برنامه یاد بعضی نفرات
 
«رندان مست» و «ژاکت» محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران در سال 1388
نتایج نظر سنجی پایان سال سایت موسیقی ما از کاربران مشخص شد؛
«رندان مست» و «ژاکت» محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران در سال 1388
موسیقی ما – نتایج نظرسنجی سال کاربران سایت موسیقی ما درباره بهترین‌های موسیقی ایران در سال 88 مشخص شد. در این نظر‌سنجی که در ماه‌های اسفند و فروردین در سایت برقرار بود بیش از 3000 کاربر سایت موسیقی ما از طریق ایمیل و کامنت بهترین‌های سال گذشته موسیقی ایران را انتخاب کردند.

لازم به ذکر است کاربران برای شرکت در نظرخواهی حتما لازم بود که علاوه بر نام و نام‌خانوادگی کامل، ایمیل خود را نیز در قسمت مربوطه وارد نمائید تا ضمن کاهش احتمال تقلب بر اعتبار این نظرسنجی سالانه نیز بیافزایند. لذا نظراتی که به صورت کامنت بدون ایمیل صحیح و همچنین نظرات ایمیلی که بدون نام و نام‌خانوادگی حقیقی ارسال شده مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

بر اساس این نظرسنجی آلبوم «رندان مست» محمدرضا شجریان با کسب بیشترین آرا با اختلاف زیاد با دیگر آلبوم‌های موسیفی اصیل ایرانی در رتبه نخست بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی قرار گرفت. آلبوم‌های «مایه ناز» سالار عقیلی و «سفر عسرت» شهرام ناظری دیگر آلبوم‌های موسیقی اصیل ایرانی بودند که در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

«ژاکت»؛ دومین آلبوم رسمی محسن چاوشی تواست با کسب آرای بیشتر در رقابت با آلبوم‌های «14» علی لهراسبی، «یکی بود، یکی نبود» رضا صادقی عنوان محبوب‌ترین آلبوم پاپ سال 1388 موسیقی ایران را نصیب خود کند.

هوادارن محسن چاوشی با آرای خود توانستند عنوان بهترین قطعه و ترانه سال را نیز برای آلبوم ژاکت به ارمغانن بیاورند. قطعه «دور آخر» و ترانه حسین صفا در قطعه «بخون امشب» به ترتیب بهترین قطعه و ترانه سال 1388 از نگاه کاربران سایت موسیقی ما شدند. این در حالی است که ترانه قطعه «خدا رو چه دیدی» (ترانه مکرم) از آلبوم «یکی بود، یکی نبود» رضا صادقی با اختلاف کمی در رده بعدی بهترین ترانه سال قرار گرفت. همچنین قطعات «خنده» (آلبوم ژاکت)، «این چه حسیه» (آلبوم زیر بارون)، «سزامه» (آلبوم 14)، «بگو چی شده» (آلبوم یک)، «ساعت 9» (آلبوم ساعت 9) و «مرگ و زندگی» (آلبوم یکی بود، یکی نبود) دیگر قطعات برگزیده کاربران بودند.

همچنین کاربران سایت موسیقی ما در مجموع کنسرت‌های سال گذشته رضا صادقی را از دیگر کنسرت‌ها بهتر ارزیابی کردند.

اما عنوان پدیده موسیقی ایران در سال گذشته را بهنام صفوی در رقابت با سهراب پاکزاد و امیر طبری از آن خود کرد. سال گذشته اولین آلبوم بهنام صفوی با عنوان «عشق من باش» منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

سهولت در اخذ مجوز برای آلبوم ها و کنسرت‌های موسیقی پاپ و مجوز گزفتن آلبوم دیگری از محسن چاوشی بهترین اتفاق موسیقی ایران در سال گذشته از نظر کاربران سایت موسیقی ما شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اصلا حق ژاکت نبود که اول بشه چون اصلا البوم خوبی تبود طرفداراش بی انصافی کردن و از روی احساس رای دادن
بهترین البوم سال البوم شانس فرزاد فرزین و البوم عشق من باش بهنام صفوی بود......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خواجه امیری راک بخونه؟؟؟
جون هرکی دوست داری جک نگو
خواجه امیری اگه بخواد تغییر سبک بده باید بره سنتی بخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

ژاکت بهترین البوم چند سال اخیره که گوش دادم کلی گوش دادم هنوزم خسته نشدم هر دفعه گوش میکنی بیشتر حال میکنی البته محسن چاوشی هر چی بخونه با صدای وصف ناشدنیش ادم جذب میکنه
در ضمن بچه ها این مجید مدنی ولش کنید اومده جوک بگه ما رو بخندونه خواننده ای که با کمک پدرش و صدا و سیما و تیتراژ خونی های متوالی تونسته معروفیتی کسب کنه نیاز به بحث نداره میدونه هر مطلبی از چاوشی باشه کلی بازدید داره اومده تبلیغ خوانندشو بکنه بگه اره اینم طرفدار داره و مهم تر از اون تبلیغ سایتشو کنه و یه بازدیدی هم جمع کنه برای سایتش
لابد نظر بعدی هم یه طرفدار مجید اخشابی میاد همین حرفا رو میگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

البوم ژاکت محشر بود
کسایی هم که میگن بازار خرمشهر بد بود باید بهشون بگم که بالاخره با وجود 10 تا اهنگ غمگین و گریه دا باید یه اهنگ شاد هم وجد داشته باشه
یهاهنگ شاد برای البوم لازمه
حالا محسن چاوشی با سبک بندری خونده چون خوزستانیه
دلش خواسته با سبک خوزستانی بخونه
خیلی هم قشنگ بود
سلطان موسیقی پاپ ایران = محسن چاوشی
چشم حسود هم کور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سجاد جان شما فاکتور های برتر بودن یک خواننده و یک آلبوم رو می دونی ؟؟؟!

صدای خواننده : خودت قضاوت کن ( من اصلا هیچ چیزی نمیگم )
بین احسان خواجه امیری و محسن چاوشی

شعر ترانه : واقعا شعر خوشبختی رو گوش کردی ؟ اگر گوش می کردی این طور قضاوت نمی کردی - احسان خواجه امیری معنی گراست ولی محسن چاوشی مثل خواننده های لس آنجلسی فقط می خواد یه چیزی خونده باشه

بازار خرمشهر واقعا آبروی موسیقی پاپ ایران رو برده

نه قافیه ای نه شعر درست و ... یعنی چی ( قلب مو ضعیفه داره بوم بوم می زنه D: ) واقعا متاسفم که به چنین آلبومی مجوز دادن

آهنگ چاردیواری هم که از این آهنگ یه خواننده زن خارجی ملودی دزدی شده

احسان خواجه امیری تو آلبوم جدیدش فکر می کنم 1 آهنگ با ملودی راک داره عزیزم

در ضمن از همه سازهای ایرانی هم استفاده می کنه که خودش باعث شده تا سبکش متفاوت باشه

تو نمیتونی از افشین یدالهی ایراد بگیری ، برای محسن چاوشی کی شعر میگه ؟؟؟! واقعا قابل مقایسه نیستن این دو تا

در مورد کنسرت هم بهت بگم وقتی 1 خواننده چندین کنسرت می گذاره و همش هم موفق هست و سالن پر از جمعیت میشه معلومه که اون خواننده محبوبه ( چاوشی فکر نمی کنم هنوز جرات اینو داشته باشه که کنسرت بده - شاید هم کسی روش سرمایه گذاری نمی کنه)

اون وقت که چاوشی نمی دونست موسیقی چیه احسان ساز می زد
ملودی می ساخت

به هوادارای کرجی و تهرانی احسان عزیز هم یه خبر خوب بدم که احتمالا اواخر خرداد احسان تو کرج کنسرت داره
برای اطلاع دقیق به سایت هواداران احسان سر بزنید

http://ehsan-khajehamiri.info

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

منم مثه بقیه نتیجه ای غیر این و انتظار نداشتم
ولی خوب طبق معمول تک و توکی که بدجور از این که میبینن محسن چاوشی این همه طرفدار داره و تو همه نظرسنجی ها اوله و همه جا طرفداراش عین مور و ملخ ریختن بد میسوزن و خوانندشون دو تا رای هم نیورده داره اشکشون در میاد
پارسالم که باز طبق معمول البوم یه شاخه نیلوفر تو همین سایت و سایت های مختلف دیگه بهترین البوم سال 87 شد تک و توکی باز اومدن همین حرفا رو زدن
مثلا نمونه جالبش این کیانوش خودش طرفدار فرزاد فرزین مدیر همین سایتی هست که ادرسشو تو نظرش داده خیلی جالبه میگه شرکت نکردم تو نظرسنجی ولی نتایجش این قدر مهم بوده که اومده با کلی خشم و غصب ! نظر داده حالا ده بار خودش با اسم های مختلف نظر داده حالا میاد میگه اصلا برام مهم نبوده و شرکت نکردم ! حالا جالب تر اینه که تو همین سایتی که خودش مدیرشه نظرسنجی گذاشته با این که روزی هم 10 تا 10 تا به فرزاد فرزین رای میداده بازم محسن چاوشی و البوم ژاکت اول شده تو سایت اینم :
http://www.bestirmusic3.com/survey-results-4---0.html
البته ببخشید که اسم این سایت هایی که روزی 10 تا بازدید هم ندارن میذارم اینجا تبلیغ میشه براشون ولی خوب برای ضایع کردن خوبه

نفر بعدی تارا قرائتی خیلی جالبه تو نظرسنجی که مدت 25 روز از مدت نظرسنجی نگذشته بود فقط 7-8 نفر به البوم 14 رای داده بودن ولی در روز 26 یه دفعه دیدی پشت سر هم میگفتن البوم 14 !!!!! تو نظرسنجی های سایت های دیگه که این البوم ششم هفتم هم نشده حالا خدا رو شکر کنید تو اینجا دوم شده
در مورد پرفروشترین البوم سال هم که به اندازه کافی بحث شد و دیگه هم فهمیدن ژاکت طبق انتظار پرفروشترین البوم سال شده
http://www.smokish.com/images/ailzcqc10z1ixmgmysq.jpg
در مورد اون خبری که گذاشتی در مورد پرفروشترین البوم هم دیگه زمان و زمین فهمیدن دروغی بیش نبود
تو همون مطلب تو نظراتشو بخون به اندازه کافی بحث شد و همه اومدن گفتن جوکی بیش نیست :
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-1616.html

البته تو ایران این چیزا طبیعیه تا یکی خیلی محبوب میشه و موفق بعضی ها حسادت میکنن و میسوزن تو همه زمینه ها هم هست مثه ورزش و کار و ... ولی خوب به جز اینکه اعصاب خودشون خرد میشه و هی بیشتر میسوزن چیزی عایدشون نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چاکر موسیقی ما
معلوم بود ژاکت بهترینه
اصلا هر نظر سنجی باشه محسن اوله

only jacket
just mohsen chavoshi
king of sad

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

تا آخر فروردین هنوز 6 روز دیگه مونده خیلی نتیجه رو زود اعلام کردین ممکن بود توی این 6 روز نتیجه عوض بشه حق بقیه خواننده هارو گرفتین. این نتیجه گیری درست نیست باید تا آخر فروردین صبر میکردین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خیلی خوشحالم که اقای صفوی با البوم فوق العادشون به حق خودشون رسیدن و به عنوان پدیده ی سال معرفی شدن. براشون ارزوی موفقیت می کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اینکه نیاز به گفتن نبود سلطان چاوشی تو همه نظرسنجی ها اوله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این مجید مدنی فکر کنم خوده احسان خواجه امیریه =)) حالا چرا حسادت عزیزه من . اشکال نداره این دفه با سایت موسیقی ما صحبت میکنیم یه بارم به خاطر دله شما اسمه خواجه امیریو این گوشه موشه ها بنویسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نمی دونم چرا نظرات من تایید نمیشه!

فکر کنم این سجاد فک و فامیل مدیراست!

هر توهینی دلش میخواد می کنه ، جوابشو که میدن ، تایید نمیشه!

یه چیز خنده دار گفتی ، من طرفدار بنیامینم!:))

مشکل داری دیگه! من بنیامین رو اصلا قبول ندارم!

های تو آهای تو که نشد شعر!

من گفتم طرفدار حقم! حالا تو باور نکن!:))

یه بنده خدایی هم گفته بود سایت با بازدید روزانه 10 نفر!

داداش برو رتبه سایت رو تو الکسا ببین! از خیلی سایت ها من جمله موزیک ما ،

رتبه اش بالاتره!

در ضمن این قدر سایت برای خودش بزرگ هست که به هیچ سایت دیگه ای تبلیغ نداده!

حرف بی ربط نزن عزیزم!

اون نظر سنجی هم که میگی من نزدم!

اگه من می زدم کلا آلبوم ژاکت رو توی گزینه ها نمی ذاشتم!:))

آلبوم سراسر فالش!

----------------------------------------------------------------------
این یکی دیگه تایید نشه ، باید فاتحه سایت رو خوند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

حق آلبوم ژاکت نبود که بهتربن بشه
در ضمن بهنام صفوی حدود 6 سال هست که داره تو موزیک فعالیت میکنه پس فکر نمیکنم در شان باشه که بهشون بگیم پدیده ایشون سابقشون بالاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من اول شدن محسن و به طرفداراش تبریک می گم
بعد هم بنیامین با رکوردفروش 2 میلیون نسخه بهترین بودنشو ثابت کرده .دنیا مثل بنیامین نه داشته نه داره نه می تونه بیاره.
مرد برتر پاپ بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

درود بر استاد شجریان و محسن چاوشی
ممنون از اینکه بالاخره نتایج اعلام کردید محسن چاوشی بی نظیره و بیخودی پرطرفدارترین خواننده ایران نشده چون با بقیه فرق داره اون فقط با اهنگاش خیلی ها رو عاشق خودش کرده نه با تصویر و مصاحبه و کلیپ و افاده و ...

تعدادی از نظرسنجی های اخیر دیگه که درباره بهترین البوم سال 88 میذارم که مثه همیشه محسن چاووشی تو همه نظرسنجی ها اوله :

نظرسنجی مجله ترانه ماه یکی از سه نشریه تخصصی موسیقی پاپ به همراه مجلات اتفاق نو و موسیقی قرن 21 محسن چاووشی بهترین خواننده و اهنگساز سال شد همچنین البوم ژاکت بهترین و پرفروشترین البوم سال لقب گرفت :

http://www.smokish.com/images/xd2jpden0d96tr9gm68.jpg

http://www.smokish.com/images/asdzy8v6vsu9lkwywdv.jpg

http://www.smokish.com/images/ailzcqc10z1ixmgmysq.jpg

نظرسنجی سایت بیرموزیک یکی از معروف ترین سایت های موزیک :

http://www.birmusic12.com/survey-results-12---0.html
در طی این چند روز هم نظرسنجی در وبلاگ رضا رشیدپور مجری مطرح تلویزیون و مجری برنامه های پربیننده ای مثه شب شیشه ای و مثلث شیشه ای قرار گرفته راجع به محبوب ترین خواننده داخلی که باز هم مثه تمام نظرسنجی ها محسن چاووشی با اختلاف بسیار زیادی اول هست و البته این نظرسنجی هنوز در جریانه :

www.rezarashidpour.blogspot.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نتایج نظرسنجی وبلاگ رضا رشیدپور هم اعلام شد و باز هم محسن چاوشی با اختلاف فاحشی در رده اول ایستاد :
یک ..... محسن چاوشی ..... 1061 ..... 29 درصد
http://rezarashidpour.blogspot.com/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

مرسی
محسن جون یه دونست محسن جون دردونس :دی
بچه ها الان دوغ ماست مهران جون :دی میاد میگه :
قسمتی از تفسیر سوره لقمان :
( مربوط به آثار غنا )
برخی انسان ها از طریق نوشیدن شراب و تزریق هروئین می توانند خود را وارد دنیای بی تفاوتی کنند و برخی با شنیدن سخنان باطل در دنیای بی تفاوتی به سر می برند .
کسانی که میگویند چاووشی عشقه و یا امثال اینها ، کسانی هستند که یک لذت کاذب و نوعی بی خیالی موسمی طی میکنند .

:لول: ای خدا که این دوغ ماست مهران جون سوژه خنده خیلی ها شده تو این سایت عجیبه تا حالا نظر نداده اینجا البته بعیدم میدونم نظر نداده باشه صددرصد دیده خیلی خیلی تابلوئه دیگه با یه اسم دیگه نظر داده باز نخندن بهش :دی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

عشق است استاد شجریان و محسن چاوشی
هر دو دو تو سبک خودشون بهترینن
از سایت موسیقی ما هم تشکر میکنم به خاطر زحماتی که میکشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقای سجاد ... بحث کردن با 1 آدمی که احساسی فکر می کنه اصلا درست نیست

محسن چاوشی اصلا در حد و اندازه ای نیست که بخواهیم در موردش حرف بزنیم ، هر وقت 2 تا دونه کنسرت گذاشت اونوقت میشه تازه در موردش یکمی فکر کرد .

قابل توجه شما اینکه احسان توی 1 ماه بیش از 10 کنسرت موفق داشته همچنین کنسرت های کانادا و ایتالیا رو هم بهش اضافه کن

دیگه فکر نمی کنم حرفی برای گفتن داشته باشی

در ضمن آلبوم جدید احسان سبک راک رو یهت میشناسونه
قبل از محسن چاوشی خیلی خواننده ها هستن که میشه در موردشون حرف زد مثل : محسن یگانه که کاراش حرف نداره و علی لهراسبی و فرزاد فرزین و خیلی های دیگه که کاراشون واقعا استاندارده و حداقل تقلید نمی کنن

محسن چاوشی آهنگ هایی می خونه که دو روز گوش کنی از یاد میرن و اصلا موندگاری ندارن

صدا هم تعطیل ، اینو همه میدونن

فقط برای آدم های نا امید آهنگ میسازه یه چیزی تو مایه های مجید خراطها

البته از حق هم نباید گذشت ( آهنگ های فیلم سنتوری و آهنگ های مشترکش با محسن یگانه خوب بود )

شما در مورد احسان اصلا نظر نده چون چیزی از موسیقی نمی فهمی عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

لطفا از اهالی موسیقی و کارشناسان نظرسنجی کنید تا بهترین آلبوم رو انتخاب کنند . این نظر سنجی اولا دقیق نیست و یک نفر چندین بار میتونسته رای بده با آی پی های مختلف ، دوما مردم خیلی سطحی به موسیقی نگاه می کنند من خودم طرفدار احسان خواجه امیری هستم ولی آلبوم عشق من باش بهنام صفوی رو خیلی سر تر از آلبوم ژاکت ( اگه اسمش رو بشه گذاشت آلبوم ) می دونم واقعا ژاکت رو با توجه به تقلید های انجام شده از خوانندگان خارجی و ... نمی تونیم به عنوان بهترین آلبوم سال انتخاب کنیم امیدوارم یک مقدار واقع نگر باشیدموسیقی ما: سایت موسیقی ما در ایام نوروز درباره بهترین‌های موسیقی را از اهالی موسیقی و کارشناسان نیز نظرخواهی کرد که اگر به آرشیو اخبار مراجعه کنید می‌توانید مشاهده کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کسی جز این هم فکری نمیکرد.
امیدوارم به همه ابهت محسن چاوشی در موسیقی ایران ثابت شده باشه.
ممنون از سایت موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقا یا خانوم مجید مدنی:
این تازه شروع ورود چاوشی به معتبر ترین سبک
موسیقی دنیا بود
شما تا حالا ایجور اهنگایی گوش ندادی هیچی نگو
خواجه امیری که دیگه واقعا تموم شده
البوم فصل تازه خیلی صعیف تر از سلام اخر بود
با اینکه صداشو واقعا دوس دارم ولی
اگه همینجوری خودشو تکرار کنه فراموش میشه
شما هم برو کمی اهنگ راک گوش بده تا
وقتی یه اهنگ راک گوش بدی تفاوتش رو با
راک های دیگه حس کنی
الان بری سبک متال رو گوش بدی فکر میکنی همشون از همدیگه
تقلید میکنن
یا حتی سبک تانگو رو هم گوش بدی همینطور فکر میکنی
عزیزم سبک پاپ دیگه تکراری شده و
گوش های ما خسته از این سبک
هرکسی واسه پیشرفت باید سبکشو تغییر بده
خواجه امیریم باید سبکشو تغییر بده هرچند واسه
صداش قدرت راک رو نداره ولی
میتونه توی یه سبک جدیدی که به صداش بیاد بره
و خودشو از فراموشی نجات بده

بازم میگم عشق است سلطان محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واقعا برای سایت موسیقی ما و همه سایت های موسیقی کشور متاسفم
جهان قشقایی یکی از خواننده های خوب ایرانی در گذشت ولی یک سایت این خبر رو منعکس نکرد. از سایت موسیقی ما انتظار بیشتر بود.
از همین جا در گذشت این خواننده خوب کشورمون رو به همه ایرانی ها تسلیت عرض میکنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام.با نظر دوستم مجید مدنی موافقم.
حق ژاکت نبود که اول بشه.
ولی من در کل از فرزاد فرزین و سیروان خسروی و بهنام صفوی و علی لهسرابی و.....
رو از همه خوبتر میدونم.اهنگ حراج چاووشی رو هم می پسندم
در مورد کنسرت هم باید از محسن یگانه یاد کنیم که تو کنسرت در ایران اوله از همه خواننده ها هم از لحتظ تهداد هم از لحاظ اجرا انیو همه میدونم دیگه حداقل
تو کنسرت هم محسن یگانه اول میدونم
امسال من محسن یگانه با البوم..... غوغا میکنه
منتظر یه انفجار در موسیقی پاپ باشید.یا علی مدد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نیازی به این نظرسنجی ها نیست چون همیشه محسن چاووشی برترینه... و یه تاسف برای کسانی که قصد تخریب محسن چاووشی رو داشتند مثل جناب ماست خانوم که میدونم میاد اینجا از حسودی میترکه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سایت موسیقی ما یه کم بیشتر از چاووشی طرفداری کنه.این همه کمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دفعه اولی که البوم ژاکت گوش کردم اصلا جا خوردم توقع همچین البومی رو از محسن چاوشی نداشتم همون دفعه اول که گوش کردم گذاشتمش کردم بعد یه هفته حوصلم سر رفته بود اهنگ درست حسابی جدید هم نبود دانلود کنم دوباره رفتم سراغش گفتم بذار دوباره گوشش بدم از دو تراکش خوشم اومد چند بار دیگه هم گوش کردم عاشقش شدم نمیدونم چرا اهنگای جدید محسن چاوشی اینطوریه که بعد چند بار گوش کردن میفهمی چقدر قشنگن همین الانم که وارد این مطلب شدم البوم ژاکت رو گوش میکنم : وقتی لبات بخندن چشات که شاد باشن انگاری که تو دنیا نقل و نبات میپاشن ........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دیگه برای طرفدارای سلطان چاووشی این اول شدن ها تو همه نظرسنجی ها عادی شده و تکراری شده از همون پنج سال پیش تو همه نظرسنجی هایی که تو سایت های مختلف موزیک و غیره برگزار میشد و اسم سلطان چاوشی بود نتیجه معلوم بود که کی اول میشه
البوم یه شاخه نیلوفر پرفروشترین البوم سال 87
البوم ژاکت پرفروشترین البوم سال 88 در عرض یه ماه
این همه طرفدار که هیچ خواننده ای به خودش ندیده
کنسرت سلطان چاووشی چه شود اون شب قیامتی بر پاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقا یا خانم مجید مدنی:

مثلا میخوای بگی خیلی تعصبی هستی؟؟؟
نه عزیزم طرفدار تعصبی رو فقط سلطان محسن چاوشی داره و بس
همینم هست که توی تمام نظر سنجی ها اوله
پارسالم البوم فصل تازه رو دیدیم که چه گلی کاشت رده ی 8!!!!
عزیزم خواجه امیری فقط به خاطر معروفیت پدرش و حضور همیشگیش توی تلویزیونه که الان
2 نفر میشناسنش
در مقابل سلطان محسن هم که دیگه اصلا چیزی نیست
کنسرت چیه؟؟؟دلت خوشه؟؟؟
یگانه هم 1 البوم داده بعدش 20 تا کنسرت
خواجه امیریم به همین شکل
بعدشم البوم راک یه صدایی مثل محسن پر از خش احتیاج داره
نه صدایی مثل خواجه امیری که به درد سنتی میخوره
اگه تو کل ایران اهنگی مثل شاهکار خنده پیدا کردی
اونوقت تازه در مورد چاوشی حرف بزن
یا اگه اهنگی مثل دلشوره
برو توی ماشین گوش کن صداشو بزن اخر اگه مغذت صوت نکشید هرچی میخوای بگو
تو فقط گیتار الکتریکشو نگاه کن از کل البوم های ساخته شده
در سال 88 بیشتره به این میگن قدرت

عزیزم به اهنگای چاوشی میگن اهنگ محترم نه نا امید کننده
خود خواجه امیریم توی فصل تازه همتون اهنگ خوشبختیشو که
توی سبک اهنگای چاوشی بود انتخاب کردین
حالا حرف از نا امیدی میزنین؟؟؟عجب!!!
------------------------------------
به قول یکی از دوستان البوم ژاکت دنیای موسیقی رو
منفجر کرد
صدای انفجارشم کسایی که باید میشنیدن شنیدن
اوناییم که میگن نشنیدیم خودشونو به کر بودن زدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

only mohsen chavoshi
only jakcet

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واقعا نتایج فوق العاده بود! کاملا مشخصه حق به حق دار رسید!

این نظر سنجی این قدر بی ارزش بود که حتی توش شرکت نکردم!

برید خوش باشید سلطانتون اول شده!!!

مهم اینه که از موسیقی لذت برد!

اونایی هم که یه ذره از موسیقی سرشون میشه میفهمن کی بهتر بوده!

Alireza New Album Coming Soon - The Ring

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

واقعا برای یک همیچین سایتی که ادعا میکنه حامی موسیقی هست متاسفم.
من فکر میکردم حداقل در این نظر سنجی دیگه حق هیچ خواننده ای ضایع نمیشه.در این مدت شما به طرفداران چاووشی اجازه دادین هرجور توهینی که دوست دارن به خواننده های دیگه و طرفدارانشون بکنن.
آلبوم ژاکت اول شد قبول.اما چرا در زمینه های دیگه حق علی لهراسبی رو خوردید؟؟؟؟؟چرا وقتی طرفداران علی لهراسبی رای میدادن نظراتشون رو تایید نمیکردید تا مجبور بشن چندین بار رای بدن تا ثبت بشه؟چرا وقتی طرفداران محسن چاووشی سه 4 رای پشت هم دادن و همه به یک آهنگ و یک ترانه آراشون حساب شده ولی دلواپسی علی لهراسبی هیچ جایی در بین نتایج نداره؟اگر معتقید که تفلب بوده چرا از اول تایید کردید؟من از تمام کسانی که میان اینجا خواهش دارم فقط یک نگاه سطحی به آرا بندازن اون وقت متوجه میشن چه حقی از علی لهراسبی ضایع شده.در کنسرت ها که دیگه شکی ندارم.حالا چون طرفداران علی لهراسبی از خواننده محبوبشون حمایت کردن شما آراشون رو حساب نکردید.این دیگه خجالت داره واقعا!!!خوشحالم که شما دیگه در میزان فروش آلبوم ها نمیتونین دست ببرین.علی لهراسبی حقش رو از مردم گرفت چه شما بخواین چه نخواین.

در ضمن به طرفدارای محسن چاووشی باید عرض کنم که دیگه از خودتون آمار ارائه نکنید چون آمار رسمی اینه:

موسیقی ما - محمد تاجیک: براساس آماری که از فروش آلبوم‌های مطرح‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در سال 88 بدست آمده است، فروش این آلبوم‌ها در سال 88 بسیار ضعیف بوده‌است.

به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از شفاف نیوز، در حالی آلبوم 14علی لهراسبی به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال معرفی شده که فروش این آلبوم تنها سیصد هزار نسخه بوده است. این در حالی است که در سال‌های قبل، آلبوم‌های متوسط به چنین فروشی دست پیدا می‌کردند. بعد از آلبوم 14علی لهراسبی، آلبوم بنیامین «88»، «یکی بود یکی نبود» رضا صادقی، «کما 2 » حمید عسگری، «ژاکت» محسن چاووشی و «شانس» فرزاد فرزین (لازم به ذکر است دو آلبوم آخر مدت زیادی از انتشارشان نمی‌گذرد) ....در رده‌ای بعدی قرار دارند.

میزان فروش کل آلبوم‌های موسیقی پاپ نیز 1350000 نسخه بوده است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این کیانوش که به خاطر اینکه بنیامین هیچ جایی نداره زور بهش اومده
و میخواد با این کارا خودشو خالی کنه
بچه ها اشکال نداره بزارین این کوچولو هم راحت باشه
--------------------------------------
فکر کنم این علی له راسبی همین یه طرفدار (تارا قرائتی)رو داره
شایدم خود علی له راسبی باشه
چون توی هر سایتی رفتم از جمله موسیقی ایرانیان این الکی هی
له راسبی له راسبی میکرد هیچکسم بهش توجهی نمیکرد
اخه ادم نیمه حسابی مگه همین شفاف نیوز نگفت
این البوم تا حالا 900هزار تا فروخته و میگن هنوزم داره فروش میره
بقیه ی خبر نامه ها هم تاییدش کردن
اون خبرو 2 روز بعد از انتشار ژاکت گذاشتن
در حالی که سیل خرید از 1 هفته بعد از انتشار اوج گرفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بدترین آلبومی که تو زندگیم شنیدم ژاکت بوده از همه لحاظ صفره مخصوصا صدای 1000 % افکتی (خر افکتی) چاوشی که صداش 1000- میگیره
اما استاد شجریان واقعا ارزششو داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

استاد شجریان و استاد چاوشی دو استاد سنتی و پاپ
معلومه خودشون و البوماشونم باید محبوب ترین و بهترین باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نتایج نظر سنجی وبلاگ رضا رشیدپور

پنج نفر برتر

یک ..... محسن چاوشی ..... 1061 ..... 29 درصد

.

دو ........ محسن یگانه ........ 692 ..... 19 درصد

.

سه ..... احسان خواجه امیری 683 ..... 17 درصد

.

چهار ....... محمد اصفهانی ..... 224 ....... 6 درصد

.

پنج .......... رضا صادقی .........145 ....... 4 درصد

اینم ادرسش
http://rezarashidpour.blogspot.com/2010/04/blog-post_12.html
محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

به محسن چاووشی و هوادارانش این موفقیتهای پی در پی رو تبریک می گم و امیدوارم امسال هم سال چاووشی باشه...
(اخ الان بعضیا چه حالی دارن که می بینن چاووشی همه جا اوله...MAS و مهران کجایید؟؟؟؟)محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقای مجید مدنی شما لطف کن مواظب حرف زدنت بیشتر باش.در ضمن خواننده ای مثل احسان و محسن نیازی به این کارهایی که شما داری میکنی ندارن.چرا میای اینجا واسه تخریب چاوشی؟ اگر به این جور حرف زدن ها علاقه داری میشه به زبونه خودت باهات حرف زد این رو بدون اگه صدا و سیما نبود احسانه عزیز خیلی عقب تر از جایگاه فعلیش بود.اما این حرفا که چی؟من میتونم منکر صدای احسان بشم؟ تو میتونی منکر صدای چاوشی بشی؟ اگه چاوشی صدا نداشت هیچ وقت بزرگی مثل قمیشی در موردش اون حرفا رو نمیزد.اگه چاوشی صدا نداشت این صفحه الان تیترش یه چیزه دیگه بود. باید به کسانی که شریف میخونن احترام بذاریم.واقعا طرفدارای اقایان لهراسبی و چاوشی و صادقی و احسان ، که از بزرگ های موسیقی ما هستن باید جبه ی واحدی بگبرن تا جلوی خواننده های پر ادعایی رو که با اشعار جلف و کار های سخیف مثل ( ای کجای دنیای ، من تورو تو منو من تورو خود خدا میدونه که...) بگیرن که این جور افراد موسیقی رو با ... اشتباه گرفتن.همه ی ما میدونیم که توی این نظر سنجی چون باید اسم و ایمیل میذاشتیم احتمال تقلب زیر 10% بود.به علایق مردم احترام بذارودر مورد کنسرت هم وقتی که چاوشی کنسرت گذاشت یعنی این که شما ... گفتی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

یه نگاه به نظرات این خانم مدنی بندازید.مخصوصا آخریش.
باید اینجا بگیم:
هر دم از این باغ جوکی میرسد.
واقعا جوکه ها.
تک تک جملاتش رو غیر از خودش فک نکنک حتی خواجه امیری هم قبول داشته باشه :D
به هر حال هر وقت اسمی از چاوشی اومد بقیه سوختن و هر چی تونستن گفتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نه میشه به کس یا اشخاصی تهمت تقلب زد!نه میشه به راحتی این اخبار و نظرسنجی های موسیقی ما را قابل هضم دونست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آلبوم چاوشی مزخرف ترین آلبوم کل تاریخ موسیقی بود! جون ننه اش جون کاکاش!!!! متاسفم برات موسیقی اونا!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط حامی ، محسن چاوشی در برابرش هیچی نیست
حامی با استاد بیات کار کرده ولی چاوشی چی ؟ الکی هم سلطان سلطان نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقای علی منم 80% اهنگ های خواجه امیری رو گوش دادم حتی البوم اولش که با پدرش خونده بود
اما این طرفدار نما(مجید مدنی) باعث میشه نقش خواجه امیری کمرنگ بشه و امثال من کمتر گوش بدن
خودت قضاوت کن چرا باید بیاد اینجا بگه چاوشی صدای بده و...اینجا هم تقلب شده و خواجه امیری باید اول بشه
پس بهتره جواب چنین افرادی رو خود طرفدارای خواجه امیری بدن تا
چهره ی خواجه امیری خراب نشه
------------------------------------
خانوم امیر:
جون من توی اینجور جایی که اسم از بزرگان میاد نام اینجور افرادی
رو نیاد این یه توهینه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

البوم شجریان اصلا ارزش گوش دادن نداشت دو زارم نمی ارزید بیخودی هم به شجریان لقب استاد ندید استاد فقط شهرام ناظری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اگه نظرسنجی برگزار شد و محسن چاوشی تو اون دوم شد اون وقته که جای تعجب داره من که تا این موقع که 20 سال سنم میگذره و تو این چند سال اخیر اگه نگم هیچی خیلی کم نظرسنجی بوده دیده باشم محسن چاوشی اول نشده باشه
خواننده پرطرفدار اونم در حد طرفدارای چاوشی تنهاش نمیذارن درسته البوم ژاکت ضعف هایی داشت ولی خوب بازم طرفدارای بی شمار چاوشی بهش رای میدن چون پرطرفدارترین خواننده ایرانه
مثلا تو فوتبالم حتما دیدید بازم اگه پرسپولیس یه سال زیاد خوب بازی نکنه و شانسی نداشته برای قهرمانی بازم هر چی نظرسنجی بذارن بگن بهترین تیم کیه یا کی قهرمان میشه بازم پرسپولیس با اختلاف فاحشی اول میشه چون محبوب ترین تیمه ایران همین چند وقت پیش هم نظرسنجی گذاشته بودن تو نود پرطرفدارترین تیم ایران کیه که پرسپولیس طبق معمول اول شد ولی بعدش تیم هایی مثه تراکتور سازی و شاهین بوشهر که اصلا طرفداراش قابل مقایسه نیست با پرسپولیس اومدن گفتن ما پرطرفدارترینیم تقلب شده تو نظرسنجی و sms نود !!!!!
الانم قضیه همین شده دیگه خوبه همش میبینن محسن چاوشی اول میشه و همه جا تو نظرسنجی ها و میبینن که سه مدل نظرسنجی گذاشته شده تو همین سایت موزیک ما تو هر سه مدلش اول شده ژاکت باز یکی دو نفر که خوانندشون اصلا طرفداراش در برابر طرفدارای چاوشی مثل قطره به دریاست و رای نیورده اومدن حرفای خنده دار میزنن البته باید درکشون کرد اینا هم دوست دارن خوانندشون یه بارم که شده اول بشه تو نظرسنجی ولی خوب محبوبیت خدادادیه و کاریش نمیشه کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام به همگی .من با آقا Reza موافقم از اینکه چاوشی و
خواجه امیری نیازی به مطرح شدن ندارن. من از طرفداران

خواجه امیری هستم.اما تمام این خواننده هایی که اسمشون

اومده کم و بیش آهنگاشونو گوش میدم.
مثلا همین آهنگ خنده محسن چاوشی که آقا سجاد میگن،به نظر من هم کار جالبیه.
یا آهنگ { اسیری } از آلبوم ژاکت که واقعا از گوش دادنش لذت میبرم: با این که کوه دردم . . .
در ضمن به نظر من هم شاید تقلب شده باشه،ولی اگه تقلب هم شده باشه باز کسی نمیتونه بگه چاوشی کم طرفدار داره .

اما در مورد احسان خواجه امیری: اول اینکه اولین آلبومی که

احسان منتشر کرد به پشتوانه پدرش بود که موفقیت زیادی کسب

نکرد.اما کارگردان سریال غریبانه از یه قطعه خواجه امیری خوشش

اومد که تو آلبوم اولش بود .و از روی این امر به احسان اعتماد کرد

که تیتراژ سریال رو بخونه.
اون دوستی که احسان رو در حد تیتراژ سریال میدونه ، توجه کنه

وقتی برای اولین بار چنین مسوولیتی رو دوش احسان گذاشته شد

احسان 20 ساله بود.و اون تیتراژو هم آهنگسازی و تنظیم کرد و

هم خوند :
هر چی آرزوی خوبه مال تو . . . هر چی که خاطره داری مال من...

و به نظرم آقا سجاد گفته بود احسان نمیتونه راک بخونه و باید سنتی بخونه.
اما توجه کنین کسی که آهنگ سنتی یا ملایم احسان رو گوش بده اصلا میتونه تصور کنه که احسان بتونه قطعه {نمیدونی} رو بخونه ؟
یا بر عکس.

ببخشید سرتونو درد اوردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

منم هستم:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دوستان عزیز خوب تبلیغ خواننده هاتونو بکنید اینجا مجانیه مالیاتی هم نمیگیرن بازدید خوبی هم داره اینجا فقط کافیه اسم و فامیل خواننده خود را ذکر کنید و او را با چاوشی مقایسه کنید مطمئن باشید خوانندتون به خیلی ها شناسونده میشه :دی
منم میخوام یه خواننده خوب رو تبلیغ کنم با اجازه مدیران سایت موزیک ما :

به نظر من حق محسن چاوشی نیست که همه رتبه های اول تو سایت های مختلف برای خودش کنه به نظر من تو همه سایت ها و نظرسنجی ها تقلب شده و حتی البوماش هم با تقلب پرفروشترین البوم میشه همیشه . فقط عمو پورنگ اون بهترین خواننده ایرانه شاید بگید با پشتوانه صدا و سیما معروف شد ولی بدونید عموپورنگ در سن 5 سالگی از طرف بهترین کارگردان برنامه های کارتونی پیشنهاد خوندن داشت و اولین نفری بود که دو صدا خوندن مد کرد .البوم جدیدش هم که با امیر محمد خونده باید بهترین البوم سال میشد صددرصد تقلب شده خدا خیرتون نده مدیران سایت های مختلف از جمله موزیک ما چرا حق البوم عموپورنگ خوردید چرا چرا ؟!!!!!!!!:لول:
من رفتم معتاد شم :دی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

vay be hale oon mosighi ke ein adam tosh avale ! vaghan khaste nabashide mosighie oona !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقای مجید مدنی به قوله خودت بحث کردن با 1 آدمی که احساسی فکر می کنه اصلا درست نیست شما هم داری احساسی حرف میزنی آخه کدوم آهنگ این خواننده ای که گفتی در حد اهنگای راک هست خداوکیلی تویه ایران کسی نتونسته در حد محسن چاووشی کار راک انجام بده ما نمیگیم کسی کار راک انجام نداده ما میگیم در حد محسن چاووشی نبوده تازه این اوله کار محسن چاووشی در راک هس همون طوری که خودشم گفته اینکارا مقدمه چینی برای یه آلبوم کاملا راک هست اون موقع دیگه تویه ایران کسی حرف از راک نخواهد زد چون محسن میترکونه تازه ما نمیدونستیم شما از دوستان احسان هستین که تونستین البوم جدیدشون رو گوش بدین احسان و راک واقعا خنده دار نیس ایشون فک نکنم سبکشونو عوض بکنن یعنی با عرض شرمندگی قدرت اجرای آهنگ راک رو نداره ایشون خواننده بسیار خوبی هستن و قدرت صداشون خیلی خوبه اما باور کنید نمی تونه راک بخونه و به قول شما منتظر آلبوم ایشون خواهیم بود تا ببینیم..........
در ضمن در مورد خواننده های هستن که میشه در موردشون حرف زد باید عرض کنم این خواننده های که نام بردی هردوشون توسط محسن چاووشی به اینجا رسیدن هر دو معروفیت خودرو از محسن چاووشی دارن دیگه اینو کسی نمیتونه کتمان کنه من خودم آهنگای محسن یگانه رو گوش میدم چون خودم ازش خوشم میاد ولی میتونی بری مصاحبشو بخونی ببینی که خودش گفته که آشنایی با محسن چاووشی اونو به اینجا رسونده پس بهتر است کمی واقع بین باشی فرزاد فرزین با کدوم آهنگ این همه معروف شد؟؟؟ آیا نصف کسایی که فرزاد فرزین رو شناختن با اهنگ نفس بریده نبود؟// پس این شما هستی که احساسی حرف میزنی در مورد نظر سنجی هم باید عرض کنم هر کی طرفدار بیشتر و آلبوم بهتری ارائه بده اول میشه پس دوستان انقدر جو سازی نکنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا سجاد ببخشید من کی تو همه سایتا نظر دادم؟تو سایت مجله موسیقی هم آقای موسوی(سردبیر سایت) برام کامنت گذاشت که بیا رای بده وگرنه من تو زندگیم اینقدر بدبختی دارم که مثل شما وقت ندارم تو همه سایتا نظر بدم؟
بعدشم مگه شما ادب ندارید؟من تو اون سایت هم با احترام زیاد نسبت به محسن چاووشی حرف زدم و منظورم هم این بود که همه دارن زحمت میکشن فقط محسن چاووشی که نیست اما شما فقط توهین و مسخره میکنید.بعدشم اینکه چرا علی لهراسبی تو 25 روز اول 7-8 تا نظر داشت بعد یهو زیاد شد دیگه به من ربطی نداره.من یه بار رای دادم تایید هم شد.ip ها اون پایین هست.اگر شک دارید میتونید برید ببینید.براتون متاسفم که کهری جز توهین و تمسخر بلد نیستید.
علی لهراسبی اگر فقط یه طرفدار داشت کنسرتاش پر نمیشد چون من نمیتونم جای همه برم!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من تو اون سایت هم با احترام زیاد نسبت به محسن چاووشی حرف زدم و منظورم هم این بود که همه دارن زحمت میکشن فقط محسن چاووشی که نیست .... خانوم یا اقای تارا حرف شما متین ولی حالا میگی ما چیکار کنیم درسته که همه زحمت میکشن حتی ساسی مانکن . هر کسی در حد خودش زحمت میکشه خوب ما الان باید چیکار کنیم عشق ما محسن چاووشی هست کاری به زحمت دیگران نداریم امیدوارم روزی برسه که همه بتونن از خوانندشون درست حمایت کنن نه به هر روشی با خراب کردن فرد دیگری... خطاب به بعضی ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این مسخره بازیا چیه که طرفدارای چاووشی راه انداختن
خجالتم حدی داره فکر کردین خوانندتون کیه که دور برداشتین
هر کسی سلیقه ای داره و علاقه هر فردی قابل احترامه
خیال کردین ما نمیدونم چند بار کانکت میشدین تا با آی پی های
مختلف اومدین له چاووشی رای بدن واقعا که متاسفم
تارا راست میگه :
خوبه تو همین سایت اعلام شد که آلبوم 14 پرفروش ترین شده
موسیقی ما - محمد تاجیک: براساس آماری که از فروش آلبوم‌های مطرح‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در سال 88 بدست آمده است، فروش این آلبوم‌ها در سال 88 بسیار ضعیف بوده‌است.

به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از شفاف نیوز، در حالی آلبوم 14علی لهراسبی به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال معرفی شده که فروش این آلبوم تنها سیصد هزار نسخه بوده است. این در حالی است که در سال‌های قبل، آلبوم‌های متوسط به چنین فروشی دست پیدا می‌کردند. بعد از آلبوم 14علی لهراسبی، آلبوم بنیامین «88»، «یکی بود یکی نبود» رضا صادقی، «کما 2 » حمید عسگری، «ژاکت» محسن چاووشی و «شانس» فرزاد فرزین (لازم به ذکر است دو آلبوم آخر مدت زیادی از انتشارشان نمی‌گذرد) ....در رده‌ای بعدی قرار دارند
حالا بازن از رو نمیرین.....................
علی لهراسبی یه طرفدار داره !!!
کل ایران و یک علی لهراسبی
سلطان عاشقانه ها : علی لهراسبی
بعد حالا کار به جاایی رسیده که شما ها برای ما طرفدارای لهراسبی
کری میخونین خوبه والا چه حرفا اگه آقای لهراسبی یه
طرفدار داشت به قول تارا 4 سانس کنسرت برج میلادش
قول قوله نمیشد
اون خواننده شماست که چون صداش همش اداس
میترسه کنسرت بده
در ضمن طرفدارای جناب آقای لهراسبی مثه شما بیکار و ول
نیستن که تو همه وبلاگ ها و سایت ها نظر بدن
شما آثاراتون همه جا هست
بس که بیکارین -------------------بیکاااااااااااااااااااااااار
و خیلی هم بی ادب اینجوری شخصیت خوانندتونو
پایین میارین که با طرفدارای محترم خواننده های دیگه اینجوری
برخورد میکننین
در کل به عنوان یکی از میلیون ها طرفدار علی لهراسبی
اعلام میکنم
جواب ..... خاموشیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چاووشی واقعا صدای خاص و زیبایی داره اما واقعا اگه بخواهیم واقع بینانه به این آلبوم نگاه کنیم خیلی آلبوم مزخرفی بود و دلیلش هم عدم تخصصی گرایی در این آلبوم بود!
چاووشی فقط خواسته از همدوره ایش یعنی محسن یگانه تقلید کنه و همه کاره آلبوم باشه اما واقعا ایشون هیچ استعدادی جز صدای منحصر به فردش نداره!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

شما ها درست میگید چاوشی سلطان پاپ
بحث کردن با افرادی که هیچ کس رو قبول ندارن اشتباهه

من که از همه تعریف کردم ( هر کسی که ارزش تعریف کردن داشت )

من احساسی حرف می زنم یا شما ؟؟

آیا قبول دارید ملودی آهنگ چاردیواری برای محسن چاوشی نیست ؟؟
آیا قبول دارید تیتراژ خونه فیروزه ای رو علی لهراسبی نخونده ؟ ( این رو گفتم تا بدونید مجله ترانه ماه نظرسنجیش اصلا اعتبار نداره )

خداحافظ ای همنشین همیشه
بچه ها اگه بی احترامی کردم به کسی ببخشید

آرزوم اینه که همیشه خوش باشید
بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

وقتی اخراجی ها2 میشه پرفروش ترین فیلمهای سال خوب باید ژاکت هم بشه بهترین البوم سال!مگه مزخرف تر از این دوتا هم وجود داره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا اشکان منم با حرف شما کاملا موافقم.
من امیدوارم روزی برسه که آلبوم محسن چاووشی به جای یک میلیون نسخه 10 میلیون نسخه فروش کنه.
اما امیدوارم یه سری از این طرفدارنماهای ایشون دست از تمسخر وتوهین به سلایق دیگران بردارن.شما تو هر بحثی بری میبینی همه دارن با طرفداران محسن چاووشی میجنگن.همونجور که شما محسن چاووشی رو دوست دارین بقیه هم خوانندشون رو دوست دارن.شما نظرات اون سایت رو بخون متوجه میشی چرا من این رو گفتم.
من به جز این بحث تو هیچ بحثی توی این سایت شر کت نکردم حتی خود آلبوم 14!!!اما به نظر شما این لحن حرف زدن درسته؟
که مثلا بگن له راسبی؟
منم امیدوارم درست جمایت کنن!!!
در ضمن تارا اسم دختره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کلا تارا جان ناراحت نشو این طرفداران محسن چاووشی جز توهین و تمسخر کار دیگه بلد نیستن ، نباید بهشون اهمیت داد . همچین جانماز آب میکشن که انگار گل بی عیب اینان دیگه شیطون و خدا جلوشون کم اوردن . همچین میگن بقیه تقلب کردن که اصلا انگار خودشون بلد نیستن تقلب رو بنویسن . زیاد دلخور نشو .
این موزیک اونا هم نظر سنجی نذاشته بود . نظر شخصی گذاشته بود فقط نظراتی که برای محسن چاووشی گذاشته میشد همشون روی صفحه گذاشته میشد خود من 3بار گذاشتم تا سومین بار نظرم گذاشته شد ببین دیگه چقدر کسای دیگه نظر گذاشتن و نیومده بعد مال محسن چاووشی تند تند پشت هم نظراشون گذاشته میشد . راست میگن اشکان و سجاد و ... اصلا تقلب نشده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اول:سلام
دوم : بابا ول کنید ، خب معلومه آقای لهراسبی طرفدار داره . . .
اینا که نیاز به توضیح نداره.

به نظرم من الان تو موسیقی پاپ یه چند نفری هستن_حدود10نفر
_که طرفدارای زیادی دارن.حالا یکی بیشتر ، یکی کمتر.چرا با هم جنگ دارین.
من که طرفدار خواجه امیری هستم نگفتم فرزین اونجوریه ، چاوشی این جوریه . . .

خود من تقریبا یکی از تابستونامو با آهنگای چاوشی گذروندم.
اما خب الان نمیگم بهترین خواننده هست.دلیلش هم اینه که با فضاش خیلی حال نمیکنم چون به نظرم سیاهه . . .
مثلا قطعه یه شاخه نیلوفر از آلبوم یه شاخه نیلوفر ؛ اوایل آهنگشو دوست داشتم، نه صرفا به خاطر باسشو اکتیو بودنش
بلکه به خاطر حسش. . . . . .اما بعد از یه مدت احساس خوبی از گوش دادنش ندارم.فکر کنم به خاطر فضاشه . . .
خود من آهنگ غمناک خیلی دوست دارم ولی با کارای چاوشی تو غم فرو میرم و احساس خیلی خوبی ندارم . یا خیلی چیزای دیگه
از چاوشی یا خواننده های دیگه رو دوست ندارم اما هی نمیگم خواننده نا امیدیه یا سیاه میخونه.
چون هر کدوم از خواننده ها سبک و طرفدارای خودشونو دارن.

اما آقا حمید که بحث عمو پورنگو مطرح کردی . . .

خود من اولین بار چاوشی رو از تو فیلم سنتوری شناختم.

در ضمن نکنه توقع داری آهنگ دریاچه مرده رو بزارن رو تیتراژ یه

برنامه. . . .

حالا از همتون میخوام یه کم ،خیلی کوچولو ، به قول بروبچ تحصیل

کرده یه اپسیلون ، انصاف داشته باشید نمیخوام بگم که بگین

خواجه امیری از همه بهتره ولی کدوم خوانندس که بتونه با این

سبک یعنی بدون آهنگای تند و دوبس دوبس این همه طرفدار پیدا

کنه ؟
البته چنین آهنگایی هم داره ولی بیشتر طرفداراش به خاطر

ظرافت صداش دوسش دارن.

چند وقتیه یه آهنگ از خواجه امیریبه مناسبت بهار تو اینترنت گذاشتن که البته شاید جدید نباشه به نام {بهاره} :
دوباره سال و ماه و روزی از نو / دوباره روز از نو و روزی از نو . . .

به هر حال این آهنگ در مورد سال نو خونده شده که تقریبا تمام سازهاش ایرانیه.بین خواننده های پاپ الان کی حاضر میشه چنین آهنگی بخونه.
در ضمن این حرفی که آقا حمید زد شبیه شوخی بود.خودشونم

میدونن که اگه یه خواننده تو تیتراژ موفق بشه وظیفش سنگین تر

میشه.و اگه یه خواننده از تیتراژ معروف بشه و نتونه موفقیت های

بعدی رو کسب کنه ؛ به نظرم تواناییش کمه.

خواجه امیری فکر کنم سال 86 تو میوه ممنوعه بود که خوند و

معروف تر شد.اما تا الان یه قدم پس رفت نداشته .

آلبوم سلام آخر که فکر کنم اگه یکی خیلی هنر کنه بتونه از یکی

دو تا قطعش ایراد بگیره.آلبوم فصل تازه هم بد نبود.چون از بین

مردم هر کی از یه ترکش خوشش میاد پس در مجموع کار بدی نبود

به هر حال تمام خواننده هامون ریسک میکنن و یه کارایی میکنن.

تو این چند سال هم کنسرت هاشو در نظر بگیرین.

من نمیدونم یه خواننده باید چی کار کنه که مردم ازش راضی باشن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

همیشه و همه جا ، همه نظر سنجی ها محسن چاوشی اول بوده.
با همه تخریبها بازم داره یکه تازی میکنه.
این نشون میده آلبوم جدیدشم تک بوده امسال.
====================================
جالبه اون بنده خدا نوشته:
چاووشی فقط خواسته از همدوره ایش یعنی محسن یگانه تقلید کنه و همه کاره آلبوم باشه اما واقعا ایشون هیچ استعدادی جز صدای منحصر به فردش نداره!!!
------------------------------------------------------------------------
محسن یگانه هر چی داره از چاوشیه و خلاص.
هنوز توو حسرت قروش آلبوم هاش مونده.بیانیه هم میده بیچاره ه آلبوماش فروش بره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

هی سحر:
یه یکی دیگه هم گفتم توی یه جماعت که اسم از بزرگان میاد
خواهشن اسم این بچه خورده ها رو نیار
مثلا وقتی من از خواجه امیری ایراد بگیرم دلیلش بزرگ بودن اونه
کسیم از چاوشی ایراد بگیره بزرگ بودن چاوشیه
ولی کسی اینقدر بی کار نیست بیاد از امثال له راسبی ایراد بگیره

یه توصیه هم به خانوم تارا:
اگه میخواین به خواننده ای که شاید دوستش داشته باشین توهین نشه
خودتون جلوی این افراد رو بگیرین
و قبل از اینکه ما بهش چیزی بگیم که شاید توهین به
خواننده ی شما داخلش باشه خودتون جواب اون شخصو بدین
تا بعدش موجب ناراحتیتون نشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اخی نازی بچه ها خوب حق دارن دو سه نفری ناراحت شن خوب خواننده خودشون تو خوابم این همه طرفدار سلطان چاوشی رو ندیده خوب این سه چهار نفر هم دوست دارن خوانندشون طرفداراش مثل سلطان چاوشی زیاد باشه و تو نظرسنجی ها اول شه حالا که نمیشه خوب این جوری عقدشون و باید خالی کنن یکی از بچه ها هم خوب چیزی گفت سلطان چاوشی تو موسیقی مثه پرسپولیس تو فوتباله بعد تیم هایی مثه شاهین بوشهر و ابومسلم خراسان میان بهش حسودی میکنن و بر علیهش بدمیگن و میسورن که چرا یک هزارم پرسپولیسم طرفدار ندارن
درکشون کنید
بیچاره ها دیگه اشکشون در اومده همش میبنن سلطان چاوشی تو همه نظرسنجی ها اول میشه و خواننده خودشون n م هم نمیشه و تو همه سایت
ها بیشترین طرفدارا رو طرفدارای سلطان چاوشی تشکیل دادن

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

از تمامی طرفداران خوانندگان پاپ ایران ( احسان خواجه امیری ، رضا صادقی ، بنیامین ، علی لهراسبی ، امیرو سهراب ، سیروان خسروی ، بهنام صفوی و ... ) خواهشمند به احترام عزیزانمان جوابی به طرفداران بی نهایت مودب چاووشی ندهند زیرا ارزش تمامی خوانندگان بالاتر از این صحبت های کودکانه است . امیدواریم اینا و سایتهای طرفدارشون در خوشی به سر ببرند . و مطمناً عزیزان ما به هیچ عنوان راضی نیستند که جواب این کوته فکران و بدیم.
خدا جای حق نشسته بالاخره یه روزی یه وقتی یه جایی همه چی ثابت میشه . که داره میسوزه .
من خواهش میکنم به هیچ عنوان جواب اینارو ندین و ارزش خوانندگان محبوبمون رو با جواب دادن به اینا پایین نیاریم.

امیدوارم روزی کنسرتی از این عزیزان همزمان دریک روز و یک شب برگزار شود تا تعداد طرفداران و پرفروش ترین آلبوم معلوم شود اونجاست که متقلب معلوم میشه . ( به امید کنسرت همزمان )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا اشکان من حرف شما رو قبول میکنم.
خوشحالم که بالاخره یه آدم مودب و منطقی هم بین طرفدارای چاووشی پیدا شد.
من خوشبختانه به هیچ کس تهمت تقلب نزدم.قطعا اول شدن محسن چاووشی در همه جا اتفاقی نیست من فقط گفتم چرا آرا ما نادیده گرفته شده.این نهایت بی انصافی بود.
اما ما هم توهین رو دوست نداریم.این نهایت بی ادبیه که کسی رو با هی خطاب کنی و یا خواننده ای مثل علی لهراسبی که شاید طرفدارانش به پای محسن چاووشی نرسه اما کم طرفدار نداره رو بچه خورده خطاب کنن.اینا نشانه ی حمایت و علاقه نیست.نشانه ی فرهنگ و ادبه.
شما به علی لهراسبی توهین نکنید من مطمئنم هیچ کس دیگه ای نه من نه سحر و نه هیچ کس دیگه به خودمون اجازه توهین به محسن چاووشی رو نمیدیم.
اول شدنش مبارک خودش و طرفداراش باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

زمانی میشه به این پی برد که محسن چاوشی یک خواننده واقعی با صدای خودشه که بعد از 2 آلبوم مجاز و 2 آلبوم غیر مجاز تو سابقه موسیقی خودش بتونه یک کنسرت برگزار کنه تا ببینیم چیکارست
حمید عسکری هم تو اولین کنسرت خودش نشون داد که هیچی نیست وقتی نصف مردم سالن رو ترک کردن.
اما یه عده که میان محسن چاووشی رو با بزرگانی مثل احسان خواجه امیری - علی لهراسبی - رضا صادقی مقایسه میکنن باید خدمتشون عرض کنم که واقعآ شعور موسیقیشون زیر خط فقره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اشکان جان من که گفتم شما درست میگید

این آهنگ اصلا دزدی نیست

حق با شماست من اشتباه کردم

شما بهترین های موزیک پاپ رو قبول ندارید مثل علی لهراسبی محسن یگانه و ...
بحث کردن با شما اشتباه محضه

من ملودی نمیشناسم شما می شناسی

واقعا ادب خوب چیزیه که شماها بویی ازش نبردید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

با سلام به همه عزیزان
حرف ها جالب و خواندنی بود ولی یه کم دیگه طبیعی شده
احسان خاجه امیری یه سبک داره و محسن چاوشی هم یه سبک
هرکس هم طرفدارای خودشوداره ولی مشخص که کی پرطفدارتره
امروز خنده دار ترین مطلب زندگیمو خوندم واون این بود
(محسن چاوشی آهنگ هایی می خونه که دو روز گوش کنی از یاد میرن و اصلا موندگاری ندارن)
هیچی نگم دیگه نمیشه که باید بگم
آخه آدم نادان میدونی اصلا پرطفدار بودن چاوشی به خاط چیه؟
اگه یه کم فشار بیاری میفهمی
هنوز آلبوم نفرین که حتی تنظیم هم نشده برام تازگی داره ،همچنین تمام کار هاش به خصوص متاسفم وسنتوری که دیوانه کنندس
اینئ بدونین این تازه اول راه جهانی شدن چاوشی هست و راک در انتظار طفداران موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

حتی کارشناسانی که خود موسیقی ما ازشون نظر سنجی کردن به غیر از 2 نفر کسی به ژاکت رای نداده مطمناً از بزرگتر از اینا هم میپرسید کسی رای نمی داد من خواهشی که از موسیقی ما دارم اینکه اول بزرگان موسیقی رو خوب بشناسید نه 4 تا آدم که تازه 2 تا 3 ساله که یاد گرفتن بزننو بخونن بشن بزرگان و کارشناسان عزیزان موسیقی ما بزرگان به استاد شجریان میگن ، به شهرام ناظری میگن ، استاد افتخاری میگن و تورج شعبان خانی ایرج خواجه امیری و... میگن که پیران و کار کشتگان موسیقی ایران هستند درست بعضی از این عزیزان در عرصه موسیقی سنتی هستن ولی اونا کارشناسن نه چهار تا خواننده که خودشون تازه مدرک خوانندگی گرفتن یا یکی مثل چاووشی رو میگن سلطان اگه سلطان صدا چاووشی باشه پس ویگن خدا بیامورز چی بوده . جمش کنید تورو خدا این بچه بازیارو یکم بزرگشین تا امسال این آدما هستن این جوجه خروسا که نمیشن کارشناس یا چاووشی که نمیشه سلطان .
اصلاٌ میخوام بدونم چرا یکی از این آقای چاووشی نمیپرسه چرا کنسرت نمی زاری . من ازشون میپرسم :

آقای چاووشی به چه علت کنسرت نمیزارین چون:

1. صدا صدای خودتون نیست و همش فیلتره ؟
2. چون اگه بزارید ضایع میشید که طرفداری ندارید و فقط همین چند نفر هستن که با اسمها و آی پی های مختلف میان رای میدن ؟
3 . یا اینکه پولتون و نمیدن مجبورید عینک ریبونتون رو بفروشید کنسرت بذارید ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

البته فکر کنم چاوشی از این نظر بیشتر به تراکتور سازی شبیه باشه تا پرسپولیس!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

ba inke faghat soltane meshkiyo eshghe ama vaghean albome jakat mahshar bod ama bazam rezaro eshghe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خوشحالم که رغم تمام تلاش های بعضی دوستان! برای محو و کمرنگ کردن محسن چاوشی عزیز، اون همچنان از نظر هواداران موسیقی نفر اوله هم خودش هم کارهاش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بچه خورده چاووشی و امثال چاووشی هستند که یه ذره ادب و فرهنگ به طرفدارانشون منتقل نکردند.
احسان خواچه امیری-علی لهراسبی-محسن یگانه و.....همشون خواننده های بزرگی هستند.کسانی که زحمت کشیدن تا به اینجا رسیدن.
خواننده های بزرگ کسانی هستند که در فضای سالم رقابت میکنند نه کسانی مثل چاووشی که طرفدارانشون سلاحی جز توهین ندارند.
اگر احسان خواجه امیری از طریق صدا و سیما معروف شد نشانه ضعفش نیست.صدا و سیما نزدیک به 1000 تا خواننده داره!!!اما معدودند کسانی که تونستن موفقیتی کسب کنند.
علی لهراسبی تو صدا و سیمایی که سرتاسرشو محدودیت گرفته تونست کار دلنوازان رو ارائه بده که مثل برق در بین ملت پخش شد و خوب هم گرفت.
شما چیزی از موسیقی نمیفهمید که بخواید ایراد هم بگیرید.وقتی کسی مثل محسن چاووشی رو استاد خطاب میکنید که دو سه سال بیشتر نیست که به یه نیمچه شهرتی رسیده پس تکلیف کسانی مثل استاد ناظری و استاد شجریان چیه که بیشتر از 50 ساله دارن برای موسیقی زحمت میکشن؟؟؟؟؟
مطمئن باشید دوران محسن چاووشی هم مثل خیلی های دیگه که یک شبه به شهرت رسیدن خیلی زود تموم میشه.
برید به حال خودتون گریه کنین که بی فرهنگی تمام وجودتون رو گرفته!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

جنابعالی در حدی نیستی که به من توصیه کنی.
شما جلوی زبونتو بگیر بقیه کاری به کار سلطانتون ندارن.توهین کردی هرجوری که دلت خواست پس تحمل جوابش رو هم داشته باش.چون من هرچی با ادب و احترام با شما صحبت کردم فایده نداشت.برو با همون خواننده ی بزرگتون که هیچ کس قبولش نداره خوش باش بذار ما هم از همین بچه خورده حمایت کنیم.اگر در حدی نیست که راجع بهش نظر بدی چرا اینقدر وقت میذاری جواب ما رو میدی؟بذار ما هم دلمون خوش باشه که ابراز وجود کردیم.
وقت اضافه داری بد نیست یکم در مورد موسیقی مطالعه کنی آقای پر مدعا!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

درود بر این دو هنرمند بزرگ کشورمون
کور شه هر کی نمیتونه محبوبیت و موفقیت این دو عزیز ببینه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

دوستان اینجا رو ببینید نتایج نظرسنجی سال گذشته که محسن چاوشی والبوم یه شاخه نیلوفر و اهنگ کجاست بگو اول شدن البته اونایی که از پارسال با سایت خوب موسیقی ما همراه بودن براشون تجدید خاطره میشه یادش بخیر

http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-537.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

منم مثل خیلی های دیگه دلیلی بر ادامه این بحث نمیبینم چون هر کی نظرات رو بخونه میفهمه چه خبره.امیدوارم موفق باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خیال کردین ما نمیدونم چند بار کانکت میشدین تا با آی پی های...
سحر خانوم بهتره کمی واقع بین باشین با چند بار کانکت شدن فقط دو شماره تغییر میکنه که اونم کاملا تابلو میشه و سیستم مینویسه مجاز به اجرای عملیات نیستید من قبول دارم طرفدار لهراسبی یه نفر نیست ولی در مقابل چاووشی خیلی کمه اینو باید قبول کنین چون خودتونم میدونین که همین طوریه....
علیرضا نوشته:
(چاووشی فقط خواسته از همدوره ایش یعنی محسن یگانه تقلید کنه و همه کاره آلبوم باشه اما واقعا ایشون هیچ استعدادی جز صدای منحصر به فردش نداره!!!)
آقای علیرضا اینو قبلا جوابشو داده بودم محسن یگانه خواننده خیلی خوبیه صداشم خیلی خوبه من خودم دوسش دارم ولی واقعا جای تعجب داره چون همه میدونن اگه یگانه تویه موسیقی به اینجا رسیده به خاطر چاووشی بوده همون طور که خود یگانه تویه مصاحبش گفته آشنایی با محسن چاووشی اونو به اینجا رسونده پس بهتره کمی انصاف داشته باشیم...
مجید مدنی نوشته:
(آیا قبول دارید ملودی آهنگ چاردیواری برای محسن چاوشی نیست ؟؟)
آقای مجید شما با گفتن این حرف نشان دادید که از موسیقی هیچی نمیدونید من برای شما متاسفم که بدون اطلاع حرف میزنید اگه شما فقط دو تا نه بیشتر فقط دو تا شباهت بین ملودی چار دیواری با اون اهنگ کذایی رو بگین همین جا من قول میدم دیگه از موسیقی حرف نزنم قبل از شما کسایی این بحثو کرده بودن که حرفشونو پس گرفتن ... البته این بحث شما از یه نظر خوبه و نشون میده این اهنگ چقدر موفق بوده ولی عزیزان بهتره یکم وجدان داشته باشیم ....
علی نوشته:
(این موزیک اونا هم نظر سنجی نذاشته بود . نظر شخصی گذاشته بود فقط نظراتی که برای محسن چاووشی گذاشته میشد همشون روی صفحه گذاشته میشد خود من 3بار گذاشتم تا سومین بار نظرم گذاشته شد ببین دیگه چقدر کسای دیگه نظر گذاشتن و نیومده بعد مال محسن چاووشی تند تند پشت هم نظراشون گذاشته میشد . راست میگن اشکان و سجاد و ... اصلا تقلب نشده ..)
علی خان تویه کشور ما نظر سنجی یعنی هر کی طرفدار یه خواننده ای هس بهش رای میده و میشه گفت نظر شخصی هست و کلا موسیقی شخصی هست من از چاووشی خوشم میاد شما خوشتون نمیاد چیز خیلی ساده ای هس پس پیچیده اش نکن چون بالا بری پایین بیای چاووشی اوله تویه تمام نظر سنجی ها البته شما ادعا میکنی تویه تمام نظر سنجی ها تقلب میشه .....
در آخر هم تارا خانوم این توهین ها همه جا هست شما فک میکنید به محسن چاووشی کم توهین شده؟ خدا شاهده به من چیزهایی رو گفتن که ....... اگه به خودم توهین بشه میگذرم ولی تحمل توهین به محسن چاووشی رو ندارم همون طور که بالا نوشتم موسیقی سلیقه ای هست من از محسن چاووشی خوشم میاد شما از یه خواننده دیگه بهتر نیس به سلیقه هم احترام بذاریم الان اینجا محسن چاووشی اول شده چرا باید بیایم جو سازی کنیم که تقلبه بهتر نیس به نظر مردم احترام بذاریم مگه این نظر سنجی اولین نظر سنجی هست که محسن چاووشی توش اول میشه؟؟// درضمن اینجا دوتا اشکان هست مخلص داداش اشکان گل

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

ببخشید یادم شد بگم
کسی که اینقدر ادب نداره به من میگی هی
مگه سر جالیزی که اینجوری حرف میزنی
این 1 نکته بود
و نکته 2 : شما کی باشی که دستور میدی
که کی بزرگه و کی ....
اون کسی که بهترینه
علی لهراااااااااااااااااااااسبیه
جناب بهتره شما هم بری یکم فقط یکم ادب یاد بگیری
معلومه خیلی بچه ای که اینجوری حرف میزنی
بازم متاسفم ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

الان واسه یه عده مثلا ادم یه چیزی میزارم که فکشون بسته بشه!!
این صدایی که توی البوم های چاوشی هست صدای خودش نیست؟؟؟
مصاحبه ی صوتی رو قبول داری؟؟؟؟
پس بفرمایید:
-----------------------------
اینم یه مصاحبه تا بسوزین

http://sajadup.persiangig.com/audio/Interview%20With%20Mohsen%20Chavoshi...

اینم مصاحبه ی حمید عسکری در مورد چاوشی

http://sajadup.persiangig.com/Interview.ogg

اینم مصاحبه ی یاس در مورد چاوشی

http://sajadup.persiangig.com/mosahebeyeh%20yas%20dar%20morede%20chavosh...

حرف های استاد شجریان رو هم که گفته بود بهترین خواننده ی پاپ

محسن چاوشیه که یادتون نرفته؟؟؟؟

یا حرفای قمیشی و جمشید رو در مورد محبوبیت چاوشی

از یاد نبردین؟؟؟؟
-----------------------------
خانوم سعید:
عزیزم چرا خودتو ناراحت میکنی؟؟؟
اصلا له راسبی باید با استاد شجریان رقابت کنه الان حالت بهتره؟؟؟؟
لووووووووووووووووووول
-----------------------------
خانوم به اصطلاح محترم(سحر):
مطمئن باش اگه کسی لیاقتشو داشته باشه هیچوقت با هی
خطال نمیشه
که متاسفانه شما فاقد این لیاقتین و اینو توی نظر اولتون کاملا نشون دادین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خانم سحر شما به نظر های خودت نگاه کن؟ شمایی که دم از ادب میزنی چرا مدل حرف زدنت اینه؟کی به اقای لهراسبی کار داشت؟کی بود که کری خوندن رو شروع کرد؟شما رو به خدا نکنید این کارو.شمایی که حرف از ادب خودتون و بی ادبی طرفدارای چاوشی میزنین بدونین که شما اگه ادب داشتین میومدین اینجا و بابت این موفقیت تبریک میگفتین( البته حسابه بعضی ها که لطف کردن جداست).چرا باید این رفتار شما باشه؟خدا رو در نظر بگیرید.وقتی البوم علی اصحابی لو رفت این طرفدارای فهیم چاوشی و حتی مدیر سایت هوادارا بودن که اون همه حمایت و هم دردی کردن.چاوشی 2تا طرفدار داره؟ این دیگه خداییش انتهایه حسادت و دشمنیه.کسی که این حرف رو میزنه مطمئنا خودشم خندش میگیره.ضمنا اینقدر کنسرت کنسرت نکنید.به خدا بالاخره چه 2ماه چه 4ماه چه 2سال بعد بالاخره این کنسرت محسن گذاشته میشه فکر اون موقع هم باشید.چرا دشمنی اخه؟ چه خوب بود اینجا به جای این کارا ما به هم تبریک میگفتیم شما به چاوشی و ما به بهنام صفوی و... . به خدا حیفه به خدا خجالت داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط مقایسه کنید:
علی لهراسبی -->دلنوازان
احسان خواجه امیری-->امشب شب مهتابه
محسن چاووشی-->سنتوری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

معلومه استاد محسن چاوشی همیشه بهترینه وآلبومهایش هم همیشه محبوبترین و پرفروشترین میشه مگه انتظاری غیر ازاین داشتید به استاد چاوشی تبریک وخسته نباشی میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط مقایسه کنید:

علی لهراسبی -->دلنوازان

احسان خواجه امیری-->امشب شب مهتابه

محسن چاووشی-->سنتوری
================================

نمیدونم منظور ایشون چی بوده.
ولی حرف درستی زده.
واقعا باید مقایسه کرد.
سنتوری داریوش مهرجویی با صدای چاوشی کجا و بقیه ...؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اصلا این نظرسنجی رو قبول ندارم تقلب شده سهراب پاکزاد و امیری طیری بهترین البوم سال دادن رای هاشو حساب نکردید .باید بهترین البوم اون میشد الکی چاوشی اول شد اصلا قبول ندارم این نظرسنجی رو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

افرین بچه ها حالا بهتر شد یه کم درکشون کردید
خوب اینا هم تقصیری ندارن که شدن طرفدار یه خواننده که در مقابل سلطان چاوشی و طرفدارای بی شمارش به حساب نمیان خوب سلیقش این بوده شایدم فامیلشونن شایدم خودشون
منم اگه طرفدار یه خواننده دیگه بودم و میدیدم خواننده ای مثه سلطان چاوشی هست که بیشترین طرفدارا رو داره و تو همه نظرسنجی ها اول میشه و البوماش پرفروشترین البوم میشه همیشه و همش حرف از اونه خوب منم بدجور میسوختم از دستش
( داش اشکان مخلصتیم برای اینکه اشتباهی نشه من با اشکان 2 نظر میدم البته ایپی ها مشخصه ولی قاطی نشه نظرات اشکان 2 میذارم )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

مرسی آقا محمد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سحر و تارا خانوم همون طور که شما مطمئن هستید منم مطمئنم اگه همه بیان بدون توهین نظرشونو بگن همه چی منطقی پیش میره من داداش سجاد رو از وبسایت طرفدارا میشناسم سجاد هم مثل من به هیشکی توهین نمیکنه اگه به خودش توهین کنین هیچی نمیگه ولی تحمل شنیدن توهین به محسن چاووشی رو نداره با این که شخصا با توهین مخالفم اما تویه کشور ما توهین رو با توهین جواب میدن همین جا من بهتون قول میدم اگه به چاووشی توهین نشه مطمئنن هیشکی به خواننده های دیگه توهین نمیکنه مثلا یکی بالا نوشته ملودی آهنگ چاردیواری دزدیه آیا به نظر شما تارا خانوم دزدی حرف جالبیه و در مقابل چنین حرفی باید سکوت کرد ایا به نظر شما این درسته کسی که از ملودی چیزی نمیدونه چنین تهمتی بزنه هر چند من جواب ایشونو باادبانه دادم ولی ایشون هم چنان حرفشونو تکرار کردن...
خدمت دوستان عزیزی هم که به صدای چاووشی شک دارن میتونن مصاحبه چاووشی رو گوش بدن که داش سجاد زحمت کشیده و گذاشته و اگه هم چنان شک دارید راه حلش خیلی ساده اس اگه دوس ندارید میتونید آهنگهای محسن چاووشی رو گوش ندید اجباری نیس ولی حق توهین ندارید اگه به توهین باشه منم بلدم...
سحر خانوم از تبریکتون که بوی کنایه هم میداد ممنون امیدوارم خواننده محبوب شما هم موفق باشن....
در آخر هم داش سجاد به عنوان برادر کوچکتر باید بگم حساب ماست خانوم (مهران) جداست اونا باید توهین بشنون چاکرتیم...
داش اشکان ما بیشتر مخلصیم شما سروری...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا مهدی با شما بی نهایت موافقم...
87.236.194.70 بهتره عزیزم حرفای خنده دار نزنیم اینای که تو گفتی خواننده هستن ؟؟؟ یکم منطقی بودن هم بد نیس باز اگه طرفدارای رضا صادقی بودن این حرف رو میزدن بهشون نمی خندیدیم جان من روت شد اینو اینجا بگی شایدم محض خنده گفتی؟ به هر حال ما که خندیدیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چاکر داش اشکان هم هستیم نوکرتم به مولا
من به عنوان یه طرفدار چاوشی به همون خدایی که بالای سره
قسم میخورم تا پای جونم حتی واسه ی چاوشی میمیرم
ادم هیچوقت تحمل شنیدن توهین به کسی که واسش میمیره رو
نداره
اشکان هم گفت من اگه به خودم توهینی بشه میزارم به حساب
رفاقت,اشتباه,نادانی با هرچیز دیگه
ولی تحمل کوچکترین توهین به محسن رو ندارم و اگه
کسی توهین کنه 100 برابر بدتر جوابشو میتونم بدم
--------------------------------------
خانوم 87.236.194.70:
توی اون لحظه حالت طبیعی داشتی؟؟؟
من دیدم نظرتو احساس میکردم چشمام ضعیف شدن
یعنی این اسما رو واقعا تو نوشتی؟؟؟
اگه واقعا نوشتی که متاسفم برات ای دل ساده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من فقط یه چیزی بگم.آقا اشکان این سحر اون سحری نیست که طرفدار علی لهراسبیه.
من حالا نمیدونم منظورش تبریک بوده یا کنایه ولی این سحر اون سحر نیست.
منم که به چاووشی و طرفدارانش تبریک گفتم.من تمام حرفم یک کلمه بود.من تو نظر اولم نه به کسی تهمت تقلب زدم و نه گفتم که حق محسن چاووشی نبود.و نه به ایشون توهین کردم.آماری هم که ارائه دادم از رو آماری بود که تو خبرگزاری ها دیده بودم.امروزم باز دبالش رفتم ولی هیچ جا تکذیب نشده بود.البته هر کی هر خواننده ای رو دوست داشت عنوان پرفروش ترین رو به اون داده بود اما از یه چیز مطمئن شدم که آلبوم محسن چاووشی و علی لهراسبی واقعا چز پرفروش ها بودند.حالا چاووشی اول لهراسبی دوم یا برعکس.مهم اینه که هر دو تونستن موفق باشن و از موفقیتشون طرفدارانشون رو خوشحال کنن.من فقط گفتم یه نگاه سطحی به آرا بندازین علی لهراسبی کم رای نداشت ولی در بالا هیچ اسمی ازش برده نشده.توهین رو آقا سجاد شروع کرد نه من.دروغ نمیگم که از دست ایشون به شدت رنجیدم چون واقعا حق علی لهراسبی نبود که له راسبی یا بچه خورده خطاب بشه.
من از رو تعصب نظر نمیدم.سنتوری واقعا فیلم فوق العاده ای بود و آهنگایی هم که محسن چاووشی خونده بود خیلی زیبا بودند.راجع به امشب شب متابه هم نظری ندارم.در مورد دلنوازان هم یکی از معدود تیتراژهای تلویزیونی بود که با وجود محدودیت های زیاد تونست خیلی سریع بین مرم محبوبیت پیدا کنه و کار موفقی بشه.علی لهراسبی هم قدم بزرگی در زمینه تیتراژ برداشت و ثابت کرد که با وجود محدودیت هم میشه کار خوب ارائه کرد.
به هر حال امیدوارم هردوشون موفق باشند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نمی دونم هدف مدیران موزیک ما چیه؟آیا ایجاد اختلاف ودعوا ومهیا کردن بستری برای توهین به خوانندگان یه کاری فرهنگیه؟
شما می خواین موزیک پیشرفت کنه یا درین نابودش می کنین؟ فقط توی همین قسمت نظرات چه قدر به خواننده ها توهین شده.یکی می گه دزد یکی می گه بچه خورده یکی می گه
له راسبی واقعا یعنی شهرت وپول در اوردن این قدر برای مدیران این سایت مهمه که حاضرند به چند نفر انسا نشریف توهین بشه.گیرم اینها آدم های بزرگی نیستند،گیرم که اینها ادم های معمولی اند آیا شما حق دارین نظرات یکسری از افراد رو تائید کنید که مدام در حال توهین کردن هستن.حالا هر چه قدر
می خوان به خودشون وهمدیگه توهین کنن شاید خوششون
می یاد اما شما حق ندارین اجازه بدین یه یک خواننده که برای فرهنگ وهنر این کشور تلاش می کنه توهین بشه.
محسن چاوشی،احسان خواجه امیری،رضا صادقی،علی لهراسبی،و... همه شون عالی اند و همه شون طرفدارای خاص خودشون رو دارن وبرای مخاطبای خودشون می خونن حالا یکی مثل محسن غمگین وعاشقانه می خونه یکی مثل دیگری شاد.من خودم به شخصه عاشق کارهای چاوشی و
خواجه امیری ام هر دو سرشار از عشق می خونند و هر دو شریف.
خواهش می کنم کمی به این مسائل توجه کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

باشه منم هیچی دیگه نمیگم

حالا ما متهم به توهین شدیم اشکالی نداره

ببخشید نمیدونستم که فقط طرفدارای چاووشی

دارای لیاقت و طرفداری بقیه خواننده ها فاقدشن!!!

خب دیگه همین جا من این بحثو شخصا تمومش میکنم

والسلام.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خانوم تارا:
منم نگفتم شما توهین کردین یه نفر دیگه که شاید میخواد
چهره ی لهراسبی رو خراب کنه اینکارو کرده
شما برو از بچه های فنز که بعضی هاشون همینجا
هر هستن(محمد از کرمان,حمید,اشکان,حمیدرضا,مهدی و...)
بپرس بگو توی فنز تا حالا به کسایی که شدید ترین انتقاد
تاکید میکنم انتقاد نه توهین رو کردن بی احترامی کردم؟؟؟
شاید من توری تعصبی باشم که حاضرم برای چاوشی حتی بمیرم
ولی وقتی پای پیشرفتش باشه نقدم رو مینویسم و تمام
حقایق رو میگم
برو توی فنز نقد من رو ببین تا بفهمی در کنار تعصبی بودن
نقد هام کاملا بی تعصبه
فقط اینو یادت باشه چه من چه هیچ کس دیگه اجازه
نمیده به چاوشی کوچکترین توهینی بشه
حالا اگه اون توهین بشه ما هم 100 برابرشو جواب میدیم
این سحر همون سحری بود که میگفتی طرفدار
لهراسبی نیست!!!کنار اسمش نوشته طرفدار علی لهراسبی
به هر حال فعلا که این سحر رفته منم مینویسم لهراسبی
ولی اگه یه طرفدار لهراسبی دوباره توهین کنه
منم چاره ای ندارم جز...
--------------------------------------------
امپراتوری با ژاکتی بر تن شاخه نیلوفری در دست و
لنگه کفشی بر پا که میگوید خودکشی ممنوع و متاسفم
که دیگر جایگاهی ندارید پس خواهشا نفرین نکنید
--------------------------------------------
ممنون ار سایت موسیقی ما که بالاخره نظر قبلیمو تایید کردین!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من اون سحری که تبریک گفته رو گفتم.ip ها رو هم نگاه کنید متوجه میشید.
به هر حال آقا سجاد من از شما ممنونم.مطمئن باشید طرفداران علی لهراسبی هم اینقدر با شخصیت هستند که همونجور که دوست ندارند به خواننده محبوبشون توهین بشه به کسی توهین نمیکنند.مسلما هیچ خواننده ای بی اشکال نیست و تا انتقاد نباشه هیچ هنرمندی پیشرفت نخواهد کرد.ما خودمون هم کم به علی لهراسبی انتقاد نکردیم.ایشون هم با کمال آرامش شنیدن.اما توهین فقط جو موسیقی رو خراب میکنه نه چیزی بیشتر.من شخصا برای محسن چاووشی و تمام طرفداراش آرزوی موفقیت میکنم و اگر حرفی زدم که کسی ناراحت شده معذرت میخوام.
موفق باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا اشکا ن همانطوریکه تارا خانوم گفت من اون سحری نیستم که طرفدارلهراسبیه من واقعا طرفداراستاد چاوشی هستم وحرفهایم هم کنایه نبود واقعیت را گفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

زود بگو بیاد منتظرشم . اگه همین رفیقت گفته بهت این آلبوم سراسر فالشه معلومه چقدر از موسیقی میدونه. خداییش یکم تحقیق کن بعد بیا حرف بزن تویه این آلبوم تنها ترک هشت اونجا که میگه بانو جان اونجا فالشه اونم بخاطر شعرشه چون شعرش وزن و قافیه نداره. اینم بخاطر این که صداقت داشتی و گفتی که نمیدونی بهت گفتم وگرنه چاووشی اندازه سن تو آلبوم داده بیرون حتی یه ذره هم فالشی نبوده پس عزیزم تو که طرفدار حقی فقط تو حرف نباش تویه عملم طرفدار حق باش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

تشکر میکنم از هواداران آقای لهراسبی که با کمال ادب بحث رو تموم کردن.
هوادارای چاوشی از اول هم با کسی بحثی نداشتن.بخدا ما با کسی جنگی نداریم.توهینی هم نمیکنیم.
ما هم مثل جاهای دیگه و مثل بقیه از خواننده مون حمایت میکنیم.ولی تا ما رو میبینن انگ تقلب و خرابکاری به ما میبندن.به محسن چاوشی چقدر این مدت توهین شد.
در عرض 2 ماه.چندتا وبلاگ درست شد علیه آلبوم ژاکت.
منتقدینی اومدن که تا قبل از آلبوم های چاوشی اصلا اسمی ازشون نبود.هر آلبوم از چاوشی که میاد اسم منتقد هم پشتش هویدا میشه.جالب اینکه هیچ کدوم هیچ نقد موسیقیایی تا بحال نکردن.
والا ما با کسی جنگی نداریم.توهینی به کسی نمیکنیم.
فقط کسی به ما کاری نداشته باشه.به محسن چاوشی بی دلیل توهین نشه.
ممنون از هواداران همه خواننده هایی که درک میکنن

ALI
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا این بحثا رو جمعش کنید و حالا که همه امار میگن محسن کارش از همه بهتر و کسی مثل محسن طرفدار نداره .....

فقط 1 آرزو دارم اونم اینکه محسن از نزدیک تو کنسرتش بینم . حتی با تصور کردنش هم گریم میگیره...........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

توجه کنید...
(به عنوان کسی که سالها در هنرستان و دانشگاه موسیقی درس خوندم برای موزیک ایران عمیقا متاسفم که یک صدای خش دار و فالش به عنوان صدای سال انتخاب می شود)
اقای نامی بیک زاد ما گوشمون از این تخریبای این شکلی پره...طرف می یاد خودشو موسیقی دان جا می زنه که بگه من خیلی می فهمم بعد چاووشی رو خراب می کنه و بد می یاد می گه چون من خیلی موسیقی رو می فهمم پس نظرم درسته...مثل اینکه خبر نداری چاووشی پر طرفدارترینه...
حناتون دیگه واسه ما رنگی نداره...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

افرین به طرفدارای فهیم اقای لهراسبی.به خدا اگه همه مثله شما باشن دیگه این جو حاکم نیست.اون چیزی که مهمه اینه که اقای لهراسبی هم شریف میخونه و هم طرفدار داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

به عنوان کسی که سالها در هنرستان و دانشگاه موسیقی درس خوندم برای موزیک ایران عمیقا متاسفم که یک صدای خش دار و فالش به عنوان صدای سال انتخاب می شود و یک صدای تقلیدی هم به عنوان پدیده سال انتخاب می شود و به صداهای سالم و کوک مثل حامی و مانی رهنما و مهیار کاووسی اونطور که باید بها داده نمی شه. من اینجا بی ادبی و توهین نکردم بلکه نظر کارشناسیم را اعلام کردم پس لطفا سانسور نکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نامی بیک زاد عزیز شما اگه تحصیلات موسیقی داشتی به آهنگسازی و خوانش محسن چاوشی و خیلی چیز های دیگه که مختص محسن چاوشیه توی ایران توجه میکردی که نکردی.
پس لطفا این دروغ ها رو اینجا واسه ما ننویس.
اینقد دیدیم از این دروغ ها تخریب ها که دیگه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

SALAR HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEDEH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقای نامی نظر شما کاملا متین ولی عزیزم بهترین هارو مردم انتخاب میکنن چیزی که کاملا مشخصه اینه که چاووشی طرفدار زیاد داره و طرفداراشم با این صدای خش دار زندگی میکنن درضمن ملاک فقط صدای خواننده نیست بلکه آهنگسازی و تنظیم و از همه مهم تر شخصیت محسن چاووشی هست که به عنوان بهترین انتخاب شده. یه سوال از شما دارم آقای نامی آیا شما منکر خاص بودن صدای چاووشی هستید؟؟ به هر حال از نظر کارشناسیتون ممنون...
از دوستان عزیز داش سجاد و اشکان و حمیدرضا و سحر خانوم(طرفدار لهراسبی) و تارا خانوم و سحر (طرفدار محسن چاووشی) تشکر میکنم که جنگ و دعوارو تموم کردن وبه نظر هم احترام میذارن میبینین چقد خوبه حالا نه به چاووشی توهین میشه نه به لهراسبی همه با کمال احترام نظرشونو میگن ممنون از همتون...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

باز هم محسن چاوشی اول شد
این بار در نظرسنجی اتفاق نو
تمامی عناوین بهترین خواننده ، اهنگساز ، البوم از ان خود کرد
البوم ژاکت پرفروشترین البوم سال هم اعلام شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقا کیانوش برو دادا خدا روزیت رو جای دیگه بده...پنبه رو از تو گوشت در بیار و چسماتم باز کن خودت رو هم به کوچه علی چپ نزن...زاکت بهترین البومه سال 88 شد...تو طرفدار حقی؟؟؟پس کو طرفداریت از حق؟؟؟محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

ژاکت از نظر شما طرفداران چشم و گوش بسته ی آقای چاوشی بهترینه!

از نظر و من اونایی که از موسیقی چیزی سرشون میشه ،

آلبومی که پر از فالشیه ، توی بهترین ها جایی نداره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کیانوش گفته که (ژاکت از نظر شما طرفداران چشم و گوش بسته ی آقای چاوشی بهترینه!)

پس نتیجه می گیریم که اکثر مردم ایران طرفدار چاووشی هستن که بهترین می شه همه جا؟؟؟نه؟؟؟
خیلی دلم به حال امثال شما می سوزه...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

نتایج فعلی نظرسنجی موسیقی ما...

نتایج فعلی نظرسنجی موسیقی ما...

بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال 1388:

14 (علی لهراسبی) 1.54 % (34)

88 (بنیامین بهادری) 6.74 % (149)

جای تو خالی (مهرداد توکلی) 7.42 % (164)

زیر بارون (سهراب پاکزاد، امیر طبری) 0.50 % (11)

ژاکت (محسن چاوشی) 53.35 % (1179)

ساعت 9 (سیروان خسروی) 4.62 % (102)

شانس (فرزاد فرزین) 12.31 % (272)

کما 2 (حمید عسکری) 0.95 % (21)

یک (مهیار کاووسی) 9.50 % (210)

یکی بود یکی نبود (رضا صادقی) 3.08 % (68)

:مجموع آراء 2210

لطفا مخالفان حسود ساکت شن...اختلافها رو داشته باشید... محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بهتره کیانوش اراجیف نگی تو معلومه واسه چی میای این سایت ... اولش اومدی گفتی طرفدار حقی حالا خوب خودتو نشون دادی پسر خوب ...
کیانوش:ژاکت از نظر شما طرفداران چشم و گوش بسته ی آقای چاوشی بهترینه!

آخه کوچولو چرا داری از حسودی میترکی هان؟ تو و امثال تو که ادعا میکنین موسیقی میفهمین در حقیقت هیچی بارتون نیس مثالش: ماست خانوم و کیانوش و مهران خانوم که همون ماست خانومه با دوتا اسم میاد هر دوتا ادعا دارین موسیقی میفهمین در حالی که هفت تا نت موسیقی رو هم نمیدونین چیه ... اگه موسیقی رو شما میدونین دیگه باید فاتحه موسیقی رو خوند . اگه کسای که موسیقی میدونن شماها هستین آره داداش ما نمیدونیم موسیقی چیه تو میدونی واسه ما کافیه ...
درضمن آلبومی که پر از فالشیه بهترین آلبوم سال شد با انتخاب مردم پس بهتر تو بری همون طرفدار حق باشی و اینو بدون عزیز دلم تو هیچ کاره این موسیقی هستی که میگی ژاکت توی بهترین ها جایی نداره به کوری چشم تو ژاکت هم بهترین آلبوم شد هم پر فروشترین ... مثل تو کم نبودن تویه این سایت که فاتحشونو خوندیم نمونش ماست خانوم که ادعای ناجی بودن و نشستو برخاست با بزرگان پاپ رو داشت... اینو آویز گوشت کن هر کس با چاووشی در افتاد ور افتاد له شد....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این که من به چه دلایلی میام این سایت ، هیچ ارتباطی به شما نداره!:))

شما برو آلبوم سراسر فالشتو گوش بده دخالت نکن!;)

موسیقی ما چرا یه خبر از آلبوم علیرضا نمی زنه؟! نا سلامتی آلبوم تا چند وقت دیگه میاد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

تبریک میگم به طرفداران محسن چاووشی و محمدرضا شجریان.
آقا محمد میشه بپرسم این آمار رو از کجا آوردین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام مهرنوش ـ خانم ادرسش اینه:

http://www.musicema.com/Poll-8results.html

محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

کیانوش جان این طرز جواب دادنت معلوم می کنه که حسابی کم اوردی...امیدوارم درس گرفته باشی...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

داش محمد گل جوابت رو داد دیگه فک نکنم چیزی لازم باشه اضافه کنم... درضمن عزیز دلم تو که انقد آلبوم سراسر فالش فالش میکنی اصلا میدونی فالش چیه؟ آهان فهمیدم همین طوری تویه اینترنت به گوشت خورده هی میای اینجا میگی تا مثلا بگی منم موسیقی میفهمم... تو هم چیزی از ماست خانوم کم نداری کرکره خنده هستی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

تو راست میگی عمو! من اینو از اینترنت شنیدم!

شما این طور فکر کن!

یکی از رفقای من تحصیل کرده موسیقی هست!

خیلی از شما هم بیشتر سرش میشه!

اگه خواستی میگم بیاد جوابتو بده!

دیگه نمی تونی به اون بگی تو چیزی از موسیقی سرت نمیشه!;)

موسیقی ما جواب نداد؟ چرا از آلبوم علیرضا خبر نمی ذارید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

محسنم ای مخلوق برگیده ای صدای پر از گریه ای زندگی من تو همیشه بهترینی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

خواهش می کم مهرنوش خانوم وظیفم بود...

محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

میدانید چرا داریوش و محسن چاووشی همیشه پر طرفدار هستند بخاطر اینکه همیشه ازغم میخوانند مردم ایران اکثرا غمگین هستند شادی لحظه ای است ولی غم واندوه ماندگار است در قرآن کریم نوشته ما انسانها را در رنج وعذاب آفریدیدم یعنی انسانها در طول زندگی غم وانده شان بیشتر است تا شادی وچون محسن چاووشی بیشتر شعرهایش از غم واندوه میخواند برای همین در ایرا ن پر طرفدارترین خواننده است و آلبومهایش همیشه پر فروش است خدا همیشه محسن چاووشی را زنده نگهدارد تا فقط بخواند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اشکان جان من خودم طرفدار سرسخت چاووشی هستم وچاووشی را از تمام خوانندگان دیگر بهتر قبول دارم تعصب شدید به اش دارم اما باید ما هوادارها فقط عاشق خدا باشیم اشتباه است بعضی هوادارها میگن اگر خدا نباشه ما چاووشی را می پرستیدیم این کار به بت پرستی میکشد خیلی باید مراقب گفتار ورفتار خودمان باشیم حتی چاووشی دوست نداره هوادارها به این صورت دوستش داشته باشند چون اون دنیا خدا هم ما وهم چاووشی را موردبازخواست قرار میده دوباره میگم من طرفدار سرسخت چاووشی هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آلبوم 8 منتشر شد با آهنگ فوق العاده زیبای کاشکی از محسن چاوشی با تنظیم شهاب اکبری و ترانه امیر ارجینی منتشر شد.
این آهنگ همه رو به فضا میبره.
شک نکنید ماندگار خواهد شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

من و این شرم شیرین!!!!

شبی سرد و بی تفاوت از میان شب های بی دلیل غمگین زندگی، حدود ساعت 1 بود و من در منزل دوستم،مهمان بودم که تصمیم گرفتم که به خانه خود بروم. تلفن زدیم. تاکسی آمد.راننده اش جوان.با صورتی آراسته. اما تا حدودی حاوی خطوط غم. کنجکاو تر شدم. چیزی نگذشت که سکوت عجیب بین ما 2 نفر را صدایی عجیب تر شکست. برای بار نخست، بر خلاف عادت همیشگی(عادت به اینکه قبل از شنیدن هر قطعه جدید، حتماً ملزم بر اینکه نام اجرا کننده آن قطعه را بپرسی تابلو باشی) نام خواننده را از راننده نپرسیدم و اصلاً هیچ نگفتم. او هم کلامی نگفت. تنها یکه تاز سکوت موقر بین ما دونفر صدای عجیب همان خواننده شد.

قطعه موسیقی با صدادهی ارکستر پاپ و خواننده ای با صدای...باصدای... چه بگویم؟ در توصیف صدایش چه بگویم؟ تقریباً همه می دانیم جنس صدایی که خواننده، یعنی همان مفهوم موسیقیایی که نام های«طنین»، «رنگ صوت»، «شکل موجد صوتی» و... می شناسیم،امری بی معیار است. یعنی مطلقا سلیقه ای است. به عبارت دیگر هیچ معیاری وجود ندارد که بر اساس آن بتوان گزاره ای این چنینی صادر کرد که:

صدای «کریس دی برگ» از«مارک نافلر» بهتر است. یا صدای «داریوش» از صدای «ستار» قشنگ تر است. به دیگر سخن،قشنگ بودن و بهتر بودن،هیچ کدام،کمیت های علمی و قابل اندازه گیری نیستند. تنها اموری احساسی اند که جز با دل آدمی، با هیچ چیز دیگر ارتباط ندارند.

آن صفتی که برای من توصیف کننده صدای عجیب آن خواننده است، ممکن است آنقدر خاص و درونی باشد که حتی به واژه درنیاید. البته در اینجا سعی می کنم، بعضی ویژگی های خواننده محبوبم را با بیانی الکن توضیح دهم، اما قبل از آن،باید ماجرای تاکسی را به سرانجام برسانم.

من و راننده در ان نیمه شب، در تمام مسیر«سعادت آباد» تا «دهکده المپیک» را، در خلوت وسوسه انگیز اتوبان همت با شنیدن صدای نازنین آن خواننده گریستیم. هردومان. گریستیم و صدای او هنگام گریه نازنین تر شد. باور کنید برای خود من هم، یادآوری آن تعجب آور است. دو آدم که هیچ از هم نمی دانند. دو آدمی که در تاریکی فضای داخی ماشین حتی چهره یکدیگر را درست ندیده اند. دو آدم که حضور دائم موسیقی، فرصت گفت و گو را نیز از آنان گرفته و به همان دلیل، طبعا به چهره هم نمی نگرند. باور کنید به همین اعجابی بود که گفتم. جز داشتن این آگاهی که یکی مان مسافر و دیگری راننده، حتی یک کلمه از هم نمی دانستیم. تنها رابط ما شده بود، صدای یک خواننده که اتفاقاً برای هر دوی ما، موجب یک تاثیر عاطفی مشترک، در لحظه ای واحد شده بود. نه من دلیل گریه او را می دانستم و نه او. دو مرد غریبه که برای نخستین بار،یکدیگر را دیده اند، در حضور هم راحت و بی پرده گریه کنند و دلیل این گریه، البته که فقط موسیقی است. آری من، می دانستم که صدای آن خواننده، بغض وی را ترکانده است و نیز این را دلیل شکستن بغض من هم، همان است. تنها دیالوگ ما، غیر از لحظه خداحافظی و پرسیدن مقدار کرایه توسط من، پرسشی بود که در همان لحظات میانی گریه از او کردم:

-آقا ببخشید، اسم این خواننده چیه؟

و جواب شنیدم:

- محسن چاوشی

حالا می توانم ان چند واژه را بگویم:

صدای محسن چاوشی از نظر من(طبق سلیقه من) پخته و عمیق است. صدای محسن چاوشی، قطعاً و بی تردید از سن و سال او بالاتر نشان می دهد. او متولد 1358 است و صدای او(به عنوان خواننده محبوب من)، بر عکس آنچه در برخورد اول به گوش می رسد، اصلاً شباهتی با صدای سیاوش قمیشی ندارد.

یادم هست چندی قبل از انکه CD محسن عزیز، سرنوشتی مانند آنچه بعدها، برای CDهای من پیش آمد پیدا کند، یک CD مجاز توسط شرکت « پیغام سحر» از خواننده ای با نام مجتبی کبیری با بازار آمد که صدای خواننده اش به طرز خیره کننده ای شبیه صدای قمیشی بود. انتشاز این CD ماجرای چند کنسرت توسط کبیری و همچنین پخش(درست نمی دانم مجاز یا غیر مجاز) CDهای چند خواننده دیگر با همین ویژگی(شباهت با صدای قمیشی) باعث آن شد که در ادامه مدهای زمانند و گذرای رایج در همه عرصه های فرهنگی مان(در اینجا موسیقی) مدتی هم سونوریته(صدادهی) سیاوش قمیشی مد باشد. CD محسن عزیز هم، دقیقاً در همین مقطع دست به دست چرخید و به صورت غیر مجاز کپی شد. این شاید دلیلی بود برای آنکه مخاطب چاوشی(به ویژه توده عوام) راجع به شباهت صدای او با قمیشی، قضاوت ایجابی بکنند. در هر صورت من هم در این یادداشت، نه بر اساس داده های تخصصی(موسیقیایی ام) بلکه بر اساس سلیقه شخصی ام صراحتاً بیان می کنم که کارکتر صوتی حنجره چاوشی،کاراکتری کاملا مشکل است که این استقلال با کمی دقت در رنگ خاص صدای او برای هر کس قابل فهم است. محسن چاوشی به عنوان یه موزیسین از ان شب خاصی که با راننده آژانس داشتم در ذهنم به عنوان یه پروسه افتتاح شد و کلید خورد. پروسه ای که از آن زمان(زمستان 83) تاکنون مدام در حال بزرگتر شدن و اهمیت بیشتر یافتن بوده است. موسیقی محسن چاوشی در این مدت به طرزی جاه طلبانه جای خود را در ذهن و سیلقه من باز کرده است. این جا باز کردن طبعاً بر علاقه من نسبت به او نیز افزوده است و علاقه من نیز با به دست آوردن چند خبر شخصی راجع به سابقه و فعالیت موسیقیایی او روز به روز بیشتر شده است. من و محسن دوست مشترکی داریم که گمنامی اش را حفظ می کنم. اما شاید دانستن آن برایتان جالب باشد که او تا چندی پیش(تا روزی که من کس دیگری را برای مدیریت کارهایم انتخاب کنم) مدیر برنامه مشترک چاوشی و من بود. تاکنون تنها دیداری که من با محسن داشته ام توسط همان دوست مشترک در بهمن ماه سال گذشته و در منزل من پیش آمد. در ان دیدار مختصر دریافتم کاراکتر محسن به آن چه که من در ذهن از او ساخته ام بسیار نزدیک است. جوانی ماخوذ به حیا، متین، باوقار و کم حرف. از آن آدم ها که تا ازشان چیزی نپرسی لب از لب نمی گشایند. همچنین در این مدت دانستم که کل سرمایه موسیقیایی این نابغه پاپ رایج در ایران(در مقطع فعلی) ملودی هایی است که در ذهن دارد. تا آنجا که من از دوست مشترکمان شنیده ام گویا محسن در تمام سال هایی که این ترانه ها را ساخته وابسته به سلفژ و تئوری موسیقی نبوده است. همچنین شعر قطعاتش سروده خودش نیست و اساساً ادعایی در زمینه ادبیات و ترانه سرایی ندارد. وی حتی به ذوق کم نظیرش در خوانندگی از حدوداً 1381 پی برده است. مجموعه این دانسته ها باعث می شود که هنرمندی مثل او در سلیقه موسیقیایی من جایگاه رفیعی بیابد. من از بابت داشتن چنین سلیقه ای و به ویزه اعلام کردن آن بسیار مورد مذمت واقع شده ام. دقیقاً مثل اینکه آشنایان و دوستداران شما بر اساس تصویری که از شما در ذهن خودشان ساخته اند انتظار دارند که شما مثلاً در میان آثار سینمایی «فانی و الکساندر» ساخته «اینگمار برگمان» را بپسندید. حالا بدیهی است که اگر شما از «غریبانه» ساخته «احمد امینی» به عنوان فیلمی که تاثیر عاطفی واقعی برایتان داشته صحبت کنید و در نتیجه آن را در لیست فیلم های دوست داشتنی تان قرار دهید، تصویر آن دوستان را(به صورتی خاص در مورد نگارنده مخاطبان) از خودتان خدشه دار کرده اید و از بین برده اید. بدین خاطر است که بنده حقیر در این ماهها همیشه بابت انتخاب محسن چاوشی ها در موسیقی، احمد امینی ها و غریبانه ها در سینما و احیانا ر.اعتمادی ها در ادبیات به دفعات مورد ذم واقع شده ام.

طبیعی است که من هم در اینجا طبق آنچه تا کنون پیش آمده از انتخابم دفاع می کنم. پس بار دیگر گزاره ام را صادر می کنم: موسیقی محسن چاوشی در بستر موسیقی های پاپ در حال حاضر رایج در ایران بهترین است. چرا که هم حنجره محسن( که نعمتی خدادادی است) تولید کننده صدای مردانه ای کملاً خاص و کم نظیر است و هم ذهن این جوان خلاق حاوی ملودی هایی است که به زیبایی آنها حداقل در سال های اخیر کمتر نمونه داشته ایم. فراموش نشود که هر اثر یا پدیدآورنده آن به عنوان یک متن(تسکت) باید در بستر و زمینه(کانتکست) مربوط به خودش بررسی و قیاس شود. بدیهی است که وقتی بیان می شود محسن چاوشی بهترین است وی را با«یان اندرسن»(خواننده گروه جتروتال) یا «پل سایمون» قیاس نکرده ایم. بلکه همانطور که ذکر شد وی را در بستر و طیف مربوط به خودش می سنجیم. محسن چاوشی را با دیگر خوانندگان و آهنگسازان موسیقی پاپ ایرانی(حال چه خارج و چه داخل کشور) مقایسه کرده ایم و این زمینه همراه با دلایل محکمه پسند(تخصصی و موسیقیایی) می تواند گزاره نخست من را در مدح این هنرمند جوان به اثبات برساند. کما اینکه به دلیل در نظرگیری بعضی ملاحظات هیچ کدام از آن دلایل موسیقیایی را در اینجا ذکر نکرده باشم. ملودی های چاوشی در موسیقی پاپ امروز ایران تاثیر گذارترین است.
منبع: ماهنامه نسیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

به قول محسن نامجو معیار اندازه گیری که کی بهتر از دیگر ی میخواند علم و دانش نیست احساس ودل است ممکن است یک نفر دل واحساسش این باشد که بنیامین قشنگ تر میخواند ویکی دیگر دل واحساسش این باشد که محسن چاووشی بهتر میخواند پس این همه دعوا ودرگیری برای چیست چرا این همه گناهانمان را زیاد کنیم وبه هم توهین کنیم فقط باید سی دی خواننده مورد علاقه را گوش کینم وزیاد یاد خداکنیم چون خدا گفته جنس وانس را نیافریدم مگر انکه مرا عبادت کنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقای فرهاد ممنون به خاطر زحمتی که کشیدید قبلا این نامه را خوانده بودم و حتی تویه سایت طرفدارا هم گذاشته بودم با نظر شما کاملا موافقم تویه همین سایت 1000 بار نوشتم موسیقی سلیقه ای هست من عاشق چاووشی هستم و شاید کسی با خواننده دیگری حال کند ولی بعضی ها انگار به دنیا اومدن تا چاووشی رو تخریب کنن همین جا میگم تا من و دوستانم زنده هستیم عاشق چاووشی خواهیم ماند و به هیچ وجه نمیذاریم بهش توهین بشه به خودمان توهین بشه جواب نخواهیم داد ولی سلطان چاووشی فرق داره ... به هر حال کاملا با شما موافقم هر کی چاووشی دوس نداره به سی دی خواننده خودش گوش کنه! به امید روزی که به سلیقه ها و عشق های همدیگه احترام بذاریم.
--------------------- سلطان چاووشی -----------------------------

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

آقا فرهاد با حرفاتون موافقم ...
ولی داداش همون طور که میدونی عشق جنبه های مختلفی داره مثل عشق انسان به خدا و عشق انسان به انسان ... که هر کدام جایگاه خودشون رو دارن منم منظورم این بود و با حرفات موافقم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

از حق نگذریم
احسان خواجه امیری از خواننده های کهنه کار کشورمونه ولی کاراش اکثرا تو سبکاییه که مقبول عام هست ولی نه در حدّ یک پدیده ی خارق العاده
چاووشی رو اگه از هر لحاظ منصفانه ارزیابی کرد می شه فهمید پدیده است فقط تو کنسرت شبهه پیش میاد اونم باید دید که به نظر من مشکلی پیش نمیاد
واقعا ژاکت تو سبکای خودش پدیده بود حتّی آهنگ چار دیواری که از روی Miley Cyrus - See You Againهست تو راک و نوع خودش به کمال رسید
ولی خود من آلبوم یه شاخه نیلوفر چاووشی رو بیشتر دوس دارم چون به حال من بیشتر می خوره
حالا باید منتظر بود و دید این قافله به کجا می ره
یاد این جمله ی اکبری تنظیم کننده افتادم که گفت فک کنم تا ده سال دیگر رپرها و ساسی مانکن ها جای ما بیایند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اقای مجید مدنی هر موقه فهمیدی موسیقی چیه بعدش بیا در مورد موسیقی حرف بزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اینکه نیاز به گفتن نبود سلطان چاوشی تو همه نظرسنجی ها اوله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

با سلام و درود خدمت تمام کسایی که نظر گذاشتن.
من یکی از طرفداران دو آتیشه ی امپراطور چاووشی هستم؛ ولی برای خوانندگان دیگر نیز احترام قائلم.
می خواستم بگم که قبل از آشنایی با محسن عزیز از خواننده هایی مثل محمد اصفهانی، علی لهراسبی، شادمهر، امید و... خوشم میومد. البته الانم اونا رو دوست دارم ولی از وقتی با امپراطور محسن آشنا شدم (در سال 84) ، چیزی که محسنو برای من از بقیه متمایز کرد، صدا، تنظیم و سبک آهنگسازیش بود.
چرا صدا؟
چون صدای ایشون واقعا خاصه...
چرا تنظیم و آهنگسازی؟
چون ایشون در تنظیم آهنگاش از آلات مختلف موسیقی استفاده می کنن و از آلات موسیقی به صورت زنده نیز بهره می برن که کمتر کسی این کار و می کنه.
درباره ی کنسرتم ایشون در حال نوشتن پارت ها و تکمیل گروه هستن.
در جواب بعضی از داداشا و آبجیای عزیز اینو می تونم بگم که خدا هرکس رو با یه سلیقه آفریده. مثلا در زمینه ی صدا، یکی با صدای زیر حال می کنه و یکی با صدای بم و خش دار. حالا این بستگی به سلیقه ی افراد داره که با چه صدایی حال می کنن.
و در پایان، به نظر من آلبوم ژاکت بهترین آلبوم سال بود، با آهنگای راکش زندگی کردم؛ ولی در کل، آلبوم می تونست بهتر باشه...
با آرزوی موفقیت برای تمام خوانندگان آریایی.
بدرود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

سلام
محسن خواننده خیلی خوبیه ولی با این طرز خوندن داره خودشو خراب میکنه.
آقای چاوشی جوون هرکی دوسش داری اینجوری با ناله های اضافی نخون
وقتی محکم میخونی آدم کیف میکنه . مثل متاسفم و سنتوری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط استاد شجریان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

max
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

اگر همه از چاوشی خسته بشن من یکی نمیشم_فقط چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بابا فقط ابی.این محسن خان البومای اولش باحال تر بود.نیلوفر و ژاکت اطلا در اندازه های چاووشی نیس.بازار خرمشهر رو با افتخار ترک اول گذاشته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

احسان خواجه امیری نشان دهنده صدای دسته اول یک هنرمند واقعی است که از استاد ایرج به ارث رسیده است.خواهشمندیم با محسن مقایسه نشود که سبکش به درد خودش می خورد!!!
عشق است خاندان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

باید بگم هیچ خواننده ای بی خودی پر طرفدار نمیشه...
چاوشی به دل من و خیلی ها نشسته...
اما مخالفهایی هم داره...
به نظر من سلیقه ایه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

حمید عسگری به نظر من یک پدیده در دنیای موسیقی است. واقعاً تمام آهنگ های حمید عسگری شنیدنی است و بخصوص آلبوم کما 2. واقعاً عالی است و باید به او تبریک گفت و فقط گفت آفرین. از همین جا لازم است از او تشکر ویژه ای نمایم. خیلی خیلی دوست داشتنی است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این آقای مجید مدنی خیلی آدم جالبی هستند!!!!!!!!!
در توهم کامل خود را کارشناس می پندارند.
آمار نشاندهنده ی تمام واقعیت هاست.

Ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

محسن چاوشی در چند کلام. ناموسه خواننده. ناموسه صدا. و در اخر بهترین خواننده یک دهه ی اخیر در ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بهترین البوم شانس بود.اما بهترین خواننده ها تو راک رضا یزدانی و تو پاپ قطعا شادمهر.خود طرفداران چاووشی هم میدونن که چاووشی پسرفت کرده.ژاکت در حد چاووشی نبود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

فقط سلطان چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

از خواننده های داخلی فقط رامین بی باک خوبه همه آهنگهاشم قشنگن و گروه زیرزمینی THE WAYS که به نظرمن آهنگهاش حرف نداره اتاق آبی .خواب بازی و..................... وآهنگ جدیدش که فوق العاده زیباست به اسم شال
اگه میخواین از موزیک راک ایرانی لذت ببرین پیشنهاد میکنمTHE WAYS گوش کنید

البته خودم طرفدار موسیقی متالم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

چاوشی اگه سرفه هم بکندمن لذت می برم.همه خواننده هایک طرف چاوشی یک طرف هرچی آهنگ هاش راگوش می دهم خسته نمی شوم این خاصیت محسن هست که خواننده های دیگرندارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

hala ke behtarin khanannde khaje amireye chavoshe aslan sathe mardomi ke be sedash gosh mekonana paien avode pas barato motoasefam ke in sedaye khash daro ', gosh mikonin

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رندان مست» و «ژاکت» محبوب‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران در سال 1388 | موسیقی ما