برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 22:10

من به عنوان یک هوادار قدیمی اریان وظیفه خودم میدونم از این شلوغ بازی پیام صالحی انتقاد کنم. من همیشه گفته ام که علی، نینف و سیامک ستون فقرات شخصیت و پیشرفت آریان بوده اند و هستند. دقیقا همون هایی که در تمام این سالها آریان رو به اوج رسوندن و امتداد موفقیت آریان در گرو خلاقیت و هنر و گذشت اینها بوده. البته بقیه اعضا هم بوده اند ولی یا به اندازه این سه نفر هنرمند نبودند یا گذشت نداشتند. پیام صالحی هرگز نمیتونه نقش منجی رو برای آریان اجرا کنه به چندین دلیل؛ یکیش اینکه پیام هرگز به اندازه علی و سیامک هنرمند و ستاره نیست. بهترین اهنگ های اریان که تو ذهن ها مونده رو کی ساخته؟ گل افتابگردون، یاس کبود، مسافر، پرواز، بمون تا بمونم، شاپرک، طلسم، بی تو با تو، تو که با من باشی و کلا همه کارهای هیت آریان. اصلا سهم پیام صالحی بجز قصر شنی، غریبه و نگو(با اصلاح علی) چی بوده؟ این از کار حرفه ای پیام.
از نظر اخلاقی کی بود که البوم و کنسرت انفرادی داده؟ کی علارغم ناراحتی اعضای گروه البوم و کنسرت گذاشته؟! کی از راه محبوبیت از طریق اریان شرکت سون رو ایجاد کرده و کلی پول دراورده. شهرتی که اگر منطقی باشیم و سهم هر کس رو به خودش بدیم بیشترش باید به علی و سیامک و نینف میرسید و بعد شراره.
آقای صالحی عزیز، درسته برخی هواداران احساسی هستند و شاید بازی بخورن ولی بین طرفدارهای آریان آدم هایی هستند که کل ماجراها و مصاحبه ها و خاطرات اریان رو میدونن. حداقل اونهایی که رسانه ای شده رو میدونن.
الان شما دقیقا دارین خودتون رو به علی ضمیمه میکنید که باز به سود شخصیتون برسید. اصلا از لحن حرف زدنتون و از هیجان بی دلیلتون خوشم نمیاد. درسته رجب پور پدر اریان نیست ولی شما همه دایه مهربان تر از مادر نشوید.
بعضی ها خودشون رو میخوان به اریان بچسبونن که ازش منفعت ببرن ولی به قول شاعر سادگیمو ساده نگیر. هوادارای اریان ساده هستند ولی ساده لوح نیستند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما