برنامه یاد بعضی نفرات
 
«عصیان» در تالار بزرگ
کنسرت مشترک علیزاده و درویشی؛
«عصیان» در تالار بزرگ
موسیقی ما- بنابراین گزارش و به نقل از پايگاه خبري فرهنگ و آهنگ، اين برنامه در روز6 دي‌ماه در دو نوبت و در ساعت‌هاي 16 و 21 و در روز 7 دي ‌ماه تنها در ساعت 21 برگزار خواهد شد.
بنابراين گزارش، فروش بليت‌هاي اين‌كنسرت نيز از روز 11 آذرماه به دو شكل اينترنتي و گيشه‌اي صورت مي‌گيرد. قيمت بليت‌هاي اين برنامه به روال كنسرت‌هاي بزرگ از 10تا 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
در بخش اول اين برنامه قطعه "كليدر" از ساخته‌هاي "محمدرضا درويشي" براساس رمان نام‌آشناي "محمود دولت‌آبادي" توسط بخش زهي اركستر سمفونيك ناسيونال اكراين اجرا مي‌شود. بخش دوم برنامه هم شامل اجراي سه اثر "ني‌نوا"،"عصيان" و"تركمن" از ساخته‌هاي حسين عليزاده خواهد بود.
قطعه ني‌نوا نسبت به اجراي منتشر شده تغييري نخواهد داشت، اما دو قطعه عصيان و تركمن با تنظيمي جديد كه با همكاري "هوشيار خيام" انجام شده اجرا خواهد شد.
در اجراي قطعه تركمن، "حسين عليزاده"، "مسعود شعاري" و "بهداد بابايي" به عنوان نوازندگان شورانگيز و سه‌تار در كنار نوازندگان زهي اركستر سمفونيك ناسيونال اكراين قرار خواهند گرفت. اين اركستر زهي توسط "ولادمير سيرنكو" رهبري خواهد شد.
اين كنسرت توسط مجله فرهنگ وآهنگ و با همكاري انجمن موسيقي ايران برگزار خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عصیان» در تالار بزرگ | موسیقی ما