برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین نشست بررسی آلبوم های موسیقی در شهر کتاب
آلبوم «سوييت‌ها» اثر پيمان يزدانيان نقد می شود
موسیقی ما - آلبوم «سوييت‌ها»اثر پيمان يزدانيان، كه اخيرا از سوي نشر موسيقي هرمس به بازار موسيقي عرضه شده است، با حضور آهنگساز و كياوش صاحب نسق، در شهر كتاب مركزي ارزيابي مي‌شود.

در نخستين نشست نقد و بررسي موسيقي كه ساعت 16:30 شنبه، سوم مهر، برگزار مي‌شود ضمن پخش بخش‌هايي از اين آلبوم، ويژگي‌ها و تمايزات اين اثر نقد و بررسي خواهد شد.

پيمان يزدانيان آموزش موسيقي و نوازندگي را نزد استاداني از كنسرواتوارهاي وين وگراتس گذراند و دوره‌ پيشرفته‌ نوازندگي را در مارسي فرانسه نزد پروفسور ژينت گوبر به پايان رساند و در سال 1379 به عنوان نوازندگي اول در پيانو در فرانسه دست يافت.

او برنامه‌ها و كنسرت‌هاي متعددي در ايران، فرانسه و ايتاليا برگزار كرده است و نيز براي فيلم‌هاي باد ما را خواهد برد(عباس كيارستمي)، از كنار هم مي‌گذريم(ايرج كريمي)، بيگانگان(رامين بحراني)، آب و آتش(فريدون جيراني)، ايستگاه متروك(عليرضا رئيسيان)، سربازان جمعه(مسعود كيميايي)، يك شب(نيكي كريمي)و براي چند فيلم خارجي نيز موسيقي متن ساخته است.

مركز فرهنگي شهر كتاب در خيابان شهيد بهشتي، خيابان شهيد احمد قصير، نبش كوچهي سوم واقع شده و ورود عموم براي حضور در این نشست آزاد است.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سوييت‌ها» اثر پيمان يزدانيان نقد می شود | موسیقی ما