برنامه یاد بعضی نفرات
 
از موزیسین‌های جوان جشنواره حمایت می‌کنیم
امیر‌حسین شریفی، تهیه‌کننده سینما گفت؛
از موزیسین‌های جوان جشنواره حمایت می‌کنیم
موسیقی ما- بنابراین گزارش، به نقل از روابط عمومي بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر «اميرحسين شريفي» تهيه كننده سينما گفت : جوان‌هايي كه در عرصه موسيقي فعاليت دارند، بايد از جانب مسؤولين حمايت شوند تا به جاي حركت به سمت موسيقي‌هاي مبتذل و زيرزميني به موسيقي اصيل ايراني و استاندارد روي آورند و گروه‌هاي مصرف كننده كه يكي از مهمترين آنها سينماگران هستند، بتوانند با نسل جديد همكاري بيشتري داشته باشند.
وي در ادامه افزود: به عنوان تهيه‌كننده‌اي كه با جوان‌ها ارتباط صميمي دارم از نحوه عملكرد مسؤولين جشنواره موسيقي امسال قدرداني مي كنم و مطمئن هستم جوان ها در عرصه هنر اگر صحيح راهنمايي شوند آثار بكر و خلاقانه‌اي ارائه مي‌دهند.
وي تاكيد كرد: انحراف جوان‌ها در عرصه موسيقي و هنر تنها به علت عدم حمايت و ناديده گرفته شدن از جانب پيشكسوتان و مسئولين خواهد بود كه جشنواره امسال با حركتي قابل تقدير توانسته اعتماد خود به اين گروه ها را اعلام كند.
تهيه كننده فيلم سينمايي «پري» خاطرنشان كرد: از جوان‌هاي فعال در عرصه موسيقي مي خواهم بيشتر موسيقي سنتي و فلكور ايراني را مورد توجه قرار دهند و مانع فراموش شدن اين شاخه‌هاي موسيقي باشند.
وي گفت: ما موسيقي‌هاي ارزشمندي در فرهنگ هاي مختلف از جمله كردي ، مازندراني ، خراساني و ... داريم كه به نظر من با توجه كردن گروه‌هاي جوان به آنها و خلاقيت و نو آوري كه در ميان آنها سراغ دارم مي‌توانيم به آثار فاخر و تازه اي برسيم كه هويت ايراني بودن ما را حفظ خواهد كرد.
شريفي ادامه داد: موسيقي جايگاه خاصي در فرهنگ ايراني ما دارد و اين نواهاي روح بخش سنتي اگر با خلاقيت‌ها و تفكرات تازه امروزي تلفيق شوند مطمئنن ماندگار و ارزشمند خواهند بود.
شريفي در آخر به مسؤولين و برگزار كنندگان بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر براي اعتماد كردن به نسل جديد و حمايت كردن از آنها تبريك گفت.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از موزیسین‌های جوان جشنواره حمایت می‌کنیم | موسیقی ما