برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «ارگ خاموش» منتشر شد
توسط موسسه فرهنگي هنري نورد فولاد كرمانشاه؛
آلبوم «ارگ خاموش» منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم موسيقي «ارگ خاموش» به خوانندگي علي و محمد سعيدي توسط موسسه فرهنگي هنري نورد فولاد كرمانشاه در بازار موسيقي منتشر شد.
بر اساس این گزارش، در اين آلبوم كه به آهنگسازي فريبرز رستمي و به تهيه‌كنندگي بهروز سليماني است قطعاتي چون تصنيف شهر بم در دستگاه همايون، ساز و آواز بر اساس اشعاري از شفيعي كدكني، تصنيف نگاه نهاني در دستگاه دشتي، ساز و آواز شور با شعري از قاآني و سعدي و تصنيف جان جان در دستگاه دشتي به چشم مي‌خورد.
بنابر اين گزارش، فريبرز رستمي آهنگساز اين آلبوم در شناسنامه اين اثر ضمن معرفي مكتب آواز اصفهان آورده است:مكتب آوازي اصفهان يكي از برجسته‌ترين مكاتب آوازي موسيقي رديف دستگاهي ايران است كه طي تاريخ حيات خود خوانندگان توانا و صاحب شيوه‌اي را به جامعه موسيقي معرفي كرده است.
برادران سعيدي كه خوانندگي اين اثر را بر عهده داشته‌اند ، شاگردان مستقيم فضل‌الله شاه زماني و محمد‌علي كياني نژاد نوازنده برجسته ني بوده‌اند. ايشان تاكنون علاوه بر اجراهاي متنوع صحنه‌اي، چند تصنيف از زنده‌ياد عبدالحسين برازنده و جمشيد برازنده را نيز اجرا كرده‌اند.
«ارگ خاموش» توسط موسسه فرهنگي هنري نورد فولاد كرمانشاه منتشر و نيمي از عوايد حاصل از فروش آن به كودكان بي‌سرپرست بم اختصاص مي‌يابد.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اسلام این آلبوم کار متفاوتی بود با اجرای خوب برادران سعیدی و تنظیم امیر اسلامی البته برادران سعیدی بیشتر از اینها توانایی دارند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ارگ خاموش» منتشر شد | موسیقی ما