برنامه یاد بعضی نفرات
 
درياي بي پايان
كنسرت سالار عقيلي، 23 و 24 مهر؛
درياي بي پايان

موسيقي ما- علي اصغر رضوي: سالار عقیلی به همراه گروه قمر با یک کار جدید میزبان علاقه مندان موسیقی است.این کنسرت 23 و 24  مهرماه در سالن وزارت کشور انجام می شود.در این کنسرت قراراست شعر هایی از شاعران نوپرداز و کلاسیک در دو بخش ماهور و دشتی اجرا شود. در بخش «ماهور»این برنامه تصنيف «غلام‌طمع» از مولانا، «سازو‌آواز برروي شعر حافظ»، تصنيف «هواي آفتاب» از سياوش كسرايي، تصنيف «ابر» از سياوش كسرايي و سايه، «ديوانه مست» از خواجه‌ كرماني، تصنيف «وصف از باباطاهر» و «نوا» از سعدي اجرا مي‌شود .بخش دوم برنامه در مایه دشتی است و تصنيف «مهتاب» از سروده‌هاي نيما يوشيج، «يارو‌ديار» از سياوش كسرايي، «ميهن» از كيوان آتش‌زاد و تصنيفي از سياوش كسرايي در آن اجرا مي‌شود.
نرخ بليت ‌ها 30،25،20،15،10و40هزار تومان است و فروش ورزرو بلیت این برنامه توسط شرکت آوای گلچین در ده نقطه تهران انجام می شود.
سالار عقیلی صاحب آلبوم هایی چون «سعدی نامه»، «عشق ماند»، «سایه های سبز» و «دریای بی پایان» است و سابقه هم کاری با گروه هایی چون دستان را دارد. هم چنین او خواننده ثابت ارکستر ملی نیز هست و کنسرت هایی را در کشورهای مختلف وبا گروه های بزرگ دنیا چون ارکستر مونیخ را انجام داده است. او چندی پیش در اپراي مارکوپولوي المپيک پکن همراه با هنرمندان چيني و فرانسوي در بزرگ ترين اپراي چين برنامه اجرا کرده است.
گروه قمر هم که سرپرستی و آهنگ سازی آن را نوید دهقان نوازنده کمانچه به عهده دارد،از گروه های مطرح در سال های اخیر است که کنسرت هایی را در شهرهای مختلف ایران انجام داده است.
نوازنده های گروه قمر عبارتند از: رضا آبايي: قيچک، نسيم اربابي: کمانچه، سياوش پورفضلي، بهزاد رواقي و شاهين صفايي: تار، آرش توکلي: بم تار، آريان سيگارچي: عود، عليرضا گران‌فر: سنتور، کامران منتظري: تنبک، شهريار نظري؛: دف ونوید دهقان که نوازندگی کمانچه و سرپرستی گروه را بر عهده دارد.

منبع: 
موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درياي بي پايان | موسیقی ما