برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 15:39

به عنوان یکی از هواداران آقای خراطها و یکی از مخاطبان آقای جلیلی به هواداران ایشون، انتشار اولین آلبوم مجازشون را تبریک میگم.
برای دوستانی هم که اومدند میگند صداش شبیه شادمهر و اقای یگانه باید بگم که اولاً هیچ قانونی جایی نیومده که یه نفر وقتی صداش شبیه یه نفره نیاد بخونه یا وقتی چهرش شبیه یه نفره بازیگری نکنه. بالاخره یه قابلیتیه که خدا به افراد مختلف می ده و ممکنه چند نفر اون قابلیت را شبیه به هم داشته باشند. البته یه بحثی هست که افراد با نرم افزارهای مختلف صداشون را نزدیک کنند که درمورد آقای جلیلی این صدق نمی کنه و به قول آقای خراطها: حتی اگه یه نفر صداشا با استفاده از نرم افزارهای مختلف شبیه یه نفر شده باشه یا کلاً صداش برای خوانندگی مناسب شده باشه، مگه چقد نرم افزار میتونه این کار را بکنه. مسلماً خود فرد هم یه قابلیت هایی داره که صداش مناسب خوندن باشه.
درضمن درمورد کاور بودن آهنگ شعله دار هم که طرفدارانشون گفتند توی وبلاگ اعلام شده، به دوستانی که میگند صداش خیلی شبیه شادمهر شده، یه آلبوم که خیلی وقت نیست اومده را مثال می زنم و اونم آلبوم حسین توکلیه که وقتی بعضی از کارهاش را توی آلبوم گوش بدید صداش نزدیک به محمد علیزاده شده که علت اونم اینه که ملودی اون کارها از محمد علیزاده هست. ولی کارهای قبلیشونا اگه گوش بدید می بینید که کلآً هیچ شباهت صدایی با محمد علیزاده نداره. به نظر من این که صدای آقای جلیلی هم توی این کار شبیه شده به علت اینه که وقتی از ملودی یه نفر استفاده کنی (مثالی که زدم)، ناخودآگاه باعث میشه که از بعضی از تکنیک های اون فرد توی خوندن استفاده کنی و این باعث شباهت میشه.
ببخشید اگه طولانی شد. به امید پیشرفت روزافزون موسیقی کشور

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما