برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 2 خرداد 1394 - 21:35

دلیلش فکر میکنم حمله هوادارای یگانه به پیچ اینستاگرام چاوشی بوده
خوبه چاوشی حرفی از یگانه و شخص خاصی نزده که حرف نامربوط نثار محسن میکنن!
جالبه کسایی بحث ناتوان بودن محسن تو اجرا رو مطرح میکنن که خوانندشون 20بار از صدای چاوشی دفاع کرده وبمستر یگانه هم که خودش از هوادارای قدیمی چاوشیه بارا و بارها از اجرای زنده محسن تعریف کرده چون خودش از نزدیک اجرای زنده و صدای محسن رو شنیده!
این فقط یه نمونه از حرفای یگانه:
در مورد توانایی یه هنرمند بر اساس حدس و گمان نباید صحبت کرد و هنرش رو از روی بی اطلاعی برد زیر سوال..من با توجه به شناختی که از محسن چاووشی دارم و در عین حال در کنارش کار موسیقی انجام دادم با قاطعیت میگم که خیلی هم خوب میتونه زنده بخونه ..!

اینم یکی دیگه:
محسن یگانه:
“کجای صدای محسن چاووشی ساختگیه؟!! اگر این قضیه رو باور دارید که من خوب زنده می خونم این رو بدونید که کاری مثل نفس بریده رو من و محسن چاووشی توی یه لایه با هم خوندیم همه شرایط هم برامون برابر بود!! چه افکتی؟ چه فیلتر و ساختگی بودنی؟! معذرت می خوام اگه دارم تند با این قضیه بر خورد می کنم چون یه جورایی حداقل به منی که باهاش بارها کار کردم بر می خوره.. تا کسی کارش به نوعی گل می کنه دوست دارن به هر نحوی شده خرابش کنن و هنرش رو زیر سوال ببرن..محسن چاووشی هم به خاطره جنس صدای خاصش وقتی وارد بازار موسیقی شد هر کس خواست یه جوری از صفحه خارجش کنه..هرکی که علمش رو نداشت اومد گفت صداش فیلتره یا فلان افکت رو داره!!! صدای محسن چاووشی دقیقا” همینی هست که می شنوید چرا باید فکر کرد که نیست!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما