برنامه یاد بعضی نفرات
 
سلطان موسيقي پاپ چه كسي است؟
جار و جنجال‌های یک عنوان بی‌اعتبار؛
سلطان موسيقي پاپ چه كسي است؟
موسيقي ما – راضيه غُنجي: به چه كسي سلطان مي‌گويند؟ سلطان بودن يعني چه؟ يك خواننده چطور مي‌تواند به سلطان در حوزه موسيقي تبديل شود؟ سلطان بودن نشانه محبوبيت و درست كار كردن است يا نه؟ آيا اصلا كسي در ايران سلطان موسيقي پاپ است؟ و چه كسي واجد همه شرايط براي سلطان بودن است.

اگر پاسخ همه اين سوال‌ها را هم پيدا كنيم باز مهم‌ترين مسئله بي‌پاسخ مي‌ماند كه سلطان موسيقي پاپ كيست؟ هر فردي خواننده مورد علاقه خود را سلطان مي‌نامد و روي اين مسئله هم حساسيت دارد، براي القاي اين تفكر تنها به احساساتش تكيه كرده، چون صدا يا تيپ و ياد شخصيت آن خواننده را دوست دارد برايش سلطان است. چون فكر مي‌كند جز او كسي نمي‌تواند در زندگي‌اش تا اين حد تاثيرگذار باشد. نوجوان باشد برايش وبلاگ مي‌سازد ، عكس‌هايش را به در و ديوار مي‌زند ، اگر او را در خيابان ببنند حتما امضايي خواهد گرفت و يك عكس يادگاري و همه اينها برايش مي‌شوند خاطره. خاطره‌اي كه تاسال‌ها در دل و ذهنش مي‌ماند.

نكته جالب توجه اينكه اگر از همين سلطان خبري بشنود كه مطابق ميلش نباشد! يا اگر او را ببيند و رفتاري همراه با تكبر و غرور از خواننده محبوبش سربزند ديگر او برايش سلطان نيست و اين يعني او خوب انتخاب نكرده! چون سلطا‌ن‌ها هميشه سلطان مي‌مانند.

نوجوانان و جوانان كه در رده سني 15 تا 25 سال قرار دارند بيشتر درگير اين مباحثند و بعد از گذشت 25 سال ديگر اين بحث‌ها برايشان رنگ و بويي ندارد و خودشان را درگير نمي‌كنند و حتي ممكن است سلطان اين دوره سني بعد از بزرگ شدن آدم‌ها به سرباز تبديل شود سربازي كه ديگر براي مطرح كردنش وقتي نيست، زيرا نه زمان اجازه مي‌دهد نه خود شخص ديگر فرصتي براي آن مي‌گذارد. اين بزرگتر‌شدن آدمها آنها را به اين سمت مي‌برد كه چندين خواننده را دوست داشته باشند و صدا و چهره سلطان دوره نوجواني حالا ديگر تبديل به يك حس نوستالژيك شده است. در اين ميان دختران بيشترين قشر تاثير‌پذير در اين مباحثند چراكه قدرت اسطوره‌سازي آنها به مراتب بيش از پسران است و عموما دختران براي مورد علاقه هايشان وقت بيشتري مي‌گذارند.

از نگاهي ديگر بهترين بودن، مشهور بودن با محبوب‌بودن فاصله دارد و لزوما آدم مشهور محبوب نيست و كسي كه محبوب است حتما بهترين نيست. توجه به كارنامه كاري خواننده كه چندين كنسرت برگزار كرده، چه تعداد آلبوم داشته و آيا اين‌ها پرفروش شده‌اند، به چندين جايزه ملي و بين المللي دست پيدا كرده، چندين مقاله و يادداشت نوشته و چند درصد مردم دوستش دارند، شايد راهي براي شناخت نفر اول موسيقي است.

اگر قرار است در نظر‌سنجي هم بهترين خواننده موسيقي پاپ معرفي شود بايد در يك گستره وسيع ميداني در عين حال علمي و با تعداد گزينه‌هاي متنوع صورت گيرد.

مثلا «آژانس شيشه اي» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا در شانزدهمين جشنواره فيلم فجر در سال 76 موفق شد عنوان سيمرغ بلورين بهترين فيلم را از آن خود كند و از آن به عنوان بهترین فیلم ۳۰ سال سینمای پس از انقلاب ياد مي‌شود و اين بهترين‌بودن هم از نگاه هيئت داوران، هم از نگاه منتقدان و هم از نگاه مردمي بود و با اين ارزيابي مي‌توان با اطمينان و مدرك گفت اين فيلم بهترين فيلم دفاع مقدس بوده و هست.

از سوي ديگر خيلي‌ها معتقدند كسي كه اين عنوان به او تعلق مي‌گيرد بايد بنيانگذار و تاثير‌گذار در عرصه موسيقي باشد. تئوري‌هاي موسيقي را بشناسد، مخاطب را درك كند و همواره بر آن باشد كاري نكند كه به گذشته كاري اش لطمه بخورد و داراي محبوبيت عمومي باشد يعني تعداد وسيعي از مردم بر اين مسئله اتفاق نظر داشته باشند كه او منحصر به فرد است بايد سال‌ها زمان ببرد كسي بتواند جاي او را بگيرد.

محمد نوري، شادمهر عقيلي، حمید حامی، مانی رهنما، محسن يگانه، رضا صادقي، بنيامين بهادري، احسان خواجه اميري، مجيد اخشابي، محسن چاووشي، خشايار اعتمادي، علی لهراسبی، فرزاد فرزين و... با جستجويي در دنياي مجازي با اين اسامي و خيلي هاي ديگر برخورد مي‌كنيد كه از آنها به عنوان سلطان موسيقي پاپ ياد شده است و به راستي سلطان موسيقي پاپ كيست؟
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خوب حرفاتون کاملا درسته اما چرا نمیاین از همون نظرسنجی هایی که میگید بذارید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

شاید یه زمانی بنده خودم هم این عنوان رو واسه هنرمند محبوبم استفاده میکردم و همونطور که گفته شد دادن این لقب به یه هنرمند بیشتر به دوره خاصی از دوران زندگی یه مخاطب هنر موسیقی مربوط میشه و تو 90% موارد با گذشت زمان این عنوان هم از یاده هوادارا میره و این یعنی اینکه این عنوان واسه یه هنرمند ساخته نشده و تو اکثر موارد فقط از روی تعصب و احساس از طرف مخاطب به یک هنرمند و خواننده داده میشه.

محسن یگانه که تو این چند ماه اخیر به دلیله موفقیت های فراوانی که تو زمینه موسیقی پاپ بدست آورده و به خاطره همین موفقیتها تواین چند ماه اخیر بیش از پیش از سوی طرفداراش و مخاطبای موسیقی با این عنوان شناخته شده.

آخرین صحبتهای محسن یگانه(بصورت کاملا دوستانه و صمیمی)
تو وبلاگه رسمیش با همه طرفداراش و مخاطبای موسیقی که این لقب رو بهش میدن در مورد واژه سلطان و کاربردش تو موسیقی:

<32 سال پیش نسل سلطنت از این مملکت برداشته شد …نچسبونیدش به من …
سلطان پاپ نداریم ...
آره …سعی‌ می‌کنم نفره اول باشم , ولی‌ سلطان رو بی‌خیال …>

این صحبتهای محسن یگانه نشون میده که در عین جوانی به چه تجربه و پختگی رسیده و این درحالیه که بسیاری از هنرمندان و خوانندگان قدیمی تر از ایشون سر این لقب باهم دعوا دارن و با دیدن این القاب پشته اسمشون احساس آرامش و افتخار میکنند و همین باعث میشه که طرفدارای همون هنرمنداهم وقتی میبینن یکی این عنوان رو به یکی دیگه داده چنگ و دعوا راه میندازند و این است موضوعه بحثه(جنگ بگیم بهتره)طرفدارای هنرمندان تو سایتهای مختلف موسیقی.به نظره شما اگه هنرمندای دیگه هم همین صحبتهارو با طرفداراشون میکردن 90% جنگ،بی احترامی و فحاشی هایی که طرفدارا به یکدیگه و خوانندشون میکنن تموم نمیشد.

تا اونجایی که من میدونم "فرهاد" نگفت من سلطانم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

شادمهر عقیلی

سلطان پاپ فقط شادمهر هست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با سلام و ارض ادب به نویسنده محترم:
نظرات دوستان خیلی خوب بوده ولی جا داره به چند نکته اشاره بشه.
اول از همه باید مشخص بشه منظور و برداشت ما از سلطان چیه؟
به نظر من هر خواننده ایی در یک مقطع زمانی برای خودش سلطانیه همه خواننده ها با یکی از آلبوماشون بیشتر معروف میشن و آلبومشون فروش خوبی داره اون موقع اون خواننده بازار موسیقی رو برای مدت کمی در دست داره ولی آیا میشه گفت سلطان واقعی موسیقیه؟
کدوم از این خواننده هایی که نامشون بیشتر به چشم میخوره تبحر خاصی تو موسیقی دارن؟هر کدوم چند تا ساز بلدن؟
سلطان باید یه سلطان واقعی باشه مثل سلطان جنگل کسی که همیشه بتونه حرفی برای گفتن داشته باشه.نه اینکه وقتی 2 بار آلبوم این خواننده ها رو گوش دادی دیگه واست لذتی نداشته باشه.
آیا واقعا شادمهر قابل مقایسه با این خواننده هایی که اسمشون برده شده؟شادمهری که مسلط به سلفژ و تبحر خواصی در نواختن چندین ساز مختلف داره.سازهای سختی چون ویولون، پیانو و....کدوم از این خواننده ها میتونن مثل شادمهر ساز بزنن؟ اکثرشون یا بلد نیستند یا فقط بتونن یه گیتار بزنن.وقتی آلبومشونم میاد بیرون کافیه 2 روز گوش بدی بعدش دیگه لذتی واست نداره.ولی هنوز که هنوزه خیلی ها آلبوم دهاتی، مسافر، پرپرواز، آدم و حوا رو گوش میدن.من نمیخوام بگم شادمهر سلطانه ولی مثل سلطان جنگل همیشه حرفی برای گفتن داره و میتونه حتی با یه تک تراک بازار موسیقی رو دگرگون کنه.
خواننده وقتی سلطانه که بتونه همیشه خودش رو تو اوج نگه داره نه اینکه با آلبوم دوم ، سوم تو سراشیبی بیافته.

چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 12:39
امیرحسین

کاملا موافقم. اکثرا به خاطر صدایی که دوست دارن خواننده مورد علاقشونو بهتر از هرکسی میدونن. ولی اگه یه کم منطقی باشیم متوجه میشیم که اصلا نباید درباره این موضوع بحثی بشه. هرکسی موسیقی رو بفهمه، درکش کنه و با وجودش حسش کنه میتونه شادمهرو بشناسه. در واقع لازمه شناخت شادمهر درک و فهم موسیسقیه!!! گاهی وقتا خندم میگیره اسم یه سری افراد مثل چاوشی یگانه بنیامین یا... رو میان کنار اسم شادمهر میزارن. به خدا اینا اصلا قابل مقایسه نیستن با شادمهر نه اینا هیچ کس دیگه حتی ابی داریوش مهستی حمیرا قمیشی. البته نه که اینا خوب نباشن. همشون هنرمندای بزرگین اما هنر شادمهر، موسیقی شادمهر با هیچکس قابل مقایسه نیست. من به شادمهر علاقه دارم ولی حرفایی که زدم اصلا تعصبی نیست

37.19.86.199
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به قول محسن یگانه : ۳۲ سال پیش نسل سلطنت از این مملکت برداشته شد

آهای مسئولین موسیقی ما ... خجالت نمیکشین بین هوادارای هر هنرمند با این تیترهای جنجالیتون . جنجال به پا میکنید .
کمی بزرگ شین تورو خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چه صدایی بهتر از استاد احسان خواجه امیری

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 11:10
امین عصار

kalameye ostad ro faghat baraye kasi be kar mibaran ke 30-40 sal sonati kar karde bashe,man khodam just yeganeh hastam behesh migam soltan

2.180.132.192
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مطلب به جایی بود ...

هرچند محسن یگانه ، یگانه ی پاپ ایرانه ...

www.onlyyegane.blogfa.com

پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 21:47
امیر

اونایی که میگن محسن یگانه و پاشایی اول برن ببینن که این دو تا در مورد شادمهر چی گفتن که هر دو تاشون شادمهر رو به عنوان الگو ی خودشون معرفی کردند پس سلطان پاپ کسی که همه قبولش دارند یعنی شادمهر

76.233.89.76
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام
از این خانم ممنونیم که به موضوعی پرداخته که خیلی جالب و جذابه و کمتر در موردش حرف زده می شه به خصوص تو رسانه ها .
ازموسیقی ما ممنونیم که مثل خیل سایت ها تکرار مکررارت نمی کنه و حرف تازه می زنه .
خیلی جالب بود واقعا بالاخره سلطان کیه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

faghatttttttttttttttttttttttttttttt ehsan.ghorbonesh beram elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

من که میدونم آخرش همه میگن سلطان محسن چاوشی!!!!
واقعا خنده هم هست، سلطان دیگه چه مسخره بازیه؟! چه کسانی رو هم سلطان میدونن!! یکی از دیگری بدردنخورتر!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

HAMED HAKAN

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کلمه سلطان که پشت بعضی از اسمها میره چقدر خنده دار میشه...
مثلا سلطان خواجه امیری!!!!
سلطان بنیامین بهادری!!!!!!!!!!!!!!
سلطان یگانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلطان خشایار اعتمادی!!!!!!!!!!!!
مثل این میمونه مثلا بگی
سلطان جواد یساری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلطان فقط یه نفره که اگه اشمشو بدون لقبش صدا کنی خنده دار میشه...
اونم سلطــــــــــــــــــــــــــــــان چاوشـــــــــــــــــــــــیه

سلطنت برازنده شاه مهره موسیقی ایران چاووشی کبیره......

دوشنبه 4 شهریور 1392 - 11:16
mary.k .

هه چاوشی کبیر !!!!!!!!!!!
یعنی مثلا مثل کوروش کبیر ؟؟؟؟؟!!!!!!!
این که از همه ی اون بالایی ها مسخره تره

151.241.126.207
سه شنبه 4 شهریور 1393 - 16:45
...

خیییییییلی چاووشی سلطانه...سلطان فقط محسن یگانه ست و مازیار فلاحی...چاووشی که به گرد پای این دو تا هم نمیرسه....جاست یگانه

5.201.218.71
جمعه 18 مهر 1393 - 18:24
زری

سلطان فقط و فقط بابک جهانبخشه...اینم بگم هرکسی نظر و سلیقه خودشو داره ولی این دلیل نمیشه شما به دیگران و سلایقشون توهین کنید....اگر واقعا طرفدار چاوشی هستین باید اونو همینطور که هست قبول کنین..نه با مسخره کردن دیگران ایشونو بکشین بالا

176.67.65.162
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مجید اخشابی - حمیــــــد حامی - مانی رهنما = سلطان قرار دادی. من فکر می کنم شما تعریف سلطان رو نمیدونید.

دوستانی که می گن شادمهر سلطانه زمانی حرفشون رو می شد قبول کرد که شادمهر شریف کار می کرد. از زمانی که آهنگ هایی مثل " حالا بیا اینجا " و کلیپ هایی مثل مشکوک و آغوش رو شادمهر ساخت دیگه این لقب برازنده اش نیست. مطمئنا یک سلطان باید الگوی جامعه ای باشه که جوان ها طرفدار آن هستند.

در مورد بنیامین هم نمیتونیم بگیم که سلطانه. چون او فقط دو آلبوم موسیقی داده و بیشتر به فکر تیپ و کنسرتاشه. در حالی که بسیار مغرور هم هست.

محسن یگانه هم بدلیل اینکه در شروع کار خودش از شادمهر عقیلی تقلید می کرد و چندین باز از ملودی های خواننده های دیگه استفاده کرده نمی تونیم بگیم سلطان. حتما تصدیق می کنید که کسی که مقلده رو نمی تونیم سلطان بنامیم.

در مورد احسان خواجه امیری هم که بیش از 70 درصد از مشهوریت (نه محبوبیت ) خود رو مدیون تلویزیون هست هم که نمی تونیم بگیم سلطان. ( البته شاید 20 سال دیگه بهش لقب صدای ماندگار هم بدن)

در اینجا تنها دو نفر باقی می مونن که شاید لقایت داشته باشند. محـــــــــــن چاوشـــــی و رضـــــا صـــادقی .

این دو نفر هم مطئنا باید همونطور که نویسنده گفت در یک جامعه آماری بزرگ ( و مطمئنا غیر مجازی ) نظر سنجی بینشون صورت بگیره تا میزان محبوبیت این دو عزیز مشخص بشه.

---------------------------------------------------------------

موسیقی ما لطفا تایید کن. خیلی وقت گذاشتم. ممنون

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 11:15
امین عصار

mohsen yeganeh avval taghlid kard amma adan kamelan motofavet kar kard,Just Yeganeh

2.180.132.192
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان که سلطان چاوشیه و شکی نیست
لا ریب فی
کسی که بدون جنجال و بدون مصاحبه و تیتراژخوندن تو تلویزیون عکس و کلیپ و حاشیه و اینا شده محبوب ترین خواننده ایران نه مثه بقیه که با دادن روزی ده تا مصاحبه و صد تا عکس با ژست های مختلف و حرف زدن بر علیه این و اون و ده تا ده تا تیتراژ تلویزیون خوندن و رفتن به تلویزیون و ... معروف شه
این است سلطان بی بدیل موسیقی ایران سرور و سالار اقا سلطان محسن چاوشی

سه شنبه 4 شهریور 1393 - 16:48
یه طرفدار

سلطان فقط یگانه ست....

5.201.218.71
دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:19
سیاوش

شما میدونید چه کسی در مقابل شما ایستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احترام بذارید.......سلطان پاپ ایران:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::احسان خواجه امیری........

151.238.223.37
جمعه 18 مهر 1393 - 18:27
خودم

شما هنوز به اون درجه ازعرفان نرسیدین که بفهمین بابک جهنبخش سلطانه..تو اینستا هم بیش ترین تعداد فالور مربوط به بابک جهانبخشه

188.253.27.193
یکشنبه 21 دی 1393 - 10:39
یه عاشق....

احسان خواجه امیری............چرا؟؟(چون که صداش آرامش بخش و ملایمه برا همین طرفدارای زیادی داره....واین که تو این سن کمش رکورد طرفدارای استاد شجریان رو هم زده!!!....بازم بگم!!!!....just ehsan khaje amiriiiii

151.238.183.131
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

موسیقی ایران فقط یه سلطان پاپ داره اونم فریدون آسرایی هستش نه چاوشی با صدای بمش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مرسی موسیقی ما مطلب به جا بود....!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

tabloe ke soltan faghat reza sadeghie azize

NMP
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Jaleb bood.mer30

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مطلب فوق العاده جالبی بود،مــرســـی.
.
.
.
ولی سلطان پاپ فقط محسن یگانه،همه این رو میدونند! (-;

یکشنبه 21 دی 1393 - 10:41
محمد

این رو فقط خودت میدونی عزیز!!!!!!!.......ملت مهمه که میدونن سلطان پاپ ایران احسان خواجه امیری......................!!!!!!!!!!!okkkkk??!?!?!?!?!

151.238.183.131
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

نظر نویسنده ی این مقاله محترمه و من هم با بعضی از قسمت هاش موافقم
ولی با توجه به جمیع جهات سلطان پاپ ایرانی شادمهر عقیلی بوده و هست و خواهد بود.

***

بحث اصلی هم بر سر این عنوان بیشتر بین شادمهر و چاوشی و یگانه است و بقیه ی گزینه هاتون خیلی به این لقب نمی خورند(البته با احترام به طرفداران همه ی خواننده ها خصوصا" رضا صادقی و احسان خواجه امیری)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مقاله جالبی بود از نظر من سلطان موسیقی کسی که محبوب ترین باشه و البوماش پرفروشترین البوما باشه و تو نظرسنجی هایی که برگزار میشه اکثرا اول باشه
با این مشخصات اسم کسی رو نمیشه گفت الان محسن چاووشی سلطان حنجره طلایی موزیک ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

king of pop : mohsen chavoshi
همین عین روز روشنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به راستی سلطان موسیقی پاپ محسن چاوشی است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سوال خنده داری هست عین این میمونه که بگن پرطرفدارترین تیم ایران کیه خوب معلومه پرسپولیس حالا هر تیم دیگه طرفداراش میتونن بگن ما پرطرفدارترینیم
سلطان موزیک ایران و محبوب ترین خواننده ایران هم از روز روشن تره کسی نیست جز اقا محسن چاوشی
اصلا تو همین سایت پیگیری کنید اولین کسی که بهش گفتن سلطان تو نظرات همین سایت محسن چاوشی بوده روز 26 مهر 87
پرفروشترین البوم 87 : یه شاخه نیلوفر
پرفروشترین البوم 88 : ژاکت
نظرسنجی هایی که هم بین خواننده های داخلی برگزار شده تو همین سایت و سایت های دیگه 99 درصدش محسن چاوشی اول بوده
دیگه نمیدونم چه دلیلی کافیه
شما میگید باید طرف بین المللی شه اخه با این وضع موسیقی که نمیشه کلیپ ساخت و این وضع توقع دارید کسی بین المللی شه ؟!!
در کل سلطان موزیک جهان : مایکل جکسون
سلطان موزیک ایران : محسن چاوشی
به زودی انفجار موزیک ایران با البوم سیزده

چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 04:01
aliiiiii

خیلی جالبه که شما این مطلبو خوندید و باز تعصبی عمل کردید.
اگا قرار باشه به آمار فروش البوم نگاه کرد شادمهر عقیلی از همه بالاتره میتونین تو سایت ویکی پدیدا ببینین این موضوع رو.
دوم اینکه باز کسایی مثل محسن یگانه وعلی لهراسبی و ... کنسرت میزارن و لااقل ادم صداشونو گوش میده.
من تا به حال ندیدم جایی محسن چاووشی خونده باشه.
دلیلشم اینه کل صداش با دستگاه تنظیم میشه.
لطفا قبل عنواان موضوعی از سایت های معتبر دیدن کن .
آلبوم پر پرواز شادمهر پرفروش ترین آلبوم از سال 1357 تا همین الانه.

5.237.49.18
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با این تفاسیر که شما گفتید فکر میکنم بین المللی تر از اقای اندرانیک مددیان ( اندی ) نباشه پس ایشون صاحب این لقبند
من زیاد کاری به این القاب ندارم این روزا صد تا استاد پیدا شده استاد افتخاری استاد شجریان استاد ناظری استاد سالار عقیلی و ....
من هر کی دوست داشته باشم گوش میکنم و این لقب ها داده میشه و میره
ولی اگر همچین لقبی هم وجود داشته باشه اون برای داریوش اقبالی بزرگ هست و بعد جانشینش محسن چاوشی
تو سینما این القاب داده میشد بهتر بود چون تو کشور ما موسیقی جایگاه چندان خوبی نداره موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

دو دو تا میشه چند تا 4 تا جوابش مشخصه حالا عده ای بعضی موقع ها جوگیر میشن میگن علم پیشرفت کرده و میشه 5 تا یا 6 تا یا 7 تا
این مثال برای چی زدم ؟
برای همین سوالی که شما فرمودید سلطان موزیک ایران سلطان محسن چاوشی هست بی شک کسی که یکه تاز موسیقی ایرانه و جایگاهش کاملا متمایزه با بقیه حالا بعضی موقع ها یکی دو نفرم این القاب میچسبونن به بقیه
وقتی البوم میده غیر اینکه پرفروشترین البوم سال میشه همیشه بهترین البوم سال هم میشه تو نظرسنجی ها کسی که وقتی البوم میده کل موسیقی و اخبار اون تحت الشعاع خودش قرار میده بطوریکه همین سایت میاد خبری میزنه تو سایت میگه :
حواشی انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی؛
بیش از 3000 نظر در 3 روز!
بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از انتشار آلبوم «یه شاخه نیلوفر» اولین آلبوم مجاز محسن چاوشی، آلبوم «ژاکت» دومین اثر مجار این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ - راک ایران منتشر شد
قطعا سه روز زمان مناسبی برای نتیجه گیری نهایی درباره نقاط ضعف و قوت این آلبوم نیست اما تعداد زیاد بازخورد‌های پیرامون انتشار «ژاکت» نشان از جایگاه ویژه این خواننده در میان اهالی موسیقی ایران دارد.
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-1479.html
جایگاه سلطان با بقیه اصلا مقایسه ناپذیره کسی که تحسین حتی خوانندگان بزرگ اونور مثه خانم گوگوش اقایان قمیشی و داریوش هم به دنبال داشته
سلطان موزیک ایران محسن چاوشی 4 EVER

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با تشکر فراوان از خانم راضیه غُنجی
الحق که مقاله زیبایی بود ، احسنت بر شما
سلطان : همان طوری که از اسمش معلومه سلطان کسی است که صلابت داشته باشه
سلطان کسی است که از نظر همه سلطان باشه
مثلا یک خواننده باید از همه نظر دارای شرایط باشه
سلطان موسیقی پاپ کسی است که بتواند بدون هیچ تخریبی علیه دیگران بر موسیقی « سلطنت کنه»
شاید کسانی باشند که با یک خواننده ارتباط زیادی برقرار کنند ، چنین چیزی کاملا طبیعیه ، ولی این فرد سلطان موسیقی پاپ نیست .
حالا در مورد همین چند خواننده ای که شما مثال زدید :
محمد نوری : کسی بود که صداش همیشه جاودان خواهد بود
کسی که هنوز مردم از صداش لذت میبرند ، تا سالیان سال آهنگ جان مریم رو مردم زمزمه میکنند [روحش شاد]
شادمهر عقیلی : کسی که هنوز آهنگ آتیش بازی ، برای ما یک آهنگ بیادماندی است [پسری پر از استعداد در نوازندگی ، آهنگسازی ، خوانندگی ] کسی که خودش گفت که برای خوانندگی حتی یکبار هم بجای آهنگ خواننده ای بقول معروف لب نزدم «قابل توجه بعضی ها.
بدلیل رفتن از ایران ، سلطان نخواهد شد
حمید حامی : به نظر من اسم این خواننده روشه
یک حامی واقعی برای موسیقی .... کسی که با تمام وجود برای موزیک ارزش قائله و الحق که کارهاش بسیار زیباست و با کسان بزرگی هم کار کرده و به نظر من بعد از ( D-E-G ) بهترین خواننده در ایران خواهد شد ، ولی چون جوانان ما به سلطونهایی با صداهای پایین عادت کردند ، او هم سلطان نخواهد شد
مانی رهنما هم به همین صورت ، البته کمی در انتخاب کارها ، کم دقت هست
محسن یگانه : کسی که با براه انداختن یک وبلاگ قصد نگه داشتن خود در عرصه پاپ رو داره ، البته خوش استعداد در گفت ترانه و ملودی هست ، ولی نمیتونه سلطان پاپ در ایران باشه
رضا صادقی : فردی که بسیار بسیار احساسی کار میکنه و همین احساسات زیاد شاید باعث شده که تبدیل به یک سلطان پاپ نشه
البته کنسرتاش از همه خوانندگان پاپ پرشورتره
بنیامین بهادری : شاید به خاطر اینکه بسیار نوآورانه عمل کرد ( با ترانه دنیا دیگه مثل تو نداره ) خودشو نگه داشت ، البته در آخرین کنسرت خودش ، غوغا کرد . ولی بخاطر رٍنج پایین صدا ، نمیتونه کارهایی پر مغزتر داشته باشه ، به همین دلیل نمیتونه سلطان باشه
احسان خواجه امیری : صدایی فوق العاده !!!!!
اما بخاطر اینکه خود رو آهنگساز میدونه (بر اساس گفته خودش در همین سایت ) و اکثر کارهاشو خودش دوست داره بسازه ، به ورطه تکرار رفته و سلطان نیست
مجید اخشابی : خواننده تیتراژه ...... ولی سلطان نیست
محسن چاوشی : کسی که هواداران زیادی داره ، ولی این دلیل بر سلطان بودنش نیست ، سعی میکنه خلاف جهت آب شنا کنه و از اسمهای عجیب برای آهنگاش استفاده کنه [لنگه کفش ، ژاکت ، لولای شکسته و....] تا بتونه سلطان بشه .... ولی سلطانی به این چیزا نیست
خشایار اعتمادی : صدایی خوب (نوستالژی از یک خواننده قدیم)
دیگه صداش کهنه شده ...... البته آلبوم آخرشه فوق العاده بود ( کاری از بهروز صفاریان ) تا زمانی که صاحب اصلی نوستالژی هست ، کسی اون رو سلطان نمیدونه
فرزاد فرزین : صدای پر قدرتی داره ، ولی قدرت برای سلطان شدن کافی نیست ، برای سلطان شدن نیازمند خیلی از فاکتورهاست
حمید عسگری : کسی که خیلی خودشو با رسانه ها در میندازه و با رسانه های بزرگ بسیار بیگانه است و بدلیل همین اخلاق سلطان نخواهد شد
در آخر از شما بسیار متشکرم بخاطر گزارش پر مغز و زیباتون
ما در ایران در حال حاضر سلطان نداریم
شاید در آینده از کسانی که شما نام برده اید ، کسی سلطان شد
شاید یک نفر اومد و سلطان شد
ولی تا این لحظه سلطان وجود ندارد
ما در ایران کسی برای سلطنت در موسیقی پاپ نداریم
این یک واقعیت که شما هم میدانید
البته شاید در این رده بندی کسانی به سلطنت نزدیک باشند
به نظر من به کسی باید لقب سلطان موسیقی پاپ داد که سالیان سال در موزیک کار کند و لا اقل 2 کار ماندگار و قابل زمزمه در بین اکثریت مردم داشته باشد
با تشکر فراوان از سایت
« اگر به نظر شما به کسی توهین شده ، نظر رو ویرایش کنید یا اصلا نزارین ، ولی همه اینها واقعیتی است که طرفداران همین خوانندگان قبول دارند »
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ببخشید شما چطور شادمهر رو با یگانه و چاوشی(!!!!)مقایسه میکنید؟
البته شادمهر از وقتی رفت اونور کارای ضعیف زیاد داشت.....فعلا کسی فک نکنم سلطان باشه!الکی دعوا نکنید!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان چاوشی تو همه نظرسنجی ها بین همه خواننده ها اوله همین نظرسنجی های اخیر :
نظرسنجی وبلاگ رشیدپور:

یک ….. محسن چاوشی ….. 1061 ….. 29 درصد

دو …….. محسن یگانه …….. 692 ….. 19 درصد

سه ….. احسان خواجه امیری 683 ….. 17 درصد

http://rezarashidpour.blogspot.com/2010/04/blog-post_12.html

نظرسنجی سایت موزیک ایرانیان :

محسن چاووشی % 21.64

محسن یگانه %11.09

علی لهراسبی %10.89

http://musiceiranian.ir/1789-نتایج-نظرسنجی-سایت-موسیقی-ایرانیان.html

سایت موزیک ما تو این دوسال دو نظرسنجی گذاشت که هر دو سالشم محسن چاوشی طبق معمول اول شد :

http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-1673.html

http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-537.html

نظرسنجی های اتفاق نو و ترانه ماه :
http://www.mchavoshifans.com/main/news.php?readmore=4
پرفروشترین البوم 87 و 88 :یه شاخه نیلوفر و ژاکت

کنسرت سلطانم مثه بقیه چیزا بی نظیرترین و باشکوه ترین کنسرت تاریخ موسیقی ایران میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام من خودم طرفدار محسن چاوشی عزیز هستم کاری هم با این القاب ندارم چیزی که هست اینه که اعتبار سایت موزیک ما در نزد بازدید کنندگان پایین اومده رو به زرد شدن اوردید و قضایای دیگری که همه به خوبی باهاش اشنا نیستند من این موزیک ما رو دوست ندارم کوش اون موزیک مایی که هیچ وقت برای بازدید بیشتر دست به هر کاری نمیزد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

نمیدونم چرا همیشه تو هر مطلبی که نظر میدم بعد از چند ساعت نظرم حذق میشه . . .

دوستان عزیز معلومه که سلطان کیه . . . استاد محسن چاووشی

جریان ساز ترین خواننده پاپ کشور . . . با احترام زیاد به احسان خواجه امیری - رضا صادقی و خشایار اعتمادی . . .

خواننده ی که البومی مثل 13 رو اماده روانه بازار کنه . . .

و روی اشعاری مثل وحشی بافقی و ژولیده نیشابوری اهنگ بزاره و این ترانه ها رو اجرا کنه . . .

مطمئن باشید سلطان هستش...

50 سال بعد . . .

استاد بی بدیل موسیقی ایران ، استاد محسن چاووشی

به عنوان چهره ی ماندگار کشور انتخاب شدند . . . !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ببین من با اینکه طرفدار سلطان به قول شما محسن یگانه هستم ...اما واقعا نمیشه دقیق گفت بلاخره هرکی به خواننده محبوبش میگه سلطان

اما 3 نفر اصلی محسن یگانه , شادمهر , و چاووشیه

اما خودم بیشتر با یگانه و شادمهر حال میکنم

محبوبیت محسن یگانه تا چند سال دیگه فکر کنم بی رغیب بشه

به قول خودش مرد اول پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

هر چی خواننده بود گفتید دیگه کسی نموند ؟!!!
من این خواننده هایی رو که گفتید به جز یکی دو بار ندیدم بهشون بگن سلطان
ولی سلطان محسن چاوشی همیشه سلطانه و چند ساله به سلطان موزیک ایران میشناسنش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط محسن یگانه و شادمهر....

(((((محسن یگانه)))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Soltan yekist:

.
.
Soltan chavoshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

نرود میخ آهنین در سنگ!!!
بنده خدا خانم غنجی این همه ترازوی منطقی معرفی کرده واسه انتخاب کسی که لایق این اسم باشه... ولی دوستان بازم حرف خودشون رو میزنن...

ممنونم خانم غنجی
مطلبتون کاملا درست و منطقیه
فکر میکنم چند سال دیگه میتونیم بگیم چه کسی این روزها سلطان بوده
اسم نمیبرم چون باز هرکی میاد یه چیزی میگه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

من تا اونجا یادمه جای ندیم مجید اخشابی و بنیامین بهادری ورضا صادقی وحمید حامی بعنوان سلطان ازشون یاد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تمامی احترم به فرزین وخواجه امیری ویگانه واعتمادی

بجای ساطان که دمده هم شده میگم پادشاه آواز

م ح س ن چ ا و و ش ی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام, خسته نباشید...

یه پیشنهادی داشتم, ممنون میشم که جوابم رو هم بدید:

میخواستم بگم اگه ممکنه سایت موسیقی ما که بزرگترین و معروفترین سایت موزیک ایران هم هست یه نظر سنجی ترتیب بده که طی اون بهترین خواننده پاپ/راک ایران رو مردم انتخاب کنند. میتونه تا 50 گزینه هم داشته باشه! که برای مثال بزرگانی چون سیروان خسروی, شادمهر, رضا صادقی, محسن یگانه, محسن چاوشی, و ... میتونن جزو گزینه هاش باشن.

ممنون, منتظر پاسختون هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

قشنگ نوشتید... ولی سعی کنید به تمام هوادارا احترام بذارید... اگه دارید خواننده های درجه یک رو برای مثال زدن نام میبرید اسم همه رو بنویسید... یا حداقل کلا یکی دوتا اسم بنویسد... اسم بابک جهانبخش کو... سعید شهروز کو... علی اصحابی... سیروان خسروی کو...

میدونم این چیزا ملاک نیست ولی سعی کنید به همه احترام بذارید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان واژه یه درستی نیست...من با واژه یه سلطان مخالفم..اما اگر بگیم بهترین خواننده یه ایران...فقط اقای بهادری...این لقب بهترین فقط برازنده یه ایشون....ممنون از شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با این موافقم فواد جان:

بحث اصلی هم بر سر این عنوان بیشتر بین شادمهر و چاوشی و یگانه است و بقیه ی گزینه هاتون خیلی به این لقب نمی خورند(البته با احترام به طرفداران همه ی خواننده ها خصوصا" رضا صادقی و احسان خواجه امیری)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بحث سلطان بودن یک خواننده و به‌طور کلی یک هنرمند، در یک مقطع زمانی خاص قابل بررسی است، نه برای همه دوره تاریخی هنری چون موسیقی پاپ در کشور ما. مسلّم این است که عنوان "سلطان" را نه مسئولان و دست‌اندرکاران می‌دهند و نه مطبوعات و منتقدان ابقا می‌کنند: خود مردم و مخاطبان هستند که حافظه جاری هنری‌شان، ماندگاری فعالیت و آثار یک خواننده را تضمین می‌کند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

باید تاسف خورد به حال رسانه ای که حقیقت و بیان نمیکنه . چه دلیلی داشت مطلب علیرضا زارع منتشر نشد ؟

همه خواهش میکنم این مطلب و بخووووونین .

انتشار این مطلب به ماهیت عشق و رابطه ی روند حرکتی یک هنرمند «مرتبط با این جریان» می پردازد . همگان می دانیم که ماهیت عشق به صورت کلی با وجود گوناگونی - تنوع جنبه های رفتاری - و مضامین عقلی - دارای «یک کیفیت واحد» است. به همین دلیل می توان وجود عشق را در زندگی هنری هر فردی را به صورت جدی ارزیابی و بررسی کرد . حال برای شناخت بیشتر و درک این ماهیت ، نیازمند معیارهایی هستیم تا دنیای فردی هنرمند و نوع نگاه وی «به دنیای اطراف اش» را مشخص کند .بنابراین« معیارهای» مربوط با بحث «بررسی» می شوند .

1.دنیای هنری

اولین نکته برای ارتباط با دنیای احساسی اطراف: بررسی دنیای هنری یک هنرشناس است. پس برای «شناخت» دقیق: ابتدا باید دنیای هنری یک هنرشناس را بررسی کرد.یک هنرمند باید دارای دنیای هنری متفاوتی باشد. این تفاوت زمانی معنا خواهد گرفت تا دنیای وی با عشق بیدار- و پرپا شود .دقیقا مثل یک فردی که در خواب است و او بیدار شود. به طبع پس از بیدار شدن دنیایی که در بیداری وجود دارد: با دنیایی که در خواب است بسیار متفاوت است. پس دنیای هنری یک هنرمند را نسبت به درک این ماهیت معنا میکنند- مخاطب: ناخواسته دنیای هنری را شناسایی میکند و ارتباط میان «دنیای وی» با- «دنیای یک هنرمند» نیز صورت میگیرد ..

هرگز نمیرد آن که دلش «زنده شد» به «عشق» --- ثبت است بر جریده عالم «دوام عشق»

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

2.هویت عشق:

دومین نکته برای ارتباط با دنیای احساسی اطراف: هویت عشق است. هویت عشق در حقیقت «نماد عشق» را تعریف می کند . برای تعریف نماد عشق، در طبیعت گیاهی با عنوان «عشقه» وجود دارد که دور درخت میپیچد و از زیباترین آن ( آب ) استفاده میکند ..این نماد در هنر: زمانی معنا میپذیرد که اصالت‌ و تعصب و عادت‌ش را که همان "هجران باشد و غم و فراق" حفظ شده باشد.این نماد در صدای چاوشی موج میزند .در بین تمامی کارهایش وجود دارد . در صورتی که سال‌هاست که هر عاشقی، اصالت‌ و تعصب و عادت‌ش را که همان "هجران باشد نه وصال" را حفظ کرده ا‌ست.صدای چاووشی و ماهیت آن خود را جزیی از معشوق نمیداند و «اصیل» است.

ز سوزعشق «خوشتر» در جهان نیست --- که بی او گل خندید «ابر بگریست »

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

3. ماهیت عشق :

سومین نکته برای توانایی ارتباط با دنیای احساسی اطراف ماهیت عشق است.عرفا هر حرکت و جنبشی در جهان، و حتی حرکت کرات و افلاک را ناشی از یک نوع عشق می دانند. اما به صورت کلی ماهیت عشق، برای طیف های متفاوت در یک نگاه واحد معنا شده است و عشق زمانی معنا پیدا می کند: تا در زیباترین جلوه ی خود برای یک دلیل آشکار و نمایان شود، و به عنوان یک)رویداد جدید(در زندگی نیز تأثیر بگذارد. پس از این رویداد: «ماهیت عشق» تشکیل می شود و گنیجه ی درونی یک فرد را در طی زمان های مختلف تعریف و معنا میشود. این ماهیت: زیبایی- حسرت - بی خوابی – تلاش زیاد و.. و هر آن چیزی ست که نسبت به ماهیت معنا شود

پاییز که میشد:دلم شور میزد و میترسدیم «ژاکت» یکی از همکلاسیهایم را پوشیده باشم( فقر )

4. واقع گرایی/ خردگرایی :

این مطلب به ماهیت عشق و رابطه ی روند حرکتی محسن چاووشی مرتبط با این جریان پرداخت اما با این وجود: کمیت و کیفیت یک عشق را می توان از مقدار شناخت و خردگرایی و واقع گرایی عاشق در جنبه های مختلف سنجید. هر چه قدر کیفیت عشق بیشتر باشد، میزان موفقیت( ماهیت / هویت ) عاشق نیز بیشتر می شود و این مسأله یکی از ویژگی های اصلی است که یک عشق واقعی را از عشق واهی جدا می سازد.این ارتباط می تواند در زیباترین جلوه ی خود ادامه یابد و یا به تاریک ترین شکل ممکن خودش را نمایان سازد . بستگی به ماهیت عشق در دوران متفاوت و در طی زمان های مختلف دارد . نکته ی مهم دیگری که در زمینه ی عشق حقیقی باید به آن اشاره نمود؛عشق متفاوتی است که گاهی حد و مرز را فراموش میکند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با اینکه خیلی از موسیقی اطلاعاتی ندارم ولی فکر می کنم تو ایران سلطانی وجود نداره چون عموما درحال تقلید از مدل های غربی هستند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

این لقب .خز شد رفت
اینو اول طرفدارای محسن چاوشی دادن بهش بعد یکی دو سال چند تا طرفدارای خواننده های دیگه هم شروع کردن به دادن این لقب البته به سه چهار نفرم نمیرسید ولی خوب همینم لوث کرد قضیه رو
لقب ستاره کبیر موسیقی ایران میدیم به محسن چاوشی
یاس محبوب ترین خواننده رپ ایران هم خواننده مورد علاقش تو پاپ چاوشیه
http://www.4shared.com/audio/2m7e-gpP/Yas-MChavoshifanscom.html
تو نظرسنجی های بین همه خواننده ها چه اونور چه اینور محسن چاوشی اکثرا اوله :
http://up.mchavoshifans.com/uploads/1314697261.jpg
نظرسنجی سایت جهانی whopopular محسن چاوشی بعد از مایکل جکسون قرار گرفت :
http://irupload.ir/images/uiejd310fo5pqlotr77.jpg
البته بعد این سایت فی.لتر شد و دیگه کسی نتونست رای بده و نتایج عوض شد ولی هنوزم بین این خواننده هایی که گفتید از همه بالاتره با اختلاف فاحشی
نظرسنجی های داخل هم که دوستان گذاشتن و و داخل که اول بودن و بی رقیب بودن چاوشی توش سهله
مقاله ای هم که ایشون نوشتن تا حدی فلسفه گونست همه چی بهم ربط دادن ایشون من خودم الان 22 سالمه ولی مطمئنم تا اخر عمرم اسطوره ام محسن چاوشی خواهد بود چون 5 ساله که با صداش زندگی کردم گریه ها کردم به محض اینکه از دنیا و زندگی خسته میشدم و میخواستم اروم شم یه اهنگ ازش پلی میکردم و ارامش میگرفتم و میگیرم
پیوند طرفدارای چاوشی با اون یک پیوند قلبیه خوب خودتون شاهدید دیگه محسن چاوشی نمیگم به هواداراش اهمیت نمیده چرا میده ولی اونطور که ما میخوایم و مثه بقیه خواننده ها نه ولی هواداراش بازم عاشقشن
من خودم یه ثانیه هم ندیدمش از نزدیک ولی وقتی اهنگاشو گوش میکنم مصاحبه و عکس های هر چند محدود و کمشو میبینم و میخونم انگار سال هاست میشناسمش
کسی که به عشق موسیقی وارد موسیقی شده نه مثه بقیه شهرت رو البوماش حتی عکس خودشم نمیذاره
حالا برید بقیه خواننده ها رو نگاه کنید به محض معروف شدن هر مجله ای و سایتی اومد باهاشون مصاحبه کنه نه نگفتن و و پشت هم مصاحبه های مختلف میدیدی ازشون همش هم حرفای تکراری با یه سری فیگورهای بچگانه که بیشتر ماله دختراست عکس میدن بیرون
همین اسمایی که نام بردید مرور کنید تنها کسی که تا حالا نرفته صداسیما و اهنگی نخونده محسن چاوشیه ولی بقیه تریبونی به این بزرگی داشتن و هنوز دارن درجا میزنن
حرف واسه گفتن زیاده ولی نه حوصلش هست نه وقتش
در اخر اینو میگم :
god of music : محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

[...] من در حال حاضر با صدای فرزاد فرزین حال میکنم ولی بدون شک سلطان پاپ ایران شادمهر عزیز هست و خواهد بود !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ممنون از شما راضیه خانم غُنجی..تحلیل بسیار دقیق و جالبی بود..به خصوص اونجایی که به رده ی سنّی 15 تا 25 سال اشاره کردین..
این از معدود مطالب درج شده در این سایت بود که در مورد موضوعی فراگیر، بسیار درست و با فکر نوشته شده بود..
خوشحالم از اینکه "سلطان" های کسانی که به این سایت سر می زنن، افراد معقولی هستن..به نظر من باید نگران کسانی بود که سلطانشون، فرد نابهنجاریه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

har kesi vase khodesh ye soltan dare va nemishe goft ki soltane.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام. مطلب جالبی بود.
ولی نمی دونم چرا این طرفدارای اقای چاووشی همه جا در مورد ایشون نظر میدن
باشه بابا فهمیدیم اقای چاووشی هم هزار تا طرفدار داره.
چجوری به کسی که اهنگی مثل (( بازار خرمشهر )) رو خونده میتونیم بگیم سلطان پاپ!!!!؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کاش شما اطلاعاتی درباهر علم روانشناسی داشتین و بعد دست به قلم میشدید....

mbk
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

از اولش هم لقب سلطان مخصوص محسن چاوشی بود ولی متاسفانه طرفدارهای خوانندگان دیگه این لقبو چسبوندن به خوانندشون. ولی همه می دونند سلطان فقط محسن چاوشی هست چون تو همه نظرسنجی ها با اختلاف اوله و آلبوماش همیشه پرفروش ترین بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

تو کشورای دیگه هم همینطوره
تو ایران هم همینطور وقتی لقب استاد 80 نفر دارن لقب سلطان هم همینطوری میشه دیگه
ولی وقتی یه طرفدار یا دو طرفدار میان به طرف میگن استاد یا سلطان که نمیشه استاد یا سلطان باید عده زیادی اون لقب بهش بدن
سلطان از هر نظر برازنده سلطان چاوشیه هم از نظر موسیقیایی هم از نظر اخلاقی 95 درصد هم به چاوشی میگن سلطان اون 5 درصد هم تقسیم میشه بین اینایی که گفتید و چندتایی که نگفتید
حالا بذارید البوم سیزده بیاد اشتی سنتی و پاپ / بزودی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

soltane ehsas faghato faghat babak jahanbakhsh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

SOLTANE POP KE NADARIM VALI SOLTANE HOUSE IRAN JUST KING AMIR TABARI AND JUST KING SOHRAB PAKZAD

T
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

عجب سوال راحتییییییییییییی!!!!
چرا اینقدر بحث و جدل می کنید؟
با تمام احترامی که برای خوانندگان دیگر پاپ قائلم سلطان پاپ کسی نیست جز : احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

دوستانی که هی چاوشی چاوشی می کنید اولا این رفتار شما به قدری زننده شده که دیگر دوست ندارم طرفدار چاوشی باشم
دوما اگر این مطلب و تیتر آن (جار و جنجال‌های یک عنوان بی‌اعتبار) را با دقت بیشتری می خواندید دیگر اینقدر سلطان سلطان نمی کردید.
سوما سلطان پاپ برای کسی مفهوم دارد که سال های سال در این عرصه فعالیت کرده باشد بی خودی که مایکل جکسون سلطان پاپ نمی گویند
تازه جناب چاوشی که سبک خود را بیشتر راک می داند تا پاپ!!!
خواهش می کنم کمی منطقی بحث را پیش ببرید البته اگر جوز همان بازه سنی که در متن آمده باشید انتظار دیگری هم از شما نمی رود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کارای رضا صادقی که یکم به موسیقی پاپ ایران جلا داده.بعضیا برا چی میگن چاوشی بخصوص با این آلبوم آخرش.یا چرا یگانه که میاد اینور اونور میگه من زیاد سیگار میکشم بچه پررو ام این حرفها و این کارا برای خواننده بده چه برسه ب سلطان.
ایرادای خواننده هارو گفتین ولی ایراد رضا احساسش بود از نظر شما اما احساسش باعث شده که بشه سلطان و خیلی چیزای خوب دیگش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

"رضا صادقی نمیتونه سلطان باشه چون کاراش احساسیه"

شما اینو نقطه ضعف میدونی واقعا؟

من بهتون قول میدم اینایی که م.چ م.چ میگن تاحالا 1 ترک از البوم یکی بود یکی نبود رضا صادقی نشنیدن

شما فقط به ملودیا و تنظیما گوش کنید تا موسیقی فاخر رو احساس کنید

"البته کنسرتاش از همه خوانندگان پاپ پرشورتره ولی بازم نمیتونه سلطان باشه"

خدارو شکر که اینم میدونستی

تا حالا کدوم خواننده به اندازه رضا صادقی توی ایران کنسرت داده
دیگه کنسرت با ارکستر 50 نفره پیشکش

------------------------------------------

در ضمن یه چیز جالب در مورد نظر سنجی ها هست که باید برای اونایی که به نتایجش افتخار میکنن بگم

پارسال توی سایتای موسیقی (موسیقی ایرانیان)یه نظر سنجی گذاشته بودن که "کنسرت کدام خواننده پرشورتر و شلوغتر هست"

نمیدونم چطوری شده بود که اسم اقای چاوشی هم اسم جزو گزینه ها بود(چراکه تاحالا کنسرتی نداشتن ایشون)

جال این بود که از بین 6 شرکت کننده دوم شده بودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

م
ح
س
ن

چ
ا
و
ش
ی

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان پاپ فقط شادمهر هست...
حالا هر کی هر چی می خواد بگه....

dio
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

MOHSEN YEGANEH IS THE EMPIRE OF THE POP MUSIC

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

آخیش بالاخره یه مطلب خوب و تازه تو اینترنت درباره موسیقی خوندیم
واقعا ممنونم از لطفتون ...
با نظر سهراب س کاملا موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

reza sadeghi king of pop

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اگر بخوایم انصافا بگیم سلطان همیشگی موسیقی پاپ ایران شادمهر عقیلی هست !
اما در میان خواننده های داخلی فعلی کسی گه از لحاظ کیفی و استودیویی و استیجی کاراش منحصر به فرده مطمئنا بنیامین بهادری هست...
موفق باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام
همه هنرمندان قابل احترامند و باید به هنرمندانی که شریف میخونند و کار میکنند احترام گذاشت ولی با این تفاسیر همانطور که اکثر دوستان اشاره کردند این لقب فقط برازنده اقای محسن چاوشی هست و بس و بی شک در موسیقی ایران یک استثنا هست و خواهد بود
همین الان که این نظرو تایپ میکنم اهنگ غدیر خون محسن عزیز گوش میکردم واقعا توصیف نشدنیه صدا و احساس اون ...
و از همه مهمتر اخلاق و تواضع بی نظیر اقای چاوشی که قابل ستودنیست و کمتر پیدا میشه
همانطور که استاد عزیزمون در موسیقی اقای شجریان هست و نباید این لقب به کسی دیگر داد که متاسفانه داده میشه لقب سلطان در موسیقی هم متعلق به اقای چاوشی هست
موفقب باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان چاووشی ! فقط همین بقیه رو ولش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان پاپ خیلی وقته که شادمهر عقیلیه
اون موقعی شادمهر فیم پرپرواز رو خوند و بازی کرد امثال چاووشی ها کجا بودن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

زیاد دارین خودتونو خسته می کنید .......خودتونم خوب می دونید اولین کسی که همچین لقبی گرفت
( رضا صادقی) بود.........

......king of black متعلق به رضا صادقی هست....... در مورد سلطان موسیقی ایران هم خودتونو گول نزنید بازم رضا صادقی شایسته این لقبه

هر چند یه خورده مغرور شده ولی بازم دوست داشتنی هست به شرط اینکه زیاد روی نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

تو همین نظرات یه آمار بگیرین ببینین چند نفر به چاوشی رای دادن

از اون اول لقب سلطان و هوادارای چاوشی به کار بردن

:::::::::::::::: عشق فقط سلطان محسن چاوشی ::::::::::::::::

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اقا دعوا نکنید چه تو تعداد و کیفیت کنسرت چه البوم کیفیت کنسرتهای اوپایی امریکایی چه از لحاظ برگزاری کنسرتهای حرفه ای همه اریان میشناست
کی با کریس دی برگ خوند
کی پور فروش ترین البوم موسیقی ایران ثبت کرد
کی کاندیدا جایزه جهانی موسیقی شد
هزارتا کی ای دیگه
همه میشه گروه اریان
افتخاراتش بگم بگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

گروه موسیقی آریان که فعالیت خود را از سال 77 آغاز کرده تاکنون چهار آلبوم با نام های ((گل آفتابگردون)) ، (( و اما عشق ... )) ، (( تا بی نهایت )) و (( بی تو با تو )) را به بازار عرضه کرده است . آلبوم دوم این گروه با نام (( و اما عشق ..)) با رکورد فروش بیش از 2700000 نسخه ، پرفروش ترین اثر موسیقی پاپ ایران به شمار می رود . همچنین آریان بیش از چهارصد کنسرت داخلی و خارجی در سراسر ایران و کشورهایی چون انگلستان ، آلمان ، کانادا ، سوئد ، امارات متحده عربی و بحرین اجرا کرده است . از دیگر دستاوردهای این گروه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- ثبت نام گروه آریان به عنوان تنها گروه یا خواننده ایرانی در International Who's Who 2006
2 - راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی موسیقی Audience Awards – 2005
3- اخذ گواهینامه نوازندگان چیره دست بین المللی از اتحادیه موسیقی دانان آمریکا
4- دارای رکورد گزارش و مصاحبه های رسانه ای داخلی و خارجی با رسانه های اروپا و آمریکا
5- حضور در فعالیت های خیر خواهانه و بشر دوستانه از جمله اختصاص درآمد حاصل از کنسرت برلین به نفع زلزله زدگان بم ، اختصاص بخشی از درآمد حاصل از کنسرت ونکوور کانادا به آسیب دیدگان سونامی ، اجرای کنسرت به نفع انجمن صرع ایران ، همکاری با مراکز خیریه و حمایت از برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد
7- دارای رکورد بیشترین تعداد اجرا و بیشترین فروش آلبوم موسیقی در ایران
8- همکاری با کریس دی برگ خواننده مشهور و پر آوازه ایرلندی
9-کنسرت در امریکا
10-برگزار کننده بیشترین کنسرت در ایران
11-از همه مهمتر با عشقن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

باز هم مقایسه سلطان چاوشی با خواننده ها پیش کشیدن اصلا طرفدارای سلطان چاوشی هم که کاری با بقیه ندارند هی میخوان خوانندشون اسمشون معروف کنن میچسبوننش به سلطان چاوشی
کوشا هر موقع خوانندت یه البوم داد که شد پرفروشترین البوم سال بیا با هم صحبت میکنیم نظرسنجی پارسال موسیقی ایرانیان هم نتایجش این بود :
نظرسنجی سایت موزیک ایرانیان :

محسن چاووشی % 21.64
http://musiceiranian.ir/1789-نتایج-نظرسنجی-سایت-موسیقی-ایرانیان.htm

طبق معمول سلطان چاوشی اول شد خوانندت شد هشتم نهم
البته اول شدن همیشه سلطان چاوشی طبیعیه
بعدشم گفتم که سلطان چاوشی کنسرت بذاره کل تماشاگرایی که برای دیدن کنسرت خواننده های مختلف اومدن تو همون شب اول کنسرتش چند برابرش جمع میشن
سلطان چاوشی که به زودی کنسرت میذاره فعلا فقط همین یه عیب از سلطان چاوشی میتونید بگیرید بعدش دلم براتون میسوزه که دیگه همینم ندارید بگید فعلا اینا رو داشته باش :
رسول ترابی رونامه نگار و نویسنده سابق مجله چلچراغ و موسیقی قرن 21 :
در مواجهه با هر شخص یا پدیده موفق و فراگیری همیشه سعی می‌کنیم به نوعی تخریبش کنیم و عیبی، چیزی از آن بیرون بکشیم و در بیاوریم. چرایش را هیچ وقت ندانسته‌ام. فقط منتظریم که کسی یا چیزی با اقبال عمومی روبه‌رو شود و کارگاه عیب‌سازی‌مان راه بیفتد تا ثابت کنیم این آدم یا چیزی که اینقدر موفق نشان داده، همچین چیز تحفه‌ای هم نیست. حالا این چه ربطی به یادداشتم دارد، عرض می‌کنم. در این سال‌ها خیلی‌ها را دیده‌ام که وقتی آهنگی را از چاووشی شنیده‌اند یا درباره‌اش بحث شده قبل از هر نقدی برای اولین حرف و نظر درباره یک موضوع خاص با یک دیالوگ تکراری حرف زده‌اند: «این صدا واقعی نیست، همه‌اش افکت و تیون است و…» قرار شده واقعیت‌ها را بگویم. بارها صدای live زنده محسن چاووشی را شنیده‌ام. بهتان قول می‌دهم صدا، همین صدایی است که می‌شنوید. صدایی با همین رنگ و چارچوب و وسعت. به اضافه کمی چاشنی دیلی و پژواک و تکرار صدا .او همه تلاشش را برای اثبات خودش روی استیج در همین چند ماه اخیر انجام خواهد داد تا این شایعه ها را پاک کند.
اصلا به این شایعات و خیال‌بافی‌ها و ایرادات همیشه ثابت برای همه صداهای موفق توجه نکنید و از موسیقی لذت ببرید.
محسن یگانه :
“کجای صدای محسن چاووشی ساختگیه؟!! اگر این قضیه رو باور دارید که من خوب زنده می خونم این رو بدونید که کاری مثل نفس بریده رو من و محسن چاووشی توی یه لایه با هم خوندیم همه شرایط هم برامون برابر بود!! چه افکتی؟ چه فیلتر و ساختگی بودنی؟! معذرت می خوام اگه دارم تند با این قضیه بر خورد می کنم چون یه جورایی حداقل به منی که باهاش بارها کار کردم بر می خوره.. تا کسی کارش به نوعی گل می کنه دوست دارن به هر نحوی شده خرابش کنن و هنرش رو زیر سوال ببرن..محسن چاووشی هم به خاطره جنس صدای خاصش وقتی وارد بازار موسیقی شد هر کس خواست یه جوری از صفحه خارجش کنه..هرکی که علمش رو نداشت اومد گفت صداش فیلتره یا فلان افکت رو داره!!! صدای محسن چاووشی دقیقا” همینی هست که می شنوید چرا باید فکر کرد که نیست!!”
سلطان که کنسرت بذاره بی شک بی نظیرترین و شلوغ ترین و رویایی ترین کنسرت تاریخ موسیقی ایران رخ میده
-----
امیر وقتی جواد یساری میخوند امثال خوانندت کجا بودن ؟! هه

حرف اخر :
البته بهتون حق میدم وقتی میبینید همه جا حرف سلطان چاوشیه و تو همه نظرسنجی ها اوله هر موقع البوم میده پرفروشترین البوم ساله و طرفداراش بیشترینن و طبق معمول همه میگن سلطان چاوشی میسوزید درکتون میکنم
90 درصد نظرات اینجا هم یکصدا میگن سلطان چاوشی 10 درصدش هم برای بقیه خواننده ها
حالا اینجا نظرسنجی استاد موسیقی ایران میذاشتن 90 درصد میگفتن استاد شجریان ده درصد دیگه میومدن بقیه رو میگفتن بعد از حسودیشون 4-5 نفری میومدن میگفتن نه شجریان اصلا خواننده نیست
مدیران موزیک ما تایید کنید نه حرف توهین امیزی زدم نه حرف بدی شما که نظرات اونا رو تایید میکنید نظرات در جوابشون هم باید تایید کنی تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ببینید در اینکه چاووشی و یگانه خوب و عالی هستند شکی نیست ولی خداییش همه ما جوونا اولین بار با صدای کی حال کردیم؟ با صدا و آهنگای کی عشق کردیم و اشک ریختیم؟
هممون شادمهر گوش کردیم و میدونیم کیه...

شادمهر باز کننده راه موسیقی پاپ در ایران هستش و هممون میدویم دوسش داریم برای اثبات این حرف فقط لازم شادمهر یه بار به ایران بیاد تا ببینیم چقدر دوسش دارن...

شادمهر عقیلی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

King Of Pop....King Of Black...King Of Sound...King Of Love...King of EveryThings...!! JUST REZAAA SADEGHIII:X

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اون موقع که ما تو سال 81 اولین بار این لقب رو به شادمهر دادیم اونم توی نامه نگاری با نشریات مختلف خیلی بعضی از این خواننده ها هنوز دنبال گردو بازی بودن.
الان هم که ویکپدیا توی مقاله ی مرجع و غیر قابل ویرایشش همین رو میگه.
پرفروش ترین آلبوم ها هم که همیشه برای شادمهر بوده. چه دهاتی که رکورد تاریخ ایران رو شکست چه حتی پاپ کرن که کار ضعیفی نسبت به کارهای قبلیش بود رکورد آلبوم های اونور آب رو زد.
موفق ترین کنسرت ها هم که برای شادمهره.
بنیان گذار پاپ بعد از انقلاب هم که هست

پس سلطان فقط شادمهر عقیلی

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

1. rage khabe _ mohsen yegane
2. ye khatere az farda _ ehsan khaje amiri
3. ehsas _ babak jahanbakhsh
.
.
.
.
.
9. jacket _ mohsen chavoshi
.
.
......................................
ghabele tavajohe kasani ke migan albume aghaye chavoshi pour fouroshtarine va aghaye chavoshi soltane!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

موزیک ایران فقط یه سلطان داره و بس....
سلطان رضا صادقی
والسلام....
این لقب غیر از رضا صادقی لایق و برازنده ی هیچ کس دیگه ای نیست
سلطان یه دونه ای....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چرا تائید نمیشه؟؟؟
--------------------------------------------------------------------
حالا به غیر از چند تا اسم مثل استاد نوری و یا خشایار
تا حالا به این فکر کردید که اگه شادمهر نبود این اسامی که نام بردید العان وجود داشتن در موسیقی پاپ؟
خواهش میکنم این موارد و سوال ها و نظر سنجی ها رو بین کسانی که داخل هستن راه بندازین و دیگه هیچ وقت اسم شادمهر رو در این موضوعات نبرید
الیته این یک خواهش هست!

PRS
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اگه نظرات کاربران همین سایت رو یه مرور بکنین می فهمین پرچم چاوشی بالاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به نظر من هرکی برای خودش سلطانی داره هرکی طرفدار یه خواننده ست. من همه خواننده ها رو دوست دارم و همیشه منتظر کارهاشونم.
من با سلطان همه موافقم و براشون احترام قائلم
محسن چاوشی علی لهراسبی حمید حامی محسن یگانه و...
اما:
سلطان من کسی نیست جز:

مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

only reza sadeghi:king of black رضا صادقی سلطان مشکی پوش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

شادمهر عقیلی بوده و خواهد بود

دوستان من محسن یگانه کجاش سلطانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بیشتر از همه واسه گردآورنده این مطلب ناراحتم که 99% کسایی که اومدن اینجا و کامنت گذاشتن نفهمیدن یا نخواستن بفهمن که منظور نویسنده از این مطلب چی بود و از بازدیدکننده ها چی می خواست...

به هر حال از طرفداران عزیز سلاطین موسیقی ایران میخوام یه بار دیگه مطلبه این پست به خصوص عنوانشو به دقت بخونن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

همانطور که قریب به بقین نظرات اشاره شد سلطان و امپراتور و پادشاه موسیقی ایران کسی نیست جز سلطان جنجره زخمی محسن چاوشی که محبوب ترینه و همیشه تو نظرسنجی ها اوله و البوماش هم پرفروشترین البوم سال
یه خبر هم از البوم من خود ان سیزدهم سلطان چاوشی بدید کی میاد اخر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان موسیقی پاپ فقط حمید عسگریه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

chera nazare mano taieed nemikonid ? ke dar morede hami neveshtam ?!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اوه اوه اینجا چه خبره ...!
خوب سایت موسیقی ما ملت رو مشغول کرده فکر می کنم حتی نویسنده محترم نظرش این بوده که سلطانی وجود نداره شاید هم داره ...
در هر صورت دوست دارم بدونم خود نوسنده چه کسی رو سلطان می دونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

محسن یگانه سلطان بوده و هست و خواهد بود ....

اما به قول خودش 32 سال پیش نسل سلطنت از این مملکت کنده شد !

پس بهش میگیم "مرد اول پاپ ایران"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

manam daghighan ba nazare shoma hamid agha movafeghammmmmmmmmmmmm. vali moteasefane inja hamash jav sazi mikonannnnnnnnnnn.....
ba arezooye movafaghiat bara hameye khanandehamoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

این سوال شما بازم دعوا درست می کنه... هر طرفداری خواننده ی خودش رو سلطان می دونه... پس جنگ بی فایده است...
من با قاطعیت تمام به این سوال جواب میدم... ; کسی که سادست,عاشقه, برای هواداراش بی نظیره:
رضای صادقی, سلطان مشکی ... سلطان بی چرای موسیقی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

soltan , emperatur , padeshah , khodaye seda , ostad, faghate faghat HAMID HAMI azize delame beduneh shak faghat HAMI harf avalo tu musice pope iran mizane mashala seda makhmali ke hast , khoshtip ke hast , khosh ghiafe ke hast va hamechi tamume baraye ya khanandeye ideal . hamin concert akharish tu shahrivar mah HAMI terekund vaghan sedaye ghashangi dare , dar akhar inke avolo akhar soltane musice pop HAMID HAMI E 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

این قدرت یک رسانه رو می رسونه که مخاطبانش رو تا این حد درگیر یک موضوع فراگیر کرده . عنوان "بهترین سایت موسیقی ایران" با چنین قدرتی در خور و شایسته موسیقی ماست.
به مسئولان سایت و نویسنده به خاطره ایده جالب و پرداخت ساده و شیواش به موضوع تبریک می گم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

avalan,,, eghragh shode dar in mozoo chon shoma migi khanooma bishtar be khanandeha migan soltan!!!! ke kheili in harf khande dare alan ham agar too site bebini motevaje mishin ke 80 darsad aghayoon hastan ke in kalamaro bekar mibarannnnnnnn dovoman az kalameye setare age estefade konim kheili behtar va ghashangtare iran khanandehaye kheili kheili tavana va khosh sedayi dare,,,,,,,,,hamid askari, ehsane khaje amiri va,,,, agha ya khanoome mas ke in ghezavate eshtebaho daran : حمید عسگری : کسی که خیلی خودشو با رسانه ها در میندازه و با رسانه های بزرگ بسیار بیگانه است و بدلیل همین اخلاق سلطان نخواهد شد jalebe ke hamid askari joze on daste az khanandehayi hast ke khodesho kam dargire matbooat va resaneha mikone. vali ishoon migan kasie ke khodesho ba resaneha dar mindaze vali ba resanehaye bozorg biganast!!!!!!!!!!zedo naghiz ta in had soltan boodan be ghole khodetoon che rabty be in dare!!!! yani hata shoma ta in had az honar aghab hastin ke in masael ro ba soltan boodan yeki mibinid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

.hamid askari
.hamid askari
.hamid askari

ehsan khaje amiri

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

دوستان عزیز!
آخه این مطلب واسه این گذاشته شده که آتیشی که بین طرفداران بعضی خواننده ها هست خاموش بشه!ما چه صدای خواجه امیری چه چاووشی چه رضا صادقی و....رو دوست داشته باشیم باید همیشه به همه ی هنرمندا و کسایی با وجود مشکلات زیاد اینجا فعالیت میکنن احترام بذاریم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ولی من معتقدم این مطلب بیشتر بین مخاطبا آتیش انداخته !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام نمیدونم چرا هر وقت من تو این سایت نظر میدم نظرم ثبت نمیشه
اینم یه جور دیکتاتوری دیگه؟

دوستان عزیزان بس کنید سلطان یعنی چی؟
واقعا موسیقی ایران کارش به کجا رسیده که چند تا خواننده که اسمشون رو بردین لقب سلطان رو یدک میکشند
اخه کجای دنیا به یه خواننده با 2 یا 3 تا البوم تقریبا متوسط لقب سلطان میدن
اگه قرار باشه تو موسیقی ایران دنبال سلطانی بگردیم مطمئنا اون خواننده فعالیت موسیقیش توی ایران نیست

با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط محسن یگانه

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:16
سیاوش

فقط احسان خواجه امیری...............................................................................................................................................................................................................بقیه پر......................

151.238.223.37
یکشنبه 21 دی 1393 - 10:44
حسام

والا طبق آمار و نظرات سایتت که من شاهد برتری احسان خواجه امیری بودم.........نمیدونم شما رو چه حسابی میگید سلطان پاپ یگانه هست!!!!!!!!!!!!!!!سلطان پاپ خوجه امیریه........................................................................................................

151.238.183.131
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط لقب رضا صادقی بوده و خواهد بود...........

یکشنبه 10 فروردین 1393 - 15:41
خسین شعبانی

سلطان سیاهی ها فقط لقب رضا صادقی بوده و خواهد بود .

188.159.244.129
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان موسیقی فقط احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مشکی پوشای عزیز... فریاد ما گوش همه رو کر می کنه....
"نم نم بارون چشام...."
هر جور که منطقی فکر می کنم صدای رضای صادقی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست....
ONLY REZA SADEGHI: KING OF BLACK- KING OF POP

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مثلا فکر کردین چاووشی خیلی فوق العاده است؟؟؟؟البوم ژاکتش که افتضاح بود با اون اهنگای شادش!!!!من هر کی رو اون بالا نوشتین قبول دارم غیر از چاووشی!!!
من که میگم ما توی ایران سلطان پاپ نداریم ولی هر خواننده ای طرفدارای خودشو داره!دلیل نمیشه که چون چاووشی طرفدار زیاد داره پس سلطان پاپه!!!!!من خودم صدای علی لهراسبی رو خیلی دوست دارم به نظر من صداش یه بغض خاصی داره که هیچ کدوم از این خواننده ها ندارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

واقعا از شما بعیده. شما انگار جنجال آفرینی رو دوست دارید؟ آخه این چه عنوانیه؟ "سلطان" !!!!! موسیقی پاپ؟؟؟؟!
خوب هرکسی به یک خواننده علاقه ی بیشتری داره و یک جنس صدا رو می پسنده ، قرار نیست بیاد بگه خواننده ی مورد علاقه ی من سلطان !!!! موسیقی پاپه.
اکثر خواننده ها با هم رفاقت دارن و حتی با هم کار می کنن اون وقت با این مسائل طرفداراشون می افتن به جون هم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

محسن یگانهههههههههههههههههههههههههههه

شنبه 20 دی 1393 - 14:48
فرهاد

1.احسان خواجه امیرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
آخرا!!:::::محسن یگانه و........................

151.238.63.40
یکشنبه 21 دی 1393 - 10:49
علی

خواجه امیری و بسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

151.238.183.131
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان بی رقیب موزیک ایران : محسن چاوشی
الان نظرسنجی گذاشته بودید 95 درصد ارا واسه سلطان چاوشی بود
همین الان برید مطالب قبلی این خواننده های دیگه رو ببینید تو نظراتش یه نفرم نیومده بهشون بگه سلطان ولی مطالب سلطان چاوشی ببینید همه میان میگن سلطان حالا اینجا 5 درصد جوگیر شدن به خوانندشون میگن سلطان
البته خواننده های خوبی هستن ولی سلطان بودن زیبنده هیچکسی جز سلطان محسن نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

واقعا ما تو این دوره سلطان نداریم با تعریف هایی که خانم نویسنده کردند ما به یه آدم ماندگار تو موسیقی می گیم سلطان کسیه که خیلی ها قبولش داشته باشند و فراگیر باشه کارش ... اما الان هر خواننده ای مخاطبای خودشو داره و سلطان قلبها نداریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام هیشکدوم از اینایی که گفتید سلطان نیستند
چاوشی هم درسته پرطرفدارترین خواننده داخلیه ولی بازم سلطان نیست
سلطان موزیک ایران کسی نیست جز معین بزرگترین خواننده ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

King Of Persian Pop : Mohsen Chavoshi
سلطان پاپ ایران : محسن چاوشی
ملک البوب الفارسیة : المحسن الچاوشی
King Of Pop Persisch: Mohsen Chavoshi
페르시아어 팝의 제왕 : 모센의 Chavoshi
King Of Pop persan: Châvoshi Mohsen
King Of Pop Περσικό: Chavoshi Mohsen
King Of Pop persa: Chavoshi Mohsen
波斯国王流行:穆赫森Chavoshi
King Of Pop Peršan: Mohsen Chavoshi
फ़ारसी पॉप के राजा: Mohsen Chavoshi
King Of Pop персидского: Мохсен Chavoshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

irania amadeye jav sazi hastan... ye mozooe bachegane va gheire herfeyi hameye tarafdararo endakhte be joone ham..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان موسیقی چه کسیست؟پرسیدن نداره که.....

سلطـــــــــــــــــــــــان محسن چاوشــــــــــــــــــــــــــــــی

اسمش روشه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

طرفداران عزیز محسن چاووشی! چه قدر به خودشون فشار میارن! باشه دوستان هر چی شما بگید!خوب اینجوری که پیداس واقعا این "سلطان" سازی اقتضای سن هست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

az Tedade kasayi ke goftan CHAVOSHI malume soltan kie dige.=====SOLTAN CHAVOSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII======

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بی شک احسان خواجه امیری از همه نظر کامله.صداش بی نظیره(اونم توی این سن:26 سال)من حتی میگم تا 7،8 سال دیگه شهرت این خواننده جهانی میشه.چون واسه کارش زحمت میکشه و مثل بعضی خواننده ها خودشو درگیر اعتقادهای بیخود نمیکنه.مثل رضاصادقی نیست که بگه مشکی رنگ عشقه و فقط مشکی و همش هم سیاه سیاه باشه.یا مثل محسن چاوشی و مجید خراطها و خیلی خواننده های دیگه منزوی نیست.واقعیت موسیقی و آواز اصیل ایرانیو بدون هیچ اغراقی داره ارائه میکنه.متن اشعارش هم همه پرمعنی و مضمونی اند و بیشتر از عشق واقعی خدایی و آسمونی میخونه.اینه واقعیت موسیقی و آواز و ادب ایرانی.

یکشنبه 21 دی 1393 - 10:50
بابک

حرف حق جواب نداره..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آقا احسان لایک دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!..

151.238.183.131
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط خواستین رو چند نفر پا پذارین که موفقم شدین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

manam ba ehsan kamelan moafegham to iran age ye khanande kamel bashe EHSAN KHAJEAMIRIYE.to en sen fogholade bode.va ma tarafdaranesh behesh eftekhar mikonim va barash arezooye moafaghiyat mikonim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بابا بی خیاااااااااااااااااااااال محسن چاوشی سلطان پاپ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
فقط یه نفر شایسته ی این عنوانه اونم آقای لهراسبیه
حالا شما هرچه قدر میخواین خود کشی کنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

marde avale pop mooooohseeeen yeeeegaaaneeeeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چقدر این طرفدارای چاوشی بی کارن واقعا! جمع کنید بابا هی سلطان سلطان می کنید.حتی اگر صدای خوبی هم داشت ترانه ها و آهنگاش خیلی مزخرفن!!!
سلطان به کسی می گن که 4تاترانه موندگار خونده باشه انصاقا کدوم یکی از آهنگای چاوشی رو مردم زیر لب میخونن؟هیچ کدوم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام
به نظر من لازمه ی سلطان بودن فقط داشتن صدای خوب نیست.آقای لهراسبی- چاووشی-یگانه-خواجه امیری-صادقی-عسکری و...
همگی صدای زیبایی دارن.امافقط این شرط نیست.
اخلاق خواننده خیلی مهمه.چون اخلاق یه خواننده خواه ناخواه به هواداراش منتقل میشه.خواننده هایی داریم که هم خودشون،هم هواداراشون به خودشون اجازه میدن هر حرفی دوست دارن،راجع به دیگران بزنن.مثل نظرسنجی مجله ی زندگی ایده آل.هواداران آقای چاووشی چون دیدن که ایشون توی دور اول رای نیاوردن،انقدر بدو بیراه به مجله گفتند که در دور سوم دوباره ایشونو وارد نظرسنجی کردن!بعدهم که دوباره آقای صادقی رای آوردن،خودآقای چاووشی هم مثل هواداراشون رفتار کردن.برعکس علی لهراسبی خیلی از این که آقای صادقی اول شده بودند،خوشحال بودن.خوب این ادب روی ما،هواداران هم تاثیر گذاره.پس ماهم از اول شدن آقای صادقی خیلی خوشحال شدیم.

سلطان واقعی یعنی این

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

میگم یه نظرسنجی بذارید یه گزینش سلطان چاوشی باشه یه گزینش کل خواننده های دیگه 90 درصد به ده درصد ، سلطان چاوشی اول میشه طبق معمول
فقط کم مونده بود به لهراسبی و مجید اخشابی بگن سلطان که اونم گفتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ببخشید مینا خانم واقعا جای تعجب داره که این حرفو میزنین آقای چاوشی که از نظر اخلاق نمونست.تنها آدمیه کا من دیدم روی جلد آلبومش عکس خودشو نمیزاره این نشونه ی سر به زیر بودن این انسان سعی میکنه با آهنگاش قدرت کارشو نشون بده نا با جنجال.کجا دیدن محسن چاوشی درباره ی خواننده ای تو ایران به تندی حرف بزنه؟؟؟!!!
خواهش میکنم بزرگان موسیقیمونو خرای نکنیم.
چشم تموم دنیا گریون بشه وای اگه شام غریبون بشه
سلطان فقط محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

انگار این قصه سر دراز داره...
اون طوری که مشخصه هر یک از دوستان تعریف متفاوتی از واژه ی سلطان!!! دارن.
اما من هنوز می گم "هیچ کس سلطان نیست".
هر کس بتونه خودشو تثبیت کنه و توی این عرصه باقی بمونه موفقه. کسی که بتونه با ترانه هاش قشرهای مختلف رو با خودش همراه کنه ، صداش و آلبوم هاش جای دفاع داشته باشه....نه این که فقط با یک ترانه یا آلبوم خاص محبوبیت به دست بیاره. کسی که واسه کارهایی که ارائه می ده ارزش قائل باشه و وسواس به خرج بده و مخاطبشو بشناسه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

شادمهر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط وفقط محسن چاوشی

محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

شادمهره بابا جون. شادمهرررررررررر. زور نزنید الکی ONLY SHADMEHR

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان پاپ ایران = محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

همانطور که 99.9 درصد نظرات اشاره شد سلطان موسیقی ایران کسی نیست جز چاوشی
به زودی با البوم حریص برمیگردد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

KING OF PERSIAN POP IS
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr
SHadmehr

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

همه کامنت های بالا رو خوندم،
بنده الان 38 سالمه...
عرض شود که بله دقیقا بعد از این که آهنگ آهای خوشگل عاشق فریدون آسرایی رواج پیدا کرد... محسن چاوشی ظهور کرد و در کمتر شهر ایران نبود که این عبارت پشت شیشه های ویدئو کلوپی ها نزده شده بود!! "آلبوم جدید محسن چاوشی رسید" یعنی همان آلبوم های خودکشی و متاسفم و تک آهنگ ها و ...که کلا بازار موسیقی رو جابجا کرد...
و به قوله داریوش مهرجویی که گفته بود: اکثر خانوداه های ایرانی برای تامین ملزومات زندگی شان با مشکل مواجه اند، ولی لااقل یک سی دی چاوشی درخانه دارند!
و واقعا همینگونه هست... چاوشی که نمیتواند موسیقی لهو و لعب بخواند.... مردم موسیقی میخواهند که مثلا توی مسافرت گوش بدهند مثل خودکشی و عروس من و...
یا موسیقی آرام میخواهند مثل ...
و حتی آهنگ جدید بندری که واقعا برای یک خواننده داخل کشور شاهکاره...
آهنگ های مثل سنگ صبور و خیانت رو همه ایرانیان جهان شنیدند و پسندیدند.
بله محسن چاووشی محبوب ترین خواننده ایرانی است که واقعا میداند موسیقی چیست. و شهرتش به خاطر تلویزیون و عکس و کنسرت و ... نیست پس حساب کنید اگر بود چه میشد؟
بنده هم با واژه سلطان موافق نیستم.
با تشکر از سایت خوب موسیقی و همه دوستان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

King Of Black
King Of Pop

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با احترامی که واسه دیگر خواننده ها و هوادارانشون دارم .
فقط محسن چاوشی
ببینید محسنو باید حس کنی.
صداشو باید حس کنی.

باید بسوزه و بسازه باغم
دلی که بازیچه ی داغو درده
خیلی دوسش دارم محسنو .
باور کنید روزانه 3 ساعت فقط صدای محسنو گوش میدم
دوسش دارم

چهارشنبه 9 تیر 1395 - 10:05
Sahel.bjb7

سلطان احساس لقب لابک جهانبخشه اینو همه هنرمندامونم میدونن

89.196.218.121
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

آلبوم ریمیکس فوق العاده زیبای سلطان محسن چاووشی با نام UnSupported
http://www.01.mymusicbaran20.com/7826-Dj-Mehdi---UnSupported

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

در نسل جدید خوانندگان « پـاپ » عده ای مایلند که کم کار باشند

یکی از این خوانندگان ، مـجـیـد خـراطـهـا ، خواننده جوانی است که بسیار زود
خود را در بین بهترین های « پـاپ » به علاقمندان موسیقی نشان داد .

او در عرصه موسیقی و خوانندگی ، به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده
و می کوشد در این عرصه تاثیر گذار و اندیشمند ظاهر شود .
یکی از مشخصات این خواننده محبوب این است که :

« ساختن آهنگ ، ترانه و موسیقی را جدی می گیرد »

و شاید به همین دلیل است که آثارش به دل می نشیند و روح را نوازش می دهد .

در این میان ، چیزی که باعث ماندگاری آثار وی می شود و

او را از دیگر خوانندگان متمایز می کند ،

« سوز صدای اوست »

« صدایی آمیخته با عشق ، احساس و غم »

که شنونده با هر بار شنیده آثارش ، نه تنها احساس دلزدگی نمی کند ، بلکه

برای او همیشه تازگی خواهد داشت .

در میان اهالی موسیقی ، خوانندگان جوان زیادی آمدند و تمام فعالیت و تلاش خود را کردند

تا به شهرت و محبوبیت برسند

فعالیت هایی نظیر :

« استفاده کردن از صدای دیگر خوانندگان »

« ویرایش صدا از طریق دستگاه های کامپیوتری »

« ساختن ویدیو کلیپ و پخش مکرر از شبکه های ماهواره ای »
« همکاری با آهنگسازان و خوانندگان مطرح »
« صرف هزینه بسیاز زیاد به منظور تبلیغات »

و ...

که البته عده ای در این میان به آنچه که می خواستند رسیدند و ماندگار شدند
اما به جرات می توان گفت که :

« مـجـیـد خـراطـهـا صاحب صدا و شعری کاملا متفاوت است »

صدایی که در گذشته متعلق به کمتر خواننده ای بوده و

به هیچ سیستم و دستگاهی مجهز نشده است

بلکه ریتم و سوز صدای او به تنهایی زیباست و

به همین دلیل است که تمامی کارهای او قابل تحسین است و
این هنرمند تنها با تکیه بر تلاش و توانایی خود به این درجه از محبوبیت رسیده است و
هیچ کدام از کارهای بالا را انجام نداده است ...
البته ناگفته نماند که :

ذوق این هنرمند تنها در خوانندگی خلاصه نمی شود

بلکه وی ، ترانه سرایی ، آهنگسازی و تنظیم کنندگی را

برای خود و سایر هنرمندان بر عهده می گیرد و تا کنون برای خوانندگان زیادی

آلبوم موسیقی و تک آهنگ ساخته است .
وی از سال 1370 آموزش موسیقی را شروع کرد و تا کنون دارای 19 سال سابقه در نوازندگی میباشد .
مجید خراطها از جمله خوانندگانی است که مخالفان زیادی دارد و اکثر این مخالفت ها به دلیل
پیشرفت وی و حسودی خوانندگان دیگر نسبت به وی میباشد
اما این هنرمند توانسته است با استفاده از استعداد ناب خود در موسیقی ،
عده بسیاری از مخافان را به سمت خود جلب کند و حتی آن ها را به سرسخت ترین هواداران خود تبدیل کند .
به امید پیشرفت هنری و ماندگاری در عرصه هنر و موسیقی برای خواننده محبوبمان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان،ژنرال،امپراطور و... این ها عناوینی ست که مدتها ست به خیلی ها اطلاق می شود و از خیلی ها گرفته می شود. از فوتبال گرفته تا موسیقی. اصلا یک نفر باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا شایسته دریافت این القاب باشد؟ و یا این القاب چه دردی را دوا می کند؟
هرکس از یک نفر خوشش می آید از یک سبک موسیقی،از یک نوع صدا،از یک نوع طرز پوشش ورفتار. و هیچ معیاری هم نیست برای اینکه قضاوت کرد سلیقه چه کسی بهتر است.
موضوعی که من رو وادار کرد در این موضوع بنویسم همین مقاله ایست که با همین موضوع در سایت موزیک ما گذاشته شده.
یک سوال برام پیش اومده که می خوام از همه هوادارن عزیز بپرسم.اینکه سطلان موسیقی پاپ ایران محسن چاوشی باشه یا محسن یگانه یا محمداصفهانی یااحسان خواجه امیری یا فرزاد فرزین ،رضا صادقی و... چه فرقی به حال این خواننده ها می کنه؟ اصلا دادن لقب سلطان به یک خواننده نشانگر چه موضوعیه؟ یعنی اون خواننده شاه وسلطانه وبقیه نوکر وخدمتکار؟ یعنی فقط اون خواننده محترم صدا داره و فقط باید بخونه وهمه اون رو دوست داشته باشن؟ یعنی هیچ کس حق نداره به غیر از اون خواننده از کسی دیگه خوشش بیاد؟ گیرم کارهای محسن چاوشی بی نظیر،کارهای رضا صادقی استثنایی،احسان خواجه امیری خوش صداترین،محسن یگانه بهترین ، آیا بقیه حق ندارند که کارهاشون شنیده باشه؟آیا این موضوع می تونه مجوز توهین برای یک خواننده یا هوادار باشه؟گیرم کارهای آقای ایکس مزخرف،آیا حق داریم به طرفدارهای اون خواننده اعتراض کنیم و و اون ها رو متهم به نفهمیدن بکنیم؟اصلا چه فرقی می کنه کی سلطان باشه وکی وزیر؟بهتر نیست به جای اینکه همدیگه رو بکوبیم و هی توهین کنیم روی یک موضوع دیگه بحث کنیم.بهتر نیست به جای اینکه بگیم علی اصحابی بهتره یا بنیامین،محسن چاوشی سلطانه یا محسن یگانه روی این موضوع تلاش وپافشاری کنیم که موسیقی پاپ ایران سلطان موسیقی پاپ جهان باشه.بهتر نیست همه از از خواننده های ایرانی حمایت کنند تا مثلا توی جشنواره های مختلف افتخار کسب کنند.واقعا سطلان بودن فلان خواننده مهمه یا حضور یک ایرانی به عنوان نامزد دریافت جایزه گرمی.وزیر و ژنرال بودن فلان خواننده بیشتر باعث افتخاره یا قرار گرفتن نام گروه آریان در میان بزرگان موسیقی پاپ.بهتر نیست به جای کوبیدن همدیگه سعی کنیم تا موسیقی ایران بتونه یه جایگاه خوب توی دنیا کسب کنه.واقعا چرا موسیقی آفرقایی توی دنیا شنیده می شه اما خبری از موسیقی ایرانی نیست؟ و هزار سوال و آرزوی دیگه...

از مسئولان سایت موزیک ما تقاضا می کنم در صورت امکان این مطلب رو توی سایت قرار بدن تا همه برای پیشرفت موسیقی ایرانی تلاش وحمایت بکنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ضمن سلام وعرض ادب

مطمئن باشید پرهوادارترین خواننده ایران سلطان احساس مجید خراطهاست که متاسفانه چون ایشون مجوز ندارد در برخی نظرسنجی ها مطرح نمیشوند

اینو با سر زدن به اکثر سایت های دانلود موسیقی و نظرسنجی های صورت گرفته در اونجا میتونید دریابید.

اینم چند نمونه از این نظرسنجی های دقیق

http://www.webgozar.com/poll/results.aspx?Code=186719
http://www.wmhits.net/

موفق باشید
یا حق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان به نظر من کسی مثل سیاوش قمیشی هست که اینهمه سال در اوج بوده و از بچه 10 ساله تا پیرمرد 70 ساله مخاطب کاراش هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خیلی جالبه این همه اسم بردین ولی اسمی از محمد اصفهانی نیاوردین . البته بیشتر کسانی که با اینترنت سر و کار دارن فقط یک سری از خواننده های غرب زده و مبتذل رو دوست دارن .
تو موسیقی پاپ کسی صدایی به قدرت و زیبایی محمد اصفهانی نداره ولی قبول دارم صدای ایشون بیشتر به درد موسیقی سنتی می خوره . ایشون به غیر از توانایی و جایگاه بسیار بلند هنری بسیار با شخصیت و مومن هستن و به ارزش ها احترام می زارن و همیشه خط قرمزها رو رعایت می کنن کاری که خیلی از خواننده های ناقابل و غرب زده تازه به دوران رسیده انجام نمی دن . مقایسه اساتیدی مثل محمد نوری و محمد اصفهانی و ... با یک سری از خواننده های بی اصالت و بی هنر کلا اشتباه و نتیجه مقایسه هم اشتباه هست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

chavoshi va hamid asgari eftezaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh khondan.omidvaram reza sadeghi kharabtar nakone har chand ke man khodam asheghe ehhhhhhhhhhsanam.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چیزی که مثل روز روشنه :

سلطان موسیقی ایران : محسن چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط احســـــــــــــــان خـــــــــــــــــواجه امیری!

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:10
سیاوش

بله..............درسته..............لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککک..

151.238.193.230
شنبه 20 دی 1393 - 14:39
خسرو

آخ...........تا اسمش میاد آرامش میگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................................فقط احسان خواجه امیریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی..............................................................................................

151.238.63.40
یکشنبه 21 دی 1393 - 10:53
مجید

حرف حق جواب نداره.....................
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
ehsan
]ehsan..............................................................................................................................................

151.238.183.131
شنبه 13 تیر 1394 - 13:17
یگانه

کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااملا باهات موافقم.احسان یه چیز دیییییییییییییییییییگس

86.210.217.88
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

faghat ehsannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnne azizammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. albome chavoshi eftezah bod.aslan sedayi dare ke bekhad soltane mosighiyam bashe?esan jan yedoneyi onam vase nemoneyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Ina dg che bahsie javab yekist va joz oo nist SOLTAN CHAVOSHI

SOLTAN MOHSEN CHAVOSHI

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
و
شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بدون شک بـــنـــیـــامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط سلطان چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Only Mohammad Alizadeh
Only Milad Torabi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

در اینده نزدیک سامان جلیلی سلطان موسیقی پاپ خواهد شد قطعا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

محسن یگانه دیگه. سلطان به کسی میگن که تا حالا یک آهنگ بد هم بیرون نداده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

همه میگن سلطان چاوشی ما هم میگیم سلطان چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

من نمیدونم چرا انقدر سر این موضوع بحث میکنید.سلطان بودن بابک جهانبخش این روزا یه موضوع کاملا واضح و روشنه......

سلطان احساس:بابک جهانبخش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان بودن مجید اخشابی رو با آلبوم آیینه رو متوجه خواهید شد. انشاءالله بزودی یک آلبوم موفق در سال 89 خواهید شنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

حالا فعلان هنرمند سلطان باشه چی به شما میرسه دارین خودتون و خفه میکنید ؟ D:

هر هنرمندی کار خودش و بلده و با این القابی که بهشون میدین نه بهتر میشه نه بد تر ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چاوشی همیشه متمایز بوده وتنها او شایسته این لقب است.محسن یگانه یه نابغه هست ولی هنوز خیلی مونده به سلطان برسه.لطفا نگاهی یم به فروش ها بیندازید.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

این که سلطان چاوسی هست یک تعصب نیست یک واقعیته.چاوشی همیشه متمایز بوده .البته من یگانه را به عنوان یک نابغه قبول دارم ولی خیلی مونده تا به سلطان برسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

فقط فقط فقط فقط مجیدخراطها سلطان احساس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط استاد شجریان...دیگه پاپ و غیر پاپ نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Soltan sedaye iran=reza sadeghi,king of black,soltan faghat reza sadeghi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

Soltane sedaye iran=REZA SADEGHI ,king of black,faghat reza sadeghi behtarine

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چاوشی یه دونست از خزر تا خلیج فارس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

با سلام

حتما رای با اکثریت هست

باید یک نظر سنجی واحد درست بشه که همه سایت ها به این نظر سنجی لینک بدند . واون موقع مشخص خواهد شد.

نظر من همیشه استاد شادمهر عقیلی هست.
البته سلطان پاپ هرکسی باشه نیازی نداره که یک عنوان روی اسمش سنگینی کنه بلاخره سطلان پاپ هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان موسیقی پاپ مجید خراطها
ممنون بخاطره مقاله ی زیباتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان احساس مجید خراطها.

دوشنبه 27 بهمن 1393 - 17:03
nk

سلطان احساس لقب مازیار فلاحیه تورو خدا حرف الکی نزنید

46.225.207.247
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان ایران کسی نیست جز خراطهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
با سبکی متفاوت و فوق العاده احساسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کاملا حرف پسندیده ای زدید،املا موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان موسیقی پاپ فاخر ایران مجید خراطها

اینم با منطقش:

موسیقی =احساس:شکی نداریم که موسیقی با احساس آدمی در ارتباطه و روی این قسمت بشره که تاثیرشو میذاره

سلطان احساس =مجید خراطها:اینو همه میدونن میتونی حتی توی همه مرور گر های اینترنت اینو جست جو کنی و نتیجه رو بگیری

نتیجه:سلطان احساس که میشه سلطان موسیقی کسی نیست جز

مــــــــــــــــــــــــــــــجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط مجید یحیایی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان ایران کسی نیست جز مجید خراطهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان ایران کسی نیست جز خراطهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط و فقط مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان مجید خراطهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

چرا بحث الکی می کنید...سلطان به مجید میگن اونم احساسیش..
سلطان احساس مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان فقط مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلطــــــــــــــــان احســــــــــــــــــــــــــــاس مــــــــــــجید خراطـــــــــــــــــــــــــــــــها .

چون هم صدای بی نظیر و فوق العاده ای داره هم احساس بی نظیری . به جرات میگم که بی نظیره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به نظر من خواننده ای سلطان پاپ میشه که اولا علم موسیقی رو از ابتدا بلد باشه با نت ها زندگی کرده باشه با ساز ها روز هاش رو سپری کرده باشه با ترانه و احساس گذران عمر کرده باشه ... موسیقی پاپ ایران کمتر کسی داره این چنین فردی رو ... اما هستند کسانی مثل مجید خراطها شاد مهر عقیلی و محسن یگانه که از باقی خوانندگان ما کمی حرفه ای تر و موزیکی تر باشن ... خواننده باید نوازنده و اهنگ ساز خوبی باشه ترانه سرا باشه یا اینکه ترانه ای که می خونه رو کاملا درک کنه ...ترانه و موزیک جدا از شخصیت خودش نباشه ... من به شخصه مجید خراطها رو بیشتر می پسندم جدا از لهن خوندن اون سواد هنری و موزیسینی و ترانه سرایی ایشون واقعا خاص بوده ... در کل امیدوارم بیشتر خواننده هامون با هم رفاقت کنن تا رقابت ... چون همشون برای مخاطباشون می خونن ... پس بهتره رفاقتی باشه تا از هنر همشون لذت ببیرم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلطان احساس،مجید خراطها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

هیشکی سلطان احساس مجید خراطها نمیشه
به 1001 دلیل:
1. صدایی که مجید خراطها داره هیچ کدوم از خواننده ها ندارن و اینو میتونید توی کنسرت هاش ببینید
2- شعرهایی که مجید میگه فوق العاده احساسی هستن و خیلی پر معنا و قوی هستن
3- تنظیم های مجید هیچ وقت تکراری نبوده و همیشه متفاوت بوده
4- مجید خراطها به طور کاملا حرفه ای توانایی کار با بیش از 10 ساز را دارد
5- مجید خراطها دارای دانش موسیقی فوق العاده بالاییه
6- تنها خواننده ای که تمامی آهنگ هاش قشنگ هستن مجیده
بازم بگم ؟

چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 21:59

سلطان پاپ = سلطان محسن یگانه

پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 15:40

از نظر من هرکس یک سلیقه ای دارد. و همه نیز باید به سلیقه ی او احترام بگذارنخواننده محبوب من هم کسی نیست جز گروه آریان
ARIAN BAND
رکورد دار پر فروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران

یکشنبه 12 خرداد 1392 - 21:48

به ظر من مجید خراطها

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 23:23

ساده بگم فرزاد فرزین هم از نظر صدا و هم از نظر کنسرت های خوبشان ...صدای ایشان در ایران تک است همچنین کنسرت هایشان لقبشان هم سلطان موسیقی پاپ هست.......

دوشنبه 28 مرداد 1392 - 16:11

دوستان من یه چیزی و بگم و روش حرف نیاد خواهشا
اولشا که سلطان سلطان نکنید ما تو ایران سلطان موسیقی نداریم اما بزرگ که داریم
مطمئنا همه نامهای خوانندگان خودشون و میکوببند تو صورت هم میگن بیا به این میگن سلطان اما اصلا اینجوری نیست اگه خواننده ای رو پیدا میکنید که یه ترک ضعیف نداشته باشه از هر لحاظ ترانه ، اهنگ ، میکس و مستر ، تنظیم اون میشه بزرگ مسلما خواننده هایی بودن و نیستن مثل محمد نوری و فرهاد
اینا یا داریوش و ابی اینا سلطان های موسیقی ایران هستن ولی خوب الان تو ایران مشغول به کار نیستن؟ چرا میگم اینا برای خودشون سلطان به حساب میان چون اون موقع اگه صدا تکراری بود انتخاب نمیشد و مجوز خوندنش و نمیدادن نه الان که 1000 نفر از روهم اسکی میرن یا به قول خانم مکرم از رو دست هم نقاشی میکنن اینا خواننده نیستن که بخوان سلطان هم باشن از نظرا خیلیا این خواننده ها از خوانندگان مطرح و پر طرفدار هستند نه اینکه سلطان باشند
رضا صادقی - محسن چاووشی - محسن یگانه - تکصدای ایران شهرام شکوهی - فرزاد فرزین - مهدی احمدوند - معروف به سلطان احساس ولی سلطان نیست بزرگ احساس ایران بابک جهانبخش و ....
پس خواهشا با هم سر اینکه کی بهتری جنگ و دعوا نکنین.
قربان همگی

یکشنبه 3 شهریور 1392 - 22:32

سلطان پاپ ايران فقط بنام صفوي عزيز و با غيريت

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:49

سلطان پاپ ایران محسن یگانه...اینکه دیگه به همه ی جهانیان ثابت شده...سلطان صدای جهان..بهترین صدای آسیا یگانه....

eli
جمعه 4 بهمن 1392 - 11:39

به قول محسن یگانه بحث بر سر این نیست که صدای کی بهتره ، سر اختلاف سلیقه س که کی فلان نوع موزیک و صدا حالش رو خوب می کنه یا بد.
اما قضیه سلطان و این حرفا فقط به صدا نیست....بر سر غیرت و مردونگیشونه.... سر انسانیتشونه..
با ایمانیشون...انسانیتشون....
به نظر من افرادی مثل شادمهر یا طالب زاده که رفتن اون ور اعتماد به نفس ضعیفی داشتن و فاقد بعضی نکات بالا بودن .
ولی اونایی که هنوز حتی با شرایط سخت این ور کار می کنن ، یعنی عاشق کارشونن...عاشق مردم ایرانن. اما اونوریا عاشق مردم ایران نبودن و حاضر نبودن به خاطرشون سختی کار رو تحمل کنن پس لیاقت این رو هم ندارن که ایرانیا عاشقشون باشن.
از بین این ویژگی های بالا به نظر من محسن یگانه و احسان خواجه امیری و رضا صادقی و فرزاد فرزین دارایی بیش تری رو نسبت به بقیه دارن. مثلا الان تو اینترنت یه عکس از زن محسن یگانه نیست چرا اون که تو ماشینه هست ولی خودش گذاشته برای این که از عکسای فوتوشاپی که براش کنار زنای مختلف درست کردن کلافه شده بوده....از بین این چهار نفر غیر از احسان همسر فرزاد و رضا رو هم به سختی میشه پیدا کرد...این نشونه ی چیه؟ نشونه ی غیرتشونه...مردونگیشون و همسر احسان هم واسه این زیاد هست چون باهاش تو مجله مصاحبه شده. الان گرفتین دیگه؟ این محمسن چاوشی هم با این که صداش بد نیست اما عکس بد حجاب زنشو همراه با پسرش که اسم اجق وجق و بی ربط "زانکو" رو گذاشته تو اینترنت منتشر کرده...حالا بگیم زانکو یعنی چی می گن اسم زن عموی پدر بزرگ داریوش دوم بوده. حالا از بین این 4تا من چون خودم صدای محسن یگانه رو دوست دارم و ویژگی های بالارو توش م ی بینم انتخابش می کنم اما البته نه به عنوان سلطان چون خودش راضی نیس. حتی می گه با اینایی که با من کلا مشکل دارن بی خود کل نندازین بزارین همون طور کوته فکر باقی بمونن و الان من کمی سنت شکنی کردم ولی دوست داشتم اینارو بخونین...

راستی قابل توجه اونایی که می گن محسن یگانه با چاوشی معروف شد یا مثلن از روشادمهر تقلید کرد:
اول این که اونا جفتشون معروف شدن چون صدای چاووشی مکمل صدای یگانه هست...توجه کنین:یکی بم ، یکی زیر ، یکی به اصطلاح زخمی و خشن ، اون یکی لطافت صدای یگانه تو 18 سالگی...قبول ندارین؟
و ثانیا انسان موفق اونیه که ببینه موفق ها چکار میکنن و تقلید کنه . تازه اونم یکی دو اهنگ اولش بود بعدش زد تو کار نواوری....پس دیگه حرفی برای گفتن ندارن این دو گروه....
اون عزیزی هم که گفت محسن وبلاگ زده خب مگه بده یه پایگاه رو داره که همه خبرا و عکس هارو تایید می کنه و مکانی برای یه پاسخ مناسب به طرفداراس و دانلود های اهنگ با کیفیت اصلی....و مردم رو از گمراهی های اینترنتی در میاره.....نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در نتیجه این 2 گروه قانع شدن دیگه؟ حله پس؟ بای!

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 14:01

شما چی میدونین شادمهر یعنی سلطان موسیقی شادمهر روی همه ی سازا تسلط داره بعد میگین جاوشی یگانه خراطها اینا هنوز ساز دهنی نگرفتن دستشون/درضمن شادمهر مدرک فوق لیسانس موسیقی داره که اینا حتی سیکلم ندارن/شادمههههههههههههههر دوست دارم

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 21:19

میدونین مشکل از کجاست به نظر من این مشکل خودمونه که به جای اینکه بیایم از خواننده مورد علاقمون دفاع کنیم سعی در تخریب خواننده های دیگه داریم چرا ما باید اینجوری همدیگرو مسخره کنیم؟مگه ما نمی تونیم با ارامش حرف بزنیم اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

شنبه 9 فروردین 1393 - 14:42

سلطان صدا در پاپ در ایران فقط شهرام شکوهی فقط یکبار آهنگها شو گوش بدید.

یکشنبه 10 فروردین 1393 - 15:38
خسین شعبانی

سلطان صدا در پاپ در ایران فقط شهرام شکوهی فقط یکبار آهنگها شو گوش بدید. خوبه فقط یه کم آهنگاش غمگینه.

188.159.244.129
سه شنبه 12 فروردین 1393 - 22:23

فراتر از سلطان داداش شادمهر عقیلی

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 22:08

سلطان موسیقی پاپ ایران>>> شـــــــادمـــهــــــر عــــــــقــــــیلــــــــــــی
17-18 تا ساز بلده ، فوق لیسانس موسیقی،41 سال سن داره ولی از خیلی ها جوون تر به نظر می رسه . . .آهنگ حالم عوض می شه سال 90 بهترین آهنگ انتخاب شد تو سایت رادیو فردا .آهنگ انتخاب هم آهنگ برتر سال 91 آهنگ رابطه هم آهنگ برتر 92 شد . . .the king of persian pop<<< SHADMEHR

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 22:11

فقط استاد شـــــادمـــــــهــــــــر
حمید عسکری که فقط از شادمهر تقلید می کنه ، تو یکی از مجله ها هم با یگانه مصاحبه کرده بودن که گفته بود الگوی من شادمهر هستش . . .

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 22:13

برید فیسبوک ببینید تعداد لایک های شادمهر از همه بیشتره
بنابراین فقط استاد شادمهر عقیلی می تونه سلطان باشه اســــــــتــــــــاد شـــــــادمـــــــهـــــــر

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 22:20

وقتی که آلبوم طرفدار شادمهر رو برا اولین بار رو نت گذاشتن سرور های سایت های بزرگی مثل آونگ هنگ کرده بودن از بس حجم دانلود زیاد بود

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:08
سیاوش

داداش مشکل از اینترنتت هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!just ehsan khajeh amiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.................

151.238.193.230
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 11:39

شما چی تو فکرتون میگذره اخه؟ شما به محسن یگانه و ... میگید سلطان پاپ؟؟؟؟؟ اون روزی که شادمهر توی فیلم پر پرواز بازی کرد و خوند این اقایون کجا بودند؟؟؟ همون فیلمی که پر فروش ترین فیلم سال شد. یا برای مثال البوم دهاتی که پر فروش ترین البوم بعد از انقلاب شد. شادمهری که در نوازندگی و خوانندگی رنکینگ جهانی داره ولی کدوم یکی از این اقایون رنکینگ دارند؟ شادمهری که بیژن مرتضوی در موردش گفته بود : اگه همینجوری ادامه بده من خودم شاگردش میشم. شادمهری که 17تا ساز رو به طور حرفه ای میزنه اصلا قابل مقایسه با دیگران به هیچ وجه نیست. لطفا با انصاف حرف بزنید. پس دیگه جای حرف باقی نمی مونه. سلطان پـــــــــــاپ= شـــــادمـــــهر شاد باشید و شادمهری.

س
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 02:42

خیلی سادست شادمهر عقیلی

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 20:46

نمیدونم واسه چی بعضیا حسودیشون میشه بابا قبول کنید چاوشی اوله.اگه قبول ندارید برید آمار بگیرید ببینید پرفروشترین آلبما از کیه یا محبوب ترین خواننده کیه.تو همین اینترنت بزنید میاد.والا موندم بعضیا میگن محسن یگانه.هه خنده داره.چه بخوان چه نخوان چاوشی سلطان بی رغیبه موزیک پاپ ایران.درست میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 20:32

مرتضیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پاشاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دوشنبه 7 مهر 1393 - 19:15

سلطان پاپ ایران::::::::::::::::::::::::::::::::::احسان خواجه امیری.........................طرفداراش لایک ک نننننننننننننننن.........

شنبه 20 دی 1393 - 14:26
رضا

بنظر من کسی تو ایران صداش به احسان خوجه امیرییییییییییییییییی نمیرسه.............صداش مثل قرص آرامبخشه!!!!.......

151.238.63.40
شنبه 20 دی 1393 - 14:44
حسین

کاما منطقی و درسته.............................just ehsan khaje amiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

151.238.63.40
دوشنبه 28 مهر 1393 - 22:56

واقعا متاسفم که اسم شادمهرو کنار اسم چاوشی میبرید.بهتر نیست ی مقایسه ای بین شادمهر و چاوشی یکنین بعد اسماشونو کنار هم بزارید؟
1-مگر همین شادمهر نیست که 16 ساز اعم از سنتور آکوردین کیبورد پیانو ویولن گیتار کلاسیک و برقی ترومپت و........میزند؟
2-مگر همین شادمهر نیست که برای سرود ای ایران که جمعی از خوانندگان روی آن خواندند در 1 ساعت یک تنظیم کولاک کرد؟مگه شادمهر نیست که برای بانوی آواز ایران آهنگسازی کرد/حتی انتخاب شعر ها و اسم البوم هم به عهده او مگر نبود؟
3-مگر آلبوم مسافر او 600 ملیون تومن نفروخت و تا به امروز پرفروشترین آلبوم تاریخ موسیقی ایران بعد انقلاب بوده است؟مگر مردم برای گرفتن البوم مسافر او در مغازه ها صف نکشیده اند.مگر هنوز البوم بی کلام بهار من او در صدا و سیما استفاده نمیشود؟4-مگر شادمهر نبود که آهنگ ژان میشل ژان به نام پاپ کرن را باسازی کرد و تنها فردی بود که این آهنگ را بعد از 40 سال توانست روی ویولن پیاده کند و بعد از آن خیلی دجی های آمریکا دوباره شروع به باسازی این اهنگ کردند؟5-مگر برترین دجی جهان دجی تیستو در مورد شادمهر نگفته است میتواند سردمدار موسیقی جهان شود؟5-مگر آهنگ سبب او در شبکه atv ترك و یا ‌َBU TV و یا Melody Hits پخش نشده است؟7-مگر خوانندگانی چون نیلوفر لاری پور،مونا برزویی،شیدا شفیعی پور،جواد شریفی پور بعد از همکاری با شادمهر مطرح نشدند و جزو شاعران اصلی کشور ما نشدند؟همان گونه که خود نیلوفر لاری پور و مونا برزویی به این مسیله اعتراف کرده اند.8-مگه او تنها ایرانی و آسیایی که زیر 40 سال داشت د سالن کداک تیاتر(جایی که مراسم اسکار برگزار میشه)کنسرت اجرا نکرد؟9-مگه اسم او در نشریاتی چون واشنگتن پست و....که از معروف ترین و معتبر ترین روزنامه های جهان هست به عنوان پدیده ی موسیقی ایران و یک مقاله کامل چاپ نشده است؟
حالا هی بگید چاوشی.زمانی که شادمهر میخوند این اقای چاوشی کجا بود دقیقا؟

دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:36
Arash th

چی میگی داداش؟ انگار شما تو ایران زندگی نمیکنی ! چون اگه اینطور بود میفهمیدی چاوشی در سبک های مختلف کار میکنه پاپ راک ترنس الکترونیک و.... . پس بیخودی نظر نده. در این که شادمهر عقیلی عالیه شکی نیس . اما اینکه بیایم یکی از بهترین خواننده های ایران رو ببریم زیر سوال یه کار احمقانست چرا که همه ی خواننده های ایرانی میدونن وه حریف صدا و استعداد محسن چاوشی نمیشن اگه منکر این قضیه هستی تو آلبوم های دسته جمعی میتونی ببینی که اسم کی اول نوشته میشه در آلبون خاص و من و ما. اول تحقیق کنیم بعد نظر بدیم .

5.116.184.149
سه شنبه 6 آبان 1393 - 23:45

س. به نظر من باید نظر سنجی بشه و به نظر دیگران احترام گذاشت . بین این همه خواننده هر کس خواننده مشهورش رو انتخاب می کند . و دوست داره که بهترین رتبه رو کسب کنه اما باید نظرات دیگران هم باشه . پس حالا که بعضی ها می گویند مثلا شادمهر سلطانه یا خواجه امیری و .. . . به نظر من این یه حرکت خود جوش با نقص است همه خوانندگان در سبک خودشون ترک های فوق العاده ای داده اند . نباید توهین کرد ... خب نظر من رو اگه بخواین چاوشی است سلیقم اینه و در نظرسنجی شرکت می کنم .

یکشنبه 25 آبان 1393 - 15:09

سلطان پاپ مرتضی پاشایی بودکه رفت...

چهارشنبه 11 آذر 1394 - 15:23
یه خونواده خاصی

دقیقا همینطوره
هیچکس به پای اون نمیرسه و نخواهد رسید
امپراطور موسیقی پاپ فقط و فقط مرتضی پاشایی

130.255.193.59
سه شنبه 27 آبان 1393 - 16:43

عشق جوونای ایران فقط باشایی بود که رفت خدا رحمتش کنه گگگ بعد اونم ایمان غلامی

یکشنبه 16 آذر 1393 - 00:42

سلطان فقط شادمهرعقیلی هروقت خواننده ای تونست اهنگی مثل تقدیر وعادت وانتخاب بخونه اونوقت تازه میشه اونو با شادمهرمقایسه کرد شادمهر یه چیزدیگه است .

سه شنبه 25 آذر 1393 - 21:42

سلطان فقط شادمهرعقیلی عاشق اهنگشام به خصوص عادت

یکشنبه 21 دی 1393 - 10:57

احسان خواجه امیریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی و بسسسس!.................................

پنجشنبه 25 دی 1393 - 00:26

سلطان فققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققط محححححححححححححححححححححححسن یگانه

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 21:28

فقط و فقط محسن چاووشی

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 21:09

این که دیگه پرسیدن نداره.

سلطان کسی نیست جز "محسن چاوشی" عزیز. زنده و سلامت باشه هزار سال...

nk
دوشنبه 27 بهمن 1393 - 17:00

سلطان پاپ ایران فقط و فقط فرزاد فرزین عاششششقشششم میمیرم براش تازه خوشتیپ ترین خواننده ایران هم شده

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 15:30

سلطان............. مرحوم مرتضی پاشایی کسانی میگن بقیه خوانندگان اهنگ کجایی پاشایی رو دانلود کنین تابفهمین کیه؟

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 23:28

سلطان پاپ ایران استاد شادمهره و استاد پاپ راک ایران فقط استاد مجید خراطها

دوشنبه 3 فروردین 1394 - 11:56

سلطان چاوشی . مادرش جندس اگه کسی بد چاوشی رو بخواد

یکشنبه 9 فروردین 1394 - 20:21

دوستان عزیز شادمهر عقسلسو با اینا مقایسه نکنید
اگه شادمهر نبود هیچ کدوم از اینا به اینجا نرسیده بودن
شادمهر کجا اینا کجا
شادمهر خدای موسیقیه

شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 15:17

آقای صدا فقط farzad farzin همینو بس اقای فرزین بودن که جایزه بهترین اجرا ی زنده رو در جشنواره جهانی روسیه از آن خود کردند وپرچمه همه ی فرزادیا همیشه بالااا س مایه ی افتخار ایرانه که ایشون با حضور 16 کشور تونستن مقام بیارن و برنده شن

شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 12:50

هیچکی جزمجیدخراطها نمیتونه شایستگی لقب سلطان پاپ روداشته باشه

دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 17:20

یگانه,چاووشی,حمید عسگری و خیلیای دیگه به لطف شادمهر تونستن موفق بشن! یگانه و عسگری که با تقلید از شادمهر محبوب شدن حالا نمیدونم چطور بعضیا یگانه رو سلطان میدونن! پرفروش ترین آلبوم موسیقی ایران نشون میده سلطان کیه! بعد از 15 سال هنوز علامت سوال زنگ خیلی از گوشی هاست...

دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 17:23

سلطان صدا فقط وفقط معین است وبس

جمعه 15 خرداد 1394 - 11:22

من نظرم رو میگم و کاری به نظراتتون ندارم
به نظر خودم علیرضا روزگار و مهدی احمدوند و میثم ابراهیمی خیلی خوب میخونند.
خواننده های دیگری هم هستند که خوبند:مرتضی پاشایی - سامان جلیلی - رضا صادقی - محسن یگانه

پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 21:41

اونایی که طرفدار محسن یگانه و پاشایی اند اول برن گفته ی این دو خواننده در باره ی شادمهر رو بخونن بعد حرف بزنن که هردوتا شون شادمهر رو به عنوان استاد و الگوی خودشون معرفی کردن

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 20:24

از كي اينا سلطان شدن به غير از شادمهر
اول بريد در مورد تاريخ موسيقي ايران تحقيق كنيد بعد نظر بديد....
تاريخي كه پر از خواننده گان و اهنگسازان بزرگي بوده كه متاسفانه بسياري از انها دربين ما نيستند و موسيقي ما دچار فقر شده
خواننده گان واهنگسازان بزرگي همچون عارف و ويگن و پوران و معين و انوشيروان روحاني .....كه ا هنگهايي دارن كه پس از چهل پنجاه سال همچنان ماندگارند . مثل ملاممد جان و زندگي اي زندگي از پوران
و سلطا ن قلبها از عارف و البته خواننه گان ارزشمند زيادي مثل ايرج مهديان و محمد اصفهاني و ارش لباف و....نمرديم و چاوشي و يگانه ورضا صادقي شدن سلطان با اهگهاي بي هويتي كه ميخونن...خخخخ

چهارشنبه 24 تیر 1394 - 22:12

سلام چی میگید شماها محسن یگانه احسان و..... این خواننده ها هیچ جای دنیا به غیر از ایران کسی ایارو اصلا نمیشناسه و هیچ محبوبیتی هم ندارن سلطان پاپ کشک نیست به هر کسی لقب بدین سلطان پاپ یعنی مایکل جکسون هرچقدم میخواین دربارش شایعه بسازین از هرکس که زیاد اهنگ گوش میده و کل اهنگ های نتو زیدو رو کرده برین بپرسین توی نت هم سرچ کنین سلطان پاپ برین قسمت تصاویر 98 درصد عکس مایکله
میدانیدمایکل 1/5میلیارددلار=400 میلیاردتومان کمک خیریه به بشرکرده ومایکل دارای2سازمان خیریه به نام های دنیارا التیام بده وکودکان مایکل جکسون هست.
آیامیدانیدمایکل3بارمشهورترین وپرطرفدارترین انسان تاریخ شده.
آیامیدانیدمایکل درنظرسنجی سال 2011 که یکباردرتاریخ برگذارشدبهترین خواننده ی دنیاشد.
آیا میدانید آهنگ beat it پرطرفدارترین آهنگ تاریخ هست.
آیا میدانیدطبق نظرسنجی مجله ی رولینگ استون و بیلبورد آهنگ Billie Jean بهترین وزیباترین آهنگ تاریخ شد.
آیا میدانید آلبوم Thriller پرفروش ترین و بهترین آلبوم تاریخ است.
آیا میدانید آهنگ های مردی درآینه،دنیارا التیام بده وترانه ی زمین جزو 10 آهنگ تاثیر گذار تاریخ است.
آیا میدانید مایکل دوستدار و محبوب ترین فرد درآمریکا و اروپا ( به حدپرستش )بعد ازعیسی مسیح هست وخیلی پراحترامه.
آیامیدانید 68 درصد رکوردهای موسیقی درتاریخ دست مایکل جکسونه.
آیا میدانید که مایکل دومین صدای زیبادردنیاروداره.صدای مایکل 6 دانگه و فقط تعداد کمی دردنیا و تاریخ این گونه صدادارند.
آیا میدانید مایکل پرفروش ترین فردفوت کرده ی تاریخ هست.
آیا میدانید مایکل 54 تارکورد گینس داره که ثبت شده اند.
آیا میدانید مایکل پر دانلودترین وپرفروش ترین هنرمند تاریخه.

شنبه 10 مرداد 1394 - 06:11

سلام به همه دوستان . خواننده هاي معروف و خوش صدايي در موسيقي پاپ هستند و من به نظر همه دوستان احترام ميزارم ولي اون كسي كه واقعا ليقات لقب سلطان گرفتنو داره كيه ؟!! واقعا كيه ؟!! همه خواننده ها ميتوانند بهترين لقب هارو بگيرند
ولي لز نظر من (( دكتر محمد اصفهاني )) يك اسطوره به تمام عياره و فكر ميكنم با اين همه خواننده خوب كسي نمي تونه به ايشون برسه . ايشون براي همه ما مثل يك استاد ميمونه . اهنگ هاي : اسيمه سرا ، عشق نهان و بوي باران رو حتما گوش كنيد اين سه ترانه از برجسته ترين اثار استاد هستند . موفق باشيد

یکشنبه 11 مرداد 1394 - 14:23

توی چیزی که میگم اصلا شک ندارم برعکس کاملا اطمینان دارم آقایان و خانم ها تک امپراطور پاپ ایران کسی نیست جز امپراطور مرتضی پاشایی

شنبه 14 شهریور 1394 - 20:25

سلام.من بیشتر نظراتو خوندم.هرکی اسم ی خواننده رو گفته.راستش من نمیتونم بگم چ خواننده ای سلطانه تو ایران اما تو سطح بین المللی بخوایم بحث کنیم دیگه اسم بردن نمیخواد ک کل دنیا میدونن سلطان پاپ مایکل جکسون هست.روحش شاد یادش تا انسان(حتی بعد قیامت) هست گرامی.

یکشنبه 22 شهریور 1394 - 17:18

هر خواننده ای سبک مخصوص خودشو داره ولی دیگه همه فهمیدن که بهترین خواننده "امپراطور" موسیقی پاپ مرتضی پاشایی هستش مثل صداش کسی نیست هنجره طلاست حیف که خدا بردش واس خودش روحش شاد ویادش گرامی فاتحه مع الصلوات

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 18:53

فقط حمیییییییید عسسسسسسسکری

چهارشنبه 6 آبان 1394 - 04:35

جاست محسن یگانه.سلطان بودنش رو تو خوندن زندش. تو کنسرتاش.صدای بی نظیرش.با اخلاق بودنش.مرد بودنش.اجتماعی بودنش.نشون داده.پس سلطانه پاپه ایران:محسننننننن یگااااااااانه

یکشنبه 8 آذر 1394 - 22:41

واقعاً کسی نميتونه مثه مجید خراطها احساسی بخونه
لقب سلطان فقط شایسته استاد مجید

چهارشنبه 2 دی 1394 - 19:01

فقط علی عبدالمالکی.
فقط وسعت صدای ایران(علی عبدالمالکی)

پنجشنبه 17 دی 1394 - 20:09

معلومه عشقم بنیامین که عاشق دخترش هم هستم

پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 08:48

سلطان فقط مجیدخراطها

چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 14:29

آخه یعنی چی؟ گفتیم سلطان صداااا
باید دید صدااااااای کی خوبه. واقعا صدای پاشایی صدای فوق العاده ای هس که هیج جا نمیشه پیدا کرد
خودمونیم بی شوخی از صدای یگانه.چاووشی و خواجه امیری بهتره
تاکید می کنم صداااااااااا

دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:28

کسانی که میگن محسن یگانه بالاتر از محسن چاوشیه یا چیزی از موسیقی نمیدونن یا خودشون رو زدن به خواب کافیه ما ببینیم رزومه و سابقه این دو خواننده چیه و کدوم از اول آهنگسازی میکرده و کی جوایز رو درو کرده در این سالها و کی از ترس افتادن از چشم ها کار نمیکنه و کم کار شده. این یه حقیقته که محسن چاوشی خیلی بالاتر از محسن یگانه است . کسانی که در عرصه موسیقی هستن میدونن چی میگم.

شنبه 15 اسفند 1394 - 14:28

سلطان لقب مردونست پس برازنده ی محسن جاوشیه بقیه با اون صدای دخترونشون بیشتر باید شاه ماهی بشن

چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 15:15

فقط مجید خراطهاس همچی سلطان احساس سلطان پاپ وصعت صدا خدای احساس فقط مممممممجید خراطهاس میدونم الان مخالفت میکنید چون حقیقت همشه تلخه

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:50

به نظر من فقط یه سری به تاریخچه گروه بلک کتز بندازید اینجا سلطان کسی نیست موسیقی پاپ اگه بخواهیم بگوییم بنیانگذار گروه black cats هست .

پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 14:31

سلطان بودن فقط وفقط برازنده ی مرحوم مرتضی پاشاییه نه کس دیگه هروقت اونای دیگه سرطان به این دردناکی گرفتن وبه خوانندگی ودرکنارطرفداراموندنشون ادامه دادن لیاقت دارن بهشون بگی امپراطوروسلطان اون شادمهرفراری وطن فروش که بره بمیره یه مشت زن لختی وهرزه راترجیح دادبه هموطناش بایدخجالت بکشید اسمشا بیارید ممنوع الورود بدبخت

یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 16:16

شادمهر عقیلی ممنوع الکار شد که خیلیا امروز بتونن بخونن مثل محسن یگانه که خودش میگه الگوم شادمهره یا مهدی احمدوند و یا سامان جلیلی و خیلیای دیگه شما میگید محسن چاووشی یا رضا صادقی یا سیاوش قمیشی اگه شما تونستید ی اهنگ معرفی کنید که در حده ی اهنگ ساده شادمهر مثله ترس یا همون دهاتی باشه من قبول میکنم که شادمهر عزیز سلطان نیس آدم نباید گربه صفت باشه این همه زحمت شادمهر و نادیده بگیره ی سرچ کردن تو گوگل نشون میده که شادمهر تنها خواننده ایرانی که اسمش میلیون ها بار تو اینترنت سرچ شده و کیلیپ هاش تو you tubeنزدیکه 6میلیون بازدید داشته درضمن شادمهر 18ساز و به صورت حرفه ای میزنه ی چیز دیگه شادمهر تنها کسی بود که واسه بانو مهستی البوم ساخت واسه کسی که خودش صاحبه سبکه شما ی هنرمند معرفی کنید که اینکارارو بتونه بکنه من قبول میکنم که شادمهر عقیلی عزیز سلطان نیس

جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 14:08

سلطان پاپ : شااااااااااااادمهر عقیلی

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 21:39

اخه سلطان واسه ایران .!!!!خخخخ واقعا متاسفم اهنگ میخاین گوش کنین برین ملکه پاپ دنیا رو گوش بدین فقط مدونا

سه شنبه 4 خرداد 1395 - 03:16

امپراطور پاپ فقط تو یه اسم خلاصه میشه

امپراطور مرتضی پاشایی

یکی بود.یکس هست. یکی خواهد موند

امپراطور پاشایی ((((((((((((یکی هست)))))))))))

دوشنبه 10 خرداد 1395 - 17:18

من خودم تو مدرسه نظرسنجی کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم. سلیقه ها متفاوته. یکی شادمهر دوست داره در حالی که من خوشم نمیاد. یکی محسن یگانه دوست داره ولی من دوست ندارم. ولی احسان خواجه امیری رو اکثرا دوست دارن و منم دوست دارم ولی خب بعضی ها هم به نظرشون یکی دیگه بهتره. من که خودم طرفدار مرحوم ناصر عبداللهی هستم ولی خب بعضی ها دوست ندارن. من خودم احسان خواجه امیری و ناصرعبدالهی و ابی و داریوش و سیاوش قمیشی رو دوست دارم و بهترینشون ناصر عبداللهی هست.

سه شنبه 11 خرداد 1395 - 01:08

انقد حرص نخورید بابااا شادمهرررررره شادمممهههههرررر. ش ا د م ه ر ....حالا شما هر کیو دوس دارین بگین ولی شادمهر سلطانه. ♥

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 11:39

سلطان فقط چاوشی

شنبه 29 خرداد 1395 - 07:53

سلطان کسیه که بتونه احساس کسیرو درک کنه
سلطان کسیه که با غمو غصه ادم شریک باشه پس اون کسی نیست جز مادر و خواننده ای که این احساسارو داره کسی نیست جز مجید خراطها.پس سلطان یعنی مجید خراطها یه بار دیگه میگم مجید خراطها

شنبه 16 بهمن 1395 - 14:17
elahe

بیببی توکجایه کاری؟مجیییییییید خراطها؟شاید با چاوشی و یگانه و خواجه امیری کنار بیام اما تو چرا اینقدچرت میگی !خراطها؟؟وایییی مردممممممممممممممممم
سلطان~شادمهر عقیلی~
جوابه طرفداراشو تو شبکه های اجتماعی با تعداد فالویراش میدع!
البوماش به ادم ارامش میدع!
اهنگاش تو تک تک روح و جسمت هس!
صداش ارامش بخشه!
برای رسیدن به اینجا تلاش کردع!
و الان رسیدع به اونجایی که میخواد!
شادمهر عشقه!
شادمهر زندگیه!
#بهترین
من خودم تمامه اهنگ هایه محسن یگانه و...گوش میدم و قبول دارم فوق العاده ان!
اما شادمهررررررررررررررر*-------------------*

23.27.244.191
شنبه 19 تیر 1395 - 15:52

احسان خواجه امیری با این لقبا حال نمی کنه
کی هرسال به خاطر البوم هاش جایزه می گیره؟
کی هر سال بهترین خواننده ی تیتراژ میشه؟
بابا اصلا کی هر سال طرفداراشو سوپرایز میکنه؟
کی بجز خواجه امیری در 17 سالهگی آلبوم داد بیرون؟
کی میخواین قبول کنین بهترین خواننده ی ایرانه
هم تو تیتراژ هم تو کنسرت هم تو آلبوم هم تو تک آهنگ موفق بوده !
مثل بعضیا{چاووشی} صدای گاو نمی ده

پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 21:14

یعنی واقعا نمیدونین که سلطان موسیقی پاپ کیه؟؟
کسی که فقط طی یه مدت خیلی کوتاه توانست دل مردم رو بدست بیارد و محبوب ترین خواننده نه تنها در ایران بلکه حتی در جهان شود
آهنگ هایش بهترین اهنگ سال شد و چندین جایزه و لوح تقدیر از ایران و کانادا کسب کرد
او کسی نیس جز ❤مرتضی پاشایی❤
مرتضی پاشایی بهترین است و تا تاریخ زنده است یادش زنده خواهد ماند
روحت شاد اسطوره ماندگار موسیقی

جمعه 8 مرداد 1395 - 10:09

اسلطان و امپراطور پاپ ایران فقط مرتضی پاشایی♥♥♥

چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 14:11

نظراتو میخونم خندم میگیره ا( اگه تمام خواننده هایی که تو ایران کار میکنن و جمع کنی بازم گرد پای شادمهر نمیرسن) سلطان پاپ شادمهره چون که هرجای دنیا که باشه موفقه چه ایران چه امریکا و...

پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 14:46

آی نفله هایی که میگید محسن چاووشی و یگانه سلطانن .برید ببینید محمد اصفهانی چه صدایی داره تازه دکتر هم هست همه این خوننده ها رو میکنه تو جیبش.سابقه رو حال کن. شادمهرم تو یکی مصاحبه برای دکتر گفته بود اسسستاد.

jan
پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 17:18

mohammad esfahani

دوشنبه 1 شهریور 1395 - 02:29

سلطان ?? از همه خواننده ها بیشتر پاشایی رو دوست دارم
با این محسن چاوی خوبه یا یگانه خوبه سلطان نیستن
اگه واقعا با تمام انصاف بگیم شادمهر عقیلی سلطان و بس.
اگه بهونه میاری که بهونه نداری اگه باز ..... تو گوگل سرچ کن

چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 16:12

جمع کنید این مسخره بازیارو آخه کدوم آدم عاقلی به یه خواننده یا موزیسین میگه سلطان!!! برید دنبال زندگیتون آخه خواننده که واسه آدم نون و آب نمیشه .

دوشنبه 22 شهریور 1395 - 23:34

سلطان کسیه که با وجود درد زیاد باز هم با عشق برای طرفداراش خوند و حتی توی بدترین شرایط هم به فکر کنسرت های بعدش بود. سلطان یعنی کسی که روی تخت بیمارستان به فکر سرما خوردن طرفدارای بیرون بیمارستان بود و کسی که کنسرت آخر و چند کنسرت دیگه رو با درد اجرا کرد. سلطان کسیه که تنها عشقش خداست و اهل دروغ و غیبت نیست. هرکسی یه خواننده رو دوست داره اما با توضیحاتی که دادم فکر میکنم امپراطور مرتضی پاشایی لایق واژه ی سلطانه

چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 14:47

برین به اهنگای کسانی که بهشون لقب سلطان دادن گوش کنین اقا 100 تا اهنگ می خونه بعد 2 3 تاش خوبه بعد بهش لقب سلطان میدن!!!

پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 16:29

فقط ناصر عبداللهی

دوشنبه 26 مهر 1395 - 13:42

فقققققققققققققققققققققققققققط محسن چاااااااااااااااااااوشی

پنجشنبه 29 مهر 1395 - 20:04

احسان خواجه امیری و محمد علیزاده مطمعنابهترینن

شنبه 16 بهمن 1395 - 14:09

:}سلطااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان یعنی شادمهر!شما ی اهنگشو گوش کنین مو ب بدنتون سیخ میشه!!!!!!!!!!

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 20:30

اگه بخوایم بگیم سلطان موسیقی پاپ ایران کیه که خب نظرات مختلفه و شاید آخرش به نتیجه ای نرسید چون هر کودوم طرفدارای خودشون رو دارند و هر کودوم نسبت به هم برتری هایی دارند اما اگه بخوایم سلطان پاپ جهان را بگیم کسی نیست جز مایکل جکسون که پرفروش ترین آلبوم ها را در سرار دنیا داره و کسی هنوز حتی به گرد پاشم نرسیده و تقریبا از همه ی لحاظ از همه ی خوانندگان سبک خودش برتر هست..،والسلام

سه شنبه 22 فروردین 1396 - 22:43

سلطان پاپ لقب مایکل جکسونه

یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 23:57

اين بحث هاکاملاغلطه،زیراموسیقی اسب سواری نیست که درآن مسابقه به راه بیندازیم،هرخواننده ای صدای خودوهواداران مخصوص به خودراداراست هوادارنیزعمدتاازروی عشق وتعصب به خواننده ی موردعلاقه ی خویش رای میدهد،ممکن است کسی یک خواننده ی کاملاسطح پایین راقبول داشته باشدولی ازیک خواننده ی مطرح وصاحب سبک خوشش نیاید،بنابراین موسیقی امری است سلیقه ای که البته متاسفانه امروزه سطح سلیقه ی مردم پایین آمده،به عنوان کسی که موسیقی کارمی کندعرض می کنم،این مباحث اصلادرست نیست ببینیدالآن مااین جاکسانی روسلطان معرفی می کنیم که ازخوداون هاخیلی هنرمندان بزرگ تری وجوددارند،برای مثال باوجوداحترامی که برای یگانه قائلم امااگه یگانه سلطان باشه...و...خیلی های دیگر،نبایدبهترین راتعیین کرد زیرااین امرکاملانسبی است ومطلق نمی باشد

سه شنبه 3 مرداد 1396 - 21:26

فقط پاشایی چون با احساس میخوند

جمعه 31 شهریور 1396 - 12:03

جمع کنین بابا سلطان پاپ ایرانی فقط سلطان شادمهر هست.

پنجشنبه 2 آذر 1396 - 15:00

جمع کنین همه نظراتتونو سلطان فقط فقط محسن چاااااااااااااووووشی
کسانی که چاوشی اند لایک

پنجشنبه 2 آذر 1396 - 15:07

جمع کنین نظرات زیباتون رو فقط فقط سلطان محسن چاوشی

سه شنبه 22 اسفند 1396 - 14:06

سلطان فقط حمید هیراد

پنجشنبه 28 تیر 1397 - 17:32

دوستان در این رابطه باید دید که از لحاظ اخلاقیات کی میتونه سلطان باشه که تقریبا همه ی خواننده ها رعایت می کنن ولی من آقای یگانه رو ترجیح میدم.
راستش من اصلا ترانه گش نمیدادم و محرم به محرم فقط مداحی ولی به خاطر اینکه با یه دوست تصمیم گرفتیم یکی از بزرگترین سایت های حاظر موسیقی ایران رو بزنیم رفته رفته با ترانه آشنا شدم تا به الان خواننده ای نیست که نشنیده باشم.
این دوستای های جدیدی که اومدم خوب میخونن ولی از 20 تا آهنگاشون شاید2 تا ماندگار بشه چیزی که من تو احسان خواجه امیری و محسن یگانه بیشتر از سایر خواننده ها دیدم
در رابطه با شادمهر قبل از این که ایران بره 1 بود ولی این مهاجرت روی همه چیز او تاثیر گذاشت باید قبول کنیم کسی که میگه بعد از مردنم بسوزونینم معلومه خیلی اعتقاد درستی نداره و خداوند دوستای خودش رو دوست داره و به اون ها کمک می کنه چیزی که تو زندگی یگانه پیداست و دیگران...

ولی در حال حاضر رتبه بندی رو ما بچه های تخصصی این کار به این صورت دادیم:

1- یگانه ( که خودم غیر از قطعه هاش چیزه دیگه ای گوش نمیدم )
2- رضا صادقی و احسان خواجه امیری

واقعیتش آقا محسن اینقدر سوزناک میخونه که من وقتی یکی از نزدیکان فوت کرده بود رگ خواب رو گوش دادم و دیگه نفهمیدم چی شد

حیف هنوز نتونستم به خاطر جایی که زندگی میکنم ببنیمشون ...

شنبه 30 تیر 1397 - 15:32

چراسعی داریت خواننده محبوبتونوازرواحساس سلطان کنید آخه جهانبخش ومرتضی پاشایی؟انصافامنطقی باشین اگه بخوایم رده بندی کنیم اول شادمهردوم چاووشی یکم فکرکنید

چهارشنبه 28 شهریور 1397 - 12:41

فقط و فقط استاد شهرام صولتی دوستان دهه هفتادی و شصتی می دونن . مرد بی رقیب موسیقی پاپ ایران - شاه گل موسیقی ایران - صدایی بالاتر از صدا اینها لقب های استاد از قدیم ایام هستش

شنبه 10 آذر 1397 - 04:09

سلطان احساس مجید خراطها..

دیگه گوگل هم جوابش مجید خراطها هست.. باور ندارید سرچ کنید.. سلطان احساس کیست.

سه شنبه 25 دی 1397 - 20:47

بی شک تتلو.

یکشنبه 28 بهمن 1397 - 10:36

Carrie Underwood is my favourite US singer. She is young, beautiful and charming woman in her 30s. Her strong voice takes me away from all troubles of this planet so I can enjoy my life and listen songs created by her voice. Now the singer is on a Cry Pretty 360 Tour started in May of 2019. The concerts scheduled for this year, up to the 31st of October. Ticket prices are moderate and available for all men and women with different income. If you love contry music, then you must visit at least one of her concert. All tour dates are available at the <a href=https://carrieunderwoodtour.com>Carrie Underwood concert list</a>. Visit the website and make yourself familiar with all powerful Carrie Underwood concerts in 2019!

سه شنبه 26 فروردین 1399 - 22:58

از جنبه های مختلف میشه نگاه کرد سیاوش قمیشی و ابی بی نظیره کاراشون سیاوش بیشتر بخاطر آهنگسازیش
محسن چاوشی و خواننده های خوب دیگه ای هم هستن ولی در کل و بدون تعصب بخوام یک گزینه رو بگم با احترام به همه خواننده ها بدون شک بهترین شادمهر عقیلی هست و تکرار نخواهد شد

چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 11:47

هر وقت سلطان هاتون تونستن با سرطان بیان رو سن بخونن به عشق هوادارا بعد بیایید در مورد سلطان بودن حرف بزنید سلطان فقط مرتضی پاشایی

سه شنبه 15 مهر 1399 - 00:16

مطالب درستی بود . ولی من و حتی خانواده ام آهنگ های محسن ابراهیم زاده رو بسیار دوست داریم .
چون واقعا هم وسعت صدای بزرگی داره هم معنی شعر هاس خوبه.

یکشنبه 14 دی 1399 - 11:09

ب نظر من محسن ابراهیم زاده از همه ی خواننده ها بهتر است چون هم جوون تر است و هم قدرت صدای خوبی دارد و معنی شعر هاش حرف نداره
سلطان پاپ فقط محسن ابراهیم زاده

یکشنبه 3 اسفند 1399 - 11:15

فقط استاد شادمهر عقیلی

یکشنبه 3 اسفند 1399 - 11:25

فقط سلطان پاپ استاد شادمهر عقیلی

پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 15:34

اگر درکی و سواد موسقی داشته باشیم شادمهر اول هست بدون شک محسن یگانه شاگرد شادمهر هم نیست . شادمهر در اهنگسازی بی نظیر هست سبب. تقدیر. محال . انتخاب . عادت ...واقعا اهنگی داخل تاریخچه موسیقی پاپ هست که با اینها مقایسه بشن ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سلطان موسيقي پاپ چه كسي است؟ | موسیقی ما