برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 01:46

من هوادار بابک هستم و مدت هاست کاراشو دنبال می کنم بابک همیشه به فکر نو شدن بوده و از تکرار پرهیز می کرده ... تعجب می کنم تعدادی از دوستان اینجا یا توی شبکه های اجتماعی میگن آلبوم تکراریه و یا یکنواخته !! به هیچ وجه این رو قبول ندارم ترانه ها که واقعا ترانه های خوبی بوده در مورد آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترینگ نمیتونم دقیق نظر بدم چون صاحب نظر نیستم اما به عنوان یه شنونده راضی بودم و یکنواختی یا تکرار ندیدم ... داشتم سازهایی که توی آلبوم اکسیژن استفاده شده بود رو نگاه می کردم و زمانی که با این آلبوم مقایسه کردم دیدم تنوع سازها هم بیشتر شده و ما صدای سازهای مختلفی رو می شنویم. بابک تو این آلبوم با افراد جدیدی کار کرده و اگر نگاهی به نام افراد در کاور آلبوم بندازید نام های مختلفی میبینید و این هم برای جلوگیری از تکراره ... در مورد قطعه ها هم برای اظهار نظر یه مقدار زوده ولی مجموعه آلبوم رو دوست داشتم و فکر میکنم ازش استقبال میشه. از طرفی خواننده برای جمع کردن یه آلبوم باید تمام سلیقه ها رو در نظر بگیره و قرار نیست یه نفر از تمام قطعه ها به یه اندازه خوشش بیاد یا حتی ممکنه خوشش نیاد ... من خودم به شخصه آهنگ دلتنگی رو که قبلا منتشر شده رو خیلی نمی پسندم و نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی همچنان بابک رو دوست دارم و به خاطر این قطغه به خودم اجازه نمیدم کل آلبوم رو زیر سوال ببرم و این قاعده رو نه تنها برای بابک که برای هنرمندان دیگر و آثارشون هم به کار میبرم .
من هم مثل خود بابک برای خواننده های مختلف و هوادارانشون احترام قائلم و امیدوارم همشون موفق باشن تو کارشون. زمانی که آلبوم های سایر خواننده ها میاد حتی اگر فقط از چند قطعش خوشم بیاد برای حمایت از موسیقی کشورم آلبوم ها رو خریداری می کنم و همیشه دوست دارم که بازار موسیقی گرم باشه و همه توش سهیم باشن .
از بابک عزیزم ممنونم که برای هواداراش احترام قائله و برای کارهای جدید چشم انتظارشون نمیذاره و امیدوارم در آینده هم منتظر کارهای خوبش هستیم و میخوام بدونه که دوستش داریم ... خیلی زیاد :)

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما