ... مثل جریان آهنگی که امروز رو کردن و ادعا کردن سکوت کاور اونه ... ولی توی کمتر از 24 ساعت دستشون رو شد ...

محسن یگانه ... با قدرت ادامه بده ... ما پشت سرت هستیم ... مثه ساب همونجوری ...

محسن یگانه ... عاشقتم ... با قدرت ادامه بده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ٰآقای یگانه شما هم تا آخر بخوانید !‌ پاسخ هواداران محسن چاوشی به محسن یگانه چه شور وشوقی در میان جوانان این سرزمین براه افتاده بود .سال 83 را بی شک میتوان سال تحولی شگرف در موسیقی پاپ ایران نامید .در ابتدا محسن چاوشی .حامد هاکان و محسن یگانه آغاز گر این تحول نوین بودند محسن چاوشی طلایه دار این حرکت به سوی پیشرفت بود .در این راه افرادی هم که با او همراه شدند بی شک از مزایای آن بهرهمند شده و توانستند خود را در کنار محسن چاوشی به جامعه ی موسیقی کشور عزیزمان معرفی کنند .محسن یگانه ، حامد هاکان امید عامری و ... از این دسته اند. محسن یگانه با آلبوم اولش " سال کبیسه " اندکی در میان مردم برای خود نامی دست پا کرد که باز هم نام و نقش محسن چاوشی در این آلبوم بسیار مشهود بود‌ !‌( تنظیم سال کبیسه بهترین آهنگ آلبوم سال کبیسه ) آهنگ های" نشکن دلمو" و" آهای خبر نداری" به همراه نفس بریده از جمله آهنگ هایی بودند که آقای محسن یگانه توانستند با استفاده از نام محسن چاوشی خود را به همگان بشناسند . جالب است بدانید خودشان هم منکر این قضایا نیستند !‌ از آنجا که محسن چاوشی همواره علاقه به نوگرایی و ایجاد فضا های جدید داشته همکاری اندکش را با محسن یگانه قطع و به راه خود در این مسیر سخت ادامه داد . یه شاخه نیلوفر اولین آلبوم مجاز محسن چاوشی پر فروش ترین آلبوم سال 87 لقب گرفت . سپس ژاکت و حریص هم عنوان پرفروش ترین را در سال های 88 و 89 از آن خود کردند و این در حالی بود که آمار کل فروش محسن یگانه در تمامی آلبوم هایش چه مجاز چه غیر مجاز حتی به نزدیکی محسن چاوشی هم نرسیده بود ! با تمام این تفاسیر جدایی دو محسن برای هواداران چاوشی اتفاقی خوشایدند به شمار نمیرفت و به گونه ای به خاطر چاوشی به یگانه هم علاقه مند شده بودند ... یگانه در جای جای این مملکت کنسرت اجرا کرد و از آهنگ های محسن چاوشی بدون اجازه اش برای ایجاد هیجان در کنسرت ها استفاده میکرد و همیشه خود را رفیق خوب چاوشی و خواننده ی حرفه ای مینامید ! سکوت هواداران چاوشی به همراه چاوشی و کنسرت های رنگارنگ یگانه شاید این ذهنیت را در محسن یگانه بوجود آورد که او خوانننده اول ایران میباشد تا اینکه سرانجام بغض چاوشیون در نظر سنجی یک شبکه تلویزیونی شکست ... آری ! دور از همه ی کنسرت ها ... دور از همه ی عکس ها... مجلات ... بدور از غرور محسن چاوشی و هوادارانش اول بودند و یگانه دوم !‌ شاید یگانه تاب نیاورد که اول بودن محسن چاوشی را ببینید ... و دست به این مصاحبه ی سراسر مشکوک زد ! همان مصاحبه زندگی ایدآل... طوری حرف میزد که انگار محسن چاوشی را میشناسد اما نمیشناسد !‌ طوری دلسوزی خود را بیان کرد که قلب هزاران هزار هوادار محسن چاوشی شکسته شد .لباس دوست بر تن داشت ، بر لبش زخم زبان بود ... انگار او نمیدانست هواداران چاوشی تا پای جان پشت دلبر خود ایستاده اند به هر طریق و با هر سختی پیش رو ...گویی او روند رشد را در فروش آلبوم های محسن چاوشی را نه دیده و نه شنیده بود ! شاید تفاوت دوست و دشمن باید آشکار میشد زیرا هیچ دوستی در جراید سخن به ناحق بر زبان نمی آورد !‌و هیچ دشمنی در خلوت نقد دوستانه نمی کند ! کسی که روزگاری خود را مدیون محسن چاوشی میدانست اینبار در مقام استاد موسیقی ! نقد چاوشی به شکلی بی رححمانه میکرد ... به یقین دل هواداران محسن چاوشی بسیار شکسته شد زیرا او را زمانی دوست چاوشی دانسته و برایش احترام خاصی قائل بودند ... نظیر این حرف ها را امثال بنیامین ، بابک ریاحی پور، سیروان و امید و ...... هم گفته بوندند و توجهی به آنان نشد اما هیچکس از هواداران محسن چاوشی انتظار این صحبت ها را از زبان دوست سابق نداشتند ... بگذریم ...ما و محسن چاوشی آنفدر بی درد زندگی نکرده ایم که با لگد ناقه ای به فغان آییم ... اما ... در باب کارهای کاور آقای محسن یگانه اینبار باید به حال موسیقی کشور زار بزنیم ...باید شیون کنیم ... چرا که افرادی که خود را استاد میدانند و برای خود حق صحبتی قائل میسوند ، خوانند ه ی شماره یک این مملکت را با ناجوانمردی نقد میکنند در حالی که ...... بله درست شنیدید آقای محسن یگانه به کرات از کارهای خواننده های خارجی و داخلی کاور کرده اند و  ...بخش های اصلی ملودی قطعه «سکوت» برگرفته از قطعه معروف «دنیای رویائی» با صدای «هلنا» خواننده یونانی است. * ملودی قطعه «رگ خواب» از ترکیب برخی قطعات آلبوم «زندگی شگفت انگیز» لارا فابین ( خواننده بل*ژیکی – ایتالیایی) و «OPA OPA » دسپینا وندی از خواننده های معروف یونانی تشکیل شده است. * ملودی قطعه «بمون» بصورت کامل از قطعه ترکیه ای «KARA DAYAN » با صدای «DOGOSH» برگرفته شده است. * ملودی «دوباره نمی خوام » بصورت کامل از ملودی قطعه «LATHOS ANTHROPOS » با صدای دسپینا وندی است. ویژه " با تشکر از دوستانی که این لینک ها رو در اختیار من قرار دادند " نسخه اصلی سکوت http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o... نسخه اصلی اخه دل من http://www.youtube.com/watch?v=AH1D8VxRpR8 ترجیع بند اهنگ خوب فکر کنم کاور زده واسه لهراسبی http://www.mediafire.com/?jg58frlyr8xgnxn از ثانیه 50 به بعد گوش کنین باز هم نسخه ی ارجینال سکوت http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o... حدود یک سال پیش سایتی در اقدامی جالب توجه حدود 150 قطعه از آثار بزرگان موسیقی کشور را همراه با اصل آن قطعات ( قطعات خارجی ای که از سوی بزرگان موسیقی داخلی بدون ذکر منبع کاور شده بودند و ملودی هایشان به نام آقایان خواننده ها و آهنگسازان داخلی سند خورده بود) در فایلی واحد و با حجم نزدیک به 500 مگابایت، منتشر کرد تا اعتبار بسیاری از بزرگان موسیقی کشور زیر سوال رود و موسیقی پاپ در آستانه یک آبروریزی بزرگ قرار بگیرد. به دو روز نکشید که کل این فایل از روی خروجی این سایت حذف شد. علی جهان دیده ، مدیر آن سایت درباره آن روز و آن فایل جنجالی می گوید : « تقریبا همه خواننده هایی که از آنها در این فایل به نوعی قطعه ای وجود داشت تماس گرفتند و التماس می کردند که آنرا از روی خروجی سایت برداریم. بعضی ها که تعداد قطعات شان زیاد بود حتی به گریه افتاده بودند. آنها دیده بودند که دیگر چاره ای جز قبول همه اتهامات ندارند و مجبورند به اشتباه شان اعتراف کنند. قطعات کاور با صدای آنها خوانده و منتشر شده بود و نام خودشان به عنوان آهنگساز ذکر شده بود و انتشار این فایل به نوعی حقایق را بازگو می کرد. فشارها از سوی خواننده ها بروی ما بیشتر شد و بعد که دیدیم هنرمندان موجه و بزرگ داخلی با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که آن فایل را برداریم، دیگر به احترام آنها کل آن قطعات را حذف کردیم.» آن سایت مخوف شاید در این بین این سوال برایتان مطرح شده باشد که بزرگان داخلی چطور و از چه طریقی به ملودی های آثار خوب جهانی که کمتر شنیده می شوند دسترسی پیدا می کنند. جواب این سوال را یکی از خواننده های پر آوازه داخلی اینگونه می دهد:« یک سایت یونانی هست که من به تازگی متوجه شده ام بسیاری از خواننده های داخلی و موزیسین های داخل کشور با آن ارتباط دارند. این سایت ( متاسفانه به دلایلی نمی توانیم نام کامل سایت را ذکر کنیم ولی اگر به صورت اختصاری بخواهیم به آن اشاره کنیم آدرسش می شود : «G.m.com») برای عضو گیری اش پول ناچیزی دریافت می کند و پس از اینکه در آن ثبت نام به عمل آمد و تائید می شود که عضو ثبت نام شده از خواننده ها و آهنگسازان و موزیسین های به نام یک کشور است ، هر هفته دو خط ملودی 30 ثانیه ای برای او ارسال می شود و در صورتی که مورد توجه طرف ایرانی قرار گرفت در ازای در یافت 10 دلار ملودی اصلی برای او ایمیل می شود. البته نام خواننده و نام قطعه ای که این ملودی مختص آن بوده و نام آلبومی که این قطعه در آن ****نده شده هم به همراه ملودی فرستاده می شود ولی طرف ایرانی معمولا یا آن ملودی را خودش می خواند و با گذاشتن ترانه فارسی روی آن ، در آلبوم اش قرار می دهد و یا آنرا با قیمتی در حدود یک و نیم تا دو میلیون تومان به خواننده های دیگر می فروشد! در هر دو حالت هم در برابر نام آهنگساز این قطعه، نام خود طرف ایرانی ذکر می شود! اتفاقی که قطعا حرفه ای نیست ولی به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور شاهد اش هستیم. * عرف نادرست «کاور کردن» مترادف استفاده از ملودی و آهنگ قطعات دیگر با ایجاد برخی تغییرات کوچک در خط ملودی آن است که البته در نگاه جهانی، اتفاقی مرسوم و متداول است. بسیاری از جوانانی که عشق موسیقی دارند یا حتی خواننده*های سرشناس، آثار جاودان بزرگان موسیقی را «کاور » می*کنند و بخش هایی از ملودی آن را با ذکر منبع و مشخصات قطعه اصلی، انتخاب و در آثار خودشان اجرا می کنند. توجه داشته باشید که «کاور کردن» فرقی بنیادین با «بازخوانی قطعات» دارد و به هیچ وجه نباید این دو مفهوم را با هم اشتباه گرفت.در ایران مفهومی که از «کاور کردن» در ذهن اهالی موسیقی است، بیشتر اوقات با واکنش*های منفی رو به رو می*شود. یعنی مخاطبان خواننده*ای به محض اینکه بفهمند قطعه*ای از آن خواننده ، کپی برابر اصل ملودی یک خواننده دیگر است، دیگر کوتاه بیا نیستند و با هجوم به سایت های هواداری آن خواننده حسابی از خجالت او در می آیند. برای همین است که ستاره های موسیقی داخلی خیلی کم پیش می*آید که در معرفی آثارشان در شناسنامه آلبوم ، منبع ملودی هایشان را معرفی کنند و با توجه به اینکه ایران شامل قانون کپی رایت نیست، هنرمندان داخلی به راحتی ملودی ها را به اسم خود در شناسنامه آلبوم می زنند و برای خودشان آوازه و اعتبار کسب می*کنند. و چند نمونه دیگر... * «یالان » و «سزامه » و «چشامو بستم» هم از دیگر آثار کاور یگانه است که بصورت تک قطعه و برای آلبوم «14» علی لهراسبی ساخته شده است. * شاید برایتان جالب باشد که این خواننده در یکی از قطعات آلبوم جدیدش «حباب» نیز سراغ «کاور» رفته و قطعه ای از «لارا فابین» را کاور کرده است. نکته جالب توجه درباره این قطعه این است که مسعود سعیدی هم در آلبوم جدیدش به صورت کاملا اتفاقی کاور کرده و مشخص نیست اگر این قطعه در آلبوم مسعود سعیدی منتشر شود باز هم محسن آنرا در آلبوم بعدی اش استفاده خواهد کردیا خیر. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قضاوت با شما خواننده ی گرامی هواداران محسن چاوشی در انتشار این متن کوشا باشید "جمعی از هواداران محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در این که ترجیع بند کار فرزاد فرزین شبیه ترجیع بند آهنگ سکوته که هیچ شکی نیست،کلا کاور کردن کار غلطیه.
اقدام محسن یگانه هم وقتی که کارای خارجی رو کاور میکنه اشتباهه.
هم فرزین کار اشتباهی کرده هم یگانه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز مسئله اینه که ذات کاور کردن اگر بدون اجازه باشه زشت و ناپسنده.اگر اون خواننده ترک کار محسن رو کاور کرده بسیار کار ناپسندی کرده ولی اگه این حرفو بزنیم باید بپذیریم که محسن یگانه هم وقتی یک کار ترکی یا یونانی رو کاور میکنه عمل زشتی انجام میده چون خودتون دارید میبینید که این حرکت چقدر میتونه روی ذهن مردم کشور خواننده اصلی کار اثر بذاره همونطوری که الان خیلیها در ایران به اشتباه فکر میکنن که محسن یگانه کار سکوت رو کاور کرده و شاید هیچ وقت متوجه حقیقت در این رابطه نشن. پس وقتی محسن یگانه کار یک خواننده خارجی رو کاور میکنه ، اون خواننده رو در معرض این اتهام قرار میده که مخاطبین خواننده اصلی کار در کشور یونان یا ترکیه ، احتمال بدن که خواننده اصلی مرتکب سرقت هنری شده. نمیشه بگیم مرگ خوبه ولی برای همسایه. چیزی که عوض داره گله نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عجب اعتماد به نفسی ماشااله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یه چیز دیگه چرا شما نظر فرزاد فرزینم نمی پرسید حتما جواب خوبی می گیرید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد فرزین :دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد >> محسن یگانه : سکوته قلبتو بشکنو برگرد !!!!

قابل توجه طرفداران فرزاد فرزین دیگه ازین واضح تر چی؟حتی وزنش ترانه رو هم حفظ کرده جناب فرزین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای محسن یگانه بهتره کمی در اخلاق خودتون تجدید نظر کنید  ...نیازی نیست هر روز علیه یکی مصاحبه کنید یه روز علی اصحابی یه روز بنیامین بهادری یه روز محسن چاوشی یه روز فرزاد فرزین یه روز رضا صادقی یه روز چراغعلی یه روز ... ماندگاری تو هنر اول به داشتن شخصیت و هنره   ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با اینکه زیاد ود اما همه شو خوندم . محسن یگانه رو خیلی دوست دارم و به صحت حرفاش اطمینان کامل دارم ... در مورد مهران عباسی باید بگم کارش خیلی درسته و با شناختی که ازش دارم میدونم همکاریشون خیلی خوب جواب میده ...
در مورد فرزاد فرزین ... فرزاد سطح هنرش خیلی بالا تر از این حرفاس که اهل کلور کردن موزیک کسی باشه ... اونم کسی که تو همین ایران میخونه !!! شاید کمی شبیه باشه اما کاور بعید میدونم ... با این حال باید خودش جواب بده. ما صرفا میتونیم نظر شخصیمونو بدیم !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هه هه هه اصلا چه ربطی دارن!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد >> محسن یگانه : سکوته قلبتو بشکنو برگرد !!!!
واقعا که.............!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما خواهش میکنم با فرزاد فرزین هم هرچی زودتر مصاحبه کنید... ما طرفدارای فرزاد نمیتونیم تهمتای ...تحمل کنیم ... فرزاد فرزین واسه ی همه ی ما ثابت شده که بهترینه و کسی هم نمیتونه با این حرفای بی اساس و  ... خرابش کنه...هیچکس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ببینید چرا از حرفای محسن یگانه برداشت منفی دارید ؟ و جور دیگه ای به موضوع نگاه میکنید ؟ محسن یگانه عاشق محسن چاوشی و هیچ مشکلی هم باهم ندارن فقط بدلیل اینکه علاقه شدیدی به چاوشی داره اون حرفارو زد لطفا یه ذره منطقی به موضوع نگاه کنید و اما در مورد کاورها !!! لطفا لینک زیر رو حتما مشاهده کنید همه چیز واضح و شفاف توضیح داده شده.

http://yeganehcloob.ir/49-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D...!

در ضمن آلبوم "حباب" که بیاد فکر میکنم دیگه حرف و حدیثی باقی نمونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اول اینکه آهنگ برگرد فرزاد فرزین که مشخصه اصلا کاور شده نیست. فقط یه مقدار سبک خوندنش شبیه محسن هست.
اما همونطور که دوستان گفتن، ترک سکوت و آخه دل من قبل از این خواننده ی ترکی بیرون اومده. پس مشخصه که خواننده ی ترکیه ای این آهنگ رو کاور کرده...
بنابر این محسن جان در موضوع اول در اشتباهی...
و در مورد موضوع دوم بهت حق میدم...
کار هات رو می پسندم. امیدوارم بتونی به این شایعات سر و سامون بدی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما لطفا منتشر کنید. به عقیده من اصلا کار جالبی نکردی آقای یگانه. 1- مصاحبه خوبی نبود.  ...برادر من! اون از مصاحبه هفته پیش شما با مجله زندگی ایده آل اینم از این یکی!! 2-در مورد کاور نظر خاصی ندارم. اگر هم این کار رو کرده باشی الگو برداری کار بدی نیست. 3-مدیریت !! به نظر من شما اگر مدیریت خوبی داشتید او اتفاق رو تو هلند واسه خودت و فرزین درست نمیکردید. توی مصاحبه قبلیت به مدیریت کارای چاووشی انتقاد کرده بودی . در صورتی که مدیریت کارای شما از ابتدا تا الان افتضاح محض بوده عزیز . اگر خوب بود که انقدر حاشیه الکی نداشتین. 4- محسن چاووشی شاید بهترین نباشه ولی بین خواننده های پاپ ایران از از لحاظ کاری حرفه ای ترین هستش . هم مدیریت هنری و هم مدیریت حرفه ای . کاملا حرکات ایشون حساب شده و حرفه ای هست. 5- رضا صادقی هم که واقعا پیشنهاد خوبی به شما داد و واقعا به این تغییر نیاز مبرم داره. مطمئنم اتفاق قشنگی میشه. 6- در مورد کلام هم به نظرم ترانه مهمترین بخش موسیقی در دهه نود خواهد بود. باید کاملا حرفه ای به این موضوع نگاه بشه نه احساسی . ترانه بخند شمافقط ملودیک خونده شده در صورتی که نه وزن داره نه قافیه!! تجدید نظر کنید به نفع خودتون هست . 7- در مورد تریبون و ارتباط با مخاطب. به جـــــــــــــــرات میتونم بگم که ما در ایران هنرمند مردمی نــــــــــــــــــــــــــــداریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم یک سوال بزرگ من مخاطب چه جوری میتونم با هنرمندمحبوبم از نزدیک ملاقات کنم؟ این رو از ته قلبم میگم و برخورد به ظاهر مردمی ترین شما دوستان رو هم دیدم. امیدوارم یاد اون روزایی بیفتید که چی بودین و چی شدین. فقط حرف از مردمی بودن نزنین. کسانی که به کنسرت شما میان انتظار دارن حد اقل بعد از کنسرت بتونن از شما یه امضا خشک و خالی بگیرن. مثل شما که یه روز آرزوی  ...از موسیقی ما خواهش دارم که این مطلب رو منتشر کند. یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نه مثل اینکه اینجا همه فرزادی هستن ای ول فرزاد ;) ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تاسفانه در روزهایی که حاشیه ها و تهمت ها محسن یگانه را احاطه کرده اند و انگار این

بارون بد بیاری ها بند آمدنی نیست ماجرایی پیش آمده که نیاز دیدیم سریعاً اطلاع رسانی کنیم.

پس از اینکه اتهاماتی در مورد کاور بودن رگ خواب و سکوت محسن یگانه مطرح شد و سند

و مدرکهای خنده دار دوستان هم انقدر بچه گانه و حیرت آور بود که سریعاً توسط افکار عمومی

رد شد چند ساعت پیش چند تراک ترکیه ای از یک خواننده ناشناخته به طور وسیعی در

سطح اینترنت پخش شدند که کاور شده از کارهای محسن یگانه بودند اما باز هم انگشت اتهام به

سوی محسن یگانه گرفته شد و این جور جلوه دادند که انگار محسن یگانه کارهای این خواننده را

کاور کرده و سکوت و آخه دل من ساخته محسن یگانه نیست!!!

ای کاش قبل از بازی با افکار عمومی کمی به وجدان خود رجوع کنیم, کمی تحقیق کنیم و انقدر

با فراق بال با آبروی یک هنرمند بازی نکنیم.

به اطلاع دوستان و مغرضان می رسانیم, هر کار هنری یک تاریخ پخش برای خود دارد و پیدا

کردن آن هم در دنیای امروز اینترنتت بسیار سادست, انشالله که دوستان از روی بی اطلاعی این

حرکت را انجام داده اند و با ارائه مدارک ما اخبار خود را اصلاح می کنند.

محسن یگانه از آن دسته هنرمندان ایرانیست که خوشبختانه خارجی ها هم گوشش می کنند, در

فضاهایی مثل فیس بوک گروه های ترکیه ای هوادار ایشان را به راحتی می توانید پیدا کنید.

Levent Azer نام خواننده ایست که چند ساعت پیش کارهای او به عنوان نمونه اصلی کارهای

محسن یگانه پخش شد!!

خواننده ای که علاقه خاصی به موزیک محسن یگانه دارد و اگر سری به صفحه فیس بوک

ایشان بزنید مشاهده می کنید که خود این فرد صفحه ای به نام محسن یگانه در فیس بوک را

like کرده و خود را هوادار محسن یگانه می داند !!

عکس صفحه شخصی Levent Azer

کلیک کنید

Levent Azer تراک آخه دل من (ورژن آلبوم نفسهای بی هدف) محسن یگانه را

در سال ۲۰۰۹ کاور و با نام Ah o kalbim پخش کرده در حالی که محسن یگانه این آهنگ

را سال ۲۰۰۴ میلادی ساخته و ثبت ارشاد کرده بود و تا سال ۲۰۰۶ این آهنگ با صدای

محسن یگانه به شدت فراگیر شده بود.

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید

ایشان (Levent Azer ) همچنین همین امسال (۲۰۱۱) آهنگی به نام Sapladi Kalbime

را پخش کرد که در واقع کاور آهنگ سکوت محسن یگانه است, سکوتی که محسن یگانه آن را

در سال ۲۰۱۰ میلادی همراه با آلبوم رگ خواب وارد بازار کرد!!

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید

جالب ماجرا اینجاست که این خواننده ی ترکیه ای یک آهنگ کاور محسن یگانه را هم مجدداً

کاور کرده! آهنگ خاکسترم نکن که از ابتدا خود محسن یگانه اعلام کرده بود موزیک آن

الهام گرفته شده از یک موزیک یونانی است و سال ها پیش با ترانه ی عبدالجبار کاکائی کار شده

بود هم توسط Levent Azer کاور و با نام yalnizim seniz gecelerde در سال ۲۰۰۹

پخش شده است!!

عکس مربوطه: ( به تاریخ آهنگ دقت کنید)

کلیک کنید

از این دست نمونه ها در کارنامه کاری این خواننده زیاد است و با یک search ساده در اینترنت

می توانید به موارد دیگر هم برسید, آهنگ “دوستت دارم” از گروه سون یکی دیگر از این

نمونه هاست!!

در انتها از دوستان عزیز در رسانه ها می خواهیم اطلاعات درست را در اختیار بازدید کننده

های خود قرار دهند و این را در نظر بگیرند که فلان هنرمندی که راحت هنر و زحماتش را

زیر سوال می بریم در این راه چقدر سختی کشیده است, حق را نا حق نکنیم که خدایی هم بالای

سر هست, البته اگر اعتقاد دارید.

جای تاسف است زمانی که می توانیم از این اتفاق خوشحال باشیم که موزیک هوطنمان در

سطحیست که خارجی ها کاور می کنند خبر را وارونه جلوه می دهیم که شاید کینه های

شخصیمان را پیاده کرده باشیم و از تخریب هم وطن خود خوشحال هم می شویم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

....ولی با فرض اینکه کار فرزین الهام از سکوت باشه بهش میگه سرقت!!!! آقای یگانه چی باید یقیقا بهت گفت؟ هر آهنگی که هم وزن آهنگات باشن یعنی از روتو کپی کرده؟بعدم اینجا کاور معنی سرقت رو میگیره ولی اونجا که خودت عینا از ملودیای خارجی استفاده میکنی میشه یه کار مرسوم در دنیا؟؟؟؟ انصافتو شکر.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...ما طرفدارای فرزاد میخوایم که نظرخواهی بشه از خودش...این چه وضعیه؟ فقط شباهت تو وزن که دلیل نمیشه؟میشه؟ خوب به دوستاتون پشت کردین آقای یگانه آقای فرزین واقعا با شخصیتن...افتخار می کنم که طرفدار ایشون هستم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در ارتباط با ورژن ترکی آهنگ سکوت اشتباه نشه...این کاری که سال 2011 رفته تو آلبوم Levent Azer، بازخوانی کار خودش بود که سال 2007 اجراش کرده بود.یعنی 3سال قبل از اینکه سکوت یگانه منتشر بشه اون یارو اون کارو خونده بودو بعدم با اجرای دوباره تو آلبوم 2011 خودشم گذاشتش ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...صدای رسای فرزاد نیاز به تقلید و سرقت ... نداره..... ضمنا شما تکلیف اهنگ دل ساده ی من علی اصحابی رو روشن کن ....بعد دیگران رو به سرقت متهم کن.....راستی تکلیف نشکن دلموی چاووشی رو مشخص کن  ...فرزاد واسه هواداراش خیلی زحمت میکشه و ما اجازه نمیدیم هر کسی بیاد درباره اش نظر بده.... فرزاد به شعور هواداراش همیشه احترام گذاشته و روی تک تک ترک ها تلاش فرارانی داره و ما اینو واقعا احساس میکنیم.... شما حق نداری زحماتشو زیر سوال ببری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این که یه خواننده ی خارجی اهنگی رو از روی محسن یگانه کاور کرده برای همه ی ما باعث افتخاره..این هنر محسن یگانه رو نشون میده..
افتخار میکنم که هوادار محسن یگانه ام...
همیشه یگانه ای!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

soltane pope iran farzad farziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اگر حرف های اخیر فرزاد فرزین در مجله اتفاق نو رو ببینید می فهمید که فرزاد هیچوقت پشت یگانه رو خالی نکرده و ایشون به یگانه لقب نامبروان موسیقی ایران رو داده ولی بعد این آقا میاد اینجوری رفتار می کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یکی به من بگه این نظر درسته یعنی این اهنگ بازخونی آهنگ خودش بوده؟
"بازخوانی کار خودش بود که سال 2007 اجراش کرده بود"

-- در ارتباط با ورژن ترکی آهنگ سکوت اشتباه نشه...این کاری که سال 2011 رفته تو آلبوم Levent Azer، بازخوانی کار خودش بود که سال 2007 اجراش کرده بود.یعنی 3سال قبل از اینکه سکوت یگانه منتشر بشه اون یارو اون کارو خونده بودو بعدم با اجرای دوباره تو آلبوم 2011 خودشم گذاشتش ... ---

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آهنگ اول فرزاد فرزین کاملا شبیه سکوته حداقل واقع بین باشین این و قبوول کنید!!

خیلی قبل از اینکه محسن یگانه این مصاحبه رو بکنه همه این و فهمیده بودن!!

ولی خیلی خوشحالم که دیگه سکوت نکرده بعشیا دوست ندارن موفقیت کسی با این سن و سال رو ببینن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان چه زود فراموش کار شدن...شروع این جریان با اتهام کاور کردن محسن یگانه از آهنگ های یونانی بود..حتی یک آهنگ ترنس رو به عنوان کار اصلی رگ خواب مثال زدن..که همه فهمیدن پشت این ماجرا ها یک سری آدم ساده لوح هستن که حرفهایشان شنونده ای جز خودشان نداشت...حالا با چرخش 180 درجه ای همه پخش میشه که سکوت کاوره آهنگ خواننده ترکیه هستش..که خودش یکی از هواداران محسن یگانس...موضوع وقتی جالب تر میشه که این خواننده آهنگ آخه دله من رو ورژن نفس های بی هدف رو کاور کرده...ومحسن یگانه سال 83 این آهنگ رو ثبت و با تنظیم همان موقع به بیرون پخش کرده بود...اونقدر این ماجرا روشن هست که نمیشه انکارش کرد...آری دوستان محسن یگانه در 26 سالگی جهانی شده و این موضوع متسفانه برای بعضی هموطنانش بسیار سنگین وناراحت کننده شده..اما خطاب به این دوستان میگویم هواداران محسن یگانه به هیچ وجح در مقابل این اتهامات بی اساس سکوت نخواهند کرد..و مثل همیشه پیشتیبان و تکیه گاهی امن برای او خواهند بود...هوادارهای محسن یگانه همیشه به منطق و ادبشون افتخار میکنند نه تعداد شون..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه آقایون باهوش فکر کردین اگه سکوت کاور بود محسن یگانه میومد خودشو خراب می کرد این حرفارو بزنه؟

ما تحقیق کریدم کل نت رو این اهنگ دقیقا" بعد از سکوت اومده لطفا اگر حرفی دارید با سند و مدرک بزنید!!

بهتر بود فرزاد فرزین هم می گفت که این اهنگ الهام گرفته از اهنگ سکوت هست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه راستگو ترین هنرمند دنیاس

بقیه هوادارای خواننده ها برن بیرون از این صفحه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

1. فرزاد هیچ نیازی به کاور کردن  ...نداره ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این خواننده ترک از سال 2009 خواننده شده و یه خواننده بسیار معمولی هست..تو پیج فیس بوکش هم محسن یگانه رو لایک کرده..خودش هوادار محسن یگانس...آخه دله من که سال 2004ساخته شده...این آقا اون رو هم کاور کرده..حتی خاکسترم نکن رو هم کاور کرده...خواهشا از اینترنت به جای توهین کردن و تهمت زدن..برای تحقیق استفاده کنید..

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تاسف برای موسیقی !!!!!!!!!!!!!!!
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه چجوری به دوستتون تهمت سرقت میزنید در حالی که فرزاد فرزین از شما حمایت میکنه؟ شما چجوری وقتی حتی البوم فرزاد فرزین منتشر نشده در موردش قضاوت میکنید. ...اصلا اهنگ دوریت هیچ شباهتی به سکوت نداره. اینو بدونید تمامی تمام طرفداران فرزاد فرزین پشتشن و ازش حمایت میکنن. فرزاد فرزین همیشه کاراش عالی و تک بوده و هست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام این البوم البوم ضعیفی نیست .
1نکات مثبت.یکی از مهمترین عامل موفقیت البوم تنظیمهای عالی کوشان بود انگار فقط کوشان واسه چاوشی و اصحابی خیلی عالی کار میکنه.البته صدای خوب و گیرای علی فاکتوراول
2.من ترک یکو خیلی دوست دارم همه چیزش عالیه.تنظیمهای کوشان حرف نداره کلا
3.اقا این البوم گرفته مردم دوسش داشتن.پس اینقد خودتونو خسته نکنین بچه ها
4.من کلا هوادار دو اتیشه علی نیستم کلا همه کارای خوبو دوست دارم.این البوم هم خوب بود
5.نکات منفی.این البوم کلا بازاری بود چون بیشتر اهنگ هاش ترنس و ریتمش تند بود. وجوان پسند بود
6.شعر های البوم متوسط بود. نگاه نو و تازه ای نداشت
7.ترک اسلویی که کار شوده بود اصلا زیبا نبود ساکسیفون به صدای علی نمیاد تو ترکهای اسلو باید با افکاری یا یراحی کار کنه
8. ولی به هر حال البوم قوی و مورد احترامی بود که خیلی ها دوسش داشتن و ازش لذت بردن
9.پیشنهاد..به نظرم علی باید تو البوم جدیدش توازن حفظ کنه.یعنی اگه 5تا کار ترنس داره 5 کار اسلو و عاشقانه با نگاه نو داشته باشه.چون علی نشون داده که خواننده پاپ سنتی.
10.تنظیمهای البوم جدیدو ترنس یا هاوس بده کوشان و سیروان همون جور که خودشم گفته.ترکهای اسلو رو هم بده به ادمهای کار بلد تا سازهای زیبایی رو صداش بگیرن.تو زمینه ملودی هم در کنار ملودی های خودش از ملودی های یراحی یا افکاری استفاده کنه.شعرم بمانی.برزوئی.یا کاکایی.
11.نکته اخر بچه ها بهتر نیست نظرهامونو بدون تعصب و با نگاه و دیدگاه باز بذاریم همونجوری که در ضمینه علم داریم پیشرفت میکنیم در ضمینه فرهنگم پیشرفت کنیم .بجای دیدن نقاط منفی هم بیشتر نفاط مثبت ببینیم ما همه ایرونی هستیم و باید پشت هم باشیم نه دشمن هم .ممنون دوستان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کافیه فقط یکم واقع بین باشین!!!تاریخ ثبت آهنگارو ببینین بعد نظر بدین...!!با این کارا نمیتونین محبوبیت محسن یگانرو کم کنینًمـــــــــا همه به کار های محسن افتخار میکنیم و تا آخرشم پشتش میمونیم...!مــــــــــــا همه هواتو داریم: )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نظر قبلیه من چرا تایید نشد چی گفتم مگه گفتم حداقل صبر کنید شلیک منتشر بشه آهنگو کامل بشنوید بعد قضاوت کنید
آخه یکی نیست بگه فرزاد اگه بخواد آهنگی رو کاور کنه میاد سکوتو
کاور کنه!
آقای یگانه من تا الان تو اکثر مصاحبه های فرزاد دیدیم که فرزاد از شما حرف زده و کاراتونو دوست داشته
حالا شما بگوفرزاد پشت شمارو خالی کرده یا شما پشت فرزادو!
فرزاد کارش درسته موسیقیش قویه اصلا هیچ وقت همچین کاریو نمی کنه
ضمنا با دوستان عزیزم موافقم که با فرزاد یه مصاحبه بکنید تا حرفای فرزادم بشنویم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

aghaye yegane shoma ke doost dari super star beshi ba inkar tarafdaraye moshtaraketoon ro az beyn mibarid faghat/vaghan doroste ke hadso goman haye mashkooke khodetoon ro resaneii konid?har ahangi ro fek mikardam bashe be joz ahange bargard/aslan na shoroo na oje ahang na ritme ahang be ham ertebati nadare.aslan noe khoondan fargh dare

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فـــــــــــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزین سلطان پاپ..
بهش توهین شده :(((((((((((((((((

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من طرفدار فرزاد فرزین هستم ولی قبل از اینکه طرفدار فرزاد فرزین باشم طرفدار محسن یگانه هستم . حالا ما چه قبول کنیم چه قبول نکنیم اینکه آهنگ فرزین حداقل 60 درصد شبیه آهنگ یگانه هست و این حقیقته واقعیته هرچقدر هم غیر قابل قبول باشه.
در ضمن من اول فکر کردم که یگانه می خواد مصاحبه قبلیشو در مورد چاووشی درست کنه ولی دیدم نخیر کارشو تکرار کرده این بار در مورد فرزین. من هر چقدر هم که بخوام این کار یگانه رو توجیه کنم ( صحبت بد پشت رقیبان )توجیه نمیشه چون این هم حقیقته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه اگر روزی بیاد که فرزاد فرزین بیوفته به سرقت ملودی شما

روزه قبلش واسه همیشه از موسیقی خداحافظی کرده...شک نکنید.

واقعا نیاز هست که موسیقی ما با خود فرزاد فرزین هم صحبت کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظرات منو نمی زارین؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی مصاحبه ی جالبی بود! یک بارم که شده محسن سکوتشو شکست تا همه بفهمن سکوتش نشانه ی ضعفش یا به عبارتی درست بودن اتهاما نیست!!

بحث کاور که بقدری مسخرس نیاز به صحبت نداره اصلا!وقتی کسی میگه رگ خواب از رو opa opa کاور شده دیگه اصلا حرف زدن دربارشم مضحکه!:)

ولی فرزاد فرزین که خیلیم دوست داشتنیه و ما هوادارای یگانه خیلیامون دوسش داریم جداست!ترک یک مشخصه کاوره شکی توش نیست حتی شنونده غیر حرفه ایم میفهمه!ولی واقعا یه ترک ارزششو داره که دوستی طولانیش با محسنو خدشه دار کنه؟؟ اصلا علاوه بر این کل البومشو که مطمئنا کلیم براش زحمت کشیده زیر سوال ببره؟
این طور که از حرفای محسن بر میاد فرزادم مقصر اصلی نیست و یه جورایی بازی خورده!چه خوبه که خودش زودتر متوجه اشتباهش بشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد فرزین...

شلیک...

25 بهمن...

فقط فرزاد فرزین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه افتخار کشور است
چون خوانندگان ترکیه ای هم آنهگهایش را کاور کردن ... در صورتی که بالعکس این قضیه را دوست دارن جا بندازن ...
یعنی ترکیه ای ها فقط مولد موزیک هستن ؟؟؟
دمت محسن گانه گرم که آهنگاشو خارجی ها کاور کردن ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

راستی ترک ها اصلا موسیقی مارو به رسمیت میشناسن که بیان از رو کارهای سطح دوم ما کاور بزنن؟؟
بشنون میخندن بهمون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هوادارای فرزاد تا تهش هستن کاور چیه اگه منظورتون از کاور خط فکری و فضای فکری اهنگ دوریت کاور سکوت هست پس ترک برو برو البوم شانس هم کاوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اگه بخوام اراده کنم میتونم 10 تا پیج بسازم تو نیم ساعت، انقدر تو فیسبوک پیج تقلبی زیاده که اصلا قابل اعتماد نیست،باید سند محکمتری رو کنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هنوز پشت سرت هستیم،، مثل سابق همونجوری..

صحبت‌های محسن یگانه خیلی‌ بی‌ ریا و صادقانه بود.. محافظه کارانه نیست، ما عادت داریم به دروغ شنیدن و در لفافه شنیدن ، به خاطره همین وقتی‌ یکی‌ روک با آدم حرف می‌زنه سریع موضع مگیریم . به هیچ وجه انتقاد پذیر نیستیم..

خیلی‌ دروغا شنیدیم، از کسایی‌ که میخوان به محسن ضربه بزنن ، همه یکی‌ یکی‌ رو شد و فهمیدیم که حق با کی‌ بود و کی‌ صادق بود..
بگذریم..... عادت ماست که خودمون چشم دیدن موفقیت بردار خودمون رو نداریم..
موزیک ما رو خارجی‌‌ها کاور می‌کنن و ما به جای اینکه خوشحال باشیم داریم بر عکس نشونش می‌دیم..

محسن یگانه ی عزیز به تو تبریک میگم و به همه اونایی که این بازی‌ها رو راه انداختن تسلیت،، مطمئناً غم آخرشون نخواهد بود.

تو روی تو دنیا باشه بازم پشتت میجنگیم.. شک نکن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

.اول اینکه طی تحقیقاتی که کردیم فهمیدیم که این خواننده ی ترک عاشق کارای محسن یگانست

2.این خواننده ترک آخه دل من رو با تنظیم شهاب اکبری با کمی تغیرات کاور کرده لینک آهنگ رو آخر میزارم براتون

3.این آهنگی که به عنوان ورژن اصلی سکوت پخش شده مال آلبوم جدید این خواننده ترکه که سال 2011پخش شده در صورتی که سکوت سال 2010پخش شده یعنی اینکه این آقا کاور کرده از محسن نه محسن از اون اینم اسم آهنگ (Levent Azer -Sapladi Kalbime 2o11 Yep Yeni Albümden)شما همین اسم رو سرچ کنیددر یوتوب این آهنگ میاد

درضمن آخه دل من سال 2009 توسط این آقای ترکیه ای کاور شده یعنی Levent Azer سالهاست به کارهای محسن علاقه داره میدونید که آخه دل من مال چند سال پیشه

آهنگی هم ع.ا میگه کاور کرده محسن همین آهنگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دم محسن یگانه گرم که سکوتشو شکست،ما همیشه پشتیم ،هرچقدر میخوان بگن،خدا خودش هواشو داره و کارش درسته;)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان، خواهش میکنم صرف نظر از اینکه طرفدار هر خواننده ای هستید
برای قضاوت در مورد صحبت ها، اتفاقات و حواشی پیرامون محسن یگانه
بدون غرض ورزی و کینه و یا هر پیش ذهنیت کور کننده ی دیگری فقط و فقط حقایق و منطق های گفته شده رو دنبال کنید، ذهن خودتونو به دست قلم ناروای یه عده از خدا بی خبر ندید، به خدا برای تک تک کامنت های نا مربوط و دروغی که میذارید اگر لطمه ای به ناحق به محسن یگانه و یا هر شخص دیگری وارد بشود باید اون دنیا پاسخگو باشید، خداوند کسی نیست که به راحتی از کنار حقوق معنوی ضایع شده بندگانش بگذرد، پس لطفا" کمی وجدانتان را بیدار کنید تا به راحتی تمام ابهامات بی مورد مطرح شده را درک کنید..به همین راحتی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نیمچه سرقت هنری؟!!!!! طرفدارای فرزاد که همشون محسن یگانه از خواننده های محبوبشون بوده و همیشه ازش حمایت کردن...
اصلا انتظار این حرفارو نداشتم...واقعا متاسفم :|

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من اهنگ فرزاد فرزینو شنیدم.....خداییش خیلی شبیه ملودی سکوته...اما خیلی جاهاش فرق داره ....یعنی نمیشه گفت کاور....میدونین مثل فرشته حمید عسکری که میگفتن برا بنیامینه
خداییش بدون تعصب گوش بدین به اهنگ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خوشم اومد از اتحاد فرزینی ها......

افرین بچه ها خوب قدرشناسی تونو نشون دادید..... باید ازش حمایت کنیم بخاطر احترامی که به شعور ما هواداران در تک تک اهنگ هاش داره و روز به روز کارای بهتری میخونه و این نشون میده داره زحمت میکشه....البوم سمبل کاری شده راهی بازار نمیکنه......

فرزاد رو نه روزنامه ی حمایت میکنه نه سایتی...نه باندی ....
. فرزاد فقط هواداران رو داره و همین براش کافیه.....تا تهش باهاتیم فرزاد

محسن یگانه باید رسما از فرزاد فرزین ابهت صدا ، عدرخواهی کنه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Giram shoma ras migin asan mohsen yegane cover karde dg monkere taraneaye zibash ya sedaye shegefangizesh k nemitunin beshin vala bekhoda chanroz dg vase inasham harf dar miyaran.baziya chesh nadaran bebinan ye nafar dare pish raft mikune o koli tarafdar dare, dar in had k kharejia az rosh cover mikunan.akhe chera karo barax jelve midan???

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

قابل توجه همه دوستان همه کسانی که محسن یگانه رو متهم میکنن سکوت رو از یه خواننده ترک کاور کرده این عکس از فیس بوک همون خواننده ترک گرفته شده نگاه کنید ببنید علایق موسیقی ایشون کیا هستن
ایشون سکوت رو یک سال بعد از رگ خواب کاور کردن

http://s1.picofile.com/file/7250624301/vfva.jpg

http://s1.picofile.com/file/7250624301/vfva.jpg

http://s1.picofile.com/file/7250624301/vfva.jpg

http://s1.picofile.com/file/7250624301/vfva.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه و چاوشی با هم رفیق بودن تو شادی و غم با هم بودن این اقای یگانه اومده انتقاد سازنده کرده ......شما این وسط چی میگین؟
یعنی انقد انتقاد براتون تلخه؟؟؟؟؟// اقا اصلا به شما چه ربطی داره ؟ دیگه شما که با محسن چاوشی مث یگانه دوست و رفیق نبودین شدین کاسه داغ تر از اش

اقای یگانه به حرمت همون اهنگ اخه ادل من هنوزم دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... ضمنا اهنگ چیکه چیکه فرزاد هم 2سال پیش از رادیوی هلند پخش شده و چندین بار درخواست شده.... این سند جهانی شدن فرزاده.... اما متاسفانه سندی که شما اعلام کردی واسه جهانی شدن یگانه اصلا معتبر نبود....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Age manzoure aghaye yeganeh ine ke farzad ahange DOURIT ro ke ghate ye 1 albume shelike ro az sokot ,bardashte,harfe ghalatie !!!
faghat tashabouhe rhytme !!
hamchenin in 2 ta aziz bayad be dostishiun edame dadae o ma montazere karaye jadideshoun ba ham bashim !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دنیا چه خبره شده!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز هوادار چاووشی جا داشت در بین قطعاتی که داشتی به عنوان قطعات کاور شده ذکر میکردی ، یادی هم از آهنگ "یاد تو شعرامو میسوزونه" با صدای چاووشی میکردی که اون هم یک آهنگ کاور بود که البته در اینسرت آلبوم چاووشی اون کار به اسم چاووشی خورده بود که این قضیه زشت بودن کارش رو چند برابر کرد.
استفاده از ملودی دیگران بدون اجازه کار غلطیه ، چه این کار رو محسن یگانه انجام بده چه محسن چاووشی . به نظر من حرکت فرزاد فرزین هم حرکت درستی نبوده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

salam chand bar nazar gozashtam taied nakardid.vaghean esme kare farzad covere?akhe aghaye yeganeh tou vaghean favasele note kare khodet o ba inkar yeki midoni?melody inkar koja shabihe sokote?khodet hamin ahango bardar sokoto bahash bekhon bebin chanta jash falsh mishe. ....shoma ejrahaye zendaton neshon dade ke cheghad ghavi hastid ya na.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

از آقای یگانه در مورد شباهت آهنگ تابوت و یه آهنگ از سلن دیون بپرسید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن.یگانه ای !!!! فوق العاده ای!!! بی نظیری!!!! محسن یگانه بدون همیشه ادمایی که کارشون درسته دشمن دارن...اقای یگانه ما پشتتیم ...ما تا اخرش باهاتیم ... ما انقدر صبر میکنیم تا با حباب بترکونی... دوستان چاووشی بد نیست . محسن مثله یه برادر پشتش بود و برای بهتر شدنش جنگ کرد و ازش خیلی صریح انتقاد کرد!!! صد در صد اگر اون حرفا رو با دقت میخوند خیلی به نعفش بود ... ما پشتتیم محسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه و طرفداراشون لطفا عکس زیر رو که مصاحبه فرزادفرزین با مجله اتفاق نو هستش رو ببینید و قضاوت کنید که فرزاد پشت محسنو خالی کرده یا نه....

http://s2.picofile.com/file/7250700963/3.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک ما چرا نظرات هواداران فرزاد فرزین رو تایید نمیکنید... به جرات 30 نفر اومدن گفتن نظرات ما تایید نشده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

رفقای یگانه ای به خاطر محسن هم که شده تأیید کنن رفقا یگانه ای نفری هزار تومن بذارین واسه این برادر ترکیه ای مون که اینقدر محسنو دوست داره یه میکروفون استریو تهیه کنیم که مجبور نشه صداشو با موبایل ضبط کنه و سبک محسنو بوووووووق کنه بابا این چه طرز ضبط و میکس و خوندن بود من نمی دونم بعضیا چجوری روشون میشه بگن سکوت کاوره گیرم که کاوره بابا این تفاوت فاحش کیفیت کار براتون حجت نیست؟ میگن دروغگو فراموش کاره همینه ها اگه کسی واقعا شک کنه تو کاور خوندن محسن معلومه که یا حافظش ضعیفه یا اصلا محسن گوش کن نیست یا یه اغزاضی از کارش داره. آخه آدم ........که بیاد از یه خواننده ی .... خط بگیره آخه بابا یکم فکر کنین بعد یه حرفی رو بزنین یا لا اقل یه دروغی بگین که قابل باور باشه این یارو پول نداره میکروفون بخره صداش اینقدر بی کیفیت نشه(کسایی که آهنگو گوش بدن و به جزئیات صدای خواننده گوش بدن می فهمن من چی میگم) با موبایل من ضبط می کرد کیفیتش بیشتر میشد.!!!!! آقا من اینی رو که میگید دانلود کردم گوش دادم این یارو پول نداره میکروفون بخره صداش اینقدر بی کیفیت نشه اگه با دقت به صدای خواننده بدون توجه به افکت ها گوش بدید به ضبط کاملا غیر حرفه ای صدا می رسید نه میکس صدا خوبه نه تنظیمش نه.... آخه دیگه چی از آهنگ می مونه؟ فقط توش بیس رو برده بالا اشتباهاش پوشونده شن. به نظر من این بحثا با این همه آدم مغالطه گر به جایی نمیرسه. مدرک دارین رو کنین ما داشتیم رو کردیم: JustYeganeh.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...نظرتو بگو و برو چرا میای خودتو هوادار فرزین جا میزنی و بعد یگانه...!! آقا نظرات منو تایید کنیییییییییییییییییید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه *توجه

دوستان عزیز و محترم که خیلی طرفداری یگانه رو می کنید و ادعا دارید ... لطفاً اگر میشه کاور رو تعریف کنید ؟ کاور چیست ؟
-- کاور به اهنگی گفته میشه که عیناً و دقیقاً کپی شده باشه ! فقط صدای خواننده بشه یکی دیگه !!! الان کجای آهنگ فرزاد فرزین کاوره ؟؟ فقط دو مصراعش از لحاظ ریتمیک شباهت داره ... لطفا کسانی که نمی دونن کاور یعنی چی تهمت نزنن ...
فرزاد فرزین تاحالا اینهمه کار موفق و هیت داشته کاور بوده ؟ درمونده ی ملودی شما بوده یعنی ؟ تراک اون تو نیستی فرزاد فرزین مثلا کاوره ؟؟؟؟ فرزین آهنگساز بسیار باهوش و موفقیه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

shelik ba sedash in sokooto mishkane...hame ferghe ino oon o oon moghe mifahman..covere ya na!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی خیلی خوشحالم که طرفدار خواننده ای هستم که حالا دیگه خواننده های خارجی اهنگاش و کاور میکنن.
محسن یگانه خواننده بزرگیه تا الان هر کاری رو که کاور کرده اعلام کرده اگه البوماش و اورجینال تهیه کنید میبینید که اونجا هم نوشته که این اهنگ برگرفته از چه اهنگیه.
بعضیا متاسفانه دوست ندارن موفقیتشو ببینن و هر کاری میکنن که بکشنش پایین
امیدوارم روز به روز موفق تر بشی محسن جان,به قولی کسی به قطار ایستاده سنگ نمیزنه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقا محسن شما سوپر استار که چی بگم بالا تری سوپر استار در مقابل شما وصدای دل نشین تون چیزی نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...همین بس که چند روز با دلیل و مدرک داریم میگیم اون خواننده ترکیه ای کارهای محسن کاور کرده و نمی فهمند. ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
من آهنگ های آقای یگانه را تا حدودی گوش کردم...ایشون در حد و اندازه ای خوب هستن......ولی فکر نمیکنم درست باشه ایشون از آقای فرزاد فرزین گله کنن.......و این را بگم که ما طرفداری آقای فرزاد فرزین به هیچ گونه باور نمیکنیم که سرقت ادبی کره باشن........
آقای یگانه بهتره که ضعف خودشون را به شخصی نسبت ندن

فرزاد فرزین عزیز.........ما همیشه و همه جا طرفدار پرو پا قرصت باقی میمونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا کامنتارو تایید نمیکنید??من تا الان 4تا کامنت گذاشتم...فقط یدونش تایید شده...!!!!!
محسن یگانه خواننده ای یه که هر اهنگی که کاور میکنه رو کامل معرفی میکنه و شناسنامشو ارایه میده....به این میگن اخلاق حرفه .. خوشحالم که محسن یگانه با این حرکت دیگه برای هیچ کس کوچکترین جای شکی باقی نگذاشت که این بحث هایی که الان راجع به کاور ها میشه یه شایعه ی محضه...اما کاش همه ی خواننده ها اینطور برخورد میکردن..
وقتی این همه تقالا رو میبینم که واسه ی بهم زدن ارامش محسن یگانه میکنن خوشحال میشم...
چون محسن یگانه الان همون قطاریه که انقدر سرعت حرکتش زیاده که حتی یه بچه رو هم ترغیب میکنه که به طرفش یه سنگ کوچیک پرتاب کنه...این شایه های اخیر هم همون سنگ های کوچیکیه که یه سری بچه دارن به سمتش پرت میکنن..انقدر کوچیکه...یعنی انقدر مسخره ..چون درکی از سرعت و قدرت این قطار ندارن...
تا ابد یگانه ای....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

////////با سلام و احترام /////////

برای پیشرفت موسیقی ایرانی تمام نقدها باید در قالب بررسی سازنده برای خواننده ها باشد. شما طرفدار هر خواننده که باشید نباید خواننده های دیگر را تضعیف کنید.این را در نظر داشته باشید که در زمانهای اخیر موسیقی ایرانی رو به تضعیف بوده و خواننده های خوبی مثل چاووشی و یگانه و صادقی و ... با زحماتی که داشته اند باعث شده اند جوانان ما در مترو و مجالس و پارک و اتومبیل و ... از کارهای زیبای این خوانندگان استفاده کنند. به نظر من برآیند کاری این خوانندگان باعث÷یشرفت موسیقی ایران خواهد شد. مخلص همه کسایی که به گوش دادن به موسیقی اهمیت میدهند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دم همه ی شما هوادارای فرزاد گرم که پشت فرزاد عزیزو خالی نمیکنین...
شــــلـــــــــیـــــــــــــک فـــــــــرزاد فــــــــــرزین در راه اســــــــت
بـــــــــــــــــه فــــــــــــکــــــــــــر ســـــــــــــــنــــگــــــــــــری برای خـــــود باشـــــــــید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه از شما انتظار نداشتم فرزاد فرزین میاد می گه محسن نامبر وانه ... تکه ... قبولش دارم ... اونوقت شما ؟؟؟؟؟ فرزاد فرزین سال 83 آلبوم داد و اسمش افتاد رو زبونا چه طور شمایی که 87 اولین آلبومت اومد ( دقیقا زمانی که البوم دوم فرزاد که موفقم بود منتشر شد ) به فرزاد کمک کردی ؟؟؟؟ برادر من کاور یعنی یالان ... یعنی دلمو بردی .... یعنی بمون ... نه آهنگ دوریت فرزاد که یه کلمه برگردو چون تکرار می کنه می گی کاور سکوته  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه : اگه سکوت کاور باشه کا باید موسیقی رو بزارم کنار
....
........
...................... محسن یگانه به اونجایی رسیده کا اهنگاشو کاور میکنن..........
خیلی ببخشید فرزاد فرزین اهنگ های هیت داره؟؟؟؟؟ اصلا جاان من میدونی اهنگ هیت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟ اهنگای فرزاد فرزینو که از هر 100000 نفر یکی هم حفظ نیست چطور میگین اهنگاش هیته؟؟؟؟؟/
حالا باز بگی چاوشی حمید عسکری یه چیزی .... بعضی ها اصلا یا تعریف اصطلاحات موسیقی رو بلد نیستن فقط یه جایی شنیدنش و نمیدونن چیه میان اینجا نظر میزارن ...خنده داره
(موسیقی ما ...شما هم شورشو در اوردین چرا نظرا هوادارای یگانه رو بیخود ویرایش میکنید یا تایید نمیکنید)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...محسن جان تحمل پیروزی دوستاتو نداری بشین فکر کن که یه کار جدید ارائه بدی نه اونارو خراب کنی.... محسن پاوشی بده ... فرزاد فرزین بده ... فقط تو خوبی ؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام.
موسیقی ما ممنون که نظر من رو حتی ویرایش شده منتشر کردی و ببخشید اگه تند رفتم.یاعلی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد از وسط مردم بلند میشه تو کنسرتش... محسن یگانه ام تو کنسرت بعدی از بین مردم میاد... این تقلید نیست اونوقت تکرار شدن یه کلمه برگرد تو آهنگ دوریت فرزاد میگه که دوریت کاور سکوته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای چه مسخره ؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موندم محسن یگانه معنی این عبارت پشت کسی رو خالی کردنو می دونه ؟؟؟؟؟ بهش نمیاد بدونه... اگه می دونست متوجه می شد که فرزاد همه جا ازش حمایت کرده و در واقع خودش پشت فرزادو خالی کرده....

فرزاد فرزین تو شماره 154 مجله اتفاق نو صفحه 48 میگه محسن یگانه رو قبول داره...میگه نامبر وانه...

شما میای میگی فرزاد کار خوبی نکرد کار منو دزدید

خودتون قضاوت کنید کدوم پشت خالی کردنه ؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه ... برادر من ... عزیز من .... خواننده سکوت که انقدر دوسش داری بهش می نازی...

شما فقط 1 دقیقه از آهنگ دوریت فرزادو شنیدی... چه جوری فهمیدی کاور سکوته و بلوا به پا کردی ؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

احتمالا تا 10 سال دیگه کار هر کس بگیره محسن یگانه میگه " کـــاور سکوته دیگـــه "

ای خدا موسیقی ایران به همچین ویروسایی مبتلائه که همین جوری درجا می زنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من ب کسایی که شک دارن به *صداقت و روراستی* محسن یگانه پیشنهاد میکنم یه سر بزنن به www.justyeganeh.blogfa.com.همه حرفای حساب اونجا زده شده خیلی صریح و واضح..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

*
هر که در این بزم مقـــرب تــر است
جـــام بــلا بیشترش می دهند..!
*

خدا می دونه افتخـــــــار می کنم که هوادار محســـــن یگــانه ام..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه آدم عاقل مهران جان این قضیه دیشب اتفاق افتاده این اتهامت دیشب افتاده برو تو همون پیج یه سر بزن یه حقیقی بکن در مورد فرستاده های این پیچ یه سری بزن ببین تاریخش ماله کی هست آخه تو یک ساعت وقت من چطور می تونم 460 تا دوست تایید کنم وبعد بگم پیج ماله اونه؟ خوب برو خودت درخواست دوستی بهش بده بعد فرستاده هاشو نگته کن ببین ماله چند وقت پیش هست بعدشم یعنی اینقد این فکر ها محدوده؟ اگه سکوت کاور بود محسن یگانه اینقد پافشاری میکرد؟ بابا این بنده خدا حتی آهنگ خاکسترم نکن رو هم که خوده محسن کاوره کرده بوده این یه بار دیگه از محسن کاور کرده برین تاریخ دقیق انتشار این آهنگها رو از این خواننده ببیند اصلا این بنده خدا 3 ساله خواننده شده آخه دل من محسن یگانه ماله سال 2004 هست . و اما این تعدادی که واقعا هواداره فرزاد فرزین هستین 70% که نیستن فقط دیدن بازار گرم اومدن جا زدن ولی بدونید این اتفاقاتی که محسن در مورد صحبت کرد نه من نه شما هیچکدوم نمیدونیم چیه اینو فقط خوده محسن وفرزاد میدونه آخه سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن. اگه چیزی نبود محسن یگانه مگه سرش درد میکنه که شروع کنه واسه فرزاد بزنه شما همتون پا میشید کیرید آهنگی که هیچ ربطی به آهنگهای محسن یگانه رو نداره برمیدارید میارید میگه این شبیه اون آهنگ محسن یگانس که هیچ ربطی هم نداره بهش حالا سره این آهنگ سر آلبوم فرزاد که که من قضاوتی نمیکنم فقط شباهتش با سکوت رو کاملا حس میکنم میگید محسن یگانه اتهام زده؟ اما بچه های گل چاوشی که توی سایت هوادار از محسن همایت کردن بخدا این فقط یه انتقاد بوده به محسن چاوشی محسن یگانه گفته من به عنوان یه هواداره محسن چاوشی انتقاد کرده توهین که نکرده جواب انتقاد انتقاده خودشم گفته به من انتقاد کنید این آهنگ آخه دل من هست این آخواننده خونده ببنید تاریخ انتشارش کی بوده http://s1.picofile.com/file/7249896983/2222.jpg و این هم آهنگی که ایشون از سکوت وبا کیفیت افتضاح کاور کرده عکسش رو ببنید تاریخ انتشارش کی بوذه http://s2.picofile.com/file/7249888595/1_15_2012_2_21_43_PM.jpg این درحالی که محسن یگانه سال 2010 سکوت رو منتشر کرد این عکسها بالاش اسم آهنگها رو نوشته بگردین دانلود کنید که نگید اینا نیست بابا منطقی باشید،محسن یگانه چی نصیبش میشه که بخواد این چیزا رو به نام خودش بزنه اینجوری هم پا فشاری کنه بیند وضع موسیقی ما خیلی داغونه و اینجوری با این کارا درست شدنی نیست. یاحق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما من یکی از طرفدارای آقای یگانه هستم.از این جوی که در نظرات این پست ایجاد شده اصلا" راضی نیستم.هیچکس نمیدونه کی داره راست میگه.البته در مورد کاور کردن محسن یگانه از روی اون خواننده ترک که خدا رو شکر رفع اتهام شد ولی در مورد کاور فرزاد فرزین از محسن یگانه...موسیقی ما خواهش میکنم زودتر یه مصاحبه با فرزاد فرزین داشته باشید تا تمام این اتفاقات تموم شه...نظرات توهین آمیز توی این پست بسیار زیاد شده.وفرهنگ ایرانیمون کجا رفته؟نمیدونم.فقط برای بعضیا واقعا" متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه اونقد صریح به سوالا جواب داده که به نظر من جای هیچ انتقاد و صد البته توهین ناحق برخی دوستان باقی نمیمونه.این یه موضوع مشخصه هر طرفداری که هواداره یه خوانندس نا خود آگاه انتقادات دیگر خواننده ها رو در مورد خواننده مورد علاقه خودش با جبهه گیری و نظر بد میخونه!در صورتی که اگر یه مقدار...فقط و فقط یه مقدار فکر کنیم و منطقی باشیم میبینیم که اون انتقاد از سر دلسوزی داده شده.موضع گیری نفرمایید لطفا".انتقادهایی شده که درستم بوده و خود محسن یگانه هم اون بالا گفته که به عنوان یه هوادار اون انتقادا رو گفته و به خاطر علاقش به محسن چاووشی عزیز هستش.در اینم که محسن چاووشی عزیز هم کاراش فوق العادس هیچ شکی نیست ولی خوب محسن یگانه به عنوان یه دوست نزدیک که چند بار با چاووشی کار کرده و از نزدیک با روحیاتش آشناس،میگه اون حس قدیم زیادی توی آهنگای الآن چاووشی ملموس نیست.خوب حرف خیلی بدی زده؟بیچاره یه خورده رُکه همه فکر میکنن بی ادبه!اصلا" طرفدارای عزیز محسن چاووشی:خود شما ها هیچ وقت نشده انتقادی از کارای خوانندتون داشته باشین.یعنی هــــیچ ایرادی نداره کاراش؟!حتی شما اگه یه دوری توی نظرات وبلاگ"جاست یگانه"بزنید میبینید خود طرفدارای یگانه هم چقد بهش انتقاد کردن.صرفا" جهت بهتر شدن کارش.نه کوبوندنش.مگه محسن یگانه محتاج اینه که برای بالا کشیدن خودش دست خواننده ی دیگه ای رو بگیره و بعد که خودش اومد بالا اونو بفرسته پایین؟این برای همه مشخصه که محسن یگانه الآن یکی از محبوب ترین خواننده های ایرانه و برای خودش جایگاه خوبی داره و طرفداراشم که ماشالله پر جمعیتن.مثل چاووشی عزیز،مثل فرزاد فرزین عزیز،و مثل همه خواننده های هنرمند دیگه ایران که همه طرفدارا و کارای خاص خودشونو دارن.و من به شخصه به همشون افتخار میکنم.برام هیچ فرقی هم ندارن که بخوام یکیشون رو بکوبم و یکیشون رو زیادی عالی جلوه بدم.فقط حس کارای یگانه رو بیشتر دوست دارم و هوادار مخصوصشم.وگرنه هم آهنگای چاووشی عزیزو گوش میدم هم همه خواننده های هنرمند دیگه.
یه چیزیم بگم.گویا یکسری دوستان نمیدونن کاور چیه ولی فکر میکنن میدونن.کاور این نیست آدم عینا" یه ملودیه یه خواننده ی دیگه رو برداره و روش بخونه.کاور یعنی یه خواننده از یه آهنگ خواننده دیگه الهام بگیره حالا با یه مقدار شباهت بعد روی اون شعر خودش رو بخونه.و صد البته از اون خواننده هم نام ببره وگر نه میشه سرقت.منم نمیدونم واقعا" آقای فرزین این کارو کرده یا نه...نمیخوامم قضاوت کنم چون اون آهنگشونو نشنیدم.ولی با توجه به گفته های آقای یگانه،اگر واقعا" این کارو کرده باشن،خوب زیاد جالب نیست.البته اینم بگم آقای فرزین یکی از با سواد ترین موزیسین های ایرانن که کاراشون هر کدوم خاص و زیبا هستش ولی خوب اگر یه همچین کاری کرده باشن برای یه خواننده معروف زیاد خوب نیست.اگرم نکرده باشن باید خودشون بیان و ابهامات رو رفع کنن.و نه هواداراشون با توهین و بدگویی.
در مورد اون کار وقاحت بارLevent Azer که کارهای محسن یگانه رو کاور کرده و اونا رو به جای نسخه اصلی سکوت معرفی کرده هم واقعا" نمیدونم چی باید بگم.فکر میکنم دوستان در حد مناسب توضیح دادن در مورد تاریخ انتشار این آهنگ و آهنگای محسن یگانه.فقط نمیدونم اینطور افراد از رسوایی نمیترسن.با خودشون چی فکر میکنن؟فکر میکنن دنیا همیشه به کام اوناس.نه...خدا جای حقه و حق رو به حقدار میرسونه.همونطور که رسوند.دوستان عزیز هواداره دیگر خواننده ها هم که اومدن اینجا و گفتن اون کارای آقای یگانه کاوره بد نیست نظرات بالا رو یه دوره بکنن یا به سایت جاست سگانه سری بزنن تا براشون رفع ابهام بشه و بعد نظرات توهین آمیز بزارن.تا بعدا" وقتی حق ثابت شد خجالت زده نشن.
با تشکر از همه دوستان!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خوشم میاد همه طرف داره فرزاد فرزینن

ولی بچه ها تقصیره خود فرزادم هست وقتی میره میشینه تو همه

مصاحبه هاش میگه محسن نامبر وانه محسن فلان...

همین میشه دیگه دوستان دچار اعتماد به نفس کاذب میشن

بد میگم؟

فقط فرزاد فرزین...شلیک...25 بهمن ماه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

،اقای یگانه شما لطف کنید و انقدر به دوستان قدیمتون یعنی چاوشی و فرزین لطف نفرمایید نظرات شخصیتونو واسه خودتون نگه دارید چاوشی فرزین که انقدر مظلومن هر کی کم میاره یگیری بهشون میده تا شاید اسمش بیشتر مطرح شه زشته بابا مثلا دوستت بودنخوبه خودت تو کاور استادی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظر منو تایید نمی کنید ؟؟؟؟؟؟ اگه فرزاد فرزین از محسن یگانه سرقت هنری کرده پس خود محسن یگانه که آهنگ های شادمهر رو دو تا از آکورد هاشو این ور اونور می کنه می شه یه آهنگ جدید واسه خودش این کار اسمش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! لطفا تایید کنید ..............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من حتی با دشمنم این کارارو نمیکنم چه برسه با کسی که یه زمانی دوست بودم

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جای تاسفه اقای یگانه ! که شما در مورد اقای فرزین این صحبتها رو کردین این شما هستین که شایسته هیچ دوستی نیستید و پشت بقیه رو خالی ..... میکنید و در ضمن نیمچه تهدیدی هم تو صحبتها تون میکنید!!!!.فکر کنم شما در مورد اقای فرزین دچار فراموشی شدید و در مورد خودتون دچار توهم....
با تشکر از موسیقی ما که یکطرفه قضاوت نکرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه به حباب دنیا رو زیر و رو می کنه

موزیک ما عزیز محسن یگانه اصلا از پخش اون قسمت مصاحبه درباره فرزین عزیز راضی نیست.

محسن یگانه خیلی چیزا رو نمی خواد رسانه ای بشه اما میشن

اینم یه مورد دیگه اس تا محسن خراب بشه

موزیک ما ایشالا تایید میشه این حرف!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام.من کارهای یگانه عزیز رو دوست دارم به نظرم یکی از جونهای با استعداد کشورمون که جزو 10 خواننده برتر تو ایران.ما باید از این خواننده های درجه یک کشور حمایت کنیم و پشتشون باشیم نه دوشمنشون.
1.به نظرم همه این مشکلاتی که واسه یگانه پیش امده به خاطر مدیریت بد خودش همون جور که خودش گفت.
2.ما کلا تو هر ضمینه ای فقط دنبال اینیم که کی موفق و کی بهتر از ماست.تا بریم یه نقطه ضعف ازش پیدا کنیم و خراب کنیمش
3.درست که شما استعداد عجیبی داری تو کاور کردن مثل ساختن ملودی های ناب و تاثیر گذار .ولی اخه این همه ؟خودت بهونه دستشون میدی خودت نمیدونی داری کجا کار میکنی جایی که همه دنبال اینن که بالاتر از هم باشن. حالا خودت دلیل کاور کردنتو گفتی اینو ما قبول داریم و درک میکنیم ایا دشمناتم اینو قبول میکنن.
4.ما میدونم کلا شما ادم صادق و دو رویی نیستی ولی همیشه صداقت خوب نیست ادم باید یه کم سیاستم داشته باشه خیلی از چیزارو نباید گفت.
5.در مورد فرزاد به نظرم اشتباه کردی حرف زدی.چون اگه فرزاد از خط ملودی سکوت استفاده کرده باشه یا الهمام گرفته باشه به نظرم به نفع شماست چون همه حاشیه ها میره سمت اون اخه ما تو فضای سایبری کارشناس تو این زمینه زیاد دارم که سری ابروی طرف همجا میبرن. همه نکات مثبت البوم فدای همون یه اشتباه میکنن که این خیلی زشت و دور از فرهنگ
6.شما خیلی با استعداد هستین امید وارم که موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه
فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه
فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه
فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه
فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه
فقط استاد محـــــــــــــــــــــسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من که محسن یگانه تا قبل از انتشار آلبوم حق هیچ صحبتی در مورد کاور کردن کارش نداره !!! لطفا" شما هواداران یگانه هم صبر کنید آلبوم منتشر بشه بعد از " سرقت هنری " صحبت کنید ، نمیدونم شما هوادارای یگانه و خود محسن یگانه از سرقت هنری چه برداشتی دارین . ولی اگه یه مقدار صبر کنید و آلبوم منتشر بشه همه چیز مشخص میشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه بهترینه

اصلا فرزا فرزین کجا محسن کجا خنده دار

محسن یگانه عالی ترینه اینو همه می دونم

فرزاد فرزین رو باید با این تازه خواننده ها مقایسه کنی نه محسن یگانه ی عزیز

که پر طرفدار ترین ترین هاسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ورکورد دار کنسرت
فرزاد که کنسرت داده بود تو ابان اه اه حال ادم به هم می خورد

محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Just Yeganeh \m/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...تا آخر پشتیتم فرزاد . ... جوووونم به فدات فرزاد عزییییییییییز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چیه هرچی دلتون می خواد میگید.مگه محسن یگانه چی گفت که همتون جوش آوردید.مگه جز حقیقت چیز دیگه ای گفت؟برای همه ی حرفاش دلیل و مدرک داره.نه مثل بعضیا که واسه خودشون حرف میزنن.شما هم به خاطر تعصبی که روی خواننده های مورد علاقه تون دارید،حاضر نیستید حقیقت رو قبول کنید.آره حقیقت تلخه.
محسن یگانه فقط یه انتقاد کوچیک کرد.باید جنبه داشته باشیدوتا حقیقت رو نفهمیدید،قضاوت غلط نکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد هیچ احتیاجی به کارهای محسن نداشته و نداره در ضمن اینکه فرزاد 1 موسیقی ایرانه هیچ گونه شکی نیست.محسنی ها بزارید چند روز دیگه شلیک دنیا رو منفجر کنه اون موقع میفهمید با کی طرفید.فعلا دیواری کوتاه تاز دیوار فرزاد بیدا نکردید. البته موسیقی ما یه مصاحبه با فرزاد داشته باشه کار از محکم کاری عیب نمیکنه.(عاشق همیشگیت حمید)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

هوادارای یگانه هرچی دلشون خواست به ما گفتن
اون وقت موزیک ما چرا نظر منو نصفشو گذاشتی؟؟؟؟
در هر صورت ما پشت فرزادو هیچ وقت خالی نمیکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا از آلبوم حباب حرفی نزده؟این آلبوم کی قراره بیاد؟مگه قرار نبود بعد از محرم و صفر بیا؟ای بابا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا که برای اقای یگانه متاسف شدم فرزاد همیشه پشتت بوده اونوقت تهمت بهش میزنی فرزاد هیچ احتیاجی به کارای شما نداره البوم منتشر نشده میگین کاوره ما عشق مونو تا اخرش حمایت میکنیم فقط فررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررززززززززززززززززززززززززااااااااااااااااادددددددددددددددددددد ففففففففففففففففررررررررزززززینن سلطان پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چه دلیلی داره کامنتای من تایید نمیشه?!?? نه توهینی توش بود نه جو خراب کنی...نه دروغ!!!
این حرکت یعنی چی?!?!! من5تا کامنت گذاشتم که تنها ذ یکیش تایید شده...
طرفدار محسن یگانه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نمی دونم چرا نظرای ما یگانه ای ها تایید نمیشه ولی وجدان داشتنم چیز خوبیه
پشتتیم سلطان از هیچ کس نترس برو جلو تا چشم هر چی حسود کور بشه و از حدقه در بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...بی صبرانه منتظره کاره 2 صدایت با رضا صادقی هستم و چ خوب با تنظیم کنند های دیگری مانند مهران خالصی نیما وارسته هم همکاری میکردی و حتی کوشان حداد و چی خوبه اهنگه ماه عسل 86 تو البوم بگنجونی و کاشکی نفس های بی امونم رو با علی لهراسبی 2 صدایی میخوندی و دوس دارم البوم 1 تیر بیاد ب امید خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا که...چرا کامنت های قبلی من رو تایید نکردید؟!
سه تا کامنت گذاشتم یه دونشم تایید نشده....
اگه حرفاتون منطقیه پس باید حرف منطقی رو هم قبول کنین...اگه نه هم که لطفا سکوت اختیار کنید...
محسن یگانه بیدی نیست که با این بادا بلرزه...
طرفداراش نمیذارن که تهمتای بیخودی بهش زده بشه...با دلیل و مدرک بهتون اثبات میکنم...شما هم با دلیل و مدرک و خیلی منطقی ثابت کنید آهنگ خواننده ی گلی که میگین فرزین کاور نیست...
فکر نکین میشه هر چیزی رو به محسن یگانه نسبت داد...
ما نمیذاریم...هر کی میخواد حرفی پشت سر محسن یگانه بزنه اتول ببینه توانایی مقابله با ما رو داره بعد بیاد...
مدرک میدم بهتون...لینکشو دوستان دادن...برید ببینید...
تهمت زدن هنر نیست!!!!منم بلدم تهمت بزنم....
قبل اینکه حرفی از دهنتون در بیاد اول یکم روش فکر کنین..
اگه این کامنتم هم مثل 3 تای قبلی تایید نشه مطمئنم میشم دارین دسیسه میکنین بر علیه محسن یگانه...
یگانه ای ها برپا!!!!!!!!!!!!
با علی مدد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امیدوارم کامنت قبلیم تایید بشه...
تاییدش کنین...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام

1- کامنتای قبلی من کوووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2- اگه محسن یگانه اون حرفارو به آقای چاووشی زده چون احساس کرده درقبال دوستش یه مسؤولیتی داره!!‌ می خواد پیشرفتشو ببینه و بهترین آهنگارو باصداش بشنوه نه سیرنزولیشو خدایی نکرده! آقای چاوووشی باید خیلیم خوشحال باشه که همچین دوست خوبی داره...

3- اگه محسن یگانه آهنگی رو کاور کرده رسما اعلام کرده ! و خوب منطقیه چون خواننده‌های ترک یا یونانی دم دست نیستن اجازه نگرفته باشه! ولی آقای فرزین می‌تونست حداقل یه زنگ بزنه!!
آقای یگانه تک تک تراک‌هایی که کاور کردن اعلام کردن اونایی که بعضیا کشف کردم دروغ و تهمتی بیش نیست....

حالا با عقل و منطق خودتون یه بار مصاحبه‌ی آقا محسنو بخونین یه بارم این وبلاگو ببینین ! خدا رو خوش نمیاد اینجوری به یه نفر تهمت بزنین!!!!
www.justyeganeh.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه افتخار هممونه مطمءن باشید که بالاخره حق به حقدار میرسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یگانه لطفا دست بردارید از تهمت زدناتون واقعا خسته نشدید که هر سال و سر هر البومی بر علیه اون خواننده مصاحبه میکنید؟ بسه دیگه خسته شدیم  ...بیشتر کاراتون کاور اهنگای دیگس هیچکس اعتراضی نداره. ما طرفدارای فرزاد فرزین اجازه نمیدیم بهش تهمت بزنی و همیشه پشتشیم و همیشم ارش حمایت میکنیم. فقط فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باسلام .متاسفانه چند روزیست شاهد به چالش کشیدن هنر و فرهنگ آن از سوی اکثریت
کسانی هستیم که خود را هنر دوست مینامند و در این قالب دست به زیر ذره بین بردن
حقیقت و یکه تازی علیه هنرمند محبوب و موفق کشورمان محسن یگانه هستیم که بیشک
در میان عموم جامعه محبوب است ،از این رو برای اعتلای فرهنگ هنرمند پروری و دفاع از
حقانیت وی در موسیقی و سازش آن بر آمدیم تا باردیگر از این پایگاه که کلبه ی کوچکی برای
رشد ادب و منزلت هنرمندان است سهم کوچکی در رفع شبهات داشته باشیم
با تشکر
کلوپ اختصاصی هواداران محسن چاوشی
www.mchavoshiclub.ir

sf
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خب عزیز من منم میتونم برم صفحه فیس بوک از طرف خیلی ها باز کنم این دلیل بر این نمیشه که این صفحه فیس بوک خودشه....جالبه..محسن یگانه از کارای دیگران کاور میکنه مث یالان کسی حق نداره ناراحت بشه ولی اگر کسی احیانن سبکش شبیه به اهنگ های ایشون بشه...ناراحت میشه..هه اقای یگانه  ...به فکر پیشرفت موسیقی خود باشید..من فک کنم فردا پس فردا از سرود ملی هم ناراحت بشن چون فک میکنن از اهنگای ایشون کاوره..هه موسیقی ماه لطفا تایید کن...ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کاور به اهنگی گفته میشه که عیناً و دقیقاً کپی شده باشه ! فقط صدای خواننده بشه یکی دیگه !!! الان کجای آهنگ فرزاد فرزین کاوره ؟؟ منم با این جمله موافقم .وقتی شنیدم محسن یگانه گفته کاوره ازخنده نمیدونستم چیکار باید کنم شما ها اول برید معنی کاور بفهمید بعد حرف بزنید
ببخشید مگه محسن یگانه آهنگاشو حفظه که این حرف زد.عزیزم اول برو ترانه هاتو حفظ کن بعدا حرف بزن.در ضمن به نظر من نه ریتمشون مثل همه نه جای دیگش بخاطر یه کلمه ی برگرد نمیشه گفت کاوره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

،اقای یگانه شما لطف کنید و انقدر به دوستان قدیمتون یعنی چاوشی و فرزین لطف نفرمایید نظرات شخصیتونو واسه خودتون نگه دارید چاوشی فرزین که انقدر مظلومن هر کی کم میاره یگیری بهشون میده تا شاید اسمش بیشتر مطرح شه زشته بابا مثلا دوستت بودین ضمنا کاور کردن اگه بده نکن برادر من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یه چیز دیگه کسیکه همش داره از شادمهر کپ میزنه چرا داره این حرف میزنه بعدشم ما برای شانس چند تا کنسرت گذاشتیم .پرفروش ترین آلبوم سال مال کی بود آهنگ کی جهانی شد.نمیدونم شاید جیکه چیکه مال ما نبود تندبس بهترین اجرای زنده مال مل نبودو.......................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا با خود فرزاد فرزین مصاحبه نمیکنید؟
نظر اونم بشنوید لطفا!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به خاطر تو هینی که به فرزاد کردی نمیبخشمت بازم میگم فرزاد تو رو مشهر کرد میخای نشونی بدم بیای مشاوره ای وصله ها به فرزاد نمیچسبه ایشون با شخصیت تر از این هستن که بیان و با شما مثل خودتون جواب بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

لطفن هر دوتاش رو تایید کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من 7سال عاشق فرزاد فرزین م. 100 درصد محسن یگانه یکی از بهترینای موزیک پاپ . اما اینکه رابطه این دو الان خوب نیس جای تاسف داره. کنسرت های مشترک این دو نباید یادمون بره. اهنگ فرزاد شاید ترجیع بندش شبیه سکوت باشه اما این دلیل نمیشه که بگیم سکوت کاور شده. به هرحال اختلافات خواننده های پاپ عادی شده و این اصلا خوب نیس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

طرفداران محترم چاووشی وفرزاد فرزین..
انتقاد یک امر کاملا به جا وشناخته شده در هر زمینه ایست وموسیقی نیز از این قاعده مستثنا نیست ..
اگر محسن یگانه انتقادی کرده وبه نظر شما این انتقاد بی جا ودرست نبوده است خواهشا بادلایل محکم وقانع کننده وبدون سطحی نگری وخودبینی آن را ثابت کنید واز بحثهای بیخودی وبی احترامی به محسن یگانه عزیز خود داری کنید..هواداران یگانه مانند هواداران چاووشی وفرزاد فرزین دوست دارند در مقابل شما بحث و جدل کنند ولی اگر بی ادبی واهانتی بشه نمود طرفداران آن خواننده است ..پس شخصیت خواننده ی خود را حفظ کنید وبا احساسات وعواطف نظر بدون پایه واساس ندهید
این کارها نشانه ساده بودن وسطحی نگری شماست پس خواهشا این جنجال را تمام کنید..
به امید آرامش تک تک شما طرفداران موسیقی..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظر ما هوادارای فرزاد تایید نمیشه ؟ خوابید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من وقتی اون آهنگ ترکیه ای که کاور سکوته رو شنیدم واقعا افتخار کردم. افتخار کردم به این که طرفدار کسی هستم که در خارج از ایران هم موزیکش رو گوش میکنن و در خارج از ایران هم طرفدار و مخاطب داره
کدوم خواننده ایرانی تا حالا بوده که خارجیها آهنگش رو کاور کنن؟!
خواهشا به جای تعصبهای بیجا و کشنده کمی فکر کنید و به خودتون ببالید که هموطنتون این قدر موفق شده که حالا داره جهانی میشه
عاشقتم محسن جون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وقتی که شلیک فرزاد فرزین منتشر شد ببینم این آقای یگانه چجوری میتونه جواب این توهیناشو به فرزاد بده...
محسن یگانه چقد تو موسیقی ایران جنجال به پا میکنه...
متاسفم...
این همه جنجال واسه چیه واقعا؟؟؟
منتظر شلیک 25 بهمن باشید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان...دوستان فرزاد فرزینی نبریک...واقعا تبریک میگم
امشب یا بهتر بگم این روزها خیلی خیلی برای فرزادیا خوش یوم است
تکلیف خیلی چیز ها روشن شده...تبریک...
روزی که مصاحبه اقای یگانه اومد تو این سایت به جرات میگم من شاید اولین نفری بودم که خوندم و تو فرزاد بوک اعلام کردم که دوسنان فرزادیا
رسید وقتی که که باید به شخص فرزاد فرزین عزیز ثابت کنیم حمایت یعنی
چی.طرفدار بودن این نیست که فقط اهنگ های فرزاد از صبح تا شب گوش کنیم این جور جاهاست که باید باشیم...تبریک مخصوص به فرزاد عزیز...فرززاد جان این مصاحبه اقای یگانه باید خوشحالت کرده باشه...
1-دوستاتو شناختی 2-فهمیدی که فقط اهنگات نیست که عزیزن برای ما بلکه خودت عزیز تری و البته شایسته ی حمایت خیلی خیلی بیشتر از این ها.
دوستان فرزادی برای همه محسن یگانه کسی بود که تا چند روز پیش بین ما طرفدارای فرزاد جا داشت و البته قابل احترام.اما امروز چی؟فقط شناختیم که چه خوب میشه که بعضی موقع ادم دنبال دشمن بین دوستاش بگرده...
بازهم تبریک به همه ی فرزادیا واقعا فرزادو رو سفید کردین...

بی صبرانه...شلیک...25 بهمن ماه..

یا علی
(موسیقی ما خواهش میکنم این نظر من رو خذف نکنید مرسی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اولا که هر وقت دوست عزیزمون تونست یه کنسرت در حد کنسرت فرزاد داشته باشه بعد بیاد درباره شخص فرزاد نظر بده
دوما که تشکر که از ایشون که به ما نشون دادن کاور کردن = سرقت هنری
سوما که بابا ایول خودتو اینقدر تحویل میگیری
چهارما اجازه بده آلبوم شلیک فرزاد بیاد نگران نباش موزیک پاپ ایران با شلیکش میلرزه اما تو چیزیت نمیشه بعد درباره تراک " دوریت " نظر بده و بگو کاوره !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اول اینکه ، تبریک به تمامی هواداران فرزاد عزیز که پشت خواننده مورد علاقه ی خودشون رو خالی نمیکنند و به سمت تمامی تهمت های زده شده شلیک میکنند... دوم اینکه ، آقای یگانه شما بهتره اول خودتون آهنگ کسی رو کاور نکنید بعد بگید که آهنگ من کاور شده،حیف اون همه حمایت هایی که فرزاد (عشق واقعی خودم)ازت کرد ، یادت رفته موقعی که مجله اتفاق نو آهنگ سکوت شما رو به عنوان برترین آهنگ انتخاب کرده بود با اینکه قطعه شانس فرزادفرزین عزیز تو اون سال تک و هنوزم هست ولی با این وجود فرزاد خودش گفت که قطعه سکوت شما بهتر بوده ،  ...سوم اینکه ،  ...، اول برو معنی کاور رو یاد بگیر ،  ...به قول اون دوستمون : شما هرسال با یکی مشکل داری ، مراقب باشید که سال دیگه با خودتون مشکل نداشته باشید ، تازه همین امسال تو ماه عسل هم احسان علیخانی عزیز همون اول برنامه اعلام کرد که محسن یگانه باهاش قهر کرده ، واقعا که... من که اصلا نمیدونم چی بگم ،  ...__________________________________________ فرزاد عزیز ما تا آخرین نفس با تو ایم و ازت حمایت میکنم ...تا 25 بهمن که قراره شلیک کنی ، قبلش ما برای حمایت از تو شلیک میکنیم...یاعلی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ایییییییول همه جاستیییا اییییییول همه موج وسدى ها ایییییول همه یگانه اى ها
محسسسسسسسسسسسسن ما مثل کوه پشتتیم
به امی ثبت شدن نظرم!!!!
این جا فقط حق یگانه اى ها ضایع میشه......نظرات ما ثبت نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک ما چرا نظرمنو تایید نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

زنده باااااااد فــــــــرزاد فـــــــرزین

محسن یگانه خجالت خجالت

شلیک فرزاد فرزین در راه است به فکر سنگری برای خود باشید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه...هنوز پشت سرت هستیم مثل سابق همونجوری
فکر کردید میتونید با این کارا تمرکز محسن یگانه رو حساب به هم بزنید؟؟!...سخت در اشتباهید...چون فقط تمرکز موج و سدی ها رو رو خودتون زیاد تر میکنین...!!به تمرکز محسن یگانه لطمه ای نمیتونید بزنید تا ما زنده ایم...بیهوده تلاش نکین دوستان!
کامنتایی ما یگانه ای ها تایید نمیشه..وگرنه همون روز اول از ترستون دیگه هیچی نمیگفتین...
حرف منطقی!دنبال اینیم...دلیل منطقی....یه مدرک...
حرف بیخودی به درد نمیخوره...ما مدرکمونو دادیم...حالا نوبت شماست....
منتظر یه دلیل قانع کننده واسه این همهتوهین هستیم وگرنه...یگانه ای ها ساکت نخواهند نشست!!شک نکنید!
نظر من رو تاییید کنید لطفا...ااف هخم خوب چیزیه..فقط نظر فرزینی ها تایید میشه...
فففففففففقققققققققققققققققططططططططططط محسن یگانه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط سلطان پاپ ایران محسن یگانه....
فقط سلطان پاپ ایران محسن یگانه....

فقط سلطان پاپ ایران محسن یگانه....

فقط سلطان پاپ ایران محسن یگانه....

فقط سلطان پاپ ایران محسن یگانه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستای گلی که گفتن با فرزاد فرزین مصاحبه کنید تا حرفای ایشون رو هم بشنوید...اگر بند ه اخر مصاحیه رو بخونید میبینید که محسن یگانه خودش خواست این اتفاق بیافته و هر کسی که راجع بهش توی مصاحبه صحبت شده بیاد و با سند حرفشو بزنه و پاسخشو بده..
. تهمت زدن کار ساده ای یه مثل این تهمت ها که راجع به کاور ها به محسن یگانه زدن...این ادمای بی وجدان جزای کارشون رو میدن...فقط یکم صبر لازمه تا حق.به حقدار برسه..
محسن یگانه عزیزهنوز پشت سرت هستیم مثل سابق همونجوری..
جاست یگانه..
Www.justyeganeh.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جالبه که هنوز بعده اینم که اثبات شد دوست ترک ما از محسن یگانه کاور کرده دوستان راضی نشده اند و بر شدت حملات هم افزوده اند!
در این موقع آدم نمیداند بخندد یا گریه کند برای ملتی که با یک پست از یک سایت گمنام یا با یک مطلب از یک مجله زرد دودمان یک فرد رو به تهمت میگرند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه

محسن ما همیشه پشتتیم و حمایتت می کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

استاد یگانه دوست داریم  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وجدان خود رو درست کنید محسن پرطرفدار ترین و دوست داشتنی ترین و صادقانه ترین و راحت ترین فرد تو موسیقی که به طرفداراش احترام می زاره   ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن دوستت داریم!
نظر طرفداران محسن خیلی کم تایید میشه.دلیلش چی میتونه باشه؟
منتظر حباب باشید.اون موقع میام حالتونو میپرسم.
توهین به محسن یعنی توهین به موسیقی ایران.توهین به کسی که دنیاش موسیقیه در واقعا هون توهین به موسیقیه.
تایید کنید مدیریت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه از طرز صحبت کردنش معلومه که ادم مغروری نیست فقط یکم رک حرف میزنه.دوستان چرا اینقدر دارن میگن مغروره؟؟؟

در ضمن محسن یگانه عزیز چیزی که عوض داره گله نداره.کاور میکنی.ازت کاور میکنن.

با دمو هم نمیشه گفت که اهنگ فرزین کاور بوده یا نه.الکی شایعه درست نکنین .البته شبیه بود.

اینقدر هم تهمت نزنین.

فقط احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اینا همش یه بازیه مشغول باشید دوستان بالاخره یه جایی باید این موسیقی کشور تکون بخوره اینا با طرز فکرهای خاص خودشون دارن ذهن همه رو به سمت خودشون میکشن نمیگم من طرفدار این خواننده ها نیستم اتفاقا بیشتر صدای این خواننده ها بعلاوه چندتا دیگه رو گوش می کنم ولی می خوام بگم خیلی حرفه ای دارن کار میکنن که جای نفس کشیدن به خواننده های اونور آبی نمی دن هر چند می دونم تایید نمیشه بالاخره این سایتها هم باید یه درآمدی داشته باشند -اما واسه اینکه منم وارد جنگ دوستان بشم جاست یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سرقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
فرزاد فرزین خیلی سطحش بالاتر از اینه که بخواد کاور کنه..!
....واقعا که.. نا سلامتی ما برای فرزاد فرزین و محسن یگانه وبسایت مشترک زده بودیم(mohsen-farzad.ir)
ولی از همین الان این وبسایت متعلق به هواداری فرزاد میشه چون ســــــــــــــــــــــــــــطحش از بعضیا که هر روز علیه یه نفز مصاحبه میکنن خیلی بالاتره..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واقعا از هرکی انتظار میرفت جز محسن یگانه ..!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ای خـــــدا....هرچه ما بگیم با ادب باشین انگار داریم...یعنی چی که به محسن یگانه میگین  ....آخه یه ذره با خودتون فکر کنین!شما خودتون ناراحت نمیشین به خواننده مورد علاقه خودتون انقد توهین کنن؟!فکر کردین ما با این توهینا پشت محسن یگانه رو خالی میکنیم.خیر عزیزانم..ما با این وضع دو آتیشه ترم میشیم.شما هم فقط با این توهینا شخصیت خودتون رو نشون میدین!که انقد تحمل شنیدن حرف حق ندارین که به توهین متوسل شدین و دارین محسن یگانه رو میکوبونید.فقط و فقط توهین میکنین.نه دلیل منطقی دارین نه قطعی حرف میزنین!نه مدرک رو میکنید!یعنی سواد موسیقیایی ما از محسن یگانه و امثالهم بیشتره.ما بهتر میدونیم سرقت هنری یا کاور کردن یعنی چی یا این هنرمندایی مثل محسن یگانه که نا سلامتی 7ساله داره موسیقی کار میکنه؟!خوب اگه آقای فرزین یا آقای چاووشی احیانا" این انتقادا رو قبول ندارن و فکر میکنن به ناحقه بیان خودشون بگن.با دلیل موجه و قطعی بیان بگن.یه مصاحبه با موسیقی ما داشته باشن دلیل بیارن.وگرنه تا وقتی این هواداراشون بیان اینجا و بی دلیل فقط از سر اینکه هوادارن و با توهین های نا به جا نظر بدن،شخصیت خودشون و خوانندشون رو خراب میکنن.هیچ تاثیر دیگه ای هم نداره.اگرم یه مقدار به خودتون حرکت بدین و زحمت بیافتین نظرات رو یه مرور بفرمایید یا مصاحبه محسن یگانه رو درست بخونین میبینین ما هوادارای محسن یگانه و خودش برای حرفامون تمام و کمال دلایل منطقی داریم.نه به کسی توهین بی جایی میکنیم...نه مثل یکی از دوستان اون بالا به محسن چاووشی یا فرزین میگیم" ..."...نه هیچ چیز دیگه ای.منطقی حرف میزنیم.نه از سر غیرت روی خوانندمون. راستی یه چیز دیگه هم بگم.یکی از دوستان هوادار فرزاد فرزین اون بالا گفته"...هروقت دوست عزیزمون تونست یه کنسرت در حد فرزاد داشته باشه..."ببینم تو اصلا" محسن یگانه رو میشناسی؟میدونی برج میلاد کجاست؟میدونی ایران کجاست؟!خبر از کنسرتایی که برگزار میشه داری؟!خبرای موسیقی رو دنبال میکنی؟اصلا" شبایی که محسن یگانه اونجا کنسرت داره رفتی یه سر اون اطراف بزنی ببینی چه خبره؟نمیگم جمعیت کنسرتاش از بقیه بیشتره.اگه بیشتر نباشه خدایی کمتر نیست.چرا حرفایی میزنین که خدا وکیلی خودتونم میدونین اشتباهه.دیگه ما که چشم و گوشمون بازه.کور نیستیم میبینیم.از کنسرتاش خبر داریم که توی چند روز اول هر4سانسش به فروش میره!آخه چرا؟چرا اینطوری شدین شماها؟! یه چیز دیگه هم بگم.جالبه هرکسی از راه میاد میگه که محسن یگانه به خاطر وجود خواننده مورد علاقش مشهور شده!بابا دوستان عزیز من اگه6یا7سال پیش یه زمانی محسن یگانه قبل از اینکه مجوز بگیره یا بعدش با خواننده ای جایی کنسرت داشته یا آهنگی رو باهاش خونده اولا" که ازش بارها و بارها تشکر کرده که خوب دستشون درد نکنه واقعا" لطف کردن شکی در این نیست، دوما" یعنی تنها دلیل معروفیش اون خواننده بوده؟!زحمات خودش هیچ؟این درست محسن یگانه با چاووشی وارد دنیای موسیقی شد یا با فرزین توی هلند کنسرت داد ولی به خدا اون مال7سال پیش بود.اگه محسن یگانه الآن این محبوبیتو داره به خاطر آهنگایی هست که توی این مدت داده،به خاطر آلبومای قویشه،به خاطر احساس فراوونش توی خوانندگیه،به خاطر استعداد فوق العادش توی موسیقیه.همش به خاطر اون آهنگ یا اون کنسرت نیست به خدا.به خــــدا نیست.حالا هی من بیام اینجا200تا نظر بزارم همینا رو بگم باز یه نفر میاد این حرفا رو میزنه!یه نفر میاد میگه محسن یگانه در حدی نیست که در مورد چاووشی و فرزین حرف بزنه.این درسته.این ادبه؟به خدا همه حرمتا رو زیر پا گذاشتین. نشستین پشت کامپیوترتون میاین اینجا نظر میدین کسی نمیبیندتون!ولی خدا که اون بالاس.یا خودتون که وجدان دارین!البته اگر...کمی به وجدان خودتون رجوع کنین ببینین می ارزه الآن این حرفا رو به ناحق بزنین بعد به این فکر کنین بالاخره یه روزی باید جواب پس بدین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کار فرزاد هیچم کاور نیست شما که خودت دائم در حال کاور کردنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خوبه شادمهر هم بیاد بت بگه کارامو کاور کردی که راست هم میگه ولی شما الکی به فرزاد میگی کارتو کاور کرده متاسفم واقعن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه و فرزاد فرزین همکاره یکدیگرند.وجهه هنرمندان را خراب نکنین..محسن هر کاری رو کاور کرده..اسمشو در اون آورده پس لزومی نداره که جنگ راه بندتزیم...اگه هوای خواننده های داخلی را نداشته باشیم...فردا روزی خوانندگان تازه به دوران رسیده لس آنجلسی جبهه میگیرن..تمام خواننده های داخل کشور با وجود محدودیت ها همه تلاششونو میکنن که در موسیقی کم و کیفی نداشته باشه...
در ضمن به تاریخ آهنگ ترکی هم نگاهی بکنین..محسن کاور نکرده...اون خواننده ترکی کاور کرده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من خودم بعد از اهنگکای اقای فرزاد فرزین تمام خواننده های درجه یک و معروف ترکیه رو میشناسم و خیلیم دوستشون دارم اونیکی میگن از رو اهنگ یگانه خونده یه تازه به دوران رسیدس و هیچی از موسیقی سرش نیست و هیچ وقت تو هیچ شبکه ی معروف ماهواره ای ندیدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من نمی فهمم
اگه کاور یعنی کل آهنگ دقیقا شبیه باشه و میگید کار فرزاد کاور سکوت نیست !! با شه قبول
پس کار سکوت و رگ خواب کار محسن برای لهراسبی و ... هم اصلا شبیه اون نمونه هایی نبود که گفتید
پس حرفی میمونه ؟؟؟

اگرم کاور یعنی یه خورده شبیه باشه بازم کارای محسن کاور نیست به تاریخ انتشار اون آهنگ ها توجه کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من یه مشکی پوشم و عاشق رضا چرا 2 تا نظر گذاشتم تایید نشد؟؟؟
نه طرف کسیو گرفتم نه به کسی توهین کردم ؟؟
فقط گفتم یگانه در دیدگاه اول یه ادم از اون مهمتر یه ایرانی نکوبیمش حالا این موضوع ها رو باز کردم چیش مشکل داشت.
من یه سوال دارم چرا وقتی از البوم علی اصحابی منی که 3 سال ترانه سرام 1 سال تنظیم کنندم 2 سال اهنگسازم انتقاد میکنم بهم توهین میشه نظر طرف تایید میشه اینجا که از خوبی میگم از درستی و دوستی میگم باید 10 بار نظر بدم که یکیش با هیچی مغایر نباشه تایید . یه توصیه این نظراتو جمع کن موزیک ما چون منطق تو نظرات بی معنی و کسی که حرفه منطقی بزنه باید لیسانس ادبیات باشه تا تایید شه پس یا اینجا باید عینه یه بی سواد از لحاظ موسیقی هر فاجعه یو بگی عالی بود یا عینه انتقاد بشه 2 کلمه بد بود! تا تایید کنی.......
یا علی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فففففففففففقققققققققططططط محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بچه ها دیشب من دوباره مصاحبه های فرزادو با مطبوعات خوندم اون چند بار از محسنبخاطر کارهاش تشکر کرد واقعا من نمیدونم محسن یگانه میخواست با این حرفا چیو ثابت کنه اگه فرزاد میخواست کاور کنه بهترینخواننده این سالها نمیشد
اگه محسن راس میگه ی کنسرت بذاره بهتراز فرزاد خودشم میدونه ک غیر ممکنه
فرزاد بهترینه و هیچکس به پاش نمیرسه هیچکس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک ما میشه بگین ما چی باید بگیم تا تایید بشه؟آخه جدا واسه من جای سواله..این همه کامنت های حاشیه ای در مورد چاوشی و فرزین و هرچیزه غیر مربوط به این پست تایید میشه...بعد کامنت های طرفدارای یگانه که در مورد موضوع پست هست و پست هم اختصاصی واسه هنرمند محبوبشون تایید نمیشه...

خب یه حد و حدودی واسه ما تایین کنین که ما بدونیم چی باید بگیم که تایید بشه این همه کامنت های ما هوا نره...مثلا یه چند تا کلمه بزارین بگین فقط باید از این کلمات تو کامنت استفاده بشه...یا خودتون چند تا کامنت آماده بزارین واسه بازدید کننده ها بگین از بینشون هر کدوم دوست داشتین کپی پیست کنید اینجا غیر از اینا تایید نمیشه..یا بگین فقط کامنت های حاشیه ای و جنجالی که بین طرفدارای محسن یگانه و چاوشی - محسن یگانه و فرزین رو به هم بزنه و بازدید رو بالا ببره رو تایید میکنیم..خلاصه هرکاری میکنید بکنید ما تکلیفمون روشن شه بدونیم چطور ممکنه موفق بشین و یه کامنت بزاریم که ثبت بشه...

ممنون میشم واقعا...یعنی کلا شرمنده میکنید اگه کامنت های بدون حاشیه،بدون توهین و مربوط به پست ما یگانه ای هارو تایید کنید...لطف کنین ببنین اگه راهی داره این مشکل مارو حل کنین..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من طرفدار هیچ یک از این دو هنرمند نیستم ولی کارای این دو خواننده خوب کشور رو دوست دارم .
باید بگم که بین فرزین و یگانه حق رو به یگانه میدم ، چون اصلی ترین دلیل موفقیت آهنگ سکوت ترجیع بندش بود و کسی کتمان نمیکنه که ترجیع بند کار فرزاد فرزین چه از لحاظ نوع ملودی و چه از لحاظ وزن شعر بسیار شبیه به ترجیع بند آهنگ سکوت بود(به عبارتی باید گفت سکوته و ترجیع بندش ).نمیشه بگیم به قسمت از ملودی شباهت داشته ، باید بگیم قسمت اصلی ملودی فرزین به شدت شبیه کار یگانه شده.
با بکار بردن عبارت سرقت هنری در این زمینه مخالفم ولی عبارت نیمچه سرقت هنری کاملا مناسب این حرکت فرزاد فرزینه.
البته محسن یگانه هم وقتی یک آهنگ رو بدون کسب اجازه از خالق اثر کاور میکنه به اعتقاد من مرتکب سرقت هنری میشه ، حتی اگر اسم خالق اثر رو در اینسرت آلبومش درج کنه ، ولی در این مورد خاص بین فرزین و یگانه حق با یگانس و عبارت نیمچه سرقت هنری مناسب ترین عبارت برای این حرکت فرزاد فرزین بود.
از همه دوستان تقاضا میکنم اینجا خوب و بد هنرمند مورد علاقشونو با هم ببینن . اینجور نباشه که اگه خواننده محبوبشون خطایی هم کرد بخاطر اینکه اون خواننده رو دوس دارن عمل اشتباهش رو درست تلقی کنن. این به نفع فرهنگ ما نیست . وجدان حکم میکنه همونطور که خوبیهای عزیزانمون رو میبینیم بدیهاشون رو هم ببینیم و اگر دوستشون داریم کمکشون کنیم تا خوبیهاشون رو روز به روز تقویت کنن و بدیهاشون رو اصلاح کنن.
از هر کسی که این مطلب رو میخونه تقاضا میکنم چند لحظه تامل کنه و بعد اگر به این نتیجه رسید که توی کامنتی که گذاشته حق یک انسان رو پایمال کرده شجاعانه بیاد و اینو اعلام کنه، در این صورت بدون شک همه ما به اینکه هموطن چنین انسان شجاع و با غیرتی هستیم افتخار خواهیم کرد.
ممنون که تا آخرش رو خوندید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من محسن یگانه بهتر بود به جای این مصاحبه طولانی در یک جمله میگفت
علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
دایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
:D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما کار شما شده جنجال درست کردن همه چیم سر فرزاد خالی میشه.اون از جنجال البوم خاص اینم از این جنجال....خواهشا با فرزاد خان مصاحبه کنید تا این جنجال تموم بشه و بیشتر ازاین هوادارای فرزاد و یگانه دعوا نکنن...ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اینا همش جنجال واسه اینکه تو خیالشون بتونن واسه آلبوم جدید محسن مشکل ایجاد کنن ولی کور خوندن
منتظر انفجار موسیقی پاپ باشید
حبـــــــــــــــــــــــــــــاب در راه است.....
خودتون رو به در رو دیوار بزنید نمی تونید سالن های پره کنسرت محسن یگانه رو خالی کنید
خودتون رو به در ودیوار بزنید نمی تونید ارزش و علاقه محسن یگانه رو پیش هوادارش کم کنید
یادتون نره این تعدادی که توی نت هستن شاید ربع کسایی هم نباشن که بیرون از فضای مجازی دارن موسیقی گوش میدن
این سندش هم موجوده کنسرت های محسن یگانه هر روز بیشتر از دیروز مورد استقبال قرار گرفته و میگیره
با اینکه شاید همین دوسال بیشتر از 5یا 6 بار فقط رگ خواب رو توی برج میلاد کنسرت داد و بازم شلوغ تر از قبل شد.
در ضمن اون دوستی که بحث پیشواز ایرانسل رو برای ۀقلی فرزین راه انداخته
بهتره بدونی پر طرفدار ترین وپرفروشترین آهنگ تاریخ پیشواز ایرانسل
سکوت محسن یگانه بوده
می تونی مراجعه کنی به سایت ایرانسل
بعدشم اینکه آلبوم (شوک) از آقای فرزین یکی از بهترین ها بود شکی توش نیست
چون محسن یگانه هم توی نظرسنجی ترانه ماه سال 88 بهترین آلبوم رو (شوک) اعلام کرد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قبل از انتشار حباب احتمالش هست منتظره یه کاری از محسن به نام (نرو) باشید...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حباب در راه است....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

man vaghan fek nmikardam aghay yegane hamchin harfi bezanan dige har kasi ham ke ye danesh musice nesfe nime dashte bashe ya asan ye shenavande mamoli kamelan tafavot dorito ba sokot mifahme man nmidonam baray tabraee khodeshon in harfo zadan ya chize dg vaghan motasefam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظر منو تایید نمیکنید؟

n.s
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

mosice ma nazarat farzadi ha ro taeed nemikoe
vagar na injaroooooooooooooooo terekonde bodim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقا من خوندم ولی تا نصفه خوندم :)))))))

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

only yegane

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...خانم اگه یکم فکر کنی میبینی که ما به یگانه توهین نمیکنیم اون به ما کرده در ضمن ما هم مثل خودتون پشت خواننده مورد علاقه مون که فرزاده رو خالی نمیکنیم خداییش خودت به جای ما بودی و این توهین به یگانه جونت میشد ساکت مینشستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام لطفا تایید کنین

فقط می‌خواستم بگم افتخار می کنم به طرفداری از محسن یگانه . ما موج و سدی‌ها تا آخر هستیم و ازت حمایت می‌کنیم چون حرفت حقه.

دوستان عزیزم اگه با این همه دلیل و مدرک بازم حرفی واسه گفتن دارین لطفا شما هم دلیل بیارین.

انفجار موسیقی 91 با "حباب"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به همه ی هواداران فرزاد فرزین...
سلام به همه ی هواداران محسن چاوشی...
سلام به...
نمیدونم...
وقتی مصاحبه ی آقای یگانه رو خوندم با خودم گفتم ایشون این قد جامع و کامل توضیح دادن که جا واسه ابهام و... نمیمونه
ولی بعد که نظرات رو خوندم دیدم نه...
جریان کلا یه چیز دیگه س
نسبت به جاستی ها و هواداران آقای یگانه که مطمئنم
خطابم به بقیه ی دوستاس....
مطمئنم همه این جمله رو قبول دارید که میگن قطاری رو که ساکنه کسی بهش سنگ نمیزنه....
این جریان شده حکایت این روز های آقای یگانه...
پشت سر یه فرد موفق همیشه حرف و حدیث هست
نمیخوام بحثمو فقط به آقای یگانه ربط بدم ...
منظورم همه ی افراد موفق بود...
حالا این چیزا هم ربطی به مدیر برنامه های موفق داشتن نداره....
میرسیم به بحث کاور...
در این مورد صحبت های آقای یگانه به اندازه ی کافی روان بود که دوستان دستشون بیاد جریان واقعا چیه ولی اگه خوب متوجه نشدید میتونین به وبلاگ آقای یگانه سر بزنید....
در جواب اون دوستانی که نسبت به حرف آقای یگانه مبنی بر کاور بودن سکوت جبهه گرفتن بگم....
ما شایعاتی رو که مبنی بر کاور بودن آهنگای آقای یگانه بود رو با ارائه ی دلیل و مدرک رد کردیم....
حتی یکی از بچه ها به دفتر مجله ی تماشا هم رفت....
اینو به در پاسخ به دوستی میگم که گفتن ما پشت......رو خالی نمیکنیم
ما هم پشت آقای یگانه محکم و منطقی وایستادیم
حرفای آقای یگانه منطقی بود
حالا کسی که حرفای ایشون رو قبول نداره بیاد مرد و مردونه و کاملا منطقی حرفشو بزنه
سکوت قلبتو بشکن و برگرد دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
خب....
این دوتا مصرع که اصلا شبیه هم نبودن...
کی گفته این کاوره؟؟؟؟؟

آخه بچه ها به این که نمیگن کاور کردن....
برید مطالعه کنید.... چن تا آهنگ کاور شده و ورژن اصلی رو گوش بدید...
بعد قضاوت کنید...
یه پیشنهاد دیگه ام دارم...
برای یه بارم که شده علایق شخصیتون رو بذارید کنار....
یه دقیقه بیخیال شید طرفدار کدوم هنرمندید...
این جوری به نتیجه ی منطقی تری میرسید...و در انتها میگم که قراره دوتا آلبوم بیان....
هم حباب...
هم شلیک...
پس بهتره یه مدت دیگه صبر کنیم
با اومدن این دوتا آلبوم خیلی چیزا معلوم میشه

من سعی کردم منطقی حرفامو بزنم...
مثل خود آقای یگانه
امیدوارم...
هیچی...!!!
و در آخر در ادامه حرفای علیرضا میگم....
قوی باش آقای یگانه....
ما مثل کوه پشتتیم....
قوی باش و به راحت ادامه بده....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقى ما اینو دوباره به خاطر دفاع از حق محسن مینویسم دفعه اول که ثبت نکردى...... به خاطر محسن هزاربارم که شده مینویسم تا تایید کنى
در جواب یکى از دوستان که گفته بودن پیشواز فرزاد فرزین 4 میلیون درخواست داشته
عزیزم شما اگه به 777 زنگ بزنى و گزینه *برترین ها تاکنون*رو انتخاب کنى میبینى که اولین اهنگ یعنى برترین و پرطرفدارترین اهنگ سکوته!!!
و از این لیست 10 اهنگ 4 اهنگ متعلق به *محسن یگانه*هست!!!
و یا به لینک زیر برید,قسمت پیشواز
http://rbt.irancell.ir/user/loginindex.screen
این دلیلى دیگر بر محبوبیت بى حد و اندازه محسن یگانه
محسن ما موج و سدى ها پشت سرت هستیم!!با دلیل و مدرک!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام یه چند تا توضیح راجب این آهنگی که جدیدا پخش شده باید بدم
1.اول اینکه طی تحقیقاتی که با بچه ها(بابک شبرو-حسن-محمد شجاعی)کردیم فهمیدیم که این خواننده ترک عشق کارای محسنه
2.این خواننده ترک آخه دل من رو با تنظیم شهاب اکبری با کمی تغیرات کاور کرده لینک آهنگ رو آخر میزارم براتون
3.این آهنگی که به عنوان ورژن اصلی سکوت پخش شده مال آلبوم جدید این خواننده ترکه که سال 2011پخش شده در صورتی که سکوت سال 2010پخش شده یعنی اینکه این آقا کاور کرده از محسن نه محسن از اون اینم اسم آهنگ (Levent Azer -Sapladi Kalbime 2o11 Yep Yeni Albümden)شما همین اسم رو سرچ کنیددر یوتوب این آهنگ میاد

اینم آهنگ آخه دل من کاور شده از محسن یگانه با صدای Levent Azer به نام AHOKALBIM:
http://s1.picofile.com/file/7249496341/tatwap_com_6555_LEVENTAZER_AHOKAL...
اینم آهنگ کاور شده از سکوت با صدای Levent Azer :
http://dl.newmusic37.com/Music/Turkish/Dey90/24/Levent%20Azer%20(Version%20Asli%20Sokut).mp3

درضمن آخه دل من سال 2009کاور شده یعنی Levent Azer سالهاست به کارهای محسن علاقه داره میدونید که آخه دل من مال چند سال پیشه
آهنگی هم ع.ا میگه کاور کرده محسن همین آهنگه

خواهشا صحبت های منو همه جا پخش کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

vaghean man moondam cm ha bar che asasi taeed mishan??! chera nesfe cm haye ma taeed nemishe??!!in che modeleshe vaghean??
zamani ke hobab montasher beshe shoma javabetoono kamelan migirid!! oonvaghte ke mibinim kia daran az hassad az beyn miran!!
just yeganeh
just yeganeh
just yeganeh
just yeganeh
just yeganeh

..........................mesle hamishe poshte saret hastim.............................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من از طرفدارای محسن هستم ولی فرزادفرزینم دوست دارم فک میکنم محسن جان باید منصفانه تر راجعبه فرزادفرزین قضاوت میکرد .............ناراحت شدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

و باز هم یک سری شعار ...دوستان عزیز بنده طرفدار محسن چاوشی هستم لازم دیدم نقاطی رو بگم ... ابتدا در مورد مصاحبه اقای یگانه در مورد محسن چاوشی در اون مجله.. عده ای از دوستان گفتن یگانه از دوستش انتقاد کرده که سطح کاریش پیشرفت کنه ! من فقط یه سوال دارم رو چه اساس و چه استدلالی محسن چاوشی در حال نزول و آقای یگانه در حال پیشرفته اگه بحث آلبوم که آلبوم های محسن چاوشی همیشه پر فروشترین بوده از نظر ملودی سازی بگیم محسن چاوشی یکی از بهترینا بوده از نظر تنظیم بگیم خیلی پیشرفت کرده خواهشا بگید از کدوم نزول صحبت میشه ؟؟ یا منظور شما از نزول اینه که محسن چاوشی خودشو تکرار نمیکنه و همیشه میخواد کار جدید بکنه شایدم به خاطر اینه که آلبوماش همیشه متفاوت بوده و شبیه هم نیس ؟؟ در این مورد بحثی ندارم گذشت زمان نشون خواهد داد که کی ماندگارتر هست و کی در حال پیشرفته و کی در حال نزول پس گذشت زمان....

در مورد کاور کردن آهنگها ...آقای یگانه که به این راحتی میگن من از خواننده یونانی کاور کردم و اصلا ایرادی در این مورد نمی بینن چطور آهنگی رو که فقط یه بیتشو شنیدن به دوست خودشون یعنی آقای فرزاد فرزین اتهام سرقت ادبی رو میزنن حداقل تا آمدن آهنگ کامل صبر میکردن تا الانش اگه بخوایم حساب کنیم آقای یگانه رکورد دار کاور کردن آهنگ هستن پس به نظرم ایشون درباره آقای فرزین بی انصافی کردن تازه این بخش کوچکی از بی انصافی های ایشان می باشد هنوز تنظیم سکوت یادمان نرفته به هر حال امیدوارم دوستان متعصب یکم واقع بین باشن ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خداییش هر دو تا از بهترین هنرمندای ایرانن.همون طوری هم که محسن یگانه گفته بود ، از آلبوم شانس فرزاد یک کم بیشتر از خیلی خوشش اومده

من خودم به شخصه طرفدار محسن یگانه ام ولی به نظرم این آخر مصاحبه یک کم تند رفته
کاملا مشخصه که ترجیع بند عین همه ولی این که چه قدر عمدی بوده یا ...
نمی دونم شاید باید یک کم نرم تر می گفت !

عاشقتیم محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من نمی دونم چطور به این آشفته بازار می گین هنر ! موسیقی ما از همون ابتدا مشکل داشته و متوسط بوده ، الان هم هست ، هیچ حرفی هم درش نیست ! اما تو این اوضاع خراب ، تنها کسی که یه موسیقی ایران جون داده محسن یگانه است ! ما کلا خاصیت نابغه کشی داریم ! فقط کافیه به تاریخ نگاه کنید ، نمی خوام بگم یگانه نابغه است ، ولی بدون هیچ شکی بهترین خواننده ایران هست ، و وقتی خوب باشی حسادت هم زیاد می شه ، وقتی هم حسادت زیاد بشه ،  ...همین جمله و همین جایگاهی که دوستان به اصطلاح با معلومات ما برای خواننده ها در نظر می گیرند ، مشخص می کنه وضع موسیقی کشور تا چه حد خرابه ، عزیزان موسیقی دان ما تا با یه موج موفق مواجه می شن ، نابودش مکنند . .... با نگاه به کار الان دوستان می شه این قضیه رو پیش بینی کرد . در اخر بگم که برای محسن یگانه و طرفدارانش سکوت یه آرمانه ، نمی دونم حالا که محسن سکوتشو شکسته و می خواد از خودش دفاع کنه ، ما هم باید این کارو بکنیم یا نه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

درود بر یگانه ی موسیقی ایران محسن یگانه
حرفات حرف نداره

اینو بدون ما طرفدارات پشت سرت هستیم مثل سابق همونجوری( حتی بهتر از قبل)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...این حق ما یگانه اى هاست که خورده میشه.....یه نظرو باید 100 دفعه بنویسیم تا شاید شاید یکى از این 100تا ثبت بشه.... موسیقىما خیلى بىانصافى تایید کن اینو لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جای تاسف است زمانی که می توانیم از این اتفاق خوشحال باشیم که موزیک هوطنمان در

سطحیست که خارجی ها کاور می کنند خبر را وارونه جلوه می دهیم که شاید کینه های

شخصیمان را پیاده کرده باشیم و از تخریب هم وطن خود خوشحال هم می شویم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

پس چرا با اقای فرزین هم مصاحبه نمیکنید  ...ما همه پشت فرزادیم و هیچ وقتو هیچ وقت پشتشو خالی نمیکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فکر میکنم منظور یگانه از نیمه سرقت هنری اون (برگرد) اهنگ دوریت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خدای من این ملت کار مهمتر از این بحثا ندارن؟؟؟؟!!!!!!!!!!عزیزان من چرا حرص بیخودی میزنید؟؟؟؟طرفدار این خواننده و اون خواننده چیه؟مگه تیم فوتباله که طرفداری میکنین؟هر خواننده ای کارش خوب باشه جای حمایت داره.بدم باشه جای انتقاد.نظر شخصیم رو دارم میگم.یگانه نفسهای بی هدفش معرکه بود.اما رگ خواب ضعیف رو به متوسط بود.فرزاد هم اصولا خواننده ای هست که البوماش یه دسته.اقای یگانه شما واستا یه ماه دیگه البوم این اقا بیاد اهنگشو کامل گوش کن اگه دیدی سرقت کرده اول به خودش بگو اگه هم نتیجه نگرفتی از راه قانونی پیگیری کن.اخه عزیز من این مصاحبه های جنجالی تمرکز خودت رو برای کارات میگیره.شما با اصحابی هم این مشکلو داشتی.اخر سر هم ما نفهمیدیم اخه دل من واسه کیه.من اصولا عادت ندارم از خواننده ای بیخودی تعریف کنم ولی به شما توصیه میکنم یکم اخلاق حرفه ای چاوشی رو الگو قرار بدین.این همه انتقاد ازش شد.این همه تهمت اعم از درست یا نادرست بهش زدن.حرفی زد؟؟؟؟بخدا قسم همین اخلاق ها باعث محبوبیت بیشتر میشه.حالا فرضا این اقا اومده کار شما رو کاور کرده.یعنی البومش میومد کسی نمیفهمید؟؟؟؟ازتون تقاضا میکنم از این به بعد یه مقدار در مصاحبه هاتون تجدید نظر کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظر طرفدارای فرزاد فرزین تایید نمیکنید؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا که متاسفم برای موسیقی ما هرچی کامنت میدم نمیزارین چررررررااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه برای کسی دیگه بود الان همه نظرا بود فرزادم تا اخرش باهاتم دوست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یکی پشت سر خوانندشون حرف زد خودشونو کشتن به همه جا اعتراض کردن ...حالا ما هوادارای فرزاد تو تنها جایی که اعتراض کردیم اینجاس و خیلی مودبانه مثه بقیه نرفتیم دم دفتر این مجله و اون مجله و تو سایتمون به راحتی به کسی توهین نکردیم بهشون برخورده که چرا اعتراض کردیم..
فک کنم اگه قضیه برعکس بود تا الان این سایتو نابود کرده بودید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اولا صداقت آقای یگانرو تحسین میکنم و میفهمم که چقدر اذیت شده باید بگم نه هوادار پروپا قرصشم نه عاشقش اما بخاطر شعور موسیقاییش بهش احترام قائلم و کارشو اورجینال تهیه میکنم و موسیقی زیاد میشنوم و مخرم من در واقع از هوادارای آقای بهروز صفاریان و علی لهراسبی هستم تبریک میگم بخاطر موفقیت هاشون . خیلیها چشم دیدن موفقیت دیگرانو ندارند و امیدوارم در زندگی خصوصیشون هم پیروز و موفق باشند کارهایی که اسم کاور روش میاد به گفته خودشون اولا نام برده شده دوما کار شیرین و قشنگ وقتی میتونه با ترانه و تنظیم جدید و صدای خواننده زیبای ایرانی شنیده بشه چرا نشه ؟ من عاشق چشامو بستم هستم و بارها اشک ریختم......محشره هنوز گوش میدم خیلیا گوش میدن باارزشو زیباست ولی چرا دنبال ایراد گرفتن از کاری هستید که باهاش لذت بردید و گوشش میدید مثل تصمیم لهراسبی. وقتی قشنگه وقتی خود شادمهر ساخته وقتی لهراسبی بهترین اجراشو داشته وقتی بالذت گوشش میدم حالا اصلا شبیه دوتا کار دیگه شادمهر چه اهمیتی داره وقتی این قوی تر و کاملتر و شنیدنی تره..... بخدا زورداره یک عده  ...انقدر زحمت هنرمندان فهیم و با شعور و مومن رو زیر سوال میبرند تنها یک چیز جناب یگانه کینه ای نباش هیچوقت ارزش خودت رو پیش خدا بالا ببر و زیبایی کارهایی که ترانه و ملودی و خواننده یکیه خیلی زیاده /یکم روی ترانه هاتون با ترانه سراهای کاربلدتر هم مشورت کنید سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ما ساکت نمیشینیممممم
فرزاد فرزین دوست داریم و تا آخر باهاتیم...پشتتو ول نمیکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

والا موندیم چی بگیم یه روز میگن از یه خواننده یونانی کاور کرده بعد میبینن خراب کردن میبرنش سمت ترکیه بعد ترکیه میخواین ببرینش کجا؟....لابد میخواین بگین سکوت مال فرزاد فرزین بوده یگانه کاور کرده..البته برا شما کاری نداره مگه تهمت شاخ دم داره؟

دوستان فرزینی...ناراحتی شما از اونجاست که این اهنگ در تمام دنیا گل کرده.و دنبال یه بهونه میگردین

دوستان موسیقی ما اینم تایید نکنین دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من قبل ازا ین که واسه محسن یگانه متاسفم باشم واسه موزیک ما متاسفم که 4 تا نطر پشت سر هم گذاشتم الان هیچ کدومو نمی بینم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک مت من معذرت می خوام ... نظرامو تایید کردیم...منبا دقت نگاه نکردم...شرمندم :( بــــبخشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جناب موسیقی ما شما که همه رو تایید می کنی اینم تایید کن ...
دوستان طرفدار محسن یگانه ی عزیز !!!!

همه می دونن که Levent Azer اصلا خواننده نیست !!!!!!!!!!! هیچکس توی ترکیه ایشونو نمیشناسه و حتی خواننده حساب نمی کنه ... اینو با یه سرچ کوچیک تو گوگل هم میشه فهمید .. این خواننده دو تا آهنگ تا حالا خونده و از این خواننده های جدید و تازه وارده !!! بعد شما افتخار می کنید که خــــــــــــــــــــــــارجی ها آهنگای یگانه رو کاور کردن ؟! بابا خنده داره ! مگه چه خواننده ی بزرگ و معروفی کاور کرده ...؟!؟! این آقا که اصلا خواننده نیست ... سرچ کنید ببینید همگی ... توجیه بیخودی میارن هوادارای آقای یگانه ! اصلا به موسیقی ایران اهمیتی نمیدن اونا اینقدر که کاراشون قویه !
توجیه کاور کردن های محسن یگانه هم شد این دیگه ! خوبه والا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما خواهشا تایید کنید تا ابهامات بر طرف شه
من طرفدار هر دو هنرمند خوب کشورمونم
برای رفع ابهامات فقط خواهش میکنم این دو فایل را دانلود کنید،همه چیز روشن خواهد شد
دوریت و سکوت
در ورژن اول این دو ترک به صورت تیکه تیکه و به صورت پشت سر هم پخش میشه و در ورژن دوم این دو قطعه همزمان پخش میشوند.به طوری که یکی از باند چپ و دیگری از باند راست پخش میشوند.توصیه میکنم ورژن دوم رو با هندزفری گوش کنید.

دانلود ورژن اول
http://s1.picofile.com/file/7252404294/Farzad_Farzin_durit_Mohsen_Yegane...
دانلود ورژن دوم
http://s2.picofile.com/file/7252405799/Farzad_Farzin_durit_Mohsen_Yegane...
منبع: http://www.farzad-mohamad.blogfa.com/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلطان یگانه میدونم نظرما تایید نمیشه ولی همیشه عاشقتیم و برای حبابت لحظه شماری میکنیم چون تنها آلبومی که میتونه از رگ خواب و کل موسیقی ایران برتر باشه حبابه اونم با تنظیمای شهاب و مهران وااااااااااااااااای من همیشه دنبال عدالت بودم و آخرم تو این سایت پیداش کردم معلومه اگه نظر یگانه ای ها همه تایید بشه نظرات این پست به میلیون هم میرسه یگانه باشید
موسیقی ما: کاربر محترم دلایل تایید نشدن یا ویرایش نظرات در این سایت کاملا مشخص است .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن
فقط فــــــــرزاد فــــــــرزیــــــــــــــــــن

تا آخرش پشتتیم فرزاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام.....
فقط میخواستم بگم آقای فرزاد فرزین نیازی به شما نداره آقای یگانه.....
فرزاد فرزین در موسیقی پاپ بی نهایت طرفدار داره و شما اینو خوب میدونی......
و اما در مورد پشت خالی کردن....حیفه فرزاد که به شما بگه نامبر وان اما شما بگی کاور......متاسفم
بهتر کمی در رفتار و گفتارتون تجدید نظر کنین

و امااااااااااااااااااااااااااا
" مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
طــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرفداران
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد فـــــــــــــــــــــــــــــــــرزین
هــــــــــــــــــهمیشه و هــــــــــمه جا
ازش حمـــــــــــــــــــــــــــــــیت
مــــــــــــــــــی کنـــــــــــــــــــــــــــــیم"

فرزاد عزیز بهت افتخار میکنیم سلطان موسیقی پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست گرامی.... من تعریف شما رو از خواننده بودن نمیدونم هر کی آهنگ بخونه بهش میگن خواننده.... هم انگ کاور کردن رو به آقای یگانه میزنن هم خواننده نبودن رو به یه خواننده ی بیگناه دیگه.... بعد مسیله ی کاور بودن آهنگای آقای یگانه که تموم شد و رف... همه فهمیدن جریان چیه فک کنم باز شما اگه متوجه نشدین برین به وبلاگ خودشون سر بزنید... یه چیز دیگه میمونه که باز باید یاد آوری کنم.... ... شما توقع نداشته باشید که از رو یه تیزر به خیلی چیزا رو بفهمین... من واقعا واقعا قصد توهین به دانش موسیقی شما را ندارم به خدا راس میگم ولی توقع نداشته باشین که دانش موسیقیایی تون در حد آقای یگانه باشه... نه خواستم آقای یگانه رو بزرگ کنم نه شما رو کوچیک لطفا منطقی فک کنین..... مورد بعد رو خطاب به دوست عزیزم  ...میگم..... آقای یگانه جنگجال به پا میکنه؟؟؟؟ دوستان وجدانتون کجا رفته؟؟؟ منطقتون کجا رفته؟؟؟؟ من واقعا دیگه موندم چی بگم؟؟؟ گله کردن از اینکه دوست نداشتن آهنگشون کاور بشه یا حداقل دوست داشتن قبلش ایشون رو در جریان بذارن اسمش جنگجاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  ...به عقلتون رجوع کنین... به منطقتون....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد به خدا عاشقتم. همه ی زندگیم تویی. تو داری پیشرفت می کنی. هر روز بهتر از دیروز. مسیر سختی پیش روته. مانع زیاد جلو راته. اما توجه نکن. نو راهتو برو. تو خودتو تو این حاشه ها وارد نکن. آره آقای یگانه  ... . تو راهتو برو که پیروز شی. و یه جمله رو از مصاحبه ی آقای یگانه برای خودت الگو بگیر و الگوی خودت قرار بده....... عاشقتم فرزاد... عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...فکر کنم برای ترک اول البوم شک بهتر باشه شما که به گفته ی خودتون از تو سطر خبر ها بودن بدتون میاد از حاشیه و.... دوست ندارین بعد یک مدت سوکت حالا یک همچین مصاحبه ای مدین بیرون افرین لیست خوبی هم از قهر و اشتی دارین اقای چاوشی بنیامین حالا هم فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

91.99.41.67
دوست عزیز یادت رفت با علی اصحابی هم قهره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...فرزاد فرزین عزین دوست داریم و مثل کوه پشتت واستادیم.... فقط فرزاد فرزین..... فقط فرزاد فرزین......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ممنون از دوستی که برامون رفع ابهامات کردن......
دیگه کاملا معلوم شد که از روی سکوت کاور کرده....
زنده باد محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

hame midoonan k aghaye yegane ba ahange khakestaram nakon maroof shodano be oon mahbubiat residan.darsoorati k oon ahang cover shode az ye ahange unani bood.!! kamelan az hame lahaz shabi be haman va faghat sedaye khanande ha fargh dare!!! ishoon esme inkaro gozashtan elham gereftan!!hala farzad k faghat ye ghesmate kootah az ahangesh shabish shode serghate honari karde!!!!!!
man in 2 ta ahango az aval baham play kardam.va zabt kardam. faghat baraye 32 saniye in 2 ta ahang yekam dar '' vazn '' baham shebahat daran, hamino bas!!!
serghat kalameye dorosti niiis !! taze khube farzad hanooz kole ahango nadade biroon k hamchin tohini behesh shode !!
inam linke pakhshe hamzamane har 2 ahang az aval ta jayi k ahange farzad tu tizeresh omade...!!
http://www.mediafire.com/?0jfl7r33wmp3lyb

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما اگه تایید کنه من قراره به عرض طرفدارای آقای فرزین برسونم که اگه پخش آهنگ از رادیو نشونه ی جهانی شدنه پس طرفدارای سیروان باید ببالن به خوانندشون
ما هم بهتره به جای حسادت به موفقیت یه خواننده بهش تبریک بگیم

در ضمن ترجیع بند آهنگ فرزین قطعا شبیه سکوته و بهتر بود فرزاد فرزین یه اجازه ای از محسن یگانه می گرفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من این بار دیگه اقای فرزین نباید کوتاه بیان چون سکوت در برابر این حرف ها به معنای قبول این حرف هاست-ایشون باید بدونن که طرفداراشون مث همیشه ازشون حمایت میکنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...فرزاد جان خیلی پیشرفت کردی امیدوارم که بیشتر از این هم پیشرفت کنی من اینو احساس میکنم ما تا همیشه طرفدارت هستیمو میمونیم
ماطرفدارت می مونیم
خیلی دوست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

BABA DAME FARZAD GARM BA IIIIIINNNNHAME TARAFDAR MASHALA

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیزی که لینک وبلاگتون رو گذاشتید...
من به وبلاگتون سر زدم...
آهنگ سکوت یه آهنگ کامله در صورتیکه دوریت فقط تو تیزر اومده...
پس از این نظر نمیشه این آهنگارو این جوری و به این سبک مقایسه کرد....

mm
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه تک ستاره پاپ ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن جان در مورد البومت باید بگم که ما منتظر البوم جدیدت تا سال دیگه هم میمونیم و امیدوارم و مطمئنم که مثل البوم رگ خواب بهترین البوم پاپ سال میشه. اگه البوم دیر بیاد و خوب باشه بهتر از اینه که کارت مثل بعضی اقایون به قول خودشون خواننده (که با اهنگهای تو به اینجا رسیدن) باشه. مهم نیست که بهت تهمت ناروای سرقت هنری و از این جور حرفای بی پایه و اساس بزن. امثال این جور ادما حتی معنی کلمه کاور رو هم به زور میدونن . در هر حال اینو بدون طرفدار هات همه جوره دوست دارنو عاشقانه اهنگهاتو گوش میدن چون اون شعر و حسی که به اهنگهات میدی هیچ خواننده ای نمیتونه بده. اینو بدون در اخر فقط موفقیت تو میمونه و سر بلندی طرفدارات.

سرتو بالا بگبر - من کنارتم هنوز........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه خیلی تاسف خوردم که این چنین در مورد آقای فرزاد فرزین اظهار نظر کردید ولی بدونین با این حرف ها کاری از پیش نمیبرید... اون دوستمون هم راست میگفت اگه سایت رسمی فرزاد باز بود و این خبر اونجا منعکس میشد شک نکنید حمایت از فرزاد به حدی میرسید که همه ماتم زده میشدن...
فرزاد فرزین حمایتت میکنیم...

فرزاد فرزین این بار هم به سمت بازار موسیقی پاپ شـلیــک میکند

از طرف مصطفی / سپیده و علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بعضی وقتا آدم یه چیزایی میشنوه که خدا رو شکر میکنه که ضرب المثل طرف از تعجب شاخ در اورد حقیقت نداره وگرنه من الان خودم باید ده دوازده تایی شاخ درمی اوردم. آخه هرچقدر فرزاد میاد نجابت به خرج میده من نمیدونم چرا همه از این قضیه سواستفاده میکنن؟آخه این چه دست بی نمکی که این پسر داره که با هرکس رفیقه طرف کلا نمک میخوره نمکدون میشکنه و هرچی دوست داره پشت سرش میگه ولی با این حال بازم فرزاد همیشه گفته خودشو اینقدر کوچیک نمیکنه که بخواد سر حواشی این حرف و حدیث ها با کسی بحث کنه و همیشه هم از طرفداراش خواسته که به سایر خواننده ها و طرفداراشون احترام بذارن اما بعضی ها دیکه شورشو در میارن دوستان علاقه مند به جمع آوری مدرک فقط کافی سیر دوستی و مصاحبه های فرزاد و آقای یگانه(که واقعا با این مصاحبه نشون دادن تو چه چیزهایی یگانه هستن!!!!!)رو بررسی کنن اگر فقظ به اظهار نظرهای این دونفر راجع به هم توجه کنید متوجه میشید که کی پشت کی رو خالی کرده،فرزادی که همیشه از دوستیش با محسن به خوبی یاد کرده و گفته که باهاش رفاقت میکنه نه رقابت یا آقای به اصطلاح یگانه!هرچند فرزاد به اینجور پشت ها احتیاجی نداره آقای یگانه،مارا به خیر شما امید نیست لطفا شر نرسانید! و اما در مورد آهنگ سکوت که یگانه داره باهاش فریاد میکنه و فکر میکنه آسمون دو نیم شد این آهنگ افتاده پایین،حالا من کاری به این ندارم که این آهنگ کاوره یه آهنگ خارجی هست یا نیست ولی چطور وقتی آقای یگانه کاور میکنن براشون باعث افتخار و کلی با آب تاب از این شاهکارشون تعریف میکنن و اینکه تو عالم هنر این حرفا نیست اما یهو راجع به فرزاد فرزین حرف از سرقت میزنن؟  ... آقای یگانه معلوم شد که خودت هم حرف خودت رو قبول نداشتی کاور کردن یا سرقته یا یه کار هنریه،نمیشه که واسه شما خوب باشه واسه بقیه بد!تازه همه ی این حرفا در صورتی بود که کار فرزاد واقعا کاور بودکه هر آدم ناشنوایی !!!هم اگه تیزرو گوش بده میفهمه کار کاور نیست چطور آقای یگانه توقع دارن که دیگرانی که تخریبشون میکنن دلیل و مدرک بیارن اما خودشون به این راحتی میخوان شخص دیگری رو زیر سوال ببرن؟نه برادر من با این کارا نه فرزاد بلکه خودشمایی که با حرفای ضد و نقیضت زیره سوال میری. برای اون دسته افرادی هم که گفته ترجیع بند کار ها مثل همه ،دیگه واقعا متاسفم،یعنی ما هیچ دو ترانه هم قافیه دیگه ای تو کل دنیا نداریم؟هرکس آخر مصرعش گفت برگرد کار محسن جان شما رو کاور کرده؟خوبه که فارسی زبانیم هممون و اینقدر اطلاعات دستور زبانی بعضی ها ضعیفه که به محض اینکه دو تا کلمه شبیه هم دیدن انواع و اقسام جرایمو بهش نسبت میدن،بخدا هر گردی گردو نیست در کل همه ی معترضان فرزاد فرزین سنگر بگیرن که میخواد با قدرت تمام شلیک کنه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Mohsen Yeganeh For Ever

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز تو میدونی ملودی چیه؟
یه تعریف از ملودی بکن؟...
به این شباهت نمیگن کاور تا تقلید ملودی
بلکه فقط یک شبهات جزئی سمپلی هست که من به جرعت میگم فرزاد از این سمپل در آهنگ شانس و اون تو نیستی خودش سال 88 استفاده کرده یعنی زمانی که هنوز سکوت نیومده بود.
ولی فقط فرقش اینه که ملودی سکوت در اکتاو بالاتر تنظیم شده...
دوست عزیز من خودم کلاس تئوری و سولفژ موسیقی میرم و دارم این موارد رو تک تک میخونم و شباهت ها و تفاوت ها رو خوب تشخیص میدم.
و بودن شک میگم این چیزی که شما اسمش رو گذاشتین کاور ، کاور نیست. روزتون خوش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوریت این خونه رو ویروونه تر کرد ... تنهام نذار منو دیوونه برگرد

سکوت قلبتو بشکن و برگرد ...
فقط به خاطر یه برگرد که مثل همه شعر هم تقلید شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که م ...................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد فرزین میاد این همه کارای عجیب و غریب در کنسرت هاش انجام میده تا فقط کنسرت هاش پرشه
وحتی تمدید هم نمیشه
اما کنسرت های محسن یگانه در عین سادگی همیشه شلوغه و بارها دیدیم یک کنسرت دو سانسه چهار سانس تمدید میشه

بهتره برای پی بردن به تعداد طرفدارای محسن یگانه این کلیپ ها که واسه کنسرت100هزار نفری محسن در پارک آزادگان هست رو ببینید
http://s1.picofile.com/file/6933421526/1.mp4.html
http://s1.picofile.com/file/6933425550/2.mp4.html
http://s1.picofile.com/file/6933429574/3.mp4.html
http://s1.picofile.com/file/6933434604/4.mp4.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

درووووود بر فرزاد فرزین تک ستاره پاپ ایران

فرزاد نشون بده که شلیکت به هدف میخوره

تک اجرای کنسرت ایران دوستت داریمممممم

فـــــــرزاد فـــــــــرزین

تا آخرین نفس همراه فـــــــرزاد فـــــــــرزین هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چی میگین شما؟!ما کی برای توجیه کاور کردن یگانه اومدیم گفتیم خیلی خواننده بزرگیه که خارجی ها هم میان کارهاشو کاور میکنن؟!بحث کاور کردن یگانه که کلا" تموم شد رفت.توجیه هم نمیخواست چون با دلایل منطقی و گذاشتن لینک آهنگا در کنار هم و دقت به تاریخ انتشار هر کدومشون اون بحث به کلی تموم شد و دوستانی هم که تهمت کاور کردن به محسن یگانه زدن رسوا شدن!ما میگیم باید افتخار کنیم که یه خواننده خارجی(حالا هر مدتی هست که خواننده شده)چه قدر از خواننده های ایرانی خوشش میاد که آهنگاشو کاور میکنه و براش پیج فیس بوک لایک میزنه و...بحث توجیه نیست.اون کاملا" تموم شد.توجیه نمیخواد.بحث محبوبیته!یه کم دقت کنین بعد نظر بدین لطفا"!
بعدم دوستان عزیز طرفدار آقای فرزاد فرزین عزیز!یه بارم گفتم بازم میگم.محترمانه هم میگم نه مثل خودتون!وقتی از مسائل پیش اومده میون دو تا خواننده خبری ندارین،یا اطلاع درستی ندارین،لطفا" ،خواهشا" قضاوت نکنین و نظرات بی ربط ندین.محسن یگانه با علی اصحابی قهر نیست!اون کلا" یه مشکله خیلی بزرگه که آقای اصحابی مرتکب اشتباهی شدن و در اینجا خدا وکیلی حق با محسن یگانس.بحث میون بنیامین و یگانه هم که تموم شد.به دلایلی بینشون مشکلی پیش اومده بود که با کوتاه اومدن طرفین و پا پیش گذاشتن و بزرگواری جفتشون قضیه به خوبی و خوشی تموم شد!دیگه شما چرا کاسه داغ تر از آش شدین؟!تازه ایشون با چاووشی و فرزین هم مشکل به خصوصی نداره.شمایید که مشکل تراشی میکنید با حرفا و رفتاراتون میون دو تا خواننده!
یه چیز مشخصیه هر کسی طرفدار خواننده خودشه و کوتاه بیا هم نیست!تنها راه حل مصاحبه درست و حسابی و جواب درست حسابی آقای فرزین و چاووشی به این صحبتای یگانس.که دست موسیقیه ما هستش که چی کار میخواد بکنه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

البته اینم بگم!با وجود شباهتی(حالا چه جزئی چه کلی)که بین قطعه"سکوت"و"دوریت"هست،محسن یگانه عزیز هم یه مقدار تند رفته!ولی خوب اونم به خاطر همون دلایل شکستن سکوت بعد از مدت زیاد و بی حرمتی های فراوون بعضی از افراد هستش!چه میشه کرد!واقعا" تا حالا برای خودتون پیش نیومده گاهی بعد از مدت زیادی که جلوی بی احترامی های افرادی سکوت میکنین اما بعد از مدتی دیگه توان سکوتو ندارین،با آخرین توانتون به مقابله میپردازین؟!دیگه به هیچی فکر نمیکنین؟خوب آدمیزاده دیگه!اینم مشخصه که محسن یگانه یکی از با اخلاق ترین های موسیقی ایرانه.مثل آقای فرزین،مثل آقای چاووشی و...که همشون از بهترین و با اخلاق ترین های ایرانن!البته من اصلا" نمیگم محسن یگانه استباه کرد.میگم یه خورده دلش پر بوده و بد جور گفته!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فرزاد فرزین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلطان فرزین سرقت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلطان ما کاراش رو هم میدزدن ولی اونقد بزرگواره که هیچی نمیگه

واااااااااااااااااااااااای ماشالله ماشالله داش فرزاد ما چقدر طرفدار داره ای ول دمتون گرم فرزادیسما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وقتی آهنگای شانس فرزاد فرزین در صدر چارت های رادیو های معروف اروپایی بود یگانه سکوتش کجا بود ... وقتی صدای آهنگ اون تو نیستی و آلبوم شانس فرزاد فرزین از همه ی ماشین ها شنیده می شده سکوت کجا بود ؟ فرزاد فرزین با آلبوم شانس خودشو ثابت کرد و با کنسرتای متفاوت و قوی خودش ... شما نمی تونین فرزاد فرزینو زیر سوال ببرین ! ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

aghaye yeganeh ma be shoma hagh midim, ma montazere hobab mimoonim va azatoon mamnoonim babate zahamatetoon ,movafagh bashid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخ جون..... ... مواظب باشن فرزاد شلیک می کنه  ... فـــــــــــــــــــــــــرزاد فرزیـــــــــــــــــــــــــــــن ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من یکی از طرفداران حمید عسکری هستم.میخوام بدونم چرا همه یک جانبه رفتن پیش قاضی؟!!بذارین محسن یگانه و فرزاد فرزین خودشون تکلیفشون با هم روشن بشه بعد بیاین جار جنجال و قیل و قال راه بندازین.شاید اگه خود فرزاد فرزین در این باره صحبت کنه همه چی روشن بشه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مثلا میگی آهنگ چشمامو میبندم علی لهراسبی از رسپینا واندی میخوای ششششششششششششادمهر رو خراب کنی؟!
همین مونده بود تو خودتو با شادمهر مقایسه کنی ههه هه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کامل کامل خوندم. تا انتها! نزدیک نیم ساعت طول کشید....

هنوز پشته سرت هستیم.... مثه سابق همونجوری....

اگر ما یه برنامه ی تلویزیونی مختص موسیقی تو تلویزیون خودمون داشتیم اصلا این اتفاقا تو یه صفحه ی مجازی دنبال نمیشد! چون بنا به اقتضای این کار باید سند و مدرک طبق گفته ی محسن یگانه ارائه بشه!

اگر خود اون خواننده ی ترک بیاد و اقرار به کاور کردن بکنه تمام این چیزا حل میشه!

همینجوری که باید باعث افتخارمون باشه که جدایی نادر از سیمین تو یه فستیوال معتبر خارجی همه ی جایزه هار و درو میکنه و مجوز اکران تو سینماهای آمریکار و میگیره و باعث افتخار ایران و ایرانی میشه! همینجورم باید وقتی یه خواننده ی بیگانه یه کارم که نه چنتا کار از یه خواننده ی ایرانی میکنه باید به اون خواننده حالا هرکی که هست افتخار کنیم.
محسن یگانه بی دلیل یگانه ی موسیقی پاپ ایران نیست! واقعا بی دلیل نیست این موضوع! کی میتونه کتمان کنه که رگ خواب بهترین آلبوم پارسال و حتی به اعتقاد من 4.5 سال پیشه!

سیروان خسروی میره و نفر اول چارت رادیو هلندی میشه! کی ازش تقدیر میکنه تو این مملکت؟ محسن یگانه آهنگاش و تا اون سر دنیا میشنون و حتی کاور میکنن! کی ازش تقدیر میکنه؟ تاره این همه ام حاشیه واسش درست میکنن!

فقط با یه تیکه از حرفای محسن یگانه موافق نیستم!
کی میگه تراک قلب یخی محسن یگانه ضعیف بود؟! از خودش که باید شنید چون نشونه ی انتقاد پذیری و تواضعه! ولی به نظز من و این فقط نظر منه. یکی از بهترین کارای محسن یگانه بود! هم از لحاظ وکال! از لحاظ ترانه نابود کنندس این آهنگ! عاشق اون یه تیکه ی اوجشم....

منتظر حباب میمونیم. به سال 90 نمیرسه! ولی ما به 91 امیدواریم....

زنده باد یگانه ی موسیقی پاپ ایران
یگانه باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یکم از این شایعه پراکنیام تقصیر ما هواداراس! که از محسن یگانه غافل شدیم... این و بدون اغراق میگم! همینجوری که محسن یگانه جدی تر داره کارشون ادامه میده مام باید جدی باشیم و با هر اتفاق نا مربوطی که از منطق و حق دوره برخورد جدی بکنیم!

خیلی می خوام تشکر کنم از سایت موسیقی ما . من خودم کسی بودم که گفتم دیگه سر مسائل اوایل سال و انتخاب بهترین ها اینجا که اولین سایتی بود که پی سی و روشن میکردم و سر میزنم دیگه نمیزنم ولی الان می خوام به جرات بگم که با این کار و این مصاحبه ی مفصل که خیلی شخصا بهش احتاج داشتم کلی از دلم درومد :دی

حتما این مصاحبه ی خیلی خوب و عالی و شیر می کنم با ذکر منبعش همه جا!

زنده باد یگانه ی موسیقی پاپ ایران
یگانه باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...خواننده فقط محسن یگانه عزیز سلطان پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
چرا کامنتهایی که میزاریمو تایید نمیکنید ما که توهین نکردیم به کسی و قوانین رو رعایت کردیم پس مشکل چیه؟
من مثل یه پروانه همش دورو برت بودم/مثل سایت تو تنهاییت/همش پشت سرت بودم/به آتیش می کشم هر جا /که می بینم ازم دوری/هنوز پشت سرت هستم/مثل سلبق همون جوری/از این دنیای بی احساس /یه روز حقت و میگیرم....
تندیس درونیت زباترین تندیس خواهد بود شک نداریمو ایمان داریم....
راستی عکس هایی که گذاشتین از آقای یگانه بعد نیست روش زوم کنید میبیند که ایراد داره و رو دهانشون نقاط قرمز رنگه...چرا این جوری؟همین عکس ها اصلیشون موردی نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من اصلا و ابدا مخاطب کارای آقای فرزین نیستم ولی این آهنگ که اینجوری سرو صدا کرد و گرفتمو گوش کردم.با دلیل و مدرک به اونایی که موسیقی رو اصولی بلدن میتونم ثابت کنم که این 2تا کار 2تا درجه بندی مختلف آکوردی دارن که هیچ ربطی به هم نداره.قطعا رو 2تا ترکیب ، یک ملودی نمیشه گذاشت ! تعجب مبکنم که میگن این کاور اونه! درصورتی که اصلا علاوه بر درجه بندی آکورداش هارمونیشم متفاوته! در عجبم که چرا گفتن سرقته؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما متاسفم که نظر قبلی منو بی هیچ دلیلی تایید نکردی ... .من در جواب ای اقای  ...می خوام بگم عزیزم هرچقدر پول بدی اش میخوری فرزین خواننده ای است که دوست داره خودش رو به استاندارد های جهانی برسونه اگر از موسیقی چیزی میدونی باید ببینی که در کل دنیا خواننده ها چه اجراهایی در کنسرت دارند اگر شما اینقدر سطح توقعت از اجرا پائین هست از بی خبری خودت است .در ضمن شما نمیدونین مثل اینکه اقای فرزین در پارک ازادگان چند اجرا داشت و چه جمعیتی از ایشون استقبال کردند شما حتی تفاوت سبک اقای یگانه و فرزین رو هم نمی دونین چون سلیقه شما موسیقی اقای یگانه است پس اظهار نظر تون بی مورد است در ضمن با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه . یکبار دیدین اقای فرزین اینهمه منم منم کنه ؟!! با بی احترامی اعتبار برای اقای یگانه کسب نکنین....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دلیل اثبات کاور نبودن آهنگ فرزاد فرزین...
خوب دقت کنید ، فقط خواهشا مصراع ها رو با هم قاطی نکنید...
روخونی نکنید..!! ریتم آهنگ رو در ذهن خودتون بسازید یا اینکه مصراع هارو دونه به دونه با دقت گوش کنید...

مصراع اول: دوریت این خونرو ویرونه تر کرد ( فرزاد فرزین )
مصراع اول: سکوت قلبتو بشکنو برگرد ( محسن یگانه )
.......................................................
مصراع دوم: تنها نذار منو دیوونه برگرد ( فرزاد فرزین )
مصراع دوم: نذار این فاصله بیشتر از این شه ( محسن یگانه )
.....................................................
مصراع سوم: چطو دلت میاد یادم نباشی ( فرزاد فرزین )
مصراع سوم: نمیخوام مثل گذشته که رفتی ( محسن یگانه )
.......................................................
مصراع چهارم: جز من کی قدرتو میدونه برگرد ( فرزاد فرزین )
مصراع چهارم: دوباره آخر قصه همین شه ( محسن یگانه )
.......................................................................

هر دو آهنگ :

سکوت ( محسن یگانه ) / دوریت ( فرزاد فرزین ):

http://s1.picofile.com/file/7252404294/Farzad_Farzin_durit_Mohsen_Yegane...

هر دو آهنگ همزمان:

http://s2.picofile.com/file/7252405799/Farzad_Farzin_durit_Mohsen_Yegane...

........................................................................

اگه توجه کنید میبینید که حتی قافیه ها هم ربطی به هم ندارن...

به هر دو آهنگ گوش بدید هم قافیه ها و ریتم آهنگ زمین تا آسمون فرق میکنه خواهشا منصفانه و با عدالت قضاوت کنید...

قافیه بیت هر دو آهنگ:

بیت اول / دوریت ( فرزاد فرزین ): کرد / برگرد

بیت اول / سکوت ( محسن یگانه ): برگرد / این شه
...............................................................
بیت دوم / دوریت ( فرزاد فرزین ): نباشی / برگرد

بیت دوم / سکوت ( محسن یگانه ): رفتی / همین شه
.................................................................
توجه: در بیت اول فرزاد فرزین در مصراع دوم از برگرد استفاده کرده ولی محسن یگانه در بیت اول از برگرد در مصراع اول استفاده کرده
..............................................................................
حالا با توجه به این دلیل محکم + جزییات خودتون خداتون قضاوت کنید کجای این کار کاوره؟؟..!!
ضمنا به میکس هر دو آهنگ گوش بدید
و به ریتم خوندن قطعه اصلی توجه کنید...
آقای یگانه . هواداران یگانه عزیز دلیل اثبات از این محکم تر؟؟
از این جزئی تر بپردازیم بهش؟؟؟!!
موفق...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من به عنوان طرفدار محسن یگانه، احترام بسیار زیادی برای فرزاد فرزین قائلم و خودم رو یکی از طرفدارای فرزاد هم میدونم! شدیدا هم مشتاق رفتن به کنسرتش هستم!
ولی
نمیشه کتمان کرد که آهنگ فرزاد فرزین به طور خیره کننده ای از سکوت الهام گرفته! حتی در شعر

بله به نظر من

دوریت این خونه رو ویروونه تر کرد ... تنهام نذار منو دیوونه برگرد

سکوت قلبتو بشکن و برگرد ...

چه در مفهوم چه در وزن، کپی هم هستن

باز هم میگم این دلیل نمیشه که من نسبت به فرزاد فرزین بد بین بشم! فرزاد و محسن دو دوست قدیمی هستند که ایشا.. این مشکل کوچک هم بزودی برطرف میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط محسن یگانه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

صداهای نرمال شادمهر عسکری .. یگانه ... لهراسبی ..اصحابی ...صادقی ....خواجه امیری ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ONLY Yeganeh
متاسفم برای اشخاصی که از موفقیت کسی ناراحت میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

vaghan alan maniye hambastegi ro fahmidam vaghan afarin be havadaray farzad farzin ke in tori posht honarmandeshon istadan emroz be khodam be onvan yek farzad farzini eftekhar kardam hala delam mikhad bedonam aghay yegane chi jori mikhan jloye in hame havadar ba gheyrat beistan o began farzad farzin melody mano dozdide va dorit caver sokote omidvaram musice ma sohbati ham ba farzad farzin dashte bashe ta in mozo roshan she

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه کاور کجا بود ........ هیچ کاوری نیست من هم یگانه رو دوست دارم هم فرزین رو ولی میگم کار یگانه اشتباهه که میاد در مورد 2 تا از بهترین دوستای قدیمش حرف میزنه در مورد این دوستمون که گفته فرزاد فرزین طرفدار نداره فکر کنم اصلا با موسیقی ایران آشنایی ندارن..... فقط فرزاد فرزین محسن یگانه و محسن چاووشی  ...منم میشینم آهنگاشونو گوش میدمو لذت میبرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

JuSt YeGaNeH
ONLY Yeganeh
Mohsen Yeganeh For Ever
yeganeh soltane moosighi jahan
زنـــــــــــــــــــده باد یــــــــــــــــــــــگانه صـــــــــــــــــــــــــادق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خانوم  ... خب اون سالی که مازیاد فلاحی آلبوم داد اصلا فرزاد فرزین آلبوم نداده که داری مقایسه میکنی ! بعدش سبک همه آهنگاش مثل همه برو با یکی در حد خودش مقایسه اش کن محسن یگانه هم اونجا گفته که اشتباهم اینه واسه کارام تیزر نمیسازم یعنی اینم به این نتیجه رسیده کارای فرزاد تو ایران بهترینه و میخواد به سمت تیزر و کارای فرزاد بره ! کی گفته حالا طرفدارای مازیاد فلاحی 2 برابر فرزاد فرزینه ؟ :))))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ببینید کسی که زیاد از خودش تعریف میکنه یعنی خودشم به خودش شک داره ! بعضیا اصلا نیازی ندارن که بیان همچین مصاحبه هایی انجام بدن که اسمشون بعد از مدت ها بیفته سر زبونا ! ایشون ها باید قبول کنه خیلیا اومد رو دشتش ...
فرزاد فرزین و مازیار فلاحی و بابک جهانبخش و ...
شخصیتی که این انسان ها دارن نمیان توی رسانه ی عمومی بگن کسی سرقت کرده !
" ادب مرد به ز دولت اوست "

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این حرفا چیه اولا که تقلید یعنی چی؟دوما فرزاد 10 ساله که داره عرضه و هنرشو به رخ میکشه از کوزه برون همان تراود که در اوست همانطور که دیدین داره از کوزه موسیقی فقط هنر فرزاد فرزین با ایده های عالیش میتراوه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا افتخار میکنم که طرفدار فرزاد فرزین هستم و افرین میگم به تمام طرفدارای فرزاد فرزین که پشت فرزاد ایستادن و ازش حمایت میکنن واقعا دم همتون گرم.
فـــــــــــــــــــــرزاد بـــــــــــــــــــــــــهتـــرینـــــــــی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شـــــــــــــــــــــلیک....

25 بـــــــــــــــــــــهمن...

مـــــــــــــــــنتظر بــــــــــاشید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوستان هر وقت دیدید رفیق قدیمیتون اومد ازتون بد گفت بدونید پیروزید . . . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کارای که اقای فرزین تو کنسرتاش میکنه واسه فروش بلیت نیست برای اینه که به هواداراش احترام میذاره و میخواد کنسرتاش به استانداردای جهانی نزدیکتر باشه نه معمولی و غیر استاندارد برای همین کارا و خلاقیته که اقای فرزاد فرزین و هواداراش با همه فرق دارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن عاششششششششششششششقتم
یگانه بمون تا ابد

the best singer in the world:MOHSEN YEGANEH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... چه شما بگی اون تراک کاوره چه نگی فرزاد یکی یه دونه است.... فرزاد نیازی به کاور کردن نداره آدمی هم نیست که بخواد پشت رفیقشو خالی کنه .... فرزاد جان ما تا تهش پشتت واستادیم....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

25 بهمــــــــــــــــــــــــــن..........
شلیک....
فــــــــــــــــــــرزاد با قدرت تمام شلــــــــــــــــــــــیک می کند.....
با شلیک همه ی حباب های آکنده از تهمت را خواهد ترکاند ... !!!
شــــــــــــک نکنین....
شک نکنین...
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک نکنین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام
واقعا برای محسن متاسفم.
فقط اینو میشد بگی براش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...? vaghti farzad album sharaeh ro biron dad in yeganeh koja bod? hameye ma shakhsiyat varaste va frotan aghaye farzin ro mishnasim kasi ke khob bashe manam manam nemikone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

farzad farzin nemoneye ye ensane bi ria va motevaze
kasi ke movafagh bodanesh ro ba amal neshon dade
na inke mesle basia ba harf to bogho karna kone

mosice ma lotfan taeed kone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

in aghaye yeganeh ke be toor ghair mostaghim az lebasaye farzaaaaaaaaad irad migire mige show lebas chon khodesh nemitone shik posh bashe az yeki dige irad migireh

mosice ma eltemas mikonam nazaramo taeed kon * یکی دیگر از ایراداتی که به شما وارد است این است که چرا انتخاب خوبی برای لباس‌های کنسرت‌هایتان ندارید؟ پوشش شما در کنسرت‌هایتان شاید مناسب یک سوپراستار نباشد

من به این معتقدم که آدم‌ها کلی هزینه کرده‌اند و پول داده‌اند که به کنسرت بیایند تا من را ببینند و صدایم را بشنوند. دستشان درد نکند. حالا من بیایم و خودم را به نمایش بگذارم و برایشان شو اجرا کنم؟ خودم را عذاب بدهم که آن‌ها من را در لباسی که تویش معذبم ببینند؟ به نظر من یک لباس راحت خیلی بهتر از این است که یک دست کت و شلواری بپوشی که اصلا در ان راحت نیستی. این جور لباس‌ها برای آتلیه و عکاسی مناسب است. اگر قرار است مردم لذت ببرند از کنسرت من پس بهتر است که من سرحال باشم. نه اینکه در یک لباس باشم که خودم هم از پوشیدن آن عذاب می‌کم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چرا نظرای منو تایید نمیکنین؟مگه چی گفتم؟

فرزاد بهتربن و با شخصیت ترین خواننده هستش به کوری چشم بعضیا...
زنده باد فرزاد فرزین ...سلطان موسیقی پاپ ایران...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ma havadara poshtetim farzad ejazeh nemidim hamchin angi ro behet bechasbonan va sabegheye derakhshan honarito zir soal bebaran

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای یگانه که میای با این لحن مصاحبه می کنی  ...نه تنها از طرفدارتون کم میشه بلکه ضربه بزرگی به خودتو می زنید .انعکاس این مصاحبتونو تو سایتا ببینید!طرفدارا از دستتون خیلی ناراحتن.یادتون باشه اگه به ایجا رسیدید هر چه داشتید از مردم دارید چو نه تنها شما بلکه تمامی هنرمندان و خوانندگان بدون مردم هیچن چون همین مردم هستند که براشون شهرت میارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موزیک ما این بحث تموم نمیشه؟!!این جماعت فکر کردن همه چیزو میبینن ومیدونن که هی قضاوت میکنن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موریکما واقعا برات متاسفم, یه کامنت گذاشتم بدون هیچ بی احترامی با کمال ادب ولی جرات نکردید تایید کنید, چرا؟ چون همگی طرفدار چاوشی هستید و با یگانه مشکل دارید ....
خیلی خوشحالم میبینم خواننده مورد علاقه ام اینقدر دشمن داره ... چرا؟! چون دشمناش بیخودی دارن خودشون رو میکشن تا سد راهش بشن ولی هیچ کاری ازشون ساخته نیست و محسن یگانه مثل همیشه با قدرت کار میکنه و کاراش رو به طرفداراش تقدیم میکنه ...
این دومین و آخرین کامنتم بود
اولیش رو که تایید نکردین, اینم تایید نکنید خوشحال باشید ...
هنوز تو دوران یه توپ دارم قلقلیه به سر میبرید !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خواهش میکنم موسیقی ما تایید کند من صبحتم فقط با محسن یگانه است نه هوادارهایش اقای محسن یگانه گفته اند که محسن چاووشی روندش سینوسی است بالا میره ودوباره پایین میاد ولی من از نظر خودم فقط میبینم سه سال است بطور متوالی سی دی هایش اول است حتی با اینکه کنسرت نمیگذاره محسن چاووشی هیچوقت از هیچ خواننده ای انتقاد نکرده ولی خواننده های دیگر حتی بخاطر اینکه معروف بشن از محسن چاووشی انتقاد میکنند حتی خیلی دوست دارند وارد حاشیه بشن که شما جنابعالی خیلی دوست دارید نمونه اش انتقاد از این خواننده ها است چون دوست دارید مطر ح بشید شما از اینکه در رای گیری تلویزیون ایرانیان تی وی توی نظر سنجی از محسن چاووشی عقب اوفتادید این انتقادها را کردید ولی بدانید هرکس مغرور بشه پایین میاد  ...کجا خود محسن چاووشی از تو یا خواننده دیگری انتقاد کرده میدونی راز معروفیت چاووشی چی است این است که خیلی فروتن است وخودش جواب انتقاد دیگران را نمیدهد چاووشی در گذشته فقط هوادارهای خاص خودش را داشت من اون موقع اون را نمیشناختم محسن چاووشی حتی مردم عادی هم اون را دوست دارند اون انقدر برای خودش هوادار جمع کرده که تو وتمام خواننده دیگر هم هوادارهایتان راجمع کنند به پایش نمیرسید حتی همین موسیقی ما وموسیقی ایرانیان وتلویزیون ایرانیان تی وی بخاطر اینکه هوادارهای سایتشان زیاد بشه حتی اگر با هر خواننده ای صبحت میکنند میان این ترفند را بیان میکنند که اسم محسن چاووشی را میارن تا هوادارهای چاووشی وارد بحث بشن از موسیقی ما خواهش میکنم این را تایید کند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن به هیچکس توجه نکن و به راهت ادمه بده
به قول آرشی قطاری که وایساده رو سنگ نمیزنن
تو مایه افتخار ما ایرانی هایی محسن جان
تاج سلطنت محسن یگانه بر پاپ ایران از دل حباب بیرون خواهد آمد
عاشقتم رفیق
یگانه باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

تـــنـهـا یــکــ شــلیکــ  ...

س
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما نظر فرزادی ها رو تایید کنین

فرزاد جون طرفدارانت بی صبرانه همیشه منتظر کارهات هستن قوی تر از

گذشته ادامه بده دوستت داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

inja saite chavoushie mast hamin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اول

نقل از محسن یگانه در همین مصاحبه :یک آهنگ با نام «اوپا اوپا» از خانم دسپیناواندی، که با ریتمی است که تمپوی آن حدودا ۱۳۰ است و کاملا یک آهنگ دنس است، با استایل موسیقی یونانی، چگونه می‌تواند شبیه رگ خواب باشد؟

لینک غیر مستقیم برای گوش دادن آهنگ اوپا اوپا که گفته شده آهنگ رگ خواب از روی آن کاور شده است لطفا گوش کنید و بعد خودتون هم قضاوت کنید

http://www.songarea.com/mc/1/despina_vandi_opa_opa.html

دوم

کاور کردن قطعه سکوت محسن یگانه توسط خواننده ترک به نام Levent Azer

قطعه سکوت محسن یگانه در سال 2010 پخش شد و در عین سادگی این معادله هم حل میشه به خاطر اینکه قطعه این خواننده ترک در سال بعد یعنی سال 2011 پخش میشه

http://www.ezifrm.net/2011-yeni-full-albumler/354528-levent-azer-sensiz-...

با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ای کاش قبل از بازی با افکار عمومی کمی به وجدان خود رجوع کنیم, کمی تحقیق کنیم و انقدر با فراق بال با آبروی یک هنرمند بازی نکنیم.

به اطلاع دوستان و مغرضان می رسانیم, هر کار هنری یک تاریخ پخش برای خود دارد و پیدا کردن آن هم در دنیای امروز اینترنت بسیار سادست, انشالله که دوستان از روی بی اطلاعی این حرکت را انجام داده اند و با ارائه مدارک ما اخبار خود را اصلاح می کنند.

محسن یگانه از آن دسته هنرمندان ایرانیست که خوشبختانه خارجی ها هم گوشش می کنند, در فضاهایی مثل فیس بوک گروه های ترکیه ای هوادار ایشان را به راحتی می توانید پیدا کنید.

Levent Azer نام خواننده ایست که چند ساعت پیش کارهای او به عنوان نمونه اصلی کارهای سکوت و آخه دل من محسن یگانه پخش شد!!

خواننده ای که علاقه خاصی به موزیک محسن یگانه دارد و اگر سری به صفحه فیس بوک ایشان بزنید مشاهده می کنید که خود این فرد صفحه ای به نام محسن یگانه در فیس بوک را like کرده و خود را هوادار محسن یگانه می داند !!

عکس صفحه شخصی Levent Azer :

http://dl7ah.info/rezat/Block%20Pictures/Mohsen%20Yeganeh/1/fb%20copy.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... :))))).....shoma hamin alan dari be tarfdaraye farzad fazrin tohin mikoni...lotfan adab ro negah dar vayekami ham be ghole khodet manteghi bashi dooste aziz in bahso tamom konin zeshte be khoda ham bara khodemoon ham bara farzad va mohsen

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

می خواستم بگم فرزاد فرزین هم کاور کرده
آهنگ می بخشمت با عشق می بخشمت با اشک..........
صد در صد کاور آهنگ Incompelete از گروه Backstreet Boys .

اینم لینک آهنگ Incompelete:
http://205.196.122.13/vdy611qg40yg/jucau9kic19n0tn/Backstreet-Boys-Incom...

ولی آهنگ دوریت اصلا کاور نیست .آقای یگانه عزیز معنی کاور رو نمی دونی ها!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نقد و بررسی آلبوم " رگ خواب" از " محسن یگانه" مورخه ١٣٩٠/١١/٥ در بزرگترین پایگاه هواداران محسن چاوشی راس ساعت "٢٢" برگزار میشود،از تمامی هواداران جناب یگانه برای حضور در این محفل دعوت بعمل می آید.. http://www.mchavoshiclub.ir/news/plugins/forum/forum_viewtopic.php?49854...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

mosice ma lotfan ba aghaye farzin mosahebeh konid in bahs tamom beshe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ...دوریت یه قسمت کوچیک از رو تیزره اما سکوت کامله شما واقعا چه جوری تونستی تشخیص بدی که دوریت کاور سکوته؟؟ در ضمن همه میدونن که فرزاد تو اجرای صحنه نامبر وانه دیگه جای بحث نیست و این که موسیقی ما اگه لطف کنی و با خود فرزاد مصاحبه کنی ممنون میشیم من همیشه سر حرفم هستم که فرزاد جان اصلا نگران نباش آدمای موفق دورو برشون حسود زیاد میپلکه در آخر فرزاد بدون که تنها نیستی و طرفدارات تا آخرین نفس هاشون با قدرت از تو دفاع میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چقدر بحث می کنید .........................................................................................................!

شماها که از هیچی خبر ندارین برا چی نظر میدین؟

امیدوارم هر کسی برا کارش زحمت میکشه بهترین نتیجه ارو ببینه ... حبابها و شلیکها بیان و آلبوم خوبی باشن.

" وقتی چترت خداست، بگذار ابر سرنوشت هر چه می خواهد ببارد "

به امید تموم شدن تمام حواشی و بازگشت آرامش روانی به محسن یگانه.

**** محسن یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگانه در کنارِ محکم ایستادنت ایستاده ایم ****

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقا  ... ببخشید کى گفته طرفداراى محسن یگانه کم شدن با این مصاحبه?? جالبه واقعا!! لطفا دلیل و مدرک بیارین براى حرفتون در ضمن طرفداراى محسن انقدر محسن رو دوست دارن که با این چیزا ناراحت نمیشن....اصلا این مصاحبه نکته منفى نداشت که ما بخوایم ناراحتشیم.... لطفا از جانب خودتون حرف بزنین موسیقى ما لطفا بدون ویرایش ثبت کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در اینکه اهنگ فرزاد فرزین شبیه سکوت شکی نیست چون قبل از اینکه این حرفا شر,ع شه من که هیچی از موسیقی حالیم نیست با دیدن تیزر متوجه شباهت شدم ...............کسانی هم که میگن تعداد طرفدارای محسن یگانه کمه و کنسرتاش طرفدار نداره واقعا صحت نداره کلی ادم عاشق کنسرتای محسنن و براش روز شماری میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کی گفته ما هوادارا از یگانه ناراحتیم؟؟!چرا حرف میزارین توی دهن ما؟!شما طرفدار خواننده خودتونین با طرفدارای خواننده های دیگه چی کار دارین؟ما اگه از محسن یگانه ناراحت بودیم الآن اینجا نبودیم!مثل یه کوه در برابر این اتهامات ایستادگی نمیکردیم!
خــــــــــــــیلی برام جالبه!ما هرچی میایم با منطق و دلیل و مدرک نظر میزاریم باز یه نفر میاد میگه"اینقد طرفدارای یگانه هول شدن که دیگه نمیدونن چه توجیهی بیارن برای اتفاقایی که خوانندشون به بار آورده"یعنی چی؟شما از دیدن این نظرات با منطق هول شدین یا ما؟!
یه نفرم میاد محسن یگانه رو نصیحت میکنه که اینطوری و اونطوری رفتار نکن داره از تعداد طرفدارات کم میشه.من یکی این موضوع رو نمیدونستم(!)
بعدم محسن یگانه بارها و بارها خودش تو تک تک مصاحبه هاش گفته "هر چی دارم اول از خدا و دوم از مردم و طرفدارام دارم!"احتیاجی نیست شما بهش گوشزد کنین.در عوض یه کم بیشتر تحقیق کنید راجع به مصاحبه ها و کنسرتاش تا اطلاعات دقیقتری به دست بیارین تا وقتی میاین اینجا و نظر میزارین بعدا" اطلاعاتتون اشتباه از آب در نیاد!
ما تا تهش به قول یکی از جاستیا"پشت محسن یگانه نه...جلوش وایسادیم تا سپر بلاش باشیم!"هیچ وقتم ازش ناراحت نمیشیم.اون کسی که بخواد بعد از یه عمر گوش دادن به آهنگای یگانه و زندگی کردن باهاش حالا با یک سری حرف که همه میدونن یکسری تهمت های ناروا بیش نیست(و این مطلب بارها توسط طرفدارای یگانه با مدرک و دلیل ذکر شده) ناراحت بشه یا بیاد بگه دیگه طرفدارش نیست مطمئن باشین یا کلا" وجود نداره یا اونطوری که گفتم با آهنگاش زندگی نکرده.من7سال با آهنگای یگانه زندگی کردم!به معنای واقعی کلمه زندگی کردم!به همین دلیل مثل یه سپر فولادی با بقیه هوادارا جلوی محسن یگانه ایستادیم و نمیزاریم کوچکترین آسیبی بهش برسه!چون اونم به هواداراش احترام میزاره و متقابلا"براشون ارزش قائله!
البته مطمئنا" همه طرفدارای خواننده ها اینطوری هستن!نیومدم بگم ما استثنائی هستیم و اینا!این حرفا رو در جواب اون دوستانی گفتم که میگن "محسن یگانه داره طرفداراش رو از دست میده!"
من خودم چند تا از نظرات برخی دوستان دیگه رو دیدم که یه نفر با چند اسم نظر داده که خوب اون کد اون گوشه ثبت شده و متاسفانه...یه نفر میاد با اسمی نظر میده بعدی با گذاشتن یه پیشوند مثل برادر یا خواهر قبل از اون اسم بازم با همون کد نظر میده.منم میتونم اینطوری نظر بدم تا تعداد نظرات مربوط به خوانندم زیاد بشه ولی یه همچین کاری نمیکنم!به دور از ادبه!
یکسری هم میان میگن نظرات یگانه ای ها توهین آمیزه!خدا وکیلی همین الآن یه نگاه به نظرات طرفدارای خواننده های دیگه بندازین ببینین این "نقطه های قرمز" معروف موسیقی ما بیشتر توی نظرات شماس یا ما!بعد قضاوت کنین!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

dar zemn bazam migam age farzad kariro cover kone mesle3taye ghablo chand ta kar az fereydoon foroogi joratesho dare ke bege

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من موندم شما اخه چه دلیلی داره به کارهای اقای فرزین توهین کنید وبگید کاور کرده!!حالا یک تشابه ریتمو بزرگ نکنید اگه اینجوری باشه شما رو دست اقای فرزین زدین!!
شاید من خودم اهنگهایتونو دوس داشتم ولی هیچ پایه و اساسی ندارن..و به کار های اقای فرزین نمیرسن!!
به نظر من..کار درستی نکردین اگر اقای فرزین هم این کارو کرده شاید از احساسی که به این اهنگتون داشته بوده شما الان بایا خوشحال باشین و الکی هم بزرگش نکنید چون شخصیت خودتون زیر سوال میره..(رفتارتونم با بقیه خواننده ها مشاهده شده)
قصد بدی نداشتم فقط یک نظر شخصیه!!-

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه عزیز:
حتی اگه بهترین هم باشی نباید اینقدر خودپسندباشی
رگ خواب شما آلبوم متوسطی بود-اماخوب نسبت به آلبوم هایی که درآنم قطع زمانی منتشر شدند کمی بهتربود
به هیچ وجه گذاشتن اسم اتفاق روی این آلبوم عمل منطقی به نظر نمیرسد.
من منکرهمه گیرشدن قطعه سکوت نیستم-اما من معتقدم –شادمهرعقیلی ،محسن چاوشی وبنیامین بهادری توانستنند برای موسیقی اتفاق خلق کنند-البته لازم به ذکر است که هر3نفر مذکور دیگرآن تاثیرقبلی خودرادرجریان موسیقی ندارند-ومیشود گفت رقابت فعلی خوانندگان پاپ درکشور تنگاتنگ میباشد ودربین حدود 7ستاره فعلی هیچ کدام به صورت کاملا محسوس بر دیگری برتری ندارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط 21 روز دیگه تحمل کنید تا " شلیک " (( بهترین آلبوم دهه ی اخیر در ایران )) بیاد بازار ..... اون وقت دیگه بدون بحث همه متوجه می شن که فرزاد خاص تر از این حرفاست که بخواد کار تکراری انجام بده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط فــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

khahesh mikonam az musice ma ke ye mosahebe ba farzad bezarin balke in mozo zodtar roshan she ta dg aghay yegane in ghad rahat tohin nakonan mamnon isham

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اهای اقایی که داری نظراتو میخونی چرا نظرات منو تایید نکردی مگه فحش دادم یا به کسی توحین کردم؟اینجا سایت عمومیه اما شما هر نطری رو که دوست داری تایید میکنی زشت به خدا خجالت داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد به احترام دوستش سکوت کرده و سکوتش به معنای این که توانایی دفاع کردن نداره نیست .... همه می دونن که فرزاد توی موسیقی ایران تکه

فرزاد عاشقتیمممممممممممممممممممم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد همیشه باهاتیم

همیشه تکیه گاتیمممممممممممممم

با خیال راحت به کارات برس ..... این جماعتی که من می بینم نمی ذارن آب تو دلت تکون بخوره ....

عاشقتیممممم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه عزیز:
حتی اگه بهترین هم باشی نباید اینقدر خودپسندباشی
رگ خواب شما آلبوم متوسطی بود-اماخوب نسبت به آلبوم هایی که درآنم قطع زمانی منتشر شدند کمی بهتربود
به هیچ وجه گذاشتن اسم اتفاق روی این آلبوم عمل منطقی به نظر نمیرسد.
من منکرهمه گیرشدن قطعه سکوت نیستم-اما من معتقدم –شادمهرعقیلی ،محسن چاوشی وبنیامین بهادری توانستنند برای موسیقی اتفاق خلق کنند-البته لازم به ذکر است که هر3نفر مذکور دیگرآن تاثیرقبلی خودرادرجریان موسیقی ندارند-ومیشود گفت رقابت فعلی خوانندگان پاپ درکشور تنگاتنگ میباشد ودربین حدود 7ستاره فعلی هیچ کدام به صورت کاملا محسوس بر دیگری برتری ندارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مسابقه طراحی هدر سایت

قوانین :
1-شرکت کنندگان باید عضو سایت باشند

2- سایز هدر : 281 * 950 پیکسل

3- درج عنواین زیر در هدر

تاریخ تاسیس پایگاه Established date: 3 jul 2009

کپی رایت سایت : Copyright

درج نام محسن چاوشی >> فقط با فونت انگلیسی

4-هدر ارسالی باید از هدر فعلی سایت امتیاز بالاتری کسب کند

5- آخرین مهلت ارسال هدر : 29 بهمن 90

هدر های خود را آپلود و از طریق لینک زیر ارسال کنید

لینک ارسال هدر
http://www.mchavoshiclub.ir/news/submitnews.php

از هدر های برتر برای هدر اصلی سایت همراه با نام طراح استفاده خواهد شد.

لینک هدر فعلی سایت

www.mchavoshiclub.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52
f
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام

همه میدونن:

فققققققققققققققققققققققطططططططططططططططططططط (فرزاد)

موسیقی ما لطفا تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد فقط تووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ..... ... فقط 20 روز مونده.... 25 بهمن شلیک در سراسر کشور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

... ta hododi harfeto ghabol daram vali gofti sadeghi va esfehani va hami moshkeli ba ina nis vali mikhay begi ehsan khaje amiri dorosto khob nemikhone ????? hichkas tahrirhaye ehsano nemitone bezane

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط سلطان مشکی رضا صادقی و دیگر هیج
ولی از اینا گذشته محسن خواننده خوبیه سعی کنید به همه هنرمندان احترام بگذارید
به زودی شاهد اهنگ خیره کننده ای از سلطان و محسن یگانه باشید
راستی یه نکته با حال فرزاد فرزین از کی تا حالا انقدر طرفدار داشته؟؟؟؟تو اکثر نظر سنجی ها ها که یا اصلا نیست یا اون پایناست به طرفداراش تو هین نشه ولی واسم جالب بود تو کتمنت ها طرفداراش از طرفدارای یگانه بیشتر بودن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بیاین منطقی باشیم وایسا دنیا یه شاخه نیلوفر و رگ خواب 3 انقلاب موسیقیه پاپ بودن و دیگه حتی توسط صاحب اثر تکرار نمیشن اگه مشکلی با اقای یگانه داریم کار خوبشو زیره سوال نبریم.گرچه اهنگ دوریت کاور نیست و این حرف عجیب بود از اقای یگانه چون فقط چند اکورد مشترک دارن از دنیای محدود اکورد ها.
موزیک ما ممنون میشم نظرمو تایید کنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام به سایت موسیقی ما و به همه طرفدارای محسن جون...
فقط میگم که اینو همه میدونن که محسن یه خواننده واقعیه...صداش و تحریراش و آهنگهاش..هم شعر میگه هم آهنگ میسازه هم تنظیم...
محسن یگانه محشره....
آهنگهاش هیچوقت تکراری نمیشه
آهنگ هنوز رو هنوز هم که گوش میدم اشکم درمیاد
با آرزوی سربلندی محسن عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

FARZAD AZIZ MA POSHTETIM
BE FEKRE SANGARI BARAYE KHOD BASHID SHELIK DAR RAH AST
COMING SOON...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

وای خــــــدای من...طرفدارای فرزین،گویا شما به خودتون و آقای فرزین هم مشکوک هستین؟!محسن یگانه اومده گفته میخوام تو کنسرتام لباس ساده بپوشم که هم خودم راحت باشم هم هوادارام،شد توهین به فرزاد فرزین؟شد اینکه اومده به طور غیر مستقیم گفته فرزاد فرزین بد تیپه؟!آخه خدا وکیلی الآن خریدن یه کت و شلوار خوب و شیک چه قدر هزینه میبره که یه دوست عزیزی اون بالا گفته چون خودش محسن یگانه نمیتونه خوشتیپ باشه،از تیپ فرزاد ایراد میگیره؟حتی اگه یه دست کت و شلوار شیک"800هزار تومانم باشه که خدایی فکر کنم نیست(از قیمت کت و شلوار مردونه اطلاع دقیقی ندارم!)یعنی محسن یگانه800تومانم نداره برای خودش کت و شلوار بخره!ایول دارین!خیلی منطقی هستین به خدا!!کی گفته محسن یگانه بد تیپه؟!کی؟؟!با چه مدرکی؟
واقعا" بهم ثابت شد که شما ها به خودتون و به فرزینم شک دارین!خدا وکیلی بقیه قضاوت کنن شما تو این جمله پایین که قسمتی از مصاحبه بالای محسن یگانس،به طور مستقیم یا غیر مستقیم،خداییش اصلا" نشانه ای از اسم"فرزاد فرزین"میبینین؟؟خدایی اگه میبینین نشونم بدین بهتون قول شرف میدم میام اینجا از همتون عذر خواهی میکنم!فقط خواهش میکنم طوری بگین که قانع بشم!!منطقی...چون من هرچی فکر میکنم هیچ گونه نشانه ای از فرزاد فرزین توی این جمله نمیبینم!یا من هوشم خیلی کمه یا...:
"یکی دیگر از ایراداتی که به شما وارد است این است که چرا انتخاب خوبی برای لباس‌های کنسرت‌هایتان ندارید؟ پوشش شما در کنسرت‌هایتان شاید مناسب یک سوپراستار نباشد

من به این معتقدم که آدم‌ها کلی هزینه کرده‌اند و پول داده‌اند که به کنسرت بیایند تا من را ببینند و صدایم را بشنوند. دستشان درد نکند. حالا من بیایم و خودم را به نمایش بگذارم و برایشان شو اجرا کنم؟ خودم را عذاب بدهم که آن‌ها من را در لباسی که تویش معذبم ببینند؟ به نظر من یک لباس راحت خیلی بهتر از این است که یک دست کت و شلواری بپوشی که اصلا در ان راحت نیستی. این جور لباس‌ها برای آتلیه و عکاسی مناسب است. اگر قرار است مردم لذت ببرند از کنسرت من پس بهتر است که من سرحال باشم. نه اینکه در یک لباس باشم که خودم هم از پوشیدن آن احساس عذاب می‌کنم."
چرا برای خودتون هر نتیجه گیری از هر حرفی که میخواین میکنین؟؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من همیشه گفتم بازم میگم شجاعتی ک فرزاد تو موسیقی داشت تا بحال هیچکسی نداشته
واسه ما فرزادیا مهم نیست کی چی میگه اگه پاش برسه تا آخرین قطره خونمون واسش میجنگیم و هواشو داریم

فرزاد جون ما همه عاشقانه دوست داریم

me
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

man 20 bar in 2 ta ahang ro gush dadam.....hiiiiiiiiich shebahati be ham nadaran....age shoma ritme har 2 ahang ro bebinin behetun sabet mishe k aghaye yeganeh alaki be farzad jooooooooooooooooonam tohmat zade....
farzad joooooonam ma farzadiya ta akhare donya tarafdaretim & mohem nist ki chi mige......mohem khode toi k number one irani.....
vaghean baraye yegane moteasefam,
just farzad farzin
dar zemn agha reza farzad jooone ma hamishe tarafdar dashte va dare.....tedadesh ham kheyli bishtar az baziya ye dg st.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

...چرا که افرادی که خود را استاد میدانند و برای خود حق صحبتی قائل میسوند ، خوانند ه ی شماره یک این مملکت را با ناجوانمردی نقد میکنند ....... .اعلام کرده بودند که برای آنها باور کردنی نیست اما خواننده ی گرامی قطعات پرطرفدار آلبوم های رسمی این خواننده «کاور» است.در این جا ما برای اولین بار  ...**بخش های اصلی ملودی قطعه «سکوت» برگرفته از قطعه معروف «دنیای رویائی» با صدای «هلنا» خواننده یونانی است. * ملودی قطعه «رگ خواب» از ترکیب برخی قطعات آلبوم «زندگی شگفت انگیز» لارا فابین ( خواننده بل*ژیکی – ایتالیایی) و «OPA OPA » دسپینا وندی از خواننده های معروف یونانی تشکیل شده است. * ملودی قطعه «بمون» بصورت کامل از قطعه ترکیه ای «KARA DAYAN » با صدای «DOGOSH» برگرفته شده است. * ملودی «دوباره نمی خوام » بصورت کامل از ملودی قطعه «LATHOS ANTHROPOS » با صدای دسپینا وندی است. ویژه " با تشکر از دوستانی که این لینک ها رو در اختیار من قرار دادند " نسخه اصلی سکوت http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o... نسخه اصلی اخه دل من http://www.youtube.com/watch?v=AH1D8VxRpR8 ترجیع بند اهنگ خوب فکر کنم کاور زده واسه لهراسبی http://www.mediafire.com/?jg58frlyr8xgnxn از ثانیه 50 به بعد گوش کنین باز هم نسخه ی ارجینال سکوت http://s1.picofile.com/file/7249442682/Levent_Azer_Version_Asli_Sokut_.o... و چند نمونه دیگر... * «یالان » و «سزامه » و «چشامو بستم» هم از دیگر آثار کاور یگانه است که بصورت تک قطعه و برای آلبوم «14» علی لهراسبی ساخته شده است. * شاید برایتان جالب باشد که این خواننده در یکی از قطعات آلبوم جدیدش «حباب» نیز سراغ «کاور» رفته و قطعه ای از «لارا فابین» را کاور کرده است. نکته جالب توجه درباره این قطعه این است که مسعود سعیدی هم در آلبوم جدیدش به صورت کاملا اتفاقی کاور کرده و مشخص نیست اگر این قطعه در آلبوم مسعود سعیدی منتشر شود باز هم محسن آنرا در آلبوم بعدی اش استفاده خواهد کردیا خیر. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قضاوت با شما خواننده ی گرامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آخه من واقعا" قانع نمیشم!!!میدونم الآن میگین مشکل از خودته...ولی خدایی یه ذره فکر کنین!چرا میخواین بی خودی حرف تو دهن محسن یگانه بزارین؟حالا به خاطر این که تو یه قسمت از مصاحبش نام فرزاد فرزین عزیز رو آورده و حالا چه درست چه غلط گفته اون آهنگ دوریت،کاور سکوته،دلیل بر اینه که دیگه تو کل مصاحبش بخواد به طور غیر مستقیم به فرزاد فرزین کنایه بزنه؟آخه چرا یه همچین فکرایی میکنین؟به خدا اصلا" درست نیست.از کجا این قدر مطمئن هستین که منظور محسن یگانه فرزاد فرزین بوده؟این که فرزین توی کنسرتاش چند دست لباس عوض میکنه و شیک میپوشه شد دلیل؟مثلا" محسن یگانه عقده ایه یا بچس که حالا چون دوست و رفیقش که خیلی هم با هم جورن چون شیک میپوشه حسادت کنه؟مگه خودش الآن کم جایگاهی داره تو کشور؟؟تشنه پوشیدن یه لباس شیکه که توجه مردم رو جلب کنه؟مگه کم هوادار و طرفدار داره!آخه برادر من،خواهر من،هر کسی برای خودش عقیده و اعتقادی داره...این که محسن یگانه نظرشو گفته که دلیل نشد میخواد به کسی دیگه توهین کنه که.چرا شما همیشه منفی گرا هستین؟چرا یه بار مثبت فکر نمیکنین؟تو رو خدا فکر کنین به این موضوع.باور کنین منم خسته شدم از بس این حرفا رو گفتم اینجا...خسته شدم از اینکه توی کشورم اینقدر توی محافل هنری جنگ و دعواس به جای دوستی و محبت!اونم سر مسائل کوچیک.جای اینکه از هنر هنرمندامون استفاده کنیم،همیشه برضدشون حرف میزنیم؟چرا؟؟چون با کوچیک ترین حرف یه خواننده سریع ذهنمون به این سمت میره که"آره این الآن به خواننده من توهین کرد!"من که اینقدر خسته شدم از این حرفا،چه برسه به محسن یگانه بی چاره که داره از هر سمت و سویی مورد هجوم قرار میگیره!دیگه همینو کم داشتیم بیاین از کوچکترین پاسخاش به سوالای بالا ایراد بگیرین و برای خودتون نتیجه گیری کنین که خــــــــــــــــدا رو هزار مرتبه شکر این کارم کردین!
از اون دوست عزیز اون بالا که سعی کرد منو قانع کنه(!)هم تشکر میکنم!ولی واقعا" برام قابل درک نیست این نتیجه گیری!نمیدونم...شایدم مشکل از منه!
به هر حال اگر حق با شماس من عذر میخوام...اگرم که حق با منه که...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا متاسفم!
جناب سعید خان این لینکی که گذاشتی به کل خرابه:
http://s1.picofile.com/file/7249442682

لینک های بعدی هم همون آهنگهایی هستند که وبلاگ محسن یگانه در موردشون توضیح داده بود! شما 2 هفته ای از اخبار عقبی دوست من
تائید لطفا..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آفرین میگم به همه ی طرفدارهای فرررزززززززاااااادددددددددد عززززززییییزززززززززززززززز منتظر شلیک فرزززززاااااادددددد هستیم تا اخرین نفس پشتتیم تا مارو داری غصه نداری فرزاد جووون (عاشق همیشت)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

الهی من بعد فرزاد قربون طرفدارای گلش برم چ قد ماهین آخه بخدا عاشقتونم ایول که انقد باحالین بخدا فرزاد به خودش افتخار میکنه مطمئنم الان خیلی خوشحاله ایولا بچه ها دمتون گرم

فرزاد همه عاشقتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام

فرزاد فرزین عزیز

شادیهام هدیه به تو ، کم بودنش رو به من خرده نگیر ، این تمام سهم من از دنیاست .

از موسیقی ما هم ممنون که نظرات رو تایید میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با سلام

موسیقی ما لطف کنین با فرزاد فرزین مصاحبه کنید تا عدالت برقرار شه

طرفدارها ی آقای فرزین منتظرند

ازتون ممنونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اصلا هم فرزاد فرزین کاور نکرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد/سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نذار این فاصله بیشتر از این شه/جز من کی قدرتو میدونه برگرد

همین و بس

یگانه باشید

JUST yeganeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من حمیدرضا یزدانی 5 سال پاپ کار کردم زیر 1 ساله هم تو سنتی هستم هم یگانه هم فرزاد فرزین هم چاووشی هم لهراسبی هم.... کاور کردن من سند دارم خواستین بگین رو میکنم بی غرض و کل کل در کل 3 تا خواننده بی ایراد داریم 1- محمد اصفهانیه 2- رضا صادقی 3- حامی بقیه خیلی بد هستند توحین نیست تو اینا اصحابی تحریر اشتباه نزنه عالیه و در سنتی هم به ترتیب 1- استاد بنان 2- استاد شجریان 3- حمیدرضا نوربخش 4- همایون اینا 4 تای اولا

t
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

*********************فرزادفرزین*********************
***************مثل همیشه آسمون باش ***************
****************تا یه عمر سر به هوا ******************
*******************باشم***********************

تاییدلطفا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

جناب یگانه:چقدرمشکل دارین شما با همه....شاید عیب وایراد از خودتونه.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کسایی که میگن آهنگ سکوت کاور شده بهتره برن به تاریخ انتشار آهنگ ترکی توجه کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با اجازه دوستان یگانه ای، بنده به نمایندگی هواداران محسن یگانه، درگذشت مادر بزرگوار سلطان مشکی پوش (رضا صادقی عزیز) رو خدمت همه طرفدارای دوست داشتنی ایشون تسلیت عرض میکنم..

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

farzad bedon tarafdarat hamishe poshtetan...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

vaghti shelik omad hame jaro tir baroon kard bebinam harfi vase goftan darid??????
musice ma lotfan taeed konid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این انسان باوجدان !! رفته یه مشت دروغ که جالبم هست هیچ ربطی به موسیقی نداره عنوان کرده که کاملا محسن یگانه رو مثلا توی خیال خودش ضربه کنه !! بینی عمل کردن هم شد مشکل آخه بی انصاف ؟ اخه انصاف هم خوب چیزیه والا ... مثلا میخواین محسن یگانرو ضربه کنین ؟ مثلا میخواین کنارش بزنین ؟ موقعیت خودتون و دوستانتون به خطر افتاده ؟ محسن یگانه ای که تا این حد محبوبه رو میشه با این بچه بازیها کنار زد ؟ با یک مشت دروغی که فقط  ...به زبون بیارن ؟ فقط یک چیزیو میگم وسلام ! همه به قطار در حال حرکت سنگ میزنند نه قطار ایستاده ! همه شاهدیم که خیلی ها بودن که خودشونو نشون دادن به طرفدارای محسن و فقط عواقب بدی در انتظار خودشونه نه محسن یگانه چون محسن یگانه نام به همگان ثابت شده چه داخلی ها چه خارجی ها ! وچه مردمان غیر فارسی زبان !!! و این شمایین که حتی خوانندتون و عوامل پشت صحنشون حتی داخل ایران هم جایی ندارن و با اینکارا میخوان معروف شن !! و هرچقدر هم دروغ درست کنین که محسن یگانه رو خراب کنین بدتر عشق اونو تو دل مردم زیادتر میکنین و باعث میشین بیشتر بهش افتخار کنیم چون مردم ما دیگه آگاهن اقای چراغعلی مردم ما خیلی خوب میتونن بد - خوب رو تشخیص بدن و فاصله ی خوب و بد بودن فقط یک قدمه و شما کاملا با این حرکات خودتونو به مردم ایران ثابت کردین و تا ابد هیچ جایی در موسیقی ایران حتی کوچیک هم ندارین و هرجایی که برین شرمندگی همراهتون خواهد بود چون اگه آسمون هفتم هم برین بازم یکی پیدا میشه که محسن یگانرو از ته دلش دوس داشته باشه و این محسن یگانست که جاودانه باقی میمونه نه اونایی که شمارو تحریک میکنن وسلام ! حالا تایید نکنین !!! هیچ حرفی نزدم فقط دفاعیه از محبوبترین مرد ایرانه مردی که جایگاهش به این راحتی به خطر نمیفته چون باید از دل تک تک مردم ایران پاکش کنن !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ممنون از این که واسه مخاطبهات میخونی ما هم تو رو واسه همون صداقتی که گفتی دوستت داریم و همیشه هوادارتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مشکل مردم ما دقیقا همینه ... این که به دهن طرف نگاه می کنن و هرچی گفت میشه براشون سند ... دوستای عزیز ... خدا به آدم عقل داده تا هر حرفیو باور نکنه و نگه آره فلانی راست میگه ... دیدم چند تا از دوستان  ...رو سند کردن و میگن رگ خواب کاور تراک opa opa از دسپینا وندیه ... شما که این حرفو می زنین ، گوش دادین opa opa رو ؟؟؟ معلومه که نه ... که اگه گوش داده بودین خودتون می خندیدین به حرفش ... دانلود کنین opa opa رو ... http://s2.picofile.com/file/7243154080/16_Despina_Vandi_Opa_Opa_Bass_Bum... الان رگ خواب کاور اینه ؟؟؟ شما یا رگ خواب رو گوش ندادین یا opa opa رو یا اینکه جفتشو گوش دادین و مصداق اون کبکه هستین ... خود  ...نتونست حرفاشو ثابت کنه اون وقت شما حرفاش شده براتون سند ؟؟؟ بمون کاور تراک dayan از kara خواننده ترکه ... http://s1.picofile.com/file/7266181070/rage_khab.jpg اون وقت بابازاده بمون رو کاور قطعه kara dayan از dosgous خونده !!! حتی خود  ...هم شک نداره که حباب منفجر می کنه ... http://s1.picofile.com/file/7245185585/111.mp3.html اینم جوابیه من تو تماشا ... جوابهایی که به من دادن رو بخونین ... خنده داره ، نه ؟؟؟ http://s2.picofile.com/file/7245809351/14.jpg دوستای من ... حرف هر کسی رو الکی قبول نکنین ... چون اگه حرف طرف مقابل دروغ باشه ، حرف شما هم دروغه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کار واقعا اشتباهی کرد اینجوری خودشو خراب کرد
امیدوارم که حرفای آقای چراغعلی واقعیت نداشته باشه چون واقعا اگه اینجوری باشه واقعا واسه ایشون متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کی گفته رگ خواب و سکوت کاوره؟؟؟؟؟؟این حرف ها به خدا زشته نزیند این حرفا رو همین طور کاور بودن آهنگ جدید فرزاد فرزین کجاش شبیه آهنگ سکوت؟؟؟؟؟
کاشکی محسن یگانه عزیز در مورد فرزاد فرزین و محسن چاووشی اینجوری نمیگفت و مشکلش رو با اونها به صورت خصوصی بر طرف میکرد (نا سلامتی شماها با هم چندین سال رفیق صمیمی بودین)
الان فقط طرفدارای فرزین و چاووشی و یگانه رو افتادن به جون هم نکنید این کارو
منطقی باشید...این وسط افرادی هم هستن که میخوان فقط ماها رو بندازن به جون هم.با این کارفقط اونا رو دلشاد میکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اصلا یگانه خواننده ای نیست که به فرزاد فرزین همچین حرفی بزنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوریت کاور نیست و کاور نخواهد بود. تنها یک شلیک  ... ... تمام ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نـــــــتــــــونه خودشو اثبات کنه؟میشه این کلمه"اثبات"رو برای من معنی کنید؟!!
این شمایید که نمیتونید مخالف صحبتای یگانه یگانه رو اثبات کنید و از خودتون و فرزین دفاع کنیدو دست به دامن توهین و کنایه شدین!!جالبه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خب دیگه خیلی خندیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی جالبه الان چند شبه میام سر میزنم به این صفحه هر شب تعداد لایک ها فرق میکنه یک شب کامنت های مربوط به یگانه منفی میشه یک شب مال فرزین خیلی با حاله بس کنید بابا خسته نشدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

طرفدارای یگانه...برین مصاحبه ی چراغعلی رو بخونین که اگه خواننده ی مثلا محبوبتون رو کامل بشناسین و انقدر به فرزاد فرزین که بهترین و باشخصیت ترین و خوش صدا ترین خواننده هستن توهین نکنین
http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=225165
بعدشم به وبلاگم بیاین و تو بخش نظرات بگین نظرتون در مورد محسن یگانه چیه؟بازم میگین مغرور نیست؟بازم میگین بهترینه و اخلاقش خوبه؟
www.farzad-zahra.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اون خواننده ی ترکیه ای که میگید من اصلا نمیشناسم چون من همه ی خواننده های ترکیه ای رو میشناسم تازشم اگه یه نفر بشینه یه اهنگ ترکی بشنو از اهنگ های محسن یگانه متنفر میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خواننده بد بده بحث واسه چیه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

jofteshon khoban , ham mohsen ham farzad.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

امروز با تردید سر زدم تا ببینم نظریۀ قحط الرجال فعلی پاپ که باعث شده سایتی اینهمه مخاطب داشته باشد برای کل کل بر سر امثال  ... و  ...و یکی هم ان وسط سنگ  ... را به سینه بزند، ببینم...ایمان داشتم نظرم را نگذاشته اید که دیدم بله نگذاشته اید.... خوب شد که مرحوم بیات رفت تا نبیند چه آمد بر سر عنوان : موسیقی پاپ متعهد.... آیا دیگر کسی این عبارت را می شناسد "پاپ متعهد" ؟! آیا نام واروژان- منفرد زاده-بیات ، آیا نام امثال اردلان سرفراز، ایرج جنتی عطایی، شهیار قنبری، آیا نام آخرین شاگردان مرحوم بیات مانی رهنما و حمیدرضا حامی.... دیگر شنیده خواهند شد؟! گردانندگان سایتهای موسیقی، شما باید فرهنگ سازی کنید نه اینکه آب بریزید به آسیاب دشمن.... به خدا این بحث های جفنگ روی حوضی فقط و فقط تخریب آخرین بازمانده های پاپ صحیح و اصولیست... دیگر می توان با صدای امثال  ...ویولون کوک کرد؟! اینها صدای صحیح دارند یا شعر درست انتخاب می کنند یا تلفظشان بی ایراد است که شده اند سوژۀ شما... چه دارند آخر....افسوس......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کسی که بخواد با زیر سوال بردن کار دیگران به جایی برسه به هیچ جا نمیرسه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام

به نظرم هرکسی که خوب بخونه و بتونه با آهنگ هاش ساعتی فکر

آدم رو آروم کنه و موج مثبت به آدم برسونه جای تحسین داره

تا اونجایی که میدونم آقای فرزین آهنگ هاش خیلی خوبه و

شعر هاش هم مفهوم دارن و واقعا از لحاظ شخصیتی هم آدم قابل

تحسینی هستن خواننده به این خوبی کجا پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(موسیقی ما تایید کن قربونت تو که بیشتر یگانه ای ها رو تایید میکنی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اقای یزدانی چی می گی اصلا خودت میفهمی؟
باشه ما فهمیدیم موسیقی کار کردی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز بلد نیستی بنویسی کامت اون وقط چه طوری راجب موسیقی حرف میزنی؟چه طوری می گی فرزاد طرف دار نداره؟اصلا با کی کار داری؟درست اومدی؟رفتن از اینجا زنگ طبقه بالا رو بزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

والا ما و تمام فرزادیا تا جایی که یادمون میاد همه دوست داشتن که تو البومشون بنویسن کاور شده از فلان اهنگ قشنگ و جهانی اقای فرزین حالا چی شده یه سریا توهم زدن و فک میکنن که اقا فرزاد یه همجین کاری رو می کنه ایشون انقد سزش شلوغ هست که حتی وقت گوش کردن به این اهنگ رو نداره دیگه چه برسه به کاور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دلایل قانع کننده ایه واقعا"(!)البته جوابتون رو اون پایین کامل دادم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من طرفدار هیچ خواننده ای نیستم اما کاور ترک فرزاد فرزین البوم خاص که اهنگه اصلیش ماله Akcent - Stay With Me (ERMIA) این ترک مال سال 1996 هست و 38 ثانیه از این ترک برداشته شده کاور کار ما ایرانیهاست خدارو شکر تو موزیک سنتی از این خبرا نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ما طرفدارای فرزاد مثل خودش عقیده داریم هر جایی که یه خلاقیت و تفاوت تو کار باشه نقطه موفقیته....

فرزاد همیشه مفائت و خلاق بوده و در نتیجه همیشه هم موفق ...!

دوست داریـــم فرزاد :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مونا جان این یکی از رسم های موسیقی هستش که یه خواننده باید کارهای بقیه خواننده ها رو گوش بده تا تجربه کسب کنه یا به کل با انواع صدا ها و تحریر ها و کلا" ریتم های مختلف آشنا بشه!این درست نیست بگی آقای فرزین اینقدر سرش شلوغه که وقت گوش دادن به این آهنگ رو نداره!بالاخره ایشون یه موزیسین هستن و طبق اُرف موسیقی طبیعتا" کارهای دیگر خواننده ها به خصوص خواننده های مطرحی مثل محسن یگانه رو گوش میدن...و بازم به خصوص کاری مثل "سکوت"و دیگر ترک های رگ خواب که خیلی ترک های قوی هستن و احتمالا" میدونین که سکوت برترین ترک پارسال هم شد!
حرفت یک مقدار به دور از واقعیت بود!!امیدوارم ناراحت نشی!صرفا" یه یادآوری بود!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام و خسته نباشید میگم به همه من طرفدار محسن یگانه تک صدای جاودانه ایران هستم از نظر من البته و خیلی خوشحالم که داره به سرعت نور پیشرفت میکنه و جایگاهش بلکل در داخل ایران به عنوان برترین خواننده تثبیت شده اما یک گله دارم از محسن که الکی خودشو درگیر مسائل حاشیه ای نکنه چون محسن یک اخلاقی که داره اینه که رُکه ! و اتفاقا این یک حسن هم میتونه خطاب بشه درکل خوب نیس با آوردن اسم محسن کنار اشخاصی مثل ... و دیگر خواننده های خوب کشورمون که مطمئنن از خوبهای ایران هستن جایگاه محسن رو پایین بیاریم و باعث بشیم محسن با این مقایسه ها پایین بیاد همه میدونن که محسن میلیونها طرفدار داره شاید چندین و چند برابر بیشتر از این اشخاص ولی در کل درست نیس این مقایسه ها با تشکر از سایت شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باز هم ببخشید که مزاحم شدم طرفداران محسن همه حرفهارو زدن و حرفی باقی نمیمونه اما خدایی یک شخص رو تو داخل ایران نام ببرین که یک خواننده غیر ایرانی بیاد از کاراش الگو بگیره و کاور کنه ؟ حالا واسه موسیقی پاپ بده که یه شخص تو موسیقیش باشه که انقدر کاراش گرفته باشه که خوانندگان ترک بیان کاور کنن از روش و خوانندگان عرب بیان ؟ اینهمه خواننده های ما اومدن کاور کردن بذارین یکبارم اونا بیان از محسن یگانه کاور کنن به خدا واسه موسیقی افتخاره حالا بگین این کسی نبوده که کاور کرده ! اگه کسی نبود هیچوقت اهنگاش به گوش من و تو نمیرسید در کل طرفدارای فرزین انقدر نگین ما پشتشیم ما پشتشیم ! خدایی نظرسنجی ایرانیان نشون داد اختلاف طرفدارا در چه حده 2 تا محسن ها رو هم رفته 50 درصد آرا رو داشتن تقریبا نصف آرا ولی فرزین رتبه ی 9 رو داشت با 2 درصد آرا این از طرف من به همه ی طرفدارای فرزین که هرچی بوده بین خودشونه اقای فرزین کاور کرده خب جرم که نکرده مگه حمید عسگری اهنگ بنیامینو کاور نکرد ولی باز متاسفانه اونم جنجال به پا کرد در کل زیاد گوش ندین به این چیزا اینا خودشون دوستن و میدونن چطوری مشکلشونو حل کنن بیاین ماها بهش دامن نزنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نگو آقای یگانه . این حرفا و جریانات و دعواها ربطی به مخاطب نداره که
بخواین تو همچین سایتی اونارو بگین . شما اگه بافرزاد فرزین مشکل دارین به خودتون مربوطه وحق ندارین وجهه ی دیگران رو این جوری خراب کنین ، مطمئن باشین مخاطبی که به آهنگاتون گوش میده خودش اگه باهوش باشه خیلی راحت می تونه ماجرا رو بفهمه دیگه لازم نیست شما به عنوان یه هنرمند بیاین بد یه هنرمند دیگرو بگین این کارا از شما بعیده

م
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ببین عزیزم تو یه نظر سنجی که

نمیشه میزان محبوبیت یک خواننده رو

محک زد وقتی نظر سنجی میشه

همه که توش شرکت نمیکنند (به

دلایل مختلف)، فرزاد فرزین رو

خیلی ها دوست دارن مطمئن باش

اگه این طرفدارها بخوان خودشون رو

نشون بدن ازین درصدهایی که گفتین

خیییییییییییییییییییییییییییلی بالاترند

با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عزیزم یکم تحقیق کنی می فهمی اون خواننده ترکیه آهنگای محسن یگانه رو کاور کرده ... آفرین پسر خوب ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خودتو به سنتی نچسبون.
اصلا به هم نمیاین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز حسین بنده با شما موافقم حرف باد هواست من امیدوارم روزی برسه که همه به هم احترام بذارن اما شما که میگی واسه حرفاش مدرک بیاره پس رو چه اصولی حرفهای استاد یگانه رو !! قبول دارید حرفهای ایشون کاملا حرفه از اون لحاظ که شما گفتید یعنی باد هوا ... یه کاری یا خوبه یا بد حالا نمیشه که وقتی آقای یگانه حرف میزنن خوب باشه ولی تا یکی دیگه حرف زد بشه بد بنده تا جایی که میدونم و اطلاع دارم میدونم که حرفهای این مدیر برنامه در سه مورد کاملا واقعیته یکی جریان فرزاد فرزینه دومی آهنگ نفس بریده و سومی جریان بنیامین و موارد دیگر را گفتم خدا میدونه امیدوارم دروغ باشه اما اینایی که گفتم واقعیته ... بنده در نظر بالایی هم گفتم ایشون خواننده خوش صدایی هستن اما از لحاظ اخلاق حرفه ایی ضعیف ... امیدوارم روزی برسه که حداقلش هنرمند این کشور اخلاق حرفه ایی رو بدونه حالا رعایتم نکرد خیالی نیس اما حداقل بدونه ... با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اره جنبه داشته باشین این جمله ای بود تو اون زمان به سلطان موسیقی ایران رضا صادقی میدادن بعد به تمسخر گرفتن رضا در صدا سیما رضا چیزی گفت که باید می گفت از مردم جنوب از همه جنوبیا دفاع کرد یادم میاد که طرفدارای یگانه می گفتن ای کاش از محسن یگانه تقلید می کردن
حالا معلوم نیست این تراک فرزین کاور باشه یا نه هی تو هر مصاحبه داره میگه
نمیگم طرفداره جنبه داشته باشین محسن جنبه داشته باش
اگه جای عمو رضا بودین چی می کردین اهنگ احساس عمو کاور نه همچیشو بردن خوندن وخیلی تراک های دیگه مثل اول یکی دیگه به اسمصادقس اونور اب به اسم صادقی می خوند مهرشاد بود پس کمی جنبه داشته باشین
ممنون میشم تایید کنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شما کی هستی که درباری محسن یگانه اظهاره نظر میکنی ، چطور میگی که کسی محسن یگانه رو قبول نداره ،این حرف از کجات در آوردی ، بهتره یه سر به کنسرت های محسن بزنی تا بفهمی که محسن یگانه چقدر طرفدار داره ، به نظره من محسن یگانه بهترین خانندیه پاپ داخل ایرانه ، و تا الان ۲ تا آلبوم بی نظیر داده و سومی هم در راهه .که مطمعنن بازار رو میترکونه(حباب ). بهتره بری دانشت رو درباری موسیقی افزایش بدی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دوست عزیز شما قضیه شوخی که با رضا صادقی عزیز شد رو با این داستان مقایسه نکن.. اون طنز بود و فقط جنبه شوخی داشت.. اصلا قیاس درستی نیست
مهرشاد رو هم با فرزاد فرزین مقایسه نکن..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا چرا هیچکدوم از شما قضیه رو برعکس نمیبینید؟! که اون بابا اومده آهنگ سکوت محسن رو کاور کرده. در صورتی که واقعا هم همینطور بوده. طبق گفته خود محسن ، تاریخ انتشار یه آهنگ توی اینترنت رو میشه پیدا کرد. و باز هم طبق گفته خود محسن (که من قبول دارم حرفشو) ، آهنگ سکوت محسن یگانه اول منتشر شده. اگر این آهنگ کاور بود ، خود محسن یگانه بدون هیچ اِبایی می گفت. همونطور که آهنگ "چشمهای خیس من" رو خودش گفت که کاور کرده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به حرفای خودم این لینک رو هم اضافه میکنم:
"www.m-yeganeh.blogfa.com"لینک یکی از وبلاگ های مربوط به محسن یگانه!میتونید پاسخ برخی از هوادارا رو در این وبلاگ هم بخونید!به نظر من اگر یکم انصاف رو در کاهاتون دخیل کنید دیگه حرفی در مورد صحبتای این آقای ع.چ نمیزنید!چون همه ی ما به اندازه کافی توضیح دادیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مخسن یگانه با استاد سیروان کار نکنه بهتره...جدی میگم اصلا بهش نمیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دیدم همه فرزادیا اینجا جمعن گفتم اینو بپرسم:
اگه فرزاد با آرمین عظیمی نسبت نداره پس چرا اون همه باهاش عکس انداخته؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

باشه قیاس من اشتبا دوست عزیز ولی اهنگ احساسو چه می گی جان
اره اون یه توهین بزرگ به تمام جنوبیا بود نه یه شوخی فقط با رضا صادقی
اینو با اون نگیر اینو با این قیاس نکن
محسن تازگیا خودشو بزرگتره شادمهر می دونه چه محسن پیشرفت خوبی داشته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام دوستان عزیز. عزیزان بیایم منطقی باشیم. چه خوب چه بد . چه اینکه بخوایم و چه نخوایم محسن یگانه تو موسیقی ما تاثیر گذار بود. بیشتر از فرزاد فرزین و امثالهم. کاراش خوبه.دل نشینه. صدای خوبی داره. من فقط با محافظه کار بودنش مشکل دارم. به نظر من محسن و امثال محسن باید رها باشن و به نظام فکریه طرفدارانشون جهت بدن . چون این قدرتو دارن. چرا اینقدر با هم دعوا میکنین آخه؟ یه سری یه جایی دیگه دارن میخونن و حالشونو میکنن اونوقت شماها میزنین تو سرو کله ی همدیگه. امیدوارم هر کسی که لیاقتش و داره موفق باشه.
از وبلاگ ما هم دیدن کنید و آهنگمون رو گوش کنید لطفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا دنیا انقدر ارزش داره که برای پول و مقام باید ارزش انسانی و دوستی رو زیر سوال برد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این وصله ها به محسن یگانه عزیز ما نمی چسبه شماها منظور محسنو اشتباه فهمیدین محسن میگه ملودی اول ملودی یه جوره ولی شما برداشت دیگه ای کردین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد همه حرفاشو با شلیک می زنه...مثل اقای یگانه نیست که نتون خودشو اثبات کنه و دست به دامن تهمت و کنایه بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یعنی چی دقیقا"؟؟شما کلا" از اتفاقات به وجود اومده اطلاع دارین که نظر میزارین؟؟!
یه دوره کنید لطفا" مطالب رو!!به نفعتونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فرزاد کارو کرده؟! اخه این کجاش کاوره؟!!!!!
خود محسن یگانه کم کاور کرده؟!!!!
من طرفدار فرزاد فرزینم همین تیزر دوریـــت شرف داره به تراک سکوت تو زمان انتشار... فقط بلدن زیر آب همدیگه رو بزنن
راستی یگانه تو که با چاوشی شناخته شدی چرا؟!!!!
درکل ایشالا این حرفو حدیث ها سروسامون بگیره.....
باتشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من زیاد نظر نمیدم جدیا" خیلی وقته که نظاره گرم ولی2تا چیز واسم جالب اومد که خواستم خاطر نشان بشم 1_ محسن یگانه خیلی حرفارو زد و خیلی چیزارو روشن کرد که جای خوشحالی داره و متاسفام برای اقای فرزاد فرزین که کاور کرده و اجازه نگرفته مثل حمید عسگری که بنیماینو کاور کرد و نگفت !  ...2_ اینکه با اطلاع شدم که فرزاد فرزین هم کاراش مخاطب داره و چندین طرفدار داره ! واقعا واسم جالب اومد مرسی از موسیقیه ما برای مصاحبه و امیدوارم نظرم تایید بشه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه اونقدر بزرگه و صداش اونقدر پتانسیل بالایی داره که نیاز نداره به این جور حرفا برای مطرح کردن خودش
واقعا طرفدارای فرزین آدمای جالبی هستن
وقتی فک میکردن محسن یگانه از اون خواننده ترکه کاور کرده
خواننده ترک رو یه خواننده خوب حساب میارن

ولی وقتی خواننده ترک از محسن کاور کرده اصلا خواننده ی خوبی نیست درج دو هم نیس
به جای اینکه حق رو به خواننده ای بدین که همیشه اخلاق رو رعایت میکنه و میگن کدوم آهنگش کاور بوده دارید طرفداری آقایی رو میکنید که میاد آهنگ دوستش رو بدون اجازه کاور میکنه
البته این کاور هایی که در اون آقای خواننده اسمش رو به عنوان آهنگساز میزنه
کم نیستن و جز این آهنگ دوریت میشه به آهنگ خیانت هم میشه اشاره داشت
محسن یگانه اولین خواننده ایرانی که خارجیا آهنگاشو کاور کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

موسیقی ما خواهش میکنم که این نظرمو تایید کن
دوستان یه لینک بهتون معرفی میکنم برید توش مصاحبه مدیر برنامه های اسبق محسن یگانه رو بخونید
http://today4u.ir/t1983/#post6215
موسیقی ما خواهشا تایید کن این همه فضا به محسن یگانه دادی یکم هم فضا به طرف مقابلش بده
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چون اصغر با اکبر عکس انداخته !
موسیقی ما خواهشا اول یه بار نظراتو بخون ببین اگه به صفحه مربوط می شه تایید کن
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

در پاسخ به شما دوست عزیز و آقای ع.چ و همچنین دیگر دوستانی که صحبتای آقای ع.چ رو خوندن عرض میکنم!اگر کمی حوصله داشته باشین و اگر از "ثابت شدن عکس گفته هاتون" و همچنین"رسوایی"نترسین بدنیست سری به بخش نظراتِ پستِ آخر وبلاگ رسمی محسن یگانه با آدرس"www.justyeganeh.blogfa.com" بزنید و از اَواخر ِ صفحه 22به بعد رو (مخصوصا" آخرای صفحه ی 22و اوایل 23)که نظرات بچه های جاست و همچنین پاسخ های مدیر محترم وبلاگ،آقای حسینی هستش رو مطالعه و مرور بفرمایید تا جوابتون داده بشه!فقط ازتون خواهش میکنم اگر صحبتای کذب آقای ع.چ رو- که خود من با خوندنش از خنده در حال انفجار بودم از بس  ...بود- در لینکی که دوست عزیزمون در بالا گذاشتن رو خوندین حتما" حتما" به وبلاگ رسمی که گذاشتم آدرسش رو برید تا براتون روشن بشه!به همین سادگی صحبتای یکسری افراد رسوا شده رو باور نکنید!واقعا" شما این حرف رو باور میکنید"محسن یگانه از ما خواست مادر و خواهر او را به سالن راه ندهیم"اگر توی اون سانس کنسرت محسن یگانه بودین و مثل ما از نزدیک شاهد ماجرا بودین یا حتی اگر یک ثانیه،فقط یک ثانیه از صحنه ای که محسن یگانه از دیدن مادر و خواهرش اشک میریخت و به خاطرشون از روی سن پرید پایین و اومد میون جمعیت و بغلشون کرد رو دیده باشین ،مطمئن باشین تا ته صحبتای این فردی که  ...رو میخونید!خود آقای حسینی در بخش نظرات وبلاگ رسمی توضیح دادن راجع به بقیه! محسن یگانه اگه بخواد به سادگی میتونه از افراد بالا شکایت کنه و حقشونو کف دستشون بزار ولی انقدر بزرگوار بوده که تا حالا اینکارو نکرده!! ما تا آخرش پای محسن یگانه و مشکلاتی که براش به وجود میارن میمونیم و نمیزارین یکسری افراد دروغپرداز با دروغاشون ذره ای از محبوبیت محسن یگانه پیش هوادارای واقعیش کم کنن!مطمئنا" افرادی که یک زمانی توسط محسن یگانه معروف بودن و حالا توسطش کنار گذاشته شدن و همچنین چشم دیدن پیشرفت محسن یگانه ی 26ساله،کسی که همیشه به صداقت و خاکی بودن و رفتار خوبش توی کشور معروف بوده، رو ندارن بایدم این حرف های مسخره و خنده دار رو بزنن!اینجور افراد تحمل دیده نشدن رو ندارن و زمانی که دیده نشدن میخوان به هر طریقی و هر صحبتی خودشون رو نشون بدن و محسن یگانه رو زمین بزنن و بگن ما هم هستیم!حالا اینکه صحبتهاشون دروغ باشه، تهمت باشه،توهین به خانواده باشه،تحقیر باشه یا...براشون مهم نیست.هیچ چیز براشون مهم نیست.مهم زمین زدن محسن یگانس که تا ما هستیم نمیزاریم زمین بخوره!خجالت هم نمیکشن از زدن یکسری حرفها! ...مطمئن باشین از این اقدامات برای زمین زدن محسن یگانه چیزی جز رسوایی برای خودشون باقی نمیمونه!اینجور افراد فرهنگ غنی ایرانی رو،فرهنگی که توش هیچکس تحمل دیدن شکستن و زمین خوردن دیگری رو نداره و همچنین از پیشرفت هموطن خودش احساس رضایت و افتخار میکنه رو ندارن!فقط میتونم بگم براشون متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یگانه تو کنسرت اروپا مشکلاتی داشته که قابل بیان نیست ! بهتره اینو کامل بخونید
http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=225165

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

پاسختون رو دقیقا" در نظر بالایی دادم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اصلا خود شما اسم این خبرگزاری ای رو که گذاشتین تا حالا شنیده بودین ؟
درسته یه عده وردارن یه سری آدرس از مجلات زرد به شما طرفداران محترم آقای فرزین نشون بدن و بهش استناد کنن و دعوا راه بندازن ؟
چرا فک می کنید برای محبوب جلوه دادن خواننده ی محبوبتون حتما باید یه خواننده ی دیگه رو پایین بکشید ؟! واقعا چرا ؟!
آقای فرزین اونقدر بزرگ هست که نیاز به این کارای زشت شما تو اینجور صفحات نداشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خوب آبروی خواننده های مورد علاقتون بردید دیگه کافیه بدترش نکنید
چه طرفدارای یگانه چه فرزین خودتونم نمیدونین دارید کارو بیخ دار میکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقای محسن یگانه اصلا شما رو کسی قبول نداره!شما می گی آهنگهات پر فروشه؟! آلبوم بنیامینم پر فروشه!!شما از این به بعد لطف کن درباره کسی اظهار نظر نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

زهرا خانوم منم میتونم این حرفا رو راجبع شما بزنم و بگم مدرک دارم که تا بخوام ثابت کنم کلی ابروتون بره پس با ابروی دیگران بازی نکنید حالا هر کیو هر چی هست نه با این کاره شما محسن یگانه خورد میشه نه مخطبش کم میشه خودتونو خراب نکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

خیلی جالبه وقتی آقای یگانه حرف میزنن میشه حرف راستو نمیدونم واقعیتو از این حرفا ولی تا یکی در موردش حرفش میزنه میشه دروغگو ... حالا هر چقدرم بخش هایی از حرفای ایشون دروغ باشه بخشی بزرگ از مصاحبه اشون درسته مثل کنسرتها و مشکلاتی که ایجاد کردن یا اون قسمت در مورد اهنگ نفس بریده یا در مورد فرزاد فرزین یا بنیامین ... دوستان به اصطلاح جاست یگانه ای انقد متعصب نباشید تعصب چشماتونو بسته فقط کافی واقعیتو ببینید ایشون خواننده خوش صدایی هستن اما از لحاظ اخلاق حرفه ایی یکی از ضعیف ترین ها هستند...
در ضمن دوست عزیز حسین جان این که شما میتونید در مورد ما هم حرف بزنید کاملا واضحه من یه سوال دارم یعنی حرفهای این آقا مدیر برنامه در مورد استاد یگانه! ! دروغ بوده ؟ یعنی مصاحبه آقای یگانه رو علیه بنیامین نخوندید ؟ یعنی خبر نداشتین از کاری که در کنسرت علیه فرزاد فرزین انجام داد تا خودشون بیشتر به چشم بیاد ؟ یعنی خوندن آهنگ نفس بریده رو بدون اجازه شما خبر ندارید دوست عزیز 90 درصد مصاحبه ایشون واقعیته اون 10 درصدم خدا میدونه امیدوارم که دروغ باشه...
جناب موسیقی ما به کسی توهین نکرده ایم خواهشا تایید فرمایید تا مردم واقعیتو بدونن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

چه جالب...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

Avalan agha ashkan man ye meshkin poshamo to pop iran faghat asheghe reza sadeghiyamo reza va ehsane khaje amirio ghabol daram pas man be aghaye yeganeh pishvande ostad nachasbondam.Man harfam ine har chi bashim hame iraniyeem kheili chizaro nemishe goft chon tayeed nemishe vali man kheili midonam ke be jorat migam kheilish doroghe dar zemn agha ashkan harf bade havas uni ke mige ba madrak sabet kone chera ghayem mishe
???????

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

doostane aziz har jaii ke ray giri kardan va nazar sanji boode beyne khanandehaye irani behtarin khanande MoHSEN YEGANEH Boode.. sedash ro ham dare.. na shoma na hichkase dg nemitune oono kharab kone.. havadaraye khasse khodesham dare.. ba asnado madarek ham sabet kardim ke ahanga male khodesh boode va kasiam nemitune harfi bezane .. kari ham nadarim ke ki ghadimi tare age mohsen chavoshi tarafdar dare vase ine ke chandin sale dare kar mikone .. vali alan chi .. Kasi be mohsen nemirese hala hey poshtesh bad begid =)))))))))))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

man yeki az tarafdaraye shmo vafarzadam vali shoma ba in tohmati ke be aghaye farzin zadid shakhsiyate khodetono khord kardid azaton entezar nadashtam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شاید نیام به سنتی و 1 سالم الکی رفتم آواز اما سال 1391 یه ترک تلفیقی پاپ - سنتی داریم اماده میکونیم که حتما بهم نمیاد اقایی که هیچ وقت معلوم نیست اسمت چیه روز 1 فروردین 1391 ترکم اومد اونجا بد بگو ازم که به حق باشه خدایی خوشحال میشم دوستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اولا نمیدونم چه علاقه ای داری حرف بذاری تو دهنم مناقای یگانرو استاد خطاب کردم دوما حرفهای اقای یگانه نگفتم راسته ولی حرفهای اون مدیر برنامه هم میتونه دروغ باشه به موضوع هم بالو پر دادن و حاشیه سازی راحته من فقط گفتم قصاص قبل از جنایت نکنیم همین نه گفتم کی استاد نه کی خوبه نه کی بد!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه برعککککککس اکثر خواننده ها انقد شهامت داره که اگر کاری رو کاور میکنه پشت جلد آلبومش ذکر کنه...کاش به خدایی که محسن یگانه رو اینجوری موفق کرده اعتقاد داشتید تا انقد پشت سرش صفحه نذارید...
جواب شایعه هاتون رو میتونید از اینجا بگیرید...
http://www.justyeganeh.blogfa.com/
خداروشکر که هم ما هم خود محسن عزیز به این نکته ایمان داریم که هرکس موفق تره شایعات و زیر آب زنی ها براش بیشتره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه به قدری تو پاپ بزرگه که دو تا جمبه اش آتیش انداخته تو جون خیلی ها ...

با حباب جواب همه ی دشمنا رو میدیم ...
مثل همون اتفاقی که با رگ خواب افتاد ...

خواننده های دیگه واسه دوم شدن تو سال 91 تلاش کنن ...
اولی از آن ماست ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ایــــــــــــول محسن یگانه....
ایــــــــــــوا حباب...
ایــــــــــــول مقام اول 91...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

نظر سنجی با کارشناسی فرق داره اول که چاووشی بوده و منم علاقه ای بهش ندارم نه یگانه تو نظرها خوندم تحریر درست نوشتم تو ایت صفحه یا کنسرت که تحریر یگانه نمیزنه و اگه میزنه اشتباهه کامل و همین طور گام بالا میگین کسی یگانه نمیشه محمد اصفهانی خیلی گام بالاش قوی تره هم سر تر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مطمئنا" با یک یا چند قطعه موفق،به این اندازه خواننده در پاپ بالا نمیره!!!
متاسفانه توقعات ما مردم چقدر در موسیقی پایین اومده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن یگانه مرحله ای یا بهتره بگم تجربه ای نو از زندگی من بوده...هر چی درموردشم بگن...همون واسه من میمونه...همون که تو رویای منه...با همه فرق داره...فکرکنم همه اینو فهمیدن حتی اگه در ظاهر انکارش کنن.زندگیش یه فیلمه تمام عیاره..من خبر دارم و برای اولین بار میخوام بگم محسن از دور ترین نقطه ی قلبم...همون جا که کسی توش جایی نداره تو رو میبینم.امیدوارم موفق باشی.هرجاکه هستی ...تنهانمونی.تو به اندازه ی کافی تنهایی کشیدی...به عنوان بدترین آدم دنیا هم که شناخته بشی...هنوز مثل یه سایه که هیچ وقت ندیدیش و نمیشناسیش پشت سرت هستم...چون اعماق وجودم...اون ته تها...چیز دیگه ای رو درک کردم...همه چیز خیلی پیچیدست که با کلمات بیان نمیشه ...هیچ چیزی رو نمیشه کامل بیان کرد...منم الان کامل حرف نزدم.نگفته ها زیاده اما این آخریشه:دوستت دارم.موزیک ما خواهش میکنم تایید کن ونذار احساساتم سرکوب شه...تو رو خدا..من به کسی هیچ توهینی نکردم.خواهش میکنم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ببینید دوستان،هر کسی یه نظری داره،یکی که طرفداره محسنه ازش تعریف میکنه و یکی که طرفداره خواننده های دیگه است ،محسن رو میکوبه.
دوستان عزیز ،من نمیگم که انتقاد بده ولی حاشیه خیلی بده.شاید یه روز خودتونم دچارش بشید و ببینید که چه کاری میکنه با آدم.
من شخصا نظرم اینه که محسن حرف دلش رو زده،اینکه بد گفته یا نه،اون نظر شماست ولی در کل باید بگم که محسن اهل دروغ و دغل نیست،لا اقل این رو من خیلی خوب میدونم و خیلی جاها هم این رو اثبات کرده.
در کل امیدوارم محسن و تمام خوانندگانی که دوستشون دارید موفق باشند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کاری به حرفاتون ندارم...فقط شنونده بودم...برای چی دارید این همه جر و بحث می کنید؟آقا ... من از سال 83 دنبال یگانه بودم و دوستش داشتم م دارم ...خدا میدونه چه روزایی و چه شبایی رو با شنیدن ماه عسلش و بعضی از آهنگاش با گریه گذروندم...چون احساسش رو درک کردم ...آقایون فقط ببینید چند خط رو با دعوا سر کاور گذروندید ...همشم الکی...سر چی؟باور کنید که طرفدار چاووشی طرفدار یگانه هست و بلعکس...همه ی دوستام که طرفدار یگانه هستن همه عاشق چاوشین.
آقایون خود یگانه میگه بین ما حاشیه هست و یه کسایی از این قضیه می خوان سو استفاده کنن...شمارو بخدا به این دعوای مسخره دامن نزنید...یگانه و چاوشی از هم جدا نیستند ...این به حق که بهترین خواننده ها هستند و هیچکس رو دستشون نیست چون دو سبک کاملا متفاوت با بقیه دارند و خودشون دستشون رو روی پای خودشون گذاشتند و بلند شدند و هیچکسی اینارو بزرگ نکرد جز اینکه اینا بقیه رو بزرگ کردن...ما باید باعث رابطه ی بیشتر بین این دو محبوبمون بشیم نه دره ی جدایی...بازم میگن این دو جدا نیستند شما جداشون نکنید...محبوب قلبها یگانه و چاوشی.یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

فقط آقای فرزادفرزین.من همیشه طرفدار آقای یگانه و فرزین بودم ولی با این وضع پیش آمده....نمیتونم چیزی بگم جز.......آقای فرزاد فرزین ما همیشه طرفدارت میمونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

محسن هر جا کاور کرده گفته ، اونایی رو هم که نگفته محسن کاور نکرده بلکه یکی دیگه کارای محسنو کاور کرده تحقیق کن باید اون دنیا جواب بدی بنده خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من یکی از طرفدارای یگانه هستم.کاراش خیلی خوبه ولی جدی صحبت کردنش رو خوشم نیومد,و با اهورا موافقم.محسن جان امیدوارم مشکلاتت حل بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آره ب خدا,بس کنید دیگه!!!!!چرا اینقد بحث میکنید؟؟؟من عاشق محسنم و عاشقش هم میمونم.هردرگیری پیش بیاد بین خودشونه,ب ما چه اصلا؟ وقتی از یگانه بد میگن,منی ک عاشقشم روم اثری نداره و همینجور عاشقش میمونم و خواهم موند و اگه کسی هم ب فرزاد یا چاووشی بد بگه اونا طرفداری خودشون رو دارن و نظرشون عوض نمیشه.پس این همه جر و بحث واسه چیه آخه؟؟اونا مشکل بین خودشونه و زود هم حل میشه بینشون.ماها دیگه موضوع رو هی کشش ندیم.منم عاشق یگانه هستم این همه بهش توهین کردین ما چیزی گفتیم؟؟بسه توروخدا
محسن ب راهت ادامه بده ما پشتت هستیم,من همیشه آهنگاتو دنبال میکردم و میکنم و با آهنگات زندگی میکنم و باهاشون خاطره دارم و واقعا حس میکنم آهنگاتو.یادت نره دوستت داریم و همیشه بهترینی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

شما هرچی بگید ما طرفدارا ول کن نفسم محسن نیستیم.محسنی که تا این حد صادق ودوست داشتنی وبااخلاقه.اونی که این قدر هوای طرفداراشو داره و صاف وسادس.خیلی دوسش دارم .ایشالا حباب که بیاد و بترکه به همه عاشق بودن محسن برای طرفداراش وبلعسکس مشخص می شه.
خدایا یگانه محسنمان را از ما نگیر.نفسمی محسن....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

کسی که با یه درددل نظرشو نسبت به سلطان پاپ(محسن یگانه)تغییر میده همون بهتر که نظر نده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

دقیقا آفرین خیلی نظر خوبی دادی
دوستان عزیزم؛هم یگانه هم فرزین پول و مقام و...زیادی از این راه به دست میارن وکیف میکنن واگر مشکلی بینشون باشه خودشون حل میکنن
این وسط شما پول ووقت زیادی رو از دست میدین پس بذاریم اگه مشکلی هست خودشون برطرفش کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

سلام واقعا زشته یگانه چجور به خودش اجازه داده همچین حرفی بزنه فرزادگفته یگانه نامبروان اینجوری تشکرکرده؟
خواننده فقط فقط فرزادفرزین
بااین های دروغم هیچ اتفاقی نمی افته
بذارید اینقدر یگانه توهین کنه تاخسته خسته
فرزادوعشقه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بابا بسه دیگه! با هم دوست باشین! چرا یقه ی همو ول نمیکنین؟
همه خواننده ها خوبن و محترم. هر کدوم عقاید و افکار خاص خودشونو دارن و نباید بهم توهین کنید! به خدا زشته.
من خودم یکی از طرفدارای یگانه ام و کاریم به این ندارم که چی پشت سرش میگن.
بگذریم، دوست دارم درموردش اینو بگم که که خودش درست فهمیده! بعضی آهنگاش کاری کرده که ناخودآگاه عمقی بهشون گوش میدم و باهاش زمزمه میکنم و این از نظر من یه مزیته! به خاطر همینم هست که تا الان طرفدارش موندم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

من عاشق محسن یگانه هستم خیلی دوست داشتم به جای همسرش بودم به نظر من بی انصافی از فعالیت منعش کنن ما هواداران وعاشقاش باید اعتراض کنیمومن به عشق محسن یگانه تا چندماه دیگه میخوام به گروه ساز گیتارش اضافهشم لطفا دعا کنید به مراد دلم که ارزوم زدن بامحسن یگانست برسم..............ممنونم........................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

mohsen doset darim mohsen doset darim mohsen doset darim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

این همه شایعه می سازید که چی آخرش چیزی جز پول بهتون می رسه لعنت به هر چی پوله که هر چی عشق شکست خورده است به خاطر پوله با این کارا قلب یک عده رو می شکنید که به خاطرش آخر تقاص بدی پس میدین .
ولی محسن ما تا همیشه مثل یک هوادار واقعی همون چیزی که خودت می خوای پشتت هستیم و تا همیشه مدیون زحمتاتیم اگر واقعا هوادارت باشیم اینا که هیچی بدتراشم ما رو نکه از تو دور نمی کنه بلکه کاری می کنه که بیش تر قدرتو بدونیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

متاسفم که چنین خوانندگان کم فکری در کشور داریم.
با این حرفای مسخره سلطان فرزاد هیچیش نمیشه.
فقط فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

mohsen jan to taki harki har chi mige bezar bege ma duset darim

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 22:39

من نمی دونم چرا شما هوادارای فرزاد فرزین این قدر با حرفای حوصله سر برتون یک چیز رو بزرگ می کنید. محسن یگانه هیچ وقت به طور مستقیم نگفت چرا آهنگ دوریت از روی سکوت کاور شده. فقط گفت ای کاش یکی از آهنگ های فرزاد فرزین این قدر شبیه آهنگ من نمی شد. این عین جملش بود. این شمایید که اینقدر بزرگش کردین.
در ضمن این رو بدونید که نه فرزاد فرزین نه هیچ کس دیگه به پای محسن یگانه نمی رسه!!!

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 22:50

من نه طرفدار محسن یگانم نه طرفدار فرزاد فرزین. فقط می خوام بگم چرا این سایت تبدیل شده به محل جنگ هواداران یگانه و فرزین؟ هر کس یه نظر و سلیقهای داره و کسی نمی تونه به نظر دیگری توهین کنه. من که فقط آهنگ ها رو گوش میدم و کاری هم به این ندارم که کی اونو خونده!!!

پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:18

شمایی که می گید فرزین بهتر از یگانست برید آهنگ نفس بریده رو گوش کنید. اون فقط قضاوت کنید که کی بهتر خوند. قبول کنید که محسن یگانه بهترینه!!!

شنبه 30 شهریور 1392 - 17:43

فرزاد بهتريييييييييييييييييييييين خواننده ايرانه و در اين هم هيييييچ شكي نيست لطفا چاپ بشه ممنونم

جمعه 8 آذر 1392 - 17:57

ای کاش آقای یگانه دقیق و صرحاً می فرمودند که جناب فرزین دقیقاً چه کاری با ایشون کردند که پشت رفیقشون رو به قول آقای یگانه خالی کردند! من کاملاً معتقدم چاوشی یگانه فرزین یک گروه فوق العاده میتونند باشند و هر کدام سبک های خاص و عالی ای دارند، باهم خوب باشید!

یکشنبه 26 مرداد 1393 - 23:39

ههههههههههه!!!اخه فرزاد فرزین تورو خدا یکیرو بگید به داش محسن بخوره!!!!فکر کرده 2تا جنگولک بازی دراورده تو کنسرتش محبوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!کدوم اهنگش مث سکوتو رگ خوابو سر زبونا افتاد!!!!ب خودتون بیاید یگانه ادمی نیس که پشت کسی حرف بزنه!به قران افتخار پاپ ایرانه اگه مث شادمهر بره که بیچاره ایم!!!درسته هرکی نظری داره اما وقتی طرفدارای فررررررررررررررززززززززززززززینن زیادی حرف میزنن میریزم بههههم!!!!دوس دارم ی نظرسنجی کلی از صداسیما پخش شه ن نظرسنجیای مسخره که بفهمید زیادی گندش کردید اینو فرزادم خوبه اما نگید بهتر از یگانس ب قران میمرم از خنده کم مونده تو کنسرتاش...... دیگه بیخیال نگم بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شب خوشششششش

دوشنبه 27 مرداد 1393 - 14:10

امروز تمامی نظراتو خوندم اولا کار نباید به این جا بکشه بعدشم من دیر دارم نظر میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!اما اونائی که میگن یگانه مغروره بسسسسسسسسسسسسسسس کنید خود داش محسن میگه چیارو کاور کرده لازم نیس جو کاذب بدین حله؟؟؟!!!بعدم انقد نگید فرزین تو کنسرت بهترینه بسسسسسسه یگانه همه جوره پرفروش تره همم میدونن قبلنم گفتم مردم میان کنسرت اهنگ گوش بدن شو لباس نمیان که فرزین تو یه کنسرت چندبار لباس عوض میکنه!!!!درضمن یگانم بلده تو کنسرتاش با ماسک بیاد یا چ میدونم از این جنگولک بازیا!!!!!!!!!!!!!!تقدیم ب شخصی که منو خندوندو گفت اینا ملاک محبوبیته!!!!!!!!!!!!اصلا مشکلی نیس ی روز همه چی معلوم میشه اقای فرزاد که کی از همه محبوبتره تا اون روز تا میتونی خودتو بهترین بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددون!!!!!!!!!!!!1

یکشنبه 9 فروردین 1394 - 13:41

خیلی طولانی بود .

چهارشنبه 14 مهر 1395 - 21:20

اقا محسن یگانه فقط از حق خودش دفاع کرده این دقیقا مثل تقلب می مونه البته خود ایشون گفتن از انتقاد از خودشون ناراحت نمی شن خوب اگه فرزاد فرزین خیلی ناراحته اونم می تونه انتقاد کنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن یگانه: یا این مصاحبه را نخوانید، یا تا انتها بخوانید! | موسیقی ما